×

Programe TV -- Data și ora publicării: 21.01.2020 12:22:17

DISCOVERY-STUDIU-PASIUNI / Un studiu arată că pasiunile sunt alimentate mai mult de televiziune decât de YouTube și rețelele sociale



București (MEDIA EXPRES) / 21 ian 2020 / Părinții, televiziunea și prietenii - în această ordine - sunt principalii agenți care motivează oamenii atunci când vine vorba de dezvoltarea pasiunilor, programele TV fiind mai influente în comparație cu YouTube sau alte rețele sociale, potrivit unui studiu internațional realizat de Discovery, care a inclus și România.

Sondajul global a analizat pasiunile în rândul celor 13.000 de participanți din 13 țări: România, Danemarca, Franța, Germania, Italia, Olanda, Polonia, Rusia, Africa de Sud, Spania, Turcia, Regatul Unit și Statele Unite ale Americii. Acesta a fost realizat în numele Discovery, liderul global în divertismentul inspirat din realitate. În România, sondajul a fost aplicat unui număr de 500 de persoane.

Sondajul a analizat 38 de pasiuni și a relevat care sunt cele mai importante 10 dintre ele: sport, mâncare, natură și sălbăticie, cultură generală, povești de succes, casă, explorare și aventură, descoperirea adevărului, automobilism și nunți și relații.

Mai mult de 9 din 10 persoane intervievate din cele 13 țări cred că pasiunile aduc „un sentiment de realizare și împlinire” în viața lor – demonstrând că pasiunile ne fac cu adevărat să ne simțim mai fericiți. Același număr de respondenți consideră că a avea o pasiune ne ajută să facem față mai bine stresului cotidian.

A avea o pasiune ne face să simțim că deținem controlul, ​​89% dintre respondenți susținând că se simt „în pielea lor” atunci când pun în practică activitățile care îi pasionează. Sondajul relevă că persoanele care au o pasiune sunt cu 43% mai înclinate să aibă încredere în ele atunci când iau decizii. De asemenea, pasiunile „ne apropie de ceilalți oameni” și ne ajută „să combatem sentimentele de izolare și singurătate”: 73% dintre oameni consideră că pasiunile ne dau „un sentiment de apartenență”, arătând că persoanele cu pasiuni au mai multe șanse să aibă un cerc de prieteni pe care se pot baza.

Oamenii au în medie patru pasiuni, iar din cele 38 de pasiuni analizate în acest sondaj, Discovery a extras zece pasiuni principale*. Mâncarea, natura și sălbăticia au fost primele două cele mai populare în cele 13 țări, cultura generală și poveștile de succes împărtășind locul al treilea. Mâncarea a fost pasiunea numărul 1 Marea Britanie, SUA, Franța, Italia, Olanda, Polonia, Africa de Sud și Spania, în timp ce în România, Danemarca, Germania și Rusia numărul 1 a fost ocupat de natură și sălbăticie. În Turcia, dorința de a cunoaște lumea a făcut din cultura generală pasiunea principală.

Sondajul a fost realizat de Tapestry Research la cererea Discovery, Inc., fiind aplicat online unui număr de 13.000 de respondenți din 13 țări: România, Africa de Sud, Spania, Polonia, Italia, Turcia, Statele Unite ale Americii, Regatul Unit, Franța, Germania, Rusia, Danemarca, Olanda. Studiul a inclus, de asemenea, 50 de jurnale online, 25 de interviuri etnografice, trei experți în comportament uman și 200 de ore de interviuri.

„Într-o lume în care timpul este cel mai valoros aspect din viața unui om, unde există o întrerupere și o schimbare constantă, apelul la pasiuni ne ajută să ne simțim mai bine în pielea noastră și să vedem lumea cu alți ochi. Acest sondaj evidențiază faptul că oamenii sunt mai dornici ca oricând să fie conectați unul cu celălalt și lumea din jur prin pasiunile lor. Discovery alimentează pasiunile care ne fac ceea ce suntem, prin conținut și povești care inspiră oamenii să-și îndeplinească dorințele și să-și urmeze entuziasmul pentru lucrurile preferate. De la mâncare și stil de viață, la sporturi și sălbăticie- avem conținut potrivit pentru a face fiecare fan fericit”, a declarat Victoria Davies, SVP, General Manager pentru Discovery in regiunea CEEMCA.

Discovery crede în alimentarea pasiunilor oamenilor prin conținut captivant, menit să-i inspire, cu portofoliul său de canale de divertisment inspirat din realitate, care include Discovery, Eurosport, HGTV, Network Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel și Animal Planet. De asemenea, portofoliul international include din ce în ce mai multe de servicii dedicate consumatorilor, care le permit fanilor să urmărească programe interactive, printre care dplay, GolfTV și Food Network Kitchen.

„Pasiunile au fost întotdeauna importante pentru oameni, deoarece îi ajută să se definească. Într-o lume care pare mai agitată, unde viitorul pare mai incert, acțiunile pe care le poți orienta către locul în care ai o viziune completă asupra lucrurilor de care îți pasă și înseamnă cu adevărat ceva pentru tine, vor deveni tot mai importante.”, a declarat Dr Nick Southgate, specialist în știința comportamentală.

„Programele de televiziune au fost, pentru o mulțime de oameni, cei mai mari declanșatori extrinsenci ai activităților care mai apoi devin mari pasiuni intrinseci. Acest lucru se datorează faptului că obțineți o expunere personală, umană, viscerală la o poveste, la un eveniment. Nu este ca atunci când citești sau auzi despre un lucru anume, ci despre faptul că te cufunzi în poveste și asta îi poate ajuta pe oameni să descopere singuri această scânteie emoțională, care îi va ghida în propria lor călătorie către pasiune și descoperire.”, a declarat Dr Tom Chatfield, expert în filozofia tehnologiei.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL