×

Revista presei -- Data și ora publicării: 25.03.2020 17:45:34

REVISTA PRESEI / 25 mar 2020 /



...
Televiziunile AMC, Filmcafe, TV Paprika, Minimax și JimJam, deținute de AMC Networks Internațional, se alătură inițiativei „#stai acasă”
Carmen Dumitrache, director executiv de resurse umane, Telekom România: Dintre 5.000 de angajaţi ai companiei, 3.200 lucrează de acasă acum
Grațiela Duban, eliminată din competiția „Survivor România” (Kanal D). Măsurile impuse pentru concurenți, pe fondul pandemiei de coronavirus, anunțate de prezentatorul emisiunii
Începând de azi, serialul „Sacrificiul” va avea o nouă oră de difuzare. Când îl veți putea urmări
Noul sezon „Keeping Up With the Kardashians” va avea premiera la E! duminică, 5 aprilie
Ministrul Culturii a cerut adoptarea unei reglementări prin care radiodifuzorii să transmită producţii muzicale, cinematografice, de teatru şi dans româneşti în proporţie de minim 50%
Un alt faimos a fost eliminat din show-ul Survivor România: „Îmi era din ce în ce mai greu“
Înşelătorie marca „Vreau să sune telefonul“, în vreme de criză: „Pe unde umblaţi? De ce nu staţi acasă să sunaţi?“
Vânzările de dispozitive purtabile au ajuns la 336,5 milioane de unităţi în 2019, cu volume record pentru smartwatch-uri şi brăţări de fitness
Criza coronavirus. Digi şi Telekom, despre cererile de amânare a facturilor: analizăm fiecare opţiune de plată
SAP oferă companiilor, instituţiilor de învăţământ şi autorităţilor software gratuit pentru lupta împotriva Covid-19

...
Televiziunile AMC, Filmcafe, TV Paprika, Minimax și JimJam, deținute de AMC Networks Internațional, se alătură inițiativei „#stai acasă”
Începând de astăzi, toate televiziunile ce aparțin AMC Networks Internațional - Europa Centrală și de Nord se alătură inițiativei ”#stai acasă”. Întregul portofoliu de televiziuni din România al AMCNI CNE, va afișa pe ecran un mesaj special #stai acasă, care va fi vizibil atât cât va fi necesar. În România, mesajul se va afișa pe: AMC, Filmcafe, TV Paprika, Minimax și JimJam. În alte părți ale Europei Centrale, Republica Cehă, Slovacia, Slovenia, Serbia, Germania și Ungaria, toate televiziunile AMCNI CNE se alătură acestei inițiative, cuprinzând în total 31 de posturi TV, care vor afișa mesajul ”#stai acasă”.
https://www.forbes.ro/televiziunile-amc-filmcafe-tv-paprika-minimax-si-jimjam-detinute-de-amc-networks-international-se-alatura-initiativei-stai-acasa-157197

Carmen Dumitrache, director executiv de resurse umane, Telekom România: Dintre 5.000 de angajaţi ai companiei, 3.200 lucrează de acasă acum
Carmen Dumitrache, director executiv de resurse umane în cadrul companiei Telekom România, afirmă că 3.200 din totalul de 5.000 de angajaţi lucrează de acasă în această perioadă, din cauza situaţiei creată de pandemia de coronavirus. ”Am implementat lucrul de acasă care ajută atât partea de business, cât şi angajaţii. Am avut 6% dintre angajaţi care lucrau de acasă. Era un element care putea să fie sporadic. Avem 5.000 de angajaţi şi discutăm de 3.200 de oameni care muncesc de acasă acum, 100% din angajaţii eligibili, cu roluri care pot fi desfăşurate de acasă. Sunt şi roluri care nu au cum să lucreze de acasă, precum tehnicienii care trebuie să intervină şi să ajute clienţii. Viaţa merge înainte şi suntem în aceste roluri de a gestiona aceasta tranzitie”, a declarat Carmen Dumitrache în cadrul video-conferinţei ZF HR Trends. Pentru ca aceşti angajaţi să poată lucra de acasă, compania a trebuit să facă un efort financiar mare, spune ea. ”Efortul pe care organizaţia trebuie să îl facă pentru a face o astfel de implementare, trebuie să ofere mijloace de lucru precum laptop, VPN sau elementele de securitate, ceea ce înseamnă un buget fantastic şi un efort extraordinar de mare. Ne adaptăm la o realitate pe care nu o cunoaştem, nu am mai experimentat-o. Am trecut de la lucrul de acasă la 6% dintre angajaţii noştri la peste 60% cu un efort foarte mare”, a adăugat Carmen Dumitrache.
https://www.zf.ro/profesii/carmen-dumitrache-director-executiv-de-resurse-umane-telekom-romania-dintre-5-000-de-angajati-ai-companiei-3-200-lucreaza-de-acasa-acum-19018712

Grațiela Duban, eliminată din competiția „Survivor România” (Kanal D). Măsurile impuse pentru concurenți, pe fondul pandemiei de coronavirus, anunțate de prezentatorul emisiunii
Concurentii ramasi in competitia Survivor Romania sunt deconectati total de ceea ce se intampla in lume, acestia neavand acces la informatii, decat prin intermediul comunicarilor de catre prezentatorul reality-ului. Singurele momente cand au contact cu lumea exterioara este atunci cand castiga jocurile de comunicare si echipa castigatoare poate intra in legatura cu cei dragi, ramasi acasa. Dan Cruceru, prezentatorul emisiunii, i-a anuntat pe supravietuitori de pandemia cu care ne confruntam si ce masuri s-au luat pentru a-i proteja. “Vreau sa va aduc in atentie o situatie importanta. Ne confruntam cu o pandemie (…) Ceea ce va pot spune este ca familiile voastre sunt bine. Tinem tot timpul legatura cu ele, iar pentru voi s-au luat deja toate masurile de siguranta pentru a evita contaminarea, inclusiv mutarea de pe insula in alte locatii izolate”, a fost anuntul facut de moderator care i-a lasat muti de uimire pe concurenti. Consiliul de seara trecuta a fost incarcat de emotie in tabara Faimosilor. Gratiela Duban a fost eliminata din competitia . Ghita Balmus isi continua aventura in Republica Dominicana, fara aliata sa de nadejde. Inainte ca Dan Cruceru, prezentatorul show-ului, sa anunte care a fost decizia telespectatorilor, cei doi nominalizati au spus ca Survivor Romania este, inainte de toate incercarile fizice, despre toleranta si iertare. Atat Gratiela Duban cat si Ghita Balmus si-au cerut scuze de la coechipierii de care s-au atasat si carora, poate, in tumultul concursului le-au gresit si au spus ce a insemnat pentru ei acest test al supravietuirii.
https://tvmania.ro/gratiela-duban-eliminata-din-competitia-survivor-romania-kanal-d-masurile-impuse-pentru-concurenti-pe-fondul-pandemiei-de-coronavirus-anuntate-de-prezentatorul-emisiunii-268723.html

Începând de azi, serialul „Sacrificiul” va avea o nouă oră de difuzare. Când îl veți putea urmări
Din 25 martie, serialul „Sacrificiul – Alegerea', produs de Ruxandra Ion, va fi transmis de la ora 22.30, în locul orei 20.00, urmând a fi difuzat un singur episod în loc de trei. Pentru a nu pune în pericol sănătatea echipei de producție și a actorilor, filmările pentru serial au fost suspendate, urmând a fi reluate atunci când condițiile o vor permite. Telespectatorii vor putea urmări în fiecare miercuri, de la ora 22:30, cum va evolua relația dintre Ioana (Oana Cârmaciu) și Andrei (Denis Hanganu) acum când nimeni nu le mai stă în calea fericirii lor. Familia Oprea o să fie lovită de o altă veste cutremurătoare care le va destabiliza din nou fericirea.
https://tvmania.ro/incepand-de-azi-serialul-sacrificiul-va-avea-o-noua-ora-de-difuzare-cand-il-veti-putea-urmari-268709.html

Noul sezon „Keeping Up With the Kardashians” va avea premiera la E! duminică, 5 aprilie
Familia Kardashian-Jenner revine și are parte de cele mai mari provocări de până acum, în noul sezon din Keeping Up With The Kardashians. După nefericitul eveniment, familia se luptă cu neîncrederea și conflicte. Kim, Khloe și Kourtney trebuie sa ia decizii în calitate de părinți dar și personale pe măsură ce viața le pune în noi ipostaze. Dar, la finalul zilei, rivalitatea între surori nu poate câștiga în fața iubirii pe care această familie o are.

https://tvmania.ro/noul-sezon-keeping-up-with-the-kardashians-va-avea-premiera-la-e-duminica-5-aprilie-268712.html

Ministrul Culturii a cerut adoptarea unei reglementări prin care radiodifuzorii să transmită producţii muzicale, cinematografice, de teatru şi dans româneşti în proporţie de minim 50%
Bogdan Gheorghiu, ministrul Culturii, a cerut adoptarea unei reglementări prin care posturile radio şi TV de pe teritoriul României să difuzeze producţii muzicale, cinematografice, spectacole de teatru şi dans românesti în proporţie de minim 50%. „Sunt deschis propunerilor care îmi vin din partea artiştilor şi lucrătorilor din domeniul cultural şi le analizez atât în contextul măsurilor luate la nivel de Guvern, cât şi din punct de vedere a ceea ce poate face Ministerul Culturii punctual”, a scris ministrul, marţi, pe Facebook. Artiştii care nu îşi mai pot susţine traiul zilnic din spectacole sau concerte, în această perioadă, pentru că li s-au restrâns unele drepturi, ar putea fi susţinuţi de posturile de radio şi TV, a adăugat el.
https://www.news.ro/cultura-media/ministrul-culturii-a-cerut-adoptarea-unei-reglementari-prin-care-radiodifuzorii-sa-transmita-productii-muzicale-cinematografice-de-teatru-si-dans-romanesti-in-proportie-de-minim-50-1922404524002020031819314065

Un alt faimos a fost eliminat din show-ul Survivor România: „Îmi era din ce în ce mai greu“
Un alt membru al echipei Faimoşilor de la „Survivor România“ a părăsit competiţia difuzată de Kanal D, în urma voturilor telespectatorilor. Mihai Ghiţă şi Graţiela Duban au fost cei doi concurenţi nominalizaţi spre eliminare. Cea din urmă a părăsit competiţia „Survivor România“ după ce publicul a decis ca Ghiţă să fie cel care continuă competiţia în Republica Dominicană. Ambii Faimoşi au ţinut câte un discurs emoţionant înainte de a afla rezultatul voturilor telespectatorilor. „Singura calitate pe care am descoperit-o la «Survivor» este ca sunt deschisă să învăţ din greşeli. Săptămâna ce a trecut a fost îngrozitor de grea din punct de vedere sufletesc, era o luptă în mine care nu se mai termina şi nu înţelegeam de ce nu câştigă ori mintea, ori sufletul. Într-o noapte mi-am spus că orgoliile nu au rost şi a doua zi am vorbit cu Mihai. Mi-am recunoscut greşeala, mi-am cerut iertate, Mihai m-a înţeles“, a spus Graţiela Duban.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/un-alt-faimos-fost-eliminat-show-ul-survivor-romania-Imi-era-mai-greu-video-1_5e7b21cf5163ec42712c1723/index.html

Înşelătorie marca „Vreau să sune telefonul“, în vreme de criză: „Pe unde umblaţi? De ce nu staţi acasă să sunaţi?“
Adela Lupşe, „isterica de la TV“, cunoscută pentru „Vreau să sune telefonul“, un program care se desfăşoară pe postul Etno TV, îi îndeamnă pe oameni, în vreme de criză, să stea acasă să sune pentru a răspunde la concurs, însă totul s-a dovedit a fi o înşelătorie pentru a genera apeluri suprataxate. Paginademedia.ro a sesizat o înşelătorie în cadrul emisiunii cunoscute ca „Vreau să sune telefonul“, de la Etno TV, „Câştigaţi acum“. Sursa citată a descris pe larg mecanismul: pe ecran apare un „concurs“ al cărei soluţii este extrem de uşoară, oraşele care trebuie să fie numite citindu-se cu uşurinţă pe ecran, însă totuşi, nu sună nimeni. Pe ecran este afişat un număr de telefon şi nu se aduce vorba despre vreo taxă suplimentară. În realitate însă, atunci când suni la numărul de telefon de pe ecran, o voce direcţionează către alt număr: „Pentru a participa, sunaţi la 1204. Repet: sunaţi la 1204.“
https://adevarul.ro/entertainment/tv/video-Inselatorie-marca-vreau-sune-telefonul-vreme-criza-pe-umblatid-nu-stati-acasa-sunatis-1_5e7a22c95163ec42712785c7/index.html

Vânzările de dispozitive purtabile au ajuns la 336,5 milioane de unităţi în 2019, cu volume record pentru smartwatch-uri şi brăţări de fitness
Piața mondială a dispozitivelor purtabile a crescut cu 82,3% în al patrulea trimestru al anului trecut, la 118,9 milioane de dispozitive livrate, conform noilor date de la International Data Corporation (IDC). Creșterea uimitoare s-a datorat în mare măsură proliferării device-urilor cu căşti, care a captat 55,3% din întreaga piață. În total, în 2019 au fost livrate 336,5 milioane de unităţi. "2019 a marcat un pas puternic înainte pentru piața mondială de dispozitive purtabile", a declarat Ramon T. Llamas, director de cercetare al echipei IDC Wearables. "Hearables-ul a fost categoria cea mai spectaculoasă datorită introducerii de produse noi și a mai multor smartphone-uri care au renunţat la cablul de la căștile tradiționale, care au condus practic utilizatorii să achiziționeze un produs hearable. Nu trebuie să umbrim performanţa ceasurilor inteligente și trackerele de fitness, care ambele au înregistrat volume anuale record şi datorită unei abundență de modele low cost". Alte categorii populare care au înregistrat, de asemenea, creșteri în timpul ultimului trimestru au inclus ceasuri (15,3% creștere de la an la an) și benzi purtate la încheietura mâinii (+17,7%).
https://www.economica.net/vanzarile-de-dispozitive-purtabile-au-ajuns-la-336-5-milioane-de-unitati-in-2019-cu-volume-record-pentru-smartwatch-uri-si-bratari-de-fitness_181003.html

Criza coronavirus. Digi şi Telekom, despre cererile de amânare a facturilor: analizăm fiecare opţiune de plată
Atât Digi Mobil, cât şi Telekom România, principalii furnizori de servicii de telefonie mobilă şi de televiziune, spun că vor analiza eventualele cereri de amânare la plată a facturilor pentru a găsi împreună cu clienţii cele mai bune soluţii. De asemenea, traficul din aplicaţiile proprii - prin care aceştia pot achita online facturile - a crescut în ultima perioadă, la fel şi activarea serviciului de emitere a facturilor electronice. Digi Mobil şi Telekom sunt până în prezent singurele companii de telecomunicaţii care au oferit un răspuns la întrebările noastre privind modul în care sunt sau vor fi tratate eventualele solicitări ale clienţilor de a amâna plata facturilor în contextul în care mulţi angajaţi au veniturile sub semnul întrebării din cauza crizei COVID-19. Vom actualiza acest material pe măsură ce vom primi răspunsuri şi de la ceilalţi operatori. "Site-ul și aplicația digiromania.ro au funcționat și funcționează normal, toate operațiunile legate de plata serviciilor fiind disponibile, fără întreruperi. Serverele companiei au capacitatea de a gestiona toate aceste operațiuni și traficul în creștere", arată Departamentul de Comunicare şi CSR al Digi, într-un răspuns pentru ECONOMICA.NET.
https://www.economica.net/criza-coronavirus-digi-si-telekom-despre-cererile-de-amanare-a-facturilor-analizam-fiecare-optiune_181624.html

SAP oferă companiilor, instituţiilor de învăţământ şi autorităţilor software gratuit pentru lupta împotriva Covid-19

Pentru a-și ajuta clienții să facă față provocărilor sociale și economice din această situație excepțională generată de Covid-19, SAP, lider global în transformare digitală, și Qualtrics, companie de experience management din portofoliul SAP, anunţă că au lansat noi soluții de Experience Management (XM) dedicate companiilor, instituțiilor de învățământ, respectiv autorităților guvernamentale și organizațiilor de sănătate publică, pe care le pune gratuit la dispoziția acestora. Soluțiile vor ajuta pe de-o parte companiile și angajații să facă față impactului muncii de la distanță, iar pe de altă parte autoritățile, prin facilitarea pre-screening-ului de Covid-19, identificând cetățenii cu risc ridicat și îndreptându-i către resursele adecvate. Instituțiile de învățământ pot utiliza, de asemenea, software-ul pentru a se asigura că elevii, studenții și profesorii sunt în siguranță și sănătoși și că își pot continua cursurile online într-un mod eficient. „Ne aflăm în această situație împreună: angajați, angajatori, sector public sau privat. Modul în care gestionăm și analizăm nevoile și experiențele oamenilor devine critic pentru continuitatea mediului economic și a societății în general, de aceea expertiza SAP și Qualtrics este pusă acum la dispoziția tuturor pentru a trece împreună peste această criză”, a declarat Irina Tache, HXM Sales Executive SAP România.
https://www.economica.net/sap-ofera-companiilor-institutiilor-de-invatamant-si-autoritatilor-software-gratuit-pentru-lupta-im_181648.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL