×

Revista presei -- Data și ora publicării: 28.11.2019 17:54:50

REVISTA PRESEI / 28 nov 2019 /




Noile servicii de conținut online Joyn Plus+ și Starzplay au anunțat planuri de extindere la nivel internațional
Roxana Buha este noul Head of Investment al Publicis Groupe România
Manpres, firmă de distribuție de abonamente presă, a lansat catalogul 2020 cu oferte de preț pentru anul viitor
Lovitură de teatru: Gigantul Deutsche Telekom discută cu francezii de la Orange posibilitatea unei fuziuni totale, nu doar în România
Cronică TV: Cum arată show-ul lui Mircea Badea după ce a spus că "Emisiunea pe care o știați nu mai există"
Un film al lui Corneliu Porumboiu, pe lista The New Yorker a celor mai bune filme din ultimul deceniu
Oare se vor înţelege? Deutsche Telekom vrea să fuzioneze cu Orange cu totul, nu doar în România, pentru a crea un campion european cu o valoare de peste 110 mld. Euro
ANCOM: Implementarea 5G va genera venituri de 4,7 miliarde de euro în România
Eurosport îl aduce în România pe John Barnes, jucător emblematic al clubului Liverpool
Noutățile lunii decembrie la Disney Channel și Disney Junior
Pe 29 noiembrie, Antena 1 aniverseazã 26 de ani de existenţă pe piața media. Ce program special a pregătit trustul
Pro TV pregătește o serie de programe speciale de 1 decembrie sub motto-ul „Îndrăznește să fii lider”
Premieră la „Vedeta populară”: pe 1 Decembrie, un concurent care renunţase la muzică se hotărăşte să îşi testeze vocea la „Vedeta populară”
De 1 Decembrie, Kanal D sărbătoreşte româneşte. Care sunt edițiile speciale pregătite de postul tv
Televiziunea Română aduce pe micile ecrane un nou format internațional, „Down the road”. Despre ce este vorba
Încă un antreprenor se alătură emisiunii „Imperiul Leilor”, noul show pregătit de Pro TV
1 Decembrie la TV. Pro TV, Antena 1 și Kanal D, programe speciale. Esca spune, din nou, celebrul salut: „Bună seara, România! Bună seara, București!”
1 Decembrie. TVR, broadcaster oficial al Paradei de Ziua Națională. Programul zilei
Digi a fost exclusă din licitația pentru frecvențele 5G din Ungaria


Noile servicii de conținut online Joyn Plus+ și Starzplay au anunțat planuri de extindere la nivel internațional
Două noi servicii de conținut online au fost anunțate la nivel european și mondial marți, 26 noiembrie, Joyn Plus+ în Germania și Starzplay în Marea Britanie, Germania, Franța, Mexic și Brazilia, ambele cu planuri de extinderea acoperirii geografice la nivel internațional. După recent lansatul Disney+, acestea vin să se adauge de acum clasicelor Netflix, Amazon Prime și HBO GO.
Joyn este o colaborare 50-50% între ProSiebenSat.1 și Discovery și oferta premium a serviciului denumită Plus+ costă 6,99 EURO pe lună, cu o reducere la 3,99 pentru primele trei luni de abonament.
Joyn Plus+ începe cu o ofertă promoțională pentru spectatorii din Germania care se înscriu înainte de sfârșitul anului 2019 cu o lună gratuit și cu o taxă de 3,99 EUR pe lună pentru următoarele trei luni. Taxa de 6,99 EUR este cu 1 € mai ieftină decât oferta de bază a Netflix.
Versiunea premium a Joyn – oferta gratuită lansată în iunie – oferă 61 de televiziuni lineare precum și versiuni HD a șase servicii TV cu plată (pay TV): ProSiebenSat Fun, Emotions Sat.1, Kabel Eins Classics, Animal Planet, Discovery Channel și Eurosport 2.
CEO-ul ProSiebenSat.1, Max Conze, preluat de presa internațională, a spus că ținta serviciului Joyn este de 10 milioane de utilizatori activi lunar în doi ani de la lansare.
Celălalt serviciu care a făcut un anunț pe 26 noiembrie, Starzplay, este de origine americană și se lansează acum în Marea Britanie, Franța, Germania, Brazilia și Mexic. Serviciul deținut de producătorul Lionsgate Starz are în plan lansarea anul viitor în alte 20 de țări (neanunțate însă deocamdată).
Până în prezent, Starzplay s-a distribuit prin platforme precum Apple TV și Amazon Prime Video sau în parteneriat cu diferiție parteneri de telecomunicații, platforma fiind disponibilă în prezent în Europa și America Latină pe Apple TV, în Franța, Germania, Mexic și Marea Britanie pe Amazon și în Spania prin Orange și Vodafone.
Serviciul Starzplay cu distribuție online pe internet are prețul de 5 dolari SUA pe lună, printr-o aplicație care permite până la patru utilizatori simultan și descărcarea offline ale unor emisiuni și filme selectate, cu versiuni pentru iPhone, iPad și Android
Distribuția independentă online Starzplay va urma modelul cunoscut în România de la HBO, care păstrează relația cu cabliștii și distribuitorii tradiționali permițând abonaților acestora să se conecteze la HBO Go în contul abonamentelor deja existente.
Aplicația Starz are în SUA peste 5,6 milioane de clienți OTT și numărul acestora continuă să crească, potrivit oficialilor companiei preluați de presa internațională.
Starz crede că extinderea într-o relație directă către consumator în arena globală, odată cu lansarea aplicației Starzplay la nivel internațional, oferă abonaților conținut premium pe dispozitivul ales iar companiei acces la informații cheie despre consumatori, pe măsură ce ecosistemul producției și distribuției de conținut este în plină evoluție.
Reamintim că în prezent în România sunt disponibile doar serviciile de streaming online de programe TV oferite de Netflix, Amazon Prime (fără traducere în limba română) și HBO. Niciunul dintre acestea nu oferă însă acces la televiziunile lineare locale sau internaționale dedicate pieței românești, așa cum este cazul Joyn în Germania.
Serviciul independent românesc de streaming TV online Seenow a fost închis la începutul lunii noiembrie 2019.
Alte servicii notabile de distribuție de conținut online care nu oferă însă televiziunile altor companii sunt deținute de Pro TV (voyo.ro) și Antena Group (antenaplay.ro). Pe de altă parte, RCS & RDS oferă prin digionilne.ro acces la 54 de televiziuni românești și străine (nu și cele din grupurile Pro și Antena).
Voyo.ro oferă 7 televiziuni ale grupului Pro TV, filme, seriale și emisiuni și costă 3 euro pe lună + TVA, echivalentul în lei.
Antenaplay.ro oferă 9 televiziuni Live 24/24h plus emisiunile difuzate pe acestea și costră 10 lei/lună la plata cu cardul, 3€/lună+TVA la plata prin PayPal sau SMS.
https://www.forbes.ro/noile-servicii-de-continut-online-joyn-plus-si-starzplay-au-anuntat-planuri-de-extindere-la-nivel-international-149890

Roxana Buha este noul Head of Investment al Publicis Groupe România
Începând cu luna noiembrie a.c., Roxana Buha este Head of Investment al Publicis Groupe România.Roxana Buha este unul dintre cei mai longevivi specialiști din industria românească de media, cu o experiență de peste 20 ani ani în zona de trading.
Roxana Buha: „Mă simt pregătită și încrezătoare pentru această nouă provocare. Desigur, la nivelul grupului nostru colaborăm și relaționăm deja foarte bine în zona de investment, însă pentru viitor e nevoie de un plan ambițios pentru a securiza poziția de market leader a grupului. O să pun toată energia în sprijinul colegilor, pentru realizarea unor planuri strategice, structurate atât la nivel de grup, cât și pentru specificitatea fiecărei divizii”.
În noua funcție, Roxana Buha va raporta direct către Ștefan Iordache și Teddy Dumitrescu.
Rolul de Head of Investment Publicis Groupe Romania presupune stabilirea și implementarea tuturor strategiilor de negociere cu medii și furnizori, pentru maximizarea avantajelor competitive și asigurarea celor mai bune condiții comerciale pentru clienții agențiilor din grupul Publicis Romania.
„O felicit din toată inima pe Roxana. Experiența ei în zona de media trading este excepțională și am toată încrederea că din această poziție, Roxana va contribui la atingerea potențialului maxim al Publicis Groupe Romania”, a declarat Alexandra Dimitriu, Chief Media Officer Publicis Groupe.
Publicis Groupe Romania, prezent de 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România.
https://www.forbes.ro/roxana-buha-este-noul-head-investment-al-publicis-groupe-romania-149895

Manpres, firmă de distribuție de abonamente presă, a lansat catalogul 2020 cu oferte de preț pentru anul viitor
Manpres, companie care se ocupă cu vanzarea si distribuția de presă in regim de abonament, și-a lansat catalogul tipărit pentru anul 2020. Conține oferte și prețuri pentru abonamentele de anul viitor, la ziare și reviste românești și internaționale.
Catalogul se tipareste de două ori pe an, în luna iunie si în noiembrie a fiecarui an. Acesta poate fi solicitat gratuit la adresa office@manpres.ro .
Cateva detalii din Catalogul MANPRES 2020:
Catalogul MANPRES de preturi la ziare si reviste in regim de abonament 2020, s-a tiparit in 3.000 de exemplare si va fi distribuit abonatilor MANPRES – in special managerilor de companii multinationale, nationale, banci, asigurari, ambasade, institutii publice, universitati, media-publicitate etc.;
Acesta se tipareste de fiecare data in 3.000 de exemplare, in format A4;
Cele mai vândute publicații prin Manpres sunt cele economice internaționale. Vorbim despre nume din Marea Britanie, ca Financial Times și The Economist. De asemea, se vinde bine și publicația Harvard Business Review;
Cea mai vândută publicație din România, prin Manpres, este Ziarul Financiar, urmat de Business Magazin, Forbes Romania, Economistul, Monitorul Oficial, Tribuna Economică, Adevărul, Jurnalul National, România Liberă, Biz, Capital sau Business Review.
Manpres pune la dispoziție o gamă de peste 200.000 de reviste științifice, românești și străine din Franța, Anglia, Germania, Italia, SUA, China, Japonia, Rusia, Slovacia, Ucraina, Letonia sau Estonia;
Compania Manpres deține licența exclusivă de a tipări și distribui, în țara noastră, peste 7.000 de ziare cotidiene si reviste internationale din 95 de țări și în 52 de limbi. Publicațiile se livrează în format A3 pe hârtie de imprimantă, printată alb-negru față/verso. Publicațiile sunt replici digitale exacte ale formatelor tipărite, identice din punct de vedere editorial și grafic. Imaginea este exact cea a publicației originale, așa cum apare ea în format tipărit.
Persoanele interesate sa se aboneze, editorii de presa, difuzorii de presa si abonatii MANPRES pot solicita gratuit acest catalog pe office@manpres.ro .
Ce spune despre catalog Mihai Manea – Director General Manpres: “Catalogul MANPRES este un element foarte important pentru identitatea si brandul MANPRES, al modului de relationare dintre MANPRRES si abonatii sai. Am ajuns la al paisprezecelea an consecutiv sa tiparim acest catalog, el devenind astfel cel mai important element de relationare cu abonatii nostri. In catalog gasiti preturile de abonament la peste 1.300 de ziare si reviste romanesti si internationale din domeniile achizitii publice, fiscalitate, economic, financiar, contabil, business juridic, legislativ, resurse umane, medical, auto, IT etc.”
Avantajele abonamentelor prin Manpres:
Prețul unui abonament este mai mic cu 40% față de prețul unei publicații la chioșc.
Publicațiile sunt primite la orele indicate de clienți, ele fiind livrate de fiecare dată într-un pachet cu un ambalaj protector sigilat, însoțite de avize de expediție, personalizate cu numele și adresa clientului.
Modificări în structura comenzilor făcute de clienți pe durata derulării acestora.
Livrările pachetelor de abonamente catre abonati incep de la miezul nopții.
Modalități de abonare
Clienții se pot abona pe site-ul manpres.ro, pe mail – office@manpres.ro , la sediul firmei – Piața Presei Libere (nr. 1, Parter, Corp C, Cam. 14, Sector 1, București) sau la telefon – 0722 341 546
Cum livrează Manpres
Livrările se fac printr-un sistem de curierat propriu, prin echipajele de monitorizare și prin agenții de abonamente. Manpres face ca abonatul să aibă publicațiile favorite la micul dejun, între orele 6:00-9:00 dimineața.
https://www.forbes.ro/manpres-firma-de-distributie-de-abonamente-presa-lansat-catalogul-2020-cu-oferte-de-pret-pentru-anul-viitor-149982

Lovitură de teatru: Gigantul Deutsche Telekom discută cu francezii de la Orange posibilitatea unei fuziuni totale, nu doar în România

Gigantul german Deutsche Telekom discută cu gigantul francez Orange posiblitatea unei fuziuni cu toate activele, în contextul în care şi pe piaţa locală se vehiculează această posibilitate, potrivit Reuters, care citează cotidianul german de business Handelsblatt. Un purtător de cuvânt al Orange a declarat că„nu există discuţii în desfăşurare” cu privivire la o astfel de iniţiativ. Deutsche Telekom nu a răspuns la solicitarea Reuters pentru comentarii. Ziarul german scrie că firmele de telecom analizează potenţialul unui astfel de scenariu strategic, adăugând că cele două companii au colaborat pe mai multe achiziţii în ultimii opt ani. Deutsche Telekom este cea mai mare companie de telecomunicaţii din Europa, cu o capitalizare de piaţă de 72 miliarde euro, potrivit Refinitiv, în timp ce gigantul francez Orange are o valoare bursieră de 40 miliarde euro.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/lovitura-de-teatru-gigantul-deutsche-telekom-discuta-cu-francezii-de-la-orange-posibilitatea-unei-fuziuni-totale-nu-doar-in-romania-18623859

Cronică TV: Cum arată show-ul lui Mircea Badea după ce a spus că "Emisiunea pe care o știați nu mai există"

Realizatorul Antena 3 Mircea Badea a încercat un "nou" tip de conținut în emisiunea de miercuri seară, după ce, cu o zi înainte, anunțase că "emisiunea pe care o știați nu mai există. (...) Începând de azi voi presta la aceeași oră, la același post o emisiune de hăhăială/divertisment". Am urmărit emisiunea și am verificat în ce măsură s-a schimbat aceasta. Am văzut hăhăială, rock manelizat, manele propriu-zise și glume cu bronzat pe perineu. După alegerile europarlamentare, Dan Voiculescu aprecia pe propriul blog, referindu-se la rezultatele alegerilor: "De la particularitățile votului politic la consumul de new-media și relevanța predominantă a rețelelor de socializare pentru publicul activ, totul demonstrează că tranziția spre un nou model social a început deja. Cine nu se va adapta noilor realități, va dispărea în irelevant." La jumătate de an de la considerațiile domnului profesor și după ce a mai trecut un rând de alegeri, cele prezidențiale, într-o seară cu CSAT și multe teme politice și economice fierbinți, plus un nou episod din cazul Caracal, Mircea Badea a încercat, aparent, să se adapteze noilor realități. S-a orientat, în conformitate cu directiva, spre "relevanța predominantă a rețelelor de socializare pentru publicul activ" și și-a clădit o bună parte din emisiunea de miercuri seară pe conținut cules din ce a publicat o manelistă pe Youtube și Instagram. Cu o zi înainte, anunțase pe Facebook: "Am inceput emisiunea de la masuta pe 13 septembrie 2004. Sunt 15 ani. Suficient. Emisiunea pe care o stiati nu mai exista incepand de azi. (...) Incepand de azi voi presta la aceeasi ora, LA ACELASI POST o emisiune de hahaiala/ divertisment. Am convingerea ca s-ar putea sa ma pricep la ceea ce unii numesc, de multe ori impropriu, umor.(...) Ca idee generala am un profund sentiment de scarba si de zadarnicie. Acum vreau doar sa rad la teveu." Primele constatări: emisiunea e tot cu o măsuță, un laptop, avea cel puțin un ziar pe ea. Se cheamă tot "În gura presei" și în continuare realizatorul glumește cu oamenii din regie. În emisiunea de aseară, Mircea Badea a precizat că acum este într-un proces de "minimă tranziție" spre noua direcție a emisiunii. A început show-ul cu precizarea că a blocat-o pe Facebook pe o doamnă care spusese că nu se mai uită la el dacă schimbă tipul de subiecte - semnal pentru fanii lui, pe care i-a privit în ochi prin intermediul camerei video, că el nu face compromisuri.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23519874-cronica-cum-arata-show-lui-mircea-badea-dupa-spus-emisiunea-care-stiati-nu-mai-exista.htm

Un film al lui Corneliu Porumboiu, pe lista The New Yorker a celor mai bune filme din ultimul deceniu

Un film al regizorului Corneliu Porumboiu se afla pe o lista realizata The New Yorker cu cele mai bune 27 de filme din ultimul deceniu. Este vorba despre filmul "Fotbal infinit" lansat in 2018. Topul este realizat de criticul de film Richard Brody, pentru The New Yorker. Acesta scrie ca pe langa filmele unor cineasti consacrati precum Martin Scorsese, Clint Eastwood, Spike Lee, Sofia Coppola, Wes Anderson, Jim Jarmusch, Frederick Wiseman si Paul Thomas Anderson exista o multime de filme realizate de oameni tineri si o multime de actori care s-au consacrat in urma acestora. Criticul de film a punctat ca multe dintre filmele realizate in ultimul deceniu au avut in prim plan activismul si sustinerea miscarilor #MeToo, Time's Up, Black Lives Matters si #OscarsSoWhite.
http://www.ziare.com/weekend/filme/un-film-al-lui-corneliu-porumboiu-pe-lista-the-new-yorker-a-celor-mai-bune-filme-din-ultimul-deceniu-1587510

Oare se vor înţelege? Deutsche Telekom vrea să fuzioneze cu Orange cu totul, nu doar în România, pentru a crea un campion european cu o valoare de peste 110 mld. Euro

Gigantul german Deutsche Telekom discută cu gigantul francez Orange posiblitatea unei fuziuni la nivel global pentru toate operaţiunile pentru a crea un grup evaluat la peste 100 mld. euro care să domine piaţa europeană şi să devină un competitor şi mai „greu” pe scena mondială, scrie Reuters, care citează un articol din influentul cotidian german de business Handelsblatt. Publicaţia germană a scris despre aceste discuţii citând surse din companie. Un purtător de cuvânt al Orange a declarat că „nu există discuţii în desfăşurare” cu privire la o astfel de iniţiativă. Deutsche Telekom nu a răspuns la solicitarea Reuters de a face comentarii. Ziarul german scrie că firmele de telecom analizează potenţialul unui astfel de scenariu strategic, adăugând că cele două companii au colaborat pe mai multe achiziţii în ultimii opt ani.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/oare-se-vor-intelege-deutsche-telekom-vrea-sa-fuzioneze-cu-orange-cu-totul-nu-doar-in-romania-pentru-a-crea-un-campion-european-cu-o-valoare-de-peste-110-mld-euro-18624717

ANCOM: Implementarea 5G va genera venituri de 4,7 miliarde de euro în România

Implementarea 5G va impacta întreaga economie a României prin generarea unor venituri de 4,7 miliarde euro şi crearea a peste 252.000 locuri de muncă. Până în 2026, digitalizarea industrială va duce la creşterea cifrei de afaceri la 9 miliarde de dolari, a explicat ANCOM pentru MEDIAFAX. Se estimează că implementarea 5G va avea un impact asupra întregii economiei din România prin generarea unor venituri de 4,7 miliarde euro şi crearea a peste 252.000 locuri de muncă. Digitalizarea industrială în România va aduce creşteri semnificative ale cifrei de afaceri din industrii inteligente, de la 3,7 mld USD în 2020 la 9 mld USD în 2026, potrivit Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM). Tehnologia 5G va avea impact direct asupra utilizatorilor, prin produse şi servicii îmbunătăţite din punct de vedere al costurilor, calităţii, experienţei, siguranţei etc.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/ancom-implementarea-5g-va-genera-venituri-de-4-7-miliarde-de-euro-in-romania-18626164

Eurosport îl aduce în România pe John Barnes, jucător emblematic al clubului Liverpool

John Barnes, unul dintre jucătorii emblematici ai lui Liverpool, a acceptat invitația Eurosport de a veni în România pentru două zile pline de evenimente. Astfel, unul dintre cei mai cunoscuți jucători de fotbal din Anglia va participa la două evenimente speciale, marca Eurosport: Vineri, 29 noiembrie 2019, ora 15:00, jurnaliștii sunt așteptați la o întâlnire cu invitatul special al Eurosport, pentru a discuta despre Premier League, Liverpool și cariera sa în fotbalul englez. Conferința de presă se va desfășura la Athenee Palace Hilton, în cadrul barului englezesc, Strada Episcopiei 1-3, București.
https://tvmania.ro/eurosport-il-aduce-in-romania-pe-john-barnes-jucator-emblematic-al-clubului-liverpool-264973.html

Noutățile lunii decembrie la Disney Channel și Disney Junior

Disney Channel - MIRACULOS: BUBURUZA ȘI MOTAN NOIR, EPISOADE NOI - Marinette și Adrian sunt doi adolescenți înzestrați cu puteri fantastice. Cu ajutorul lor, devin super eroii Buburuza și Motan Noir și luptă pentru a scăpa Parisul de sub vraja forțelor malefice care transformă locuitorii orașului în Akumas. Cei doi revin în noi aventuri amuzante la Disney Channel, de luni până vineri, de la ora 16.30. PRINȚESA STEA CONTRA FORȚELOR RĂULUI, EPISOADE NOI DIN SEZONUL 3 - Stea este o adolescentă de viță nobilă trimisă de părinți pe pământ dintr-o altă dimensiune pentru a învăța cum să își folosească bagheta regală magică în lupta împotriva forțelor răului. În sezonul 3, Prințesa Stea se întoarce în Regatul natal Mewni și are parte de noi aventuri. Noi episoade din sezonul 3 rulează în fiecare sâmbătă și duminică, de la ora 8.30.
https://tvmania.ro/noutatile-lunii-decembrie-la-disney-channel-si-disney-junior-2-264946.html

Pe 29 noiembrie, Antena 1 aniverseazã 26 de ani de existenţă pe piața media. Ce program special a pregătit trustul

La ceas aniversar, Antena 1 le aduce românilor trei zile demare sãrbãtoare, trei zile de spectacol în care vor putea descoperi mereu ceva nou. Pe 29 noiembrie, Antena 1 aniverseazã 26 de ani de existenţã pe piaţa media din România şi aduce împreunã oamenii care au nevoie de ajutor, cu cei care îl pot acorda, într-o galã de sãrbãtoare, încãrcatã de emoţie, de surprize şi cu numeroși invitaţi speciali, prezentatã de Sandra Stoicescu, de la 16:45. Astfel, Antena 1 îi invitã pe telespectatori ca în loc de La mulţiani!', sã spunã Ajut eu'. Este mai mult decât o aniversare, esteconcretizarea promisiunii Mereu cu tine'.
https://tvmania.ro/pe-29-noiembrie-antena-1-aniverseaza-26-de-ani-de-existenta-pe-piata-media-ce-program-special-a-pregatit-trustul-264930.html

Pro TV pregătește o serie de programe speciale de 1 decembrie sub motto-ul „Îndrăznește să fii lider”

Anul acesta, PRO TV îi sărbătorește pe 1 decembrie pe cei care îndrăznesc să facă un pas în față, care au atitudine și acționează, care ies din zona de confort, care îi inspiră pe cei din jur să vrea mai mult și să viseze mai mult! La 24 de ani de la lansare, PRO TV te îndeamnă să faci ce trebuie făcut, să gândești, să schimbi lumea în bine, să crezi, să iubești, să lupți, să îndrăznești! La fel ca în fiecare an, pe 1 decembrie sunt sărbătoriți oamenii și poveștile demne de urmat! Știrile PRO TV au pregătit materiale care să inspire telespectatorii să facă un pas în față, iar Vorbește lumea și La Măruță vor avea ediții speciale, cu interviuri în exclusivitate și conținut de sărbătoare! De la ora 7 dimineața, Lavinia Petrea și Mihai Dedu aduc la Știrile PRO TV cele mai importante evenimente ale zilei: tradiționala Parada Militară, dar și povești care merită ascultate și… urmate, iar de la ora 19:00, Andreea Esca va începe jurnalul de știri cu celebrul salut Bună seara, România! Bună seara, București! România are nevoie de lideri pentru a funcționa și pentru a merge mai departe. Echipa Știrile PRO TV i-a căutat, i-a găsit și îi prezintă în edițiile speciale. Sunt oameni care și-au înțeles rolul, care ajută, care conduc comunități sau companii, care schimbă fața locului în care trăiesc. Ei împing România în față. Duminică îi cunoaștem pe acești oameni care inspiră și a căror exemplu ar trebui să-l urmăm.
https://tvmania.ro/pro-tv-pregateste-o-serie-de-programe-speciale-de-1-decembrie-sub-motto-ul-indrazneste-sa-fii-lider-264949.html

Premieră la „Vedeta populară”: pe 1 Decembrie, un concurent care renunţase la muzică se hotărăşte să îşi testeze vocea la „Vedeta populară”

Premieră la „Vedeta populară': pe 1 Decembrie, un concurent care renunţase la muzică se hotărăşte să îşi testeze vocea la Vedeta populară. Cu cine concurează pentru un loc în semifinala concursului de talente din muzica populară, aflăm duminică, ora 21.00, la TVR 1. A renunţat la muzică acum 38 de ani. Pentru că nu-i plăcea să-şi audă vocea. Şi de atunci nu a mai cântat. Într-o zi, soţia l-a auzit cântând şi l-a convins să se apuce din nou. Între timp, a absolvit 4 facultăţi, a scris 25 de cărţi şi este lector universitar la Facultatea de Teologie Andrei Şaguna din Sibiu. Acum concurentul are 57 de ani şi crede că muzica este cel mai frumos lucru din lume. Vrea să îi convingă şi pe telespectatori duminică seară, la Vedeta populară de la TVR 1. O nouă ediţie, a şasea a sezonului al patrulea Vedeta populară, vedem duminică, 1 decembrie, ora 21.00, la TVR 1, când Iuliana Tudor ne face cunoştinţă şi cu alţi interpreţi care luptă pentru un loc în semifinala „Vedeta populară': O concurentă ce reprezintă Ţara Lăpuşului s-a angajat la o firmă de construcţii după ce a terminat liceul, dar nu a renunţat la marea ei dragoste şi, din primii bani, şi-a plătit studiile de canto popular. Crede că nu există o rochie de mireasă mai frumoasă decât costumul tradiţional din zona ei, pe care, de altfel, l-a îmbrăcat la nunta ei. Când mama ei cânta în biserică, oamenii amuţeau ascultând-o. Sunt cele mai frumoase amintiri pe care le are alături de mama ei, pe care a pierdut-o când avea 9 ani. Duminică seară, Iuliana Tudor o invită în scenă la Vedeta populară pentru a cânta în faţa juriului şi a publicului.
https://tvmania.ro/premiera-la-vedeta-populara-pe-1-decembrie-un-concurent-care-renuntase-la-muzica-se-hotaraste-sa-isi-testeze-vocea-la-vedeta-populara-264953.html

De 1 Decembrie, Kanal D sărbătoreşte româneşte. Care sunt edițiile speciale pregătite de postul tv

Atmosferă de sărbătoare, surprize menite să aducă bucurie și entuziasm în casele românilor, duminică, 1 decembrie, odată cu celebrarea Zilei Naționale a României! Kanal D a pregătit telespectatorilor ediții speciale ale emisiunilor lor preferate, Știrile Kanal D', Asta-i România!', Roata Norocului' și ROventura', pentru a celebra această zi de importanţă națională. Campania NEAM UNIT – ÎNTOARCEREA ACASĂ', din cadrul Știrilor Kanal D, ce a debutat pe 25 noiembrie, va culmina pe data de 1 decembrie, când îi vom sărbători pe românii care se întorc cu lecția învățată printre străini ca să o pună în practică acasă. Duminică, 1 decembrie dedicăm Știrile Kanal D antreprenorilor de succes care și-au clădit, pe banii câștigați cu trudă, afaceri înfloritoare și au creat sute de locuri de muncă: de la afaceri în agricultură, până la gelaterii de succes, restaurante atipice, sau fabrici care produc mozzarella de România. Tot în Campania Neam Unit – întoarcerea acasă vă ducem în casa lui Alessandro Safina – cântărețul italian îndrăgostit iremediabil de țara noastră. https://tvmania.ro/de-1-decembrie-kanal-d-sarbatoreste-romaneste-care-sunt-editiile-speciale-pregatite-de-postul-tv-264956.html

Televiziunea Română aduce pe micile ecrane un nou format internațional, „Down the road”. Despre ce este vorba

Formatul inedit „Down the road. Aventura' este primul reality show inspiraţional care îşi propune să scoată în prim plan experienţele unor oameni speciali, tineri cu sindrom Down. Este un program îndrăzneţ, cu momente înduioşătoare, o poveste înălțătoare, care sărbătorește onestitatea și diversitatea, dar şi un test de voinţă, curaj şi autodepăşire. Opt tineri , 4 fete şi 4 băieţi, vor porni într-o călătorie prin ţară, se vor bucura, vor trăi experienţe inedite, vor lega prietenii şi vor dovedi că sunt mai puternici decât îi crede societatea. Sub îndrumarea unui ghid, una dintre vedetele cunoscute şi aprociate în peisajul media românesc, aceştia pornesc într-o aventură palpitantă, complet nouă pentru ei. Vor fi provocați să colaboreze, să arate inițiativă și să își definească independența. Abordarea lor nefiltrată asupra vieții oferă idei noi și deseori inspirație asupra iubirii, muncii, familiei, prieteniei și trăirii unei vieţi normale.
https://tvmania.ro/televiziunea-romana-aduce-pe-micile-ecrane-un-nou-format-international-down-the-road-despre-ce-este-vorba-264960.html

Încă un antreprenor se alătură emisiunii „Imperiul Leilor”, noul show pregătit de Pro TV

În Imperiul Leilor, investitori de top vor trebui să înțeleagă și să reacționeze rapid atunci când vor afla despre afaceri deja lansate sau idei de business cu potențial. Printre cei care vor putea finanța afacerile concurenților se află Cristian Onețiu, antreprenor de succes, care are business-uri în valoare de peste 100 de milioane de euro și se află în Top 500 Forbes! Cristian Onețiu este un om de afaceri de succes, care conduce două companii inovatoare pe piața românească: Life Care Corp și BioLogistic. A avut încredere în potențialul ideilor sale și a riscat totul pentru a le lansa: a vândut cele două apartamente pe care le deținea familia sa.
https://tvmania.ro/inca-un-antreprenor-se-alatura-emisiunii-imperiul-leilor-noul-show-pregatit-de-pro-tv-264967.html

1 Decembrie la TV. Pro TV, Antena 1 și Kanal D, programe speciale. Esca spune, din nou, celebrul salut: „Bună seara, România! Bună seara, București!”

PROGRAM SPECIAL DE 1 DECEMBRIE. Pro TV, Kanal D și Antena 1 aduc programe speciale la TV de Ziua Națională a României. Ce văd românii la televizor de ziua lor, la marile generaliste? Câteva detalii, pe scurt: Pro TV sărbătorește dublu pe 1 Decembrie, când postul împlinește 24 de ani de la lansare. Nu va lipsi din programul postului jurnalul de la ora 19:00, cu Andreea Esca și celebrul său salut: „Bună seara, România! Bună seara, București!”. Răzvan și Dani se văd la Antena 1 și în weekend, cu ocazia zilei de 1 Decembrie. De asemenea, postul Intact a programat duminică și clasicul B.D. în alertă. Kanal D aduce ediții speciale alea emisiunilor Roata Norocului, ROventura și Asta-i România.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/1-decembrie-la-tv-pro-tv-antena-1-si-kanal-d

1 Decembrie. TVR, broadcaster oficial al Paradei de Ziua Națională. Programul zilei

SPECIAL 1 DECEMBRIE. Televiziunea Română este, și în acest an, broadcaster oficial al evenimentelor de 1 Decembrie şi va transmite integral parada militară de la Arcul de Triumf din Capitală şi ceremoniile de la Alba Iulia şi Buzău. Postul public va avea în teren peste 100 oameni, 30 de camere de filmare şi trei care HD de reportaj. Celelalte posturi de televiziune vor prelua semnalul cu evenimentele de Ziua Națională de la TVR.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/programe-tvr-1-decembrie-parada-broadcaster-oficial

Digi a fost exclusă din licitația pentru frecvențele 5G din Ungaria

Compania Digi Communications a fost exclusă din procedura de licitație pentru acordarea de frecvențe de telefonie mobilă 5G din Ungaria, a anunțat joi Autoritatea Maghiară pentru Media și Telecomunicații (NMHH), transmite Reuters. Anunțul de joi al NMHH vine după o decizie preliminară din luna septembrie, conform căreia ofertanții înregistrați au fost desemnați operatorii Magyar Telekom, divizia locală a Deutsche Telekom, Vodafone și Telenor în timp ce Digi a fost exclusă, scrie Agerpres. Autoritatea Maghiară pentru Media și Telecomunicații a precizat că Digi nu a fost înregistrată pentru că nu a îndeplinit criteriile necesare pentru depunerea de oferte. NMHH nu a oferit alte detalii dar a informat că Digi poate face contestație în justiție. În septembrie, Autoritatea de reglementare în comunicații din Ungaria a respins dosarul Digi Communications depus pentru participarea la licitația pentru utilizarea frecvențelor 5G, decizia pe care operatorul a anunțat că o va contesta.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/digi-a-fost-exclusa-din-licitatia-pentru-frecventele-5g-din-ungaria-19184246
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL