×

Revista presei -- Data și ora publicării: 22.11.2019 09:51:01

REVISTA PRESEI / 21 nov 2019 /




Dan Andronic: Evenimentul Zilei închide varianta print de la 1 ianuarie, se concentrează pe online - inclusiv prin "EvZ TV"
Pro TV transmite în direct tragerea la sorți a play-off-ul UEFA EURO 2020
„Vocile Operei”, primul documentar despre Opera Națională București, va fi difuzat pe 1 decembrie la Digi World
Cinci seriale turcești care au cucerit lumea, difuzate de TDC România
Şoc în industria de telecom din Marea Britanie: opoziţia promite internet de mare viteză gratuit de la stat pentru toată lumea
Cum a sancţionat CNA Antena 1 pentru momentul şocant de la „Chefi la cuţite“ în care un concurent a povestit că jupoaie şi arde câini şi pisici
Românii, mai interesaţi de Las Fierbinţi şi bucătărie decât de politică: câţi telespectatori au urmărit dezbaterile făcute de Iohannis şi Dăncilă
Niciun Crăciun fără „Singur acasă“. Când va difuza Pro TV celebra serie
SECȚIUNE SPECIALĂ. Reclamele la cinema. Ce public atrag? Ce au special?
O audiență "captivă", mult mai atentă față de ale suporturi media
Cum vrea Vodafone să atragă clienții UPC și invers.
UPDATE: Cu ce grup media se aliază EVZ? Dan Andronic, șeful EVZ: „Cel mai probabil vom anunța o alianță strategică cu un alt grup de media, tot de la 1 ianuarie”
BURTIERĂ LA MINUT. România TV a început numărătoarea inversă: 100 de ore până la rezultatul alegerilor
PREMIERĂ. Azi, HBO dă Umbre ca pe Netflix: tot sezonul deodată


Dan Andronic: Evenimentul Zilei închide varianta print de la 1 ianuarie, se concentrează pe online - inclusiv prin "EvZ TV"

Cotidianul Evenimentul zilei, lansat acum 27 de ani, își va închide varianta tipărită de la 1 ianuarie 2020, a spus, miercuri, pentru HotNews.ro proprietarul publicației, Dan Andronic. "Eliminăm partea neprofitabilă, printul nu mai merge", a spus Andronic, arătând că publicația urmează să-și întărească prezența pe Internet, inclusiv printr-un proiect de televiziune online. Informația a fost publicată inițial de G4Media.ro. Potrivit lui Dan Andronic, EvZ închide ediția tipărită în condițiile în care aceasta "scade cu 5-600 de exemplare la fiecare numărătoare. Când l-am luat, avea 35.000 de exemplare, era pe primul loc". Potrivit ultimelor date BRAT, în al doilea trimestru din acest an Evenimentul Zilei vindea, în medie, 6.800 de exemplare pe apariție, cu un tiraj brut de circa 11.500 exemplare pe apariție. Între timp, a spus Dan Andronic pentru HotNews.ro, "s-a dublat prețul la hârtie peste noapte - toți ceilalți trebuia să acoperim pierderea" versiunii print. El a spus că toți ziariștii vor lucra doar pe online și că EvZ negociază intrarea într-un grup, dar nu prin vânzare sau cumpărare, ci printr-o "alianță strategică", în care "fiecare rămâne cu identitatea lui, dar va avea produse complementare, într-un holding". Spunând că nu poate da detalii despre partener, Andronic a susținut că această alianță, ce ar urma să funcționeze în viitorul foarte apropiat, ar urma să fie al doilea cel mai mare grup românesc pe online, după Pro TV. Potrivit lui Andronic, EvZ va lansa un proiect de televiziune online sub coordonarea lui Mirel Curea, EvZ TV, dar va "revitaliza" și versiunea EvZ Premium, cu "știri mai curate". Publicația Evenimentul Zilei, lansată în 1992 sub conducerea lui Mihai Cârciog, Cornel Nistorescu și Ion Cristoiu, preluată ulterior de grupuri străine (Gruner&Jahr, ulterior Ringier - actualul deținător al cotidianului Libertatea) a avut o evoluție turbulentă în ultimul deceniu: În 2010, a fost preluat de Bobby Păunescu, dar a trecut în scurt timp sub controlul lui Dan Andronic. În 2014, societatea care editează această publicație și Capital, Editura Evenimentul și Capital, și-a cerut insolvența. Luna trecută, instanța a confirmat planul de reorganizare propus de administratorul judiciar. În 2017, Elena Udrea și Dan Andronic au fost trimiși în judecată în dosarul Evenimentul Zilei-Hidroelectrica, ce arăta că Udrea ar fi avut, printr-o creanță, puterea de a influența activitatea EvZ. Anul acesta, DNA a retrimis în judecată dosarul.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23503400-dan-andronic-evenimentul-zilei-inchide-varianta-print-1-ianuarie-concentreaza-online-inclusiv-prin-evz.htm

Pro TV transmite în direct tragerea la sorți a play-off-ul UEFA EURO 2020

Mâine, de la ora 13:00, în direct la PRO TV, România își află adversarul pentru play-off-ul UEFA EURO 2020, în tragerea la sorți de la Nyon. Este ultima sanșă a României de a ajunge la Campionatul European de anul viitor. Milioane de români vor la EURO! Iar mâine, în direct de la Nyon, PRO TV transmite tragerea la sorți unde vom afla traseul din martie pentru play-off. Tricolorii vor juca în deplasare semifinala play-off-ului, iar finala poate avea loc pe Național Arena. Gazda finalei din play-off va fi stabilită în urma tragerii la sorți. Atât semifinalele, cât și finala se joacă în manșă unică.
https://tvmania.ro/pro-tv-transmite-in-direct-tragerea-la-sorti-a-play-off-ul-uefa-euro-2020-este-ultima-sansa-a-romaniei-de-a-ajunge-la-campionatul-european-de-anul-viitor-264694.html

„Vocile Operei”, primul documentar despre Opera Națională București, va fi difuzat pe 1 decembrie la Digi World

Ca să înțelegi Opera, trebuie să-i cunoști oamenii, iar vocile lor sunt mai multe decât cele care se fac auzite în timpul spectacolelor. Mișcarea care dă ritmul unei reprezentații este mai amplă, de mai mare anvergură, decât cea a balerinilor din scenă. În spatele cortinei și dincolo de decoruri sunt mai mult de 700 de oameni care muncesc împreună cel puțin câte o lună de zile pentru fiecare spectacol. Digi World a strâns cele mai savuroase povești din spatele scenei, de la unii dintre cei mai vechi angajați ai prestigioasei instituții, care și-au petrecut chiar și o viață întreagă pe culoarele și în atelierele Operei. Vocile Operei', primul documentar despre Opera Națională București și oamenii ei, va fi proiectat în avanpremieră miercuri, 27 noiembrie 2019, ora 14:30, în Sala Mare a Operei. La Digi World, filmul va fi difuzat în premieră duminică, 1 decembrie 2019, de la ora 21:00.
https://tvmania.ro/vocile-operei-primul-documentar-despre-opera-nationala-bucuresti-va-fi-difuzat-pe-1-decembrie-la-digi-world-264667.html

Cinci seriale turcești care au cucerit lumea, difuzate de TDC România

Serialele turcești au cucerit o lume întreagă într-un timp scurt, iar Turcia a ajuns rapid să fie al doilea producător de seriale de mare succes, după Statele Unite. Timeless Drama Channel România difuzează unele dintre cele mai bune seriale turcești, ce merită urmărite. '20 Minutes' ('20 de minute') este o dramă politică, plină de suspans, care spune povestea unui profesor de istorie, pe nume Ali, aruncat într-o lume a intrigilor în momentul în care iubita sa soție, Melek, este arestată pentru tentativă de omor. Ali este nevoit să-și abandoneze cărțile și să găsească o forță interioară și un curaj pe care nu și-a imaginat că le are pentru a-și elibera soția și a-și recâștiga viața de familie. Producția a fost nominalizată la premiile Emmy la categoria 'Cel mai bun serial', iar actrița Tuba Büyüküstün a fost nominalizată la Emmy pentru cea mai bună actriță. A fost prima actriță din Turcia nominalizată la un astfel de eveniment. 'Nu doar pentru mine, dar și pentru țara mea este un lucru extrem de important. Am muncit mult pentru asta. Uneori lucrăm și câte 20 de ore incontinuu. Serialele din alte țări au episoade de 45 de minute, în timp ce serialele turcești au episoade de peste 140 de minute. Nominalizarea la Premiile Emmy este dovada clară a importanței muncii noastre și a calității acesteia', declara Tuba Büyüküstün.
https://tvmania.ro/cinci-seriale-turcesti-care-au-cucerit-lumea-difuzate-de-tdc-romania-264647.html

Şoc în industria de telecom din Marea Britanie: opoziţia promite internet de mare viteză gratuit de la stat pentru toată lumea

Industria de telecom din Marea Britanie a primit şocată promisiunea din campania electorală a Partidului Laburist (de opoziţie) că va oferi internet de mare viteză gratuit pentru toate companiile şi persoanele fizice şi că va naţionaliza unele reţele private pentru a putea livra aceste servicii, notează publicaţia franceză Les Echos. Jeremy Corbyn, liderul laburiştilor, a anunţat că dacă va câştiga alegerile anticipate organizate în 12 decembrie, va renaţionaliza reţeaua fixă a British Telecom, denumită acum Openreach, şi că va acoperi costurile de a construi infrastructura de comunicaţii necesară, estimate la 20 mld. de lire sterline, din taxe impuse multinaţionalelor precum Google, Amazon şi Facebook. Premierul Boris Johnson a calificat promisiunea drept“ o nebunie comunistă”.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/soc-in-industria-de-telecom-din-marea-britanie-opozitia-promite-internet-de-mare-viteza-gratuit-de-la-stat-pentru-toata-lumea-18600139

Cum a sancţionat CNA Antena 1 pentru momentul şocant de la „Chefi la cuţite“ în care un concurent a povestit că jupoaie şi arde câini şi pisici

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a sancţionat postul Antena 1 pentru două derapaje petrecute în emisiunile „Chefi la cuţite“ şi „Acces Direct“. Membrul CNA Radu Herjeu a propus amendarea cu 25.000 de lei a postului Antena 1 pentru „Chefi la cuţite“ şi „Acces Direct“, ambele difuzate la ore accesibile minorilor. Propunerea a întrunit numărul necesar de voturi, respectiv şase. Mai exact, în ediţia din 28 octombrie a show-ului culinar „Chefi la cuţite“, un concurent pasionat de vânătoare a făcut o serie de dezvăluiri şocante, printre care că jupoaie şi arde câini şi pisici. Cazul a fost semnalat la momentul respectiv de „Adevărul“, iar ulterior, la solicitarea ziarului, oficialii Antena 1 au explicat de ce au ales să difuzeze acel moment. În ceea ce priveşte emisiunea-tabloid „Acces direct“, sancţiunea s-a aplicat pentru o ediţie în care s-au căutat urme seminale în patul unei vedete.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/cum-sanctionat-cna-postul-antena-1-momentul-socant-chefi-cutite-concurent-povestit-jupoaie-arde-caini-pisici-1_5dd6b2855163ec427142a75c/index.html

Românii, mai interesaţi de Las Fierbinţi şi bucătărie decât de politică: câţi telespectatori au urmărit dezbaterile făcute de Iohannis şi Dăncilă

Românii nu au renunţat la serialul de la Pro TV „Las Fierbinţi“ şi nici la show-ul culinar „Chefi la cuţite“, de la Antena 1, deşi posturile de ştiri au difuzat dezbaterile paralele dintre cei doi candidaţi la preşedinţie, Klaus Iohannis şi Viorica Dăncilă. Marţi, 19 noiembrie, au avut loc dezbaterile paralele susţinute de Klaus Iohannis, respectiv Viorica Dăncilă. În timp ce posturi de ştiri precum Antena 3, România TV, Digi 24, Realitatea Plus şi B1 TV au difuzat dialogurile cu presa ale celor doi candidaţi la prezidenţiale, programele de la Pro TV („Las Fierbinţi“), Antena 1 („Chefi la cuţite“) şi Kanal D („Lacrimi la marea neagră“) s-au suprapus pe un anumit interval orar. Rezultatul a fost audienţa mai mare a posturilor comerciale în detrimentul celor de ştiri, potrivit Paginademedia.ro. De precizat este faptul că cele două intervale orare diferite au un consum TV specific. Conferinţa lui Klaus Iohannis a fost difuzată de la ora 19.00 (interval prime-time, cu o audienţă ridicată în mod normal), când generalistele aveau principalele jurnale de ştiri, notează sursa citată.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/romanii-mai-interesati-las-fierbinti-bucatarie-decat-politica-telespectatori-urmarit-dezbaterile-facute-iohannis-dancila-1_5dd542115163ec427139f33f/index.html

Niciun Crăciun fără „Singur acasă“. Când va difuza Pro TV celebra serie

Kevin este „Singur acasă“ şi anul acesta. Pro TV a anunţat când va difuza celebrul film de Crăciun, cu actorul Macaulay Culkin în rol principal. Niciun Crăciun fără „Singur acasă“. Şi anul acesta, Pro TV va difuza celebra comedie cu actorul Macaulay Culkin, acum în vârstă de 39 de ani. Astfel, postul a anunţat că „Singur acasă“/„Home alone“, cu Macaulay Culkin în rolul simpaticului Kevin McAlister, va fi pe micile ecrane sâmbătă, 7 decembrie, potrivit Pagina de Media. De asemenea, filmul „Singur acasă 2“ va fi difuzat pe 14 decembrie, iar „Singur acasă 3“, pe 21 decembrie. Deşi un film vechi, care are aproape 30 de ani, „Singur acasă“ este unul dintre hit-urile de audienţă pentru Pro TV. Anul trecut, primul film din seria „Singur acasă“ a depăşit două milioane de telespectatori. Şi la nivel internaţional filmul este în continuare adorat de telespectatori. De altfel, în urmă cu două luni a apărut o petiţie prin care compania Disney este rugată să-l distribuie din nou pe Macaulay Culkin în rolul puştiului din noul film „Singur acasă“ care se află în pregătire.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/niciun-craciun-singur-acasa-difuza-pro-tv-celebra-serie-foto-1_5dd6b4785163ec427142b760/index.html

SECȚIUNE SPECIALĂ. Reclamele la cinema. Ce public atrag? Ce au special? O audiență "captivă", mult mai atentă față de ale suporturi media

PROIECT SPECIAL. Cu reclamele la CINEMA. Ce au deosebit reclamele care rulează în cinematografe? Ce public atrag? Cum se plasează spoturile? Cum se cumpără reclamele din sălile de cinema. Sunt doar câteva întrebări la care vom răspunde în câteva materiale, în secțiunea specială Cu reclamele la cinema. În acest prim material, despre cinematograf ca suport media pentru reclame. Două dintre avantajele principale: o audiență "captivă" (spectatorii sunt pe scaune, în fața ecranului), un public țintă format în proporție de 85% din public între 14 și 44 de ani (un public "bun", din "segmentul comercial", cum ar spune televiziunile. Un al treilea: Cand un brand alege sa comunice in cinema, spotul se vede la fel ca un film: un ecran imens si un sunet sensibil mai bun, comparativ cu cel al televizoarelor de acasa, al laptopurilor sau telefoanelor.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/sectiune-speciala-reclamele-la-cinema-ce-public-atrag-ce-au-special-o-audienta-captiva-mult-mai-atenta-fata-de-ale-suporturi-media
12 luni de Netflix gratuit, în campania Vodafone și UPC de sărbători

Cum vrea Vodafone să atragă clienții UPC și invers.
Cu o promoție de sărbători, în care pune la bătaie un abonament Netflix gratuit, pe o perioadă de un an. Clienții noi ai Vodafone primesc cadou 6 luni de Netflix. Pentru Netflix gratuit timp de 12 luni: Clienţii de voce mobilă Vodafone care achiziţionează un pachet UPC cu internet 500Mbps și televiziune digitală, Clienţii UPC care achiziţionează un abonament mobil de voce de la Vodafone. În plus, aceștia primesc o reducere de 2 EUR/lună la serviciile mobile cumpărate, respectiv o reducere de preţ de 10 lei/lună la ofertele de internet fix și TV. Oferta se adresează și clienţilor comuni existenţi Vodafone și UPC care achiziţionează servicii noi și este valabilă în perioada 21 noiembrie 2019 - 15 ianuarie 2020, anunță Vodafone. Netflix gratuit timp de șase luni: Pentru cei care achiziţionează de la Vodafone abonamente mobile de voce, începând cu RED14. Amintim că Vodafone a preluat operațiunile Liberty Global din Germania, Cehia, Ungaria și România, pentru 18,4 miliarde de euro. Anul acesta, în august a acestui an, a început procesul de integrare a celor două companii, care în final vor fi sub un singur nume, Vodafone.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/12-luni-de-netflix-gratuit-in-campania-vodafone-si-upc-de-sarbatori

UPDATE: Cu ce grup media se aliază EVZ? Dan Andronic, șeful EVZ: „Cel mai probabil vom anunța o alianță strategică cu un alt grup de media, tot de la 1 ianuarie”

UPDATE. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, EVZ este în discuții avansate pentru un parteneriat cu grupul lui Radu Budeanu. În portofoliul lui Radu Budeanu sunt site-uri precum csid.ro, gandul.info, descoperă.ro, apropoTV.ro și prosport (preluate de la Adrian Sârbu), dar și cancan.ro. EVZ ar urma să vină în acest parteneriat cu site-uri ca evz.ro, doctorulzilei.ro, evzmonden și capital.ro. Noi mișcări, odată ce Evenimentul Zilei dispare din print. Într-un material de pe evz.ro, Dan Andronic anunță câteva mutări care se vor întâmpla de la începutul anului viitor, atunci când ziarul rămâne oficial doar în online. „Tot de la 1 ianuarie, cel mai probabil vom anunța o alianță strategică cu un alt grup de media, cu produse complementare puternice”, menționează acționarul majoritar al Editurii Evenimentul Zilei și Capital.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/dan-andronic-seful-evz-alianta-strategica-alt-grup-media

BURTIERĂ LA MINUT. România TV a început numărătoarea inversă: 100 de ore până la rezultatul alegerilor

Postul România TV a început deja numărătoarea inversă: afișează pe ecran câte ore mai sunt până la primele rezultate ale Exit-Poll-urilor de duminică seara: aproape 100. Și Antena 3 își promovează Exit-Poll-urile de duminică, de la ora 21.00, când se vor publica primele date despre cursa pentru Cotroceni dintre Klaus Iohannis și Viorica Dăncilă. Spre deosebire de România TV, postul Intact nu are (cel puțin până la ora capturilor Paginademedia.ro) o numărătoare inversă.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/burtiera-la-minut-romania-tv-a-inceput-numaratoarea-inversa-100-de-ore-pana-la-rezultatul-alegerilor

PREMIERĂ. Azi, HBO dă Umbre ca pe Netflix: tot sezonul deodată

Binge-watching cu Relu. HBO lansează cel de-al treilea sezon al serialului Umbre ca pe Netflix: tot sezonul deodată disponibil pe HBO GO. Este pentru prima dată când HBO lansează o producție orginală românească pe acest sistem, integral, cu toate episoadele disponibile. Tot sezonul trei este deja disponibil pe platforma HBO GO. Până acum, HBO a produs, în România, serialele Hackerville, Valea Mută, Rămâi cu mine, În derivă, plus două sezoane din Umbre. Toate au fost difuzate episod cu episod. Dacă pe online este deja tot sezonul, pe TV se va vedea un episod pe săptămână, în fiecare miercuri. Excepție face chiar lansarea sezonului, de azi, când vor fi date pe HBO două epsioade. Noul sezon are șapte episoade, scrise și regizate de Bogdan Mirică. Umbre este făcut după licența „Small Time Gangster”, creat de Boilermaker Burberry și licențiat DRG Formats.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/azi-hbo-da-umbre-ca-pe-netflix-tot-sezonul-deodata
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL