×

Programe TV -- Data și ora publicării: 27.12.2019 18:09:24

DIGI-HGTV-LANSARE / Digi | RCS & RDS lansează televiziunea din portofoliul Discovery HGTV în România



București (MEDIA EXPRES) / 27 dec 2019 / Digi | RCS & RDS, liderul pieței de televiziune prin cablu din România, și Discovery România, au anunțat într-un comunicat de presă comun difuzat la 27 decembrie semnarea unui acord strategic care include lansarea televiziunii HGTV, lider pe segmentul de emisiuni despre casă și grădină, pe lângă conținutul premium disponibil pe Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC și Travel Channel.

HGTV și Eurosport 2 vor fi disponibile doar în pachetul digital, în vreme ce Discovery, Travel Channel, TLC și Eurosport 1, atât în pachetul digital, cât și în analogic.

Toți abonații DIGI TV⃰ vor putea urmări în continuare competițiile sportive preferate – Premier League, FA Cup, cele patru Grand Slam-uri, turneele ATP, Jocurile Olimpice de Vară – disponibile pe Eurosport.

În același timp, telespectatorii se vor putea bucura de divertisment inspirat din realitate pe Discovery Channel, TLC și Travel Channel, urmărind emisiuni precum Test de supravieţuire în doi, Insula lui Bear Grylls, Goana după aur (Discovery Channel), Dermatologie de top (Dr. Pimple Popper), Regele Cofetarilor, Rochia perfectă (TLC), Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern și Mistere la muzeu (Travel Channel). HGTV va îmbogăți oferta prin cinci piloni noi de conținut: vânzare și cumpărare de case, renovarea locuințelor, renovarea și apoi punerea în vânzare, construcția de case noi, case de vis, prin emisiuni dedicate, cum ar fi Renovări pe plus sau minus, Case renovate și salvate sau Vânătorii de case. HGTV este singura televiziune care celebrează sentimentul de „acasă” și tot ceea ce implică acesta: spațiul, oamenii și trăirile pe care le inspiră. HGTV s-a dovedit a fi o televiziune extrem de populară, reușind să aibă printre fanii înrăiți vedete precum Michelle Obama, Reese Witherspoon sau Seth Rogen.

„Suntem încântați să extindem parteneriatul strategic cu Digi și să aducem împreună HGTV pe piața din România, pe lângă oferta de conținut din portofoliul actual. Emisiunile HGTV s-au bucurat de un succes real în rândul telespectatorilor, conținutul fiind testat anul acesta pe TLC, iar rezultatele au fost impresionante. Începând cu 2020, ne dorim să creștem popularitatea acestui brand nou, să îl aducem cât mai aproape de telespectatori, și suntem fericiți că am găsit în Digi un partener de încredere pentru a sprijini acest efort comun. În același timp, vom continua să creștem portofoliul deja existent, cu scopul de a alimenta pasiunile oamenilor în cât mai multe domenii: aventură și supraviețuire, meserii extreme, familie și relații, cazuri medicale extreme sau călătorii. Toate acestea, alături de angajamentul nostru de a difuza cele mai spectaculoase competiții de fotbal – English Premier League și FA Cup, cele mai apreciate turnee de tenis - Grand Slams și ATP – și cea mai complexă experiență a Jocurilor Olimpice”, a declarat Andrey Stoychev, VP of Business Development, Distribution, Sports & Commercial, Discovery CEEMCA.

”Digi a analizat întotdeauna posibilitățile de a oferi abonaților conținuturi diverse, care să satisfacă gusturi și nevoi în continuă transformare. Sperăm ca abonații noștri să regăsească în oferta adusă de parteneriatul cu Discovery România acele conținuturi complementare care le vor conferi o experiență optimizată, cât mai aproape de dorințele și preferințele lor”, a declarat Serghei Bulgac, Chief Executive Officer (CEO) al Grupului Digi | RCS & RDS.

HGTV aduce povești de familie în care telespectatorii se pot regăsi, experți cunoscuți în imobiliare și renovări și transformări uimitoare ale casei, cu rolul de a inspira publicul pasionat. HGTV este locul perfect pentru oricine caută un conținut distractiv și inovator despre casă și stiluri de viață. De asemenea, HGTV oferă: o televiziune de top, distribuită în peste 88 de milioane de gospodării din SUA; un website, HGTV.com, care atrage în medie 9,7 milioane de oameni în fiecare lună; o comunitate de peste 16,8 milioane de fani in social media; revista HGTV, o publicație lunară care ajunge la peste un milion de cititori și colecții exclusive de produse pentru casă, prin intermediul gamei de produse HGTV HOME™, dedicată consumatorilor. Telespectatorii pot deveni fani ai HGTV și pot interacționa cu alți pasionați de renovarea și decorararea locuinței pe Facebook, Twitter, Pinterest și Instagram. HGTV este deținut de Discovery, Inc., lider global în divertismentului inspirat din realitate, care este prezent în 220 de țări și teritorii, al cărui portofoliu include Discovery Channel, Food Network, TLC, Investigation Discovery, și OWN: Oprah Winfrey Network.


Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) este lider mondial în divertismentul inspirat din realitate, furnizând conținut care inspiră, informează și delectează o audiență de fani pasionați din întreaga lume. Cu peste 8.000 de ore de conținut original anual, disponibil în 220 de teritorii și 50 de limbi, Discovery este liderul unor genuri TV îndrăgite în întreaga lume, puse la dispoziția fanilor pe toate ecranele: de la portofoliul de aplicații GO și Discovery Kids Play, servicii de streaming pentru consumatori, cum ar fi Eurosport Player și Motor Trend OnDemand, și până la conținutul digital al grupului Nine Media. Portofoliul de branduri premium al companiei cuprinde Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, Turbo / Velocity, Animal Planet, Science Channel, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în S.U.A., Discovery Kids în America Latină și Eurosport, principalul furnizor de conținut sport premium, relevant la nivel local, și gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa. Mai multe informații sunt disponibile pe www.corporate.discovery.com și pe platformele sociale @DiscoveryInc.

Digi | RCS & RDS este liderul pieței de internet, pay-tv și servicii convergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia, Digi | RCS & RDS figurează în top 3 operatori tradiționali de cablu în Europa. Compania deține aproape cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 7,8 milioane de gospodării în România și Ungaria. În domeniul serviciilor mobile de voce și date, Digi a fost mereu un adept al pionieratului, implementând de timpuriu cele mai avansate tehnologii, cum ar fi tehnologia 5G, recent adoptată de operator. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL