×

Revista presei -- Data și ora publicării: 07.10.2019 14:10:24

REVISTA PRESEI / 7 oct 2019 /




BRAT organizează conferința „SATI DMP – Importanța datelor în ecosistemul publicității online”, în cadrul evenimentului Ziua Cercetării Media
Epic Drama va difuza din 10 noiembrie serialul dramatic „World on Fire”
„Ecaterina cea Mare” / „Catherine the Great” intră din 3 octombrie pe HBO GO
Topul televiziunilor de filme și seriale – SEPTEMBRIE 2019
Cei mai frumoși (b)ani ai agențiilor de media
Concedieri pe capete la Telekom. Mandatul directorului Miroslav Majoros ar fi fost prelungit până la finalizarea tranzacţiei de vânzare – surse
Discovery, colaborare cu Amazon pentru un serviciu live-streaming dedicat pasionaților de bucătărie. Va conține cursuri de gătit și va livra produse pentru rețete
Miniseria „Ecaterina cea Mare”, cu Helen Mirren, pe HBO GO
TVR trebuie să-i plătească lui Dragoş Pătraru penalităţi de reziliere de 29.850 de euro. Gigel Ştirbu: Televiziunea este dirijată contrar îndeplinirii scopului pe care îl are
Proiect: Comercializarea doar a telefoanelor mobile care au aplicaţia STS pentru apeluri de urgenţă
Google a rezolvat una dintre cele mai mari probleme ale utilizatorilor de Google Maps
Noul sezon „Asia Express” va duce vedetele pe „Drumul Comorilor”. În ce țări se va desfășura reality-show-ul
TVR 2 transmite în direct finalele Campionatelor Mondiale de Gimnastică de la Stuttgart
Pro TV transmite în direct meciurile României pentru calificarea la EURO 2020
Sub denumirea „Poesis”, TVR 3 difuzează miercuri o ediție specială în memoria actorului Adrian Pintea
Consiliul de Administraţie al TVR a aprobat organizarea Festivalului Internaţional Cerbul de Aur, ediţia din 2020
Antena 1 a anunțat prezentatorul noii emisiuni din grilă, „Antitalent”
Asia Express continuă cu sezonul trei la Antena 1
Filmul „colectiv” de Alexander Nanau, cel mai bun documentar la Festivalul de Film de la Zurich
Dan Bittman, din nou prezentator la Antena 1. Revine pe sticlă după o pauză de aproape doi ani
AUDIENȚE TV. Te cunosc de undeva. Câți oameni au urmărit show-ul transformărilor. Meciul FCSB - Dinamo a urcat audiența Digi Sport
AUDIENȚE. O nouă întâlnire Vocea - iUmor. Vocea s-a auzit cel mai tare
SCHIMBĂRI la Digi24. Prelipceanu se vede mai târziu. Sănătatea în Bucate, în grila Digi încă de la lansare, nu mai revine
Emisiunea "Vocea României", difuzată de Pro TV, a fost lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public
Telekom pregătește două mărci pentru lansarea unei soluții de protecție împotriva atacurilor cibernetice



BRAT organizează conferința „SATI DMP – Importanța datelor în ecosistemul publicității online”, în cadrul evenimentului Ziua Cercetării Media
Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) organizează joi, 10 octombrie 2019, ora 9:30, o nouă ediție din seria Ziua Cercetării Media: „SATI DMP - Importanța datelor în ecosistemul publicității online”.
Conferința va aborda tema utilizării datelor în campaniile publicitare online, atât sub aspectul beneficiilor pe care acestea le aduc în eficientizarea campaniilor, dar și al riscurilor și limitărilor legale pe care industria le are în vedere când utilizează date. Prezentând atât modele de colectare și utilizare a datelor din România și alte țări, precum și soluții concrete, studii de caz, evenimentul va crea cadrul optim pentru dezbaterea aspectelor legate de derularea campaniilor publicitare prin soluții ce utilizează datele utilizatorilor
Una dintre temele propuse este utilizarea datelor colectate prin alianțe ale publisher-ilor locali, ce folosesc o metodă unitară și transparentă de colectare și prelucrare a datelor. În acest sens, Arina Ureche, director general BRAT, va prezenta SATI DMP – soluția publisher-ilor din România, ce oferă industriei de publicitate instrumentele necesare pentru a derula campanii publicitare online eficiente, sigure, într-un mediu transparent. De asemenea, Pieter Jadoul, Business Strategy and Development Director în cadrul Pebble Media (Belgia), va prezenta DaviD – o alianță de publisher-i a industriei din Belgia și modelul utilizat de aceștia, în tranzacționarea publicității online, utilizând date.
Dragoș Stanca, președintele BRAT, va dezbate împreună cu lideri ai industriei locale de media, reprezentanți ai unor mari agenții de media și clienți, provocările actuale ale industriei digitale. împreună cu David Gosen, Chief Commercial Officer CXENSE și Alex Chapko, GM & VP Sales Piano, participanții vor avea ocazia să afle beneficiile utilizării unui DMP în publicitatea online, precum și soluțiile CXENSE și Piano dedicate industriei digitale.
Evenimentul va avea loc în sala de teatru Apollo 111 (str. Ion Brezoianu 23-25, corp B, București).
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).
https://www.forbes.ro/brat-organizeaza-conferinta-ziua-cercetarii-media-cu-tema-sati-dmp-importanta-datelor-ecosistemul-publicitatii-online-147287

Epic Drama va difuza din 10 noiembrie serialul dramatic „World on Fire”
Epic Drama a anunțat pentru 10 noiembrie premiera internațională, inclusiv în România, a serialului dramatic în șapte episoade “World on Fire”, produs pentru BBC One (unde a debutat pe 29 septembrie), având în centru poveștile unor oameni simpli din Polonia, Germania, Marea Britanie și Franța de la începutul celui de-al Doilea Război Mondial, informează Media Expres.
https://www.forbes.ro/epic-drama-va-difuza-din-10-noiembrie-serialul-dramatic-world-fire-147376

„Ecaterina cea Mare” / „Catherine the Great” intră din 3 octombrie pe HBO GO
HBO a anunțat că miniseria „Ecaterina cea Mare” / „Catherine the Great”, produsă de HBO și Sky Atlantic, are premiera joi, 3 octombrie, pe HBO GO, informează Media Expres.
https://www.forbes.ro/ecaterina-cea-mare-catherine-great-intra-din-3-octombrie-pe-hbo-go-147269

Topul televiziunilor de filme și seriale – SEPTEMBRIE 2019
În septembrie, televiziunile de filme și seriale au reușit să-și recupereze rapid telespectatorii pierduți pe timpul verii. DIVA a câștigat cei mai mulți telespectatori. Cota de piață a nișei a atins 6,52% pe național și 7,21% în urban.
La nivel național, în luna septembrie, cota de piață a celor 12 televiziuni de filme și seriale a crescut cu 0,52 puncte procentuale față de luna august, conform măsurătorilor Kantar Media. În urban, majorarea consumului a filme și seriale a fost de 0,89 puncte procentuale.
În această situație, majoritatea televiziunilor au înregistrat creșteri de audiență. Cea mai mare creștere de audiență a obținut-o DIVA: 7.000 de persoane la nivel național și 6.000 în urban. DIVA este liderul nișei în urban și ocupă locul secund în topul național.
Pro Cinema a câștigat 4.000 de telespectatori la nivel național și 2.000 în mediul urban. Este liderul nișei pe național și se află pe a doua poziție în urban.
AXN a câștigat 2.000 de persoane pe național și 3.000 în urban. Creșteri de audiență au înregistrat și Film Cafe, TNT și Pro Gold.
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-de-filme-si-seriale-septembrie-2019-147167

Cei mai frumoși (b)ani ai agențiilor de media
Agențiile de media au profitat în 2018, alături de clienții lor, de conjunctura economică favorabilă: creșterea consumului populației. Sunt pregătite pentru o nouă criză economică? Dacă ne uităm în istoria recentă, răspunsul este negativ. (...)
Afacerile agențiilor de media au crescut și în 2018, o dovadă că bugetele pentru achiziția spațiilor de publicitate s-au majorat, încurajate de creșterea consumului populației. Astfel, cifra totală de afaceri a celor mai importante 18 agenții de media din România s-a situat la 450 milioane de euro, în creștere cu 14% față de anul precedent (în 2017, creșterea a fost de 13,1%).
Profitul net total al agențiilor monitorizate a fost de 12,35 milioane de euro. O singură agenție a raportat pierderi (Media Today), celelalte 17 firme au avut profituri.
Din cele 18 agenții de media prezente în top, doar trei au suferit scăderi ale cifrele de afaceri față de 2017, iar o firmă, Media Investment, și-a menținut afacerile la nivelul anului precedent (-1%).
Agenția de media MMS Comunications – noul nume al firmei Zenith Media Communications – a înregistrat o cifră de afaceri de 58,7 milioane de euro, în creștere cu 7,7% față de anul 2017. MMS Comunications, parte a grupului internațional Publicis în România, a avut cea mai mare cifră de afaceri în 2018. Profitul net al companiei a fost de 1,01 milioane de euro.
Pe locul secund s-a plasat firma Publicis Groupe Media, parte a aceluiași grup Publicis, cu o cifră de afaceri de 57,5 milioane euro, în creștere cu 10,4% față de 2017. Publicis Groupe Media reunește agențiile Starcom, Spark Foundry și toate diviziile lor, inclusiv cea de performance. Acestea nu sunt entități juridice, ci divizii în cadrul structurii organizatorice a grupului Publicis în România. Publicis Groupe Media a raportat un profit net de 2,3 milioane de euro, cel mai mare de pe piața agențiilor de media. De remarcat că MMS Comunications și Publicis Groupe Media, deținute de grupul internațional Publicis, au avut o cifră cumulată de 116,3 milioane de euro, reprezentând o cotă de piață de 25,8%.
Pe locul 3 în top a urcat agenția B.V. McCann-Erickson, care deține o divizie puternică de media, Universal McCann, cu o cifră de afaceri de 50,1 milioane de euro (creștere de 11,7%). McCann-Erickson a depășit în 2018 agenția Media Investment (scădere de 1%), aceasta din urmă fiind liderul acestui top în anii precedenți, înante de reorganizarea și ofensiva grupului Publicis în România.
O altă surpriză este ascensiunea agenției MediaCom, parte a GroupM, care a urcat pe locul 5, înaintea agenției Initiative. MediaCom a raportat afaceri de 38,06 milioane de euro, în creștere cu 14,4%.
Initiative, parte a grupului de comunicare Lowe România, a avut o cifră de afaceri de 37,8 milioane de euro, mai mare cu 3% față de 2017, și un profit net de 1,01 milioane de euro.
Agenții care și-au crescut cifra de afaceri față de 2017: OMD (9%), Wavemaker România (30%), Mindshare Media (44,6%), United Media Services (33,2%), Dentsu Aegis Network România (137%), Havas Media (22%), House of Media (31%), Omnicom Media Group (11%) și Straton Media (20,3%).
Se constată că aproape toate agențiile de media (cu o excepție – OMD) au înregistrat creșteri ale afacerilor de două cifre procentuale. Dentsu Aegis Network a avut cea mai mare creștere a cifrei de afaceri de pe piață: 137%.
Agențiile care și-au diminuat cifrele de afaceri: Carat România (-3%), BPN România (-41,2%) și Media Today (-84,7%).
Cu siguranță, afacerile agențiilor de media vor crește și în acest an, dar cu un ritm mai scăzut față de 2018, pentru că majorarea consumului s-a potolit, iar amenințarea unei noi crize economice planează, la nivel de vorbe în târg, peste mediul de afaceri.
450 milioane de euro reprezintă cifra de afaceri a 18 agenții de media, în anul 2018, în creștere cu 14%
față de anul precedent
https://www.forbes.ro/articles/cei-mai-frumosi-bani-ai-agentiilor-de-media-145991

Concedieri pe capete la Telekom. Mandatul directorului Miroslav Majoros ar fi fost prelungit până la finalizarea tranzacţiei de vânzare – surse

Concedierile anunţate de Telekom România au lăsat pe afară 180 de oameni, fără compensatorii sau alternative de job, dintre cei 694 anunţaţi iniţial. Alte 1.400 de concedieri sunt în pregătire, 236 din zona IT în perioada imediat următoare, iar pentru anul viitor se vehiculează cifra de 1.200 de concedieri din zona tehnică, potrivit unor surse din interiorul companiei. În plus, mandatul directorului general Miroslav Majoros ar fi fost prelungit până la finalizarea tranzacţiilor de vânzare a companiei, conform unor surse apropiate tranzacţiei. Mandatul acestuia expira în noiembrie 2019. Telekom spune că restructurările merg înainte conform planului stabilit în iunie 2019. Din cei 694 de angajaţi care au fost anunţaţi de Telekom România că vor fi concediaţi în această perioadă, majoritatea şi-au dat demisia sau au acceptat plata unor salarii compensatorii. Media salariului de referinţă în Telekom România este de 1.512 lei, ceea ce corespunde unei medii de circa 3.000 de lei ca nivel mediu al salariilor compensatorii încasate de angajaţii din Telekom România. Restul de 180 de angajaţi care nu şi-au dat nici demisia şi nici nu au acceptat plata unor salarii compensatorii au primit pe 3 octombrie decizia de concediere colectivă, urmând ca la 1 noiembrie 2019 să intre în perioada de preaviz, iar pe 1 decembrie direct în şomaj. În plus, aşa cum spun surse din interiorul companiei, alţi 236 de angajaţi din zona IT urmează a fi concediaţi în perioada următoare. În cazul lor, deja au început negocierile sau redactarea documentelor pentru restructurare, fie prin transfer de întreprindere, fie prin salarii compensatorii sau concediere. De asemenea, surse apropiate discuţiilor spun că, din 2020, alte 1.200 de persoane care lucrează în zona tehnică vor fi concediate de către Telekom România, foarte probabil prin aceleaşi metode. Totodată, mandatul directorului general Miroslav Majoros ar fi fost prelungit până la finalizarea tranzacţiilor de vânzare. Mandatul lui expiră în noiembrie 2019, după ce, în noiembrie 2018, a fost prelungit cu încă un an de zile. În aceste condiţii, este foarte probabil ca vânzarea Telekom să se amâne pentru anul viitor sau, chiar dacă se semnează tranzacţia, finalizarea sa să aibă loc abia la sfârşitul trimestrului I al anului viitor, date fiind condiţiile impuse pentru restructurarea companiei. La ora actuală, deşi total neoficial, tranzacţia privind transferul Telekom Romania Communications (fosta Romtelecom) către Orange pare a fi aproape încheiată, tranzacţia de preluare a Telekom Mobile (fosta Cosmote) de către grupul RCS&RDS este în ample negocieri. După toate aparenţele, RCS&RDS îşi doreşte doar infrastructura fostului Cosmote, fără să ia şi clienţii. Procedura este oarecum neuzuală şi probabil implică tehnici de ajustare a preţurilor. În plus, pentru tranzacţia de exit a Telekom din România sunt obligatorii obţinerea acordului pentru tranzacţie de la Consiliul Concurenţei din România şi de la Comisia Europeană.
https://www.economica.net/concedieri-pe-capete-in-telekom-finalizarea-tranzactiilor-vanzare-se-amana-probabil-pentru-trimestrul-i-2020_174690.html

Discovery, colaborare cu Amazon pentru un serviciu live-streaming dedicat pasionaților de bucătărie. Va conține cursuri de gătit și va livra produse pentru rețete

Food Network+Amazon=Food Network Kitchen. Discovery lansează luna aceasta, în Statele Unite, Food Network Kitchen, o platformă interactivă live, dedicată pasionaților de gătit. Food Network Kitchen va oferi abonaților instrucțiuni interactive de gătit live, opțiunea de livrare a alimentelor și echipamentelor de gătit, peste 800 de cursuri de gătit la cerere și multe altele. Proiectul este o colaborare între Discovery, proprietarul Food Network, și compania Amazon. Mai mult, platforma va fi accesibilă prin dispozitivele și serviciile Amazon, cum ar fi Amazon Alexa, Amazon Echo Show, tabletele Fire, dispozitivele media de streaming Fire și televizoarele inteligente Fire TV. Food Network Kitchen va fi, însă, disponibilă pe iOS (iPhone și iPad), precum și pe dispozitivele cu sistemul de operare Android. Food Network Kitchen va fi disponibil pe mai multe platforme și dispozitive din 2020. Platforma va disponibilă gratuit (dar cu acces la o selecție limitată de videoclipuri și rețete), dar și contracost, la prețul de 6,99 de dolari pe lună sau 59,99 de dolari, pe an. David Zaslav, Președinte și CEO, Discovery: „Dăm un nou sens experienței dedicate consumatorilor, Food Network Kitchen nu este doar un alt serviciu de divertisment, ci un „pluton al mâncării”, accesibil tuturor. Prin intermediul tehnologiei proprii de streaming și al parteneriatului cu Amazon, credem că platforma se remarcă prin faptul că este un produs cu adevărat diferit, prin care viața consumatorilor poate fi îmbunătățită. Cu sute de bucătari de top din lume care oferă cursuri live și la cerere în fiecare zi, dorim să fim partenerul de încredere al tuturor celor care vor și adoră să gătească. Astfel, nimeni nu va mai fi de aici înainte singur în bucătărie.”
https://www.paginademedia.ro/2019/10/discovery-colaborare-cu-amazon-pentru-un-serviciu-live-streaming-dedicat-pasionatilor-de-bucatarie

Miniseria „Ecaterina cea Mare”, cu Helen Mirren, pe HBO GO

Ecaterina cea Mare („Catherine the Great”), miniseria produsă de HBO și Sky Atlantic, este disponibilă în România, pe platforma HBO GO. Regizată de Philip Martin, produsă de Charlie Pattinson, David Thompson, Nigel Williams și Helen Mirren, miniseria are patru episoade. Helen Mirren, câștigătoare a premiului Oscar pentru rolul din The Queen, interpretează rolul țarinei Ecaterina cea Mare, iar Jason Clarke (First Man, Zero Dark Thirty, Mudbound) este Grigory Potemkin. Drama prezintă domnia zbuciumată politic și încărcată a împărătesei Rusiei, Ecaterina cea Mare (Mirren), care a condus Rusia pentru aproape jumătate din secolul al XVIII-lea. Producția HBO o prezintă pe Ecaterina spre finalul domniei sale, în timpul aventurii cu Grigory Potemkin (Clarke). Printre scandaluri, intrigi și conflicte, ei construiesc o relație devotată, învingându-și dușmanii și devenind arhitecți ai Rusiei moderne, printr-o serie de reforme liberale.
https://www.paginademedia.ro/2019/10/miniseria-ecaterina-cea-mare-cu-helen-mirren-pe-hbo-go

TVR trebuie să-i plătească lui Dragoş Pătraru penalităţi de reziliere de 29.850 de euro. Gigel Ştirbu: Televiziunea este dirijată contrar îndeplinirii scopului pe care îl are

Postul public de televiziune trebuie să-i plătească lui Dragoş Pătraru penalităţi de reziliere de 29.850 de euro, echivalentul a 140.000 de lei, ca urmare a deciziei de săptămâna trecută a Tribunalului Bucureşti, care a dispus în primă instanţă drept abuzivă rezilierea contractului cu echipa emisiunii "Starea Naţiei", potrivit unui comunicat transmis Newss.ro de preşedintele Comisiei pentru Cultură din Parlament, Gigel Ştirbu. La sfârşitul lunii iunie 2018, Dragoş Pătraru, realizatorul emisiunii, declara că „Starea Naţiei“ a fost scoasă din grila TVR 1 din cauza presiunilor exercitate de PSD şi executate de preşedintele-director general al instituţiei, Doina Gradea. "Este evident că de când stăpâna TVR, Gradea Doina, stăpânită fiind de PSD, a venit la conducerea acestei instutuţii publice, televiziunea este dirijată contrar îndeplinirii scopului pe care îl are un serviciu public de interes naţional, nu mai este independentă din punct de vedere editorial, desfăşoară o activitate care este în folosul PSD iar discriminarea este la ea acasă, atât în rândul atitudinii editoriale cât şi în rândul comportamentului conducerii faţă de angajaţii instituţiei. Deşi potrivit Constituţiei nimieni nu este mai presus de lege, iată că Gradea Doina se vrea a fi excepţia de la regulă sfidând cu neruşinare pe de o parte, Curtea de Conturi a României care a relevat mai multe abateri legate de modul în care conducerea Televiziunii publice a gestionat fondurile instituţiei, adică cheltuirea banilor de la bugetul de stat după bunul plac şi pe de altă parte, decizia Tribunalului Bucureşti de reziliere abuzivă a contractelor jurnaliştilor emisiunii “Starea Naţiei”, spune Gigel Ştirbu în comunicat. Potrivit preşedintelui Comisiei, "nu pot să nu constat o relaţie strânsă PSD-Gradea. PSD-ul susţine Gradea Doina la conducerea TVR şi ea susţine PSD-ul prin politica editorială a postului public, evident favorabilă social-democraţilor, chiar dacă în calitate de preşedinte-director general este obligată să păstreze echidistanţa politică şi să se asigure că diversitatea de opinii este rspectată".
https://www.news.ro/cultura-media/tvr-trebuie-sa-i-plateasca-lui-dragos-patraru-penalitati-de-reziliere-de-29-850-de-euro-gigel-stirbu-televiziunea-este-dirijata-contrar-indeplinirii-scopului-pe-care-il-are-1922405407002019101019134388

Proiect: Comercializarea doar a telefoanelor mobile care au aplicaţia STS pentru apeluri de urgenţă

Senatorul PSD Şerban Nicolae a depus în Parlament un proiect care prevede obligaţia comercializării pe teritoriul României doar a telefoanelor mobile care au instalată aplicaţia STS pentru apelurile şi mesajele de urgenţă. Actul normativ instituie şi restricţionarea Serviciului în caz de abuz. „Telefoanele mobile pot fi comercializate pe teritoriul României numai dacă au instalate aplicaţiile unice de apel de urgenţă şi mesaj de urgenţă. Aplicaţiile unice de apel de urgenţă şi mesaj de urgenţă sunt proprietatea STS şi se pun gratuit la dispoziţia operatorilor economici care produc sau comercializează telefoane mobile în România”, prevede completarea Legii adusă prin propunerea legislativă. Iniţiatorul, senatorul PSD Şerban Nicolae, susţine că proiectul legislativ îşi propune să introducă măsuri suplimentare pentru îmbunătăţirea localizării apelurilor şi mesajelor de urgenţă, precum şi pentru protejarea accesului la Serviciul naţional unic pentru apeluri de urgenţă (SNUAU). „Astfel, propunerea instituie obligaţia comercializării pe teritoriul României doar a telefoanelor mobile care au pre-instalată aplicaţia unică realizată de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale pentru apeluri şi mesaje de urgenţă. Aplicaţia unică este proprietatea STS dar se distribuie gratuit, astfel încât să poată fi instalată pe toate telefoanele mobile ce urmează să fie comercializate pe teritoriul României. Potrivit celor declarate de reprezentanţii STS în faţa comisiei pentru apărare, această aplicaţie permite condiţii optimizate de localizare faţă de cele actuale, permiţând o mai bună şi mai rapidă localizare a unui apelant aflat în dificultate. Propunerea are în vedere un termen de 12 luni de la intrarea în vigoare a modificărilor legislative, intervaş necesar pentru a putea asigura pre-instalarea pe telefoanele mobile a respectivei aplicaţii”, precizează Şerban Nicolae, în expunerea de motive.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/proiect-comercializarea-doar-a-telefoanelor-mobile-care-au-aplicatia-sts-pentru-apeluri-de-urgenta-18438422

Google a rezolvat una dintre cele mai mari probleme ale utilizatorilor de Google Maps

La începutul lunii octombrie, Google vine cu un update important al serviciilor de securitate şi protecţie a confidenţialităţii. Mai exact, compania a răspuns mai multor nemulţumiri pe care utilizatorii unor aplicaţii precum Google Maps sau YouTube le aveau de o bună vreme. Modul Incognito pentru Google Maps: Incognito este una dintre cele mai populare măsuri de protejare a confidenţialităţii online, încă de la lansarea Chrome în 2018. O astfel de funcţie a fost introdusă în YouTube în prima parte a lui 2019, iar acum va fi disponibilă şi pentru Google Maps. Practic, atunci când activezi modul Incognito în Maps, activitatea pe acel dispozitiv - precum locurile pe care le cauţi - nu va fi salvată în contul de Google şi nu va fi utilizată pentru personalizarea experienţei pe Google Maps. Activarea modului Incognito se face din poza de profil şi poate fi realizată oricând. Modul Incognito va fi introdus în săptămânile următoare pe dispozitivele cu Android, urmând apoi pentru iOS.
https://www.zf.ro/business-international/google-a-rezolvat-una-dintre-cele-mai-mari-probleme-ale-utilizatorilor-de-google-maps-18434921

Noul sezon „Asia Express” va duce vedetele pe „Drumul Comorilor”. În ce țări se va desfășura reality-show-ul

Asia Express, cel mai dur reality show din România, revine cu un nou sezon la Antena 1. În acest an, cursa celor 9 perechi de vedete se va desfășura în Filipine și Taiwan. Concurenții care pornesc pe Drumul Comorilor vor avea de respectat aceleași reguli ca și până acum: au la dispoziție un dolar pe zi, trebuie să își găsească singuri mâncare, cazare și transport, să treacă peste barierele culturale, peste cele lingvistice, să iasă din zona de confort și să își depășească limitele fizice și psihice pentru a ajunge la comoara de 30.000 de Euro, marele premiu de la finalul cursei.
https://tvmania.ro/noul-sezon-asia-express-va-duce-vedetele-pe-drumul-comorilor-in-ce-tari-se-va-desfasura-reality-show-ul-262884.html

TVR 2 transmite în direct finalele Campionatelor Mondiale de Gimnastică de la Stuttgart

În perioada 8-12 octombrie, de la ora 17.00, iubitorii sportului vor putea urmări evoluţiile celor mai buni gimnaşti ai lumii la TVR 2. Întrecerile vor fi comentate de Alina Alexoi. Până în 13 octombrie, la Stuttgart, în Germania, se desfășoară Campionatul Mondial de Gimnastică 2019. La întreceri participă 93 de naţiuni împărţite în 12 subdiviziuni la fete şi 8 la băieţi. Cele mai bune trei note se iau în calcul pentru total, iar echipele clasate pe primele 12 locuri în calificări au obţinut biletul pentru Jocurile Olmpice de la Tokyo. Echipa feminină a României a terminat calificările pe locul 22 cu 151.895 puncte. Cel mai bun rezultat i-a aparținut Denisei Golgotă la sărituri, care a ocupat locul 16 la acest aparat. Comitetul Olimpic și Sportiv Român a anunţat că gimnasta Maria Holbură (19 ani) va participa Jocurile Olimpice de la Tokyo, cu cel mai bun total la individual compus.
https://tvmania.ro/tvr-2-transmite-in-direct-finalele-campionatelor-mondiale-de-gimnastica-de-la-stuttgart-262881.html

Pro TV transmite în direct meciurile României pentru calificarea la EURO 2020

Visul european se trăiește la PRO TV, care a pregătit o săptămână inedită de fotbal. Două generații, o singură națională și un singur vis: calificarea la EURO. Naționala de seniori continuă lupta în grupa F pentru calificarea la EURO 2020, în timp ce puștii lui Rădoi pregătesc un nou asalt: EURO 2021. Spectacolul fotbalistic începe joi, 10 octombrie, de la 20:30, în direct la PRO TV, când noua generație de la tineret România U21 atacă Ucraina U21 – campioană mondială U20 anul trecut cu această generație – și promite răzbunare pentru calificarea ratată în urmă cu un an. Actuala generație U21 a Ucrainei a lăsat România în lacrimi, eliminând tricolorii din cursa pentru EURO U19 în ultimul minut al prelungirilor, într-un meci disputat la Ploiești. România a început cu o înfrângere drumul spre EURO 2021, 1-2 în Danemarca. Însă noua generație U21, construită de Mirel Radoi, speră să întoarcă soarta calificării în favoarea ei cu 6 puncte câștigate contra Ucrainei și a Irlandei de Nord.
https://tvmania.ro/pro-tv-transmite-in-direct-meciurile-romaniei-pentru-calificarea-la-euro-2020-262878.html

Sub denumirea „Poesis”, TVR 3 difuzează miercuri o ediție specială în memoria actorului Adrian Pintea

Miercuri, 9 octombrie, la ora 20.30, pe TVR3, sub semnul “Poesis”, urmărim imagini preţioase din Arhiva TVR cu Adrian Pintea. Este ziua în care, anul acesta, marele actor ar fi împlinit 65 de ani. Pe 9 octombrie 1954, se năştea, la Beiuş, Adrian Pintea, un actor care a marcat o generaţie de artişti, cărora le-a fost mentor şi model. O voce inconfundabilă, o rostire şi o trăire desăvârşite de o artă a actorului irepetabilă. O privire cu atât de multe înţelesuri, ca şi tăcerile sale. A iubit ceea ce făcea, cu o pasiune interiorizată. Fără a fi exuberant, Adrian Pintea dădea intensitate maximă fiecărui moment în care era pe scenă sau pe platoul de filmare.
https://tvmania.ro/sub-denumirea-poesis-tvr-3-difuzeaza-miercuri-o-editie-speciala-in-memoria-actorului-adrian-pintea-262875.html

Consiliul de Administraţie al TVR a aprobat organizarea Festivalului Internaţional Cerbul de Aur, ediţia din 2020

Consiliul de Administraţie (CA) al TVR a aprobat, în unanimitate, organizarea celei de-a XX-a ediţii a Festivalului Concurs Internaţional Cerbul de Aur, sub rezerva aprobării bugetului evenimentului prin Bugetul de Venituri şi Cheltuieli al SRTv pentru anul următor. Cerbul de Aur – cel mai mare festival concurs internaţional de muzică din România, dar şi din această zonă a Europei – este nu doar un brand de prestigiu al TVR, ci şi unul naţional, spectacolele şi transmisiunile live produse exclusiv de televiziunea publică cu acest prilej adunând un număr mare de spectatori şi telespectatori. Următoarea ediţie a Festivalului International Cerbul de Aur va fi una aniversară, a XX-a, având potenţialul de a consolida acest brand de televiziune şi de a-i confirma valoarea şi longevitatea.
https://tvmania.ro/consiliul-de-administratie-al-tvr-a-aprobat-organizarea-festivalului-international-cerbul-de-aur-editia-din-2020-262859.html

Antena 1 a anunțat prezentatorul noii emisiuni din grilă, „Antitalent”
Dan Bittman este prezentatorul celui mai nou show de la Antena 1, „Antitalent', emisiune ce va avea premiera în curând. 'Am acceptat imediat propunerea de a prezenta acest show, pentru că nu ezit nicio clipă să mă alătur când este vorba de distracție. Mă simt bine în rolul de prezentator! Formatul mi se pare foarte interesant, este o combinație între un late-night show și un comedy show, iar în fiecare ediție avem în platou un invitat special, care se alătură și echipei de actori în diferite sketch-uri, parodii și momente haioase. La Antitalent punem punctul pe ironie, dar o facem cu haz, cu energie bună și cu foarte mult bun simț', a mărturisit Dan Bittman.
https://tvmania.ro/antena-1-a-anuntat-prezentatorul-noii-emisiuni-din-grila-antitalent-cine-este-vedeta-care-revine-pe-micile-ecrane-262856.html

Asia Express continuă cu sezonul trei la Antena 1
Antena 1 anunță că a început pregătirile pentru cel de-al treilea sezon al show-ului Asia Express, produs de Mona Segall. Producția care va avea premiera anul viitor, în grila de primăvară, va fi filmată în Filipine și Taiwan, anunță reprezentanții televiziunii. Cele nouă perechi de concurenți care pornesc pe Drumul Comorilor vor avea de respectat aceleași reguli ca și până acum: au la dispoziție un dolar pe zi, trebuie să își găsească singuri mâncare, cazare și transport, pentru a ajunge la comoara de 30.000 de Euro, marele premiu de la finalul cursei. Primul sezon, câștigat de Ana Baniciu și Raluka, a fost filmat în Vietnam, Laos, Cambodgia și Thailanda. Al doilea sezon Asia Express, filmat în India și Sri Lanka, a fost câștigat de CRBL și Oase.
https://www.paginademedia.ro/2019/10/asia-express-sezonul-3-antena-1

Filmul „colectiv” de Alexander Nanau, cel mai bun documentar la Festivalul de Film de la Zurich
Filmul „colectiv” a fost desemnat cel mai bun documentar la Festivalul de Film de la Zurich, scrie News.ro. Proiectul lui Alexandru Nanău s-a impus în fața altor 11 filme, selecționate din peste 150 care aplicaseră inițial pentru înscriere. Documentarul urmărește întâmplările desfășurate în România în primul an de după incediul din clubul Colectiv, inclusiv culisele uneia dintre cele mai răsunătoare anchete jurnalistice ale Gazetei Sporturilor - cazul Hexi Pharma. Trofeele „Ochiul de Aur", de la Zurich, au fost câştigate de „Sound of Metal", de Darius Marder (International Feature Film), „colectiv", de Alexander Nanau (International Documentary Film) şi „Systemsprenger", de Nora Fingscheidt (Focus: Elveţia, Germania, Austria), notează aceeași sursă.
https://www.paginademedia.ro/2019/10/filmul-colectiv-alexander-nanau-cel-mai-bun-documentar-zurich

Dan Bittman, din nou prezentator la Antena 1. Revine pe sticlă după o pauză de aproape doi ani

Dan Bittman va fi din nou la cârma unei emisiuni difuzată de Antena 1, după aproape doi ani de pauză. Cântărețul va prezenta Antitalent, noul show de umor anunțat de Antena 1 în urmă cu câteva zile. Bittman revine în postura de gazdă a unui show după o pauză de aproape doi ani. Ultima data el s-a ocupat de formatul „Aici eu sunt vedeta”, tot de la Antena 1. Atunci, el era înlocuit de Cosmin Seleși după un sezon. Noua emisiune va parodia, în principal, toate stereotipiile acestui domeniu - de la vedete lansate, personaje celebre și clișee ce inundă micile ecrane, spuneau acum câteva zile reprezentanții Antena 1.
https://www.paginademedia.ro/2019/10/dan-bittman-prezentator-antena-1-antitalent

AUDIENȚE TV. Te cunosc de undeva. Câți oameni au urmărit show-ul transformărilor. Meciul FCSB - Dinamo a urcat audiența Digi Sport

AUDIENȚE TV. Antena 1, primele poziția la nivel național și la orașe, într-o seară cu derby-ul FCSB - Dinamo. Peste 1,2 milioane de persoane au urmărit show-ul transformărilor în cele peste trei ore de difuzare. Cifre foarte bune pentru Digi Sport 1, cu meciul FCSB - Dinamo, încheiat cu un egal (1-1). Digi Sport 1 a intrat în top cinci la nivelul întregii țări și a fost a doua televiziune la orașe. NAȚIONAL. Antena 1 a fost lider detașat la nivelul întregii țări. Show-ul transformărilor a atras o medie de 1,2 milioane de persoane. Kanal D, cu emisiunea Se strigă darul, a avut poziția secundă și o medie de 870.000 de persoane. Pro TV, de pe trei, a „alergat” aproape umăr la umăr cu Romania TV. Televiziunea DigiSport 1 a fost a cincea cea mai urmărită televiziune, cu o medie de aproape 700.000 de persoane. Postul a avut pe interval derby-ul FCSB - Dinamo (1-1).
https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-5-octombrie

AUDIENȚE. O nouă întâlnire Vocea - iUmor. Vocea s-a auzit cel mai tare

AUDIENȚE. Vineri seara, mai mulți oameni la TV. Audiențele show-urilor au fost în creștere. Cel mai bine s-a simțit la Vocea României, care a fost urmărită de peste 1,8 milioane de persoane, după ce săptămâna trecută show-ul a fost urmărit de 1,6 milioane de persoane. Creșteri de audiențe au fost și la Kanal D, a doua cea mai urmărită televiziune a serii de vineri, cu serialul Lacrimi la Marea Neagră. Antena 1 a avut, în schimb, locul al doilea pe publicul comercial. NAȚIONAL. Pro TV a obţinut, la nivelul întregii ţări, peste 1,8 milioane de telespectatori, pe intervalul în care s-a intersectat cu show-ul iUmor, de pe Antena 1. Pro TV a fost la disatnţă de locul secund, ocupat de Kanal D, post care era urmărit pe acelaşi interval de 1,1 milioane de persoane. Antena 1, de pe poziția a treia, a avut cifre la jumătate față de Pro TV, cu show-ul iUmor.
https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-vocea-romaniei-iumor-4-octombrie

SCHIMBĂRI la Digi24. Prelipceanu se vede mai târziu. Sănătatea în Bucate, în grila Digi încă de la lansare, nu mai revine

Televiziunea Digi24 intră în grila de toamnă, care începe oficial pe 7 octombrie, cu numeroase schimbări. Jurnalul de seară, prezentat de Cosmi Prelipceanu, se mută la 20.00, după un an de ora 19.00, iar Business Clubul lui Stelian Muscalu are o nouă oră de difuzare. Una dintre cele mai vechi emisiuni de pe post, Sănătatea în bucate, realizată de Marius Tudosiei, dispare din grilă. Nu au mai revenit nici DigiCult, Jurnal pentru copii, Ca-n filme și Ultraviolet, despre care Paginademedia.ro a anunțat încă din vară că nu se mai fac. Digi24 își ia și un angajament, odată cu lansarea noii grile: „Digi 24 declară război fake-news-ului și manipulărilor interesate. Jurnaliștii Digi 24 și analiștii independenți vin să explice exact adevăratele fațete ale realității. Postul nostru de televiziunea este vocea celor mulți astfel că luăm la întrebări politicienii și factorii care ne decid viața.” Totodată, reprezentanții postului mai anunță că „imaginile și informațiile furnizate de oamenii simpli devin știri la Digi 24, astfel că transferăm puterea presei în mâinile lor”.
https://www.paginademedia.ro/2019/10/grila-toamna-2019-digi24

Emisiunea "Vocea României", difuzată de Pro TV, a fost lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public

Emisiunea "Vocea României", difuzată de Pro TV vineri seară, a fost lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating şi 27.1% share, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating şi 16.3% share. Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, aproximativ 1,7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la "Vocea României", iar în minutul de maximă audienţă de la 20.52, aproape 2,5 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiţie a vocilor.
https://www.news.ro/cultura-media/emisiunea-vocea-romaniei-difuzata-de-pro-tv-a-fost-lider-absolut-de-audienta-pe-toate-segmentele-de-public-1922402205432019101019132970

Telekom pregătește două mărci pentru lansarea unei soluții de protecție împotriva atacurilor cibernetice

Telekom Romania Communications (fost Romtelecom) a înregistrat două mărci în pregătirea lansării unei soluții de securizare și protecție împotriva atacurilor cibernetice, destinată clienților din segmentul business. Mărcile sunt NetSecurity Fix și NetSecurity Mobil. "NetSecurity este o soluție convergentă de securizare a conexiunilor la internet mobil și fix și oferă protecție împotriva amenințărilor malware, phishing, DNS filtering. NetSecurity Fix și NetSecurity Mobil vor fi disponibile în curând pentru clienții business Telekom Romania", au declarat pentru Profit.ro reprezentanții grupului Telekom România. La începutul lunii septembrie, Telekom Romania a introdus o aplicație în ofertele sale care îi ajută atât pe părinți, cât și pe copii să exploreze lumea digitală în siguranță, în condițiile în care, conform unui sondaj, 73% dintre părinții ar fi interesați să utilizeze o aplicație de control parental pentru monitorizarea comportamentului copilului atât online, cât și offline. Conform studiilor interne realizate de Telekom Romania în luna iulie a acestui an, în rândul clienților, cei mai mulți găsesc utilă o aplicație de control parental, cele mai importante caracteristici ale serviciului constând în posibilitatea de a restricționa accesul copiilor pe anumite site-uri (85%), de a geolocaliza copilul (85%) și de a vedea ce site-uri a vizitat acesta (79%).
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/exclusiv-telekom-pregateste-doua-marci-pentru-lansarea-unei-solutii-de-protectie-impotriva-atacurilor-cibernetice-19132756
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL