×

Revista presei -- Data și ora publicării: 19.02.2020 16:08:48

REVISTA PRESEI / 19 feb 2020 /




Pro TV și Pro Cinema, amenzi uriașe pentru depășiri URIAȘE de publicitate. Pro TV: „A fost o eroare”
ULTIMA ORĂ. O pană de curent a dat peste cap TVR. Cum e afectată emisia
Pro TV a primit o amendă de 80.000 de euro dar a încasat peste 200.000 de euro din depășirile de publicitate (Titlu modificat de Media Expres. Articolul nu conține niciun detaliu privind modul de calcul al estimării privind încasările din publicitate)
Câți bani a făcut Antena 1 cu serialul Vulpița? Mulți, pentru că unele "episoade" au fost cât Las Fierbinți în audiențe
Cât i-a „costat” Vulpița pe cei de la Antena 1. Acces Direct, amendă-record pentru o lună de emisiuni cu circul Vulpiței
Cine se uită la Kanal D în prime-time? (profilul telespectatorilor)
Telekom România a înregistrat venituri consolidate în creștere cu 5%, până la 980 mil. euro, în T4 2019
Veniturile consolidate ale Telekom Romania
S-a scumpit Antena Play. Cât costă acum abonamentul?
Pierre-Etienne Cizeron preia funcţia de Chief Marketing Officer la Orange România, în locul lui Yves Martin
Noul sezon al serialului „Vlad” vine cu suspans și cu noi personaje! Cine se alătură distribuției
Aida Economu și Monica Bîrlădeanu, adversare în competiția „Pe Bune?!”
Turneul WTA de la Dubai va fi difuzat în exclusivitate de Digi Sport
Este oficial! Loredana Groza și Ștefan Bănică vor juriza noul sezon „Next Star”, de la Antena 1
Vom avea o nouă televiziune cu programe de teleshopping – 24 Mix Teleshop
Serialul documentar „Victimele lui R. Kelly”, din 26 februarie la Crime + Investigation
Violeta Luca, general manager Microsoft: România nu are destui specialişti certificaţi în cloud sau inteligenţă artificială
Telekom Romania revine pe creștere în 2019. Veniturile au avansat la 980 milioane de euro, iar profitul brut operațional a urcat la 178 milioane de euro
Reţeaua Digi Mobil anunţă peste 2 milioane de numere de mobil portate, de la înfiinţarea serviciului de portabilitate în 2008
Industria IT vrea standarde de la Guvern: Softurile pentru instituții publice trebuie să răspundă nevoilor reale


Pro TV și Pro Cinema, amenzi uriașe pentru depășiri URIAȘE de publicitate. Pro TV: „A fost o eroare”

„A bagat filme în pauzele dintre reclame”. O glumă auzită des de la telespectatorii frustrați de pauzele publicitare interminabile de la TV. Doar că Pro TV a a procedat fix așa în luna decembrie. La fel și Pro Cinema. Postul TV a reușit în luna decembrie, în timpul zilei, să depășească cele 12 minute de publicitate în fiecare oră. În total, televiziunea a avut un record de șapte ore în plus, față de timpul legal, permis de legea audiovizualului. Au fost șapte ore pe Pro TV și încă aproape nouă ore pe Pro Cinema. Atât Pro TV cât și Pro Cinema au primit amenzi maxime, câte 200.000 de lei. Așa s-a întâmplat și în alți ani când posturi precum Kanal D sau Antena 1 au avut încălcări similare. „În mod evident, am depășit foarte mult (timpul alocat publicității - n.r.). A fost o eroare pe care am îndreptat-o de îndată ce am observat-o”, a spus reprezentantul Pro TV.
https://www.paginademedia.ro/2020/02/pro-tv-amenda-cna-depasiri-uriase-de-publicitate

ULTIMA ORĂ. O pană de curent a dat peste cap TVR. Cum e afectată emisia

ULTIMA ORĂ. Probleme tehnice serioase în Televiziunea Română. Emisia stațiilor TVR a fost afectată (și încă este, la ora redactării știrii - 20.00) de o pană de curent. Pana de curent a dat peste cap partea de producție din TVR, iar unul dintre jurnale a fost anulat. Totul a început în jurul orei 18.30, când a avut loc o pană de curent. Întreruperea a fost foarte scurtă - de un minut - însă efectele se resimt la câteva ore după. Mai exact, la reluarea alimentării cu energie electrică nu au mai pornit o parte dintre sistemele de producție ale instituției. Este vorba de unul dintre calculatoarele de emisie, de serverele de la știri, de la sport și de la studiourile virtuale. Partea de producție a fost cea mai afectată. Ca urmare, jurnaliștii au fost în imposibilitatea de a-și monta materialele care urmau să intre pe post. Astfel, Jurnalul de la ora 19.00 de pe TVR 2 a fost anulat, iar stația a difuzat doar promo-uri. Nici jurnalul sportiv de la ora 19.30 nu a intrat pe TVR 2. Au rămas și fără internet.
https://www.paginademedia.ro/2020/02/pana-curent-tvr

Pro TV a primit o amendă de 80.000 de euro dar a încasat peste 200.000 de euro din depășirile de publicitate (Titlu modificat de Media Expres. Articolul nu conține niciun detaliu privind modul de calcul al estimării privind încasările din publicitate)

Depășiri de publicitate "istorice" pentru Pro TV și pentru Pro Cinema, dar și o amendă "de ținut minte": 400.000 de lei. Este mult? Este puțin? A ieșit "pe plus" Pro TV sau a pierdut bani? Paginademedia.ro a făcut o estimare legată de încasările Pro TV în luna decembrie din depășirile de publicitate. Înainte de estimări, situația, pe scurt: În luna decembrie, Pro TV a reușit, în timpul zilei, să depășească cele 12 minute de publicitate în fiecare oră. În total, televiziunea a avut un record de șapte ore în plus, față de timpul legal, permis de legea audiovizualului. Au fost șapte ore pe Pro TV și încă aproape nouă ore pe Pro Cinema. Depășirile de publicitate au adus cea mai mare amendă din istoria grupului Pro: 400.000 de lei (adică aproximativ 80.000 de euro). Împărțiți între Pro TV și Pro Cinema (fiecare 200.000).
Pro TV a ieșit "pe plus"
Depășirile de publicitate s-au contabilizat în încasări în plus pentru cele două posturi de televiziune.
Din estimările Paginademedia.ro, numai Pro TV a încasat din reclamele date în plus între 230.000 și 260.000 de euro.
Cifra este o estimare bazată pe audiența postului de televiziune Pro TV în luna decembrie.
https://www.paginademedia.ro/2020/02/estimare-bani-pro-tv-depasiri-publicitate-amenda-cna

Câți bani a făcut Antena 1 cu serialul Vulpița? Mulți, pentru că unele "episoade" au fost cât Las Fierbinți în audiențe

Peste 20 de episoade, audiențe mult peste media stației, multe controverse și o singură amendă (de 100.000 de lei) luată de serialul Vulpița de pe Antena 1. "Un spectacol al degradării umane", a caracterizat un membru CNA "telenovela" de la Acces Direct. Emisiune în care, începând din 13 ianuarie s-a vorbit despre "despre chestiuni grave, despre abandon, despre prostituție, despre amantlâc".
Cazul a adus Antenei 1 audiențe mult peste media postului. Un exemplu: ediția din 7 februarie a avut o medie de 2,24 de milioane de români la televizor. Comparabil cu un episod Las Fierbinți dat de Pro TV seara, în Prime-Time. Tot în 7 februarie se mai înregistra un record: un minut, un vârf de audiență de peste trei milioane de români care se uitau la detaliile "smulse" Vulpiței de Mirela Vaida, anunța Antena 1. Cifre bune și la orașe (8,6 rating), dar și pe publicul comercial (între 18 și 48 de ani) - 5,7 rating și 25% cotă pe piață (adică un sfert dintre tinerii cu televizoarele deschise se uitau la Antena 1. Audiențele ridicate aduse de caz se traduc în încasări de publicitate. Paginademedia.ro a estimat, luând în calcul audiența emisiunii, câți bani au venit din publicitatea dată la Acces Direct. Estimările Paginademedia.ro au luat în calcul edițiile Acces Direct începând din 13 ianuarie, când a fost primul episod. CIFRA. Emisiunile Acces Direct în care a fost abordat și subiectul soților Stegaru - Viorel și "Vulpița" Veronica au atras pentru antena 1 publicitate între 350.000 și 450.000 de euro. Între 350.000 și 400.000 este valoare reclamelor date pe Antena 1, la Acces Direct, în luna cu serialul. Amenda luată de Antena 1: 100.000 de lei, adică până în 25.000 de euro.
https://www.paginademedia.ro/2020/02/cati-bani-a-facut-antena-1-cu-serialul-vulpita-multi-pentru-ca-unele-episoade-au-fost-cat-las-fierbinti-in-audiente

Cât i-a „costat” Vulpița pe cei de la Antena 1. Acces Direct, amendă-record pentru o lună de emisiuni cu circul Vulpiței

Greșești de 15 ori și plătești o dată. CNA a decis amendarea postului Antena 1, cu 100.000 de lei, pentru telenovela „Vulpița”. Sancțiunea vine după ce forul a vizionat, timp de două ședințe, fragmente din mai multe ediții ale emisiunii Acces Direct. Sancțiunea a fost votată în unanimitate de membrii CNA. Amenda a fost dată pentru încălcarea articolelor privind protecția minorilor, dar și a articolului care spune că „nu orice interes al publicului trebuie satisfăcut”. „Ce am văzut aici este un spectacol al degradării umane”, a remarcat Dorina Rusu, membru CNA, după ce membrii au urmărit astăzi ore bune cu fragmente din emisiunea Acces Direct. „Este o degradare extraordinară pentru ce înseamnă televiziune. (...) De o lună de zile exploatați chestia asta. S-a vorbit despre chestiuni grave, despre abandon, despre prostituție, despre amantlâc. Înțeleg nevoia de audiență, dar nu poți depăși chiar orice limită.”, a mai continuat Dorina Rusu. Norina Ionescu, reprezentantul juridic al Antenei Group, a venit pentru a doua oară în fața CNA pentru a apăra postul pe acest caz. „Am urmărit împreună cu dumneavoastră aceste imagini. V-am văzut și pe dumneavoastră empatizând la unele situații, ceea ce esre firesc, omenesc. probabil asta s-a întâmplat și cu telespectatorii, pentru că acest subiect a polarizat publicul foarte mult”, a spus reprezentanta Antenei 1. Aceasta le-a mai spus membrilor că în Antena 1 sunt „niște ședințe cu conducerea trustului pe acest subiect și valențele pe care le-a căpătat în spațiul media și în online, mai ales.” „Întrebarea care rămâne este dacă acest subiect trebuie închis de tot sau dacă se multă la o altă oră și el va putea fi discutat pe televizor? Pentru că este clar o poveste de viață reală”, i-a întrebat Norina Ionescu pe reprezentanta Antenei pe membrii CNA. Aceasta a ținut să sublinieze că, în afaraă de imaginile pe care le-au urmărit membrii CNA, nu s-au văzut, însă, imaginile în care cei doi erau ajutați de Acces Direct.
https://www.paginademedia.ro/2020/02/cna-antena-1-amenda-vulpita

Cine se uită la Kanal D în prime-time? (profilul telespectatorilor)

La începutul acestui an (1 ianuarie – 17 februarie), Kanal D a avut o audiență medie de 1.123.000 de telespectatori pe minut, la nivel național, în prime-time (orele 19:00 – 24:00). Este a doua audiență de pe piața TV după Pro TV (1.409.000). În perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020, Kanal D a înregistrat o audiență națională de 1.123.000 de telespectatori pe minut, în prime-time, conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere cu 127.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului trecut. Este al doilea rating după Pro TV, iar creșterea de audiență este a doua ca mărime după canalul de știri România TV (+158.000 de telespectatori). Noul program difuzat de Kanal D, Survivor România, și noile sezoane ale unor programe deja consacrate, „Bravo, ai stil!”, „Moldovenii”, „Asta-i România”, „Mă numesc Zuleyha” (serial turcesc), au generat această creștere de audiență. În perioada analizată, Kanal D se plasează înaintea televiziunii Antena 1 și își manifestă intenția de a detrona Pro TV din poziția de lider de audiență. Sondajele de audiență pot arăta că o parte dintre telespectatorii Pro TV, care a pierdut o audiență importantă, au migrat către Kanal D. Cei mai mulți telespectatori ai Kanal D, în perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020, au vârste de peste 65 de ani: 26,2%. Este o cifră procentuală mai mare decât la Pro TV (15,5%) și Antena 1 (16,3%). Al doilea segment de audiență este reprezentat de grupa de vârstă 45 – 54 de ani: 18,1%, mai mic decât la Pro TV (24%) și Antena 1 (20,3%). Circa 61,5% dintre telespectatorii programelor Kanal D, în prime-time, au vârste de peste 45 de ani. La Antena 1 cifra este de 50,8%, iar la Pro TV este de 57,1%. Segmentul de public 18 – 24 de ani este în proporție de 6,2% la Kanal D, față de 4,7% la Pro TV și 5,6% la Antena 1. Dintre cele trei mari televiziuni comerciale, Kanal D are cea mai mică cifră procentuală pentru telespectatorii cu studii superioare (8,8%), comparativ cu Pro TV (18,6%) și Antena 1 (12,5%). Studii primare (școală generală) dețin o cotă de 39,2%, mult mai ridicată decât la Pro TV (22,4%) și Antena 1 (29,5%).
https://www.forbes.ro/cine-se-uita-la-kanal-d-prime-time-profilul-telespectatorilor-153963

Telekom România a înregistrat venituri consolidate în creștere cu 5%, până la 980 mil. euro, în T4 2019

Veniturile consolidate ale Telekom România au crescut cu 5%, până la 980 de milioane de euro, în cel de-al patrulea trimestru al anului 2019, încheiat la 31 decembrie 2019, conform datelor publicate astăzi de OTE Group. În perioada menționată, EBITDA ajustată a crescut cu 5% până la 144 milioane de euro, înregistrând a patra creştere trimestrială succesivă. Fluxul de numerar ajustat (FCF) şi după excluderea plăţilor istorice către OTE Group, a înregistrat, de asemenea, o creştere de peste 55 milioane de euro, în 2019. Creşterea veniturilor a fost generată în cea mai mare parte de activitatea principală a companiei. Veniturile din servicii fixe au crescut cu 11% până la 479 milioane de euro în 2019, comparativ cu 2018. În acelasi timp, veniturile din serviciile broadband & TV au înregistrat o creştere uşoară de peste 2%. Veniturile din serviciile convergente fix-mobil au crescut de la un an la altul cu aproximativ 30%. Veniturile din serviciile mobile au înregistrat patru trimestre de creştere succesivă în 2019. La nivelul costurilor, cheltuielile operaţionale totale au scăzut cu peste 3% în 2019, comparativ cu 2018. Numărul angajaţilor full time a scăzut cu 21% de la 6.356 în 2018 până la 5.029 în 2019, prin automatizarea proceselor. “Rezultatele anului 2019 demonstrează faptul că strategia noastră de redefinire a modelului operaţional pentru a deveni o companie simplă şi digitală este corectă” a spus Miroslav Majoroš, CEO, Telekom Romania. Strategia de migrare a segmentului prepay către abonamente a continuat şi în 2019. Ponderea clienţilor postpaid în baza totală de clienţi de servicii mobile – de 4 mil.- a crescut cu 38% în T4 2019. Acest rezultat a fost susţinut de lansarea produsului Mobil Nelimitat in iulie 2019.
https://www.forbes.ro/telekom-romania-inregistrat-venituri-consolidate-crestere-cu-5-pana-la-980-mil-euro-t4-2019-153980

Veniturile consolidate ale Telekom Romania
au crescut anul trecut cu 5%, până la 980 mil. euro. ”Vom avea în atenţie creşterea marjei EBITDA, întrucât nivelul actual care este uşor sub 15%, nu este în linie cu obiectivele noastre”

Veniturile consolidate ale Telekom Romania au crescut anul trecut cu 5%, până la 980 mil. euro, în timp ce EBITDA ajustată înainte de IFRS16 a crescut cu 5% până la 144 mil. euro, majorarea încasărilor fiind generată în cea mai mare parte de activitatea principală a companiei, arată datele financiare publicate astăzi de acţionarul majoritar, OTE Group, controlat de Deutsche Telekom. ”Am făcut deja un progres mare, iar acum trebuie să ne concentrăm pe îmbunătăţirea rezultatelor. Vom avea în atenţie creşterea marjei EBITDA, întrucât nivelul actual care este uşor sub 15%, nu este în linie cu obiectivele noastre. Pe termen mediu trebuie să atingem un nivel de 20%, deşi chiar şi acesta este scăzut comparativ cu alte ţări din UE. Această îmbunătăţire este necesară pentru finanţarea investiţiilor ciclice”, a declarat a spus Nicolas Mahler, Director Executiv Financiar, Telekom Romania. Veniturile din servicii fixe au crescut cu 11% până la 479 mil. euro. În acelasi timp, veniturile din serviciile broadband & TV au înregistrat o creştere uşoară de peste 2%, iar cele din serviciile convergente fix-mobil au urcat cu aproximativ 30%.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/veniturile-consolidate-telekom-romania-au-crescut-anul-trecut-5-pana-980-mil-euro-vom-avea-atentie-cresterea-marjei-ebitda-intrucat-nivelul-actual-usor-15-linie-obiectivele-18862621

S-a scumpit Antena Play. Cât costă acum abonamentul?

Antena Play, platforma pe care sunt emisiunile Antenelor, costă acum puțin mai mult. Cât? Abonamentul pentru AntenaPlay, mai scump cu 10 lei. AntenaPlay costă 19.99 lei, din luna februarie 2020. Scumpirea de abonament se aplică, însă, abonaților noi. Cei care aveau până acum abonament la AntenaPlay vor plăti tot 10 lei, ca și până acum. De asemenea, rămâne neschimbat și abonamentul prin SMS și Paypal. Costul său este de 3 euro plus TVA pe lună.
https://www.paginademedia.ro/2020/02/cat-costa-antenaplay

Pierre-Etienne Cizeron preia funcţia de Chief Marketing Officer la Orange România, în locul lui Yves Martin

Orange România l-a numit pe Pierre-Etienne Cizeron în rolul de Chief Marketing Officer începând cu 16 martie 2020, în locul lui Yves Martin, care va prelua un rol executiv în cadrul unei alte divizii a Grupului. Pierre-Etienne are experienţă de peste 20 de ani în industria de telecomunicaţii şi va coordona strategia de marketing pentru segmentul B2C al Orange România, cu accent pe convergenţa fix-mobil şi pe crearea de sinergii între serviciile de telecomunicaţii şi cele financiare mobile. În acest rol, Pierre-Etienne va raporta Liudmilei Climoc, CEO Orange România, şi va fi membru al echipei executive a companiei. El lucrează în cadrul Orange din 2006 şi a deţinut mai multe roluri în zona comercială şi de marketing, pe pieţe din America, Europa şi Africa. Absolvent de MBA la HEC Paris, el deţine două diplome de master în marketing şi telecomunicaţii. Yves Martin s-a alăturat echipei Orange România în 2016 .
https://www.zf.ro/profesii/pierre-etienne-cizeron-preia-functia-de-chief-marketing-officer-la-orange-romania-in-locul-lui-yves-martin-18863067

Noul sezon al serialului „Vlad” vine cu suspans și cu noi personaje! Cine se alătură distribuției

Manuela Hărăbor se alătură echipei de actori din serialul VLAD, în această primăvară, la PRO TV! Binecunoscuta actriță interpretează rolul unei directoare de hotel care pe parcursul acțiunii serialului se intersectează cu Eliza. Manuela Hărăbor joacă rolul unei femei de carieră cu o funcție importantă, iar în noul sezon VLAD vom vedea impactul pe care-l va avea în întreaga poveste. „M-am bucurat mult să mă alătur echipei serialului, pentru că VLAD este un serial pe care îl urmăresc și îl apreciez. Lucrul pe platou a fost eficient datorită echipei profesioniste și îl felicit pe Jesus del Cerro pentru felul în care știe să-și ghideze actorii. Îmi doresc ca personajul interpretat de mine să aducă un plus de valoare poveștii care a reușit, timp de două sezoane, să țină telespectatorii cu sufletul la gură.', a declarat Manuela Hărăbor.
https://tvmania.ro/noul-sezon-al-serialului-vlad-vine-cu-suspans-si-cu-noi-personaje-cine-se-alatura-distributiei-267352.html

Aida Economu și Monica Bîrlădeanu, adversare în competiția „Pe Bune?!”

Două dintre cele mai frumoase actrițe din România intră diseară, de la 22:30, în competiția Pe Bune?!. Una dintre ele joacă rolul Anei, femeia care-i dă viața peste cap lui Mișu din serialul Profu`, iar cealaltă face parte din cel mai aprig plan de răzbunare în VLAD. Aida Economu și Monica Bîrlădeanu vor încerca să răspundă întrebărilor nebune ale lui Mihai Bobonete și vor lupta pentru susținătorii lor. Cosmin va face echipă cu Aida, colega lui din serialul Profu`, iar Costi își va pune toată încrederea în Monica. De pe panoul cu cele 12 întrebării, jucătorii vor trebui să aleagă și categorii precum: Adio!, Lucrul Dracului și Pe viață. Monica și Costi vor afla ce este de făcut atunci când treci printr-o despărțire, iar întrebarea despre ce se întâmpla cu soțiile din Marea Britanie care își înșelau pe vremuri partenerii îi va pune clar în dificultate pe Aida și Cosmin.
https://tvmania.ro/aida-economu-si-monica-birladeanu-adversare-in-competitia-pe-bune-267343.html

Turneul WTA de la Dubai va fi difuzat în exclusivitate de Digi Sport

Digi Sport transmite, în DIRECT și în EXCLUSIVITATE, Turneul WTA Premier de la Dubai care se desfășoară în perioada 17-22 februarie 2020. De la Dubai, reporterul Gabriel Morariu va intra în direct cu cele mai noi informații și interviuri, înainte și după meciuri. Competiția poate fi urmărită live și pe Digi.Online. Simona Halep va juca direct în optimile de finală, miercuri, 19 februarie, la ora 17:00, și o va întâlni pe jucătoarea tunisiană Ons Jabeur, revelația de la Australian Open, venită din calificări. Meciul va fi transmis în direct și în exclusivitate pe Digi Sport 2 și va fi comentat de Dragoș Suciu și Alexandra Dulgheru.
https://tvmania.ro/turneul-wta-de-la-dubai-va-fi-difuzat-in-exclusivitate-de-digi-sport-267340.html

Este oficial! Loredana Groza și Ștefan Bănică vor juriza noul sezon „Next Star”, de la Antena 1

Este oficial! După toate zvornurile apărute în presă, Loredana Groza a anunțat că va face parte din echipa emisiunii „Next Star', alături de Dorian Popa, Ștefan Bănică și Dan Negru. „Sunt foarte emoționată că am intrat în 2020 cu atât de multe lucrui noi! Nu mi s-a mai întâmplat niciodată!”, spune Loredana. Unul dintre cele mai importante lucrui este că Loredana Groza s-a alăturat echipei Antena1: „Dragii mei voi începe un nou proiect, aici la Antena1. Este vorba de un show de talente care se numește Next Star, dar într-o cu totul altă formă! Cu alta energie, cu alt decor. Colegul meu va fi Ștefan Bănică. E foarte interesant că mă reîntâlnesc cu Ștefan după atâția ani, noi am împărțit scena în turnee atât în România, cât și în alte țări. Dorian Popa și Dan Negru rămân!', a declarat Loredana în cadrul emisiunii „Xtra Night Show'.
https://tvmania.ro/este-oficial-loredana-groza-si-stefan-banica-vor-juriza-noul-sezon-next-star-de-la-antena-1-267334.html

Vom avea o nouă televiziune cu programe de teleshopping – 24 Mix Teleshop

O televziune cu teleshopping de dimineața până seara. Consiliul Național al Audiovizualului a acordat în ședina de astăzi o licență audiovizuală pentru un nou post de televiziune, 24 Mix Teleshop (cu varianta SD și HD), ce va avea doar programe de teleshopping, de dimineața până seara. În grila postului se vor regăsi emisiuni de 25 de minute, cu teleshopping pe diverse programe, precum Travel Teleshopping, o emisiune cu oferte din turism, Piața imobiliară, emisiune realizată în parteneriat cu cu agențiile imobiliare, arhitecți sau designeri, Autoturismul de la A la Z, Anticariat Teleshop, IT Teleshop, Casa și grădina, Zoo Shop. Postul va fiu lansat de societatea Best Mixmedia, din Câmpina, cu o investiție de 87.400 de euro, potrivit informațiilor prezentate în ședința CNA, iar sursa de finanțare va fi din resurse proprii. Laurențiu Megelea, managerul companiei, Best Mixmedia: „Vrem să lansăm o televiziune de teleshopping, care să aducă în audiovizual prezentarea unor produse și servicii din diferite domenii, cum ar fi auto, travel, antichități și așa mai departe.”
https://www.paginademedia.ro/2020/02/televiziune-programe-teleshopping-24-mix-teleshop

Serialul documentar „Victimele lui R. Kelly”, din 26 februarie la Crime + Investigation

Serialul documentar „Victimele lui R. Kelly” va reveni, cu al doilea sezon, pe 26 februarie la postul Crime + Investigation. Episoadele în care femeile abuzate sexual şi emoţional de cântăreţul R&B depun mărturii vor fi difuzate în fiecare miercuri, de la ora 22.00. R. Kelly şi-a ţinut viaţa din spatele scenei departe de public şi autorităţi mai bine de 20 de ani. În ultimii ani, el a fost acuzat de numeroase femei, iar odată cu lansarea primului sezon al documentarului „Victimele lui R Kelly”, au ieşit la iveală o serie de mărturii despre abuzurile la care au fost supuse mai multe femei din viaţa artistului american, stârnind reacţii şi controverse în întreaga lume.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-documentar-victimele-lui-r-kelly-din-26-februarie-la-crime-investigation-1922402619102020021119270586

Violeta Luca, general manager Microsoft: România nu are destui specialişti certificaţi în cloud sau inteligenţă artificială

România nu are suficienţi specialişti în IT certificaţi în cele mai noi tehnologii, precum inteligenţa artificială sau platformele avansate de cloud computing, a declarat Violeta Luca, general manager al subsidiarei locale a gigantului american Microsoft. „Studiile spun că suntem în urma ţărilor mature din punct de vedere al competenţelor digitale şi în tehnologiile de cloud în sensul că sub 3% din populaţie activă are competenţe de inteligenţă artificială (AI) sau de tehnologii avansate de cloud computing. Aceasta este zona slabă pentru noi dar este şi zona de oportunitate, există loc de a creşte numărul de oameni cu competenţe digitale şi de cloud”, a declarat reprezentantul Microsoft în contextul inaugurării în cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti a unui laborator dedicat tehnologiilor de cloud şi AI.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/video-violeta-luca-general-manager-microsoft-romania-nu-are-destui-specialisti-certificati-in-cloud-sau-inteligenta-artificiala-18861044

Telekom Romania revine pe creștere în 2019. Veniturile au avansat la 980 milioane de euro, iar profitul brut operațional a urcat la 178 milioane de euro

Grupul de firme Telekom Romania a înregistrat, în 2019, venituri totale de 980 milioane de euro, în urcare cu 5% față de 2018, iar EBITDA (rezultatul brut al exploatării) a avansat cu 29%, la 178 milioane de euro, potrivit datelor Deutsche Telekom (DT), acționarul majoritar indirect al grupului. În 2018, veniturile Telekom România, care reunește operațiunile fostelor Romtelecom și Cosmote, în prezent Telekom România Communications și Telekom România Mobile Communications, au atins 933 milioane de euro, iar EBITDA s-a situat la 138 milioane de euro. În ultimul trimestru al anului precedent, veniturile grupului au totalizat 289 milioane de euro, comparativ cu 242 milioane de euro în perioada octombrie - decembrie 2018. Potrivit DT, portofoliul de clienți de telefonie mobilă a scăzut față de 2018 cu 8,3%, de la 5,360 milioane la 4,916 milioane. Defalcat, cartelele prepaid au scăzut cu 18,2%, la 2,49 milioane, în timp ce abonamentele au avansat cu 4,7%, la 2,427 milioane. Fostul Cosmote avea, la finele anului 2014, peste 6 milioane de clienți.
https://www.profit.ro/stiri/telekom-romania-revine-pe-crestere-in-2019-veniturile-au-avansat-la-980-milioane-de-euro-iar-profitul-brut-operational-a-urcat-la-178-milioane-de-euro-19270388

Reţeaua Digi Mobil anunţă peste 2 milioane de numere de mobil portate, de la înfiinţarea serviciului de portabilitate în 2008

Rețeaua Digi Mobil a depășit pragul de 2 milioane de numere de telefonie mobilă portate, din octombrie 2008, când a fost lansat serviciul în România, până la 31 ianuarie 2020, potrivit statisticilor comunicate de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) citate de operatorul de telefonie mobilă într-un comunicat. Cu 2.033.468 numere de telefonie mobilă portate, rețeaua Digi Mobil se menține ca principală destinație de portare pe segmentul comunicațiilor electronice mobile în România. În aceeași perioadă, rețeaua fixă a atras peste 258.000 de numere, Digi fiind, de asemenea, operatorul preferat pentru portare de utilizatorii acestor servicii. În total, 2.291.536 de numere de telefonie fixă și mobilă au venit prin portare în rețeaua Digi, în cei peste 11 ani de existență ai serviciului de portabilitate, conform datelor prezentate de autoritatea de reglementare. În plus, luna ianuarie 2020 a marcat un nou record al ultimelor 24 de luni pentru Digi Mobil, cu 36.048 de numere de telefonie mobilă portate. Digi | RCS & RDS s-a menținut ca lider la portabilitatea globală (numere de telefonie fixă și mobilă portate), cu 37.922 numere portate, reprezentând 44% din totalul portărilor înregistrate de serviciul ANCOM, în prima lună a anului.
https://www.economica.net/reteaua-digi-mobil-anunta-peste-2-milioane-de-numere-de-mobil-portate-de-la-infiintarea-serviciului-de-portabilitate-in-2008_180037.html

Industria IT vrea standarde de la Guvern: Softurile pentru instituții publice trebuie să răspundă nevoilor reale

Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii (ANIS), care reprezintă peste 130 de companii din industria IT, propune Guvernului să adopte standarde pentru livrarea de software către sectorul public. Aceste standarde privesc modul în care trebuie descrise cerințele pe care trebuie să le îndeplinească software-ul, modul în care el trebuie evaluat, livrat și după aceea, întreținut astfel încât să existe certitudinea că software-ul achiziționat răspunde nevoilor reale ale instituției publice. Standardele, spune ANIS, sunt importante pentru toţi cei care sunt implicaţi în vreun fel cu instituţiile publice, de la beneficiarul final adică cetăţenii până la stat şi companiile de IT care livrează softul respectiv. Astfel pentru cetățeni, standardizarea ar accelera digitalizarea serviciilor publice și ar elimina mersul la ghișeu. Pentru stat, standardizarea sistemelor informatice i-ar permite să livreze mai multe servicii publice, într-un mod mai sofisticat, fără a depăși bugetele disponibile. Pentru industria software, standardizarea ar aduce predictibilitate, lansare mai frecventă de proiecte publice, șanse egale și folosirea succeselor în proiecte importante ca referințe credibile pentru contractele viitoare. Ideea nu este una nouă, după cum a declarat, pentru ECONOMICA.NET, Mihail Cazacu, Public Affairs Manager al ANIS.
https://www.economica.net/industria-it-guvern-standarde-software-sector-public_179981.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL