×

Revista presei -- Data și ora publicării: 08.11.2019 12:30:10

REVISTA PRESEI / 8 nov 2019 /




Deutsche Telekom, cea mai mare companie telecom din Europa, îşi reduce dividendele cu 14% pentru a acoperi costurile 5G
Mişcare surpriză: Orange începe să ducă în casele clienţilor de retail propria reţea de fibră până la finele anului. „Am demarat în câteva localităţi din România construcţia propriei reţele de fibră optică.“
Vodafone, care a activat cu o jumătate de an în urmă primele antene 5G din România, ia peste picior liderul pieţei pentru lansarea de marţi: “Orange, bun venit în 5G!”
Studiu: Afacerile dezvoltatorilor de software vor depăşi pragul de 6 mld.euro în 2019;capitalul străin se află aproape la egalitate cu investiţiile locale
Duminică, 10 noiembrie, fondatoarele Asociației „Dăruiește Viață” sunt invitatele Irinei Păcurariu, la „Reţeaua de idoli”
TVR 1 va difuza seria „Tut: destinul unui faraon”, cu Avan Jogia şi Ben Kingsley în rolurile principale. Când are loc premiera
Digi 24, sancționat după ce CTP a numit-o pe Dana Budeanu „femelă scatofilă”. Nicio sancțiune pentru înjurătura de la discuția despre Colectiv
Coțofană și Veverița fac prezența prin liceele bucureștene. Matinalul Pro FM se plimbă o lună prin școlile din București
Prima reacție din CNA după ce un membru este suspectat că ar fi implicat în campania lui Iohannis.
O nouă televiziune cu muzică de petrecere se va lansa în România, Party Mix. Va fi și 4K
Serialul „BH90210”, anulat de Fox
Cine plătește campania electorală pe Facebook a candidaților la prezidențiale
Disney+ va fi disponibil pe Fire TV
Telekom se luptă cu 5 companii pentru STS


Deutsche Telekom, cea mai mare companie telecom din Europa, îşi reduce dividendele cu 14% pentru a acoperi costurile 5G

Gigantul Deutsche Telekom îşi reduce dividendele cu circa 14,3%, în ciuda estimărilor pozitive de profit pentru 2019, potrivit FT. Cea mai mare companie telecom din Europa a anunţat că îşi va reduce dividendele la 60 eurocenţi per acţiune, de la 70 eurocenţi în 2018, reflectând costurile ridicate implicate în licitaţia pentru spectrul 50 din Germania, precum şi incertitudinea din jurul fuziunii diviziei americane T-Mobile cu competitorul Sprint. Compania germană nu este singura companie europeană de telecom care ia această decizie, în contextul în care şi Vodafone a decis să reducă dividendele cu 40% anul acesta. „Cred că decizia reflectă în principal situaţia din SUA, unde tranzacţia T-Mobile – Sprint este în expectativă”, spune Ulrich Rathe, analist în cadrul Jefferies. Autoritatea americană de reglementare în sectorul telecomunicaţiilor a aprobat săptămâna aceasta fuziunea dintre T-Mobile şi Sprint, ceea ce ar putea da naştere unui competitor puternic într-o piaţă dominată de Verizon şi AT&T. Totuşi, tranzacţia întâmpină încă o serie de piedici la nivel guvernamental.
https://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/deutsche-telekom-cea-mai-mare-companie-telecom-din-europa-isi-reduce-dividendele-cu-14-pentru-a-acoperi-costurile-5g-18551337

Mişcare surpriză: Orange începe să ducă în casele clienţilor de retail propria reţea de fibră până la finele anului. „Am demarat în câteva localităţi din România construcţia propriei reţele de fibră optică.“

Orange, liderul pieţei locale de telecomunicaţii, cu afaceri de peste 1,2 mld. euro anul trecut, face în prezent ultimele teste cu reţeaua proprie de fibră optică dezvoltată în mai multe localităţi din România până în casele clienţilor de retail şi va conecta primii consumatori la propria infrastructură până la finele acestui an. „Am demarat în câteva localităţi din România construcţia propriei reţele de fibră optică, pe care o vom dezvolta progresiv. Până la sfârşitul acestui an vom începe să oferim clienţilor servicii fixe prin intermediul propriei reţele de fibră optică. În momentul de faţă suntem într-o perioadă de teste“, a declarat pentru ZF Liudmila Climoc, CEO al Orange România. Mutarea făcută de Orange, care contemplă de mai mulţi ani dezvoltarea propriei reţele fixe până în casele clienţilor de retail - independent de accesul contra cost la reţeaua rivalilor de la Telekom - arată determinarea companiei de a deveni un jucător semnificativ în spaţiul serviciilor convergente fix-mobil, dar şi faptul că operatorul nu are de gând să aştepte să atace cu întreaga forţă acest segment până în momentul în care va reuşi să obţină toate aprobările pentru preluarea operaţiunilor fixe ale Telekom (fosta companie Romtelecom).
https://www.zf.ro/business-hi-tech/miscare-surpriza-orange-incepe-duca-casele-clientilor-retail-propria-retea-fibra-pana-finele-anului-demarat-cateva-localitati-romania-constructia-propriei-retele-fibra-optica-18553883

Vodafone, care a activat cu o jumătate de an în urmă primele antene 5G din România, ia peste picior liderul pieţei pentru lansarea de marţi: “Orange, bun venit în 5G!”

Grupul Vodafone / UPC, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi mobile, care a activat la jumătatea lunii mai primele antene 5G de pe piaţa locală, a luat peste picior, pe pagina proprie de Facebook, Orange - liderul pieţei locale de telecom, care a lansat marţi comercial serviciile de comunicaţii bazate pe această tehnologie. “Orange, bun venit în 5G! Împreună suntem mai puternici” sună mesajul publicat pe pagina Vodafone, şi care este semnat şi în numele companiei de cablu RCS&RDS Digi, care a lansat deja servicii similare. După o jumătate de oră, echipa de social media a Orange a decis să răspundă cu un mesaj prin care a luat de asemenea, fin, peste picior Vodafone: “Mulţumim! Cu toată viteza înainte” - aluzie la vitezele mai mari (maxime şi medii) anunţate de Orange pentru serviciul său de comunicaţii. Singurul jucător de pe piaţa locală care nu a lansat încă servicii 5G este Telekom România.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/vodafone-care-a-activat-cu-o-jumatate-de-an-in-urma-primele-antene-5g-din-romania-ia-peste-picior-liderul-pietei-pentru-lansarea-de-marti-orange-bun-venit-in-5g-18553455

Studiu: Afacerile dezvoltatorilor de software vor depăşi pragul de 6 mld.euro în 2019;capitalul străin se află aproape la egalitate cu investiţiile locale

Industria de software se menţine în topul industriilor cheie pentru economia României, cu un volum de afaceri de aproximativ 6,2 miliarde de euro în 2019, potrivit estimărilor KeysFin, care arată că este şi unul din cele mai echilibrate sectoare în ceea ce priveşte balanţa între capitalul străin şi cel românesc. Astfel, investitorii străini controlează 53% din capitalurile proprii pozitive ale companiilor de software din România, în timp ce ponderea investiţiilor locale a cunoscut un avans anual de aproximativ 5 puncte procentuale, ajungând astfel la 47% în 2018. Investitorii străini de pe piaţa de software locală provin din peste 60 de state, în top fiind Germania (10,7%), Luxemburg (7,3%), Olanda (7,2%), UK (5,5%) şi Cipru (cu 4,8% din total), ţări care controlează două treimi din totalul capitalurilor proprii străine. În ceea ce îi priveşte pe investitorii locali, aceştia provin atât din marile oraşe ale ţării, precum Bucureşti sau Cluj, cât şi din oraşe medii, precum Târgu-Mureş.
https://www.zf.ro/companii/studiu-afacerile-dezvoltatorilor-de-software-vor-depasi-pragul-de-6-mld-euro-in-2019-capitalul-strain-se-afla-aproape-la-egalitate-cu-investitiile-locale-18555081

Duminică, 10 noiembrie, fondatoarele Asociației „Dăruiește Viață” sunt invitatele Irinei Păcurariu, la „Reţeaua de idoli”

Copiii bolnavi de cancer au şanse la viaţă! Aceasta era misiunea la care se angaja, în 2012, Asociaţia „Dăruieşte viaţă'. Oana Gheorghiu și Carmen Uscatu, fondatoarele asociaţiei, sunt invitatele Irinei Păcurariu la „Reţeaua de idoli', ediția din 10 noiembrie, la TVR 2. Duminică, de la ora 18:00, voluntarele implicate în construirea primul Spital de Oncologie și Radioterapie pentru copiii diagnosticați cu cancer din România vor vorbi despre proiectul lor şi problemele pe care le întâmpină în fiecare zi.
https://tvmania.ro/duminica-10-noiembrie-fondatoarele-asociatiei-daruieste-viata-sunt-invitatele-irinei-pacurariu-la-reteaua-de-idoli-264169.html

TVR 1 va difuza seria „Tut: destinul unui faraon”, cu Avan Jogia şi Ben Kingsley în rolurile principale. Când are loc premiera

Ambiţioasa serie-eveniment care dezvăluie istoria unuia dintre cei mai cunoscuţi faraoni egipteni – Tutankamon – începe din 9 noiembrie la TVR 1. Actorii Avan Jogia şi Ben Kingsley – în rolurile principale. Cele şase episoade vor putea fi vizionate sâmbăta, de la ora 22.00. Seria Tut: destinul unui faraon (TUT – Canada, 2015) reconstituie ascensiunea faraonului egiptean Tutankamon şi lupta sa pentru a întări puterea Egiptului – cea mai avansată civilizaţie de pe faţa pământului la acea vreme, dar şi cea mai invidiată. Toate acestea în timp ce sfătuitorii cei mai apropiaţi, prietenii şi iubitele complotau pentru propriile lor interese meschine. Tut: destinul unui faraon, în regia lui David Von Ancken, deschide o portiţă fermecată spre o lume plină de poveşti de dragoste sfâşietoare, bătălii eroice, maşinaţiuni politice, conspiraţii, gelozie şi chiar crimă – lumea unui rege tânăr şi faimos, a cărui scurtă viaţă a dat naştere la nenumărate mistere, legende şi speculaţii.
https://tvmania.ro/tvr-1-va-difuza-seria-tut-destinul-unui-faraon-cu-avan-jogia-si-ben-kingsley-in-rolurile-principale-cand-are-loc-premiera-264150.html

Digi 24, sancționat după ce CTP a numit-o pe Dana Budeanu „femelă scatofilă”. Nicio sancțiune pentru înjurătura de la discuția despre Colectiv

O somație care s-a lăsat cu discuții aprinse în CNA. Consiliul Național al Audiovizualului a analizat în ședința publică de astăzi două ediții ale emisiunii Jurnal de Seară, cu Cristian Tudor Popescu invitat. Una din 24 octombrie, în contextul apariției înregistrării ascunse de la Colectiv, în care CTP a reprodus, fără bip, înjurătura folosită de un responsabil ISU: „Lasă-i în p... mea”. A doua emisiune a fost cea din 31 octombrie, în care CTP a comentat interviul dat de Gabriela Firea la Digi24 și scandalul din jurul postării despre asociația Dăruiește Viața, distribuită de primărița Capitalei pe facebook. În discuție, a folosit termenul de "femelă scatofilă" în legătură cu Dana Budeanu. După discuții lungi, în contradictoriu, pe alocuri pe un ton ridicat, presărat cu ironii despre protejarea anumitor posturi, CNA a decis: somație publică doar pentru ediția din 31 de octombrie, pentru lipsa de reacție a mdoeratorului Cosmin Prelipceanu la apelativul „femelă scatofilă”, folosit de Cristian Tudor Popescu, pentru a o descrie pe Dana Budeanu, autoarea postării care a produs întregul scandal. A existat și o propunere de somație pentru încălcarea protecției minorilor, în cazul folosirii lui Cristian Tudor Popescu a înjurăturii fără bip. Sancțiune propusă de Radu Călin Cristea. Nu a adunat însă suficiente voturi (șase) pentru a fi aprobată.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/cna-cristian-tudor-popescu-limbaj

Coțofană și Veverița fac prezența prin liceele bucureștene. Matinalul Pro FM se plimbă o lună prin școlile din București

Matinalii Pro FM fac prezența prin liceele bucureștene. Sebastian Coțofană și Mădălina Petre, fosta veveriță a lui Măruță la Happy Hour, se plimbă cu matinalul stației de radio prin liceele din București, într-un turneu de o lună de zile. Prima oprire a fost ieri, la Colegiul Național Ion Creangă din București. Adolescenții si-au spus poveștile, care sunt profesorii lor preferați, care sunt artiștii preferați și ce lucruri fac în afara orelor de la școală. Câțiva dintre ei și-au făcut curaj și au cântat live la radio. Alături de Coțofană și Veverița au mai fost la liceu și comedianul Radu Bucălae și cântărețul Liviu Teodorescu.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/matinalii-pro-fm-cotofana-si-veverita-fac-prezenta-prin-liceele-bucurestene

Prima reacție din CNA după ce un membru este suspectat că ar fi implicat în campania lui Iohannis.

REACȚIE la CNA după ce Libertatea a dezvăluit ieri că un membru CNA, Alexandru Kocsis, ar fi implicat în campania online a lui Klaus Iohannis. Discuția a fost deschisă de Radu Călin Cristea, membru CNA, în debutul ședinței publice de astăzi. Cristea a ținut le-a ținut colegilor un scurt discurs despre cum imaginea publică a CNA este „supusă unor unor suspiciuni legate de o posibilă implicare a unor membri în campania electorală”, fără a da însă nume. „Fac un apel amical, cred că realizați că nu am nici cea mai mică miză personală în chestia asta, la cei care sunteți mai tineri, la început de carieră și cred că e bine să nu începeți să o pătați într-un acces de superficialitate”, a spus Radu Călin Cristea. „Aveți grijă. Lucrurile astea se văd ca o cusătură cu ață albă. Sunt lucruri vizibile. Ne putem feri de ele pur și simplu stând la locul nostru, pe scaunul de membru al CNA pe care ni l-am asumat atunci când am acceptat să intrăm în CNA, pe baza unei legi în care se spune foarte clar că în momentul când devii membru rupi orice legătură cu instituția care te-a trimis în Consiliu”, a mai adăugat membrul CNA. Membrul CNA a exemplificat și prin cazuri mai vechi de „implicare”. Cel al Narcisei Iorga, fost membru CNA, despre care Cătălin Tolontan, pe atunci în fruntea GSP, a dezvăluit că ar fi fost implicată în campania lui Traian Băsescu, din 2009. Totodată, Cristea a mai amintit și evenimentele legate de fostul președinte al instituției, Laura Georgescu, când imaginea CNA a fost „pătată îngrozitor”. „Toată lumea își bătea joc de noi și nu ne puteam apăra. Lupta pe care noi, membrii CNA, o duceam împotriva președintelui CNA a fost nu doar absurdă, ci și ineficace și a menținut instituția sub un tir continuu până s-a terminat ciclul respectiv. Vrem să ne apucăm din nou de treburi de genul acesta, de treburi murdare?!”, a încheiat Radu Călin Cristea.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/cna-radu-calin-cristea-alex-kocsis

O nouă televiziune cu muzică de petrecere se va lansa în România, Party Mix. Va fi și 4K

O nouă televiziune cu profilm muzical are de azi licență de la CNA. Forul a analizat în ședința CNA din 7 noiembrie o solicitare a societății Bestmixmedia, pentru televiziunea Party Mix, de muzică de petrecere, cu emisie în variantă 4K, HD și SD. Postul se va lansa cu o investiție de 147.400 de euro, potrivit proiectului depus la CNA, sursa fiind din surse proprii. Postul va avea în grilă emisiuni precum Happy Party Mix, Hai Noroc, Top 40 Party Mix, Music Box sau Music News. Laurențiu Megelea, acționarul majoritar al societății, la prezentarea proiectului: „Venim cu propunere de a realiza o televiziune muzicală, națională, o televiziune care să abordeze, din punct de vedere muzical, diferit piața de profil. În cadrul acestui proiect, am identificat această oportunitate și dorim să obținem această licență ca să și încercăm să emitem și să aducem în fața publicului programe interesante.” Pe de altă parte, Gabriel Tufeanu, membru CNA, i-a replicat că noul proiect nu i se pare deloc realist. „Dumneavoastră mai aveți niște canale. București TV este și SD și HD. Travel Mix-ul aveți și 4K. Eu, cu tot cablul meu, nu văd Travel Mix 4K. Party Mix 4k, HD și SD nu cred că va funcționa. Sunt prea multe variante, prea mult spațiu de ocupat în cablu, mai cu seamă dacă distribuiți canalul 4K. Nu mi se pare realist, eu m-aș axa pe ceva. Cereți de toate că poate o cădea ceva.” În replică, Laurențiu Megelea i-a explicat că a făcut demersuri pentru a introduce Travel Mix 4K în toate rețelele din România și că există un răspuns al cabliștilor este că nu există suficientă „bandă”. „Noi nu vedem 4K-ul acesta mâine. Noi îl vedem într-un an de zile, îl vedem în doi ani de zile și rpoducțiile pe care le realizăm trebuie făcute în acest format maxim”, a spus Megelea.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/o-noua-televiziune-de-muzica-se-lanseaza-in-romania-party-mix

Serialul „BH90210”, anulat de Fox

Serialul „BH90210”, care a beneficiat de distribuţia producţiei originale din anii 1990, a fost anulat de Fox după primul sezon de şase episoade, scrie Variety. „BH90210” a însemnat revenirea laolaltă pe micile ecrane a actorilor Jason Priestley, Jennie Garth, Ian Ziering, Gabrielle Carteris, Brian Austin Green, Tori Spelling şi Shannen Doherty. Serialul lansat vara aceasta a înregistrat o medie de 3,5 milioane de telespectatori pe episod. Într-un comunicat, Fox a transmis: „Suntem foarte mândri că am reunit într-un eveniment special de vară unul dintre serialele din moştenirea reţelei şi distribuţia cu fanii 90210 din întreaga ţară”. „BH90210” a fost produs de CBS Television Studios şi Fox Entertainment. A cuprins câteva momente-tribut dedicate lui Luke Perry, care a interpretat rolul Dylan McKay în serialul original şi care a murit pe 4 martie 2019. Serialul „Beverly Hills, 90210” a avut premiera la Fox în 1990 şi a devenit unul dintre cele mai de succes programe ale reţelei de televiziune. A avut 10 sezoane şi a stat la baza mai multor producţii, precum „90210” şi „Melrose Place”.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-bh90210-anulat-de-fox-1922403208002019110819164830

Cine plătește campania electorală pe Facebook a candidaților la prezidențiale

Unele partide aleg să își plătească singure promovarea campaniei electorale pe Facebook, altele apelează la firme specializate. Banii sunt rulați astfel de la partid, prin terți care fac „sponsorizări” pe Facebook, iar apoi sunt decontați de stat, dacă prezidențiabilii depășesc pragul de 3%. Mircea Diaconu are cea mai numeroasă suită de firme de promovare. Trei companii bagă bani în sponsorizarea postărilor electorale despre Diaconu – una cu legături la Chișinău, alta legată de un membru CNA apropiat de Victor Ponta și alta, legată de ALDE, devenită celebră pentru fake-news-ul „Cioloș, copilul lui Soros”. PSD pentru Viorica Dăncilă și PNL pentru Klaus Iohannis bagă banii direct de la partid pe Facebook, însă la liberali contribuie și firma secretarului general adjunct al PNL București. USR folosește pentru Dan Barna o mică agenție media, însă a investit cel mai mult dintre toți în sponsorizări pe Facebook - peste 300.000 de euro în cele două campanii din 2019. Teodor Paleologu și PMP apelează la o firmă dintr-un sat vâlcean deținută de un român republican din Florida, iar lui Alexandru Cumpănașu îi plătește postările pe Facebook soția sa, Simona. Postările electorale ale UDMR și Kelemen Hunor sunt sponsorizate direct de partid. Mircea Diaconu are cea mai numeroasă suită de firme de promovare. Trei companii bagă bani în sponsorizarea postărilor electorale despre Diaconu – una cu legături la Chișinău, alta legată de un membru CNA apropiat de Victor Ponta și alta, legată de ALDE, devenită celebră pentru fake-news-ul „Cioloș, copilul lui Soros”. PSD pentru Viorica Dăncilă și PNL pentru Klaus Iohannis bagă banii direct de la partid pe Facebook, însă la liberali contribuie și firma secretarului general adjunct al PNL București. USR folosește pentru Dan Barna o mică agenție media, însă a investit cel mai mult dintre toți în sponsorizări pe Facebook - peste 300.000 de euro în cele două campanii din 2019. Teodor Paleologu și PMP apelează la o firmă dintr-un sat vâlcean deținută de un român republican din Florida, iar lui Alexandru Cumpănașu îi plătește postările pe Facebook soția sa, Simona. Postările electorale ale UDMR și Kelemen Hunor sunt sponsorizate direct de partid. Firma Networld IT&C este a doua entitate care sponsorizează postări electorale pentru Mircea Diaconu. S-a ocupat și de promovarea pe Facebook a campaniei electorale a Pro România, la europarlamentare. Din martie până în noiembrie, firma a sponsorizat cu aproape 15.000 de lei postări ale Pro România, atât pentru europarlamentare, cât și pentru campania electorală a lui Mircea Diaconu. Firma este deținută de constănțeanul Edward Morăruș și de Irina Oana Ungureanu și se ocupă cu repararea calculatoarelor. Morăruș este însă partener în altă firmă (Networld Solution) cu Anca Mihaela Tufeanu, care este sora lui Gabriel Tufeanu.
https://romania.europalibera.org/a/cine-plateste-campania-electorala-pe-facebook-a-candidatilor-la-prezidentiale/30258758.html

Disney+ va fi disponibil pe Fire TV

Disney și Amazon au ajuns la un acord care se va concretiza în existența aplicației Disney+ pe platforma Fire TV. CEO-ul Disney, Bob Iger, a făcut cunoscut în cadrul unui interviu acordat publicației americane CNBC faptul că serviciul Disney+ va fi disponibil în momentul lansării oficiale și pe stick-urile de streaming Fire TV. Fire TV este una dintre cele mai populare platforme de video în Statele Unite și unul din principalii concurenții pentru Chromecast-ul celor de la Google.
https://www.profit.ro/profitul-tau/entertainment/disney-va-fi-disponibil-pe-fire-tv-19164777

Telekom se luptă cu 5 companii pentru STS

Nova Tech Integrated Solutions, Mira Technologies Group, Concept Electronics, Marctel SIT, Synotech Global Services România și Telekom România Communications (fost Romtelecom) au depus oferte pentru furnizarea către Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) de echipamente de stocare, contract estimat la 7,81 milioane de euro, fără TVA, pentru doi ani. "Echipamentele de stocare vor fi achiziționate în vederea consolidării și extinderii capacității de stocare aferente sistemelor informatice care susțin serviciile de telecomunicații speciale, precum și în scopul creșterii disponibilității serviciilor asigurate beneficiarilor Serviciului de Telecomuncații Speciale", a tranmis instituția la solicitarea Profit.ro. Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) organizează și coordonează activitățile în domeniul telecomunicaților speciale pentru autoritățile publice din România și alți utilizatori prevăzuți de lege.
https://www.profit.ro/stiri/telekom-se-lupta-cu-5-companii-pentru-sts-19162049
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL