×

Revista presei -- Data și ora publicării: 06.05.2020 16:58:31

REVISTA PRESEI / 6 mai 2020 /




Telekom și alți 15 ofertanți vor să doteze Armata cu echipamente de rețea. Contract de peste 145 milioane de lei
Piața de publicitate este unul dintre cele mai corupte sectoare de activitate de la înființare până-n prezent. DNA nu i-a vizitat, așa că pot deveni sfinți pe panouri
Liudmila Climoc, CEO, Orange Romania: Este o oportunitate de dezvoltare ulterioară, dar pentru noi este o responsabilitate foarte mare pentru a menţine reţeaua
Grupul DIGI donează către mai multe spitale din țară echipamente medicale de peste 1,6 milioane de euro și un laborator de testare RealTimePCR
Disney+ are deja 54 milioane de abonaţi
Nicolas Cage va juca rolul Joe Exotic din "Tiger King" într-un serial
Documentare despre Rembrandt, Michelangelo şi Leonardo, disponibile pe prima platformă VOD a unui lanţ de cinematografe din România
Publicitatea înșelătoare: Peste 2,7 miliarde de reclame, eliminate de Google anul trecut
Diva deschide sezonul nunților: în fiecare duminică din mai difuzează câte o comedie romantic
PREMIERĂ. Un film Antena 1, pe primul loc. În luna cu Paștele, la Iisus din Nazareth s-au uitat românii. Pro TV are însă cele mai multe filme în top


Telekom și alți 15 ofertanți vor să doteze Armata cu echipamente de rețea. Contract de peste 145 milioane de lei
Un număr de 16 firme au depus oferte la o licitație organizată de Ministerul Apărării Naționale (MApN) pentru furnizarea de echipamente de rețea (switch-uri), contractul fiind estimat la 145,3 milioane de lei, fără TVA, pe 3 ani. Ofertanții sunt Telekom Romania Communications, Dendrio Solutions, Mida Soft Business, Producton, Felix Telecom, MessysTech, Pentagon Business, Datanet Systems, Arlechin Total Distribution, Bidnet Telecom, Trencadis Corp, Cybernet, Marctel SIT, Universal Card Systems, Arctic Stream și Solhard Technology AKH. Potrivit documentației, vor fi livrate circa 10.100 de echipamente de rețea.
https://www.profit.ro/stiri/telekom-si-alti-15-ofertanti-vor-sa-doteze-armata-cu-echipamente-de-retea-contract-de-peste-145-milioane-de-lei-19347505

Piața de publicitate este unul dintre cele mai corupte sectoare de activitate de la înființare până-n prezent. DNA nu i-a vizitat, așa că pot deveni sfinți pe panouri

În aceste vremuri confuze, orice prostie, bine dirijată, ajunge în față, ia fața altor prostii, ia mințile celor slabi de înger. Campania în care medici apar în ipostaze de sfinți este o prostie. N-are nicio legătură nici cu viețile sfinților, nici cu viețile medicilor din România. Ca realizare, „omagiul” ăsta îmi amintește de tablourile cu Elena și Nicolae Ceaușescu, în care cei doi, în viziunea pictorilor pupincuriști și devotați partidului comunist, apăreau alături de domnitori (Ștefan cel Mare ciocnea un pahar cu vin cu Nea Nicu), de popor, de tineri stilizați care aduceau a îngeri (le lipseau doar aripile). Mult mai interesant decât o analiză a campaniei este de urmărit mecanismul prin care asemenea prostii ajung în față, ajung să ia fața, ajung pe „prima pagină”. Orice campanie realizată de o agenție de publicitate trebuie să ajungă în față. Ăsta-i obiectivul publicitarului din orice colț al lumii. Altfel, se lasă de meserie. Numai că la noi, precum această campanie a agenției McCann, orice prostie trebuie să facă scandal, să stârnească valuri. Acesta e scopul esențial: valuri de audiență, de polemici, de contre, cât mai mari. Nu contează mesajul, profunzimea ideii, nu! Totul trebuie ambalat și vândut ca să ieși în față. Dar cum vinzi? Îți suni prietenii, îi atenționezi, le semnalezi, poate că îi interesează. Presa trebuie încurajată să preia subiectul, să-l dezbată și să-l stoarcă. Dacă până și TVR 1 a ajuns să facă o leșinătură de știre pe seama acestei prostii, înseamnă că „prietenii știu de ce…”. (Ce importanță are știrea asta pentru telespectatorii din Moreni sau Lugoj? O aiureală!) Contează câte relații ai în presă.
Iar șefii de la McCann au destule relații. Sigur, autorii se așteptau la reacțiile BOR și ale primarului Gabriela Firea, nu contează!, important că au făcut valuri. Libertatea de exprimare a unei prostii este sfântă. Cenzurarea unui prostii se lasă cu scandal. Crește audiența, crește notorietatea, se strâng like-uri, se dau share-uri, bubuie campania! Nu contează ce se spune, contează că se vorbește. La sfârșitul zilei se trage linia și se numără din nou: like, share, număr de vizualizări, se face bilanțul, peste așteptări! Iată un model de business care funcționează în piața de publicitate din România! Sigur, nu-i frumos să critici o agenție mare precum McCann, multipremiată și galonată. Trebuie să te ferești să faci procese de intenții. Din banii clienților agenției au trăit și trăiesc multe organe de presă. Pe scurt: să păstrăm o legătură civilizată cu agențiile de publicitate. De-acolo vin banii. Dacă-i critici, publicitarii te țin minte, sunt mai rău ca bolșevicii, nu te uită toată viața, te urmăresc, nu te iartă, nu-ți mai dau bugete, mori în chinuri și nu catadicsesc să sune la 112. Tot ce fac ei, publicitarii, trebuie lăudat, altfel… dai de dracu! Păcat că n-a apărut încă vreun panou sau un tablou cu publicitari în chip de înger. Cum i-ar sta, de exemplu, lui Bogdan Enoiu, șeful de la McCann, cu o aură de înger, tras într-un tablou? Dar să nu divagăm… Să nu ne atingem de publicitari. Chiar dacă piața de publicitate din România este una dintre cele mai corupte sectoare de activitate de la înființare până-n prezent. Șpaga și mita pentru câștigarea bugetelor de la clienți sunt practici curente încă de la începuturile publicității în România, din anii 90. Traficul de influență și țepele fac parte din „codul de conduită” în această industrie. În mod sigur DNA a avut consemn de-a lungul anilor să ocolească piața de publicitate, loc în care o șpagă de valoarea celei de care este acuzată Sorina Pintea e o flegmă în ochi. Așa încât, cu atâta corupție în piața de publicitate, vine acum McCann și vorbește poporului despre respect, medici și sfinți? Puțină decență n-ar strica. (Mai ales că mulți dintre executanții acestei campanii nu sunt duși la biserică.) Vom trăi această pandemie și vom vedea cum campania va câștiga premii. Cu siguranță, campania va fi înscrisă la marile festivaluri internaționale și creatorii se vor întoarce cu trofee. (Știm bine cum se dau premiile și la acele reuniuni fandosite! Pe sforării.) Iarăși, se va umple presa de știri, va crește notorietatea agenției, și creatorii vor ajunge pe culmile celebrității. Se va aranja și o întâlnire festivistă cu vreun politician de rang înalt care în va felicita pe creativii. Și uite așa, agenția se va duce la clienții comerciali și se va umfla în pene cu premiile câștigate pe prostii. Pentru că, în România, prostiile împinse cu tupeu în față aduc bani ceva mai târziu. Pe seama fraierilor.
https://www.libertatea.ro/opinii/piata-de-publicitate-coruptie-dna-sfinti-panouri-2984087

Liudmila Climoc, CEO, Orange Romania: Este o oportunitate de dezvoltare ulterioară, dar pentru noi este o responsabilitate foarte mare pentru a menţine reţeaua
Aceasta spune că actuala criză reprezintă o perioadă de experimentare a digitalizării forţate, iar în ultima perioadă România a făcut paşi mari în această direcţie. Totodată, digitalizarea fortaţă reprezintă şi o responsabilitate pentru industria de telecom, pentru a putea menţine reţeaua activă pentru toţi utilizatorii. “Este o oportunitate de dezvoltare ulterioară, dar pentru noi este o responsabilitate foarte mare pentru a menţine reţeaua, să fim cu un pas înainte cu upgrade-urile necesare. Avem nevoie să facem upgrade-uri pe reţea, dar am anticipat multe lucrări şi am reuşit să fam faţă valului mare de solicitări pe care l-am avut”, spune Liudmila Climoc, CEO, Orange Romania, în cadrul videoconferinţei ZF Restart România. Cum va arăta noua eră economică.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/liudmila-climoc-ceo-orange-romania-este-o-oportunitate-de-dezvoltare-19115108

Grupul DIGI donează către mai multe spitale din țară echipamente medicale de peste 1,6 milioane de euro și un laborator de testare RealTimePCR
Grupul DIGI/RCS&RDS a anunțat miercuri că va dona către Ministerul Sănătății și municipalitățile din București, Brașov, Constanța, Craiova, Oradea și Timișoara, 60 de kituri pentru ventilare mecanică, indispensabile în tratamentul cazurilor critice de COVID-19, aflate la terapie intensivă. Acestea includ ventilatoare, infuzomate, injectomate, monitoare, ecografe, paturi. Echipamentele, în valoare de au peste 1,6 milioane euro, au fost cumpărate de companie direct de la producătorul MinRay și vor ajunge în România în etape, pe parcursul lunilor mai și iunie 2020. Potrivit comunicatului de presă al DIGI, repartiția acestor kit-uri se va realiza altfel: 16 vor fi donate instituțiilor medicale din București, la propunerea Ministerului Sănătății și a Primăriei Generale a Municipiului București, câte 10 pentru municipalitățile din Oradea și Timișoara, câte 8 pentru municipalitățile din Brașov, Constanța și Craiova. Punerea la dispoziția municipalităților se va realiza în etape, pe baza programului de livrări comunicat de către furnizor, începând cu perioada estimată 11-15 mai 2020, când vor fi distribuite primele 10 ventilatoare (câte 2 la București și Timișoara, 3 la Oradea, câte unul în Brașov, Constanța și Craiova). Suplimentar, pentru a susține efortul autorităților de creștere a capacității de testare COVID-19 în România, la sfârșitul lunii aprilie, grupul Digi a finalizat achiziționarea echipamentelor de extracție ARN și RealTime PCR (inclusiv accesoriile) și a unui număr de 2.000 de kit-uri de testare pentru două laboratoare, în valoare totală de peste 730.000 lei. Un laborator și 500 de teste au fost donate, la sfârșitul lunii aprilie, Spitalului Clinic Județean de Urgență Oradea. Cel de-al doilea kit și restul testelor vor fi utilizate în cadrul unui parteneriat cu Centrul de Diagnostic și Tratament Provita din București, pentru testarea populației, pe baza nevoilor Ministerului Sănătății.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-23979270-grupul-digi-doneaza-catre-mai-multe-spitale-din-tara-echipamente-medicale-peste-1-6-milioane-euro-laborator-testare-realtimepcr.htm

Disney+ are deja 54 milioane de abonaţi
Noul serviciu de streaming al Disney aproape că şi-a atins obiectivul de utilizatori fixat pentru 2024. Disney a anunţat că serviciul de streaming Disney+ a ajuns la 54,5 milioane de abonaţi. Asta doar în jumătate de an şi în condiţiile în care a fost lansat doar într-un număr limitat de ţări. Disney+ avea 33,5 milioane de abonaţi la 28 martie şi depăşise deja 50 milioane pe 8 aprilie. Compania îşi fixase ca target pentru finele lui 2024 ajungerea la 60 - 90 milioane de abonaţi. În doar jumătate de an, Disney+ aproape că a ajuns la pragul de inferior a obiectivului. Ca şi în cazul altor platforme de streaming, pandemia a ajutat la creşterea numărului de abonaţi în ultimele luni. Este adevărat că Netflix are 182 milioane de abonaţi, însă Disney+ dovedeşte că va fi un concurent redutabil, având în spate forţa unei mari companii şi conţinutul mai multor studiouri de producţie.
https://www.news.ro/economic/disney-are-deja-54-milioane-de-abonati-1922403806002020050819353426

Nicolas Cage va juca rolul Joe Exotic din "Tiger King" într-un serial
Nicolas Cage îl va interpreta pe Joe Exotic într-un serial de televiziune consacrat acestui excentric apărător al felinelor de talie mare, protagonist în "Tiger King", un documentar de succes difuzat recent pe Netflix, a anunţat pentru AFP un agent al actorului american. Proiectul, între documentar cu animale şi "Breaking Bad", "Tiger King" a fost între cele mai vizionate pe Netflix în Statele Unite. Filmul prezintă viaţa exuberantului Joe Exotic, în vârstă de 57 de ani şi al cărui nume real este Joe Maldonado-Passage, proprietar al grădinii zoologice din Oklahoma unde a crescut tigri, lei şi pantere. Joe Exotic are părul vopsit blond platinat, are o mustaţă impresionantă şi poartă mai multe perechi de cercei. Homosexual asumat (s-a "căsătorit" cu doi bărbaţi în cadrul unei ceremonii în trei), a strâns o mică avere datorită creşterii şi vânzării nu întotdeauna legale de animale, înainte de a pierde totul în urma unor procese în instanţă, a unor incendii cu origini necunoscute şi a unor campanii politice eşuate. De asemenea, a instigat şi la asasinarea marii sale rivale, Carole Baskin, apărătoare a drepturilor animalelor, care a jurat că va face totul pentru a falimenta grădina zoologică. Potrivit revistei Variety, serialul cu Nicolas Cage va fi creat de CBS şi va avea opt episoade. Producţie "va explora modul în care acest bărbat a devenit Joe Exotic şi felul în care el s-a pierdut pe sine în universul personajului său imaginar".
https://www.news.ro/entertainment/nicolas-cage-va-juca-rolul-joe-exotic-din-tiger-king-intr-un-serial-1922403405002020051519352846

Documentare despre Rembrandt, Michelangelo şi Leonardo, disponibile pe prima platformă VOD a unui lanţ de cinematografe din România
Documentare despre Rembrandt, Michelangelo şi Leonardo sunt disponibile pe prima platformă VOD a unui lanţ de cinematografe din România, potrivit unui comunicat remis News.ro. Documentarele „Rembrandt: From the National Gallery, London and Rijksmuseum”, „Michelangelo: Love and Death” şi „Leonardo from the National Gallery, London” erau programate să fie prezentate de Happy Cinema în martie şi aprilie. Acum, ele pot fi vizionate online pe play.happycinema.ro. Documentarele sunt subtitrate în limba română, iar costul unei vizionări este de 19 lei. Documentarul dedicat lui Rembrandt aduce în scenă colecţiile găzduite de Galeria Naţională a Londrei şi Rijksmuseum din Amsterdam. „Michelangelo - Love and Death” invită într-o călătorie prin muzeele din Florenţa, Roma şi Vatican, pentru a explora măreţia lucrărilor lui Michelangelo. „Leonardo from the National Gallery, London” surprinde entuziasmul deschiderii la Londra a celei mai mari colecţii de picturi semnate de Leonardo da Vinci. Platforma dezvoltată de Happy Cinema va fi îmbogăţită permanent cu noi titluri, atât filme documentare, cât şi artistice.
https://www.news.ro/cultura-media/documentare-despre-rembrandt-michelangelo-si-leonardo-disponibile-pe-prima-platforma-vod-a-unui-lant-de-cinematografe-din-romania-1922404506422020051219353686

Publicitatea înșelătoare: Peste 2,7 miliarde de reclame, eliminate de Google anul trecut
Pandemia COVID-19 a adus noi metode fraudulente de a păcăli utilizatorii prin intermediul reclamelor. De la începutul răspândirii virusului, Google a monitorizat atent comportamentul publicitarilor a detecta reclamele care vor să profite de criză. De multe ori acestea au în spate „actori” sofisticați, care încearcă să eludeze sistemele Google de protecție prin acțiuni complexe. De exemplu, pe măsură ce situația e evoluat, s-a observat o creștere rapidă a reclamelor frauduloase la produse cu cerere mare, precum măștile. Aceste reclame promovau produse cu prețuri mult peste media pieței, mințind în privința calității produsului, pentru a înșela oamenii în a cumpăra, sau erau plasate de comercianți care nu-și livrau niciodată comenzile. Google a organizat o echipă dedicată situațiilor generate de COVID-19, care dezvoltă noi tehnologii de detecție și îmbunătățesc sistemele existente pentru a opri pe cei rău-intenționați. În ultimele câteva luni au fost blocate sau eliminate zeci de milioane de reclame care aveau legătură cu Coronavirus, pentru încălcarea politicilor, inclusiv prețuri mari nejustificate, încercări de a profita de lipsurile de echipamente medicale sau tratamente și remedii înșelătoare.
https://www.startupcafe.ro/marketing/google-elimina-reclame.htm

Diva deschide sezonul nunților: în fiecare duminică din mai difuzează câte o comedie romantic
„Sezonul nunților' la postul de televiziune Diva aduce câte un film romantic, în fiecare duminică din luna mai, de la ora 16:00. Mireasa perfectă (The Perfect Bride, 2017) este filmul care continuă sărbătoarea și este programat pe 10 mai. Antrenorul de fitness și fost consilier de relații, Molly White (Pascale Hutton) conduce o tabără pentru miri, o combinație între exerciții de fitness, yoga și ședințe de consiliere înaintea nunții pentru miri și mirese. În timp ce este încă afectată de trecutul ei emoțional, Molly îl întâlnește pe Nick Dyson (Kavan Smith), un fotograf foarte talentat ce pare chinuit de nesiguranță în privința căsătoriei cu actuala sa parteneră, o perfecționistă absolută. Pe măsură ce ajută cuplurile să își găsească echilibrul și să începă o viață în doi, Molly descoperă că și ea trebuie să învețe să se ierte și să lase iubirea să facă parte din viața ei.
https://tvmania.ro/diva-deschide-sezonul-nuntilor-in-fiecare-duminica-din-mai-difuzeaza-cate-o-comedie-romantica-271091.html

PREMIERĂ. Un film Antena 1, pe primul loc. În luna cu Paștele, la Iisus din Nazareth s-au uitat românii. Pro TV are însă cele mai multe filme în top

FILME APRILIE - 2020. Premieră în luna Paștelui: Antena 1 a dat cel mai urmărit film la nivelul întregii țări. Este vorba, bineînțeles, de clasica peliculă Iisus din Nazareth, care a adunat o audiență de peste două milioane de telespectatori în medie. Chiar în seara de Înviere. Deși avântul Antena 1 a fost mare, Pro TV a dat cele mai urmărite filme în luna aprilie: 16 dintr-un total de 20, la nivelul întregii țări. Pelicule foarte urmărite și difuzate de Pro TV au fost Taken - Teroare în Los Angeles (Liam Neeson), Parteneri neobisnuiti (cu Jet Li) sau Homefront (cu Jason Statham). De notat și un alt aspect foarte important: Antena 1 a fost pe primul loc cu un film pentru prima dată în ultimii ani. Un trend interesant este legat de tipul de public care a urmărit Iisus din Nazareth. Filmul a ocupat primul loc în toată țara și locul doi la orașe, dar a coborât mult atunci când vorbim de publicul tânăr.
https://www.paginademedia.ro/2020/05/audiente-filme-aprilie-2020
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL