×

Revista presei -- Data și ora publicării: 15.11.2019 22:29:14

REVISTA PRESEI / 15 nov 2019 /




Serialul HBO Europe „The Sleepers” / „Sub acoperire” va avea premiera pe 17 noiembrie
Studiourile dezvoltatoare de jocuri video din România au realizat o cifră de afaceri de 188,5 milioane de dolari în 2018
Digi a crescut în România la distribuția TV prin cablu cu 8,9% ajungând la 3,5 milioane de abonați
Netflix distribuie gratuit în România premiera „Klaus” timp de 48 de ore
Venituri în creștere pentru DIGI în trimestrul trei din 2019: Avansul a fost încetinit de pierderi de clienți la serviciile TV prin satelit și telefonie fixă
Peste 6,1 milioane de numere de telefon portate în 11 ani: RCS&RDS susține că este lider la numerele de mobil câștigate din rețelele rivalilor
History „își arată mușchii” cu noul serial „Cel mai puternic om din toate timpurile”
Kanal D va difuza cea mai dură competiție din istoria televiziunii: „Survivor România”
Iohannis vs. Dăncilă: TVR spune că i-a invitat la dezbatere pe ambii candidați la prezidențiale, dar PNL și Președinția nu au răspuns oficial încă
„Denver, ultimul dinozaur”, remake-ul seriei animate omonime a anilor 1990, are premiera pe 18 noiembrie la Minimax
Kanal D readuce pe micile ecrane reality show-ul „Survivor România”
Antena 1 lansează campania „Ajut eu” și face spectacol de gală de ziua ei
Serialul „Narcos” ajunge pe micile ecrane la TNT. Ce alte producții realizate în America Latina vor mai fi difuzate
Alina Gologan este marea câștigătoare a titlului „MasterChef România 2019”
Emisiunea dedicată călătoriilor, „ROventura”, revine cu un nou sezon, sâmbăta aceasta, la Kanal D
În perioada 15 – 17 noiembrie 2019, puteți vedea animația „Klaus”, pe Netflix, fără abonament
Duminică, 17 noiembrie, un rapsod popular, declarat Tezaur Uman Viu, luptă pentru titlul „Vedeta populară”
CRBL, „artistul care Compune Rime Bine Legate”, vine la „Politică şi delicateţuri”
Concurenții „Vocea României” puși în dificultate de antrenori. A treia ediție de knockout-uri e astăzi, de la ora 20:00.
Digi Communications, profit net de 114 mil. lei la nouă luni, în creştere cu 15%, la venituri de 4,1 mld. lei. În România, veniturile pentru T3/2019 au fost de 906 mil. lei, plus 14,7%
Disney+, 10 milioane de abonați într-o singură zi
Televiziunea publică alocă 1.100.000 de lei pentru finanţarea producătorilor independenţi în 2019
Serialul de spionaj „The Sleepers” va avea premiera pe 17 noiembrie, pe HBO GO
Serialele „Narcos” şi „4 Blocks”, între producţiile difuzate de TNT sub titlul generic „Lunea Mafioţilor”
Ghidul ANCOM - BLACK FRIDAY 2019 pentru cumpărăturile online


Serialul HBO Europe „The Sleepers” / „Sub acoperire” va avea premiera pe 17 noiembrie
HBO Europe a anunțat premiera „The Sleepers”/ „Sub acoperire”, o dramă de spionaj realizată în Republica Cehă a cărei acțiune are loc la finalul anului 1989 , pentru ziua de duminică, 17 noiembrie 2019, în același timp în toate teritoriile HBO Europe, eveniment ce va coincide cu a 30-a aniversare a Revoluției de Catifea din Cehoslovacia, informează Media Expres.
https://www.forbes.ro/serialul-hbo-europe-sleepers-sub-acoperire-va-avea-premiera-pe-17-noiembrie-149367

Studiourile dezvoltatoare de jocuri video din România au realizat o cifră de afaceri de 188,5 milioane de dolari în 2018
Cifra de afaceri a industriei dezvoltatoare de jocuri video locale a înregistrat o creștere de 19,2%, în 2018 față de 2017, ajungând la 188,5 milioane de dolari, așa cum relevă raportul industriei realizat de RGDA (Asociația dezvoltatorilor de jocuri video din România).
În prezent, în România, sunt active peste 100 de studiouri de game development care numără peste 6.000 de profesioniști, dintre care peste 77% se află în București, iar restul își desfășoară activitatea în marile centre universitare precum Cluj și Timișoara și în orașe precum Craiova, Brașov, Târgu Mureș, Arad sau Turda.
Cele mai importante 10 companii românești în 2018, după cifra de afaceri, au fost Ubisoft, Electronic Arts România, Gameloft România, Ati Studios, Amber Studio, Nutaku Publishing, Bandai Namco, King Games Studio, Quantic Lab și Mavenhut.
“Industria de game development din România se află într-o poziție favorabilă unei creșteri susținute. Direcția este una sănătoasă și sustenabilă, studiourile au început să se focalizeze din ce în ce mai mult pe dezvoltarea de produs, numărul companiilor s-a dublat în doar câțiva ani, au apărut primele inițiative educative formale în industrie, iar instituțiile publice și investitorii locali încep să conștientizeze potențialul economic și comercial al acestui sector. Toate aceste forțe îmbinate pot crea în câțiva ani un climat care să dea naștere primelor jocuri video originale românești de mare anvergură care să ne așeze pe harta mondială a gaming-ului”, a precizat Cătălin Butnariu, președinte RGDA.
Conform raportului RGDA, 74.2% dintre studiouri sunt dezvoltatoare de jocuri video (originale sau IP-uri licențiate), în timp ce 12.1% oferă servicii de Quality Assurance, localizare și outsourcing creativ. 10.3% din studiouri activează și ca publisheri, distribuind propriile jocuri.
Doar un procent de 3.4% dintre studiouri creează tool-uri și suport pentru infrastructură. Aproape 70% din studiouri se așteaptă ca cifrele lor de afaceri să crească în 2019.
În ceea ce privește platformele și tehnologiile, 36% din studiourile românești care au lansat jocuri în 2018 au făcut-o pe mai multe platforme, 60% dintre ele au lansat jocuri pentru dispozitivele mobile, iar 45% pentru PC sau Mac.
Interesul pentru dezvoltarea de jocuri pentru console precum PS4 sau Xbox a crescut în ultimii ani, dar Nintendo Switch a fost platforma aleasă în 2018 pentru 24% din studiouri locale pentru titlurile lor.
Unele din cele mai de succes jocuri video din lume sunt dezvoltate și în România. FIFA19 a atins un succes major, intrând în top 20 al celor mai vândute jocuri din lume, cu peste 20 de milioane de unități. Alte nume de jocuri notabile dezvoltate sau co-dezvoltate local și care au intrat în top 20 mondial sunt Far Cry 5 și Assassin’s Creed: Odyssey. Titluri precum NHL 2019 si FIFA mobile au performat de asemenea foarte bine.
Studiourile românești independente continuă să lanseze jocuri noi, în 2018 și 2019 fiind comercializate peste 20 de titluri noi, precum Door Kickers: Action Squad (KillHouse Games), Bossgard (Sand Sailor Studio), Gibbous – A Chtulhu Adventure (Stuck in Attic), sau Yaga (Breadcrumbs Intearctive).
Studiul a fost realizat cu ocazia celei de-a patra ediții a conferinței DEV.PLAY, eveniment organizat de RGDA, în perioada 7-8 noiembrie 2019, la Palatul Parlamentului.
Asociația Romanian Game Developers Association (RGDA) este o organizație non-profit care își propune să sprijine și să promoveze dezvoltatorii de jocuri video din Romania.
https://www.forbes.ro/studiourile-dezvoltatoare-de-jocuri-video-din-romania-au-realizat-o-cifra-de-afaceri-de-1885-milioane-de-dolari-2018-149381

Digi a crescut în România la distribuția TV prin cablu cu 8,9% ajungând la 3,5 milioane de abonați
Grupul Digi Communications N.V. a făcut publice joi, 14 noiembrie, rezultatele financiare pentru trimestrul al treilea din 2019, anunțând o creștere a veniturilor cu 10,9 % în raport cu aceeași perioadă a anului trecut, de la 270 milioane euro la 299 milioane euro, informează Media Expres.
https://www.forbes.ro/digi-crescut-romania-la-distributia-tv-prin-cablu-cu-89-ajungand-la-35-milioane-de-abonati-149398
Netflix distribuie gratuit în România premiera „Klaus” timp de 48 de ore
Netflix anunță o promoție pentru România, începând de vineri, 15 noiembrie, și până duminică, 17 noiembrie, invitând pasionații de comedii animate de sărbători să urmărească premiera filmului “Klaus” fără abonament, informează Media Expres.
https://www.forbes.ro/netflix-distribuie-gratuit-romania-premiera-klaus-timp-de-48-de-ore-149415

Venituri în creștere pentru DIGI în trimestrul trei din 2019: Avansul a fost încetinit de pierderi de clienți la serviciile TV prin satelit și telefonie fixă
Grupul DIGI, controlat de miliardarul orădean Zoltan Teszari, a raportat venituri de 190 milioane de euro în trimestrul trei din acest an pe piața din România, în creștere cu 7,6% față de perioada similară a anului trecut, potrivit rezultatelor financiare anunțate joi de companie. Creșterea veniturilor din serviciile de telecomunicații mobile, televiziune prin cablu, internet fix și date a fost contrabalansată de o scădere a veniturilor din serviciile TV prin satelit și telefonie fixă unde compania a pierdut abonați. Grupul DIGI/RCS&RDS a prezentat joi raportul cu rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2019. În raport, este folosit termenul de RGU („unitate generatoare de venituri”) pentru a desemna contul de abonat al unui client în legătură cu unul dintre serviciile companiei. Un client individual poate reprezenta unul sau mai multe RGU-uri în funcție de numărul de servicii la care se abonează. Ce spune DIGI despre evoluția afacerilor și a numărului de clienți din România: "Veniturile din România pentru perioada de trei luni încheiată la data de 30 septembrie 2019 au fost de 190,0 milioane euro, prin comparație cu 176,6 milioane euro pentru perioada de trei luni încheiată la data de 30 septembrie 2018, o creștere de 7,6%. Creșterea veniturilor din România a fost determinată, în principal, de o creștere a numărului de RGU pentru servicii de internet și date fixe si servicii de televiziune prin cablu si de o crestere a ARPU pentru serviciile noastre de telecomunicații mobile si televiziune prin cablu. Numărul de RGU din serviciile noastre de televiziune prin cablu a crescut de la aproximativ 3.234 mii la 30 septembrie 2018, la aproximativ 3.523 mii la 30 septembrie 2019, o creștere de aproximativ 8,9%, iar numărul de RGU din serviciile de internet și date fixe rezidential a crescut de la aproximativ 2.305 mii la 30 septembrie 2018 la aproximativ 2.528 mii la 30 septembrie 2019, o creștere de aproximativ 9,7%. Aceste creșteri au fost în principiu datorate pachetelor atractive de internet fix si date. Numărul de RGU din serviciile de telecomunicații mobile a crescut de la 3.379 mii, la data de 30 septembrie 2018, la aproximativ 3.396 mii RGU la data de 30 septembrie 2019, o creștere de aproximativ 0,5%. ARPU din serviciile de telecomunicații mobile a crescut la o medie de 4,9 euro/lunar pentru perioada de trei luni încheiată la data de 30 septembrie 2019, comparativ cu media de 4,4 euro/lunar pentru perioada de trei luni încheiată la data de 30 septembrie 2018, o creștere de aproximativ 11,4%, care a rezultat în principal datorita cresterii preturilor abonamentelor si a creșterii traficului de servicii de voce, internet si date generat de clienți. Creșterea serviciilor de telecomunicații mobile, televiziune prin cablu, internet fix și date au fost parțial compensate printr-o scădere a veniturilor generate de serviciile DTH și a liniilor de telefonie fixă, ca urmare a scăderii RGU în ambele linii de activitate. Numărul de RGU din serviciile DTH a scăzut de la aproximativ 544 mii la data de 30 septembrie 2018 la 510 mii la data de 30 septembrie 2019, o scădere de aproximativ 6,3%. Această scădere s-a datorat în principal faptului că un număr de abonați DTH au încetat contractele, s-au mutat la concurenți sau au migrat de la serviciile noastre de DTH la serviciile noastre de televiziune prin cablu. Numărul RGU de clienți rezidențiali abonați la serviciile de telefonie fixă a scăzut de la 1.075 mii la data de 30 septembrie 2018 la aproximativ 979 mii la data de 30 septembrie 2019, o scădere de aproximativ 8,9%" Operațiunile DIGI din România și Ungaria au generat aproximativ 63% și, respectiv, 18% din veniturile consolidate pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2019. Celelalte piețe pe care activează grupul sunt Italia și Spania. "Am accelerat investițiile în proiecte importante pentru evoluția grupului pe toate piețele unde derulăm operațiuni. Lansarea serviciilor 5G în iunie 2019, urmată de extinderea ofertei 4G în banda de 900 MHz și o creștere susținută a traficului de date mobile pentru toți utilizatorii Digi, demonstrează angajamentul nostru pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor de comunicații mobile. Continuăm extinderea serviciilor fixe în România, Ungaria și Spania, cât și dezvoltarea rețelei mobile în Ungaria.", a declarat Serghei Bulgac, CEO al Grupului Digi Communications. Profitul net înregistrat de grupul DIGI în toate cele patru țări în care activează a fost de 20,8 milioane euro în perioada de trei luni încheiată la 30 septembrie 2019, în creștere față de un profit net de 8 milioane de euro în perioada similară a anului trecut.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-23490976-venituri-crestere-pentru-digi-trimestrul-trei-din-2019-avansul-fost-incetinit-pierderi-clienti-serviciile-prin-satelit-telefonie-fixa.htm

Peste 6,1 milioane de numere de telefon portate în 11 ani: RCS&RDS susține că este lider la numerele de mobil câștigate din rețelele rivalilor
Peste 6,1 milioane de numere de telefon au fost portate de către români în cei 11 ani de la lansarea acestui serviciu, care îți permite să-ți păstrezi numărul de telefon atunci când alegi să îți schimbi operatorul de telefonie, a anunțat marți arbitrul telecom (ANCOM). În acest an, lider atât pe fix cât și pe mobil a fost RCS&RDS, iar compania controlată de miliardarul orădean Zoltan Teszari a dat un comunicat separat în care susține că în cei 11 ani este lider la portabilitate cu peste 1,93 milioane de numere câștigate din alte rețele. „În cei 11 ani de la lansarea portabilității, serviciul care oferă utilizatorilor libertatea de a-și alege cea mai potrivită ofertă pentru nevoile lor de consum păstrându-și numărul de telefon, peste 6,1 milioane de utilizatori și-au portat numărul de telefon. În anul 2019, s-au portat peste 750.000 de numere de telefon, dintre care 700.000 au fost numere de telefonie mobilă”, a declarat Sorin Grindeanu, președintele ANCOM. Din data de 21 octombrie 2008, când a fost lansat acest serviciu, și până la 21 octombrie 2019 au fost portate în total 6.136.162 de numere, dintre care 5.306.735 sunt numere de telefonie mobilă şi 829.427 sunt numere de telefonie fixă. De la începutul acestui an și până în prezent au fost portate 756.732 de numere de telefon, 703.608 fiind numere de telefonie mobilă şi 53.124 numere de telefonie fixă. În intervalul 1 ianuarie – 21 octombrie 2019, RCS&RDS a primit în reţea prin portare 261.907 numere de telefonie mobilă, fiind urmat de Orange cu 139.197 de numere, Telekom Romania Communications cu 118.402 numere, Vodafone cu 105.442 de numere şi Telekom Romania Mobile Communications cu 78.639 de numere portate.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-23486633-peste-6-1-milioane-numere-telefon-portate-11-ani-rcsrds-sustine-este-lider-numerele-mobil-castigate-din-retelele-rivalilor.htm

History „își arată mușchii” cu noul serial „Cel mai puternic om din toate timpurile”
Din 19 noiembrie, televiziunea History transmite, în fiecare marți, de la ora 21:00, în premieră și exclusivitate, serialul „Cel mai puternic om din toate timpurile”.
Formatul producției este cel al unei competiții, în cadrul căreia cei mai puternici patru oameni din lume trec prin mai multe probe de forță pentru a doborî recordurile înregistrate de legendele acestui sport.
Pe parcursul serialului, cei patru sportivi, Brian Shaw, Eddie Hall, Robert Oberst și Nick Best participă la o serie de competiții în Minnesota, Las Vegas, Georgia, Marea Britanie, Scoția. Forța și rezistența le sunt testate prin probe care presupun ridicarea unor cufere pline de monede de argint care cântăresc 500 kg, mașini de epocă de 940 kg sau carusele de 1.265 kg.
https://www.forbes.ro/history-isi-arata-muschii-cu-noul-serial-cel-mai-puternic-om-din-toate-timpurile-149226

Kanal D va difuza cea mai dură competiție din istoria televiziunii: „Survivor România”
Kanal D aduce un reality show de intensitate maximă: „Survivor Romania”. Considerat un experiment social și un test de supraviețuire, reality show-ul va pune la încercare concurenților, vedete și oameni necunoscuți încă publicului larg, inteligența, puterea de adaptare la condiții extreme, inventivitatea, forța și rezistența fizică și psihică.
Formatul original, produs de Acun Medya, a fost difuzat în țări precum Grecia și Turcia, unde a înregistrat un mare succes, atingând și 50% cotă de piață, conform coumicatului Kanal D.
Abandonați în mijlocul naturii exotice, în Republica Dominicană, departe de confortul civilizației, concurenții vor fi nevoiți să-și construiască singuri adăpost, să-și procure hrana, să-și găsească aliați în mijlocul grupului în care vor experimenta cel mai dur test posibil: supraviețuirea. La sfârșitul acestor încercări va rămâne un singur câștigător.
Concurenții se vor lupta nu numai cu condițiile dure de viață, dar și cu propriile temeri și cu percepția celor din jur. Bătălia lor va fi aceea de a se sustrage eliminărilor succesive și menținerea în concurs.
Persoanele care pretiund că au calități de învingător și urmăresc să câștige Marele Premiu se pot înscrie în cursa pentru competiția televizată „Survivor Romania” accesând site-ul survivorromania.ro și răspunzând întrebărilor din formularul de înscriere.
https://www.forbes.ro/kanal-d-va-difuza-cea-mai-dura-competitie-din-istoria-televiziunii-survivor-romania-149308

Iohannis vs. Dăncilă: TVR spune că i-a invitat la dezbatere pe ambii candidați la prezidențiale, dar PNL și Președinția nu au răspuns oficial încă
Televiziunea publică a transmis, luni, invitații ambilor candidați la prezidențiale să participe la o dezbatere electorală la TVR, a precizat joi instituția, la solicitarea HotNews.ro. Miercuri seară, în replică la conferința de presă a președintelui Klaus Iohannis, Viorica Dăncilă afirmase că a primit și acceptat o invitație de la TVR. Dar ea a fost ironizată ulterior de Ludovic Orban, care a făcut trimitere la emisiunile Televiziunii publice cu Liviu Dragnea, din campania pentru europarlamentare. TVR nu a precizat, la solicitarea HotNews.ro, dacă invitația transmisă candidaților este valabilă doar pentru o dezbatere comună, sau și pentru emisiuni cu fiecare în parte.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23491196-iohannis-dancila-tvr-spune-invitat-dezbatere-ambii-candidati-prezidentiale-dar-pnl-presedintia-nu-raspuns-oficial-inca.htm

„Denver, ultimul dinozaur”, remake-ul seriei animate omonime a anilor 1990, are premiera pe 18 noiembrie la Minimax
'Denver, ultimul dinozaur' (2018), remake-ul mult îndrăgitei  serii animate omonime a anilor 1990, își așteaptă noua generație de spectatori la Minimax, din 18 noiembrie. Câte două episoade a 11 minute vor fi difuzate pe post, de luni până vineri, de la ora 16:00. Totodată, Minimax programează în noiembrie filme de cinema pentru întreaga familie, sâmbăta, de la ora 20:00. Tot sâmbătă, dar pe 30 noiembrie, debutează pe post serialul cu actori „Holly Hobbie'. „Enchantimals' revin cu noi episoade iar „Voltron – aparatorul legendar' aduce pe post un sezon nou. 'Denver', o producție vestită a anilor 1990, a devenit o legendă pentru o întreagă generație din toată lumea, seria fiind difuzată în 100 de țări. Remake-ul se poate urmări deja în peste 30 de teritorii, Minimax fiind distribuitorul în Europa de Est. Producătorul noului serial, Aton Soumache, relatează: „Denver the Last Dinosaur readuce amuzamentul, personajele memorabile și poveștile care le-au plăcut părinților de azi pe când erau mici, și de care acum se vor bucura împreună cu copiii lor. Noua variantă e o abordare ‘proaspătă’ a acestui univers, tot pe fundalul plajelor Californiei pe care vor evolua Denver alături de prietenii lui'.
https://tvmania.ro/denver-ultimul-dinozaur-remake-ul-seriei-animate-omonime-a-anilor-1990-are-premiera-pe-18-noiembrie-la-minimax-264352.html

Kanal D readuce pe micile ecrane reality show-ul „Survivor România”
După ce Pro TV a difuzat în anul 2016 experimentul de supraviețuire „Survivor România', se pare că cei de la Kanal D îl vor readuce în curând pe micile ecrane. Veritabil experiment social și test de supraviețuire, reality-ul le va pune la încercare concurenților, vedete și oameni necunoscuți încă publicului larg, inteligența, puterea de adaptare la condiții extreme, inventivitatea, forța și rezistența fizică și psihică. Formatul original, produs de Acun Medya, a fost difuzat în țări precum Grecia și Turcia, unde a înregistrat un succes uriaș, atingând și 50 % cotă de piață. Abandonați în mijlocul naturii exotice, în Republica Dominicană, departe de confortul civilizației, concurenții vor fi nevoiți să își construiască singuri adăpost, să își procure hrana, să își găsească aliați în mijlocul grupului în care vor experimenta cel mai dur test posibil: supraviețuirea. La finele acestor încercări teribile va ramane un singur câștigător.
https://tvmania.ro/kanal-d-readuce-pe-micile-ecrane-reality-show-ul-survivor-romania-264358.html

Antena 1 lansează campania „Ajut eu” și face spectacol de gală de ziua ei
La împlinirea a 26 de ani de existenţã pe piaţa media din România, Antena 1 lanseazã campania Ajut eu, un punct de întâlnire al oamenilor care au nevoie de ajutor, cu cei care îl pot acorda. Astfel, pe 29 noiembrie, Antena 1 îi invitã pe telespectatori ca în loc de La mulţi ani!', sã spunã Ajut eu'. Este mai mult decât o aniversare, este concretizarea promisiunii Mereu cu tine'. Este şansa de a fi mai buni, împreunã. Pornind de la premisa Spectacolul face bine', proiectul ambiţios Ajut eu îşi propune sã conecteze pe platforma www.ajuteu.ro dorinţele unor oameni, cu cei care le pot împlini, schimbând astfel destine.
https://tvmania.ro/antena-1-lanseaza-campania-ajut-eu-si-face-spectacol-de-gala-de-ziua-ei-264364.html

Serialul „Narcos” ajunge pe micile ecrane la TNT. Ce alte producții realizate în America Latina vor mai fi difuzate
Serialele „Narcos', „4 Blocks', „O Doutrinador', „Un gallo para Esculapio' și „El Lobista', producții realizate în America Latină și Europa vor fi difuzate de postul TNT, începând cu 18 noiembrie. Serile de luni vor fi dedicate băieților răi și vor purta titlul generic de „Lunea Mafioților'. Primul sezon din „Narcos' (2015) va avea premiera pe 18 noiembrie, de la ora 21.00. Timp de cinci săptămâni, câte două dintre cele zece episoade vor fi difuzate în fiecare luni, de la aceeași oră.
https://tvmania.ro/serialul-narcos-ajunge-pe-micile-ecrane-la-tnt-ce-alte-productii-realizate-in-america-latina-vor-mai-fi-difuzate-264387.html

Alina Gologan este marea câștigătoare a titlului „MasterChef România 2019”
Alina, Ionuț și Cezar au luptat, aseară, pentru a le demonstra juraților că merită să fie desemnați câștigătorii ediției 2019 a show-ului MasterChef România! La capătul unor probe dificile și epuizante, Alina Gologan a ieșit învingătoare și a pus mâna pe marele premiu de 50.000 de euro. Seara a început cu o probă dificilă care le-a testat abilitatea de găti cel mai creativ amouse bouche, la finalul căreia Ionuț Mărieș a fost primul finalist eliminat din lupta pentru marele premiu. Cezar și Alina au continuat bătălia, fiind nevoiți să pregătească pentru cei trei jurați un meniu complet: aperitiv, fel principal și desert. Fiecare dintre ei a demonstrat că a reușit să evolueze considerabil de la audiții și până în prezent, iar preparatele lor pregătite în marea finală le-au îngreunat decizia juraților.
https://tvmania.ro/alina-gologan-este-marea-castigatoare-a-titlului-masterchef-romania-2019-264402.html

Emisiunea dedicată călătoriilor, „ROventura”, revine cu un nou sezon, sâmbăta aceasta, la Kanal D
Sâmbăta aceasta, de la ora 15:00, emisiunea magazin ROventura' revine în casele telespectatorilor, cu un nou sezon.  În ediţia de sâmbătă, gazdele emisiunii, George Mihai şi Andra Vişan, ne invită într-o călătorie magnifică, prin intermediul ROventura', pe malul Dunării, în Mehedinţi, prin Defileul Cazanelor.
https://tvmania.ro/emisiunea-dedicata-calatoriilor-roventura-revine-cu-un-nou-sezon-sambata-aceasta-la-kanal-d-264399.html

În perioada 15 – 17 noiembrie 2019, puteți vedea animația „Klaus”, pe Netflix, fără abonament
Cadoul de Crăciun de la Netflix vine în acest weekend: filmul „Klaus' este disponibil pe platformă, gratuit pentru toată lumea, fără abonament. Începând de astăzi și până pe 17 noiembrie 2019, toți românii sunt invitați să urmărească premiera filmului „Klaus' fără abonament. Oricine se poate bucura de filmul integral pe Netflix, fără angajamente – nu este nevoie de abonament, însă entuziaștii filmelor de Crăciun vor avea parte de toate beneficiile: calitatea imaginii și a sunetului, experiența utilizării Netflix și fără publicitate.
https://tvmania.ro/in-perioada-15-17-noiembrie-2019-puteti-vedea-animatia-klaus-pe-netflix-fara-abonament-264405.html

Duminică, 17 noiembrie, un rapsod popular, declarat Tezaur Uman Viu, luptă pentru titlul „Vedeta populară”
Are 85 de ani şi îşi compune singur versurile. Deşi are experienţă, urcă întotdeauna cu emoţii pe scenă. Îl cunoaştem duminică, 17 noiembrie, ora 21.00, la TVR 1, când Iuliana Tudor prezintă o nouă ediţie „Vedeta populară'. „Vedeta populară' atrage concurenţi de toate vârstele, din toate colţurile ţării şi ne dezvăluie comorile ascunse ale lumii tradiţionale. O nouă ediţie, a cincea a sezonului al patrulea Vedeta populară, vedem duminică, 17 noiembrie, ora 21.00, la TVR 1.
https://tvmania.ro/duminica-17-noiembrie-un-rapsod-popular-declarat-tezaur-uman-viu-lupta-pentru-titlul-vedeta-populara-264493.html

CRBL, „artistul care Compune Rime Bine Legate”, vine la „Politică şi delicateţuri”
„Este foarte simpatic, mi-a plăcut foarte mult de el', a declarat Mircea Dinescu la finalul întâlnirii de la Cetate cu CRBL. Cântăreţul, dansatorul, coregraful şi prezentatorul TV CRBL este invitat la „Politică şi delicateţuri' de la TVR 1 duminică, 17 noiembrie, de la ora 14.30. „M-am bucurat tare când am primit invitația la Politică și delicatețuri, pentru că îmi doream mult să îl cunosc pe domnul Dinescu. Îl știam de când eram mic, de când prezenta Revoluţia la televizor… îmi doream să îl cunosc ca om și eram foarte nerăbdător și emoționat, în timp ce conduceam spre locul înregistrării. Îmi făceam gânduri, ce să îl întreb, cum să îi răspund, ce o să mă întreabe…mai pe scurt, emoții', mărturisește CRBL, pe numele său adevărat Eduard Andreianu, la sosirea la Port Cetate pentru filmarea ediției din 17 noiembrie a emisiunii Politică și delicatețuri. Dar emoțiile au fost doar declarative, pentru că invitatul se simte ca peștele-n apă în prezența lui Mircea Dinescu.
https://tvmania.ro/galerie-foto-crbl-artistul-care-compune-rime-bine-legate-vine-la-politica-si-delicateturi-264499.html

Concurenții „Vocea României” puși în dificultate de antrenori. A treia ediție de knockout-uri e astăzi, de la ora 20:00.
În această seară, la Vocea României, continuă etapa knockout-urilor. Noi echipe sunt decise să le demonstreze antrenorilor că merită șansa de a merge mai departe în competiție, iar unele dintre cele mai puternice voci ale României se vor lupta pentru un loc în etapa următoare. Astăzi, doar vocea contează de la ora 20:00, la PRO TV. Alegerile antrenorilor de echipe și piese îi vor pune pe concurenți în dificultate. Elevii lui Tudor vor face tot ce ține de ei pentru a demonstra că se ridică la așteptările antrenorului lor, dar vor recunoaște: 'E blană, dar Tudor Chirilă nu are milă. El vrea să fim corecți, e cel mai important lucru'. Dacă vor reuși ei interpretări corecte care să-l mulțumească pe Tudor, aflăm în această seară.
https://tvmania.ro/concurentii-vocea-romaniei-pusi-in-dificultate-de-antrenori-a-treia-editie-de-knockout-uri-e-astazi-de-la-ora-2000-264512.html

Digi Communications, profit net de 114 mil. lei la nouă luni, în creştere cu 15%, la venituri de 4,1 mld. lei. În România, veniturile pentru T3/2019 au fost de 906 mil. lei, plus 14,7%
Digi Communications (DIGI), al treilea cel mai mare jucător de pe piaţa de cablu din Europa, controlat de omul de afaceri Zoltan Teszari, a raportat pentru pri­mele nouă luni ale anului 2019 un profit net de 114,4 mil. lei (24 mil. euro), în creştere cu 14,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, la venituri de 4,17 mld. lei (874,6 mil. euro), plus 15,6%, potrivit raportului publicat joi de companie. În cel de-al treilea trimestru al anului, compania a realizat un profit net de 99,1 mil. lei (20,8 mil. euro), de peste două ori mai mare faţă de rezultatul din T3/2018, în contextul unor venituri totale de 1,4 mld. lei (299,4 mil. euro), în urcare cu 76,2%.
https://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/digi-communications-profit-net-de-114-mil-lei-la-noua-luni-in-crestere-cu-15-la-venituri-de-4-1-mld-lei-in-romania-veniturile-pentru-t3-2019-au-fost-de-906-mil-lei-plus-14-7-18586622

Disney+, 10 milioane de abonați într-o singură zi
Disney a anunțat că serviciul de streaming pe care tocmai l-a lansat a atras 10 milioane de abonați în prima zi. Interesul cu care a fost așteptat serviciul celor de la Disney se vede și din cele 3,2 milioane de descărcări din prima zi a aplicației pentru iOS, care a ajuns în topul din App Store și a tras după ea și aplicațiile cu care este grupată, ESPN+ și Hulu. Succesul se pare că i-a luat prin surprindere chiar și pe cei de la Disney, care se așteptau să ajungă undeva între 60 și 90 de milioane de abonați după 2024. Prima zi de disponibilitate a fost însoțită de probleme tehnice din exact același motiv. Pentru că numărul celor care s-au înscris a fost mult mai mare decât capacitatea suportată de servere, au existat probleme cu accesarea conținutului.
https://www.profit.ro/profitul-tau/entertainment/disney-10-milioane-de-abonati-intr-o-singura-zi-19170244

Televiziunea publică alocă 1.100.000 de lei pentru finanţarea producătorilor independenţi în 2019
Televiziunea Română deschide sesiunea de finanţare pentru producătorii independenţi pe anul 2019, suma totală fiind de 1.100.000 de lei. Conform Ordonanţei Guvernului nr. 39/2005, producătorii independenţi de pe piaţa de film din România pot beneficia de suma totală de 1.100.000 lei, în următoarele condiţii: solicitanţii de finanţare din Fondul Cinematografic Naţional trebuie să fie titulari ai unui contract de credit direct cu Centrul Naţional al Cinematografiei; solicitanţii să nu aibă/să nu fi avut contract de finanţare cu TVR, contract a cărui derulare a fost viciată, suspendată sau întreruptă din cauze neimputabile finanţatorului; filmele de ficţiune de lung metraj şi documentarele de lung metraj pentru care se solicită finanţare trebuie să se afle în perioada de postproducţie. Finanţatorul va departaja solicitările în funcţie de îndeplinirea condiţiilor enunţate mai sus şi numai după: analiza sinopsisului, treatmentului, scenariului; vizionarea unei secvenţe de 15’ din film; primirea acceptului din partea producătorului privind limita superioară a finanţării, care nu va depăşi 7% din suma totală de 1.100.000 de lei alocată pentru finanţări; încadrarea documentarelor de lungmetraj finanţabile, în cel mult 1/3 din suma totală de 1.100.000 lei, alocată pentru finanţări.
https://www.news.ro/cultura-media/televiziunea-publica-aloca-1-100-000-de-lei-pentru-finantarea-producatorilor-independenti-in-2019-1922405315192019111319171714

Serialul de spionaj „The Sleepers” va avea premiera pe 17 noiembrie, pe HBO GO
Serialul de spionaj „Sub acoperire/ The Sleepers”, realizat în Cehia, va avea premiera pe 17 noiembrie, pe HBO GO. Acţiunea are loc la finalul anului 1989, în Cehoslovacia. În timpul Revoluţiei de Catifea, care a pus capăt celor 40 de ani de stăpânire rusă, o femeie, Marie, este prinsă între două lumi, cea a Securităţii Statului şi cea a disidenţilor. Marie este forţată treptat să descopere secretele neaşteptate ale ambelor părţi.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-de-spionaj-the-sleepers-va-avea-premiera-pe-17-noiembrie-pe-hbo-go-video-1922400013002019111719169858

Serialele „Narcos” şi „4 Blocks”, între producţiile difuzate de TNT sub titlul generic „Lunea Mafioţilor”
Serialele „Narcos”, „4 Blocks”, „O Doutrinador”, „Un gallo para Esculapio” şi „El Lobista”, producţii realizate în America Latină şi Europa, vor fi difuzate de postul TNT, începând cu 18 noiembrie, sub titlul generic „Lunea Mafioţilor”. Primul sezon din „Narcos” (2015) va avea premiera pe 18 noiembrie, de la ora 21.00. Timp de cinci săptămâni, câte două dintre cele zece episoade vor fi difuzate în fiecare luni, de la aceeaşi oră. Bazat pe povestea lui Pablo Escobar, fondatorul şi unicul şef al cartelului din Medellín, serialul urmăreşte ascensiunea celebrului baron columbian al drogurilor. Născut într-o familie de fermieri, Escobar a renunţat la vânzarea de bunuri obţinute ilegal pentru a se axa pe distribuirea de cocaină, afacere care i-a adus rapid miliarde, dar şi o mulţime de agenţi DEA (Departamentul de Combatere a Drogurilor) pe urme. Cel de-al treilea sezon al serialului „4 Blocks” va avea premiera la TNT pe 9 decembrie, de la ora 23.10 şi, în fiecare luni, vor fi difuzate câte două episoade. În vreme ce noi adversari îşi fac apariţia în Berlin şi foştii aliaţi se transformă în rivali periculoşi, aroganţa, ura, precum şi devotamentul fără limite şi iubirea ameninţă distrugerea clanului Hamady în sezonul 3. Cea mai mare ameninţare poate veni chiar din interiorul clanului.
https://www.news.ro/cultura-media/serialele-narcos-si-4-blocks-intre-productiile-difuzate-de-tnt-sub-titlul-generic-lunea-mafiotilor-video-1922402514002019111119170477

Ghidul ANCOM - BLACK FRIDAY 2019 pentru cumpărăturile online
Pentru că de Black Friday piaţa online este inundată de oferte speciale, iar operatorii de comunicaţii vin cu o gamă largă de oferte speciale de telefonie, internet sau televiziune, Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) atrage atenţia utilizatorilor să se informeze înainte de a face orice achiziţie, astfel încât să aleagă produsul sau oferta telecom care corespunde cel mai bine nevoilor lor, scrie Agerpres. "De cele mai multe ori, în perioada de Black Friday, fiind presaţi de timp, utilizatorii se concentrează în special pe identificarea ofertelor cu preţuri mici, neglijând detaliile importante din spatele acestora. Prin urmare, ANCOM le recomandă utilizatorilor să aibă o atenţie sporită în perioadele cu reduceri, iar atunci când examinează produsele telecom, cum ar fi de exemplu abonamentele pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune care pot include echipamente precum smartphone, tabletă sau televizor cu o reducere substanţială, să urmărească următoarele aspecte: care este costul lunar al abonamentului care facilitează achiziţionarea echipamentelor la preţuri reduse sau gratuite; care este intervalul exact în care ar urma să beneficieze de eventuale reduceri ale costului lunar al abonamentului; dacă serviciul este disponibil în zona lor de reşedinţă (pentru a verifica acoperirea cu semnal mobil pentru tehnologiile 2G/3G/4G, pentru toţi operatorii mobili activi pe piaţa din România, utilizatorii pot consulta platforma informatică www.aisemnal.ro - site-ul realizat integral de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii; care este perioada minimă contractuală, adică acel interval de timp în care utilizatorul nu poate renunţa la contract fără a plăti taxe de reziliere anticipată - perioadă limitată legal la 12 sau 24 de luni pentru contractele telecom", se spune în comunicat.
https://www.economica.net/ghidul-ancom-black-friday-2019-pentru-cumparaturile-online_176375.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL