×

Revista presei -- Data și ora publicării: 02.12.2019 18:15:27

REVISTA PRESEI / 2 dec 2019 /



...
„Tânăr și neliniștit” revine la PRO 2 cu un sezon în premieră din 16 decembrie
Digi Sport transmite peste 60 de meciuri în direct de la Campionatul Mondial de Handbal Feminin
RCS & RDS va opera rețelele AKTA și DCS pentru care va plăti 77 milioane de euro
Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel național – NOIEMBRIE 2019
Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel urban – NOIEMBRIE 2019
În decembrie, televiziunea AMC difuzează filme emblematice “pe bandă rulantă”
Cheil | Centrade este noua agenție de consultanță strategică și creativă pentru ENGIE România
Miroslav Majoroš rămâne CEO Telekom România pentru încă un an
BE-KIND a ales agenția Profero pentru dezvoltarea comunicării digitale
O tranzacţie aşteptată: RCS&RDS are în plan să cumpere AKTA, cel mai mare jucător independent din cablu, cu cel mult 77 mil. Euro
Zoltan Teszari de la Digi devine din ce în ce mai puternic: RCS cumpără rivalul Akta, cu 540.000 de abonamente, într-o tranzacţie complexă de 77 mil. Euro
Tranzacție în telecom: RCS&RDS va plăti maxim 77 milioane de euro pentru a opera rețelele altor trei operatori locali de comunicații prin cablu
Mandatul lui Miroslav Majoros la conducerea Telekom România a fost prelungit
VIDEO INTERVIU Presa, după 30 de ani de libertate: Câinele de pază al democrației nu mai e king maker și nici dezinformarea nu mai e ce-a fost
Serialul „Lacrimi la Marea Neagră” ajunge la final. Când va fi difuzat ultimul episod!
TVR 1 va transmite din 2 decembrie seria documentară „1989 – Decembrie roşu”
Mircea Radu revine pe micile ecrane
Campionatul Mondial de Handbal Feminin: peste 60 de meciuri vor fi difuzate în direct, la Digi Sport
Autorităţile pentru concurenţă din UE investighează Google pentru modul în care colectează datele
Mircea Radu revine la TVR 1 în reality show-ul „Down the road. Aventura”
Șeful Telekom România, Miroslav Majoros, continuă la conducerea grupului și în 2020
Date publice: Deutsche Telekom închide şi subsidiara diviziei T Systems din România, ca parte a programului de restructurare global. Firma de IT avea doar 14 oameni şi afaceri de 16 mil. Lei
Moldova: noul guvern pro-rus vrea să taxeze Netflix, Facebook şi Google pentru a acoperi deficitul bugetar
RCS & RDS, contract cu trei companii locale de comunicații prin cablu. Le va plăti 77 milioane de euro pentru a opera în reţelele lor

...
„Tânăr și neliniștit” revine la PRO 2 cu un sezon în premieră din 16 decembrie
Serialul american „Tânăr și neliniștit” revine la PRO2 din 16 decembrie, de la ora 15:00, cu un sezon în premieră pe micile ecrane din România, informează Media Expres.
https://www.forbes.ro/tanar-si-nelinistit-revine-la-pro-2-cu-un-sezon-premiera-din-16-decembrie-150120

Digi Sport transmite peste 60 de meciuri în direct de la Campionatul Mondial de Handbal Feminin
Digi Sport va transmite în direct, pe cele patru canale ale sale, între 30 noiembrie și 15 decembrie, peste 60 de meciuri din Campionatul Mondial de Handbal Feminin din Japonia, competiție care aliniază la start 24 de reprezentative, inclusiv România, repartizate în patru grupe, informează Media Expres.
https://www.forbes.ro/digi-sport-transmite-peste-60-de-meciuri-direct-de-la-campionatul-mondial-de-handbal-feminin-150127

RCS & RDS va opera rețelele AKTA și DCS pentru care va plăti 77 milioane de euro
RCS & RDS SA a încheiat un „contract de operare de rețele”, urmând să plătească 77 de milioane de euro pentru cei aproximativ 540.000 de abonați ai Akta Telecom și Digital Cable Systems, într-o tranzacție care se întinde pe cel puțîn 3 ani și care implică și firma ATTP Telecommunications SRL, potrivit unui anunț publicat la Bursa de Valori București (BVB) de către RCS & RDS, informează Media Expres.
https://www.forbes.ro/rcs-rds-va-opera-retelele-akta-si-dcs-pentru-care-va-plati-77-milioane-de-euro-150243

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel național – NOIEMBRIE 2019
În noiembrie, audiențele la nivel național ale principalelor televiziuni au crescut față de luna precedentă. Televiziunile de știri Antena 3, Digi24, B1 TV au câștigat telespectatori interesați de campania pentru alegerile prezidențiale. Dar cele mai mari câștiguri le-au obținut televiziunile comerciale generaliste Pro TV, Antena 1 și Kanal D.
Antena 1 a intrat în miezul grilei de programe din acest sezon și a câștigat 97.000 de telespectatori la nivel național față de octombrie. Este cea mai mare creștere de audiență la nivel național. A atins un rating mediu de 550.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), dar este departe de rivalul Pro TV, care ocupă confortabil fotoliul de lider, cu o medie de 708.000 de telespectatori pe minut. Pro TV a câștigat 55.000 de persoane la nivel național față de luna octombrie.
Kanal D este a treia televiziune, cu o medie 432.000 de telespectatori pe minut, conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere cu 56.000 de persoane față de octombrie.
România TV, a patra televiziune la nivel național, a pierdut 10.000 de persoane față de octombrie, în timp ce Antena 3 a câștigat 60.000, a doua creștere ca mărime de pe piața TV.
Majorări importante au obținut televiziunile TVR 1 (+20.000), Digi24 (24.000) și B1 TV (14.000), care au profitat de interesul telespectatorilor pentru alegerile prezidențiale și pentru instalarea Guvernului Orban.
Realitatea Plus, televiziunea care a luat locul televiziunii falimentare Realitatea TV, într-un mod discutabil, a avut o audiență națională de 43.000 de persoane pe minut (toată ziua), ocupând locul 20 în topul național.
Alte televiziuni care au obținut creșteri de audiență față de octombrie: Prima TV (17.000), Național TV (12.000), Pro Cinema (16.000), Pro 2 (8.000), TVR 2 (9.000) și Cartoon Network (4.000).
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-national-noiembrie-2019-150249

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel urban – NOIEMBRIE 2019
În noiembrie, primele cinci televiziuni din topul audienței urbane – Pro TV, Antena 1, Kanal D, România TV și Antena 3 – au avut o cotă de piață (vizionare) de 53,05% din consumul de televiziune (69 de televiziuni). Asta înseamnă că mai mult de jumătate dintre telespectatorii din mediul urban s-au uitat la una dintre cele cinci televiziuni, în cursul lunii noiembrie.
Consumul de televiziune din mediul urban este controlat de cinci televiziuni – trei comerciale generaliste și două de știri – care au în total o cotă de piață de 53,05% în luna noiembrie.
Antena 1 și Antena 3 au câștigat cei mai mulți orășeni față de luna precedentă: fiecare câte 31.000 de persoane.
Kanal D a câștigat 23.000 de persoane, în timp ce Pro TV și-a majorat audiența cu 21.000 de telespectatori.
România TV și-a păstrat poziția a patra în topul audienței urbane, deși a pierdut 9.000 de orășeni față de octombrie. O altă televiziune care a pierdut telespectatori este DigiSport 1: 1.000.
Digi24 ocupă locul 6 în top, cu o medie de 60.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere cu 19.000 de telespectatori față de octombrie. Interesul orășenilor pentru alegerile prezidențiale și instalarea Guvernului Orban și-a pus amprenta și în creșterea ratingului televiziunii de știri B1 TV (+7.000).
Alte televiziuni care au obținut majorări de audiență față de octombrie: Prima TV (8.000), TVR 1 (10.000), Național TV (3.000), DIVA (9.000), TVR 2 (3.000) și Cartoon Network (2.000).
Se constată creșterea de audiență a televiziunii de filme DIVA, care a difuzat numeroase producții având drept subiecte Sărbătoarea de Crăciun.
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-urban-noiembrie-2019-150252


În decembrie, televiziunea AMC difuzează filme emblematice “pe bandă rulantă”
AMC difuzează în luna decembrie o serie de producții emblematice, care au devenit etalon în istoria cinematografiei, avându-i drept protagoniști pe Uma Thurman, Arnold Schwarzenegger și Bruce Willis.
https://www.forbes.ro/decembrie-televiziunea-amc-difuzeaza-filme-emblematice-pe-banda-rulanta-150263

Cheil | Centrade este noua agenție de consultanță strategică și creativă pentru ENGIE România
Cheil | Centrade a demarat noul parteneriat cu ENGIE România, în urma unui proces de selecție la care au participat mai multe agenții de top. Colaborarea include servicii de consultanță de strategie și creație pentru campanii integrate de brand și produs pentru următorii doi ani.
Decizia de selecție a partenerului a rezultat în urma unei singure etape, care a inclus criterii riguroase de analiză și validare. În afara exercițiului strategic și creativ au fost luate în considerare capabilitățile agenției, experiența echipelor de a gestiona un business complex și, nu în ultimul rând, modalitatea de structurare și susținere a ideii într-o formă simplă, relevantă pentru obiectivele de business.
Ștefan Chirițescu (foto), Head of Strategy, Centrade Group: „Am avut bucuria să lucrăm pe un brief de client foarte bine structurat, cu obiective clare, un lucru destul de rar pentru pitch-urile din ultimii ani de pe piața locală. Am putut astfel să căutăm soluții diferențiatoare pentru brand”.
Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade: „Am simțit o energie specială din partea oamenilor din creație pe acest proiect și credem că soluțiile pe care le vom implementa va face ENGIE nu doar un brand prezent în casele tuturor românilor, ci și în inimile lor”.
Din partea agenției procesul a fost coordonat de către Carmen Miruță, Business Director, Cheil | Centrade: „ENGIE este un client cu care întreaga echipă a avut chimie încă din primul moment. Strategia Cheil | Centrade mizează pe parteneriate pe termen lung, în care putem construi și dezvolta branduri solide, cu acțiuni strategic gândite, foarte creative, care răspund nevoilor și obiectivelor de business. Am mizat pe experiența noastră de a gestiona astfel de parteneriate, arătând puterea de întelegere în profunzime a business-ul ENGIE în peisajul complex al industriei, prin oferirea de soluții strategice și creative diferențiatoare”.
Amalia Anghel, Manager departament comunicare corporate și de brand, responsabil cu viziunea strategică și de responsabilitate socială a brandului ENGIE în România: “Am ales Cheil | Centrade pentru că au reușit să înțeleagă foarte bine atât contextul în care comunicăm, cât și problematicile complexe cărora încercăm să le răspundem, venind cu o soluție creativă relevantă pentru brand și, totodată, plină de emoție. În același timp, ne bucurăm să colaborăm cu o echipă de consultanți seniori, cu ajutorul cărora vom crea campanii de succes împreună”, a declarat .



Mihai Marinescu, Director Soluții Clienți ENGIE Romania: “Într-un context de business tot mai competitiv este important să venim cu o abordare nouă, inovatoare, care să pună în centru cel mai important partener al nostru: clientul. Echipa Cheil | Centrade ne va ajuta să facem pași importanți în această direcție.”
https://www.forbes.ro/cheil-centrade-este-noua-agentie-de-consultanta-strategica-si-creativa-pentru-engie-romania-150277


Miroslav Majoroš rămâne CEO Telekom România pentru încă un an
Grupul de companii Telekom Romania a anunțat la 2 decembrie prelungirea cu un an a mandatului lui Miroslav Majoroš (foto) în poziția de CEO, începând cu data de 1 ianuarie 2020, informează Media Expres. Miroslav Majoroš a fost numit în poziția de CEO al Telekom Romania la 1 ianuarie 2016.
https://www.forbes.ro/miroslav-majoros-ramane-ceo-telekom-romania-pentru-inca-un-150284

BE-KIND a ales agenția Profero pentru dezvoltarea comunicării digitale
Nou-intrat pe piața locală în 2019, BE-KIND alege Profero pentru dezvoltarea comunicării digitale, prin lansarea și gestionarea canalelor de Facebook și Instagram proprii, în România, precum și prin alte proiecte speciale.
BE-KIND le propune consumatorilor o nouă categorie de produse care se definesc, la nivel global, prin sloganul ”Ingrediente pe care le poți vedea și pronunța”. Dincolo de portofoliul format din batoane hrănitoare și delicioase în combinații unice de ingrediente, BE-KIND înseamnă o filosofie de kindness materializată pe 3 direcții: niciun compromis când vine vorba de gustul hrănitor, benefic pentru corpul tău și acțiuni orientate către comunitate.
Andreea Dinescu, Managing Director Profero (foto): “Produsele BE-KIND reprezintă o noutate pentru majoritatea consumatorilor români, așadar, suntem bucuroși că avem oportunitatea să le facem cunoștință! În acest context, strategia pornește de la un obiectiv de construcție, prin generare de awareness în jurul brandului, odată cu valorificarea asset-urilor principale: ingrediente reale, cu nutrienți reali și gust delicios, deci zero compromis. BE-KIND este și un brand cu o poveste fondatoare deosebită și o misiune puternică, bazată pe implicare și impact în societate, un „total package” pe care suntem convinși că publicul va fi încântat să îl descopere”.
Nicoleta Mihalache, Brand & Field Marketing Manager BE-KIND România: “BE-KIND se adresează celor care aleg un stil alimentar echilibrat, dar și celor care apreciază o gustare delicioasă și cu multe beneficii nutriționale. Totodată, batoanele BE-KIND completează piața de gustări sănătoase din România prin introducerea unui nou segment, care se diferențiază de oferta existentă, prin poziționare, gust, calități și misiune socială. Alături de echipa Profero, suntem nerăbdători să interacționăm cu publicul, printr-un dialog cât mai deschis și prin activări în mediul online. Misiunea noastră este să oferim consumatorilor noștri o experiență de brand inedită, (zero) compromis în ceea ce privește produsele noastre și să îi încurajăm să se alăture misiunii de a face fapte de bunătate pentru comunitate”.
Echipa Profero: Florian Langa (Senior Copywriter), Alexandra Ion (Copywriter), Diana Dalimon (Art Director), Daniela Cucoș (Social Media Specialist), Alexandru Stan (Strategic Planner), Adriana Sasu (Digital Media Planner), Mădălina State (Account Director)
Echipa BE-KIND: Nicoleta Mihalache (Brand & Field Marketing Manager).
https://www.forbes.ro/kind-ales-agentia-profero-pentru-dezvoltarea-comunicarii-digitale-150281

O tranzacţie aşteptată: RCS&RDS are în plan să cumpere AKTA, cel mai mare jucător independent din cablu, cu cel mult 77 mil. Euro

Compania de cablu RCS&RDS, jucătorul dominant din piaţa locală de cablu TV şi internet fix, cu o cotă de piaţă de peste 50% din numărul total de clienţi, îşi va întări şi mai puternic controlul asupra celor două pieţe, odată cu preluarea pentru o sumă de maximum 77 mil. euro (plus TVA) a grupului AKTA - cel mai mare jucător independent din piaţa de cablu şi a unui alt jucător afiliat mai mic. „RCS & RDS S.A a încheiat contracte de transmitere a dreptului de a opera reţelele de comunicaţii electronice aparţinând companiilor Digital Cable Systems S.A., AKTA Telecom S.A. şi ATTP Telecommunications S.R.L.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/o-tranzactie-asteptata-rcs-rds-are-in-plan-sa-cumpere-akta-cel-mai-mare-jucator-independent-din-cablu-cu-cel-mult-77-mil-euro-18632801

Zoltan Teszari de la Digi devine din ce în ce mai puternic: RCS cumpără rivalul Akta, cu 540.000 de abonamente, într-o tranzacţie complexă de 77 mil. Euro

Compania de cablu RCS&RDS, jucătorul dominant din piaţa locală de cablu TV şi internet fix, cu o cotă de piaţă de peste 50% din numărul total de clienţi, are în plan să îşi consolideze şi mai puternic controlul asupra celor două segmente din industrie, prin achiziţia grupului AKTA - cel mai mare jucător independent din piaţa de cablu şi a unui alt jucător afiliat mai mic, pentru o sumă de cel mult 77 mil. euro. Tranzacţia anunţată vineri-seară, după închiderea pieţei bursiere de la Bucureşti unde este listat grupul Digi, este una cu o structură complexă, care prevede şi posibilitatea ca RCS&RDS să opereze reţelele AKTA şi ale jucătorului mai mic afiliat în schimbul unei chirii şi achiziţia, cu condiţia îndeplinirii mai multor condiţii, dintre care una dintre cele mai importante este obţinerea acordului de la Consiliul Concurenţei. „În baza contractelor, RCS&RDS ar urma să furnizeze un număr de aproximativ 540.000 de servicii de acces la internet, televiziune prin cablu, telefonie fixă şi telefonie mobilă. Contractele sunt încheiate pentru o durată iniţială de 3 ani, care poate fi prelungită la opţiunea oricăreia dintre părţi pentru un nou termen de 3 ani. Sumele totale plătibile cu titlu de chirie sau preţ de către RCS&RDS în temeiul acestor contracte sunt de maximum 77 milioane euro exclusiv TVA“, conform anunţului RCS&RDS.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/zoltan-teszari-de-la-digi-devine-din-ce-in-ce-mai-puternic-rcs-cumpara-rivalul-akta-cu-540-000-de-abonamente-intr-o-tranzactie-complexa-de-77-mil-euro-18635540

Tranzacție în telecom: RCS&RDS va plăti maxim 77 milioane de euro pentru a opera rețelele altor trei operatori locali de comunicații prin cablu

RCS&RDS a încheiat joi, 28 noiembrie, contracte de transmitere a dreptului de a opera rețelele de comunicații aparținând altor trei operatori locali de comunicații prin cablu - Digital Cable Systems, AKTA Telecom si ATTP Telecommunications, a anunțat compania. În baza acestor contracte, cu o durată inițială de 3 ani, RCS&RDS ar urma sa furnizeze aproximativ 540.000 de servicii de acces la Internet, televiziune prin cablu, telefonie fixă și telefonie mobilă, pentru care va plăti maximum 77 milioane de euro (exclusiv TVA). Tranzacția are implicații atât pe piața telecom, cât și pe zona media, deoarece acționarii companiilor implicate în tranzacție dețin și posturi TV. Redăm mai jos anunțul făcut vineri pe bursă de DIGI/RCS&RDS:

"RCS & RDS S.A., filiala din Romania a Societatii („RCS&RDS”) a încheiat contracte de transmitere a dreptului de a opera retelele de comunicatii electronice apartinand companiilor din Romania Digital Cable Systems S.A., AKTA Telecom S.A. si ATTP Telecommunications S.R.L.

Societatea doreste sa isi informeze investitorii si actionarii ca, la data de 28 Noiembrie 2019, RCS&RDS, denumita in continuare „Cesionarul” si Digital Cable Systems S.A., AKTA Telecom S.A., respectiv ATTP Telecommunications S.R.L., denumiti in continuare impreuna „Cedentii”, au incheiat contracte (impreuna „Contractele”) avand ca obiect operarea de catre RCS&RDS a activelor prin care se furnizeaza servicii de comunicatii electronice catre clientii de tip rezidential. Contractul incheiat cu ATTP Telecommunications S.R.L. are ca obiect si vanzarea unor active constand in infrastructura, clientela etc., la data implinirii conditiilor suspensive indicate mai jos. In baza acestor Contracte, RCS&RDS va opera retelele de comunicatii electronice ale Cedentilor si va furniza servicii de comunicatii electronice catre clienti, in schimbul platii de catre RCS&RDS a unei chirii in cuantumul agreat de parti. In baza Contractelor, RCS&RDS ar urma sa furnizeze un numar de aproximativ 540 de mii de servicii de acces la Internet, televiziune prin cablu, telefonie fixa si telefonie mobila. Contractele sunt incheiate pentru o durata initiala de 3 ani, care poate fi prelungita la optiunea oricareia dintre parti pentru un nou termen de 3 ani. Sumele totale platibile cu titlu de chirie sau pret de catre RCS&RDS in temeiul acestor Contracte sunt de maximum 77 milioane Euro exclusiv TVA. Operarea retelelor, respectiv vanzarea activelor pot avea loc dupa implinirea urmatoarelor conditii suspensive: (a) obtinerea aprobarii autoritatii de concurenta si (b) dobandirea de catre ATTP Telecommunications S.R.L. in mod cumulativ (i) a drepturilor necesare transmiterii folosintei activelor transmise prin contractul incheiat in acest sens de ATTP Telecommunications S.R.L. si RCS&RDS, (ii) a majoritatii actiunilor Digital Cable Systems S.A. si (iii) a majoritatii actiunilor AKTA Telecom S.A.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-23523263-tranzactie-telecom-rcsrds-plati-maxim-77-milioane-euro-pentru-opera-retelele-altor-trei-operatori-locali-comunicatii-prin-cablu.htm

Mandatul lui Miroslav Majoros la conducerea Telekom România a fost prelungit

Mandatul lui Miroslav Majoros la conducerea grupului de firme Telekom România (n.a fostele Romtelecom și Cosmote) a fost prelungit cu un an începând cu data de 1 ianuarie 2020, a anunțat luni operatorul de comunicații. Miroslav Majoros a fost numit în poziția de CEO al Telekom Romania la 1 ianuarie 2016. „Rezultatele companiei demonstrează că Miroslav și echipa sa de management conduc Telekom Romania în direcția corespunzătoare. Telekom Romania va continua procesul de transformare în beneficiul clienților, angajaților și acționarilor companiei”, a declarat Michael Tsamaz, Președinte și CEO, OTE Group și Președinte al Consiliului de Administrație al Telekom Romania Communications. În comunicatul transmis luni către media, Telekom mai anunță că 'pentru a ține pasul cu evoluția pieței, compania va continua implementarea strategiei, generând servicii accesibile și relevante, portofoliu și operațiuni simplificate și procese digitale." Veniturile grupului de firme Telekom România (fostele Romtelecom și Cosmote) au depășit 243,5 milioane de euro în trimestrul trei din acest an, în creștere cu 7,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, datorită exclusiv creșterii veniturilor din sectorul en-gros, se arată în raportul grupului elen OTE. Amintim că Telekom a crescut de două ori în acest an prețurile, însă pe zona de retail. În aceeași perioadă de referință, scăderea numărului de clienți și de angajați a continuat.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-23527466-mandatul-lui-miroslav-majoros-conducerea-telekom-romania-fost-prelungit.htm

VIDEO INTERVIU Presa, după 30 de ani de libertate: Câinele de pază al democrației nu mai e king maker și nici dezinformarea nu mai e ce-a fost

Presa românească trece printr-un paradox: trăiește cea mai bună perioadă pentru libertatea de exprimare, deși resimte încă efectele epocii Dragnea, mult mai nefastă, în unele privințe, decât era Năstase, considerată multă vreme etalon negativ pentru relația putere-media. Așa cred Ioana Avădani și Cristina Lupu, reprezentantele Centrului pentru Jurnalism Independent (CJI), a cărui activitate se întinde pe 25 dintre cei 30 de ani de la căderea comunismului. Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI), condus de președintele Ioana Avădani și directorul Cristina Lupu, este o organizație ce militează pentru libertatea și buna funcționare a presei și care de-a lungul timpului s-a implicat în multe inițiative ce au schimbat fața media - vezi, între altele, legea liberului acces la informații. CJI tocmai a împlinit 25 de ani de la înființare.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23526052-video-interviu-presa-dupa-30-ani-libertate-cainele-paza-democratiei-nu-mai-king-maker-nici-dezinformarea-nu-mai-fost.htm

Serialul „Lacrimi la Marea Neagră” ajunge la final. Când va fi difuzat ultimul episod!

Serialul „Lacrimi la Marea Neagră' („Sen Anlat Karadeniz') va ajunge la final luni, 9 decembrie, când postul Kanal D va difuza, de la ora 20.00, ultimul episod al producţiei. După terminarea sa, începând cu 10 decembrie, producţia dramatică „Gülperi', cu Nurgül Yeşilçay în rolul principal, care a avut premiera pe 27 noiembrie, va fi difuzată de luni până vineri de la ora 20.00. La turci, ultimul episod al serialului „Lacrimi la Marea Neagră', cel cu numărul 64, a fost difuzat pe 13 noiembrie, zi în care telespectatorii au aflat deznodământul poveştii de iubire greu încercate dintre Nefes (Irem Helvacıoglu) şi Tahir (Ulaş Tuna Astepe). Chiar dacă regizorul şi producătorul Osman Sınav declarase, la sfârşitul verii, pe platourile de filmare din zona Trabzon, că va exista şi sezonul 4 al serialului „Lacrimi la Marea Neagră', acesta a ajuns la final din cauza audiențelor slabe. La momentul lansării, în ianuarie 2018, producţia a avut audienţe record, care au început să scadă vertiginos în sezonul al treilea, cheltuielile de producţie rămânând la fel de mari.
https://tvmania.ro/serialul-lacrimi-la-marea-neagra-ajunge-la-final-cand-va-fi-difuzat-ultimul-episod-265048.html

TVR 1 va transmite din 2 decembrie seria documentară „1989 – Decembrie roşu”

O cronologie obiectivă a Revoluţiei române, în 15 episoade, realizată de Cornel Mihalache şi Răzvan Butaru, va fi difuzată din 2 decembrie, de luni până vineri, de la ora 23.00, la TVR 1 şi TVR 1 HD. Televiziunea Română – unul dintre principalii actori ai Revoluţiei din 1989 – propune telespectatorilor săi un serial documentar despre cel mai important eveniment trăit de societatea românească în ultimii 83 de ani, de la înlăturarea monarhiei din România (tot în decembrie). „1989 – Decembrie roşu este o producţie realizată din necesitatea de a cunoaşte adevărul despre o epocă nu de mult apusă, despre un eveniment care a schimbat destinul tuturor românilor', explică realizatorii producţiei în 15 episoade, pe care TVR 1 HD o va difuza din 2 decembrie, de luni până vineri, de la ora 23.00.
https://tvmania.ro/tvr-1-va-transmite-din-2-decembrie-seria-documentara-1989-decembrie-rosu-265016.html

Mircea Radu revine pe micile ecrane

Timp de opt zile, carismaticul prezentator îi va însoţi pe cei opt tineri cu Sindromul Down care pornesc în aventura vieţii lor. Pe parcursul călătoriei, Mircea Radu va deveni cel mai bun prieten şi sfetnic în aventura lor, reuşind astfel ca împreună să treacă printr-o serie de experienţe de neuitat, care le vor schimba perspectivaasupra vieţii. „Cred că „Down the road. Aventura' va fi un „hit'. Dincolode asta, va fi un program iubit de telespectatori, pentru că putem fimartori la aventura vieţii unor tineri. Plecăm într-o excursie, încare nu contează destinaţia, ci doar călătoria. În decursul celor opt zile în care vom fi împreună, ne vom distra, vom râde, vom plânge şine vom emoţiona. Vom trece prin toate stările de la bucurie la tristeţe, de la reţinere la voinţă şi curaj. La început, mi-am zis că voifi alături de tineri în călătoria vieţii lor. Apoi, mi-am dat seama căei m-au luat pe mine în călătoria vieţii mele, într-o călătorieinterioară a celui care sunt şi a celui care cu siguranţă am devenitdupă întâlnirea cu prietenii mei speciali', a spus Mircea Radu.
https://tvmania.ro/mircea-radu-revine-pe-micile-ecrane-ce-emisiune-va-prezenta-265012.html

Campionatul Mondial de Handbal Feminin: peste 60 de meciuri vor fi difuzate în direct, la Digi Sport

Între 30 noiembrie și 15 decembrie, Digi Sport va transmite în DIRECT, pe cele patru canale ale sale, peste 60 de meciuri din Campionatul Mondial de Handbal Feminin din Japonia. Competiția aliniază la start 24 de reprezentative, repartizate în patru grupe. Primul meci al naționalei Romaniei va avea loc sâmbătă, 30 noiembrie, de la ora 11:00 (ora României), împotriva Spaniei și va fi transmis în direct pe Digi Sport 1. Partida tricolorelor va fi precedată de o ediție specială a emisiunii Digi Sport Matinal, în cadrul căreia Viorel Grigoroiu și invitații săi vor analiza șansele elevelor lui Tomas Ryde la Campionatul Mondial din Japonia. România se află în grupa C, alături de Spania, Ungaria, Muntenegru, Kazahstan și Senegal. Franța este deținătoarea trofeului, avand două titluri mondiale în palmares. Cele mai multe titluri mondiale, patru, le deține Rusia, în timp ce Norvegia are trei. Echipa națională a României a avut cele mai multe participări, 24, ceea ce înseamnă că nu a ratat nicio ediție. Țara noastră a organizat competiția în anul 1962, ediție care i-a adus și titlul de campioană mondială. De-a lungul timpului, selecționata României a dat de două ori cea mai bună marcatoare a turneului: Cristina Neagu, în 2015, cu 63 de goluri, și Carmen Amariei, în 1999, cu 60 de goluri.
https://tvmania.ro/campionatul-mondial-de-handbal-feminin-peste-60-de-meciuri-vor-fi-difuzate-in-direct-la-digi-sport-265009.html

Autorităţile pentru concurenţă din UE investighează Google pentru modul în care colectează datele

Autorităţile pentru concurenţă din Uniunea Europeană investighează modul în care Google colectează datele clienţior săi, ceea ce sugerează că operatorul celui mai popular motor de căutare pe internet din lume rămâne în atenţia Comisiei Europene în pofida amenzilor uriaşe pe care le-a aplicat companiei americane, transmite Reuters. Autorităţile de reglementare din Europa şi Statele Unite analizează modul în care marile companii de tehnologie gestionează şi folosesc datele pentru a obţine câştiguri. Executivul UE a anunţat în weekend că solicită informaţii despre modalitatea şi motivul pentru care Google, divizie a grupului Alphabet, colectează date. ”Comisia a trimis chestionare în cadrul unei investigaţii preliminare referitoare la practicile Google legate de colectarea şi utilizarea datelor. Investigaţia preliminară este în curs”, a informat Comisia printr-un email.
https://www.news.ro/economic/autoritatile-pentru-concurenta-din-ue-investigheaza-google-pentru-modul-in-care-colecteaza-datele-1922405502002019120819186725

Mircea Radu revine la TVR 1 în reality show-ul „Down the road. Aventura”

Mircea Radu revine la postul TVR 1 în reality show-ul „Down the road. Aventura”, care va fi difuzat în perioada Sărbătorilor. Timp de opt zile, el îi va însoţi pe opt tineri cu sindromul Down care pornesc în aventura vieţii lor. Pe parcursul călătoriei, vor trece prin diferite experienţe care le vor schimba perspectiva asupra vieţii. „Cred că «Down the road. Aventura» va fi un «hit». Dincolo de asta, va fi un program iubit de telespectatori, pentru că putem fi martori la aventura vieţii unor tineri. Plecăm într-o excursie în care nu contează destinaţia, ci doar călătoria. În decursul celor opt zile în care vom fi împreună, ne vom distra, vom râde, vom plânge şi ne vom emoţiona. Vom trece prin toate stările de la bucurie la tristeţe, de la reţinere la voinţă şi curaj. La început, mi-am zis că voi fi alături de tineri în călătoria vieţii lor. Apoi mi-am dat seama că ei m-au luat pe mine în călătoria vieţii mele, într-o călătorie interioară a celui care sunt şi a celui care cu siguranţă am devenit după întâlnirea cu prietenii mei speciali”, a transmis Radu. Prezentatorul a fost, de-a lungul anilor, gazda mai multor programe difuzate de postul public de televiziune: „Telejurnal”, „ÎnTrecerea anilor” şi coprezentator „Femei de 10, Bărbaţi de 10”.
https://www.news.ro/cultura-media/mircea-radu-revine-la-tvr-1-in-reality-show-ul-down-the-road-aventura-1922404929312019111619185341

Șeful Telekom România, Miroslav Majoros, continuă la conducerea grupului și în 2020

Șeful Telekom România, Miroslav Majoros, va continua să conducă grupul de firme și în 2020, mandatul acestuia fiind prelungit cu 1 an. "Rezultarele companiei demonstrează că Miroslav și echipa sa de management conduc Telekom România în direcția corespunzătoare. Compania va continua procesul de transformare concentrat pe digitalizarea și simplificarea întregii organizații, pentru a ține pasul cu evoluția pieței, în beneficiul clienților, angajaților și acționarilor săi", se arată într-o scrisoare semnată de Michael Tsamaz, președintele Consiliului de Administrație al Telekom Romania, adresată angajaților grupului.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/seful-telekom-romania-miroslav-majoros-continua-la-conducerea-grupului-si-in-2020-19187037

Date publice: Deutsche Telekom închide şi subsidiara diviziei T Systems din România, ca parte a programului de restructurare global. Firma de IT avea doar 14 oameni şi afaceri de 16 mil. Lei

“Hotărâre a Adunării Generale a Asociaţilor T-SYSTEMS ICT ROMANIA - S.R.L. T-Systems International GmbH: Dizolvarea şi lichidarea societăţii cu respectarea prevederilor art. 227 alin. (1) litera d) coroborat cu art. 235 din Legea societatilor nr. 31/1990, republicată, şi cu modificările ulterioare”, conform documentului.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/date-publice-deutsche-telekom-inchide-si-subsidiara-diviziei-t-systems-din-romania-ca-parte-a-programului-de-restructurare-global-firma-de-it-avea-doar-14-oameni-si-afaceri-de-16-mil-lei-18642030

Moldova: noul guvern pro-rus vrea să taxeze Netflix, Facebook şi Google pentru a acoperi deficitul bugetar

Bugetul pe 2020 este bazat pe împrumuturi publice masive. Noul guvern al Moldovei a aprobat proiectul de lege privitor la bugetul de stat pe anul viitor, ce include un deficit de 3,3% din PIB, cu o treime peste cel din 2019. Finanţarea rămâne neclară, scrie Intellinews. Potrivit Balkan Insight, guvernul condus de Ion Chicu intenţionează să acopere deficitul de peste 370 milioane de euro prin taxarea companiilor IT, inclusiv Facebook, Google şi Netflix. Taxa ar urma să aducă venituri de cel puţin 5 milioane de euro anul viitor, susţin oficialii. Pentru 2020 sunt estimate cheltuieli de 51,5 miliarde de lei (aproximativ 2,2 miliarde de euro) şi venituri de 44,1 miliarde de lei (1,85 miliarde de euro), ceea ce ar genera un deficit de 7,4 miliarde de lei (370 milioane de euro). Amendamentele prezentate de secretarul ministerului de finanţe Dorel Noroc ar urma să impună o taxă de 20% pe profiturile generate de companiile IT din serviciile furnizate cetăţenilor moldoveni. Giganţi ca Facebook şi Google vor fi obligaţi să se înregistreze în Moldova şi să plătească o taxă pe profit de 20%. Fostul premier Maia Sandu, al cărei guvern a fost demis de partidul socialist pro-rus pe 13 noiembrie, a declarat că actualul deficit „ar putea duce la prăbuşirea economiei“. Însă deputaţii din opoziţie argumentează că taxa pe profit este o decizie greşită şi că cei care vor avea de suferit vor fi în principal micii antreprenori din IT.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/moldova-noul-guvern-pro-rus-vrea-sa-taxeze-netflix-facebook-si-google-pentru-a-acoperi-deficitul-bugetar-18640130

RCS & RDS, contract cu trei companii locale de comunicații prin cablu. Le va plăti 77 milioane de euro pentru a opera în reţelele lor

Compania RCS & RDS a încheiat joi, contracte de transmitere a dreptului de a opera rețelele de comunicaţii aparţinând Digital Cable Systems, AKTA Telecom şi ATTP Telecommunications, a anunțat compania, potrivit unui comunicat de presă. Contractele au o durată inițială de 3 ani, timp în care RCS&RDS ar urma să furnizeze aproximativ 540.000 de servicii de acces la Internet, televiziune prin cablu, telefonie fixă și telefonie mobilă, pentru care va plăti maximum 77 milioane de euro (exclusiv TVA). "RCS & RDS S.A., filiala din România a Societății („RCS&RDS”), a incheiat contracte de transmitere a dreptului de a opera retelele de comunicatii electronice apartinand companiilor din Romania Digital Cable Systems S.A., AKTA Telecom S.A. si ATTP Telecommunications S.R.L. Societatea dorește să își informeze investitorii și acționarii că, la data de 28 Noiembrie 2019, RCS&RDS,denumita in continuare „Cesionarul” si Digital Cable Systems S.A., AKTA Telecom S.A., respectiv ATTP Telecommunications S.R.L., denumiti in continuare impreuna „Cedentii”, au încheiat contracte (impreuna „Contractele”) avand ca obiect operarea de catre RCS&RDS a activelor prin care se furnizeaza servicii de comunicatii electronice catre clientii de tip rezidential. Contractul incheiat cu ATTP Telecommunications S.R.L. are ca obiect si vanzarea unor active constand in infrastructura, clientela etc., la data implinirii conditiilor suspensive indicate mai jos. In baza acestor Contracte, RCS&RDS va opera retelele de comunicatii electronice ale Cedentilor si va furniza servicii de comunicatii electronice catre clienti, in schimbul platii de catre RCS&RDS a unei chirii in cuantumul agreat de parti. In baza Contractelor, RCS&RDS ar urma sa furnizeze un numar de aproximativ 540 de mii de servicii de acces la Internet, televiziune prin cablu, telefonie fixa si telefonie mobila", se arată în comunicatul RCS & RDS. De asemenea, "contractele sunt incheiate pentru o durata initiala de 3 ani, care poate fi prelungita la optiunea oricareia dintre parti pentru un nou termen de 3 ani. Sumele totale platibile cu titlu de chirie sau pret de catre RCS&RDS in temeiul acestor Contracte sunt de maximum 77 milioane Euro exclusiv TVA.
https://www.economica.net/rcs-rds-contract-cu-trei-companii-locale-de-comunica-ii-prin-cablu-le-va-plati-77-milioane-de-euro-pentru-a-opera-in-retelele-lor_177007.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL