×

Revista presei -- Data și ora publicării: 18.02.2020 18:12:41

REVISTA PRESEI / 18 feb 2020 /




Cine se uită la Pro TV în prime-time? (profilul telespectatorilor)
National Geographic People se lansează în Telekom Romania din 18 februarie
Cine se uită la Pro TV în prime-time? (profilul telespectatorilor)
Ordonanța de urgență privind vânzarea cartelelor prepay doar cu buletinul este neconstituțională - Curtea Constituțională
Firmele IT din România cer liderilor europeni creșterea bugetului UE pentru transformare digitală de la 3% la 10%
Președintele Consiliului Concurenței: Telekom vrea să iasă din piața de comunicații din România. Va trebui să ne batem capul, în perioada următoare, ca lucrurile să rămână la fel de concurențiale
Uniunea Europeană ameninţă cu reguli mai dure privind conţinuturile considerate ''discurs de ură''
Documentarul „Ieșirea trenurilor din gară”, realizat de Radu Jude și Adrian Cioflâncă, va avea premiera mondială pe 26 februarie la Berlinale
Au fost stabilite nominalizările la Premiile Gopo 2020
Disputa Telekom - Discovery continuă. Americanii spun că nu au cerut operatorului să majoreze preţurile
Orange România, liderul pieţei de telecom, a pus ochii pe „tezaurul” de comisioane al băncilor şi vrea să le ia clienţii cu un serviciu de plăţi şi transferuri valutare fără taxe.
Ultimul sezon al serialului „Preacher” va fi difuzat din 20 februarie, la AMC
National Geographic își lărgește portofoliul în Telekom Romania Nat Geo People se lansează din 18 februarie
Lucian Mîndruță, Digi24 și Digi FM lansează campania „Cu drumurile curate”
Minimax difuzează din 15 februarie un nou serial animat: „Unde-i Waldo?”
Ancheta din Hunedoara a echipei „România, te iubesc!”, urmărită de 1 milion de telespectatori
Filmul care marchează revenirea Sophiei Loren în lungmetraj, distribuit de Netflix
Berlinala 2020 - Documentarul „Ieşirea trenurilor din gară”, despre Pogromul de la Iaşi, premiera mondială pe 26 februarie
Radu Jude, despre „Tipografic Majuscul”: E un fel de hologramă a personajului descris în dosarul de Securitate. Încerc să forţez graniţele a ceea ce se numeşte film
Cum justifică Mirela Vaida cazul Vulpiţa de la Acces Direct: „Fără ipocrizie, acesta e scopul oricărei emisiuni. Cât timp un produs are căutare, nu se va opri“
Loredana, în juriul unui show de la Antena 1 după o colaborare de peste 20 de ani cu Pro TV
Reacţia lui Dan Negru după ce Pro TV a anunţat că-şi va face propria emisiune cu măşti
Pro TV și Pro Cinema, amenzi uriașe pentru depășiri URIAȘE de publicitate. Pro TV: „A fost o eroare”
Vom avea o nouă televiziune cu programe de teleshopping – 24 Mix Teleshop
PE SCURT. La liber pe AntenaPlay: Primele ediții din sezon ale iUmor, Asia Express sau Sacrificiul
Documentarul „Colectiv”, un film tulburător, se vede și în România. București, Brașov, Cluj sau Iași, printre orașele în care ajunge
Netflix, acces gratuit la filmul „To All The Boys I’ve Loved Before”
Nat Geo People revine în România, în rețeaua Telekom
AUDIENȚE TV. Asia Express, lider și cu a doua ediție. Ce audiențe a făcut Dinamo – FCSB
Reţeaua Digi Mobil anunţă peste 2 milioane de numere de mobil portate, de la înfiinţarea serviciului de portabilitate în 2008
Reţeaua Digi Mobil anunţă peste 2 milioane de numere de mobil portate, de la înfiinţarea serviciului de portabilitate în 2008


Cine se uită la Pro TV în prime-time? (profilul telespectatorilor)
În perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020, Pro TV a avut în prime-time (orele 19:00 – 24:00) o audiență medie de 1.409.000 de telespectatori pe minut, la nivel național. Pro TV este televiziunea cu cea mai mare audiență de pe piața TV din România.
Cifra de 1.409.000 înseamnă numărul estimat de români care au urmărit, în fiecare minut din prime-time, în perioada amintită, programele difuzate de Pro TV.
Această audiență medie este mai redusă cu 250.000 de persoane decât cea înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut. Este o pierdere grea în decursul unui an, mai cu seamă că analiza s-a făcut într-un interval cu un consum maxim de televiziune în cursul unui an (sezonul rece care ține oamenii în casă.) Mai multe amănunte despre scăderea audiențelor TV se găsesc AICI.
În funcție de vârstă, cea mai mare pondere din audiența Pro TV este deținută de telespectatorii cu vârste între 45 și 54 de ani: 24%. Se constată că publicul Pro TV a început să îmbătrânească. La Antena 1, acest segment este de 20,3%, iar la Kanal D de 18,1%.
Un alt segment puternic reprezentat în publicul Pro TV-ului este cel cu vârste între 35 și 44 de ani. Circa 20% dintre telespectatorii la nivel național au vârste între 35 și 44 de ani, la egalitate cu Antena 1, dar mai mare decât la Kanal D (13,5%).
Un target important ca mărime este 55 – 64 de ani: 17,6%. Este o cifră procentuală mai mare decât la Antena 1 (14,2%) și aproape egală cu cea de la Kanal D (17,2%).
Pe targetul „peste 65 de ani”, Pro TV stă mai bine decât Antena 1 și Kanal D. Are o pondere de 15,5%, față de 16,3%, respectiv 26,2%.
Peste jumătate dintre telespectatorii Pro TV (adică 57,1%) au vârste de peste 45 de ani.
Circa 14,7% din audiența acestei televiziuni în prime-time este formată din români cu vârste între 18 și 34 de ani. La Antena 1, acest procent este de 17,7%, iar la Kanal D este de 14,3%.
În funcție de educație, telespectatorii cu studii medii dețin mai bine de jumătate din audiența în prime-time: 55,6%. Românii cu studii superioare sunt prezenți la Pro TV în proporție de 18,6%, o cotă mai mare decât la Antena 1 (12,5%) și Kanal D (8,8%).
Ponderea bărbaților este mai mare decât cea a femeilor: 54,5%, respectiv 45,5%.
https://www.forbes.ro/cine-se-uita-la-pro-tv-prime-time-profilul-telespectatorilor-153935

National Geographic People se lansează în Telekom Romania din 18 februarie
Urmare a reintroducerii televiziunilor National Geographic și National Geographic WILD în Telekom România la 27 decembrie 2019, Nat Geo People se lansează pe 18 februarie 2020, pentru toți abonații Telekom România, informează Media Expres. Nat Geo People este o extensie a brand-ului National Geographic, ce aduce în prim-plan experiențe reale din viața oamenilor. Întâmplările sunt relatate de personaje adevărate, oameni din întreaga lume, ce dezvăluie situații emoționante, dar și amuzante din viața acestora, notează Media Expres. Nat Geo People are un public țintă mai degrabă feminin și difuzează seriale precum „Cesar Millan, șeful haitei”, “Să nu-i spui mamei”, “Croaziera”, “La Dolce Vita, cu David Rocco”. National Geographic este o televiziune importantă pentru conținutul premium, cu documentare de top și docu-drama premiate la nivel internațional, inclusiv Oscar, BAFTA, NAACP.
În ianuarie 2020, National Geographic a avut o audiență medie de 13.000 de telespectatori pe minut, la nivel național (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, ocupând locul 40 în topul audienței generale. La nivel urban, televiziunea a avut o medie de 9.000 de persoane pe minut (toată ziua). Printre documentarele difuzate se numără „Free Solo”, „Geniul: Einstein”, „Povestea lui Dumnezeu, cu Morgan Freeman”, „Cosmos” și „Jane”. „Grota” („The Cave”), un documentar nominalizat la Oscar, va avea premiera la 1 martie, urmat de „Cosmos: Lumi Posibile” și „Geniul: Aretha”.

https://www.forbes.ro/national-geographic-people-se-lanseaza-telekom-romania-din-18-februarie-153832

Cine se uită la Pro TV în prime-time? (profilul telespectatorilor)

În perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020, Pro TV a avut în prime-time (orele 19:00 – 24:00) o audiență medie de 1.409.000 de telespectatori pe minut, la nivel național. Pro TV este televiziunea cu cea mai mare audiență de pe piața TV din România. Cifra de 1.409.000 înseamnă numărul estimat de români care au urmărit, în fiecare minut din prime-time, în perioada amintită, programele difuzate de Pro TV. Această audiență medie este mai redusă cu 250.000 de persoane decât cea înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut. Este o pierdere grea în decursul unui an, mai cu seamă că analiza s-a făcut într-un interval cu un consum maxim de televiziune în cursul unui an (sezonul rece care ține oamenii în casă.) În funcție de vârstă, cea mai mare pondere din audiența Pro TV este deținută de telespectatorii cu vârste între 45 și 54 de ani: 24%. Se constată că publicul Pro TV a început să îmbătrânească. La Antena 1, acest segment este de 20,3%, iar la Kanal D de 18,1%.

https://www.forbes.ro/cine-se-uita-la-pro-tv-prime-time-profilul-telespectatorilor-153935

Ordonanța de urgență privind vânzarea cartelelor prepay doar cu buletinul este neconstituțională - Curtea Constituțională
Ordonanța de urgență privind vânzarea cartelelor prepay doar cu buletinul adoptată de Guvernul Dăncilă este neconstituțională, a decis marți Curtea Constituțională. Amintim că după cazul Caracal Guvernul Dăncilă a impus prin Ordonanță de Urgență obligația ca operatorii de telefonie mobilă să colecteze datele personale ale celor care cumpără cartele prepay, motivul invocat de autorități fiind identificarea și pedepsirea celor care fac farse la 112, dar și reducerea timpilor de intervenție. Curtea Constituțională s-a pronunţat marți asupra excepţiei de neconstituţionalitate privind Ordonanța de Urgență care modifică legislația legată de sistemul pentru apeluri de urgență și comunicațiile electronice. Sesizarea a fost depusă în septembrie 2019 de către Avocatul Poporului, care susținea, între altele, că O.U.G. nr. 62/2019 "afectează drepturi, libertăți și îndatoriri cetățenești". În urma deliberărilor, Curtea Constituțională, cu unanimitate de voturi, a admis excepția de neconstituționalitate și a constatat că OUG este neconstituțională, în ansamblul său.

https://www.hotnews.ro/stiri-esential-23669117-ordonanta-urgenta-privind-cumpararea-cartelelor-prepay-doar-buletinul-este-neconstitutionala-decis-curtea-constitutionala.htm

Firmele IT din România cer liderilor europeni creșterea bugetului UE pentru transformare digitală de la 3% la 10%
În prezent, bugetul propus de Comisia Europeană pentru programul Europa Digitală este de 9,2 miliarde de euro, respectiv o pondere de 3% din bugetul UE. Iar în contextul reuniunii extraordinare a Consiliului European, Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii cere președintelui Klaus Iohannis, reprezentantul României în cadrul reuniunii, să pună pe agenda negocierilor inițiativa de majorare a bugetului alocat digitalizării la 10%. Potrivit Digital Europe, propunerea Comisiei reprezintă un procent insuficient acordat digitalizării, comparativ cu alte cheltuieli asumate din buget, iar asociațiile componente vin către liderii europeni cu următoarele solicitări: creșterea bugetului UE pentru transformare digitală cu până la 10%; extinderea semnificativă a programului Europa digitală - de la 9,2 miliarde de euro la 25 miliarde de euro - pentru a maximiza impactul pe termen scurt și mediu asupra competențelor digitale ale cetățenilor, IMM-urilor și dezvoltării AI la nivelul UE; integrarea digitalizării în programul-cadru de cercetare Horizon Europe; alocarea de cheltuieli specifice pentru inovarea digitală din alte programe de finanțări, cum ar fi politica agricolă comună sau politica de coeziune; creșterea bugetului general pentru R&D de la 2% la 3% din PIB-ul UE. ANIS apelează la Președintele Klaus Iohannis pentru sprijin în această inițiativă. Pentru a susține aceste demersuri, fiecare dintre cele 24 de asociații parte a Digital Europe a trimis către negociatorul țării respective o solicitare de susținere a acestor propuneri. În solicitarea trimisă de ANIS Președintelui Klaus Iohannis, reprezentantul României în această reuniune, Asociația a ținut să menționeze, pe lângă cele de mai sus, necesitatea primordială pe plan local a digitalizării serviciilor publice și a companiilor locale. „Investițiile sunt necesare pentru educarea noii generații, dar și pentru formarea competențelor digitale ale angajaților deja existenți, pentru a ne menține țara competitivă și în conformitate cu transformarea digitală a societății. Pe scurt, pentru a permite companiilor locale să se dezvolte, dar și pentru a menține un stil de viață occidental, avem nevoie de investiții concentrate în infrastructura și abilitățile digitale”, a declarat Gabriela Mechea, Director executiv ANIS. Potrivit datelor centralizate de Digital Europe, companiile digitale cresc de două ori și jumătate mai repede decât companiile non-digitale. Cu toate acestea, 52% dintre cetățeni trebuie să dobândească noi abilități digitale pentru a performa la locul de muncă, iar la nivelul întregii Europe avem un deficit de 900.000 de specialiști în IT&C. De asemenea, segmentul inteligenței artificiale, care ar putea adăuga 3,6 trilioane de euro la creșterea economică a Europei până în 2030, reprezintă un alt domeniu în care nu se investește suficient. Comparativ, SUA investește de 4 ori mai mult decât Europa în această arie, iar China dublu. Mai mult, se estimează că industriile digitalizate ar putea duce la o reducere de 20% a emisiilor globale de CO2. „Dorim să evidențiem că solicitările noastre nu vizează o creștere a bugetului general, ci mai degrabă o realocare de resurse către acele zone care vor stimula digitalizarea și vor pregăti Europa pentru viitor. Pentru a concura la nivel mondial și a crea locuri de muncă bine plătite, companiile au nevoie de o piață europeană în care să poată crește rapid, respectiv de investiții concentrate pe transformarea digitală, în domenii precum big data, inteligență artificială, 5G și calcul performant. Pentru a stimula cetățenii, dar și regiunile mai sărace, trebuie să ne asigurăm că aceștia au competențele necesare pentru joburile viitorului, iar industriile principale sunt din ce în ce mai digitalizate”, a declarat Cecilia Bonefeld-Dahl, Director General a Digital Europe.

https://www.startupcafe.ro/afaceri/firme-it-bugete-transformare-digitala-ue.htm

Președintele Consiliului Concurenței: Telekom vrea să iasă din piața de comunicații din România. Va trebui să ne batem capul, în perioada următoare, ca lucrurile să rămână la fel de concurențiale
Două mari lucruri se întâmplă anul acesta în industria telecom: Unul din cei patru mari operatori vrea să iasă din piață și al doilea este lictația pentru noile frecvente pentru servicii 5G, a declarat marți Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței. "Și eu aș vrea să fie la fel de concurențială piața telecom cum e acum, dar se întâmplă niște lucruri și va trebui să ne batem capul, în perioada următoare, ca lucrurile să rămână la fel de concurențiale. Pe partea de preluare a operațiunilor Telekom, dacă se va ajunge acolo, este implicat și Bruxelles-ul și noi și ANCOM vom lucra cu oficialii europeni", a precizat Chirițoiu. Întrebat marți de HotNews.ro dacă poate oferi mai multe detalii despre această posibilă tranzacție, Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței a spus: 'Dacă ei nu au ieșit public, nu pot eu să ies." Întrebat dacă a fost anunțată Comisia Europeană, Chirițoiu a precizat: "Din nou, compania achizitoare trebuie să informeze". De asemenea, întrebat despre acest subiect, și Eduard Lovin, vicepreședintele ANCOM (autoritatea de reglementare în Comunicații) a precizat că nu are detalii. "Am doar informațiile din presă. ANCOM va interveni doar dacă se vor cesiona licențe de la un operator la altul.", a spus vicepreședintele ANCOM. În luna ianuarie din acest an, ministrul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, Lucian Bode, a confirmat într-un interviu pentru HotNews.ro că "au avut loc discuții prospective între diverse părți interesate de o eventuală tranzacție" (n.a. a acțiunilor deținute de DT/OTE la Telekom România). Întrebat ce face acum statul român, acționar minoritar la fostele Romtelecom și Cosmote, Bode a spus: "în momentul de față analizăm cu foarte mare atenție ceea ce se întâmplă în piață și lucrăm efectiv la calibrarea poziționării noastre în funcție de cele mai recente evoluții."

https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-23668912-presedintele-consiliului-concurentei-telekom-vrea-iasa-din-piata-comunicatii-din-romania-trebui-batem-capul-perioada-urmatoare-lucrurile-ramana-fel-concurentiale.htm

Uniunea Europeană ameninţă cu reguli mai dure privind conţinuturile considerate ''discurs de ură''
Companiile din sectorul înaltelor tehnologii s-ar putea confrunta cu reguli şi sancţiuni mai dure în Europa dacă nu reuşesc să ţină sub control în mod adecvat conţinuturile considerate a fi ''discurs de ură'' şi dezinformarea, a avertizat, luni, la Bruxelles, comisarul european pentru piaţa internă, Thierry Breton, după convorbirile avute cu directorul executiv al Facebook, Mark Zuckerberg, relatează APP. "Dacă toate platformele care operează pe continentul european nu respectă condiţiile pe care tocmai le-am menţionat, da, vom fi nevoiţi să intervenim într-un mod mai strict", a declarat Breton jurnaliştilor. Dar Thierry Breton, care conduce politica digitală a UE împreună cu comisarul european pentru concurenţă Margrethe Vestager, a avertizat că noua legislaţie ce va fi adoptată până la sfârşitul anului ar putea fi mult mai dură în domeniul înaltelor tehnologii. Aceste noi reguli ''pot fi obligatorii pentru a evita acest tip de abuz, deoarece este abuziv, atunci când un conţinut total ilegal este diseminat masiv către concetăţenii noştri'', a subliniat Breton, potrivit Agerpres.

https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-23668319-uniunea-europeana-ameninta-reguli-mai-dure-privind-continuturile-considerate-39-39-discurs-ura-39-39.htm

Documentarul „Ieșirea trenurilor din gară”, realizat de Radu Jude și Adrian Cioflâncă, va avea premiera mondială pe 26 februarie la Berlinale
Lungmetrajul documentar „Ieșirea trenurilor din gară”, regizat de Radu Jude și istoricul Adrian Cioflâncă, va avea premiera mondială pe 26 februarie, la Festivalul Internațional de Film de la Berlin, unde este selectat în secțiunea competițională Forum. Premiera va avea loc la CinemaxX 4, de la ora locală 19.00, iar filmul va rula în festival și în zilele de 27 și 29 februarie și 1 martie. Pe 27 februarie, va fi proiectat la Delphi Filmpalast, de la ora 15.00, pe 29 februarie, va rula la Cubix 5, de la ora 10.00, iar pe 1 martie, la CinemaxX 6, de la ora 18.30. Cea de-a 70-a ediţie a Berlinalei va avea loc între 20 februarie şi 1 martie 2020. „Ieşirea trenurilor din gară” este un film de montaj compus în întregime din fotografii de arhivă şi documente referitoare la Pogromul de la Iaşi din iunie 1941. Prima parte a filmului e alcătuită din fotografii ale victimelor, însoţite pe coloana sonoră de declaraţii şi mărturii despre soarta lor. Partea a doua, mai scurtă, reprezintă un montaj din fotografii realizate în timpul Pogromului, unele dintre ele inedite.

https://www.forbes.ro/documentarul-iesirea-trenurilor-din-gara-realizat-de-radu-jude-si-adrian-cioflanca-va-avea-premiera-mondiala-pe-26-februarie-la-berlinale-153823

Au fost stabilite nominalizările la Premiile Gopo 2020
„La Gomera” (regia Corneliu Porumboiu), „Călătoria fantastică a Maronei” (regia Anca Damian), „Monștri.” (r. Marius Olteanu), „Parking” (r. Tudor Giurgiu) și „Touch Me Not” (r. Adina Pintilie) sunt filmele care au intrat în cursa pentru câștigarea trofeului Gopo la categoria „Cel mai bun film de lungmetraj”. Gala Premiilor Gopo va avea loc pe 24 martie 2020, la Teatrul Național I.L. Caragiale din București. 22 de lungmetraje românești lansate în cinematografe în 2019 au fost luate în considerare de juriul din acest an pentru desemnarea nominalizărilor la cea de-a 14-a ediție a Galei Premiilor Gopo. Filmele cu cele mai multe nominalizări sunt: „La Gomera” (13 nominalizări), „Heidi” (10), „Monștri” (9), „Touch Me Not” (9), „Parking” (8) și „Mo” (6). La categoria „Cea mai bună regie” au fost selectați: Adina Pintilie („Touch Me Not”), Anca Damian („Călătoria fantastică a Maronei”), Cătălin Mitulescu („Heidi”), Corneliu Porumboiu („La Gomera”) și Marius Olteanu („Monștri.”). La secțiunea „Cea mai bună actriță” într-un rol principal sunt nominalizate: Belén Cuesta („Parking”), Catrinel Marlon („La Gomera”), Cătălina Mihai („Heidi”), Dana Rogoz („Mo”) și Judith State („Monștri.”). La categoria „Cel mai bun actor într-un rol principal” au fost nominalizați: Gheorghe Visu („Heidi”), Iulian Postelnicu („Arest”), Mihai Smarandache („Parking”), Radu Botar („Cardinalul”) și Răzvan Vasilescu („Mo”) concurează.
https://www.forbes.ro/au-fost-stabilite-nominalizarile-la-premiile-gopo-2020-153798

Disputa Telekom - Discovery continuă. Americanii spun că nu au cerut operatorului să majoreze preţurile
Gigantul american Discovery nu are nicio legătură cu majorările de preţuri operate de Telekom România, deciziile privind tarifele aparţinând în totalitate operatorului, au declarat reprezentanţii companiei în replică la afirmaţiile făcute săptămâna trecută de Andreas Elsner, directorul comercial pe segmentul rezidenţial în cadrul companiei de comunicaţii. „Suntem din nou surprinşi de declaraţiile făcute recent de Telekom. Discovery nu a solicitat o creştere a tarifelor. Le-am oferit celor de la Telekom mai mult conţinut valoros, fără o creştere a preţurilor - un exemplu fiind drepturile noi pentru Circuitul ATP de pe Eurosport. Orice creştere a preţurilor abonamentelor Telekom este în totalitate la latitudinea operatorului şi nu are nicio legătură cu Discovery”, a declarat Victoria Davies, prim vicepreşedinte, general manager pentru Discovery în Europa Centrală şi de Est, ţările mediteraneene şi Asia centrală. Elsner declarase săptămâna trecută că Telekom ar fi trebuit să majoreze şi mai mult tarifele dacă ar fi păstrat posturile TV de la Discovery în grilă. „„Discovery Group a fost super inflexibil în discuţii. Dacă am fi păstrat Discovery în condiţiile propuse de ei creşterea noastră de preţuri din acest an nu ar fi trebuit să fie de 2 lei pe abonament ci de 2 euro, ar fi trebuit să creştem preţurile cu 2 euro. Nu avea sens să facem asta.“ Elsner a susţinut şi că Telekom primeşte o ofertă de preţ mult mai mare faţă de compania de cablu Digi, liderul pieţei locale de televiziune. „Dacă aş primi de la Discovery preţul oferit Digi aş semna imediat pentru conţinut, dar nu vreau să plătesc facturile pentru întreaga piaţă.“, a spus el.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/disputa-telekom-discovery-continua-americanii-spun-ca-nu-au-cerut-operatorului-sa-majoreze-preturile-18857255

Orange România, liderul pieţei de telecom, a pus ochii pe „tezaurul” de comisioane al băncilor şi vrea să le ia clienţii cu un serviciu de plăţi şi transferuri valutare fără taxe.
Fostul bancher Mircea Spinei, acum la Orange Money: La bănci, clienţii pot ajunge să dea taxe de 15 euro la o plată de 200 / 300 de euro
Comisioanele practicate de băncile locale pentru tranzacţiile în euro, care pot ajunge şi la 15 euro la sume „mici” de 200 / 300 de euro, îi determină pe clienţi să caute alternative de a realiza schimburi valutare şi de a face plăţi prin alte companii care au comisioane mai mici, au declarat în cadrul unei conferinţe de presă reprezentanţii Orange Money, serviciul financiar pe mobil lansat de gigantul Orange, liderul pieţei locale de comunicaţii. „Să faci un ordin de plată către banca unde ai tu creditul. Aici vorbim de comisionul de plată, acolo e discuţia relevantă. În euro chiar dacă reglementările au împins comisioanele în jos vorbim în continuare de comisioane de plată cuprinse între 1-15 euro pentru sume mici de 200-300 de euro, plăteşti un 15 euro doar comision de plată şi atunci nu mai are rost să fii atent la rata de schimb”, a explicat Mircea Spinei, Head of Transactions and Payments la Orange Money, care anterior, în perioada 2005-2018 a lucrat pentru bănci precum ABN Amro şi BCR. Schimbul din lei în euro sau în alte valute pentru a achita rate la credite reprezintă încă un comportament obişnuit pe piaţă, şi va continua să fie, a adăugat el. „Gândiţi-vă că aveţi de plătit o rată la credit în euro. Chiar dacă băncile nu mai dau credite în euro stocul de credite în valută este de 45% deci mai sunt mulţi ani de plătit rate în valută.”

https://www.zf.ro/business-hi-tech/orange-romania-liderul-pietei-telecom-pus-ochii-tezaurul-comisioane-bancilor-vrea-le-ia-clientii-serviciu-plati-transferuri-valutare-taxe-fostul-bancher-mircea-spinei-acum-orange-money-banci-18856571

Ultimul sezon al serialului „Preacher” va fi difuzat din 20 februarie, la AMC
Al patrulea și ultimul sezon al serialului Preacher va avea premiera la AMC pe 20 februarie. La fel de șocant, sângeros, profan și controversat ca întreaga serie, va fi difuzat în fiecare seară de joi, de la ora 22:00. AMC va difuza în exclusivitate câte două episoade, săptămânal. Preacher este inspirat de celebrele benzi desenate omonime, semnate de către Garth Ennis și Steve Dillon, publicate de Vertigo Comics despre un predicator dintr-un orășel din Texas, Jesse Custer (Dominic Cooper), posedat de către Genesis, cea mai puternică entitate din univers. Genesis îi conferă lui Jesse puterea de a controla prin discurs, astfel încât oricine îi aude vocea face ceea ce Jesse îi cere. Supărat că lumea e nedreaptă, Jesse începe – alături de prietena lui, Tulip – o căutare a lui Dumnezeu pentru a-i cere explicații.
https://tvmania.ro/ultimul-sezon-al-serialului-preacher-va-fi-difuzat-din-20-februarie-la-amc-267328.html

National Geographic își lărgește portofoliul în Telekom Romania Nat Geo People se lansează din 18 februarie
Urmare a reintroducerii canalelor National Geographic și National Geographic WILD în Telekom Romania în 27 decembrie 2019, Nat Geo People se lansează mâine, 18 februarie 2020, fiind disponibil tuturor abonaților Telekom Romania. Nat Geo People este o extensie firească a brand-ului National Geographic, ce aduce în prim-plan experiențe reale din viața oamenilor. Întâmplările sunt relatate de personaje adevărate, oameni fascinanți din întreaga lume, ce dezvăluie situații emoționante, dar și amuzante din viața acestora. Portretizează oamenii – cu pasiunile, emoțiile și diversitatea lor. Arătând viața reală fără un scenariu, Nat Geo People răspunde așteptărilor femeilor care apreciază autenticitatea, angajamentul și conținutul plin de profunzime, prezentate la cea mai înaltă calitate, garantată de brand. Fanii Nat Geo People vor fi încântați să vadă noi episoade din serialele îndrăgite, printre care Cesar Millan, șeful haitei, Să nu-i spui mamei, Croaziera, La Dolce Vita, cu David Rocco.
https://tvmania.ro/national-geographic-isi-largeste-portofoliul-in-telekom-romania-nat-geo-people-se-lanseaza-din-18-februarie-267312.html

Lucian Mîndruță, Digi24 și Digi FM lansează campania „Cu drumurile curate”
Pentru cei care nu așteptă ca schimbarea să vină de ceilalți, ci fac schimbarea care face diferența, Lucian Mîndruță, Digi24 și Digi FM lansează Cu drumurile curate'. Campania de implicare civică își propune să îndemne românii la acțiuni concrete și recurente pentru protecția mediului. Când mergi încet pe drumurile României, realizezi că prea mulți dintre noi își iubesc țara doar din vorbe. Iar faptele spun altceva: tone de gunoaie, de la cele de construcții și până la cele menajere, ajung ZILNIC pe marginea drumurilor, pe câmpuri și în păduri. Începem deci prin a vă arăta ceea ce, la 90 de kilometri pe oră, nu avem când să vedem. Și, după aceea, încercăm să și strângem, pe porțiuni pe care putem strânge comunități să ne ajute. În Muntenia, Ardeal și Moldova,' a declarat jurnalistul Lucian Mîndruță.
https://tvmania.ro/lucian-mindruta-digi24-si-digi-fm-lanseaza-campania-cu-drumurile-curate-267306.html

Minimax difuzează din 15 februarie un nou serial animat: „Unde-i Waldo?”
„Unde-i Waldo?', cel mai nou serial animat difuzat de Minimax, va avea premiera sâmbătă, 15 februarie, de la ora 18:00. Celebrul personaj este cunoscut pentru cârja sa magică, talentul la dezlegat enigme, dorința de a face bine și vestimentația sa în dungi albe și roșii. Waldo are o atitudine optimistă și adesea apare cu zâmbetul pe față, fiind un personaj plin de energie pozitivă.
https://tvmania.ro/minimax-difuzeaza-din-15-februarie-un-nou-serial-animat-unde-i-waldo-267294.html

Ancheta din Hunedoara a echipei „România, te iubesc!”, urmărită de 1 milion de telespectatori
Ancheta făcută în judeţul Hunedoara de echipa emisiunii „România, te iubesc!” fost urmărită, duminică seară, la Pro TV, de 1 milion de telespectatori. Emisiunea „România, te iubesc!” a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat 4,9 puncte de rating şi 17,5% share pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din mediul urban. Emisiunea „România, te iubesc!” a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat 4,9 puncte de rating şi 17,5% share pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din mediul urban. Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, aproximativ 1 milion de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audienţă, de la 18:58, emisiunea a fost vizionată de peste 1,6 milioane de români. Rareş Năstase a prezentat, duminică seară, prima ediţie din seria „Judeţe la Stăpân” din acest sezon al emisiunii. Ancheta a arătat că în judeţul Hunedoara, unde există importante bogăţii de aur şi cărbune, este lăsat în paragină, însă aici există interese mari.
https://www.news.ro/cultura-media/ancheta-din-hunedoara-a-echipei-romania-te-iubesc-urmarita-de-1-milion-de-telespectatori-1922405617002020021219268357

Filmul care marchează revenirea Sophiei Loren în lungmetraj, distribuit de Netflix
Netflix a cumpărat drepturile de difuzare la nivel global a filmului „The Life Ahead/ La vita davanti a sé”, care marchează revenirea actriţei Sophia Loren în lungmetraj după zece ani. Regizat de fiul ei, Edoardo Ponti, drama este o adaptare a romanului „La vie devant soi”, de Romain Gary. Cartea a mai fost transpusă în film de israelianul Moshe Mizrahi sub titlul „Madame Rosa”, cu Simone Signoret în rol principal. Lungmetrajul a câştigat Oscarul pentru „film în limbă străină” în 1978. Loren, în vârstă de 84 de ani, joacă rolul Madame Rosa, supravieţuitoare a Holocaustului, care leagă o prietenie cu Momo, un imigrant senegalez în vârstă de 12 ani. Acţiunea filmului este plasată în Bari, iar povestea este spusă din punctul de vedere ales în carte, al copilului Momo. Din distribuţie mai fac parte actriţa spaniolă transgender Abril Zamora, italianul Renato Carpentieri şi iranianul Babak Karimi. Cel mai recent, Sophia Loren a putut fi văzută în drama muzicală „Nine” (2009), regizată de Rob Marshall.
https://www.news.ro/entertainment/filmul-care-marcheaza-revenirea-sophiei-loren-in-lungmetraj-distribuit-de-netflix-1922402917422020021419268492

Berlinala 2020 - Documentarul „Ieşirea trenurilor din gară”, despre Pogromul de la Iaşi, premiera mondială pe 26 februarie
Lungmetrajul documentar „Ieşirea trenurilor din gară”, regizat de Radu Jude şi istoricul Adrian Cioflâncă, va avea premiera mondială pe 26 februarie în cadrul Festivalului Internaţional de Film de la Berlin, unde este selectat în secţiunea competiţională Forum. Filmul va rula în festival şi în zilele de 27 şi 29 februarie şi 1 martie. Cea de-a 70-a ediţie a Berlinalei va avea loc între 20 februarie şi 1 martie 2020. „Ieşirea trenurilor din gară” este un film de montaj compus în întregime din fotografii de arhivă şi documente referitoare la Pogromul de la Iaşi din iunie 1941. Prima parte a filmului e alcătuită din fotografii ale victimelor, însoţite pe coloana sonoră de declaraţii şi mărturii despre soarta lor. Partea a doua, mai scurtă, reprezintă un montaj din fotografii realizate în timpul Pogromului, unele dintre ele inedite.
https://www.news.ro/cultura-media/berlinala-2020-documentarul-iesirea-trenurilor-din-gara-despre-pogromul-de-la-iasi-premiera-mondiala-pe-26-februarie-video-1922405318002020021119269425

Radu Jude, despre „Tipografic Majuscul”: E un fel de hologramă a personajului descris în dosarul de Securitate. Încerc să forţez graniţele a ceea ce se numeşte film
„Tipografic Majuscul”, al şaptelea lungmetraj al lui Radu Jude, prezintă un caz de răzvrătire faţă de regimul comunist de la începutul anilor 1980, din Botoşani. Intercalat, zeci de minute de imagini din Arhiva Televiziunii Române. Fragmente din varietăţile vremii, din reportaje, din vizitele lui Nicolae Ceauşescu, imagini cu „şoimi”, „pionieri” şi gospodari din Bucureşti, gata să renunţe şi la ultima fărâmă de confort pentru a spijini economia ţării. Filmul a luat naştere pornind de la spectacolul de teatru omonim al Geaninei Cărbunariu, la care s-a adaugat interesul (re)cunoscut al lui Jude pentru arhive. Cineastul a dezvăluit că o bună parte din acest proiect a reprezentat-o descoperirea montajului, mai exact a „ceea ce a fost descoperit de Eisenstein, de Walter Benjamin în anii 1930, de Malraux în cărţile de istoria artei”.
Https://www.news.ro/cultura-media/radu-jude-despre-tipografic-majuscul-e-un-fel-de-holograma-a-personajului-descris-in-dosarul-de-securitate-incerc-sa-fortez-granitele-a-ceea-ce-se-numeste-film-1922404518002020020919269109

Cum justifică Mirela Vaida cazul Vulpiţa de la Acces Direct: „Fără ipocrizie, acesta e scopul oricărei emisiuni. Cât timp un produs are căutare, nu se va opri“
Mirela Vaida, prezentatoarea emisiunii „Acces Direct“, de la Antena 1, a comentat scandalul generat de „telenovela Vulpiţa“, după ce cazul celor doi soţi din Vaslui a ajuns pe masa CNA şi a fost aspru criticat de membrii forului. Mirela Vaida a reacţionat după ce mai mulţi telespectatori au reclamat la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) emisiunea „Acces Direct“, acuzând postul că promovează analfabetismul, incultura şi lipsa de profesionalism, dar şi că profită de pe urma celor doi soţi, Veronica (Vulpiţa) şi Viorel, exploatându-i pentru audienţă. Prezentatoarea „Acces Direct“ a menţionat că emisiunea este lider de audienţă de mai bine de o lună, iar atât timp cât milioane de oameni vor continua să urmărească „telenovela Vulpiţa“, ea va merge mai departe.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/cum-justifica-mirela-vaida-cazul-vulpita-acces-direct-fara-ipocrizie-e-scopul-oricarei-emisiuni-timp-produs-cautare-nu-opri-1_5e4bbe945163ec427133cbfa/index.html

Loredana, în juriul unui show de la Antena 1 după o colaborare de peste 20 de ani cu Pro TV

Loredana Groza (49 de ani) a semnat cu Antena 1, după ce în ultimii peste 20 de ani a fost una dintre vedetele Pro. Ea va face echipă cu Ştefan Bănică Jr. în juriul unei emisiuni cu tradiţie la postul Intact. Dorian Popa, Loredana şi Ştefan Bănică vor alcătui juriul noului sezon al show-ului de talente pentru copii „Next Star“, de la Antena 1, prezentat de Dan Negru din 2012. Informaţia potrivit căreia Loredana a încheiat colaborarea cu Pro TV a fost confirmată de Negru pentru click.ro. „Loredana şi Ştefan vor da mai multă valoare programului «Next Star», singurul kids-show TV din România“, a spus Dan Negru. Loredana a început să colaboreze cu grupul Pro încă din anul 1996. Ea a făcut parte din echipa de antrenori a concursului „Vocea României“ timp de şapte sezoane, din 2011 până în 2017. De asemenea, în 2019, Lori a fost căpitanul celor 100 de artişti din juriul emisiunii „Cântă acum cu mine“, difuzată tot de Pro TV.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/loredana-juriul-unui-show-antena-1-colaborare-20-ani-pro-tv-1_5e4aba285163ec42712d89ec/index.html

Reacţia lui Dan Negru după ce Pro TV a anunţat că-şi va face propria emisiune cu măşti
Prezentatorul TV Dan Negru a reacţionat după ce Pro TV a achiziţionat un show originar din Coreea, asemănător emisiunilor făcute celebre în România de el, la Antena 1. După ce Pro TV a anunţat oficial că a achiziţionat licenţa de producţie a show-ului „The Masked Singer“, care are formatul sinonim cu cel al emisiunilor prezentate de Dan Negru la Antena 1, prezentatorul TV a postat pe contul său de Facebook un text ironic la adresa concurenţei. „Celor mulţi care mă întreabă ce părere am de faptul că Pro mi-a copiat formatul cu măşti le răspund cu vorbele lui Blaga: «Cu penele altuia te poţi împodobi, dar nu poţi zbura»“, a scris Dan Negru pe Facebook.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/reactia-dan-negru-pro-tv-anuntat-ca-si-propria-emisiune-masti-1_5e4a8c805163ec42712c1f48/index.html

Pro TV și Pro Cinema, amenzi uriașe pentru depășiri URIAȘE de publicitate. Pro TV: „A fost o eroare”
„A bagat filme în pauzele dintre reclame”. O glumă auzită des de la telespectatorii frustrați de pauzele publicitare interminabile de la TV. Doar că Pro TV a a procedat fix așa în luna decembrie. La fel și Pro Cinema. Postul TV a reușit în luna decembrie, în timpul zilei, să depășească cele 12 minute de publicitate în fiecare oră. În total, televiziunea a avut un record de șapte ore în plus, față de timpul legal, permis de legea audiovizualului. Au fost șapte ore pe Pro TV și încă aproape nouă ore pe Pro Cinema. Atât Pro TV cât și Pro Cinema au primit amenzi maxime, câte 200.000 de lei. Așa s-a întâmplat și în alți ani când posturi precum Kanal D sau Antena 1 au avut încălcări similare. „În mod evident, am depășit foarte mult (timpul alocat publicității - n.r.). A fost o eroare pe care am îndreptat-o de îndată ce am observat-o”, a spus reprezentantul Pro TV.
https://www.paginademedia.ro/2020/02/pro-tv-amenda-cna-depasiri-uriase-de-publicitate

Vom avea o nouă televiziune cu programe de teleshopping – 24 Mix Teleshop
O televziune cu teleshopping de dimineața până seara. Consiliul Național al Audiovizualului a acordat în ședina de astăzi o licență audiovizuală pentru un nou post de televiziune, 24 Mix Teleshop (cu varianta SD și HD), ce va avea doar programe de teleshopping, de dimineața până seara. În grila postului se vor regăsi emisiuni de 25 de minute, cu teleshopping pe diverse programe, precum Travel Teleshopping, o emisiune cu oferte din turism, Piața imobiliară, emisiune realizată în parteneriat cu cu agențiile imobiliare, arhitecți sau designeri, Autoturismul de la A la Z, Anticariat Teleshop, IT Teleshop, Casa și grădina, Zoo Shop.
https://www.paginademedia.ro/2020/02/televiziune-programe-teleshopping-24-mix-teleshop

PE SCURT. La liber pe AntenaPlay: Primele ediții din sezon ale iUmor, Asia Express sau Sacrificiul
La liber. Primele episoade din Asia Express, Sacrificiul, iUmor sau Mangalița vor fi date gratuit de Antena 1, pe platforma AntenaPlay. Mai exact, vor fi disponibile, gratuit, următoarele episoade: Asia Express - Primele patru episoade din cel de-al treilea sezon, Sacrificiul - Primele patru episoade din serialul Sacrificiul – Alegerea, Primele episoade din Mangaliţa şi iUmor, emisiuni ce vor debuta pe 22 februarie.
https://www.paginademedia.ro/2020/02/antenaplay-gratis-debuturile-sezon-primavara

Documentarul „Colectiv”, un film tulburător, se vede și în România. București, Brașov, Cluj sau Iași, printre orașele în care ajunge
Colectiv. Final de proiecție pentru presă. După două ore, toți ziariștii s-au ridicat cu greutate în picioare, iar într-o liniște mormântală și cu privirea în pământ s-au îndreptat către ieșire. Pe scurt, așa a fost primit documentarul Colectiv, de Alexander Nanau, în România. Cu greutate. Greutatea unei realități în care e posibil să ne mai găsim și astăzi. Filmul tulburător, premiat deja la nivel internațional, va fi disponibil și publicului de la noi. Documentarul „Colectiv”, de Alexander Nanau, a ajuns și în România. București, Brașov, Cluj sau Iași se numără printre orașele în care ajunge. Locurile și orașele în care poate fi văzut, în continuare.
https://www.paginademedia.ro/2020/02/documentarul-colectiv-in-romania

Netflix, acces gratuit la filmul „To All The Boys I’ve Loved Before”
Platforma video Netflix oferă „la liber” un nou film. Este vorba despre producția „To All The Boys I’ve Loved Before/ Tuturor băieților pe care i-am iubit”, un film lansat în 2018, care este oferit chiar și utilizatorilor fără abonament, până pe 9 martie. Filmul poate fi vizionat accesând acest link și poate fi urmărit pe computer sau pe un browser Android folosind ultima versiune de Chrome. To All The Boys I’ve Loved Before/ Tuturor băieților pe care i-am iubit este o poveste despre viața sentimentală imaginară a Larei Jean Song Covey care scapă de sub control atunci când scrisorile de dragoste dedicate tuturor băieților pe care i-a iubit, cinci la număr, ajung printr-o „minune” să fie expediate.
https://www.paginademedia.ro/2020/02/netflix-acces-gratuit-la-filmul-to-all-the-boys-ive-loved-before

Nat Geo People revine în România, în rețeaua Telekom
Televiziunea dedicată femeilor, Nat Geo People, revine în România, după aproape doi ani de pauză. Postul va intra în grila de programe a operatorului Telekom începând cu 18 februarie 2020, anunță reprezentanții televiziunii. Mutarea vine după ce în decembrie 2019, Telekom a readus în grilă canalele National Geographic și National Geographic Wild. Tot atunci, au ieșit, în schimb, de pe Telekom, canalele Discovery. „Arătând viața reală fără un scenariu, Nat Geo People răspunde așteptărilor femeilor care apreciază autenticitatea, angajamentul și conținutul plin de profunzime, prezentate la cea mai înaltă calitate, garantată de brand”, spun reprezentanții National Geographic. Nat Geo People va difuzat producții precum „Cesar Millan, șeful haitei”, „Să nu-i spui mamei”, „Croaziera”, „La Dolce Vita, cu David Rocco”. Televiziunea Nat Geo People s-a lansat în România în septembrie 2015. Televiziunea a dispărut apoi în iulie 2018, după ce toate canalele National Geographic au ieșit de pe Telekom.
https://www.paginademedia.ro/2020/02/nat-geo-people-revine-in-romania

AUDIENȚE TV. Asia Express, lider și cu a doua ediție. Ce audiențe a făcut Dinamo – FCSB
AUDIENȚE. Antena 1, liderul serii de duminică. A doua ediție de Asia Express, show produs de Mona Segall, a pus postul TV pe poziția de lider detașat pe toate targeturile de audiență. Poziția bună și pentru Digi Sport 1, care a difuzat derby-ul Dinamo - FCSB, încheiat cu scorul 2-1. NAȚIONAL. A doua ediție de Asia Express a fost prima, la nivel național, cu peste 1,2 milioane de telespectatori, în cele aproape patru ore emisiune. A fost peste Kanal D, urmărit de puțin peste un milion de persoane, pe același interval, în timp ce Pro TV a fost al treilea. Loc bun și pentru Digi Sport 1, care a avut o medie de 700.000 de persoane. Postul a avut, pe intervalul 20.00 - 22.15, derby-ul Dinamo - FCSB. URBAN. Reality-show-ul Antenei 1 s-a apropiat de 700.000 de telespectatori, la orașe, urmat fiind de Digi Sport 1, cu meciul Dinamo - FCSB. Și aici, Pro TV a avut poziția a treia, cu 420.000 de telespectatori. COMERCIAL. Asia Express a avut prima poziție și pe publicul comercial, cu o medie de 340.000 de persoane și o cotă de piață de 22,2%, cifre cu mult peste media obișnuită a postului, în prime-time. Pro TV, cu filmul Doctor Strange, a fost pe doi, cu aproape 250.000 de telespectatori media și o cotă de piață de 16%.
https://www.paginademedia.ro/2020/02/audiente-tv-asia-express-16-februarie-meci-fcsb

Reţeaua Digi Mobil anunţă peste 2 milioane de numere de mobil portate, de la înfiinţarea serviciului de portabilitate în 2008
Rețeaua Digi Mobil a depășit pragul de 2 milioane de numere de telefonie mobilă portate, din octombrie 2008, când a fost lansat serviciul în România, până la 31 ianuarie 2020, potrivit statisticilor comunicate de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) citate de operatorul de telefonie mobilă într-un comunicat. Cu 2.033.468 numere de telefonie mobilă portate, rețeaua Digi Mobil se menține ca principală destinație de portare pe segmentul comunicațiilor electronice mobile în România. În aceeași perioadă, rețeaua fixă a atras peste 258.000 de numere, Digi fiind, de asemenea, operatorul preferat pentru portare de utilizatorii acestor servicii. În total, 2.291.536 de numere de telefonie fixă și mobilă au venit prin portare în rețeaua Digi, în cei peste 11 ani de existență ai serviciului de portabilitate, conform datelor prezentate de autoritatea de reglementare. În plus, luna ianuarie 2020 a marcat un nou record al ultimelor 24 de luni pentru Digi Mobil, cu 36.048 de numere de telefonie mobilă portate. Digi | RCS & RDS s-a menținut ca lider la portabilitatea globală (numere de telefonie fixă și mobilă portate), cu 37.922 numere portate, reprezentând 44% din totalul portărilor înregistrate de serviciul ANCOM, în prima lună a anului. Digi Mobil și Digi Tel au înregistrat o creștere a atractivității față de prima lună a anului 2018, atrăgând cu 48% mai multe numere de telefonie fixă și mobilă în ianuarie 2020 decât în ianuarie 2018 și cu 14 % mai multe numere decât în aceeași perioadă a anului anterior (33.355 numere portate în rețeaua fixă și mobilă).
https://www.economica.net/reteaua-digi-mobil-anunta-peste-2-milioane-de-numere-de-mobil-portate-de-la-infiintarea-serviciului-de-portabilitate-in-2008_180037.html

Reţeaua Digi Mobil anunţă peste 2 milioane de numere de mobil portate, de la înfiinţarea serviciului de portabilitate în 2008
Rețeaua Digi Mobil a depășit pragul de 2 milioane de numere de telefonie mobilă portate, din octombrie 2008, când a fost lansat serviciul în România, până la 31 ianuarie 2020, potrivit statisticilor comunicate de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) citate de operatorul de telefonie mobilă într-un comunicat. Cu 2.033.468 numere de telefonie mobilă portate, rețeaua Digi Mobil se menține ca principală destinație de portare pe segmentul comunicațiilor electronice mobile în România. În aceeași perioadă, rețeaua fixă a atras peste 258.000 de numere, Digi fiind, de asemenea, operatorul preferat pentru portare de utilizatorii acestor servicii. În total, 2.291.536 de numere de telefonie fixă și mobilă au venit prin portare în rețeaua Digi, în cei peste 11 ani de existență ai serviciului de portabilitate, conform datelor prezentate de autoritatea de reglementare. În plus, luna ianuarie 2020 a marcat un nou record al ultimelor 24 de luni pentru Digi Mobil, cu 36.048 de numere de telefonie mobilă portate. Digi | RCS & RDS s-a menținut ca lider la portabilitatea globală (numere de telefonie fixă și mobilă portate), cu 37.922 numere portate, reprezentând 44% din totalul portărilor înregistrate de serviciul ANCOM, în prima lună a anului. Digi Mobil și Digi Tel au înregistrat o creștere a atractivității față de prima lună a anului 2018, atrăgând cu 48% mai multe numere de telefonie fixă și mobilă în ianuarie 2020 decât în ianuarie 2018 și cu 14 % mai multe numere decât în aceeași perioadă a anului anterior (33.355 numere portate în rețeaua fixă și mobilă).
https://www.economica.net/reteaua-digi-mobil-anunta-peste-2-milioane-de-numere-de-mobil-portate-de-la-infiintarea-serviciului-de-portabilitate-in-2008_180037.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL