×

Revista presei -- Data și ora publicării: 06.12.2019 16:38:00

REVISTA PRESEI / 6 dec 2019 /




Pro TV difuzează din nou „Singur acasă” și „Greu de ucis”
Mona Opran părăsește Cheil | Centrade dar va colabora cu agenția în calitate de consultant pe proiecte speciale
Studiu Starcom: Majoritatea adolescenților se uită la televizor pentru că încă locuiesc cu părinții
Serialul Vikingii revine la History pentru al șaselea și ultimul sezon
Televiziunea Jim Jam a intrat în grila operatorului Orange
Studiu Kantar: Previziunile pentru peisajul media din 2020
Audiențele televiziunilor de sport – NOIEMBRIE 2019
Cum se vor conecta rețelele mobile la sistemul RO-ALERT și cum vor fi distribuite mesajele de alertă către populație
YouTube explică strategiile pentru reducerea dezinformării și promovarea surselor de încredere
Încep galele live „Vocea României“: cum vor fi aleşi concurenţii care merg mai departe în competiţie
Toate lucrurile pe care merită să le vezi în decembrie pe televizorul tău
Cele mai urmărite programe de ştiri în luna alegerilor: Ce jurnal a depăşit pragul de 2 milioane de telespectatori
Cum se disciplinează Telekom: Facem achiziţii doar după ce verificăm că nu avem deja acel lucru, şi suntem 100% siguri că îl vom folosi
Samsung lansează smartphone-ul pliabil în România într-un magazin de 1 mil. Euro
Peste trei sferturi dintre gospodăriile din România au acces la reţeaua de internet de acasă - INS
HBO va produce o mini-serie despre scandalul Watergate cu Woody Harrelson şi Justin Theroux
Sezonul doi al serialul dramatic "Zei americani" va avea premiera vineri, la AXN
Ultimul sezon din „Vikingii” va avea premiera joi la postul History


Pro TV difuzează din nou „Singur acasă” și „Greu de ucis”
PRO TV difuzează din nou seriile „Singur acasă” și „Greu de ucis” în fiecare sâmbătă, începând din 7 decembrie, de la ora 20:00, când este programat primul film „Singur acasă”, fiind apoi urmat de primul film din seria “Greu de ucis” cu Bruce Willis, informează Media Expres.
https://www.forbes.ro/pro-tv-difuzeaza-din-nou-singur-acasa-si-greu-de-ucis-151062

Mona Opran părăsește Cheil | Centrade dar va colabora cu agenția în calitate de consultant pe proiecte speciale
Mona Opran, COO Cheil | Centrade South East Europe, părăsește hubul Cheil din sud-estul Europei după 15 ani alături de grupul Centrade, pentru a începe un nou capitol în cariera sa. În ultimul deceniu, ea a deținut diferite roluri de management în Grupul Centrade.
Mona Opran va colabora în continuare cu agenția în calitate de consultant senior pentru proiecte specifice, în timp ce Radu Florescu va prelua rolul de COO / CEO, fiind pe deplin implicat în operațiunile de zi cu zi.
Noul comitet executiv este format din Sergiu Vendigler în calitate de CFO, Gabriela Nanu și Carmen Miruță – Business Directors cu prerogative extinse pentru New Business, Nicoleta Iordache – Head of Digital Intelligence and Analytics (divizia de analiză a datelor – DIA) și Mihai Gongu, Executive Creative Director CEE. Noua structură va asigura managementul operațional, pentru dezvoltarea de mărci puternice și noi modele și procese care să răspundă cât mai bine nevoilor clienților.
Anunțând plecarea Monei Opran, Radu Florescu, CEO Cheil | Centrade, a subliniat că „agenția este ceea ce este astăzi în mare parte datorită ei. Ne-am confruntat cu provocările unei piețe în schimbare, concurența și natura unei economii globale dinamice, timp în care Mona a reprezentat o ancoră de stabilitate și un partener de încredere. Ea a adus o perspectivă diferită, o atitudine proactivă, inteligenţă și zâmbete”.
Mona Opran: „A fost o onoare pentru mine să lucrez în această agenție mai bine de 15 ani. Am avut ocazia să cunosc oameni minunaţi, să coordonez echipe talentate, să construiesc mărci puternice și să implementez proiecte extraordinare în regiune. Cel mai important, am avut șansa să fiu în linia întâi a procesului de transformare de care are nevoie agenția și industria noastră de astăzi. Acum simt că toate aceste experiențe și cunoștințe își vor găsi un sens nou fiind împărtășite cu noua generație de creativi și antreprenori din industrie, prin proiecte de mentorat, training și consultanță în transformarea afacerilor”.
În ultimul deceniu, agenția a trecut de la o structură de tip siloz la una complet integrată, care pune digitalul în centrul fiecărei idei. A evoluat treptat de la un jucător local într-o structură regională prezentă pe mai multe piețe, cu hub-ul principal în București, construind cea mai mare structură de Data Analytics & Business Intelligence pe care o are o companie de comunicare din regiune.
Radu Florescu: “Există un moment în cariera fiecăruia dintre noi în care pui în balanță ceea ce ai realizat și iei în considerare alte oportunități de creștere antreprenorială. Mona a ajuns la acest punct în viața ei, iar eu personal îi respect și îi susțin pe deplin decizia”.
Cheil | Centrade este hub-ul regional de comunicare pentru sud-estul Europei al rețelei Cheil Worldwide cu sediul central în Seul. Cu biroul principal în București și birouri locale în Belgrad, Zagreb și Budapesta. Centrade este parte a holdingului internațional Centrade USA – cu operațiuni în București, Houston, și Zagreb, alături de Chainsaw Europe, Kubis Interactive, Cable Direct și Epidemic Worldwide.
https://www.forbes.ro/mona-opran-paraseste-cheil-centrade-dar-va-colabora-cu-agentia-calitate-de-consultant-pe-proiecte-speciale-151022

Studiu Starcom: Majoritatea adolescenților se uită la televizor pentru că încă locuiesc cu părinții
Starcom România urmărește și analizează comportamentul consumatorilor români în materie de consum de conținut, activități practicate, comportament de cumpărare și utilizare a tehnologiei, pentru a-i înțelege în toată complexitatea lor și a le oferi experiențe relevante.
Aflat la a 6-a ediție, Consumer Report centralizează și sumarizează toate aceste informații, demersul pe termen lung permițând observarea unor trenduri locale.
Studiul împarte consumatorii în patru categorii, reprezentative pentru stadiul de viaţă în care aceştia se află:
Familii cu copii („Families with kids”) – familii care au copii cu vârsta până în 14 ani, cei mai mulți având vârsta cuprinsă între 18-45 ani;
Adolescenţii („Teens”) – majoritatea elevi, cu vârsta cuprinsă între 14 şi 17 ani;
Tinerii necăsătoriţi („Single Youth”) – cu vârsta cuprinsă între 18 şi 34 de ani;
Familii fără copii în grijă („Families without kids”) – majoritatea membrilor familiei au depăşit vârsta de 45 ani şi nu au copii mai mici de 14 ani în grijă.
Despre ediția de anul acesta
Rodica Mihalache, Head of Consumer & Business Insights Starcom România: „În fiecare an aprofundăm analizele despre consumatorii români, fie prin furnizarea de date comparative (de gen, cu privire la mediul de rezidență), sau prin integrarea unor date adiționale față de cele deja disponibile în industria marcom, precum studiile Starcom sau informațiile furnizate de partenerii noștri. Anul acesta, cu ajutorul experților noștri în vizualizarea datelor, am dezvoltat o versiune interactivă a Consumer Report, care va fi actualizată periodic, asigurând mai mult decât o singură imagine de ansamblu a comportamentului consumatorilor români, la sfârșit de an”.
Cele mai importante aspecte prezentate pe larg în ediția de anul acesta a Consumer Report
Utilizarea televizorului și a altor dispozitive
Tinerii necăsătoriți își schimbă treptat comportamentul de consum media, televizoarele clasice având cea mai mică penetrare în rândul acestei categorii. Adolescenții, încă folosesc majoritar televizoarele, deoarece încă locuiesc cu părinții. Mai mult, sunt cei mai tentați să conecteze un media player (DVD, Home Cinema sau Bluray) la televizor.
Smart TV-urile au ajuns să fie deținute de 28% din populația din zonele urbane, cu cea mai mare penetrare în rândul familiilor cu copii. La polul opus, cele mai multe familii fără copii dețin un televizor normal/clasic.
Consumul de conținut online
Tinerii au tendința să petreacă mai mult timp online față de cei din segmentele de familii. Mai mult de jumătate dintre aceștia petrec cel putin șase ore pe internet.
În ceea ce privește deținerea dispozitivelor de pe care pot accesa Internetul, ies în evidență tinerii necăsătoriți (în special femeile), reprezentând categoria în cadrul căreia laptopurile au cea mai mare penetrare, cel mai probabil din nevoia de mobilitate.
Frecvența folosirii telefonului mobil
Cu cât vârsta este mai înaintată, cu atât funcțiile telefonului mobil sunt mai puțin utilizate – aici este inclus și timpul petrecut vorbind la telefon.
Nevoia de conexiune a generației tinere este cu atât mai vizibilă atunci când vorbim despre rețelele de socializare și servicii de mesagerie instantă (SMS/Messenger): mai mult de trei sferturi utilizează aceste servicii săptămânal.
Conținut audio offline & Consum de conținut online
În timp ce tinerii necăsătoriți și adolescenții preferă conținutul audio online, familiile cu copii, dar și cele fără, optează pentru conținut audio offline.
Un alt comportament reprezentativ pentru tinerii necăsătoriți și adolescenți este ascultarea radioului acasă, în timp ce familiile ascultă radio în mașină (în drum spre muncă sau ducându-și copii la școală) .
Programele radio & frecvența ascultării acestora
Săptămânal, persoanele din toate cele patru categorii ascultă radio în special pentru muzică. Familiile, în special bărbații, au o afinitate ridicată pentru știrile despre vreme, programele matinale, știri rutiere și generale.
În mediul rural, familiile ascultă mai puțin radio față de cele din mediul urban. Aproape jumătate dintre persoanele investigate în cele 4 categoriile ascultă radio zilnic.
Adolescenții sunt o excepție, doar patru din șase ascultă zilnic radio.
Conținutul audio: tipul de muzică și evenimente
Toate categoriile din Consumer Report sunt atrase de muzica Pop/Disco și Dance.
Se observă un comportament diferențiator la: adolescenți și tineri necăsătoriți, aceștia preferând muzica Rap/Hip Hop sau Rock; familiile preferă muzică veche.
Referitor la evenimentele la care participă anual, toate segmentele vizitează muzee/galerii de artă/reprezentații artistice, piese de teatru sau concerte pop/rock.
Segmentele tinere participă în mai mare măsură la evenimente, preferând muzica modernă, de operă, dar și concerte de muzică clasică.
Conținut editorial: offline și online
Adolescenții și tinerii necăsătoriți din mediul urban petrec mai puțin timp citind ziare și reviste, în timp ce familiile citesc în mai mare măsură versiunea tipărită a unor ziare și reviste.
Conținut editorial: Preferințe privind cărțile
Adolescenții, în special adolescentele cumpără cărți în mai mare măsură față de populația urbană. Aceștia preferă proză, poezie și science fiction.
Tinerii necăsătoriți și familiile cu copii citesc cărți specializate, cărți despre creșterea și educația copiilor sau pentru dezvoltare personală.
Familiile cu copii cumpără, în special, cărți pentru copii, fiind interesați de dezvoltarea personală a acestora.
Topul activităților petrecute acasă, săptămânal, al consumatorilor români
Comportamentul pasiv este vizibil în contextul activițăților pe care consumatorii români le desfășoară acasă, majoritatea populației din mediul urban relaxându-se în fața calculatorului, sau gătind pentru cei dragi.
Adolescenții sunt cei care se joacă cel mai mult în spațiul virtual, în timp ce tinerii necăsătoriți folosesc calculatorul mai degrabă pentru a rămâne conectați (rețele de socializare, ultimele știri etc.).
Comportamentul la cumpărături
Tinerii tind să nu fie atât de preocupați de preț și sunt mai impulsivi (nu își fac listă de cumpărături), comparativ cu persoanele din segmentele cu familii.
Segmentul Familii cu copii este cel mai informat în legătură cu produsele pe care urmează să le achiziționeze fiind, de asemenea, și segmentul cel mai influențat de reclamele publicitare.
Adolescenții sunt cel mai puțin influențați de numele mărcii, deoarece părinții sunt principalii decidenți în materie de cumpărături și cei care stabilesc bugetul.
E-commerce – Cum aleg consumatorii români un retailer online
Cel mai important criteriu pe care consumatorii îl iau în calcul atunci când aleg un magazin de cumpărături online este prețul, selecția celor mai bune oferte fiind mai ușoară online.
În mediul urban, adolescenții și familiile cu copii acordă mai multă atenție prețului, în timp ce tinerii necăsătoriți caută secțiunea oferte speciale, cel mai probabil datorită faptului că au în vedere produsele premium (nu aleg cele mai ieftine produse).
Principala metodă de plată pentru cumpărăturile online este plata ramburs (cash sau card), și se aplică cu precădere tinerilor necăsătoriți și familiilor cu copii.
E-commerce – tipul de produse cumpărate
Principalele produse achiziționate de populația din mediul urban, din magazinele online sunt: hainele, cărțile și încălțămintea.
Segmentele mai tinere (adolescenții și tinerii necăsătoriți) cumpără în mai mare măsură, față de populația urbană, produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și de îngrijire personală atât de pe site-urile locale, cât și de pe cele din afară (.com).
Toate segmentele se ghidează după nevoia de a face lucrurile să se întâmple, de conectivitate și control.
Adolescenții și Tinerii necăsătoriți au ca principală nevoie siguranța unui viitor prosper. Adolescenții au o nevoie de dragoste mai redusă, deoarece nu se află în acea etapă a vieții în care să fie implicați din punct de vedere emoțional.
Nevoie de iubire este resimțită mai profund la familiile cu copii. În timp ce familiile fără copii au o nevoie mai mare de a găsi lucruri/experiențe în care să creadă.
Informațiile au fost extrase din Consumer Report 2019 şi se bazează pe date provenite din studii de monitorizare a comportamentului media, research-uri dezvoltate de Starcom Media Romania.
Consumer Report poate fi descărcat de pe https://www.starcomblog.ro/.
https://www.forbes.ro/studiu-starcom-majoritatea-adolescentilor-se-uita-la-televizor-pentru-ca-inca-locuiesc-cu-parintii-150927

Serialul Vikingii revine la History pentru al șaselea și ultimul sezon
Al șaselea și ultimul sezon al dramei Vikingii revine, în exclusivitate, la History cu două episoade, joi, 5 decembrie, de la ora 21:00, la doar o zi după premiera din Statele Unite.
https://www.forbes.ro/serialul-vikingii-revine-la-history-pentru-al-saselea-si-ultimul-sezon-150877

Televiziunea Jim Jam a intrat în grila operatorului Orange
AMC Networks International – Central and Northen Europe, difuzorul televiziunii Jim Jam, și Orange, furnizor de telecomunicații de top în România, anunță un nou acord de distribuție pentru Jim Jam. Televiziunea JimJam, care se adresează copiilor preșcolari, poate fi acum recepționată în grila operatorului în pachetul World HD.
https://www.forbes.ro/televiziunea-jim-jam-intrat-grila-operatorului-orange-150589

Studiu Kantar: Previziunile pentru peisajul media din 2020
Tehnologia va continua să redefinească peisajul media în 2020, aducând deopotrivă oportunități și provocări pentru marketeri. În timp ce cheltuielile publicitare pe platforme de socializare și platforme tech continuă să crească, inovațiile tehnologice vor permite și renașterea engagement-ului în lumea reală.
Conform raportului global Kantar 2020 Media Trends & Predictions, în contextul peisajului media aglomerat, marketerii și platformele media vor fi nevoiți să-și dezvolte abilitațile, modelele de engagement și instrumentele de măsurare prin care să implice consumatorii în mod relevant.
Kantar anticipează că vom fi martorii unui paradox digital; în timp ce canale media noi sau cele în creștere vor crea oportunități, abundența canalelor digitale va face mai dificilă conexiunea cu consumatorul.
Marketerii vor trebui să navigheze și prin “dilema datelor”: satisfacerea cererii consumatorilor de a primi conținut relevant și personalizat, fără a li se încălca încrederea și intimitatea. Și, cum cookie-urile de la terți încep treptat să dispară, advertiserii vor trebui să găsească soluții alternative de măsurare.
Previziunile și tendințele media anunțate de Kantar în raportul 2020 Media Trends and Predictions se încadrează în trei teme majore:
Tendintele din tehnologie transforma peisajul media:
5G devine în sfârșit realitate: Industria de marketing va fi unul dintre principalii beneficiari ai erei 5G, tehnologie care va genera considerabil mai multe căi de a ajunge la consumatori și de a-i implica. Totuși, pentru a profita la maximum de oportunitatea 5G, va fi nevoie de o transformare semnificativă din partea marketerilor.
Se încinge bătălia platformelor de streaming: Noi jucători vor face ca bătălia din jurul platformelor de streaming să se întețească. Piața tot mai aglomerată va genera suprasaturare, iar consumatorilor le va fi din ce în ce mai greu să aleagă.
Dăm volumul mai tare: Brandurile vor da mai tare volumul și își vor găsi vocea pe măsură ce intrăm într-o nouă eră a publicității audio. Noile canale audio au toate premisele să câștige teren.
Contentul întâlnește vânzarea: Conținutul și vânzarea vor avea mai multe în comun pe măsură ce “shopvertising-ul” evoluează din cumpărături instant pe social media către cumpărături instant de pe TV și digital out-of-home, având că rezultat o scurtare a ciclului de marketing.
2. Spațiile pe care mărcile le pot ocupa cu credibilitate:
• Brandurile se întorc la realitate: Brandurile își vor echilibra prezența digitală cu mai multe experiențe în lumea reală. Aceasta înseamnă că am putea asista la o încetinire a ritmului de creștere a advertisingului digital.
• Brandurile iau poziție: Luând exemplu de la consumatori, brandurile vor adopta poziții mai ferme față de problemele din societate în 2020. Totuși, va fi nevoie să se asigure că strategia media le este aliniată cu valorile și misiunea.
• Se vor maturiza în ceea ce privește așteptările de la zonele în care investesc: marketingul bazat pe influenceri trebuie să măsoare ceea ce contează: Influencer marketing-ul se va maturiza și el pe măsură ce brandurile încep să trateze colaborările la un nivel mai profund și să ia mai în serios măsurarea în 2020.
• Pregătiți-vă de joacă: e-sports, jocurile sportive electronice, devin mainstream: sporturile electronice vor deveni mass market în următoarele 12 luni, oferind oportunități de profit pentru platformele media și pentru advertiserii care învață regulile jocului.

3. Contextul și catalizatorii schimbării:
• Adaptarea la schimbare: Trendul către media in-housing: Tendința către înglobarea resurselor media în propriile organizații va continua, pe măsură ce tot mai multe branduri își dezvoltă propriile echipe de experți digitali, împingând agențiile și advertiserii în afara zonelor lor de confort, într-un spațiu nou și foarte incitant de colaborare.
• Cookie-urile încep să se “fărâmițeze”: Este nevoie de o schimbare a “rețetei”: Dispariția cookie-urilor ar putea să îi lase pe mulți marketeri descoperiți, fără informații. Advertiserii trebuie să se pregătească acum pentru nouă “economie mixtă”. Legăturile directe între publisheri și parteneri de măsurare vor permite pentru prima oară reale măsurători cross-publisheri.
• Dilema datelor: Datele trebuie folosite în mod adecvat Ca efect al schimbărilor iminente în legislație (cum ar fi, spre exemplu, California Consumer Privacy Act în ianuarie 2020), etica vieții private va căpăta prioritate și marketerii vor concepe inițiative de personalizare care pun pe primul plan mai degrabă oamenii decât tehnologia.
• Campania prezidențială din Statele Unite din 2020: o provocare suplimentară în competiția pentru atenție: Advertisingul în scop politic va contribui la aglomerarea spațiului publicitar în 2020, în special în Statele Unite. Va fi nevoie ca brandurile să își regândească strategia de advertising în timpul campaniei.
https://www.forbes.ro/studiu-kantar-previziunile-pentru-peisajul-media-din-2020-150445

Audiențele televiziunilor de sport – NOIEMBRIE 2019
DigiSport 1, televiziunea companiei RCS & RDS, are cea mai mare audiență pe nișa canalelor de sport, având și cea mai bogată ofertă de programe sportive. Cele patru televiziuni DigiSport ale grupului RCS & RDS au o cotă de piață de 3,27% în mediul urban, reprezentând 72,5% din cota de piață a nișei de sport.
Noiembrie a fost o lună bogată în competiții sportive, aflându-se în plină desfășurare campionatele interne de fotbal din Europa, faza grupelor din UEFA Champions League și Europa League și, nu în ultimul rând, ultimele două meciuri ale naționalei de fotbal a României (Pro TV).
DigiSport 1 este liderul autoritar al nișei de sport, cu o medie de 66.000 de telespectatori la nivel național (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. În urban, DigiSport 1 a avut un rating mediu de 45.000 de orășeni pe minut (toată ziua). Televiziunea se află în top 10 cele mai vizionate canale atât pe național cât și în urban.
Pe locul secund în topul național al nișei de sport se află televiziunea de divertisment și sport Pro X, cu 18.000 de persoane pe minut (toată ziua).
În urban, locul secund este ocupat de DigiSport 2, cu o medie de 12.000 de orășeni pe minut (toată ziua).
De altfel, DigiSport 1 și cele trei extensii ale sale – DigiSport 2, 3, 4 – domină consumul de programe sportive. La nivel național, cele patru programe DigiSport au avut o cotă de piață (vizionare) de 2,3%, reprezentând 65,7% din cota totală a nișei. La nivel urban, cota de piață a grupului Digi a fost de 3,27%, reprezentând 72,5% din cota de piață a nișei de sport.
În noiembrie a.c., nișa de sport TV, formată din 10 televiziuni, a avut o cotă de piață de 3,53% pe național și de 4,51% în urban.
https://www.forbes.ro/audientele-televiziunilor-de-sport-noiembrie-2019-150441

Cum se vor conecta rețelele mobile la sistemul RO-ALERT și cum vor fi distribuite mesajele de alertă către populație

Conectarea rețelelor de telefonie mobilă cu sistemul RO-ALERT în vederea transmiterii mesajelor de alertare a populației se va realiza în două sedii ale Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS) din București și Brașov, a anunțat joi Autoritatea de reglementare în comunicații (ANCOM). Operatorii vor avea obligația de a lua toate măsurile necesare pentru a asigura distribuirea în cel mai scurt timp posibil a alertelor către telefoanele mobile aflate în zonele afectate și vor avea maxim 3 minute să trimită și STS un mesaj de confirmare cu privire la transmiterea alertelor. Autoritatea de reglementare a decis în data de 3 decembrie, în urma consultării cu industria, care vor fi condițiile tehnice referitoare la utilizarea rețelelor publice mobile de comunicații electronice și conectarea acestora cu sistemul RO-ALERT în vederea transmiterii mesajelor de alertare a populației. Conectarea între Sistemul RO-ALERT şi reţelele operatorilor se va realiza în două puncte și anume, în cele două sedii ale STS din București şi Brașov. În cazul în care intervin modificări cu privire la amplasamentele în care se realizează conectarea, după primirea unei notificări oficiale din partea STS, furnizorii au obligația ca, în termen de 6 luni, să realizeze conectarea rețelelor proprii cu Sistemul RO-ALERT în noul amplasament. Conectarea Sistemului RO-ALERT în cele două puncte se realizează la o capacitate de minim 100Mbps. Mai mult, fiecare operator asigură suplimentar o legătură de nivel 2 (Layer 2) cu o capacitate de transfer de date de minim 1Mbps cu fiecare dintre cele două amplasamente ale Sistemului RO-ALERT.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-23534081-cum-vor-conecta-retelele-mobile-sistemul-alert-cum-vor-distribuite-mesajele-alerta-catre-populatie.htm

YouTube explică strategiile pentru reducerea dezinformării și promovarea surselor de încredere

YouTube este o platformă publică, unde oricine poate încărca conținut video și îl poate împărtăși cu toată lumea. Această deschidere oferă oportunități nelimitate, dar și provocări. De aceea, YouTube depune eforturi constante pentru a găsi un echilibru între exprimarea creativității și protejarea comunității de conținut dăunător, arată reprezentanţii Google. Regulile pe YouTube sunt definite de politicile comunității, iar o combinație între elementul uman și machine learning ne permite să îndepărtăm mai mult conținut care încalcă regulile decât înainte. Va exista însă totdeauna conținut care este la limita regulilor YouTube, fără a le încălca. De aceea, în ultimii ani, YouTube s-a concentrat pe reducerea răspândirii acestui tip de conținut „la limită” și a dezinformării, în paralel cu promovarea unor surse autorizate, de încredere.
https://www.startupcafe.ro/marketing/youtube-dezinformare-surse-incredere.htm

Încep galele live „Vocea României“: cum vor fi aleşi concurenţii care merg mai departe în competiţie

Vineri, 6 decembrie, încep ediţiile live „Vocea României“, când fiecare antrenor îşi va prezenta cei trei concurenţi pe care i-a ales până în această etapă a competiţiei. Astfel, Tudor Chirilă, Smiley, Irina Rimes şi Horia Brenciu nu mai pot alege cine să meargă mai departe, iar destinul concurenţilor stă doar în mâinile publicului, care îşi poate vota favoriţii prin sms la numărul 1200 (tarif 1.19 euro/ TVA inclus) şi online pe vocearomaniei.protv.ro. Elena Ilie, Renee Santana, Andi Ţolea, Amanda Aprotosoaei, Jasmina Răsădean, Bogdan Dumitraş, Gabriel Bîscoveanu, Mădălina Lefter, Dragoş Moldovan, Oana şi Răzvan Ailoae, Elena Bozian şi Adriana Simionescu sunt cei 12 concurenţi care vor lupta pentru a-i convinge pe telespectatori că merită voturile lor.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/Incep-galele-live-vocea-romaniei-vor-alesi-concurentii-merg-mai-competitie-foto-1_5dea29985163ec4271be8202/index.html

Toate lucrurile pe care merită să le vezi în decembrie pe televizorul tău

Suntem în luna Sărbătorilor de Iarnă, iar multă lume se va aduna în faţa televizorului. Fie că va fi responsabil de zgomotul de fundal în timpul meselor festive, fie că va fi elementul central al serilor friguroase, iată ce merită să vezi în zilele rămase până de crăciun. Singur Acasă Era evident, nu? Luna decembrie fără Macaulay Culkin este ca sezonul estival fără o ploaie răcoritoare de vară. Ambele filme sunt de fiecare dată o bucurie de privit, chiar dacă ne apropiem de 30 de ani de la apariţia celui dintâi. Asta ne dovedeşte încă o dată că timpul n-are efect asupra tânărului Kevin McCallister. Toate filmele Harry Potter Ce poate fi la fel de magic precup perioada Sărbătorilor? Dacă ai răspuns „Harry Potter”, atunci ai perfectă dreptate. Poţi dărui cărţile celor dragi sau, dacă ai un abonament HBO GO, să te uiţi la toate filmele din serie. Sunt disponibile de la 1 decembrie, iar dacă vrei să faci un maraton, săptămâna dintre Crăciun şi Anul Nou este cea mai bună ocazie. El Clasico: FC Barcelona – Real Madrid Cel mai frumos cadou pentru microbişti vine fix cu o săptămână înainte de Crăciun. Evenimetul sportiv al sezonului în Europa şi, de ce nu, în întreaga lume va fi difuzat la TV pe 18 decembrie, la ora 21:00. Aşteptările sunt mari, mai ales că Real Madrid şi Barcelona împart prima poziţie a clasamentului (cel puţin la ora scrierii acestui articol), fiind separate doar de golaveraj.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/toate-lucrurile-pecare-merita-vezi-decembrie-televizorul-tau-1_5de927a35163ec4271b90c9b/index.html

Cele mai urmărite programe de ştiri în luna alegerilor: Ce jurnal a depăşit pragul de 2 milioane de telespectatori

Programele de ştiri au atras mulţi telespectatori în luna noiembrie, când alegerile prezidenţiale au marcat spaţiul public. Au fost creşteri vizibile, comparativ cu octombrie, atât pentru Pro TV şi Antena 1, cât şi pentru Digi 24, România TV sau Kanal D. Pro TV şi Antena 1 au dat cele mai urmărite programe de ştiri din noiembrie. Pe primele două poziţii, în toată ţara, au fost două producţii de la Pro TV, potrivit Pagina de Media. „Ştirile de la ora 19:00“ prezentate în timpul săptămânii de Andreea Esca, la Pro Tv, a fost liderul topului. Programul a reuşit să treacă pragul de două milioane de telespectatori, în medie, la nivel naţional. În octombrie avea 1,6 milioane de urmăritori, notează sursa citată. Potrivit datelor de audienţă, este pentru prima dată în ultimele luni când un program de ştiri reuşeşte să treacă de două milioane de privitori la nivel naţional.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/cele-mai-urmarite-programe-stiri-luna-alegerilor-jurnal-depasit-pragul-2-milioane-telespectatori-foto-1_5de9252d5163ec4271b8fce2/index.html

Cum se disciplinează Telekom: Facem achiziţii doar după ce verificăm că nu avem deja acel lucru, şi suntem 100% siguri că îl vom folosi

Grupul Telekom România a analizat „fiecare factură“ şi a introdus o disciplină strictă în politica de achiziţii ca parte a strategiei de reducere a cheltuielilor şi creştere a profitabilităţii, astfel că nicio investiţie nu primeşte undă verde până când nu trece de nişte „filtre“. „Am făcut un efort important de a ne administra foarte disciplinat cashul şi baza de costuri, iar pe segmentul de generare de cash vedem nişte rezultate foarte bune, de care suntem mulţumiţi, la fel ca şi pe zona de costuri. Disciplina înseamnă că ne pasă de absolut fiecare cost, că ne uităm la fiecare factură, şi analizăm ce putem face pentru a reduce costurile, ce putem face pentru a avea cheltuieli mai mici“, a declarat germanul Nicolas Mahler, directorul executiv financiar al Telekom România, într-un interviu exclusiv cu ZF, primul de la preluarea mandatului de la Bucureşti, în august 2018. Ce înseamnă această disciplină? „Ne uităm să folosim ceea ce avem şi ne asigurăm că achiziţionăm ceva nou doar după ce suntem 100% siguri că vom folosi acel lucru. E ca atunci când îţi administrezi cumpărăturile proprii: nu cumperi zece sticle de vin dacă vine un singur prieten la cină.“
https://www.zf.ro/business-hi-tech/cum-se-disciplineaza-telekom-facem-achizitii-doar-dupa-ce-verificam-ca-nu-avem-deja-acel-lucru-si-suntem-100-siguri-ca-il-vom-folosi-18656836

Samsung lansează smartphone-ul pliabil în România într-un magazin de 1 mil. Euro

Gigantul sud-coreean Samsung, cel mai mare producător de telefoane mobile inteligente la nivel global, lansează astăzi la vânzare în România smartphone-ul pliabil Galaxy Fold în noul magazin Samsung Experience Store din mallul AFI Cotroceni, relansat în urma unei investiţii de peste un milion de euro. „Galaxy Fold reuneşte inovaţii din inginerie şi inovaţii de display, dezvoltate în decurs de opt ani de la debutul primului prototip de telefon pliabil lansat de Samsung, în 2011. Fiind însă o categorie nouă de telefoane mobile, recent lansată, cred că este încă mult prea devreme pentru a vorbi de estimări de vânzări. Suntem însă foarte încrezători că publicul din România va primi foarte bine acest nou produs care va duce implicit la creşterea segmentului de produse premium“, a declarat pentru ZF Tiberiu Dobre, şeful diviziei telecom din cadrul Samsung Electronics România.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/samsung-lanseaza-smartphone-ul-pliabil-in-romania-intr-un-magazin-de-1-mil-euro-18656654

Peste trei sferturi dintre gospodăriile din România au acces la reţeaua de internet de acasă - INS

Peste trei sferturi dintre gospodăriile din România, respectiv 75,7%, au acces la reţeaua de internet de acasă în 2019, în creştere cu 3,3 puncte procentuale faţă de anul anterior, potrivit unui comunicat al Institutului Naţional de Statistică (INS) citat de Agerpres. Conform INS, circa 61,8% din totalul gospodăriilor din România care au acces la reţeaua de internet de acasă sunt localizate în mediul urban. În profil teritorial, conectarea la internet a fost mai răspândită în cadrul gospodăriilor din regiunea Bucureşti-Ilfov (aproape 6 din 7 gospodării au acces la internet de acasă), urmată de regiunile Vest şi Nord-Vest. Cele mai mici ponderi sunt înregistrate de regiunile Nord-Est (70,6%) şi Sud-Muntenia (70,9%). Tipurile de conexiune folosite la accesarea internetului de acasă sunt în proporţie de 78,4% conexiunile broadband fixe (conexiunile de bandă largă fixe), urmate de conexiunile broadband mobile (64,2%) şi de conexiunile narrowband (9,7%).
https://www.economica.net/peste-trei-sferturi-dintre-gospodariile-din-romania-au-acces-la-reteaua-de-internet-de-acasa-ins_177262.html

HBO va produce o mini-serie despre scandalul Watergate cu Woody Harrelson şi Justin Theroux

Postul american HBO va produce o mini-serie despre scandalul Watergate, în urma căruia Richard Nixon a demisionat, rolurile principale fiind atribuite lui Woody Harrelson şi Justin Theroux. "The White House Plumbers" a fost imaginat şi scris de doi scenarişti, semnatari ai unui alt serial HBO, "Veep", Alex Gregory şi Peter Huyck. Woody Harrelson a apărut în "Three Billboards, Outside Ebbing, Missouri" sau în serialul "True Detective", iar Justin Theroux s-a remarcat în serialul HBO "The Leftovers". Cei doi actori vor fi şi producători executivi ai mini seriei. Povestea se va concentra pe unitatea clandestină creată de administraţia Nixon, adesea numită grupul "The White House Plumbers" (Instalatorii de la Casa Albă), pentru că responsabilii săi au ales iniţial să se dea drept instalatori. Din acest grup au fost persoane care au intrat prin efracţie în incinta Partidului Naţional Democrat, situat în imobilul numit Watergate, în mai şi iunie 1972, în special pentru a monta microfoane. Mini-seria se va axa în special pe E. Howard Hunt şi G. Gordon Liddy, cei doi responsabili care au coordonat operaţiunea.
https://www.news.ro/cultura-media/hbo-va-produce-o-mini-serie-despre-scandalul-watergate-cu-woody-harrelson-si-justin-theroux-1922402806412019121019190971

Sezonul doi al serialul dramatic "Zei americani" va avea premiera vineri, la AXN

Serialul dramatic "Zei americani" (American Gods), bazat pe bestseller-ul internaţional tradus în peste 30 de limbi, cu acelaşi nume, scris de Neil Gaiman în 2001, continuă cu sezonul doi din 6 decembrie, în fiecare vineri, de la ora 21.00, la AXN. Producţia „Zei americani”, în care realitatea se îmbină magistral cu fantezia, spune povestea unui nou tip de război - cel între Vechii şi Noii Zei. Zeii Vechi, tradiţionali, cu rădăcini mitologice din diferite culturi ale lumii, se tem, întrucât adepţii lor fie pier, fie îi consideră irelevanţi, fiind uşor seduşi de banii, de tehnologia şi celebritatea oferită de Zeii Noi. În sezonul doi, bătălia ajunge într-un punct critic şi destinele oamenilor şi ale zeilor se ciocnesc. În timp ce domnul World plănuieşte răzbunarea pentru atacul suferit în primul sezon, Shadow pariază totul pe încercarea lui Wednesday de a-i convinge pe Zeii Vechi că este momentul unui război total.
https://www.news.ro/cultura-media/sezonul-doi-al-serialul-dramatic-zei-americani-va-avea-premiera-vineri-la-axn-video-1922402106322019121319191150

Ultimul sezon din „Vikingii” va avea premiera joi la postul History

Al şaselea sezon al producţiei „Vikingii”, ultimul al serialului, va avea premiera la postul History, joi, de la ora 21:00, când vor fi difuzate două episoade. Cele 20 de episoade ale ultimului sezon „Vikingii” vor fi difuzate în două părţi, astfel că ultima parte va avea premiera la sfârşitul anului 2020. În plus, printre noutăţile acestui sezon se numără debutul regizoral al actriţei Katheryn Winnick, cea care interpretează personajul Lagertha. Sezonul al şaselea continuă imediat după „bătălia dintre cei doi fraţi”, din care a ieşit victorios Bjorn, devenit un erou pentru oamenii aflaţi pentru atât de mult timp sub stăpânirea tiranică a lui Ivar Fără-de-Oase. În calitate de nou rege al Kattegatului, Bjorn se străduieşte să reinstaureze domnia târzie a tatălui său, însă se confruntă cu tot mai multe dileme, fiind chinuit de ideea că puterea este deasupra moravurilor. Între timp, Ivar, aflat în căutarea unui nou drum care să-l separe de trecutul său, merge singur pe Drumul Mătăsii care îl duce, în cele din urmă, în Rusia. Pe de altă parte, Lagertha vrea să ducă o viaţă mai liniştită şi mai ferită de ochii celorlaţi, în propria fermă, însă noi pericole îi dau târcoale. În acest sezon, vikingii continuă cucerirea Scandinaviei, în timp ce Ubbe şi Torvi călătoresc în Islanda pentru a descoperi misterul dispariţiei lui Floki, iar Hvitserk continuă răzbunarea împotriva lui Ivar.
https://www.news.ro/cultura-media/ultimul-sezon-din-vikingii-va-avea-premiera-joi-la-postul-history-1922400005002019121619190411
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL