×

Revista presei -- Data și ora publicării: 06.11.2019 13:55:24

REVISTA PRESEI / 5 - 6 nov 2019 /




Audiențele televiziunilor de filme și seriale – octombrie 2018
Audiențele televiziunilor de documentare (tematice) – OCTOMBRIE 2019
S-a lansat o nouă rețea Digital OOH
IAA România organizează prima ediție MentorFEST, întâlniri între studenții pasionați de publicitate și profesioniștii seniori din comunicare
Google deschide un nou centru la Bucureşti
La orașe, 7 din 10 români au cel puțin un abonament la un serviciu de video streaming precum Netflix sau HBO GO: Studiu
Antena 1 anunță un nou sezon al reality show-ului matrimonial „Mireasă”. Când va fi difuzat
Grupul francez Orange a început din România ofensiva 5G din Europa
Google a închiriat 1.000 mp de birouri în clădirea Unirii View de lângă Piaţa Unirii.
Realitatea Plus va intra la UPC, după ce a primit acordul CNA. Va fi doar pe digital
S-a lansat votarea pentru Premiile TVmania 2019. Care sunt nominalizările pentru cele mai bune emisiuni și vedete TV
Radiourile și concursurile pentru public. Ce mai pot câștiga românii în FM? Bani, trotinete electrice, bilete la Untold sau ... tigăi
Noul Telejurnal TVR1 HD în imagini. Cum arată noul studio al știrilor
AUDIENTE TV. Care au fost cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna octombrie
Avocaţii de la Allen & Overy au consiliat finanţatorii în achiziţia grupului CME de către PPF
Decolteul Loredanei, din emisiunea Neatza cu Răzvan și Dani, reclamat la CNA
Cum folosește Klaus Iohannis oamenii din stat ca să fie reales! Membru CNA implicat în campania electorală online a președintelui

5 noiembrie:
România, prima țară în care grupul Orange lansează o rețea 5G comercială: Serviciile sunt disponibile în București, Cluj-Napoca și Iași
Platforma Seenow, care oferea servicii de tip video on demand, s-a închis
Director general adjunct al grupului Orange, despre o posibilă achiziție a Telekom România:
Netcity: În 2019 am avut doar 60 de incidente la reţeaua de fibră optică
Directorul general adjunct al grupului Orange anunţă la Bucureşti că România este prima ţară în care operatorul lansează servicii 5G. Oraşele 5G Orange sunt Bucureşti, Cluj şi Iaşi
Google pariază pe IT-iştii români: Gigantul american vrea să îşi deschidă un centru de cercetare la Bucureşti şi să închirieze 1.000 mp de birouri
Pro 2 va difuza telenovela „Lasă-mă să zbor” cu Livia Brito. Când va avea loc premiera
Digi Life prezintă Martorul 448 – un documentar despre viața românilor cu dizabilitați
Serialul detectiv „Carter” revine cu sezonul 2, din 11 noiembrie, la AXN
Pro TV anunță sezonul 3 al serialului „Vlad”. Ce actor se alătură distribuției
Antena 1 anunță un nou sezon al reality show-ului matrimonial „Mireasă”. Când va fi difuzat
„Chefi la cuțite”. Chefii îşi aleg în această seară echipele sezonului şapte
Realitatea Plus va intra la UPC, după ce a primit acordul CNA. Va fi doar pe digital
STUDIU. Piratăm mai puțin. La orașe, 7 din 10 români sunt abonați la Netflix sau HBO GO
Antena 1 resuscitează formatul „Mireasă pentru fiul meu”, după aproape trei ani de pauză. Postul a anunțat castingul
AUDIENȚE. Observatorul de la 19:00 și-a mai revenit, după două luni slabe. A urcat pe doi, după Pro TV
AUDIENȚE. Cum au stat serialele românești în octombrie? Las Fierbinți, lider incontestabil. Mangalița a căzut în gol, dar Sacrificiul a urcat
Noutățile HBO și HBO GO în luna noiembrie. Noul Umbre, premiera luna aceasta. Alita și Captain Marvel intră luna aceasta pe HBO
Pentru vorbitorii de limbă germană: Canalul DW Deutsch - parte a Deutsche Welle, planuri pentru România
AUDIENȚE. Pro TV a fost „furios și iute”. A scos filmele „grele” și a câștigat: Fast and furious 5, 6 și 7 și Parker cu Statham. National TV în top
Adrian Titieni se alătură distribuţiei serialului „Vlad“
Serialul „Mayans MC” va avea un al treilea sezon
Furnizorii de servicii de acces la internet, obligați să includă în contractele cu utilizatorii detalii despre vitezele de acces
Bilanţ MCSI: Numărul programatorilor beneficiari ai scutirilor pe venitul salarial a ajuns la 100.000, în 2019


Audiențele televiziunilor de filme și seriale – octombrie 2018
În octombrie, cota de piață la nivel național a celor 12 televiziuni cuprinse în sistemul național de măsurare a audienței a scăzut cu 0,4 puncte procentuale față de cea din septembrie. În urban, scăderea a fost de 0,27%.
Pro Cinema a fost cea mai urmărită televiziune la nivel național pe nișa canalelor de filme și seriale, cu o medie de 51.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 4.000 de persoane față de septembrie. Pro Cinema a fost urmată de DIVA (32.000) și AXN (30.000). DIVA a pierdut 2.000 de persoane în octombrie, în timp ce AXN a câștigat 1.000.
La nivel urban, lider a fost DIVA, cu o medie de 26.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, la nivel lunii precedente. Pe locurile următoare în topul urban s-au plasat Pro Cinema (21.000), AXN (19.000) și Film Cafe (12.000).
Cota de piață a nișei televiziunilor de filme și seriale a fost la nivel național de 6,12%, reprezentând ponderea telespectatorilor care au urmărit una dintre cele 12 televiziuni din totalul celor care s-au uitat la TV. Cota de piață este mai mică cu 0,4 puncte procentuale față de septembrie.
În urban, cota de piață a fost de 6,94%, în scădere cu 0,27% față de luna precedentă. Aceste scăderi au fost generate de concurența puternică a televiziunilor comerciale generaliste.
https://www.forbes.ro/audientele-televiziunilor-de-filme-si-seriale-octombrie-2018-148759

Audiențele televiziunilor de documentare (tematice) – OCTOMBRIE 2019
Televiziunile de documentare (tematice) au audiențe foarte mici în comparație cu cele generaliste sau de știri. Cota de piață (de vizionare) la nivel național a nișei televiziunilor de documentare a fost de 1,38%, în timp ce la nivel urban, cota a fost de 2,11%.
Televiziunile de documentare se numără printre posturile TV cu cele mai mici audiențe din sistemul național de măsurare a audienței. History, liderul nișei, se află pe locul 32 în topul audienței naționale (din 69 de televiziuni), cu o medie de 17.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.
Animal Planet, televiziunea cu cea mai mică audiență pe acest segment (2.000 de persoane pe minut la nivel național), ocupă locul 64 în clasamentul general.
În situația unor ratinguri foarte mici, variațiile de audiență de la o lună la alta sunt reduse și aproape nesemnificative. În octombrie, se poate semnala câștigul de 2.000 de telespectatori pentru televiziunea National Geographic Wild, atât pe național, cât și în mediul urban.
Discovery Channel, a doua televiziune a nișei, a avut o medie de 9.000 de persoane pe minut (toată ziua), aproape la jumătate față de liderul History.
Cota totală de piață a nișei a fost de 1,38% la nivel național, adică 1,38% dintre românii care s-au uitat la televizor în cursul lunii octombrie au urmărit una dintre cele șase televiziuni tematice. În urban, cota de vizionare a fost de 2,11%.
https://www.forbes.ro/audientele-televiziunilor-de-documentare-tematice-octombrie-2019-148841

S-a lansat o nouă rețea Digital OOH
Blitz Television anunță lansarea unui produs nou în portofoliu, prezent în top 10 orașe din țară. Blitz Television, compania care administrează reţeaua Blitz TV, prezentă în stațiile Metrorex, aeroportul Henri Coandă și clinici medicale private, a dezvoltat un produs nou - o rețea formată din totemuri digitale amplasate în clădirile de birouri din București, Brașov, Cluj Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu și Timișoara.
Cu o experiență bogată în zona media – digital signage network, compania vine astfel în întâmpinarea partenerilor ei cu un suport premium care asigură o vizibilitate unică. Rețeaua de totemuri digitale este formată din ecrane profesionale de 65 inch/165 cm, rezoluție full HD, integrate în totemuri cu suprafața de 0,95m (baza) x 2m (înălțimea). Comparativ cu sistemul de difuzare de la metrou sau aeroport, spațiul disponibil este limitat la 60 secunde, echivalentul a maximum 6 campanii publicitare simultan. Durata unui spot video este de 10 secunde, formatul fiind tip portrait (9 x 16).
Amplasate în zona recepției clădirii sau pe traseul către lifturi (în funcție de specificul fiecărui centru de afaceri), în locuri cu vizibilitate maximă, totemurile se diferențiază printr-o experiență vizuală memorabilă, oferind posibilități variate de planificare pentru fiecare proiect (segmentare în funcție de zonă, în funcție de zi, difuzare spoturi diferite pe durata zilei).
Anul acesta rețeaua include 50 suporturi instalate, obiectivul pentru 2020 fiind creșterea numărului până la 80-100 unități la nivel național.
„Luând în calcul solicitările tot mai dese ale partenerilor noștri care doreau să folosească rețeaua din metrou pentru targetarea zonei corporate, precum și dezvoltarea accelerată din ultimii 2 ani a clădirilor de birouri, în special în zona de nord a municipiului București, am dezvoltat un produs nou, un concept adaptat specificului mediului în care sunt amplasate suporturile. Ne propunem ca rețeaua de totemuri să ajungă în următorii 2 ani la nivelul celei de la metrou, respectiv să fie un reper de bază în mixul de media al partenerilor noștri”, declară Mihnea Manu, administrator Blitz Television.
Compania estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 20% față de anul anterior, majorarea venind din dezvoltarea rețelei care actualmente include 500 ecrane. Cele 280 ecrane de la metrou se adresează lunar unui public format din ~14 mil călători. De altfel, conform unui studiu recent, mai mult de jumătate dintre angajații companiilor din nordul Bucureștiului folosesc metroul pentru a ajunge la serviciu. Angajații birourilor moderne din București petrec, în medie, 46 minute între casă și locul de muncă. În cazul angajaților care lucrează în Pipera, Băneasa sau Piața Presei/Expoziției, timpul de deplasare de acasă la job depășește 50 minute.
https://www.forbes.ro/s-lansat-o-noua-retea-digital-ooh-148851

IAA România organizează prima ediție MentorFEST, întâlniri între studenții pasionați de publicitate și profesioniștii seniori din comunicare
MentorFEST, un eveniment de networking offline, organizat de IAA România prin programul MentorIAA, este dedicat studenților pasionați de advertising, comunicare sau marketing. Aceștia sunt invitați joi, pe 14 noiembrie, la Mezanin să își cunoască viitori mentori, colegi sau prieteni seniori din publicitate și marketing.
La MentorFest vor povesti din experiențele lor în publicitate și antreprenoriat :
Cătălin Dobre – CEE Creative Director McCann Worldgroup, laureat Forbes 30 under 30
Cristina Hanganu – Communication & CSR Director Lidl România
Claudiu Petria – Cofondator Questo
Lucia Antal – Head of Research & Development ProTV
Laurențiu Ion – Digital Marketing Manager PepsiCO & laureat Forbes 30 under 30
Oana Stăncel – Director de Marketing Macromex
Mihai Trandafir – Managing Director Universal Media
Anca Catarambol, HR Leo Burnett + invitații ei
MentorFEST are loc joi, 14 noiembrie, la Mezanin (Palatul Universul) de la 9:30 la 14.00.
Evenimentul este gratuit, înscrierea e necesară, însă, și se realizează completând acest formular.
MentorFEST este organizat cu susținerea Kaufland România, Ursus Breweries cât și a colegilor de la IAA Young Professionals.
https://www.forbes.ro/iaa-romania-organizeaza-prima-editie-mentorfest-intalniri-intre-studentii-pasionati-de-publicitate-si-profesionistii-seniori-din-comunicare-148876

Google deschide un nou centru la Bucureşti

Google a anunţat că face investiţii şi îşi extinde prezenţa în România, printr-un nou centru în Bucureşti, după ce recent a cumpărat producătorul american de brățări sport și ceasuri inteligente Fitbit, care are un centru de dezvoltare în Capitală. "Ne mutăm într-un birou mai mare", au declarat reprezentanţii Google, pentru StartupCafe. Săptămâna trecută gigantul IT Google a anunţat achiziţia Fitbit. Tranzacția, care se va ridica la suma de aproximativ 2,1 miliarde de dolari, este așteptată să se finalizeze în anul 2020, în funcție de anumite condiții, inclusiv aprobarea acționarilor Fitbit și avizele reglementatorilor, a precizat producătorul de brățări sport și ceasuri inteligente. De asemenea, Google a anunţat că face investiţii şi se extinde în România, după ce ieri, a apărut în presa economică locală că a închiriat un etaj din turnul de birouri Unirii View, dezvoltat de fostul pilot de raliuri Yves Weerts în apropiere de Piața Unirii din București, și vrea să inaugureze anul viitor un centru de cercetare, nota Profit.ro. "Investim în România și căutăm să ne extindem în continuare. Ne mutăm într-un birou mai mare, dar nu avem mai multe detalii de anunțat acum", Gabriela Chiorean, purtătoare de cuvânt Google. Fitbit a fost înființat în anul 2007, în SUA, de antreprenorii Eric Friedman, James Park și Aatu Nieminen. Compania este una dintre cele mai puternice de pe piața brățărilor electronice pentru fitness și în general în domeniul wearables - produsele purtabile digitale. În 2018, compania a avut vânzări de 1,5 miliarde de dolari. În ianuarie 2017, Fitbit a cumpărat startup-ul românesc de ceasuri inteligente Vector Watch, pentru care americanii au scos din buzunar 15 milioane de dolari.
https://www.startupcafe.ro/afaceri/google-deschide-centru-cercetare-bucuresti-investitie-romania.htm

La orașe, 7 din 10 români au cel puțin un abonament la un serviciu de video streaming precum Netflix sau HBO GO: Studiu

Șapte din zece români din mediul urban folosesc cel puțin un canal de video streaming pe bază de abonament. Potrivit unui studiu realizat pe un eșantion de 1.200 de respondenți din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 54 de ani, 69% dintre respondenți au un abonament pentru cel puțin o platformă, în timp ce 46% folosesc Netflix și o tremie HBO GO, cele două servicii dominând piața video on demand (VoD) din România. Majoritatea abonaților folosesc servicii VoD cel puțin de câteva ori pe săptămână, acasă, seara, direct pe televizor sau pe un alt dispozitiv, cum ar fi telefonul mobil sau laptopul, potrivit studiului realizat de agenția Initiative și iSense Solutions. În general, utilizatorii de servicii VoD sunt tineri și au venituri mai mari comparativ cu cei care nu folosesc aceste servicii. Chiar și așa, 55% dintre utilizatorii VoD au între 35 și 54 de ani, în timp ce tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani petrec cel mai mult timp vizionând conținut video, peste 50 de ore pe săptămână.
https://www.startupcafe.ro/afaceri/netflix-hbo-go-abonament-romani-serviciu-video-streaming.htm

Antena 1 anunță un nou sezon al reality show-ului matrimonial „Mireasă”. Când va fi difuzat

Antena 1 pregătește un nou sezon al reality show-ului matrimonial „Mireasă', cel care înainte a fost difuzat sub denumirea de „Mireasă pentru fiul meu'. Potrivit comunicatului transmis de postul tv, emisiunea va începe în curând și va aduce în centrul atenţiei poveşti de dragoste, întâmplări spectaculoase, reguli dure, confruntări acide, emoţii, suspans şi multe provocări. Caravana Mireasa se pregãteşte sã porneascã într-un tur de forţã în întreaga ţarã, în cãutarea concurenţilor care vor să-şi pună pirostriile în cadrul acestei emisiuni. Astfel, toate fetele bune de măritat, potenţialii gineri şi toate pãrinţii care îşi visează copiii miri se pot înscrie la casting pe adresa casting@antena1.ro sau pot participa la preselecţii pe 24 noiembrie în Craiova şi Constanţa, pe 25 noiembrie în Timişoara şi Galaţi, pe 26 noiembrie în Cluj-Napoca şi Iaşi, pe 27 noiembrie în Sibiu şi pe 6, 7 şi 8 decembrie în Bucureşti.
https://tvmania.ro/antena-1-anunta-un-nou-sezon-al-reality-show-ului-matrimonial-mireasa-264069.html

Grupul francez Orange a început din România ofensiva 5G din Europa
Am venit în Silicon Valley-ul Europei Centrale. Primele trei oraşe acoperite cu viteze de descărcare a datelor de până la 1,2 Gbps pe mobil sunt Bucureşti, Cluj-Napoca şi Iaşi

Grupul francez Orange, unul dintre giganţii industriei de telecom din Europa, aflat în pragul unei achiziţii gigant care i-ar extinde semnificativ prezenţa în România - preluarea operaţiunilor fixe ale Telekom -, a decis să înceapă din Bucureşti ofensiva comercială europeană bazată pe noua tehnologie 5G, cu o reţea care acoperă trei dintre cele mai mari oraşe şi viteze de descărcare a datelor care concurează cu cele mai performante reţele fixe. Am ales România, Silicon Valley-ul Europei Centrale, pentru această premieră din cadrul grupului pentru că este o piaţă importantă pentru noi, în care am investit în peste 20 de ani peste 3,5 mld. euro, a punctat Ramon Fernandez, director general adjunct şi director pentru operaţiunile din Europa al Orange. „România este importantă pentru noi şi din punct de vedere al investiţiilor şi ca motor de inovaţie în cadrul grupului”, a plusat Fernandez. Orange, care vine după Vodafone şi RCS&RDS / Digi în cursa 5G, a plusat la capitolul acoperire, viteză şi servicii disponibile în momentul lansării: reţeaua asigură viteze maxime de descărcare a datelor de până la 1,2 Gbps şi viteze medii de 600 Mbps în Bucureşti, Cluj Napoca şi Iaşi, „oferind utilizatorilor o experienţă similară celei oferite de serviciul de internet prin fibră optică”, a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România. Acoperirea cu servicii 5G din cele trei oraşe este extinsă. Nu am vrut doar să bifăm nişte localităţi pe hartă, a punctat Liudmila Climoc. Reţeaua 5G a Orange se va extinde în noi localităţi, precum Timişoara, în 2020, a adăugat ea.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/grupul-francez-orange-inceput-romania-ofensiva-5g-europa-venit-silicon-valley-ul-europei-centrale-primele-trei-orase-acoperite-viteze-descarcare-datelor-pana-1-2-gbps-mobil-bucuresti-cluj-napoca-18545076

Google a închiriat 1.000 mp de birouri în clădirea Unirii View de lângă Piaţa Unirii.
Unirii View este cea mai înaltă clădire modernă de birouri din centrul Bucureştiului, a fost finalizată recent de Weerts Group, în urma unei investiţii de 33 de milioane de euro

Google a închiriat un etaj de circa 1.000 mp de birouri în clădirea Unirii View de lângă Piaţa Unirii, cea mai înaltă clădire din centrul Bucureştiului. Viitorul sediu va fi deschis anul viitor. Până acum birourile Google erau în spaţiile de co-working ale Regus de pe str. Rosetti, de lângă bdul Magheru, unde lucrau circa 15-20 de oameni. „Investim în România şi căutăm să ne extindem în continuare. Ne mutăm într-un birou mai mare, dar nu avem mai multe detalii de anunţat acum“, Gabriela Chiorean, director de comunicare al Google pentru Europa Centrală şi de Est.
https://www.zf.ro/companii/google-inchiriat-1-000-birouri-cladirea-unirii-view-langa-piata-unirii-unirii-view-cea-inalta-cladire-moderna-birouri-centrul-bucures-tiului-finalizata-recent-weerts-group-urma-unei-investitii-33-18545099

Realitatea Plus va intra la UPC, după ce a primit acordul CNA. Va fi doar pe digital

După ce a intrat la RCS, Realitatea Plus va fi disponibilă și la UPC. Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat în ședința publică de astăzi noua grilă de pograme UPC, cu Realitatea Plus inclusă. Din informațiile Paginademedia.ro, cel mai probabil schimbarea se va produce începând de astăzi, dar numai în pachetul digital al UPC. Totodată, UPC a așteptat acordul CNA pentru a opera modificările de grilă. Concret, orice modificare în grila de programe a unui cablist se face cu aprobarea CNA. CNA a discutat în ședința de azi modificarea mai multor avize de retransmisie: RCS a notificat o serie de schimbări pe care le-a făcut deja în grilă: intrarea TVR 1 HD și TVR 2 HD în grila digitală. Dar și intrarea Realitatea Plus în locul Realitatea TV. Rețeaua Telekom a anunțat introducerea TVR 1 HD, TVR 2 HD, Look Sport 2 SD/HD și Look Sport 3 SD/HD. Pentru Realitatea Plus nu au făcut încă nicio solicitare. UPDATE. Realitatea Plus a intrat oficial în grila UPC, în jurul orei 17.00.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/cna-realitatea-plus-pe-upc

S-a lansat votarea pentru Premiile TVmania 2019. Care sunt nominalizările pentru cele mai bune emisiuni și vedete TV

TVmania, cel mai vechi ghid TV de pe piață, se pregătește pentru ediția cu numărul 18 a Premiilor TVmania 2019, care desemenează cele mai iubite emisiuni și vedete TV. Începând de marți, 5 noiembrie până duminică, 24 noiembrie, publicul poate vota pentru a-și alege emisiunile și vedetele preferate, pe site-ul tvmania.ro. Câştigătorii Premiilor TVmania 2019 - desemnaţi în urma voturilor cititorilor - vor fi anunţaţi într-o gală ce va avea loc va avea loc luni, 25 noiembrie. Nominalizările la cele 10 categorii au fost făcute de redacția TVmania: 1. Cea mai bună emisiune de știri: Observator, Antena 1, Știrile Pro TV, Pro TV, Telejurnal, TVR 1, Știri, Digi 24. 2. Cel mai bun show culinar: MasterChef, Pro TV, Chefi la cuțite, Antena 1, Star Chef, Antena Stars, Mama mea gătește mai bine, Prima. 3. Cea mai bună emisiune de divertisment: Te cunosc de undeva!, Antena 1, Scena misterelor, Antena 1, Politică și delicatețuri, TVR 1, Antitalent, Antena 1, Cântă acum cu mine, Pro TV. 4. Cel mai bun serial românesc: Vlad, Pro TV, Sacrificiul, Antena 1, Las Fierbinți, Pro TV, Profu’, Pro TV, Mangalița, Antena 1, Liber ca pasărea cerului, Antena 1.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/premiile-tvmania-2019-vot

Radiourile și concursurile pentru public. Ce mai pot câștiga românii în FM? Bani, trotinete electrice, bilete la Untold sau ... tigăi

Ce concursuri mai sunt pe radio, în această toamnă? Cum își fidelizează radiourile ascultătorii? Ce se câștigă? Bani, tigăi, trotinete electrice sau bilete la Untold. Kiss FM, Radio ZU, Europa FM, Pro FM sau Virgin Radio au concursuri pe radio în această perioadă. Dacă posturi ca Europa FM, Kiss FM sau Zu își premiază ascultătorii cu bani, Virgin Radio sau Pro Fm îi dau audienței produse: tigăi de la Mega Image, bilete la Untold sau trotinete electrice. . Kiss FM - Un concurs cu premii în bani. „Ai cuvântul și poți câștiga 100 de euro” se termină pe 20 decembrie 2019. Mecanismul este următorul: În fiecare dimineață, Kiss FM dă startul cu o literă, iar matinalii așteaptă cele mai tari întrebări de la ascultători. Pentru fiecare răspuns corect ai 10 euro. La 10 cuvinte ai 100 de euro. 2. Radio ZU - Recunoaște piesa - „Recunoaște piesa în 3 secunde, 2 secunde sau 1 secundă” se termină la finalul lunii noiembrie. Mecanismul concursului: DJ-ii dau pe post bucățele din hiturile cunoscute deja de la radio, iar ascultătorii trebuie să ghicească piesa. În funcție de cât de rapizi sunt aceștia pot câștiga 100, 200 sau 500 de euro. Într-o singură zi, luni, s-au dat premii de 1.500 de euro. 3. Europa FM - Nu repetăm muzica și pune la bătaie 500 de euro - „Noi nu repetăm muzica” este concursul celor de la Europa FM, care se încheie pe 8 noiembrie. Mecanismul concursului: Cine aude aceeași piesă de două ori între orele 9 – 18, de luni până vineri, câștigă 500 de euro. 4. Virgin Radio - Oferă bilete la Untold și tigăi - „Chiar, tu ești #earlyadopter” se termină pe 8 noiembrie. Postul radio premiază cele mai creative răspunsuri la propoziția „Am fost primul care...”. Premiul este un abonament full la Untold.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/ce-concursuri-mai-avem-pe-radio

Noul Telejurnal TVR1 HD în imagini. Cum arată noul studio al știrilor

GALERIE FOTO. Fața nouă a Telejurnalului TVR. Trecerea (în sfârșit!) la emisia HD pentru TVR 1 și TVR 2 a venit cu schimbări la Telejurnal. Piesa de rezistență este noul studio al Telejurnalului, care a fost schimbat complet. Practic, jurnalele de știri de pe TVR 1 și TVR 2 sunt prezentate din Studioul 2 al TVR, care are și un uriaș ecran HD de 15mp. (acolo se filma emisiunea Câștigă România a lui Virgil Ianțu).
https://www.paginademedia.ro/2019/11/galerie-foto-noul-jurnal-tvr1-hd-in-imagini

AUDIENTE TV. Care au fost cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna octombrie

AUDIENȚE DIVERTISMENT. Rețetele vechi de divertisment merg cel mai bine. Emisiuni cu „tradiție” de pe Pro TV, Antena 1 și Kanal D au fost cele mai urmărite în luna octombrie. În topul emisiunilor, la nivel național, avem opt producții cu peste un milion de telespectatori pe ediție: trei de pe Pro TV, trei de pe Antena 1 și două de pe Kanal D. Vocea și Visuri la cheie sunt cele mai urmărite emisiuni de pe Pro TV, iar Chefi la cuțite și Te cunosc de undeva au cele mai bune cifre pentru Antena 1. Kanal D se remarcă în continuare cu Roata norocului și Se strigă darul. Tentativa Kanal D de a aduce un nou format în grilă, „Îmi place dansul”, n-a avut succes în audiență. NAȚIONAL. Trei emisiuni de pe Pro TV conduc topul celor mai urmărite producții, la nivel național. Visuri la Cheie și Vocea României au avut cifre aproape la egalitate. Fiecare a obținut o medie de peste 1,6 milioane de privitori. Locul al treilea îi revine emisiunii Șef sub acoperire, o emisiune de o oră, cu o medie de 1,3 milioane de privitori. Pe patru în topul emisiunilor de divertisment a intrat cea mai urmărită producție a Kanal D, Roata norocului, cu 1,3 milioane de telespectatori. Emisiunea Îmi place dansul, pariul Kanal D pentru această toamnă, n-a mai avut loc în top 20 emisiuni după ce a fost mutat după ora 22.00. Kanal D a făcut însă audiență cu „rețete” mai vechi, cum ar fi „Se strigă darul”.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-emisiuni-divertisment-octombrie-2019

Avocaţii de la Allen & Overy au consiliat finanţatorii în achiziţia grupului CME de către PPF

Casa de avocatură Allen & Overy a acordat asistenţă aranjorilor în legătură cu finanţarea în valoare de 1,15 miliarde euro acordată grupului ceh PPF Group pentru achiziţia CME, companie care deţine şi PRO Tv. Facilitatea de credit a fost complet subscrisă de către BNP Paribas, Crédit Agricole CIB, Credit Suisse, HSBC, Société Générale şi UniCredit în calitate de Underwriters, Aranjori Mandatari Principali şi Bookrunners. Société Générale şi Komerční banka au acţionat în calitate de agent pentru facilitate, respectiv agent pentru garanţii. PPF Group, controlat de miliardarul Petr Kellner, a semnat un acord definitiv cu Central European Media Enterprises Ltd. pentru achiziţia CME şi a operaţiunilor sale de televiziune din Bulgaria, Cehia, România, Slovacia şi Slovenia într-o tranzacţie evaluată la aproximativ 2,1 miliarde dolari. Tranzacţia va fi supusă aprobării acţionarului CME, condiţiilor obişnuite pentru încheierea tranzacţiei şi aprobărilor de reglementare.
https://www.zf.ro/companii/avocatii-de-la-allen-overy-au-consiliat-finantatorii-in-achizitia-grupului-cme-de-catre-ppf-18547287

Decolteul Loredanei, din emisiunea Neatza cu Răzvan și Dani, reclamat la CNA

Loredana „merge” cu decolteul la CNA. Emisiunea Neatza cu Răzvan și Dani, difuzată luni, 3 noiembrie, cu Loredana invitată, a fost reclamată la CNA. Motivul? Ținuta total nepotrivită pe care vedeta a afișat-o la matinal, la ore accesibile minorilor. Emisiunea urmează să fie analizată de CNA în ședințele următoare, după ce va fi întocmit un raport de monitorizare. Loredana a fost invitată în emisiunea Neatza cu Răzvan și Dani, alături de Călin Goia de la Voltaj, pentru a promova un nou videoclip. A fost o ediție în care până și asistentele din platoul emisiunii erau mai îmbrăcate decât Loredana. După o primă parte în care cadrele au surprins cu generozitate planuri în care se vedea ținuta artistei, postul de televiziune Antena 1 a ales alte variante de cadre, prim-planuri care evitau imaginile cu decolteul Loredanei.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/decolteul-loredanei-reclamat-la-cna

Cum folosește Klaus Iohannis oamenii din stat ca să fie reales! Membru CNA implicat în campania electorală online a președintelui

Președintele în funcție nu poate folosi resursele statului pentru realegerea sa. De pildă, conform statutului de membru al Consiliului Național al Audiovizualului (CNA), fostul liberal Alexandru Kocsis ar trebui să fie complet apolitic. Libertatea publică mărturii care susțin că Kocsis s-a implicat în alegerea firmelor de internet care fac campania lui Iohannis și că ia parte la strategia digitală de promovare a președintelui! Contactați de ziar, Tiberiu Iorga, senior art director Lemon Studio, și David Pârvu, de la Owner ArtDefinition, doi șefi de la firmele angajate de PNL ca să facă promovarea lui Klaus Iohannis, au fost onești și au recunoscut implicarea omului de la CNA în campania electorală. În schimb, Alexandru Kocsis spune că el are în continuare “multe contacte cu cei din PNL”, dar că nu s-a implicat în campania electorală și că întrebările Libertatea “mi se par, la fel cum a ieșit și pentru candidatul Dan Barna, că servesc alte interese și nu servesc căutarea adevărului”. Alexandru Kocsis Cristea, 37 de ani, a fost numit membru CNA în noiembrie 2018, de către Partidul Național Liberal. Psiholog de profesie, cu licență la Universitatea Spiru Haret și apoi cu master la Universitatea București, Kocsis este în PNL din 2008, a fost vicepreședinte al tineretului liberal și șef al Departamentului de Comunicare Online, “o poziție neretribuită”, după cum explică Kocsis pentru Libertatea.
https://www.libertatea.ro/stiri/membrul-cna-alex-kocsis-implicat-in-campania-online-a-presedintelui-iohannis-2792183

România, prima țară în care grupul Orange lansează o rețea 5G comercială: Serviciile sunt disponibile în București, Cluj-Napoca și Iași

România este prima țară în care grupul francez Orange lansează o rețea 5G și servicii comerciale, a anunțat marți Ramon Fernandez, Delegate CEO Finance, Performance and Europe la nivelul Grupului Orange. Am ales România pentru că este un fel de Sillicon Valley în Europa Centrală și de Est, cu un sector IT&C care reprezintă aproape 6% din PIB-ul țării și pentru că avem spectru radio dublu decât rivalii din piață ceea ce ne permite lansarea acestor servicii, a spus oficialul grupului francez. Serviciile sunt disponibile în prezent în București, Cluj-Napoca și Iași. Pentru lansarea serviciilor 5G în România, Orange a încheiat un parteneriat exclusiv cu Samsung pentru vânzarea pe piața locală a unui terminal 5G avansat, Samsung S10 5G, a spus oficialul grupului francez. Liudmila Climoc, directorul general al Orage România, a spus că serviciile vor fi disponibile pentru început în București, Cluj-Napoca și Iași. Oferta 5G a celor de la Orange presupune: trafic de internet nelimitat, 9.33 GB în roaming SEE pe mobil, apeluri de voce şi SMS-uri nelimitate naţional şi în roaming SEE. La acestea se adaugă acces la conţinut de calitate prin serviciul de muzică Deezer şi pachetul de TV mobil Family HD Go, întreg pachetul fiind disponibil pentru 25 de euro pe lună. În plus, telefonul flagship Samsung Galaxy S10 5G, primul telefon Samsung 5G lansat în România, este disponibil exclusiv la Orange, în rate lunare de 47 euro.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-23468681-romania-prima-tara-care-grupul-orange-lanseaza-retea-5g-comerciala-parteneriat-exclusiv-samsung-pentru-terminale-5g.htm

Platforma Seenow, care oferea servicii de tip video on demand, s-a închis

Platforma Seenow, dezvoltată de Direct One, prima platformă care s-a prezentat la CNA cu notificare că oferă servicii media audiovizuale la cerere, în 2011, s-a închis, în condițiile în care reprezentanții săi au cerut CNA retragerea avizului, potrivit Paginademedia.ro. Sursa citată amintește că SeeNow a fost prima platformă de servicii de televiziune online, VOD, filme și seriale disponibilă în România pe toate dispozitivele. Înainte, a mai existat o încercare, disponibilă însă doar pe un site, pe web - DolceTV.ro - însă și aceasta a fost realizată, pentru Romtelecom, tot de Direct One. Potrivit Paginademedia.ro:
Seenow a oferit inițial servicii de televiziune live, dar și video-on-demand, contracost. (...) Ulterior, în 2012, platforma a încheiat și un parteneriat cu Vodafone, lansând aplicația Seenow Powered by Vodafone (...). Din vara lui 2016, contractul cu Vodafone a fost încheiat, iar platforma a renunțat la componenta contracost și a rămas doar cu partea gratuită, adică o listă de câteva televiziuni locale (posturi din lista must carry). Din ofertă au ieșit filmele și serialele. Recent, reprezentanții platformei au venit la CNA cu o cerere de modificare a societății care deține platforma. Astfel, în loc de Direct One a intrat Reggia Capital & Real Estate SRL.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23469721-platforma-seenow-care-oferea-servicii-tip-video-demand-inchis.htm

Director general adjunct al grupului Orange, despre o posibilă achiziție a Telekom România:
Dacă în România, ca și în alte țari din Europa, putem accelera capacitatea de a furniza servicii avansate de internet fix broadband vom lucra din greu să facem acest lucru posibil

Grupul Orange este lider la servicii de comunicații convergente fix-mobile în Europa și aceasta este strategia și pentru România, a precizat marți la București, Ramon Fernandez, director general adjunct pentru Europa, în cadrul grupului Orange. "Dacă în România, ca și în alte țari din Europa, putem accelera capacitatea de a furniza servicii avansate de internet fix broadband vom lucra din greu să facem acest lucru posibil și apoi, dacă un astfel de acord ar urma să fie încheiat, ar necesita în mod evident discuții cu ceilalți acționari.", a spus acesta, întrebat de media despre informațiile privind posibila achiziție a Telekom România. "Suntem operatorul nr. 1 de servicii convergente (n.a fix-mobile) în Europa. (..) În România, în mod istoric, am fost numai operator de servicii de comunicații mobile. Am avut un acord cu Telekom privind capacitatea de a oferi și servicii fixe. Acum, dacă în România, ca și în alte țari din Europa, putem accelera capacitatea de a furniza servicii avansate de internet fix broadband către clienți vom lucra din greu să facem acest lucru posibil și apoi, dacă un astfel de acord ar urma să fie încheiat ar necesita în mod evident discuții cu ceilalți acționari.", a declarat marți, la București, Ramon Fernandez cu ocazia lansării rețelei 5G Orange în România.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-23469786-video-director-general-adjunct-grupului-orange-despre-posibila-achizitie-telekom-romania-daca-romania-alte-tari-din-europa-putem-accelera-capacitatea-furniza-servicii-avansate-internet-fix-broadband-v.htm

Netcity: În 2019 am avut doar 60 de incidente la reţeaua de fibră optică

Compania Netcity Telecom, operatorul reţelei subterane de fibră optică din Bucureşti, a înregistrat în 2018 60 de incidente care au afectat, pe termen scurt, serviciile furnizate de operatori către clienţii finali, pe 46 de străzi ale Capitalei, conform datelor firmei. „Raportat la totalul celor 60 de incidente, 23 au fost cauzate de lucrări edilitare de modernizare ale Capitalei, care au impus relocarea segmentelor de infrastructură prezente în zonele respective. Alte cauze ale incidentelor înregistrate pe parcursul acestui an includ lucrările unor furnizori de utilităţi, plantările de copaci, reamenajările prin asfaltare sau betonare, dar şi actele de vandalism”, conform sursei citate. „Reţeaua Netcity nu este doar o alternativă legală pentru cablurile aeriene instalate fără autorizaţie pe stâlpi, ci este şi o infrastructură care contribuie la modernizarea Capitalei, atât tehnologic cât şi la nivelul infrastructurilor de utilităţi”, a declarat Adrian Răcăşan, CEO al Netcity Telecom. Compania a raportat la Ministerul Finanţelor pentru anul 2018 un profit net de 18,9 mil. lei, în creştere cu 4% faţă de anul anterior şi corespondent al unei marje a câştigului net de 40% din cifra de afaceri. În 2018 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 47,3 mil. lei (10,2 mil. euro), mai mare cu 11% faţă de anul anterior. Netcity Telecom a fost fondată în 2007 de grupul UTI, iar în 2016 compania a fost cumpărată de Direct One, operatorul unei reţele naţionale de peste 5.500 de kilometri de fibră optică. Netcity face parte dintr-un grup de cinci companii active în domeniul infrastructurii de energie şi telecomunicaţii, alături de Electrogrup, Direct One, Nova Power & Gas, precum şi WESEE, reunite în cadrul holding-ului E-INFRA, controlat de antreprenorii Teofil şi Simion Mureşan.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/netcity-in-2019-am-avut-doar-60-de-incidente-la-reteaua-de-fibra-optica-18540620

Directorul general adjunct al grupului Orange anunţă la Bucureşti că România este prima ţară în care operatorul lansează servicii 5G. Oraşele 5G Orange sunt Bucureşti, Cluj şi Iaşi

România este prima ţară în care grupul francez Orange, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa globală de telecom, va lansa servicii de comunicaţii 5G, a anunţat la Bucureşti, în cadrul unei conferinţe de presă Ramon Fernandez, director general adjunct, şi director pentru operaţiunile din Europa al Orange. România este o piaţă importantă pentru grup, în care investiţiile au atins până în prezent 3,5 mld. euro, a declarat Fernandez. Iniţial serviciile 5G ale Orange vor fi disponibile în câteva oraşe, ca parte a unei oferte comerciale dedicate care include printre altele acces nelimitat la internet. Odată cu lansarea Orange devine al treilea jucător care oferă servicii 5G pe piaţa locală, după Vodafone şi RCS&RDS / Digi care au făcut deja acest pas.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/directorul-general-adjunct-al-grupului-orange-anunta-la-bucuresti-ca-romania-este-prima-tara-in-care-operatorul-lanseaza-servicii-5g-orasele-5g-orange-sunt-bucuresti-cluj-si-iasi-18542156

Google pariază pe IT-iştii români: Gigantul american vrea să îşi deschidă un centru de cercetare la Bucureşti şi să închirieze 1.000 mp de birouri

Google are în plan să deschidă un centru de cercetare la Bucureşti, unde va recruta cel puţin 50 de angajaţi, potrivit datelor din piaţa imobiliară. Pentru viitorul centru de cercetare Google ia în calcul să închirieze 1.000 mp de birouri în clădirea Unirii View de lângă piaţa Unirii. În prezent în România firma Google Bucharest SRL, subsidiara locală a gigantului american cu acelaşi nume, a raporat pentru anul trecut o cifră de afaceri netă de 20,6 milioane lei (circa 4,4 milioane euro), în creştere cu 9% faţă de 2017, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. În biroul din Bucureşti Google a avut anul trecut 15 angajaţi. În urmă cu câţiva ani, fostul country manager al Google Bucharest a explicat faptul că afacerile raportate de subsidiara locală la Ministerul de Finanţe nu includ şi veniturile din publicitatea online, fiindcă reprezentanţa locală este doar o entitate care oferă consultanţă companiilor din România. Operaţional, totul este centralizat în Irlanda. Şi nu numai pentru Google, ci şi pentru alţi giganţi IT precum Facebook, Microsoft, Oracle sau IBM. Tot ce este business Google în România este realizat din Irlanda, aşa cum este şi pentru Marea Britanie, Franţa, Israel sau Africa de Sud.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/google-pariaza-pe-it-istii-romani-gigantul-american-vrea-sa-isi-deschida-un-centru-de-cercetare-la-bucuresti-si-sa-inchirieze-1-000-mp-de-birouri-18543632

Pro 2 va difuza telenovela „Lasă-mă să zbor” cu Livia Brito. Când va avea loc premiera

Protagonista telenovelei „Fiorella, spune da!' revine pe micile ecrane de la noi din 13 noiembrie la Pro 2 cu o producţie de succes, „Lasă-mă să zbor'/ „La Piloto', pentru care a filmat timp de doi ani 2017-2018. Narco-novela are 162 episoade şi spune povestea unei stewardeze din Mexic, Yolanda Cadena (Brito), care învaţă să piloteze avioane de mici dimensiuni şi elicopetere pentru a transporta ilegal droguri şi dolari, sub îndrumarea traficantului John Lucio (Arap Bethke). Doar dragostea pe care o simte pentru agenul DEA Dave Mejia (Juan Colucho) îi poate schimba Yolandei stilul de viaţă. Din distribuţia acestui serial mai fac parte, printre alţii, Margarita Muñoz, Stephanie Salas şi Alejandro Nones. „Lasă-mă să zbor' intră în grila Pro 2-ului în locul telenovelei „Suflete pierdute' („Amar a muerte') care se termină pe 12 noiembrie şi va fi difuzată de luni până duminică de la ora 19.00.
https://tvmania.ro/pro-2-va-difuza-telenovela-lasa-ma-sa-zbor-cu-livia-brito-cand-va-avea-loc-premiera-264031.html

Digi Life prezintă Martorul 448 – un documentar despre viața românilor cu dizabilitați

În România sunt aproximativ 800.000 de persoane cu dizabilități, iar țara noastră ocupă locul al 3-lea, din coadă, în Europa, ca angajator al acestei categorii sociale. Dintre aceștia, 146.000 sunt nevăzători care, deși ar trebui să fie protejați de legea 448, nu se bucură de drepturile garantate' de ea. Cei mai mulți dintre oamenii afectați de aceste condiții sunt nevoiți să se trăiască aproape exclusiv în spațiul în care locuiesc. Societatea, din lipsă de educație, îi izolează. Angajatorii ezită să le ofere loc de muncă, pe motiv că un „om cu handicap nu dă randament'. Documentarul „Martorul 448', difuzat în premieră națională pe Digi Life, în data de 15 noiembrie 2019, la ora 21:00, privește viața prin ochii acestor oameni și încearcă să identifice modalitățile prin care integrarea lor socială poate deveni realitate.
https://tvmania.ro/digi-life-prezinta-martorul-448-un-documentar-despre-viata-romanilor-cu-dizabilitati-264062.html

Serialul detectiv „Carter” revine cu sezonul 2, din 11 noiembrie, la AXN

„Carter”, producția originală Sony Pictures Television, revine cu sezonul 2, din 11 noiembrie, în fiecare luni seara, de la ora 23.00, la AXN. În cel de-al doilea sezon, Jerry OConnell (Billions, The Big Bang Theory) reia rolul lui Harley Carter, fostă vedetă într-o emisiune TV, care devine un detectiv particular pus în fața unor cazuri reale. Serialul procedural cu accente de umor, Carter, urmărește aventurile unei foste vedete TV, care a părăsit definitiv lumea Hollywood-ului pentru a rezolva crime și mistere în orașul natal. Folosindu-se atât de calitățile sale native de detectiv, cât și de abilitățile ușor exagerate de actor, Harley Carter continuă în modul său neortodox să dea de capăt unor crime neobișnuite.
https://tvmania.ro/serialul-detectiv-carter-revine-cu-sezonul-2-din-11-noiembrie-la-axn-264065.html

Pro TV anunță sezonul 3 al serialului „Vlad”. Ce actor se alătură distribuției

Povestea răzbunării continuă într-un nou sezon VLAD. Jocul pentru putere și urmele trecutului prind forme noi, iar personajele care înspăimântau doar prin pronunțarea numelui preiau frâiele și vor să-și ducă planul la final cu propriile arme. Iordache, fostul partener de afaceri al lui Cezar și cel care i-a omorât copiii, este pregătit să-l distrugă pe inginer în următorul sezon care va fi difuzat în 2020, la PRO TV. Adrian Titieni este cel care va intra în pielea celui mai temut personaj din VLAD: „E provocator să apari într-un proiect de televiziune în care anterior s-a vorbit despre personajul tău. Se creează un orizont de așteptări la înălțimea căruia trebuie să te ridici. Personajul e foarte interesant, bine conturat din scriitură, versatil, surprinzător, ceea ce pentru un actor reprezintă o mare încercare. Conform principiului că toate personajele sunt în noi înșine, mă voi strădui să actualizez anumite abilități pe care, conform teoriei, ar trebui să le conțin. Personajul Iordache va reconfigura anumite strategii pe care, initial, ceilalți le-au creat și va produce răsturnări de relații și situații. Sunt onorat de prezența în această producție de televiziune care pune în fața audienței probleme omenești, lecții de viață și pentru viață.'
https://tvmania.ro/pro-tv-anunta-sezonul-3-al-serialului-vlad-ce-actor-se-alatura-distributiei-264049.html

Antena 1 anunță un nou sezon al reality show-ului matrimonial „Mireasă”. Când va fi difuzat

Antena 1 pregătește un nou sezon al reality show-ului matrimonial „Mireasă', cel care înainte a fost difuzat sub denumirea de „Mireasă pentru fiul meu'. Potrivit comunicatului transmis de postul tv, emisiunea va începe în curând și va aduce în centrul atenţiei poveşti de dragoste, întâmplări spectaculoase, reguli dure, confruntări acide, emoţii, suspans şi multe provocări. Caravana Mireasa se pregãteşte sã porneascã într-un tur de forţã în întreaga ţarã, în cãutarea concurenţilor care vor să-şi pună pirostriile în cadrul acestei emisiuni. Astfel, toate fetele bune de măritat, potenţialii gineri şi toate pãrinţii care îşi visează copiii miri se pot înscrie la casting pe adresa casting@antena1.ro sau pot participa la preselecţii pe 24 noiembrie în Craiova şi Constanţa, pe 25 noiembrie în Timişoara şi Galaţi, pe 26 noiembrie în Cluj-Napoca şi Iaşi, pe 27 noiembrie în Sibiu şi pe 6, 7 şi 8 decembrie în Bucureşti.
https://tvmania.ro/antena-1-anunta-un-nou-sezon-al-reality-show-ului-matrimonial-mireasa-264069.html

„Chefi la cuțite”. Chefii îşi aleg în această seară echipele sezonului şapte

Asearã, prima probă de Bootcamp a fãcut o triere intensã în rândul bucãtarilor la bancul de lucru, astfel încât disearã, de la 20:00, pe Antena 1, doar 60 de concurenți talentați se vor lupta în alte două teste de foc pentru a obține cel mai important vot de încredere din partea chefilor: o tunică colorată și un loc în echipele acestora. Noutatea sezonului şapte: pe lângã cele trei cuţite de aur, chefii vor alege fiecare încã şase concurenţi pentru a-şi completa echipele. Seara se anunţã una extrem de tensionatã, mai ales cã chefii vor oferi douã teme-capcanã, atât de simple, încât vor fi greu de rezolvat. Miza, un loc în echipele chefilor, va pune o presiune uriaşã pe umerii concurenţilor, iar emoţiile se anunţã greu de gestionat.
https://tvmania.ro/chefi-la-cutite-chefii-isi-aleg-in-aceasta-seara-echipele-sezonului-sapte-264089.html

Realitatea Plus va intra la UPC, după ce a primit acordul CNA. Va fi doar pe digital

După ce a intrat la RCS, Realitatea Plus va fi disponibilă și la UPC. Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat în ședința publică de astăzi noua grilă de pograme UPC, cu Realitatea Plus inclusă. Din informațiile Paginademedia.ro, cel mai probabil schimbarea se va produce începând de astăzi, dar numai în pachetul digital al UPC. Totodată, UPC a așteptat acordul CNA pentru a opera modificările de grilă. Concret, orice modificare în grila de programe a unui cablist se face cu aprobarea CNA. CNA a discutat în ședința de azi modificarea mai multor avize de retransmisie: RCS a notificat o serie de schimbări pe care le-a făcut deja în grilă: intrarea TVR 1 HD și TVR 2 HD în grila digitală. Dar și intrarea Realitatea Plus în locul Realitatea TV. Rețeaua Telekom a anunțat introducerea TVR 1 HD, TVR 2 HD, Look Sport 2 SD/HD și Look Sport 3 SD/HD. Pentru Realitatea Plus nu au făcut încă nicio solicitare.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/cna-realitatea-plus-pe-upc

STUDIU. Piratăm mai puțin. La orașe, 7 din 10 români sunt abonați la Netflix sau HBO GO

Românii de la orașe consumă mai mult conținut de pe platforme de genul Netflix sau HBO GO, arată un studiu semnat de agenția Initiative și iSense Solutions. Principala concluzie: 7 din 10 români din mediul urban folosesc cel puțin un canal de video streaming pe bază de abonament. Alte concluzii creionate de studiul celor de la Intiative, care se concentrează pe analiza și înțelegerea obiceiurilor de consum media al românilor, ca urmare a evoluției fulminante a platformelor VoD: Dintre respondenții studiului 46%, folosesc Netflix și o treime HBO GO. Abonații sunt tineri și au venituri mai mari comparativ cu cei care nu folosesc aceste servicii. Un procent de 55% dintre utilizatorii VoD au între 35 și 54 de ani. Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani petrec cel mai mult timp vizionând conținut video: peste 50 de ore pe săptămână. Majoritatea abonaților folosesc servicii VoD cel puțin de câteva ori pe săptămână, acasă, seara, direct pe televizor sau pe un alt dispozitiv, cum ar fi telefonul mobil sau laptopul.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/studiu-la-orase-7-din-10-romani-sunt-abonati-la-netflix-sau-hbo-go

Antena 1 resuscitează formatul „Mireasă pentru fiul meu”, după aproape trei ani de pauză. Postul a anunțat castingul

Antena 1 readuce formatul „Mireasă pentru fiul meu”, după aproape trei ani de pauză. Postul de televiziune a anunțat castingul pentru producție. Prima schimbare anunțată este chiar numele. Nu va mai fi „Mireasă pentru fiul meu”, ci doar „Mireasa”.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/mireasa-pentru-fiul-meu-revine-in-grila-antenei-1

AUDIENȚE. Observatorul de la 19:00 și-a mai revenit, după două luni slabe. A urcat pe doi, după Pro TV

AUDIENȚE ȘTIRI. Creștere considerabilă pentru Observatorul de la ora 19:00, difuzat de Antena 1. După ce în luna august ajungea până pe locul 19 la nivel național și în septembrie se regăsea pe locul șase, în octombrie a revenit la vârful clasamentului programelor de știri. Principalul jurnal al zilei, de la Antena 1, s-a clasat pe poziția a doua în topul celor mai urmărite programe de știri, în luna octombrie. Liderul detașat al topului a rămas în continuare Pro TV, cu Știrile de la ora 19:00. Principalul jurnal al postului din Pache Protopopescu a înregistrat creșteri, de aseamenea. A avut în plus aproximativ jumătate de milion de telespectatori din toată țara, față de luna septembrie.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-stiri-octombrie-2019

AUDIENȚE. Cum au stat serialele românești în octombrie? Las Fierbinți, lider incontestabil. Mangalița a căzut în gol, dar Sacrificiul a urcat

AUDIENȚE SERIALE. Serialele românești sunt sus în topul audiențelor pe luna octombrie. Din primele șase cele mai urmărite, cinci sunt românești: trei de la Pro TV și două de la Antena 1. Calupul de "românești" este spart de o singură producție "din afară". Între ele se regăsește producția turcească Lacrimi la Marea Neagră, difuzată de Kanal D. Noile episoade din Las Fierbinți, sezonul 16, au strâns în fața televizoarelor aproximativ două milioane de privitori, în medie, la fiecare episod. De la Antena 1, cel mai bine a stat Sacrificiul. Serialul produs de Ruxandra Ion a și urcat câteva locuri în clasament, în comparație cu luna trecută. În schimb, serialul Mangalița (tot de la Antena 1) a căzut în gol în topul audiențelor, fața de luna septembrie. NAȚIONAL. Liderul incontestabil al clasamentului este Las Fierbinți, de la Pro TV, cu noile episoade ale sezonului 16. Producția a adunat, în medie pe fiecare episod, aproximativ două milioane de telespectatori. Pe locul secund s-a clasat Vlad, tot de la Pro TV, care a reușit să strângă o medie de aproape 1,4 milioane de persoane la fiecare episod. Sacrificul Antenei 1 a făcut un salt în top, comparativ cu situația din prima luna de toamnă. Producția Ruxandrei Ion s-a clasat pe locul trei, față de poziția a șasea pe care a ocupat-o în septembrie. A scos o audiență medie de 1,1 milioane de privitori pe episod. Lacrimi la Marea Neagră, difuzat de Kanal D, s-a clasat pe patru, cu aproape 1,1 milioane de telespectatori în medie. Profu', cu Andi Vasluianu, a scăzut în audiențe, față de luna trecută. A adunat un milion de privitori, în medie, pe episod, de la 1,2 milioane în prima lună de toamnă. Mangalița, de la Antena 1, a căzut în gol, de la 1,2 milioane de privitori la 785.000, la fiecare episod.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-seriale-octombrie-2019

Noutățile HBO și HBO GO în luna noiembrie. Noul Umbre, premiera luna aceasta. Alita și Captain Marvel intră luna aceasta pe HBO

Ce se vede în noiembrie pe HBO, HBO 3 și pe platforma HBO GO. Serialul românesc „Umbre” vine cu sezonul al treilea pe HBO. Vor fi șapte episoade, câte unul pe săptămână, în fiecare miercuri, din 20 noiembrie. Alte „pariuri” ale HBO pentru luna noiembrie sunt serialul „Looking For Alaska”, bazat pe romanul pentru adolescenți cu același nume. Un alt serial-vedetă, creat după serie de romane omonime, „His Dark Materials” (Materiile întunecate). Primul roman al trilogiei a mai avut parte de o ecranizare, în 2007, sub denumirea The Golden Compass, cu Daniel Craig și Nicole Kidman. Pe HBO GO intră, din aceatsă lunp, sezinul șapte Ray Donovan (din 18 noiembrie), The Walking Dead, dezonul nouă (din 18 noiembrie), sezonul doi din Britannia (7 noiembrie).
https://www.paginademedia.ro/2019/11/noutatile-hbo-si-hbo-go-in-luna-noiembrie

Pentru vorbitorii de limbă germană: Canalul DW Deutsch - parte a Deutsche Welle, planuri pentru România

Canalul DW Deutsch, parte a Deutche Welle, și-a anunțat intenția de dezvoltare în România. Deocambată, postul este disponibil doar pe UPC. Anunțul a fost făcut de Radu Bușneag, reprezentantul Deutsche Welle în România, la Convenția de Comunicații Electronice - ACeR de săptămâna trecută. DW Deutsch este o televiziune Deutsche Welle realizată în parteneriat cu canalul public de televiziune intern ARD și cu cel de-al doilea canal TV public ZDF. Radu Bușneag, în prezentarea de la ACeR: "DW Deutsch este un canal de televiziune pentru cei care vorbesc limba germană și locuiesc in afara Germaniei, spre exemplu intr-una din țările cu o puternica minoritate germană, precum România. Ne adresam si zonelor care primesc cu regularitate un numar mare de turisti germani, austrieci sau elvetieni, cum este cazul inclusiv in tara noastra. DW Deutsch este o opțiune si pentru elevii sau studentii care studiaza in limba germană sau pentru românii care se pregatesc pentru o cariera sau pentru educație în străinătate." Bușneag a detaliat și targetul canalului: "În România, trăiesc aproximativ 35.000 de etnici germani, majoritatea în Transilvania. În jur de 7.500 de companii germane, dar și austriece și elvețiene, au în prezent investiții în România. Aproximativ 2,8 milioane de turiști străini au vizitat România anul trecut, o mare parte dintre ei din Germania." Pe lângă DW Deutsch, Deutsche Welle mai operează DW English, DW Espanol și DW Arabia. Dintre acestea în România este disponibil în rețelele de cablu doar DW English.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/pentru-vorbitorii-de-limba-germana-canalul-dw-deutsch---parte-a-deutsche-welle-planuri-pentru-romania

AUDIENȚE. Pro TV a fost „furios și iute”. A scos filmele „grele” și a câștigat: Fast and furious 5, 6 și 7 și Parker cu Statham. National TV în top

AUDIENȚE FILME. A venit toamna și Pro TV a scos artileria grea la capitolul filme. A mizat pe Jason Staham, pe trei filme din seria Furios și iute, pe Căpitanul America și pe Deadpool. Din primele cinci cele mai vizionate filme, trei sunt din seria Fast&Furious. Pro TV a dat cele mai urmărite filme din topul audiențelor pe luna octombrie, mai multe decât Antena 1 și National TV - celealte posturi care au avut filme în clasament. Pro TV a avut 17 filme la nivel național și 18 la orașe și pe segmentul comercial. Este și pentru prima dată după mai mult timp, când un alt post - în afară de Pro TV și Antena 1 - își face loc în top. Este vorba despre Național TV, care a difuzat clasicele Rambo II și Rambo III. Ambele filme cu Sylvester Stallone au fost urmărite, în medie, de aproximativ jumătate de milion de telespectatori din toată țara. Parker, cu Jason Staham, a fost cel mai vizionat film în mediul urban și pe segmentul tânăr, iar Furios si iute - In viteza a cincea a fost cel mai urmărit film în toată țara. NAȚIONAL. Pro TV a dat cele mai vizionate filme la nivel național, mai multe decât Antena 1 și National TV. Furios și iute - În viteaza a cincea a fost pe primul loc. A scos o medie de 1,7 milioane de telespectatori din toața țara. Parker s-a clasat pe locul doi, unde a avut aproximativ 1,6 milioane de urmăritori, în medie. Pe locurile trei și patru s-au clasat celelalte filme din seria Fast and furious - 6 și 7. A șasea peliculă din serie a fost urmărită de aproximativ 1,6 milioane de persoane, iar al șaptele film din serie a strâns 1,4 milioane privitori. Antena 1 a avut un singur film în topul național - Rețeaua paianjen. S-a clasat pe locul 20 și a fost privit de aproximativ 430.000 de oameni.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-pro-tv-furios-si-iute-in-topul-audientelor

Adrian Titieni se alătură distribuţiei serialului „Vlad“

Actorul Adrian Titieni (56 de ani) se alătură distribuţiei serialului „Vlad“, de la Pro TV, în cel de-al treilea sezon. Povestea răzbunării continuă într-un nou sezon al serialului „Vlad“. Iordache, fostul partener de afaceri al lui Cezar şi cel care i-a omorât copiii, este pregătit să-l distrugă pe inginer în următorul sezon care va fi difuzat în 2020, la PRO TV. Adrian Titieni este cel care va intra în pielea celui mai temut personaj din „Vlad“. „E provocator să apari într-un proiect de televiziune în care anterior s-a vorbit despre personajul tău. Se creează un orizont de aşteptări la înălţimea căruia trebuie să te ridici. Personajul e foarte interesant, bine conturat din scriitură, versatil, surprinzător, ceea ce pentru un actor reprezintă o mare încercare. Conform principiului că toate personajele sunt în noi înşine, mă voi strădui să actualizez anumite abilităţi pe care, conform teoriei, ar trebui să le conţin. Personajul Iordache va reconfigura anumite strategii pe care, initial, ceilalţi le-au creat şi va produce răsturnări de relaţii şi situaţii. Sunt onorat de prezenţa în această producţie de televiziune care pune în faţa audienţei probleme omeneşti, lecţii de viaţă şi pentru viaţă.“
https://adevarul.ro/entertainment/tv/adrian-titieni-alatura-distributiei-serialului-vlad-rol-foto-1_5dc03de55163ec4271aea04f/index.html

Serialul „Mayans MC” va avea un al treilea sezon

Serialul „Mayans MC” va avea un al treilea sezon, care va fi difuzat în toamna anului viitor, a anunţat FX, marţi, înainte de finalul sezonului secund, potrivit Variety. Elgin James, creator şi producător executiv, va fi unicul showrunner pentru cel de-al treilea sezon. Anunţul a fost făcut după ce, în urmă cu trei săptămâni, Kurt Sutter, creator şi co-showrunner, a fost concediat din cauza comportamentului avut în timpul filmărilor. Acţiunea din „Mayans MC” este plasată în aceeaşi lume ca cea din „Sons of Anarchy”, serialul pe care căruia a fost dezvoltat. Din distribuţie fac parte JD Pardo, Clayton Cardenas, Edward James Olmos, Sarah Bolger, Michael Irby, Carla Baratta, Antonio Jaramillo, Raoul Max Trujillo, Richard Cabral, Danny Pino şi Emilio Rivera. Serialul este produs de Fox 21 Television Studios şi FX Productions.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-mayans-mc-va-avea-un-al-treilea-sezon-1922402505062019110819161772

Furnizorii de servicii de acces la internet, obligați să includă în contractele cu utilizatorii detalii despre vitezele de acces

Furnizorii de servicii de comunicații sunt obligați să includă în contractele cu utilizatorii mai multe detalii privind vitezele de acces, precum și procedura pe care consumatorii o pot urma pentru a măsura performanța reală a serviciului la internet, prin menționarea Netograf, se arată într-un ghid specific elaborat și publicat de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM). Furnizorii de servicii de acces la internet au obligația de a preciza în contracte valorile următorilor indicatori tehnici de calitate: în cazul serviciului de acces la internet furnizat prin rețele fixe - viteza minimă de transfer al datelor, viteza de transfer al datelor disponibilă în mod normal, viteza maximă de transfer al datelor și viteza promovată de transfer al datelor (cea pe care furnizorul o utilizează în informările cu scop comercial); în cazul serviciului de acces la internet furnizat prin rețele mobile - viteza maximă estimată de transfer al datelor și viteza promovată de transfer al datelor, scrie Agerpres.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/furnizorii-de-servicii-de-acces-la-internet-obligati-sa-includa-in-contractele-cu-utilizatorii-detalii-despre-vitezele-de-acces-19159981

Bilanţ MCSI: Numărul programatorilor beneficiari ai scutirilor pe venitul salarial a ajuns la 100.000, în 2019

Numărul programatorilor care beneficiază de scutirea pe venitul salarial a crescut, în 2019, la 100.000, de la 75.000 câţi erau cu un an în urmă, iar acest lucru s-a datorat menţinerii acestei facilităţi şi extinderii scutirii la programatorii care sunt studenţi în curs, se arată în bilanţul Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale (MCSI), transmis luni AGERPRES. Conform documentului, menţinerea scutirii de impozit pe venit salarial pentru programatori şi extinderea acestei facilităţi pentru programatorii care sunt studenţi în curs a făcut ca aproximativ 15.000 de salariaţi să fie beneficiari în plus faţă de momentul extinderii, astfel încât numărul beneficiarilor acestei facilităţi a crescut de la 75.000 în 2018, la 100.000 de angajaţi în 2019. La începutul lunii iunie, liderul PNL, Ludovic Orban, declara, într-o conferinţă de presă susţinută la Mediaş, că orice venit trebuie impozitat şi că nu i se pare normal ca salariaţii din IT să fie scutiţi de plata impozitului pe venit. În replică, reprezentanţii Asociaţiei Patronale a Industriei de Software şi Servicii (ANIS) afirmau că facilităţile fiscale au făcut şi menţin industria IT din România competitivă, într-o cursă cu alte ţări care oferă programatorilor impozit pe venit zero, iar o măsură de impozitare ar putea avea ca rezultat o reducere masivă a specialiştilor din ţară, susţin reprezentanţii Asociaţiei Patronale a Industriei de Software şi Servicii (ANIS).
https://www.economica.net/bilant-mcsi-numarul-programatorilor-beneficiari-ai-scutirilor-pe-venitul-salarial-a-ajuns-la-100-000-in-2019_175899.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL