×

Revista presei -- Data și ora publicării: 09.10.2019 17:49:58

REVISTA PRESEI / 9 oct 2019 /




CNA poate retrage de acum și licențele celorlalte televiziuni care nu își plătesc amenzile la șase luni
Genul programului: Pasionat de audiențe
Surpriză: Vodafone intră în restructurare. Închide peste 1.000 de magazine
Prima lansare oficială a chinezilor de la Xiaomi în România: Gigantul chinez lansează pe piaţa locală smartphone-ul Redmi Note 8
Serialul „The Walking Dead“ va avea un al 11-lea sezon
Ultima apariţie TV a lui Răzvan Ciobanu, la preselecţiile „Chefi la cuţite“. Cu ce preparat i-a impresionat pe chefi
CNA a retras licenţa postului Estrada TV
„Starea Naţiei“, somaţie de la CNA pentru limbaj injurios: ce apelative a folosit Dragoş Pătraru la adresa Vioricăi Dăncilă şi a lui Teodor Meleşcanu
TVR 1 difuzează un nou serial chinezesc produs în 2018, „Yanxi, palatul suspinelor”
Digi World difuzează o nouă serie de documentare, „Cum să prinzi 100”, care va debuta sâmbătă, 19 octombrie
Oase este coprezentatorul Ginei Pistol în sezonul 3 „Asia Express – Drumul comorilor”
Duminică, de la ora 16.00, DIVA difuzează o serie de filme romantice. Filmul „Dragostea, desigur”, în premieră pe micile ecrane
TVR 2 anunță o nouă emisiune în grila de toamnă, „În direct cu viața”, prezentată de Liana Stanciu
Anamaria Prodan se retrage de la cârma emisiunii „Gospodar fără pereche”. Care sunt motivele acestei decizii
AUDIENȚE. Seara Chefilor de pe Antena 1. Au dat lecții Profului de pe Pro și au "tocat" Masterchef. Doar Las Fierbinți i-a bătut
Televiziunea Estrada TV se închide. CNA i-a retras licența
Acord între Netflix și Mediaset


CNA poate retrage de acum și licențele celorlalte televiziuni care nu își plătesc amenzile la șase luni
CNA a retras licența Estrada TV pentru o amendă neplătită în termen de șase luni, la cam patru ani de la consumarea faptei. Deci iată că se poate. Acum pot urma liniștite și celelalte televiziuni ca Pro TV, Antena 3, Kanal D, Realitatea TV și România TV! Și altele, că doar nu credeți că televiziunile își plătesc amenzile ca pensionarii factura la curent electric!
https://www.forbes.ro/cna-poate-retrage-de-acum-si-licentele-celorlalte-televiziuni-care-nu-isi-platesc-amenzile-la-sase-luni-147432

Genul programului: Pasionat de audiențe
Serialele turcești nu doar că au devenit un adevărat trend pentru televiziunile din România, dar au obținut un succes notabil pe plan internațional, iar Ugur Yesil, CEO al Kanal D, a intrat în acest joc fără să clipească.
Serialele și emisiunile turcești sunt difuzate în prezent în peste 140 de țări, cumulând încasări de peste 350 de milioane de dolari pe an. Mehmet Nuri Ersoy, ministrul Culturii și al Turismului din Turcia, declara pentru o publicație internațională că popularitatea serialelor a atins cifre foarte mari, iar Turcia ocupă locul al doilea în ceea ce privește exporturile din acest domeniu, după Statele Unite.
Kanal D este principala televiziune din România care a adus pe micile ecrane ale românilor serialele turcești. Pe acest segment pare că nu există niciun fel competiție pentru postul de televiziune turcesc, care deține supremația.
În toamna aceasta, Ugur Yesil, CEO și Executive Board Member al Kanal D, a mizat „all-in” pe serialul „Lacrimi la Marea Neagră”, producție turcească filmată în orașul Trabzon. Și pare că a câștigat. „Lacrimi la Marea Neagră” este piesa de rezistență în Turcia, atingând recordul de 40% cotă de piață încă de la primele episoade. CEO-ul Kanal D a simțit imediat potențialul serialului și nu a ezitat să-l aducă românilor. „Kanal D s-a impus ca un trendsetter, a intuit nevoi de consum și a adus pe piața din România unicitate. Cu o strategie de programe bine gândită și adaptată nevoilor de consum ale romanilor, Kanal D a reușit să se impună în top 3 televiziuni din România, de multe ori situându-se pe locul 1 și 2, atât în prime time, cât și în day time. Serialele turcești sunt un exemplu elocvent că postul Kanal D dă tonul în piață”, a declarat Ugur Yesil, CEO al Kanal D.
Genul programului: Pasionat de audiențe
Deși mai multe televiziuni din România au încercat să țină pasul cu acest trend difuzând astfel de producții, serialele aduse de Kanal D sunt cele care au înregistrat recorduri de audiență pe acest segment. „După succese precum «1001 de nopți», «Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii», «Dragoste infinită», «Bahar, viață furată» sau «Prețul fericirii», le propunem telespectatorilor în această toamnă o producție care a devenit un adevărat fenomen în Turcia, «Lacrimi la Marea Neagră». Subiectul actual și dramatic – violența domestică, personajul central feminin – un model de urmat pentru foarte multe femei care se găsesc în această situație, scenariul alert și jocul autentic al actorilor, precum și locurile atât de frumoase în care este filmat serialul – țărmul turcesc al Mării Negre – toate acestea au făcut din «Lacrimi la Marea Neagră» o producție foarte apreciată, urmărită de milioane de oameni”, adaugă Ugur Yesil.
Dar totuși, cum au ajuns dramele turcești să înlocuiască telenovele latino-americane ale anilor ’90? Un singur lucru este cert: nu toate tipurile de producție au succes la export – doar dramele principalei elite turcești și dramele istorice, în niciun caz comediile sau seriile de acțiune.
Serialul „Lacrimi la Marea Neagră” a urcat spectaculos în audiențe în prima săptămână de la lansare, iar minutul de maximă audiență (episodul 3) a strâns în fața televizoarelor peste 1,2 milioane de telespectatori. Kanal D a înregistrat atunci 5,4% rating și 13,7% cotă de piață, pe targetul național, 4,9% rating și 12,8% cotă de piață, pe targetul All Urban, și 4,0% rating și 13,8% cotă de piață, pe targetul comercial, potrivit datelor furnizate de Kantar Media.
Cine se uită la Kanal D? (profilul telespectatorilor în prime-time)
Românii sunt, încă, mari consumatori de TV, iar posturile de televiziune reprezintă principala sursă de informare în România. Trustul condus de grupul Dogan Media a sesizat o schimbare a profilului telespectatorului în ultimii ani, iar adaptarea la cerințele acestuia nu a întârziat să apară. „Într-un asemenea context, facem totul pentru a oferi oamenilor informație relevantă și un conținut care să le ofere acea stare de bine pe care o caută în show-uri sau în seriale și producții de lung metraj. Referitor la publicul Kanal D, profilul telespectatorului s-a schimbat în ultimii ani, conform cercetarilor noastre. După lansare, în urmă cu 12 ani, mare parte din publicul nostru era majoritar feminin. De câțiva ani încoace fidelizăm un public tânar, activ, acest lucru s-a făcut simțit încă din 2016 când am început «Bravo, ai stil!», a continuat apoi cu «Exatlon» și «Puterea Dragostei». În prezent, telespectatorii noștri se regăsesc cu o pondere semnificativă în targetul comercial”, afirmă Ugur Yesil.
Ugur Yesil a făcut din Kanal D un jucător important pe piața din țara noastră, clasându-se constant pe primele poziții în topul audiențelor televiziunilor din România. “Kanal D a înregistrat anul trecut o creștere de 20% a cotei de piață în PT 20:00-24:00, la nivelul publicului comercial, față de 2017 și s-a situat pe locul 2 în acest interval, pe tageturile All Urban și Național. Sunt cifre care ne bucură foarte mult, rezultatul unei munci susținute și a unei strategii articulate”, adaugă CEO-ul Kanal D.
La începutul acestui an, Dogan Media Internațional a achiziționat Radio Impuls, un pas important pentru trustul turc și o opurtunitate de a deveni un competitor și mai puternic. Radio Impuls este o rețea radio cu acoperire în orașe importante precum București, Cluj-Napoca, Constanța, Sibiu, Timișoara, Tulcea, Bacău, Râșnov, Bistrița și Craiova. Pentru anul 2020, Ugur Yesil spune că „ne dorim să ne consolidăm în continuare poziția pe piață, prin toate proprietățile deținute de Dogan Media International: stația Kanal D, proprietățile online (kanald.ro, stirilekanald.ro, kfetele.ro, wowbiz.ro) și Radio Impuls”.
Kanal D va avea propria rețea de radiouri locale
Pentru că în viață nu totul este roz, executivul recunoște cu sinceritate că în existența Kanal D au existat și destule provocări. „În cei 12 ani de când există Kanal D pe piață, cel mai dificil moment a fost cel al crizei declanșate în 2008, au urmat câțiva ani în care toată piața media și nu numai, a avut de suferit. Am optimizat costurile internalizând o mare parte din producțiile Kanal D și am eficientizat spațiul în care funcționam, atât administrativ, cât și din punct de vedere al plasării studiourilor. În același timp, am abordat o strategie de programe care a oferit publicului diversitate și unicitate. Toate aceste măsuri ne-au ajutat să trecem cu bine peste o perioadă ce a fost receptată de foarte multe industrii ca un real cutremur.” De asemenea, consumul de publicitate al celor mai mari jucători de pe piață a scăzut în acest an datorită taxelor introduse la sfârșitul anului trecut, iar Kanal D, ca și celelalte televiziuni, a resimțit acest lucru. În cea de-a doua jumătate a anului, piața de publicitate pare că s-a mai dezghețat, iar cererile pentru toamnă ar fi semnificative, spune Ugur Yesil.
Fiindcă telespectatorul român este exigent și un mare iubitor de autenticitate, oficialul Kanal D afirmă că investește permanent.„Suntem onești în abordarea programelor de știri, menținem balanța corect între informație, evenimente de impact și interesul public. Investim constant în tehnologie, infrastructură și, foarte important, în conținut.” Ugur Yesil mărturisește că aceleași planuri le are și pentru dezvoltarea radioului și a diviziei de online. Echipa Kanal D este la curent cu trendurile internaționale de conținut, cât și de tehnologie. „Românii sunt tot mai interesați de ceea ce se întâmplă în comunitățile lor, de ceea ce le influențează stilul de viață”, conchide Ugur Yesil.
https://www.forbes.ro/genul-programului-pasionat-de-audiente-147570

Surpriză: Vodafone intră în restructurare. Închide peste 1.000 de magazine

Vodafone va închide peste 1.000 de magazine în Europa, în cadrul unui proces de restructurare a rețelei de magazine fizice, în condițiile în care cumpărătorii se orientează spre online și au alte așteptări legate de magazinele clasice, a anunțat directorul general al grupului britanic, Nick Read. Operatorul de telecomunicații își va restructura cele 7.700 de magazine din Europa până în 2021, a spus Read, citat de Reuters. În cadrul procesului, 15% (1.155 unități) dintre magazinele existente vor fi închise, alte 40% urmând să fie modernizate pentru a oferi mai multe servicii. Serviciile furnizate de companii precum Apple și Amazon au schimbat așteptările cumpărătorilor în ceea ce privește magazinele fizice, spune Read. Potrivit acestuia, Vodafone vrea să își îmbunătățească serviciile mai rapid decât rivalii, cu un marketing personalizat și țintit.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/surpriza-vodafone-intra-in-restructurare-inchide-peste-1-000-de-magazine-19135918

Prima lansare oficială a chinezilor de la Xiaomi în România: Gigantul chinez lansează pe piaţa locală smartphone-ul Redmi Note 8

Compania Xiaomi a lansat în România smartphone-ul Redmi Note 8 Pro, acasta fiind prima lansare oficială a companiei pe plan local. Seria Redmi Note este una dintre cele mai populare din portofoliul companiei, înregistrând până acum vânzări de peste 100 de milioane de telefoane în întreaga lume. „Aceste modele reflectă perfect filozofia Xiaomi al cărei concept este “dispozitive de calitate foarte bună la un preţ atractiv”, a spus Tony Chen, director general pentru ţările CEE & Nordice & Baltice. Redmi Note 8 Pro dispune de patru camere foto, dintre care camera principală de 64MP, alături de o camera de 8MP cu unghi ultra-larg, cu câmp vizual de 120°, o cameră macro de 2MP şi senzor de adâncime de 2MP. Camera fronală de 20 MP are integrată tehnologia AI.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/prima-lansare-oficiala-a-chinezilor-de-la-xiaomi-in-romania-gigantul-chinez-lanseaza-pe-piata-locala-smartphone-ul-redmi-note-8-18447038

Serialul „The Walking Dead“ va avea un al 11-lea sezon

Serialul „The Walking Dead“, nominalizat la Globurile de Aur şi recompensat cu două trofee Primetime Emmy din 16 selecţii, va avea un al 11-lea sezon, iar în distribuţie va reveni Lauren Cohan, potrivit Variety. Cu o zi înainte de lansarea celui de-al zecelea sezon, pe AMC, Angela Kang, showrunner, a anunţat înnoirea serialului şi revenirea lui Cohan, scrie news.ro.    „The Walking Dead“ este bazat pe banda desenată semnată de Robert Kirkman şi publicată de Image Comics. Un lungmetraj cu Andrew Lincoln în rol principal se află în pregătire la Universal şi Skybound Entertainment.  Serialul urmăreşte mai mulţi supravieţuitori ai unei invazii de zombii care călătoresc în căutarea unui loc sigur. Din distribuţie fac parte Norman Reedus, Melissa McBride, Danai Gurira, Josh McDermitt, Christian Serratos, Jeffrey Dean Morgan, Ross Marquand, Khary Payton, Seth Gilliam, Avi Nash, Callan McAuliffe, Cooper Andrews, Eleanor Matsuura, Nadia Hilker, Cailey Fleming, Samantha Morton, Ryan Hurst, Cassady McClincy şi Lauren Ridloff.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/serialul-the-walking-dead-11-lea-sezon-1_5d9b67f7892c0bb0c659f8b7/index.html

Ultima apariţie TV a lui Răzvan Ciobanu, la preselecţiile „Chefi la cuţite“. Cu ce preparat i-a impresionat pe chefi

Antena 1 a difuzat in memoriam materialul în care designerul Răzvan Ciobanu a gătit în emisiunea „Chefi la cuţite“ o plăcintă cu iaurt, cu şase zile înainte să-şi piardă viaţa într-un accident rutier. În luna aprilie, chiar în etapa jurizărilor pe nevăzute a sezonului şapte „Chefi la cuţite“, Răzvan Ciobanu a ţinut să le facă chefilor Bontea, Dumitrescu şi Scărlătescu o surpriză culinară, pregătindu-le, după cum chiar el mărturisea, singurul preparat pe care îl putea găti fără cusur: plăcintă cu iaurt, după reţeta mamei sale.    „Singurul lucru pe care ştiu să-l fac este plăcinta asta cu iaurt. Am învăţat-o de la maică-mea, vrând să-l impresionez pe taică-miu. Ţin minte, de când eram mic, că tatăl meu nu mânca niciodată iaurt, nu bea lapte, nu mănânca brânză de niciun fel, niciodată. Singurul lucru pe care îl mânca era plăcinta cu iaurt pe care o făcea mama. Şi atunci m-am gândit eu că e o şmecherie plăcinta asta, iar atunci, din dorinţa de a-l impresiona pe tata, am învăţat-o şi eu. Chiar acum câteva zile, i-am cerut din nou reţeta mamei. Altfel, o sun pe mama tot timpul şi o întreb cum trebuie să fac“, povestea Răzvan.    Filmarea cu Răzvan Ciobanu la preselecţiile „Chefi la cuţite“ a fost realizată în 23 aprilie, cu şase zile înainte de a muri într-un accident de maşină petrecut în a doua zi de Paşte, la intrarea în localitatea Săcele dinspre Năvodari, judeţul Constanţa.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/video-ultimele-imagini-razvan-ciobanu-preselectiile-chefi-cutite-preparat-i-a-impresionat-chefi-1_5d9c4f66892c0bb0c6601a85/index.html

CNA a retras licenţa postului Estrada TV
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis retragerea licenţei televiziunii Estrada TV, care de-a lungul timpului a primit mai multe amenzi pentru faptul că a promovat „leacuri miraculoase“. CNA a votat pentru retragerea licenţei postului Estrada TV, societatea care se află în insolvenţă şi nu a putut face dovada plăţii amenzilor mai vechi de şase luni, care se ridică la suma totală de 135.000 de lei, potrivit Paginademedia.ro.    Ridicarea licenţei a fost propusă de preşedintele Consiliului, Monica Gubernat, şi votată de Orsolya Borosos, Ramona Sorescu, Gabriel Tufeanu, Radu Herjeu şi Radu Călin Cristea. Împotrivă au fost Dorina Rusu, Cristina Pocora, Alex Kocsis şi Răsvan Popescu. Estrada TV este şi televiziune la care Stelian Fulga şi-a promovat leacurile „miraculoase“ timp de mai mulţi ani. Chiar recent, în luna septembrie, postul a primit amenda maximă, de 200.000 de lei, de la CNA pentru ploaia de emisiuni şi programe teleshopping ce promovează produse care promit vindecarea tuturor bolilor.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/cna-retras-licenta-postului-estrada-tv-1_5d9c9cea892c0bb0c662ae1b/index.html

„Starea Naţiei“, somaţie de la CNA pentru limbaj injurios: ce apelative a folosit Dragoş Pătraru la adresa Vioricăi Dăncilă şi a lui Teodor Meleşcanu

CNA a decis sancţionarea Prima TV cu somaţie publică după ce Dragoş Pătraru a folosit un limbaj injurios în emisiunea „Starea Naţiei“, când a vorbit despre Viorica Dăncilă şi despre Teodor Meleşcanu, potrivit Paginademedia.ro.  Sancţiunea a venit pentru două ediţii ale emisiunii de pe Prima TV, difuzate pe 8 şi 11 septembrie. Mai exact, Pătraru a folosit apelativele „analfabeto“ şi „inculto“ la adresa Vioricăi Dăncilă.  „Pe lângă ăia şapte ani de acasă, să ştiţi, doamnă, că urmează nişte ani de şcoală. Mai mulţi de şapte. Da, e o plictiseală a dracu`, n-aţi văzut aşa ceva. E trist, e trist când ajungi să vorbeşti în felul ăsta, analfabeto, inculto şi altele de genul acesta, cum fac eu aici, la această emisiune, seară de seară. E trist, e umilitor, dar nimeni n-o ţine pe această femeie incultă să stea moţ în fruntea ţării“, a fost unul dintre comentariile realizatorului TV.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/starea-natiei-somatie-cna-limbaj-injurios-apelative-folosit-dragos-patraru-adresa-vioricai-dancila-teodor-melescanu-video-1_5d9da7ed892c0bb0c6694e49/index.html

TVR 1 difuzează un nou serial chinezesc produs în 2018, „Yanxi, palatul suspinelor”

Serialul care a stârnit cel mai mult curiozitatea utilizatorilor Google din întreaga lume în 2018 este din 9 octombrie la TVR 1, de luni până vineri, de la ora 17.00. Producţie China 2018, seria este una dintre cele mai populare drame istorice realizate anul trecut. Din 9 octombrie, după-amiezele vor fi mai plăcute alături de TVR 1, care ne invită în universul fascinant, plin de culoare, dar şi de pericole nebănuite, al palatului imperial din China. Aici, maşinaţiunile politice se împletesc cu poveşti de iubire şi cu suferinţele ascunse ale numeroaselor femei care trăiesc în Oraşul Interzis. De luni până vineri, ora 17.00, la TVR 1, telespectatorii vor putea vedea un serial în premieră – Yanxi, palatul suspinelor/The Story of Yanxi Palace, producţie China 2018. Dragoste şi ură, răzbunare, dar şi luptă pentru eliminarea rivalilor, toate acestea le vom regăsi în producţia care a stârnit cel mai mult curiozitatea utilizatorilor Google din întreaga lume în 2018, în condiţiile în care Google era restricţionat pe scară largă în China.
https://tvmania.ro/tvr-1-difuzeaza-un-nou-serial-chinezesc-produs-in-2018-yanxi-palatul-suspinelor-263016.html

Digi World difuzează o nouă serie de documentare, „Cum să prinzi 100”, care va debuta sâmbătă, 19 octombrie

Seria de documentare Cum să prinzi 100' debutează sâmbătă, 19 octombrie, ora 20:00, la Digi World cu episodul dedicat lui Simion Gârlea. Centenarul din Măgura a supraviețuit nu doar războiului, ci unui veac întreg ca să ne povestească istoria vieții trăite cu credință și recunoștință. SIMION GARLEA, 101 ani, veteran de război născut în Basarabia - Numai faptul ăsta de a veni patru luni pe jos, 1000 km din cotul Donului până la Nistru… A fost ușor? N-a fost ușor. Dacă în aceste patru luni, populația rusă nu ne dădea să mâncăm, muream acolo. Cât am fost pe front, am scris 503 de scrisori şi am primit 300. Primirea acestor scrisori pe front înseamna mult. Când ştiai că cineva e în ţară şi-şi aminteşte de tine, altfel te simţeai atunci. Cu Dumnezeu, treci marea. Fără el, nici pragul.
https://tvmania.ro/digi-world-difuzeaza-o-noua-serie-de-documentare-cum-sa-prinzi-100-care-va-debuta-sambata-19-octombrie-262990.html

Oase este coprezentatorul Ginei Pistol în sezonul 3 „Asia Express – Drumul comorilor”

Oase, câștigătorul sezonului 2 Asia Express, este noul coprezentator al Ginei Pistol în show-ul ce va duce vedetele pe Drumul Comorilor. După ce a trecut cu brio prin experiența de concurent, Oase va începe de data asta o nouă aventură. „Am emoții la fel de mari ca atunci când eram concurent. Ba nu, acum sunt de fapt mult mai mari. Atunci am plecat de acasă cu gândul să mă distrez orice s-ar întâmpla, acum simt cum îmi apasă ceva pe umeri..cred că presiunea.  Postura asta e nouă pentru mine, vine la pachet cu o super responsabilitate, dar mie mi-a plăcut atât de mult experiența Asia Express, m-am bucurat așa tare să văd locurile prin care am fost, încât acum voi fi ghidul celor de acasă.  Le-am pregătit o călătorie prin cele mai spectaculoase locuri din Filipine și Taiwan, la pachet cu tot felul de povești despre aceste locuri', a povestit Oase. Gina Pistol va fi în continuare prezentatoarea Asia Express și pe Drumul Comorilor.
https://tvmania.ro/oase-este-coprezentatorul-ginei-pistol-in-sezonul-3-asia-express-drumul-comorilor-262987.html

Duminică, de la ora 16.00, DIVA difuzează o serie de filme romantice. Filmul „Dragostea, desigur”, în premieră pe micile ecrane

DIVA invită publicul să experimenteze toamna din perspectiva filmelor romantice. Duminica, 13 octombrie, de la 16:00, începe Dragostea, desigur', un film romantic în premieră în România! Kelly Rutherford (Gossip Girl) vine la DIVA în filmul Dragostea, desigur' (Love, of course). Aceasta interpretează rolul lui Amy, o mama singură, care își conduce fiica la facultate și revine la casa sa goală din Los Angeles. Din fericire, acceptă provocarea de a organiza un festival al recoltei. Imediat ce începe să lucreze cu Noah (Cameron Mathison), un profesor muncitor și serios, ce pune mai mult accent pe cuvântul recoltă', în timp ce Amy îl învață să experimenteze și bucuriile unui festival'. Sărbătorește coloratul sezon alături de DIVA și filmele romantice cu parfum de toamnă, duminica de la 16:00 și nu rata Dragostea, desigur', duminica aceasta pe 13 octombrie.
https://tvmania.ro/duminica-de-la-ora-16-00-diva-difuzeaza-o-serie-de-filme-romantice-filmul-dragostea-desigur-in-premiera-pe-micile-ecrane-262983.html

TVR 2 anunță o nouă emisiune în grila de toamnă, „În direct cu viața”, prezentată de Liana Stanciu

Liana Stanciu dă startul celui mai nou program din grila TVR 2, „În direct cu VIAŢA'. Din 14 octombrie, de luni până joi, vineri Best of, de la ora 17:40, telespectatorii TVR 2 sunt aşteptaţi, aşa cum spune şi titlul, la un program de infotainment difuzat în direct 100%. Nu vor lipsi invitaţii, duplex-urile, mesajele şi telefoanele de la telespectatori. 'În direct cu VIAŢA' îşi propune din start să se poziţioneze în zona constructiv pozitivă a discursului, prin abordarea unei atitudini responsabile atât faţă de oameni, cât şi de natură. Gazda emisiunii va fi Liana Stanciu, moderator, influencer, om de televiziune şi radio care şi-a câştigat credibilitatea prin implicare în nenumarate proiecte sociale.
https://tvmania.ro/tvr-2-anunta-o-noua-emisiune-in-grila-de-toamna-in-direct-cu-viata-prezentata-de-liana-stanciu-262962.html

Anamaria Prodan se retrage de la cârma emisiunii „Gospodar fără pereche”. Care sunt motivele acestei decizii

Ieri în cadrul emisiunii „La Măruță', Anamaria Prodan Reghecampf a anunțat că pleacă de la cârma emisiuinii „Gospodar fără pereche', care a ajuns la al treilea sezon.  Deși a prezentat episodul pilot în care ne-a introdus gospodarii acestui sezon, Anamaria mărturisește că dorește să petreacă mai mult timp alături de copiii săi, acesta fiind unul din motivele principale ale deciziei sale. În plus, aceasta precizează că vrea să nu renunțe la fotbal fiind marea sa pasiune.
https://tvmania.ro/anamaria-prodan-se-retrage-de-la-gospodar-fara-pereche-care-sunt-motivele-acestei-decizii-262912.html

AUDIENȚE. Seara Chefilor de pe Antena 1. Au dat lecții Profului de pe Pro și au "tocat" Masterchef. Doar Las Fierbinți i-a bătut

Emisiunea Chefi la cuțite, de pe Antena 1, a scos cele mai bune cifre din noul sezon, aseară. Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu i-au dat lecții Profului și au bătut detașat Masterchef, ambele producții de la Pro TV. Totuși, show-ul culinar nu a făcut fața serialului de comedie Las Fierbinți. Timp de o oră, Pro TV s-a impus în fața postului Intact. Serialul de comedie a fost singura producție din prime time-ul de aseară care a bătut Chefi la cuțite. Chefii au început seara cu o înfrângere. Timp de o oră, Antena 1 a fost pe locul doi. Nimic ieșit din comun, atunci când pe Pro TV este Las Fierbinți. Pro TV, cu Las Fierbinți, a înregistrat o medie de 2,4 milioane de privitori pe minut din toată țara. Pe același interval, Chefi la cuțite a avut o medie de 1,5 milioane de telespectatori în medie, la nivel național. Diferența a fost notabilă și la orașe: un milion Las Fierbinți - 800.000 Chefi la cuțite. Pe publicul comercial, Chefii au stat tot în umbra serialului de comedie: 450.000 Pro TV - 390.000 Antena 1.
https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-seara-chefilor-bontea-scarlatescu-si-dumitrescu

Televiziunea Estrada TV se închide. CNA i-a retras licența

După lungi discuții, timp de mai multe ședințe, CNA a decis astăzi retragerea licenței televiziunii Estrada TV, televiziune la care Stelian Fulga și-a promovat leacurile „miraculoase” timp de mai mulți ani. Televiziunea are același final ca și OTV-ul lui Dan Diaconescu. Concret, e vorba de o societate aflată în insolvență (ca OTV) și care nu a putut face dovada plății amenzilor mai vechi de șase luni (tot ca OTV). Este vorba de patru sancțiuni primite în perioada 2015 - 2018, care se ridică la 135.000 de lei. Care sunt amenzile: 50.000 de lei (o amendă redusă de instanță de la 100.000 de lei), pe care Estrada TV a primit-o în 2015, 20.000 de lei amendă, primit tot în 2015, o decizie rămasă definitivă și după ce a fost contestată în instanță. 10.000 de lei, amendă pe care postul a primit-o în septembrie 2016. Contestată în instanță. 65.000 de lei amendă, pe care postul a primit-o în mai 2018. Contestată în instanță. Retragerea licenței s-a făcut în baza articolului Art. 57, alineat 1, litera d, potrivit căruia „licenţa audiovizuală analogică se retrage de Consiliu în următoarele situaţii: d) titularul nu depune la Consiliu, în termen de 6 luni de la data aplicării unei amenzi, dovada achitării acesteia. Ridicarea licenței a fost propusă de președintele Consiliului, Monica Gubernat, și votată de Orsolya Borosos, Ramona Sorescu, Gabriel Tufeanu, Radu Herjeu și Radu Călin Cristea. Împotrivă au fost Dorina Rusu, Cristina Pocora, Alex Kocsis și Răsvan Popescu.
https://www.paginademedia.ro/2019/10/televiziunea-estrada-tv-se-inchide-cna-i-a-retras-licenta

Acord între Netflix și Mediaset

Serviciul de streaming american Netflix și grupul italian de televiziune Mediaset au anunțat marți la Roma semnarea unui acord pentru a produce șapte filme în Italia, informează AFP. "Vom investi în următorii doi ani 200 de milioane de euro în conținut italian, șapte filme urmând să facă parte din acest efort", a declarat Reed Hastings, patronul Netflix, scrie Agerpres. "Avem peste două milioane de abonați în Italia și continuăm să creștem", a precizat el, adăugând totuși că nu intenționează să deschidă locații de producție în peninsulă.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/acord-intre-netflix-si-mediaset-19136307
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL