×

Revista presei -- Data și ora publicării: 22.02.2020 12:14:08

REVISTA PRESEI / 21 feb 2020 /




Digi Communications raportează profit în creştere cu 131% pentru 2019, la venituri de 1,1 mld. Euro
Serialul spaniol „Patria” intră pe HBO GO în luna mai
Cine se uită la România TV în prime-time? (profilul telespectatorilor)
Cine se uită la Antena 3 în prime-time? (profilul telespectatorilor)
Telekom: numărul de abonați TV a scăzut cu 8%. De ce și câți abonați au rămas?
Media în 2019 și trenduri pentru 2020, în raportul Digital Media Recap
AUDIENȚE TV. Gospodar fără pereche, dar cu audiențe. Și cu Geanina Ilieș, emisiunea de la Pro TV a fost lider de audiențe
Crime + Investigation transmite al doilea sezon din serialul documentar „Victimele lui R Kelly”
Bogdan Mălăele deschide noul sezon „iUmor”: „Este unul dintre cele mai bune momente ale unui invitat special pe scena asta”
Cupa Mondială de Sărituri cu Schiurile (masculin) va fi difuzată în direct la TVR 2
Duminică, la „România, te iubesc!”, Paul Angelescu ajunge în Giurgiu: „Județul este pe ultimul loc la lungimea rețelei de apă potabilă!”
După Andreea Berecleanu, Dana Grecu a anunțat că pleacă de la Antena 3 după 15 ani de colaborare
Afacerile Huawei au frânat în 2019 după anularea licitaţiei 5G şi au rămas la nivelul de 400 mil. euro din 2018
Serialul spaniol „Patria”, adaptare a romanului scris de Fernando Aramburu, lansat în mai pe HBO GO
CNA a amendat B1 cu 10.000 de lei pentru încălcări ale legii în emisiunile "Lumea lui Banciu" şi "Dosar de politician"
RTL va transmite Marele Premiu de F1 al Vietnamului fără echipă de producţie la Hanoi, de teama coronavirusului
Majoros, Telekom România: Restructurarea a fost dificilă, am pierdut clienți și peste 20% dintre salariați au fost disponibilizați, dar ne revenim. Ce va fi în 2020. Compania vrea chiar să angajeze
România - pe primul loc la companiile care nu găsesc angajați în domeniul tehnologiei informației și comunicațiilor
Digi, profit net mai mult decât dublu în 2019
Șeful financiar al OTE: Continuăm să explorăm toate opțiunile cu privire la Telekom România. Vedem noi semne de stabilizare legate de operațiunile din România, perspectivele sunt clar pozitive
Autoritățile europene avertizează: Preluarea Fitbit de către Google prezintă riscuri pentru datele utilizatorilor. Fitbit are în București cel mai mare birou de cercetare-dezvoltare din afara SUA


Digi Communications raportează profit în creştere cu 131% pentru 2019, la venituri de 1,1 mld. Euro
Digi Communications (DIGI), al treilea cel mai mare jucător de pe piaţa de cablu din Europa, controlat de omul de afaceri Zoltan Teszari, a raportat pentru 2019 un profit net de 41 mil. euro (199 mil. lei) în creştere cu 131% faţă de 2018, la venituri de 1,1 mld. euro (5,6 mld. lei), plus 14%, potrivit raportului publicat vineri de companie. “Impactul adoptării standardului IFRS 16 a rezultat într-o creştere de EBITDA de 66,2 milioane euro, până la 446 milioane euro, ceea ce se traduce într-o creştere cu 37,5% faţă de anul anterior”, transmit reprezentanţii Digi. În plus, numărul total al unităţilor generatoare de venituri (RGU) s-a majorat cu 8%, la finalul anului trecut, ajungând la 16,1 milioane RGU faţă de 14,9 milioane RGU la finalul anului 2018, cel mai ridicat nivel al numărului total de servicii oferite de companie în istoria sa. Pe piaţa din România grupul a continuat să îşi întărească poziţia atât pe segmentul televiziunii prin cablu, cât şi pe cel al internetului fix, cu o creştere de 6,9 % a numărului de unităţi generatoare de venituri (4,1 milioane RGU la 31 decembrie 2019 faţă de 3,8 milioane RGU la 31 decembrie 2018) şi, respectiv, un progres cu 9,8 % al RGU pe segmentul de internet şi date fixe (2,8 milioane RGU la 31 decembrie 2019 faţă de 2,5 milioane RGU, pentru aceeaşi perioadă a anului anterior). Creşterea constantă a numărului de servicii pentru principalele servicii din portofoliu a fost susţinută de extinderea infrastructurii de fibră optică, optimizarea acoperirii reţelelor de comunicaţii mobile şi standardele ridicate în politica de customer-care.
https://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/digi-communications-raporteaza-profit-in-crestere-cu-131-pentru-2019-la-venituri-de-1-1-mld-euro-18871140

Serialul spaniol „Patria” intră pe HBO GO în luna mai
Serialul în opt episoade „Patria”, produs de HBO Europe după romanul despre mișcarea separatistă Bască, scris de Fernardo Aramburu, va avea premiera în luna mai pe HBO GO, informează Media Expres. Serialul spune o poveste care se petrece pe parcursul a trei decenii, în Țara Bascilor amenințată de terorismul grupării ETA, din perspectiva a două familii dezbinate de conflictul violent, notează Media Expres. Viețile lui Bittori și ale familiei sale se schimbă în ziua în care membrii ETA îi ucid soțul, pe Txato și relația cu prietena ei apropiată Miren, al cărei fiu face parte dintr-o celulă ETA, se încheie.
Cu peste un milion de exemplare vândute și o multitudine de premii, „Patria”, de Fernando Aramburu, a devenit unul dintre cele mai importante romane spaniole din ultimul deceniu. Portretul a două familii basce în plin conflict politic și social timp de peste trei decenii și noua perspectivă asupra terorismului și consecințele lui în rândul populației sunt marile teme ale poveștii.
https://www.forbes.ro/serialul-spaniol-patria-intra-pe-hbo-go-luna-mai-154114

Cine se uită la România TV în prime-time? (profilul telespectatorilor)
Peste jumătate din audiența televiziunii de știri România TV în prime-time (orele 19:00 – 24:00), la nivel național, este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani: 54,5%. Este a doua cifră procentuală din segmentul televiziunilor de știri, după Antena 3 (55,8%). În perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020, la nivel național, România TV a înregistrat o audiență medie de 547.000 de telespectatori pe minut, în prime-time, conform măsurătorilor Kantar Media. Ratingul este mai mare cu 158.000 de persoane față de cel din aceeași perioadă a anului trecut. Este cea mai mare creștere de audiență de pe piața TV, în perioada analizată. România TV este a patra televiziune la nivel național (după Pro TV, Kanal D și Antena 1) și prima pe segmentul televiziunilor de știri. România TV are un public cu vârste înaintate. Circa 54,5% din audiență este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani, a doua cifră procentuală după Antena 3 (5,8%). Publicul cu vârste între 55 și 64 ani are o pondere de 23,2%, mai mică decât la Antena 3 (25,1%). În total, persoanele cu vârste de peste 55 de ani la România TV sunt în proporție de 77,7%.
https://www.forbes.ro/cine-se-uita-la-romania-tv-prime-time-profilul-telespectatorilor-154104

Cine se uită la Antena 3 în prime-time? (profilul telespectatorilor)
Mai mult de jumătate din audiența națională (55,8%) a televiziunii Antena 3, în prime-time, este formată din telespectatori cu vârste de peste 65 de ani. Este cea mai mare cifră procentuală de pe segmentul televiziunilor de știri. Doar 1,1% din audiența Antenei 3 este reprezentată de persoane cu vârste între 25 și 34 de ani. În perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020, audiența medie a televiziunii Antena 3 a fost de 365.000 de telespectatori pe minut (orele 19:00 – 24:00), în scădere cu 43.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului 2019. Este a cincea audiență națională după Pro TV, Antena 1, Kanal D și România TV și a doua pe nișa televiziunilor de știri. Circa 55,8% din audiența în prime-time, la nivel național, este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani. Este cea mai mare cifră procentuală de pe segmentul televiziunilor de știri. Mai bine de un sfert din audiența Antenei 3 (25,1%) este reprezentată de publicul cu vârste în 55 și 64 de ani. Doar Digi24 are o cotă mai mare (26%) pe acest segment. Astfel, publicul cu vârste de peste 55 de ani la Antena 3 este în proporție de 81%, cel mai mare de pe segmentul știrilor, în perioada analizată. Publicul tânăr are cote procentuale reduse la această televiziune. Grupa de vârstă 18 – 24 de ani este prezentă în proporție de 0,9%, cea mai mică de pe nișa știrilor. Persoanele cu vârste între 18 și 34 de ani sunt în proporție de 2%, sub cotele concurenței: România TV (4,5%), Digi24 (7,5%), B1 TV (2,2%) și Realitatea Plus (3,4%).
https://www.forbes.ro/cine-se-uita-la-antena-3-prime-time-profilul-telespectatorilor-154147

Telekom: numărul de abonați TV a scăzut cu 8%. De ce și câți abonați au rămas?
Scădere a numărului de abonați la serviciile de televiziune în ultimul trimestru al anului trecut, anunță Telekom. Potrivit companiei de telecomunicații, segmentul de televiziune al Telekom a scăzut cu 8% în ultimele trei luni din 2019, comparativ cu aceeași perioadă din 2018. În cifre absolute, au rămas abonați la serviciile TV un număr de 1,3 milioane de utilizatori la finalul anului trecut, adică mai puțin cu aproximativ 100.000-110.000 de abonați. De ce această scădere? Compania explică faptul că variația a fost determinată "în special de scăderea numărului de utilizatori de tehnologie DTH" (televiziune prin satelit, cu ajutorul unei antene "farfurie"). Numărul de abonați a scăzut, dar nu și veniturile, punctează Telekom, datorită pacheteleor de servicii per abonat. "Creşterea veniturilor pe abonat şi a numărului de utilizatori de pachete cu conţinut diversificat, a contracarat scăderea numărului de utilizatori de servicii TV şi a menţinut veniturile stabile", spun oficialii Telekom.
https://www.paginademedia.ro/2020/02/abonati-tv-telekom

Media în 2019 și trenduri pentru 2020, în raportul Digital Media Recap
Cum s-a văzut media și digitalul în 2019? Cum va fi în 2020? A noua ediție a raportului Digital Media Recap, realizat de bloggerul Alex Ciucă - Hoinaru, împreună cu agenția Golin, este online. Raportul găzduiește o trecere în revistă a celor mai importante momente din media, tradițională & digitală, dar și din zona de tech, și o analiză a trendurilor din digital, alături de recomandări pentru 2020. Irina Roncea, Managing Director Golin: „Am pus Digital Recap 2020 sub semnul conținutului relevant, al „earned-first creative ideas” și al căutării unui social purpose care să aducă brandurile și companiile mai aproape de Millennials și Generația Z. Ideea de responsabilitate socială a evoluat, iar odată cu aceasta și nevoia de a traduce această filosofie de business în comunicarea online și dialogul cu stakeholderii prin intermediul rețelelor sociale. Dacă anul trecut deschideam discuția despre podcasturi în Digital Recap, anul acesta continuăm subiectul și urmărim dezvoltarea conținutului audio în .ro. Nu în ultimul rând, ne uităm spre tehnologie și viitor și dezbatem modul în care ne schimbă inteligența artificială viața la birou și ce impact are în comunicarea brandurilor. Am urmărit să răspundem acestor întrebări cu insighturi relevante, iar dacă am reușit să ridicăm și alte întrebări, înseamnă că Digital Recap 2020 și-a atins obiectivul.”
https://www.paginademedia.ro/2020/02/digital-media-recap-2020-alex-ciuca-hoinaru

AUDIENȚE TV. Gospodar fără pereche, dar cu audiențe. Și cu Geanina Ilieș, emisiunea de la Pro TV a fost lider de audiențe
AUDIENȚE. Gospodar fără pereche, în noua formulă fără Anamaria Prodan, dar cu Geanina Ilieș, a pus Pro TV pe primul loc în audiențe. Debutul sezonului trei și prima ediție prezentată de Geanina Ilieș a fost lider de audiență pe toate cele trei targeturi. Emisiunea de la Pro TV a adunat o medie de 1,1 milioane de privitori din toată țara, în fiecare minut. Pentru următoarele locuri din top s-au bătut Kanal D și Antena 1. Reamintim că Anamaria Prodan a renunțat la emisiunea Pro TV pentru propriul reality-show la Antena Stars. Prima ediție, din primul sezon Gospodar fără pereche, a debutat cu cifre aproape duble față de acest sezon. Peste două milioane de oameni s-au uitat în septembrie 2017 la Gospodar fără pereche, cu Anamaria Prodan.
https://www.paginademedia.ro/2020/02/audiente-tv-gospodar-fara-pereche-debut-geanina-ilies

Crime + Investigation transmite al doilea sezon din serialul documentar „Victimele lui R Kelly”
Crime + Investigation® prezintă în exclusivitate, din 26 februarie, în fiecare miercuri, de la ora 22:00, cel de-al doilea sezon al serialului „Victimele lui R Kelly', care aduce în prim-plan mărturiile femeilor abuzate sexual și emoțional de R Kelly. Considerat unul dintre cei mai mari cântăreți R&B din toate timpurile, acesta și-a ținut viața din spatele scenei departe de ochii publicului și autorităților mai bine de 20 de ani. Odată cu lansarea primului sezon al documentarului „Victimele lui R Kelly', a ieșit la iveală o serie de mărturii despre abuzurile la care au fost supuse mai multe femei din viața artistului american, stârnind reacții și controverse în întreaga lume. În cel de-al doilea sezon, oamenii din cercul intim al lui R. Kelly înaintează noi acuzații cu privire la abuzurile sexuale, mentale și fizice la care au fost supuși de către acesta. Victimele sunt mai pregătite ca niciodată să facă publică întreaga poveste, apar noi evoluții ale cazului și înregistrări care vor aduce o lumină nouă asupra laturii ascunse și periculoase a personalității cântărețului.
https://tvmania.ro/crime-investigation-transmite-al-doilea-sezon-din-serialul-documentar-victimele-lui-r-kelly-267381.html

Bogdan Mălăele deschide noul sezon „iUmor”: „Este unul dintre cele mai bune momente ale unui invitat special pe scena asta”
Printre surprizele pe care noul sezon le-a pregătit nu doar telespectatorilor, ci si juraţilor emisiunii se numără şi invitatul special al primei ediţii, actorul și stand-upper-ul Bogdan Mălăele, fiul lui Horaţiu Mãlãele. Deşi obișnuit cu scena de teatru și cu cea de film, Bogdan Mălăele nu face de foarte mult timp stand-up, așa că a fost avertizat de colegii săi că scena de la iUmor nu este una ușoară. A fost o mare bucurie să fiu invitatul special la deschiderea noului sezon de iUmor, am avut ceva emoții, știind de la colegii mei că e o scenă dificilă, dar m-am relaxat instant când am văzut ținuta Deliei, privirea tăioasă a lui Cheloo și am auzit râsul inconfundabil al lui Bendeac. Juriul a fost demențial, publicul a fost electrizant și Dan Badea a fost chel. Sper să vă placă cum a ieșit!', a declarat stand-upper-ul.
https://tvmania.ro/bogdan-malaele-deschide-noul-sezon-iumor-este-unul-dintre-cele-mai-bune-momente-ale-unui-invitat-special-pe-scena-asta-267378.html

Cupa Mondială de Sărituri cu Schiurile (masculin) va fi difuzată în direct la TVR 2
La patru decenii de la debutul competiţiei, în premieră, la Râşnov se defăşoară şi întrecerea masculină. Pe 21 și 22 februarie, la TVR 2 şi TVR2 HD îi puteţi urmări pe cei mai buni sportivi ai acestei discipline. TVR 2 transmite Cupa Mondială de Sărituri cu Schiurile (masculin), cel mai mare eveniment sportiv dedicat seniorilor în cadrul căruia cei mai importanţi sportivi se întrec pentru un loc pe podium. Sub titulatura Cupa Mondială de Sărituri pentru Seniori, Râșnov 2020, evenimentul va fi difuzat în zilele de 21 și 22 februarie, de la ora 15:00, respectiv de la ora 13:45, la TVR 2. Comentariul va fi asigurat de Sorin Hobana.
https://tvmania.ro/cupa-mondiala-de-sarit%e2%80%8buri-cu-schiurile-masculin-va-fi-difuzata-in-direct-la-tvr-2-267393.html

Duminică, la „România, te iubesc!”, Paul Angelescu ajunge în Giurgiu: „Județul este pe ultimul loc la lungimea rețelei de apă potabilă!”
Duminică, de la 18:00, vedem o nouă anchetă din campania „Județe la stăpân'. Săptămâna aceasta, Paul Angelescu prezintă situația din județul Giurgiu. La o distanță de aproximativ 60 kilometri de capitala României, în Giurgiu, oamenii trăiesc fără gaze, apă potabilă și canalizare. Nici la capitolul cale ferată acest județ nu excelează. Chiar dacă București – Giurgiu este prima rută feroviară construită în România, acum 150 de ani, trenurile nu mai circulă pe ea de mai bine de un deceniu din cauza unui pod căzut la inundații. „Giurgiu ilustrează cel mai bine decalajul intern de dezvoltare cu care se confruntă România. Județul este pe ultimul loc la lungimea rețelei de apă potabilă și pe locul 4, din coadă, la lungimea rețelei de canalizare. Se află printre ultimele locuri și la cantitatea de gaze livrată populației. Sunt cele mai recente date de la Instititul National de Statistica. Pe scurt, o mare parte din cei 260.000 de locuitori ai județului nu beneficiază de minimul confort pe care o țară civilizată este obligată să-l asigure cetățenilor. Și asta la doar o aruncatură de băț de capitală. Duminică, la România, te iubesc!, vizităm investiții de milioane de euro care nu funcționează, sisteme de tratare a apei care dau apă cu amoniu de 9 ori peste limita potabilă și discutăm cu primari de patru mandate care n-au reușit să aducă în comunele lor apă, canal sau gaze. Și încercăm să aflăm de ce', a spus Paul Angelescu.
https://tvmania.ro/duminica-la-romania-te-iubesc-paul-angelescu-ajunge-in-giurgiu-judetul-este-pe-ultimul-loc-la-lungimea-retelei-de-apa-potabila-267431.html

După Andreea Berecleanu, Dana Grecu a anunțat că pleacă de la Antena 3 după 15 ani de colaborare
Dana Grecu pleacă de la Antena 3. Aflată pe finalul concediului de maternitate în care intrase în aprilie 2018, prezentatoarea tv a anunțat pe blogul personal că nu va mai reveni la postul unde a lucrat vreme de 15 ani. Decizia Danei Grecu uimește întrucât vine la scurt timp după ce trustul a mai pierdut o vedetă, pe Andreea Berecleanu. ‘Am decis că proiectul meu la postul naţional de ştiri să se oprească. Plec de la Antenă mulţumindu-le colegilor mei lângă care am crescut. De la care am învăţat. Pe care i-am respectat şi a căror simpatie am simţit-o onestă. N-am să dau nume, spun doar că munca în televiziune e una care se face doar în echipă. Iar echipele cu care am lucrat au fost de excepţie, a scris Dana Grecu pe blogul personal.
https://tvmania.ro/dupa-andreea-berecleanu-dana-grecu-a-anuntat-ca-pleaca-de-la-antena-3-dupa-15-ani-de-colaborare-267430.html

Afacerile Huawei au frânat în 2019 după anularea licitaţiei 5G şi au rămas la nivelul de 400 mil. euro din 2018
Contribuţiile totale ale Huawei la PIB-ul României în 2018 s-au ridicat la 219 milioane de euro, conform unui studiu realizat de compania Oxford Economics la comanda gigantului chinez. Subsidiara din România a gi­gantului Huawei din China a în­re­gistrat în 2019 venituri de 1,8 mld. lei (400 mil. euro), egale cu cele din anul precedent, faţă de un avans de 41% al veniturilor în anul anterior, frânarea încasărilor fiind pusă de oficialii companiei pe seama anulării licitaţiei 5G de către guvern. „Rezultatele Huawei România sunt în proces de auditare de către KPMG. Neoficial pot să vă spun că am înregistrat venituri egale cu cele din 2018. Care este motivul pentru această evoluţie? La începutul anului trecut, când ne-am făcut planul de afaceri, ne aşteptam să aibă loc licitaţia pentru frecvenţele radio 5G - aşa cum era programată. Ne bazam pe faptul că licitaţia 5G va fi finalizată în 2019 şi astfel am putea conta pe o serie de venituri, de vânzări. Din nefericire licitaţia nu a avut loc şi astfel am înregistrat un impact pentru rezultatele noastre pe anul 2019“, a declarat George Zhang, CEO al Huawei România, în cadrul unei conferinţe de presă, răspunzând unei întrebări adresate de ZF.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/afacerile-huawei-au-franat-in-2019-dupa-anularea-licitatiei-5g-si-au-ramas-la-nivelul-de-400-mil-euro-din-2018-18869916

Serialul spaniol „Patria”, adaptare a romanului scris de Fernando Aramburu, lansat în mai pe HBO GO
Serialul spaniol „Patria”, adaptare a romanului omonim scris de Fernando Aramburu, va fi lansat în luna mai pe HBO GO. Serialul spune o poveste care se petrece pe parcursul a trei decenii, în Ţara Bascilor ameninţată de gruparea teroristă ETA, din perspectiva a două familii dezbinate de conflictul violent. Vieţile lui Bittori şi ale familiei sale se schimbă în ziua în care membrii ETA îi ucid soţul, pe Txato, şi relaţia cu prietena ei apropiată, Miren, al cărei fiu face parte dintr-o celulă ETA, se încheie. Cu peste 1 milion de copii vândute şi recompensat cu mai multe premii, „Patria”, de Fernando Aramburu, a devenit unul dintre cele mai importante romane spaniole din ultimul deceniu. Portretul a două familii basce în plin conflict politic şi social timp de peste trei decenii şi noua perspectivă asupra terorismului şi consecinţele lui în rândul populaţiei sunt principalele teme ale poveştii.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-spaniol-patria-adaptare-a-romanului-scris-de-fernando-aramburu-lansat-in-mai-pe-hbo-go-1922401620042020021819272642

CNA a amendat B1 cu 10.000 de lei pentru încălcări ale legii în emisiunile "Lumea lui Banciu" şi "Dosar de politician"
Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis, joi, să amendeze postul de televiziune B1 cu 10.000 de lei pentru încălcări ale legii în emisiunile "Lumea lui Banciu" şi "Dosar de politician". Consiliul a analizat rapoartele de monitorizare întocmite de direcţia de specialitate pentru modul în care a fost prezentat cazul Ditrău în spaţiul audiovizual. Potrivit CNA, au fost monitorizate 11 posturi de televiziune şi 4 posturi de radio, în perioada 28 - 31 ianuarie 2020. Ca urmare a sesizărilor primite, la această perioadă s-au adăugat şi zilele de 01.02.2020 pentru postul Digi 24, respectiv 02.02.2020 pentru postul B1 TV. Constatând încălcări ale legislaţiei audiovizualului, membrii Consiliului au decis sancţionarea postului B1 TV cu amendă de 10.000 de lei pentru că, în emisiunea "Lumea lui Banciu" din data de 30.01.2020, radiodifuzorul nu a respectat prevederile art. 47 alin. (3) şi nici pe cele ale art. 67 din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, iar în emisiunea "Dosar de politician", ediţia din 02.02.2020, a încălcat dispoziţiile art. 67 şi pe cele ale art. 70 din Codul audiovizualului.
https://www.news.ro/cultura-media/cna-a-amendat-b1-cu-10-000-de-lei-pentru-incalcari-ale-legii-in-emisiunile-lumea-lui-banciu-si-dosar-de-politician-1922405020552020021719272591

RTL va transmite Marele Premiu de F1 al Vietnamului fără echipă de producţie la Hanoi, de teama coronavirusului
RTL a anunţat că va transmite în aprilie Marele Premiu de Formula 1 al Vietnamului fără să trimită o echipă de producţie la Hanoi, de teama coronavirusului, relatează Reuters. Răspândirea coronavirusului a dus la amânarea GP-ului Chinei, programat iniţial la 19 aprilie, însă cursa din Vietnam, care figurează în calendar la 5 aprilie, la Hanoi, se va desfăşura conform programului. Oficiali din Vietnam au afirmat, în această lună, că în ţară s-a aflat în carantină o comunitate de 10.000 de oameni în apropiere de Hanoi, timp de 20 de zile, de teama coronavirusului.
https://www.news.ro/sport/rtl-va-transmite-marele-premiu-de-f1-al-vietnamului-fara-echipa-de-productie-la-hanoi-de-teama-coronavirusului-1922403820402020021719272576

Majoros, Telekom România: Restructurarea a fost dificilă, am pierdut clienți și peste 20% dintre salariați au fost disponibilizați, dar ne revenim. Ce va fi în 2020. Compania vrea chiar să angajeze
Restructurarea Telekom România din ultimii doi ani a fost un proces dificil, s-au pierdut clienți și peste 20% dintre salariați au fost disponibilizați, dar la capătul acestui proces rezultatele s-au văzut în cifrele financiare și operaționale, performanța s-a îmbunătățit și se resimte și în starea de spirit generală din grup. Ultimul trimestru al anului 2019 "a fost fantastic", spune Miroslav Majoros, șeful Telekom Româma, însă îl compară cu un trimestru slab din 2018. Compania se află într-un moment în care au început discuțiile pentru vânzarea afacerilor locale. "În 2019 ne-am întors la normalitate. După măsurile Guvernului, mai bune în ultima perioadă, am putut să nu mai acționăm în condiții de criză. Am consemnat un avans al fluxului de lichidități, un lucru esențial pentru Telekom România, fapt ce ne-a permis să nu mai împrumutăm bani de la bănci", a explicat șeful Telekom România. Pe segmentul de voce fixă, afacerile scad, dar reprezentanții companiei se arată mulțumiți pentru că dinamica nu este rapidă, accelerată. În privința segmentului mobile, veniturile au înregistrat creșteri constante în 2019, fiind efectul unor tranzacții IT&C majore în ultimul trimestru al anului 2019. Potrivit lui Majoros, grupul a continuat să simplifice procesele, cu impact asupra numărului de salariați, care a scăzut cu 20%. El spune că 30% dintre clienții companiei achită online abonamentele, în condițiile în care Telekom are și clienți de vârsta a treia. Segmentul TV a atins 1,3 milioane de utilizatori în ultimul trimestru din 2019, în scădere cu 8% față de T4 2018, determinat în special de reducerea numărului de utilizatori DTH. Scăderea numărului de utilizatori nu s-a văzut în venituri pentru că venitul mediu pe utilizatori (ARPU) a urcat și numărul de utilizatori de pachete cu conținut diversificat a crescut. Pe segmentul business, Telekom România a evitat politica "îți ofer un preț mai bun" și a mizat pe "provocările de business ale clienților pentru a pune la treaba tehnologiile pentru ei", a afirmat Ovidiu Ghiman, șeful grupului pe segmentul B2B.
https://www.profit.ro/stiri/majoros-telekom-romania-restructurarea-a-fost-dificila-am-pierdut-clienti-si-peste-20-dintre-salariati-au-fost-disponibilizati-dar-ne-revenim-ce-va-fi-in-2020-compania-vrea-chiar-sa-angajeze-19273362

România - pe primul loc la companiile care nu găsesc angajați în domeniul tehnologiei informației și comunicațiilor
Mai mult de jumătate (58%) dintre companiile din cele 27 de state membre ale Uniunii Europene au raportat că în 2018 s-au confruntat cu dificultăți în ocuparea locurilor vacante de specialiști IT&C (tehnologia informației și comunicațiilor), iar cel mai semnificativ deficit s-a înregistrat în România, arată datele publicate vineri de Oficiul European de Statistică (Eurostat). Aproximativ 9% dintre companiile din UE au recrutat sau au încercat să recruteze în 2018 specialiști IT&C. În rândul statelor membre, deși numai 3% dintre companiile din România au recrutat sau au încercat să recruteze în 2018 specialiști IT&C, 90% dintre acestea au apreciat că a fost dificilă ocuparea acestor locuri de muncă, scrie Agerpres. De asemenea, recrutarea de specialiști IT&C a fost dificilă și pentru companiile din Cehia (unde 80% s-au confruntat cu dificultăți), Austria (74%) și Suedia (72%).
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/romania-pe-primul-loc-la-companiile-care-nu-gasesc-angajati-in-domeniul-tehnologiei-informatiei-si-comunicatiilor-19273348

Digi, profit net mai mult decât dublu în 2019
În contextul unor majorări ale veniturilor pe segmentul telefonie mobilă din Spania și pe serviciile de televiziune din România, Digi Communications și-a majorat anul trecut cu 37,49% câștigul pretaxare EBITDA ajustat, la 446,3 milioane euro, de la 324,6 milioane euro în 2018. Digi Communications (DIGI), compania care deține operatorul telecom RCS&RDS, a realizat în 2019 venituri de 1,18 miliarde euro, în creștere cu 13,46% față de cele de 1,04 miliarde euro din exercițiul finanicar precedent. În același interval de raportare, cheltuielile de exploatare s-au majorat cu 12,21%, la 1,04 miliarde euro, de la 925,03 milioane euro. Astfel, societatea a obținut un profit din exploatare de 145,00 milioane euro, cu 42,20% mai mare decât cel de 101,97 milioane euro din 2018. Dinamica a fost chiar mai bună la nivelul profitului net, care a urcat 131,91%, la 41,79 milioane euro, de la 18,02 milioane euro.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/financiar/piata-de-capital/digi-profit-net-mai-mult-decat-dublu-in-2019-19273269

Șeful financiar al OTE: Continuăm să explorăm toate opțiunile cu privire la Telekom România. Vedem noi semne de stabilizare legate de operațiunile din România, perspectivele sunt clar pozitive
OTE continuă să exploreze “toate opțiunile” pentru a găsi o soluție în privința Telekom România, potrivit grupului elen, care notează că stabilizarea operațiunilor de pe piața românească reprezintă un atu în plan strategic. Telekom România a revenit pe creștere în 2019, obținând venituri mai mari cu 5% raportat la anul anterior și un rezultat EBITDA (profitul înainte de taxe, dobânzi, depreciere și amortizare) în urcare cu aproape o treime, în principal pe fondul majorării veniturilor din proiecte de infrastructură (ICT) în sectorul public. În trimestrul al patrulea, veniturile au avansat cu 47 milioane de euro (19%), România având o contribuție semnificativă la creșterea de 68 milioane de euro înregistrată la nivelul grupului. “Vedem noi semne de stabilizare legate de operațiunile din România”, spune Charalampos Mazarakis, directorul general al OTE, care menționează că perspectivele legate de operațiunile românești sunt “clar pozitive”. În ceea ce privește informațiile despre o eventuală vânzare a Telekom România, Mazarakis nu a negat că OTE poartă discuții pe această temă, însă a precizat că grupul nu a luat o decizie până la acest moment. “Ce pot să spun acum este că eforturile continuă intens pentru explorarea tuturor căilor în vederea găsirii unei soluții strategice; în același timp, am reușit să îmbunătățim performanțele operaționale ale companiei, pentru a ne susține discuțiile pe frontul strategic”, a declarat acesta.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/seful-financiar-al-ote-continuam-sa-exploram-toate-optiunile-cu-privire-la-telekom-romania-vedem-noi-semne-de-stabilizare-legate-de-operatiunile-din-romania-perspectivele-sunt-clar-pozitive-19272634

Autoritățile europene avertizează: Preluarea Fitbit de către Google prezintă riscuri pentru datele utilizatorilor. Fitbit are în București cel mai mare birou de cercetare-dezvoltare din afara SUA

Tranzacția prin care gigantul american Google vrea să cumpere producătorul de brățări și ceasuri inteligente Fitbit prezintă riscuri pentru confidențialitatea și protecția datelor utilizatorilor, potrivit Comitetului european pentru protecția datelor. Preluarea Fitbit va oferi Google acces la datele colectate de milioanele de dispozitive Fitbit, care monitorizează, printre altele, numărul de pași făcuți zilnic de utilizator, caloriile arse, ritmul cardiac și calitatea somnului. "Acumularea de date suplimentare cu caracter sensibil despre europeni de către un gigant din domeniul tehnologiei ar putea atrage după sine un nivel înalt de risc privind confidențialitatea și protecția datelor", potrivit autorităților europene din domeniul datelor personale, citate Bloomberg și Reuters.
https://www.profit.ro/bloomberg/autoritatile-europene-avertizeaza-preluarea-fitbit-de-catre-google-prezinta-riscuri-pentru-datele-utilizatorilor-fitbit-are-in-bucuresti-cel-mai-mare-birou-de-cercetare-dezvoltare-din-afara-sua-19273420
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL