Primul site de știri despre
cablu și televiziune din România.
Despre audiovizual din anul 2001.
Advertisement
  Login    Creează cont

Data:05.12.2019
Data ultimei ştiri: 05.12.2019 15:05:27
Cine suntem | Abonamente | Publicitate in MEDIA EXPRES | Confidenţialitate | Contactaţi-ne

Index ştiri
__Editorial____
__Televiziune
_Comunicaţii
_Legislaţie
Autorităţi
Cinema
Externe
ONG
Profil
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber
VOD / OTT / MOBILE



Căutare avansată



Glosar

 Cinema 28.11.2019 13:20:31
SF-FILM-BLADE RUNNER-CINEMA / Maraton „Blade Runner” organizat de American Independent Film Festival și Cinema Elvire Popesco pe 30 noiembrie
București (MEDIA EXPRES) / 28 nov 2019 / American Independent Film Festival și Cinema Elvire Popesco au anunțat un maraton „Blade Runner” la 30 noiembrie, de la ora 18:00, într-o avanpremieră a ediției a 4-a pe care festivalul o pregătește pentru anul viitor. Primii 20 de spectatori care doresc sa vadă ambele filme beneficiază de un preţ special: 20 de lei. Detalii și bilete pe Eventbook.ro: http://bit.ly/BladeRunner_doublebill.

Acum 37 de ani, Harrison Ford a riscat cu „Blade Runner” al lui Ridley Scott. Tocmai ce interpretase personaje principale în „The Empire Strikes Back” și „Raiders of the Lost Ark” și căuta să facă ceva mai provocator. „Blade Runner”, un mix între film noir, science fiction și narațiune sfidătoare părea alegerea perfectă. Așa a și fost. Inspirat din filmele cu detectivi în stilul celor în care joacă Humphrey Bogart, în anii ’40 și ’50, „Blade Runner” (1982) spune o “poveste polițistă curajoasă plasată într-un viitor distopic care ridică semne de întrebare despre ce înseamnă să fii om” scrie The Hollywood Reporter. 
Dintr-un viitor cyberpunk al lumii, bazat pe tehnologie avansată și inteligență artificială, omul a descoperit tehnologia creării de clone umane, folosite pentru coloniile din spațiu, dar cu durată de viață limitată. În Los Angeles-ul anului 2019, Deckard (Harrison Ford) este un Blade Runner, un polițist specializat în descoperirea de replici umane. Deși voia să se retragă, Deckard este obligat să revină când cinci clone evadează dintr-o colonie extraterestră și ajung pe Pământ.

Binecunoscut pentru toate variantele care au ieșit din studioul de montaj - 7 la număr - deși doar 3 dintre ele au fost subiectul real al conversațiilor între fani (theatrical cut, director’s cut și final cut) pentru că aruncă o umbră de îndoială asupra naturii personajului principal, Blade Runner reușește să fie “unul dintre cele mai bune filme science fiction făcute vreodată, care va răspunde provocării trecerii timpului” (Michael Newton, The Guardian) și care “și-a asigurat statusul printre capodopere precum „Metropolis”, de Fritz Lang și „2001: Odiseea Spațială” de Stanley Kubrick, în panteonul creației sci-fi” (Mark Kermode, The Guardian).

Deși lui Ridley Scott i-a luat mai multe versiuni pentru a satisface răspunsul la întrebarea pusă de Philip K. Dick cu romanul său „Do Androids Dream of Electric Sheep?”, Dennis Villeneuve reușește din prima încercare, folosindu-se de premisa că atunci când androizii dorm, cea mai profundă dorință a lor este aceea de a fi oameni. Mai rămâne de văzut doar dacă întrebările care se tot învârt în jurul inteligenței artificiale: Se poate oare ca sentimentele cunoscute oamenilor să existe și în roboți? Ar putea oare un sistem de operare să aibă suflet? vor deveni realitate.

„Blade Runner 2049” pătrunde în lumea propusă de Ridley Scott pe coloana sonoră compusă de Hans Zimmer și Benjamin Wallfisch și cu o arhitectură a scenografiei care evocă prin umbre expresioniste și linii unghiulare „Cabinetul Doctorului Caligari” (r. Robert Weine).

La 30 de ani distanță după evenimentele din clasicul film al lui Ridley Scott, „Blade Runner”/”Vânătorul de recompense” (1982), un nou vânător de replici umane - ofițerul LAPD (Los Angeles Police Department) „K” (Ryan Gosling) descoperă un secret de mult timp îngropat ce are potențialul de a scufunda în haos ce a mai rămas din societate. Descoperirea îl face pe K să demareze o anchetă cu scop final de a-l găsi pe Rick Deckard (Harrison Ford), fost vânător de replici umane, care a fost dat dispărut de trei decenii.

The Guardian spune că “această continuare a clasicului din 1982 este uluitoare din punct de vedere vizual, reușind în același timp să fie și profund filozofică”, iar Wall Street Journal scrie că “pe bună dreptate, această saga somptuoasă explorează primatul sentimentului, natura amintirilor și esența ființei umane.”

Evenimentul este organizat de American Independent Film Festival și Cinema Elvire Popesco, cu partener media: Radio Guerrilla.
(MEDIA EXPRES)


Dacă ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici

Since you’re hereSubscription contributions provide access to News Alerts on e-mail, free Yearbook online, and the daily Press Review, but perhaps more important help us so others with less means still have access to information. If everyone who reads our reporting, who likes it, helps to support it, our existence would be secured. Subscribe click here



MEDIA EXPRES
pe Web, Android și IOS




Răsfoiește Anuarul 2018
de la pag. 10 necesită cont și parolă


Click aici pentru comenzi online




www.e-Ziare.ro


© 2001 - 2019    Media Expres S.R.L.