×

Revista presei -- Data și ora publicării: 17.10.2019 10:52:43

REVISTA PRESEI / 16 oct 2019 /




Brad Smith, preşedintele Microsoft, săptămâna viitoare în Bucureşti la un eveniment al companiei
Aproape 3 milioane de români au urmărit meciul România - Norvegia, difuzat de Pro TV
Un serial derivat din musicalul „Grease”, în pregătire pentru HBO Max 2
Filmul animat „Călătoria fantastică a Maronei”, de Anca Damian, nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film
Astăzi, TVR difuzează o serie de programe in memoriam Tamara Buciuceanu Botez
Digi World difuzează începând din 18 octombrie un nou sezon „Digipedia Știință”, prezentat de Alexandru Mironov
TVR va transmite ceremoniile dedicate repatrierii rămăşiţelor Reginei Elena a României
"PIRAȚI" TV. Zeci de programe date fără drept. Printre ele HBO și Eurosport. Cât a fost amenda
Campania „Județe la stăpân” de la „România, te iubesc”, pusă pe pauză. De ce și când revine?
Toată România chiar a văzut România! Audiențe-record la Pro TV cu meciul România – Norvegia
Oficial american: Memorandumul România-SUA are 3 principii importante în selectarea furnizorilor 5G. Huawei - o istorie lungă de furturi de proprietate intelectuală și încălcare a legilor din domeniul corupției 5
Huawei a livrat peste 185 de milioane de telefoane mobile inteligente anul acesta
Dorin Pena, Cisco: comunicarea va fi din ce în ce mai mult video, iar companiile trebuie să se pregătească
Prima Listă Globală a Produselor Media Auditate a fost lansată de BRAT și membrii IFABC
Noi lansări pentru televiziunile AMC și CBS Reality


Brad Smith, preşedintele Microsoft, săptămâna viitoare în Bucureşti la un eveniment al companiei

Brad Smith, preşedintele gigantului american Microsoft, va fi prezent în Bucureşti săptămâna viitoare la un eveniment organizat de companie, care este dedicat tehnologiei. “Brad Smith joacă un rol central în eforturile companiei în arii critice care se află la intersecţia dintre tehnologie şi societate, incluzând securitatea cibernetică, intimitatea datelor, inteligenţa artificială, drepturile omului, imigraţia, filantropia şi sustenabilitatea mediului”, a scris pe reţeaua LinkedIn Daniel Rusen, directorul de marketing şi operaţiuni al Microsoft România Daniel Rusen. Evenimentul la care va participa Brad Smith, denumit Tech Day, are loc în data de 24 octombrie la Palatul Parlamentului din Bucureşti. Smith conduce în cadrul Microsoft, companie pentru care lucrează din 1993, o echipă formată la nivel global din peste 1.400 de oameni. El a lansat recent o carte, “Instrumente şi arme: Promisiunile şi pericolele erei digitale”, în care abordează modul în care tehnologia poate fi utilizată pentru a servi umanitatea în loc să fie transformată într-o armă care să producă pagube.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/brad-smith-presedintele-microsoft-saptamana-viitoare-in-bucuresti-la-un-eveniment-al-companiei-18467991

Aproape 3 milioane de români au urmărit meciul România - Norvegia, difuzat de Pro TV

Meciul de fotbal dintre România şi Norvegia, difuzat marţi seară de Pro TV, a fost lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public: comercial, urban şi naţional. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, Pro TV a obţinut 19.0 puncte de rating şi 51.6% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat 6.4 puncte de rating şi 17.2% share. La nivel naţional, aproape 3 milioane de telespectatori au fost în faţa televizoarelor, iar în minutul de aur de la 21:59, aproape 3.2 milioane de persoane urmăreau Pro TV. Pe pagina de Facebook Sport.ro, partida a fost comentată de Mihai Bobonete, actorul din serialul "Las Fierbinţi" şi Florin Călinescu, juratul de la "Românii au Talent". Comentariile oferite de cei doi în timp real au fost urmărite de peste 700.000 de internauţi, aproximativ 10.000 de oameni au interacţionat live, iar peste 600 au redistribuit postarea.
https://www.news.ro/cultura-media/aproape-3-milioane-de-romani-au-urmarit-meciul-romania-norvegia-difuzat-de-pro-tv-1922402216352019101419144211

Un serial derivat din musicalul „Grease”, în pregătire pentru HBO Max

„Rydell High”, serial derivat din musicalul „Grease”, cu John Travolta şi Olivia Newton-John în distribuţie, este în pregătire pentru HBO Max, potrivit Billboard. După şase luni de când Paramount a anunţat pregătirea unui lungmetraj prequel „Grease”, un serial de televiziune bazat pe celebrul film din 1978 se află în lucru, iar HBO Max, viitoarea platformă de streaming a WarnerMedia, a anunţat că va purta titlul „Grease: Rydell High”, inspirat de numele liceului în care are loc acţiunea filmului regizat de Randal Kleiser. Serialul va fi produs de Paramount Television. Viitoarea producţie va reimagina filmul original şi va cuprinde câteva dintre personajele acestuia. Acţiunea este plasată în anii 1950, iar coloana sonoră va include piese din epocă şi compoziţii noi. În prezent, echipa este în formare. Numărul de episoade şi data la care va fi lansat urmează să fie stabilite. Bob Greenblatt, care coordonează conţinutul HBO; TNT şi TBS, a iniţiat proiectul.
https://www.news.ro/cultura-media/un-serial-derivat-din-musicalul-grease-in-pregatire-pentru-hbo-max-1922402416552019101119144016

Filmul animat „Călătoria fantastică a Maronei”, de Anca Damian, nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film

„Călătoria fantastică a Maronei”, de Anca Damian, se numără între cele patru filme nominalizate la categoria „lungmetraj de animaţie european” a Premiilor Academiei Europene de Film. Anunţul a fost făcut marţi, pe site-ul europeanfilmacademy.org, de Academia Europeană de Film şi EFA Productions. Nominalizările au fost decise de un comitet alcătuit din Antonio Saura (Spania, vicepreşedinte EFA), Graziella Bildesheim (Italia, membru în Comitetul director al EFA) şi Paul Young (Irlanda, producător), criticul de film Stéphane Dreyfus (Franţa), producătoarea Kristine M. I. Knudsen (Germania) şi regizorul Janno Põldma (Estonia). „Călătoria fantastică a Maronei” este o producţie Belgia – Franţa – România, iar scenariul este semnat de Anghel Damian, după o idee a Ancăi Damian. Ilustratorul belgian Brecht Evens este creatorul personajelor. Filmul spune povestea căţeluşei cu nasul în formă de inimă care are parte de numeroase aventuri într-o lume magică.
https://www.news.ro/entertainment/filmul-animat-calatoria-fantastica-a-maronei-de-anca-damian-nominalizat-la-premiile-academiei-europene-de-film-1922400715002019101619143271

Astăzi, TVR difuzează o serie de programe in memoriam Tamara Buciuceanu Botez

Televiziunea Română regretă dispariţia marii actriţe Tamara Buciuceanu Botez şi îi aduce un respectuos omagiu difuzând o serie de programe in memoriam, adevărate bijuterii ale ecranului, scenei şi cinematografiei româneşti. O ediţie de colecţie a emisiunii „Profesioniştii', în care realizatoarea Eugenia Vodă le are ca invitate pe Tamara Buciuceanu Botez şi Stela Popescu, este difuzată sâmbătă, 19 octombrie, de la ora 23.00, pe TVR 1. TVR 2 difuzează astăzi, 16 octombrie, de la ora 14.00, o ediţie a emisiunii „Piersic Show”, în care Florin Piersic, moderatorul emisiunii, i-a avut ca invitaţi pe Tamara Buciuceanu Botez şi Nae Cosmescu. Programul poate fi urmărit şi pe TVR Moldova, joi, 17 octombrie TVR Internaţional, vineri, 18 octombrie, de la ora 19.00.
https://tvmania.ro/astazi-tvr-difuzeaza-o-serie-de-programe-in-memoriam-tamara-buciuceanu-botez-263250.html

Digi World difuzează începând din 18 octombrie un nou sezon „Digipedia Știință”, prezentat de Alexandru Mironov

Alexandru Mironov și cele mai actuale teme din știință se întorc vineri, 18 octombrie 2019, de la ora 21:00 la Digi World. Noul sezon Digipedia – Știință invită pasionații de știință în expediții fantastice și explorează evenimentele și comportamentele care reconfigurează lumea în care trăim. Digipedia – Știință la dispoziția Domniilor Voastre! Digipedia vă pregătește în noul sezon știri din științe, povești și reportaje despre tehnologii. Viața din laboratoarele unde Homo Faber, Creatorul, schimbă lumea este în fiecare vineri de la ora 21:00, la Digi World', spune gazda emisiunii, Alexandru Mironov. Românul supranumit vânătorul de eclipse', Cătălin Beldea, este invitatul primei ediții din această toamnă, dedicată celei mai recente expediții științifice românești din deșertul Atacama din Chile. Ghidul meseriilor viitorului, omul în raport cu mediul înconjurător, problema încălzirii globale și fenomenele meteo imprevizibile, controversele legate de folosirea roboților și temele fierbinți ale geneticii vor fi abordate în noul sezon Digipedia – Știință.
https://tvmania.ro/digi-world-difuzeaza-incepand-din-18-octombrie-un-nou-sezon-digipedia-stiinta-prezentat-de-alexandru-mironov-263244.html

TVR va transmite ceremoniile dedicate repatrierii rămăşiţelor Reginei Elena a României

Regina-mamă Elena a României se întoarce acasă, ceremoniile dedicate repatrierii rămăşiţelor sale pământeşti fiind organizate în zilele de 18 şi 19 octombrie 2019. În calitate de host broadcaster, Televiziunea Română asigură producţia TV a ceremoniilor funerare şi pune la dispoziţie semnal TV tuturor instituţiilor media interesate. TVR alocă spaţii ample în grilele de programe pentru reflectarea acestui eveniment, cu respect pentru istoria românilor şi a Familiei Regale. Campania Regina Mamă a României – Întoarcerea acasă – aduce telespectatorilor, pe lângă transmisiuni directe de la ceremonii şi emisiuni de analiză şi evocare speciale, o serie de fillere, ştiri şi reportaje, documentare, care conturează personalitatea Reginei-mamă Elena.
https://tvmania.ro/tvr-va-transmite-ceremoniile-dedicate-repatrierii-ramasitelor-reginei-elena-a-romaniei-263236.html

"PIRAȚI" TV. Zeci de programe date fără drept. Printre ele HBO și Eurosport. Cât a fost amenda

Ca în reclame: nelimitat, fără contract, fără facturi! Zeci de televiziuni au fost transmise, fără niciun fel de aviz, de o companie din județul Harghita. Posturi ca Pro TV, Disney, Eurosport, Discovery, dar și cele din pachetele "speciale", precum HBO. Compania nu avea acordul posturilor pentru a le retrasnmite, iar când a auzit de "control", a oprit retransmisia canalelor. CNA a verificat în teren situația și a amendat firma. Cei de la firmă nu au recunoscut că au dat programe fără aviz. Au spus că ei "oferă servicii de internet". Cazul discutat azi în CNA, în continuare: Consiliul Național al Audiovizualului a decis să amendeze cu 10.000 de lei o societate din Harghita care a retransmis zeci de programe fără a avea aviz de retransmisie și nici acorduri de la televiziuni. Totodată, forul audiovizual a decis prin vot să trimită o sesizare și către ANAF întrucât există suspiciuni de evaziune fiscală. Forul a analizat în ședința publică de astăzi o sesizare privind societatea Hunyadi Creations SRL, că ar transmite „aproape 100 de programe fără contract, fără acord și încasează abonamente fără facturi”.
https://www.paginademedia.ro/2019/10/cna-amenda-companie-cablu

Campania „Județe la stăpân” de la „România, te iubesc”, pusă pe pauză. De ce și când revine?

Campania „Judeţe la stăpân“, derulată de jurnaliştii echipei „România, te iubesc“ (Pro TV), care a deranjat până acum mai mulţi baroni locali, se opreşte pentru o perioadă de timp, anunță Adevarul. Jurnalistul Cristian Leonte a anunţat, în cadrul podcastului „România, ştii bine“, că „Judeţe la stăpân“ va intra în pauză pe timpul campaniei electorale, care are loc în perioada 12 octombrie - 9 noiembrie, pentru a dovedi astfel că acuzaţiile făcute de diverşi baroni locali sunt nejustificate, menționează sursa citată. „Prima serie din «Judeţe la stăpân» se opreşte aici dintr-un motiv foarte simplu: suntem în campanie electorală. Primarii din materiale ne-au acuzat constant că plătiţi fiind de alte partide le susţinem interesele unora şi altora. Ei bine, nu vrem să ridicăm aceste discuţii, nu suntem plătiţi decât de compania la care lucrăm şi da, ne susţine, culmea, financiar, plătind şi deplasarea, şi echipamentele, şi timpul de emisie, şi tot. Ăsta este business-ul şi cu cât e mai interesant, cu atât atrage audienţe mai diverse, iar oamenii sunt informaţi despre fapte, căci despre fapte este vorba“, a explicat Cristian Leonte. Recent, primarii din Mangalia şi Hârşova au acuzat echipa „România, te iubesc“ că face reportaje la comandă. Emisiunea România, te iubesc va continua, însă cu alte subiecte, potrivit Adevarul.
https://www.paginademedia.ro/2019/10/campania-judete-la-stapan-derulata-de-romania-te-iubesc-pusa-pe-pauza

Toată România chiar a văzut România! Audiențe-record la Pro TV cu meciul România – Norvegia

AUDIENȚE. 30.000 de copii în tribune plus încă aproape trei milioane de români la TV. Așa s-a văzut meciul România - Norvegia, din preliminariile Euro 2020, difuzat de Pro TV. Postul a fost aseară lider detașat de audiențe, meciul fiind printre cele mai urmărite programe ale anului, până la acest moment. NAȚIONAL. România - Norvegia a fost urmărit de peste 2,8 milioane de persoane din întreaga țară, media pe intervalul de difuzare, 21.45 - 23.40. A avut cifre aproape triple față de locul secund ocupat de Antena 1, care a difuzat Chefi la Cuțite. Cu o zi înainte, pe 14 octombrie, tot cu meci (Romania U21 - Irlanda de Nord U21), Pro TV era urmărit de 1,9 milioane de personae. În minutul de aur, la 21.59, meciul a avut 3,2 milioane de telespectatori. URBAN. Cifre bune pentru Pro TV și la orașe, unde meciul a obținut 1,6 milioane de telespectatori (cifre pe care Pro TV le obține de obicei la nivelul întregii țări la show-uri de tipul Vocea României). Și la orașe, Pro TV a fost de trei ori cât Antena 1, care era urmărit de 520.000 de persoane. Podiumul este completat de Kanal D, care era urmărit de 450.000 de persoane, cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.
https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-meci-romania-norvegia-pro-tv

Oficial american: Memorandumul România-SUA are 3 principii importante în selectarea furnizorilor 5G. Huawei - o istorie lungă de furturi de proprietate intelectuală și încălcare a legilor din domeniul corupției

Robert Strayer, adjunctul asistentului secretarului de stat american pentru afaceri internaționale, cibernetică și politici în domeniul informațiilor, afirmă că România trebuie să asigure, în baza memorandumului de înțelegere cu SUA semnat în august, în cadrul vizitei președintelui Klaus Iohannis la Casa Albă, respectarea a trei criterii principale de transparență în procesul de selectare a furnizorilor de tehnologie 5G. "Suntem foarte entuziasmați în legătură cu potențiala colaborare cu România sub termenii acestui memorandum de înțelegere pentru a ne asigura că operatorii telecom din România și cetățenii beneficiază în totalitate de tehnologie 5G. Există trei principii importante cu privire la furnizorii de încredere în memorandum. Este importantă analizarea sistemului legal în țara de proveniență a vânzătorului, transparența acționariatului și practicile anterioare ale companiei care urmărește să furnizeze tehnologie 5G. Noi considerăm că aceștia sunt factorii de încredere importanți care să asigure că softul și firmware-ul nu este compromis de guvern străin și aceste aspecte sunt - trebuie să fie - complementare oricăror măsuri de securitate sau testare care vor fi instituite în țări ca România", a afirmat Strayer.
https://www.profit.ro/stiri/politic/oficial-american-memorandumul-romania-sua-3-principii-importante-selectarea-furnizorilor-5g-huawei-istorie-lunga-furturi-proprietate-intelectuala-incalcare-legilor-domeniul-coruptiei-19144082

Huawei a livrat peste 185 de milioane de telefoane mobile inteligente anul acesta

Gigantul chinez Huawei Technologies a livrat peste 185 de milioane de telefoane mobile inteligente în primele trei trimestre din acest an, în creștere cu 26% față de perioada similară din 2018, a anunțat miercuri publicația chineză Global Times, transmit Xinhua și Reuters. De asemenea, veniturile au urcat cu 24,4%, la 610,8 miliarde de yuani (aproximativ 86 miliarde de dolari), în timp ce marja de profit s-a situat la 8,7%, scrie Agerpres. Majorarea câștigurile vine după ce Huawei a semnat cu operatorii importanți de telefonie peste 60 de contracte comerciale pentru echipamente 5G, pe fondul accelerării implementării acestei tehnologii pe plan global.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/huawei-a-livrat-peste-185-de-milioane-de-telefoane-mobile-inteligente-anul-acesta-19144117

Dorin Pena, Cisco: comunicarea va fi din ce în ce mai mult video, iar companiile trebuie să se pregătească

Comunicarea în viitorul apropiat se va schimba, inclusiv în mediul de afaceri şi va fi din ce în ce mai mult bazată pe conţinut video, odată cu avansul tehnologiilor precum 5G şi Wi-Fi 6. Potrivit unui studiu realizat de Cisco, 500 de miliarde de dispozitive vor fi conectate la internet până în 2030, astfel că aceste tehnologii vor fi soluţiile care vor permite o astfel de performanţă. În acest context, companiile din România trebuie să se pregătească şi încă mai au multe de făcut, potrivit lui Dorin Pena, directorul general al Cisco România, subsidiara locală a celui mai mare furnizor de echipamente şi servicii pentru reţele din lume. Cisco a introdus pe piața din România tehnologii inovatoare care au avut un impact semnificativ asupra dezvoltării industriei IT&C locale, dar și a internetului așa cum îl știm acum. ECONOMICA.NET a stat de vorbă cu Dorin Pena, în cadrul evenimentului "Connect România", despre schimbările pe care companiile trebuie să le facă şi modul în care noile tehnologii vor remodela mediul de business din România. Ce este conceptul zero trust Security și de ce ar trebui companiile să îl adopte? Conceptul pleacă de la un lucru pe care îl vedem noi că se întâmplă astăzi în zona de cyber și anume faptul nu poţi avea încredere în dispozitivele utilizatorilor care vor să se conecteze în rețea. Pentru că lumea este complexă, sunt din ce în ce mai multe dispozitive, sunt din ce în ce mai mulți utilizatori și asta face ca suprafața atacurilor adică zona de unde pot să apară atacuri este din ce în ce mai mare. Şi atunci și cum te protejezi? Trebuie să te protejezi din zona de acces. Să permiţi accesul utilizatorilor sau dispozitivelor doar dacă ai încredere în ele. Vedem și noi astăzi că e din ce în ce mai greu să ai încredere și trebuie să pleci de la Zero Trust, de la încredere zero. Şi, atunci trebuie să ai mecanismele care să construiască încrederea până la nivelul în care poți să spui cu certitudine că acest utilizator este autorizat să acceseze rețeaua mea. Bineînțeles, conceptul este complex și integrează mai multe soluții sub aceeași umbrelă. Dar, ca un exemplu foarte simplu de înțeles este autentificarea. În momentul când mă autentific în corporația mea, folosesc ceea ceea ce se cheamă Two Factor Authentication. Deci folosesc, pe deoparte, user name și parola mea, dar, în același timp, am și o aplicație care este integrată cu sistemele noastre de securitate pe nume Duo și pot printr-un SMS să mă autentific şi din altă parte. Acesta este un concept care trebuie implementat neapărat de toate companiile pentru a-şi proteja accesul la resurse.
https://www.economica.net/dorin-pena-cisco-comunicarea-va-fi-din-ce-in-ce-mai-mult-video_175105.html

Prima Listă Globală a Produselor Media Auditate a fost lansată de BRAT și membrii IFABC
Împreună cu membrii Federației Internaționale a Birourilor de Audit și Certificare (IFABC), din al cărei Consiliu Executiv face parte, BRAT publică prima Listă Globală a Produselor Media Auditate de către organizații independente, tripartite, asemenea BRAT.
Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Google+ Share on Twitter
brat_logo cu descriptor_transp
În cadrul Adunării Generale IFABC din acest an, s-a lansat prima Listă Globală a Produselor Media Auditate la nivel mondial, ce conține 14.756 branduri media, din 19 țări membre IFABC, de pe întregul mapamond.
Aceasta oferă advertiserilor posibilitatea de a identifica produsele media certificate și de a tranzacționa spațiul publicitar cu încredere și mult mai bine informați.
“Industria de media din România se regăsește în elita mondială a publicității și contribuie, împreună cu alte țări, la un efort global de menținere a încrederii în afacerile de media, în special într-un domeniu dominat de companii globale, ce nu oferă transparență asupra datelor pe care se bazează campaniile advertiserilor ce investesc în ele. BRAT include în lista globală a produselor media certificate 87 de titluri de presă scrisă, 174 siteuri web și aplicații mobile, 11 companii OOH, produse media locale ce au îndeplinit criterii de evaluare și performanță stabilite prin procedurile și metodologiile BRAT, ce respectă principiile generale aplicate la nivelul IFABC și respectate la nivel global”, a declarat Arina Ureche, Director General BRAT.
Lista poate fi descărcată de pe siteul Federației (www.ifabc.org), informațiile fiind organizate după format, de la reviste și ziare, siteuri web și aplicații mobile, până la evenimente, stații radio și panotaj.
Raportul conține și informații legate de audiența publicului țintă (B2B sau B2C), despre tipul produsului media (plătit sau gratuit) și permite interacțiunea cu fiecare membru IFABC și produsele media certificate de aceștia, prin link direct către fiecare organizație.
Obiectivul principal al listei lansate de membrii IFABC, susținut și de BRAT în activitatea de audit, este de a transparentiza piața de media locală și de a oferi încredere în cifrele utilizate în achiziția de spațiu publicitar.
Prin metoda de audit independentă și standardizată utilizată în realizarea proiectelor sale, BRAT a devenit reperul industriei locale în tranzacționarea publicității, iar o listă cu produsele media auditate, unificată la nivel global, nu face decât să ofere și mai multă încredere și transparență în produsele media locale.
Încă de la înființarea sa, în urmă cu 20 de ani, BRAT a fost primit membru al Federației Internaționale a Birourilor de Audit și Certificare (IFABC), respectând principiile și standardele acesteia: structura tripartită, independență, obiectivitate și transparență în realizarea auditurilor.
Începând din 2016, BRAȚ face parte din Consiliul Executiv al Federației, fiind implicat în eforturile acesteia de a aduce încredere și transparență în procesele de tranzacționare a publicității, care să aibă la bază date de încredere, auditate, privind produsele media, în beneficiul celor ce investesc în publicitate, dar și a societății la nivel general.
BRAT pune la dispoziția industriei de media și publicitate studii strategice și tactice necesare în realizarea strategiilor de media și comunicare și în achiziția de media.
BRAT măsoară transparent și obiectiv audiența mediului online (SATI), presei scrise (SNA și Auditul Tirajelor) și a panotajului (SAO), realizează studiul de consum și strategie media (FOCUS), și monitorizează investițiile în publicitate în 4 medii (MIP): online, presă scrisă, panotaj și radio.
Federația Internațională a Birourilor de Audit și Certificare (IFABC) este organizația non-profit a Birourilor de Audit din întreagă lume, cu 28 de birouri în peste 36 de țări la nivel internațional.
Membrii IFABC respectă principiile și standardele Federației privind realizarea corectă și transparentă a auditurilor. Obiectivul IFABC este de a colabora activ și sprijini constructiv activitatea organizațiilor membre.
https://www.forbes.ro/prima-lista-globala-produselor-media-auditate-fost-lansata-de-brat-si-membrii-ifabc-147919

Noi lansări pentru televiziunile AMC și CBS Reality
AMC Networks International – Central and Northen Europe, difuzorul televiziunii AMC în Europa Centrală și Orange, furnizor de telecounicații de top în România, anunță un nou acord de distribuție pentru AMC. Conform înțelegerii, Orange România a adăugat televiziunea AMC în pachetul de bază ”Basic”. Fiind gazdă a serialelor dramatice originale: ”Fear the Walking Dead”, ”The Terror”, ”NOS4A2” și ”Better Call Saul”, această lansare este parte din continua expansiune a postului AMC în zonă.
AMC va fi parte din pachetul de bază de la Orange, astfel făcându-l disponibil pentru un număr substanțial mai mare de gospodării din țară, care au abonamente TV. Serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, numără peste 528.000 de clienţi.
Ca parte din noul acord, Orange pune la dispoziția abonaților săi SVOD, doua seriale digitale exclusive ”True Terror” și ”The Althea Tapes”, ce provin de la AMC Studios, pentru a completa călătoria palpitantă din titlurile originale AMC: ”The Terror” și ”Fear the Walking Dead”.
Mai mult, pe lângă extinderea AMC, televiziunea CBS Reality ce aparține de AMC Networks International se lansează pentru prima dată la Orange, în pachetele Universe și Family. Dedicată documentarelor și serialelor bazate pe crime reale și investigații, CBS Reality prezintă emisiuni originale exclusive printre care ”Donal MacIntyre: Dosare de crimă” și seriale cunoscute precum ”Judecătoarea Judy”, ”Cu sânge rece” și ”Ce sau cine mă omoară?”
Despre AMC Nentworks International Europa Centrală și de Nord
AMC Networks International – Europa Centrală și de Nord (AMCNI-CNE), o unitate operaţională a AMC Networks Internaţional, este o companie internaţională de top în domeniul difuzării şi distribuţiei de posturi TV tematice. În prezent, portofoliul include multitudine de posturi TV cu un conținut variat printre care: filme și seriale, producții pentru copii, infotainment și sport. AMCNI-CNE deține și operează feed-ul global al televiziunii JimJam, precum și feed-urile multor altor canale din Europa Centrală și de Est, precum: AMC, Film+, Filmcafe, Film Mánia, MGM, Sport1, Sport2, Minimax, Megamax, Spektrum, Spektrum Home și TV Paprika. În plus, compania are în portofoliu canalul german pay-TV KinoweltTV și postul OBN din Bosnia și Herzegovina. Posturile AMCNI CNE sunt programate pentru limbajul, pieţele şi audienţele locale şi sunt disponibile în HD pe numeroase platforme precum TV la cerere și pe dispozitivele mobile. Pentru mai multe informații accesați: www.amcnetworksinternational.com
Orange este lider de piaţă în România cu 10.736.700 de clienți şi o cifră de afaceri de 268.5 milioane de euro la finalul lunii martie 2019. Orange România este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, având peste 266 milioane de clienţi la 30 iunie 2019, în întreaga lume.
Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV.

https://www.forbes.ro/noi-lansari-pentru-televiziunile-amc-si-cbs-reality-147874
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL