×

Revista presei -- Data și ora publicării: 15.05.2020 17:17:43

REVISTA PRESEI / 15 mai 2020 /




ANCOM: Au fost deblocate toate site-urile închise pentru fake-news
Digi Communication a raportat venituri în creștere cu 11% în primul trimestru al anului 2020
Discovery susține Salvați Copiii România pentru donații către fondul de ajutor împotriva COVID-19
Şeful Telekom: Nu vom chema toţi oamenii înapoi la birou, nu suntem pregătiţi pentru asta. Noul normal va fi diferit
Grupul Telekom a rămas pe creştere în trim. 1, cu venituri totale de 237 mil. euro şi un profit operaţional de 34 mil. euro. Numărul total de clienţi a continuat să scadă pe toate segmentele, dar grupul a reuşit să convingă mai mulţi clienţi să cumpere pachete complete de servicii fixe şi mobile
Telekom România a înregistrat în primul trimestru din 2020 venituri consolidate de 237 mil. euro, în creştere cu 9,5%
Renovări în stil hollywoodian cu Brad Pitt, Michael Bublé şi Rebel Wilson în emisiunea "Celebrităţi, case şi cadouri" de la HGTV
INTERVIU - Regizorul Derek Cianfrance, despre colaborarea cu Mark Ruffalo şi „I Know This Much Is True”: O poveste foarte personală făcută public
Serialul „White Lines”, despre lumea cluburilor din Ibiza, lansat de Netflix
Adaptare-n pandemie. Lanțul de mall-uri Vivo, emisiunea online. Gazde: Ana Morodan și alți trei oameni din online
iUmor și de-acasă. Delia, Cheloo și Bendeac vor face emisiunea de sâmbătă de-acasă. Mai sunt câteva ediții până la finalul sezonului
Pe Netflix: Un nou serial creat de Alex Pina, omul din spatele „La Casa de Papel”. Când începe?
Veniturile Digi Communication au crescut în primul trimestru cu 11%, la 313,2 milioane de euro
Samsung lansează în România noua gamă de televizoare
De luni, 18 mai, Cartoon Network difuzează un nou serial animat: „ThunderCats Roar”
Giganți ai internetului din Australia - invitați să plătească presei 360 de milioane de euro pe an


ANCOM: Au fost deblocate toate site-urile închise pentru fake-news
Ca urmare a încheierii stării de urgență pe teritoriul României, ANCOM a permis redeschiderea tuturor site-urile blocate în această perioadă pentru distribuirea de știri false în legătură cu pandemia de coronavirus menite a provoca panică sau îndoială în rândul populației. Autoritatea de reglementare în comunicații, condusă de Sorin Grindeanu a emis joi a mai multe decizii prin care transmite furnizorilor de internet că prin încetarea stării de urgență nu mai subzistă temeiul legal pentru blocarea accesului utilizatorilor la site-urile indicate de Grupul de Comunicare Strategică. În total 15 site-uri au fost redeschise ca urmare a deciziei ANCOM. Dacă unele dintre ele nu pot fi încă accesate, altele funcționau oricum și până acum în ciuda măsurilor de blocare, în condițiile în care și-au tot mutat conținutul pe alte domenii de internet, precum este cazul „ortodoxinfo" care și-a schimbat de mai multe ori domeniul pentru a funcționa în ciuda faptului că era blocat de autorități. Cele 15 site-uri de mâna a doua au fost închise în perioada stării de urgență de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) la cererea Ministerului Afacerilor Interne, pe motiv că informațiile publicate îi dezinformau pe cititori.
https://romania.europalibera.org/a/siteuri-blocate-fake-news-/30613952.html

Digi Communication a raportat venituri în creștere cu 11% în primul trimestru al anului 2020

Grupul Digi Communications N.V. a anunțat rezultatele financiare înregistrate în primul trimestru din 2020. Veniturile Digi Communication, al treilea cel mai mare jucător de pe piaţa de cablu din Europa, au crescut în primul trimestru cu 11%, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent ( de la 281,2 milioane de euro la 313,2 milioane de euro) și creșterea RGU cu 9 %, la 16,5 milioane. EBITDA ajustată a fost de aproximativ 114,7 milioane EUR (inclusiv IFRS 16), o creștere cu 26,4 % față de aceeași perioadă a anului 2019. Grupul Digi a înregistrat performanțe generale importante în primul trimestru al anului 2020. Având în vedere contextul general de sănătate publică de la jumătatea lunii martie, compania s-a concentrat asupra răspunsului la pandemia COVID-19 și asupra măsurilor de restricție luate de autoritățile din toate teritoriile (în România din 23 martie 2020, în Ungaria începând cu 11 martie, în Spania din 15 martie și în Italia din 12 martie). În perioada de restricții impuse de pandemia COVID-19, Digi Communications N.V. a implementat cu succes măsuri pentru a asigura sănătatea și siguranța clienților, angajaților și partenerilor și a urmărit furnizarea de servicii și derularea operațiunilor la același nivel ca în perioadele de normalitate. În această etapă, dată fiind incertutidinea generată de pandemie, durata acesteia și impactul economic imediat, este dificil să se estimeze efectele financiare la nivelul companiei. În România, în perioada de restricții, s-a remarcat o creștere a utilizarii de servicii fixe de internet și televiziune prin cablu pentru clienții rezidențiali. Necesitatea de a fi conectați și trecerea masivă la munca de acasă au contribuit la utilizarea susținută de servicii fixe. Aceasta s-a reflectat în creșterea traficului în rețeaua fixă cu 20-30%, în special în a doua parte a zilei. Astfel, la finalul primului trimestru, Digi a înregistrat un progres al RGU pentru serviciile de internet și televiziune prin cablu și a atins un număr record de servicii vandute clienților: 3,7 milioane RGU (televiziune prin cablu), respectiv 2,9 milioane RGU (internet fix). În Ungaria, cu toate că au fost adoptate măsuri restrictive diferite de celelalte teritorii, nu a existat un impact negativ semnificativ în perioada de restricție asupra filialei care a urmat, în linii mari, același ritm ca pentru perioadele normale de activitate. In Spania, ritmul de creștere a serviciilor vândute (RGU) a fost impactat semnificativ până acum, ca urmare a restricțiilor de portabilitate a numerelor de telefonie fixă și mobilă implementate în această perioadă. Digi Spania a reușit, în primul trimestru al anului, să depășească pragul de 2 milioane RGU pentru serviciile de voce și date mobile, îmbunătățindu-și contribuția la veniturile grupului (20% din veniturile totale ale Grupului) și EBITDA (11% din EBITDA Grup). “În ultimele 2 luni, prioritățile echipei noastre de management au fost să asigurăm atât condițiile de sănătate pentru angajați și clienți, cât și echipamentele de protecție necesare. Am făcut eforturi pentru a preveni blocajele în lanțul de aprovionare, am continuat să dezvoltăm capacitățile tehnologice și să asiguram lichiditatea companiei. Confruntate cu restricții în toate teritoriile unde operăm și cu schimbarea comportamentului clienților, echipele noastre au depus toate eforturile pentru a păstra același nivel de calitate al serviciilor ca în perioadele de normalitate. Rețelele noastre au susținut o creștere de trafic de până la 30%, pentru datele fixe, la ore de vârf, și o creștere normală a traficului de date mobile de 11%, în martie, comparativ cu februarie, în România. Echipele din vânzările corporate și-au adaptat strategiile la o nouă realitate a pieței, concentrându-se asupra activităților de suport și asistență pentru clienții B2B. Suntem recunoscători angajaților pentru incredibila flexibilitate și pentru atitudinea lor proactivă. Grație disciplinei lor și capacității de reacție rapidă, am răspuns cu succes cererilor clienților și am reușit să acordăm sprijin comunităților, familiilor și concetățenilor afectați de criză. Dedicați misiunii noastre de partener pe termen lung al societății și al municipalităților, am alocat aproximativ 1,7 milioane EUR donațiilor constând în echipamente medicale către spitalele din România, servicii de conectivitate pentru elevi și comunități rurale sau pentru inițiative de voluntariat dedicate ajutorării persoanelor vulnerabile în fața pandemiei”, a declarat Serghei Bulgac, Chief Executive Officer (CEO) al Digi Communications N.V.

https://www.forbes.ro/digi-communication-raportat-venituri-crestere-cu-11-primul-trimestru-al-anului-2020-165311


Discovery susține Salvați Copiii România pentru donații către fondul de ajutor împotriva COVID-19

Prin inițiativa „RISE” (Reducing Inequality and Supporting Empowerment), Discovery a demarat o campanie globală axată pe reducerea inegalității și sprijinirea comunităților defavorizate de pe glob. Ca răspuns la pandemie, Discovery va încuraja donațiile către fondul local de ajutor împotriva COVID-19 al organizației Salvați Copiii România. Fondurile vor fi alocate resurselor fundamentale unui trai decent, cum ar fi mâncarea, bunurile care acoperă necesitățile de bază, obiecte pentru igienă, precum și dezvoltarea resurselor educaționale, pentru 150 de copii și familiile acestora. „Perioada pe care o traversăm este extrem de dificilă și am ales să depășim această criză cu cele mai puternice arme pe care le avem la îndemână: forța și influența brand-ului Discovery la nivel global. Platforma RISE se concentrează pe colaborarea cu organizațiile locale care dezvoltă proiecte de mobilitatea socială, faciliând accesul la nevoile umane de bază. Ca parte a sprijinului nostru pentru Salvați Copiii România, Discovery va face o donație în numele companiei și, în plus, ne asumăm misiunea de a fi o punte de legătură între persoanele care doresc să contribuie cu donații individuale și organizație, prin intermediul site-ului RISE. Sumele astfel colectate vor fi redirecționate către un fond local de ajutor COVID-19, prin care familiilor vulnerabile li se vor acoperi nevoile de bază, educație și asistență medicală”, a declarat Anca Amariei, PR & Internal Communications Manager Discovery CEEMCA (Europa Centrală și de Est, Țările Mediterane și Asia Centrală).
https://www.forbes.ro/discovery-sustine-salvati-copiii-romania-pentru-donatii-catre-fondul-de-ajutor-impotriva-covid-19-165302

Şeful Telekom: Nu vom chema toţi oamenii înapoi la birou, nu suntem pregătiţi pentru asta. Noul normal va fi diferit
Grupul Telekom, una dintre cele mai mari companii din România, nu îşi va chema înapoi la birou toţi angajaţii odată cu ieşirea din starea de urgenţă şi relaxarea unor restricţii, a declarat Miroslav Majoros, CEO al operatorului de comunicaţii fixe şi mobile. „Nu putem lăsa toţi oamenii să se întoarcă la birou, nu avem spaţiile pregătite, lifturile şi aşa mai departe. Vom permite oamenilor să se întoarcă, dar nu va fi un proces voluntar, ci va fi unul administrat. Oamenii pot continua să lucreze de acasă şi din când în când să vină la birou până când vom ajunge la noul normal. Spun noul normal pentru că nu cred că vom fi în aceeaşi situaţie ca până acum. Cred că vom trece la un nou standard, bazat pe telemuncă, este ceva diferit: oamenii vor lucra în principal de acasă şi din când în când de la birou. Dar este nevoie de cadru legislativ, de instrumente care să susţină acest lucru. Acesta va fi noul normal. Trebuie să rămânem foarte flexibili.”
https://www.zf.ro/business-hi-tech/seful-telekom-nu-vom-chema-toti-oamenii-inapoi-la-birou-nu-suntem-19132932

Grupul Telekom a rămas pe creştere în trim. 1, cu venituri totale de 237 mil. euro şi un profit operaţional de 34 mil. euro. Numărul total de clienţi a continuat să scadă pe toate segmentele, dar grupul a reuşit să convingă mai mulţi clienţi să cumpere pachete complete de servicii fixe şi mobile
Grupul de comunicaţii fixe şi mobile Telekom România, format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, unul dintre cei mai mari jucători din economia locală şi industria de comunicaţii, a înegistrat în primul trimestru din 2020 venituri totale de 237 mil. euro, mai mari cu 9,5%, şi un profit operaţional (EBITDA) de 34 mil. euro, mai mare cu 32%, chiar dacă numărul de clienţi pentru principalele servicii furnizate a scăzut. „Cu o creştere de la an la an a principalilor indicatori de performanţă financiară - venituri şi EBITDA - compania a reuşit să îşi îmbunătăţească rezultatele în primul trimestru din 2020, comparativ cu aceeaşi perioadă de timp din anul precedent. Veniturile consolidate au crescut la 237,1 mil. euro, o creştere de 9,5% faţă de rezultatul din primul trimestru al anului 2019. În acelaşi timp, EBITDA ajustată după IFRS16 a crescut cu 31,5% până la 33,8 mil. euro. Evoluţia pozitivă a EBITDA a fost ajutată în plus de o performanţă mai slabă în primul trimestru al anului 2019, amplificând în continuare tendinţa pozitivă. Veniturile totale din servicii fixe s-au ridicat la 125,8 mil. euro în primul trimestru al anului 2020, înregistrând o creştere de 23,9% an/an, determinată în special de dezvoltarea puternică a segmentului ICT al companiei, cu un salt de peste 100%, şi de segmentul wholesale care a crescut cu 31%. Veniturile din retail pe segmentul fix au înregistrat o uşoară scădere, de 2,2%, cauzată de declinul continuu al serviciului tradiţional de telefonie fixă, care a fost doar parţial compensat de creşterea veniturilor din internet fix“, conform datelor companiei.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/grupul-telekom-ramas-crestere-trim-1-venituri-totale-237-mil-euro-19132817

Telekom România a înregistrat în primul trimestru din 2020 venituri consolidate de 237 mil. euro, în creştere cu 9,5%
Telekom România a înregistrat în primul trimestru din 2020 venituri consolidate de 237,1 mil. euro, în creştere cu 9,5% faţă de rezultatul din primul trimestru al anului 2019, în timp ce EBITDA ajustată după IFRS16 a crescut cu 31,5% până la 33,8 mil.euro, a anunţat joi compania. „Rezultatele primelor trei luni ale anului confirmă abordarea corectă pe care am avut-o până acum. Efectele închiderii economiei, impusă de pandemia Covid-19, au început să se vadă la final de T1. Telekom Romania s-a adaptat la noul context dar, şi noi, ca orice alt business, trebuie să ne pregătim de impactul din lunile următoare, din moment ce suntem parte integrantă a economiei României. Facem şi vom face tot ceea ce ne stă în puteri pentru a depăşi cu bine această perioadă”, a declarat Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania.
https://www.zf.ro/zf-24/telekom-romania-a-inregistrat-in-primul-trimestru-din-2020-venituri-19131812

Renovări în stil hollywoodian cu Brad Pitt, Michael Bublé şi Rebel Wilson în emisiunea "Celebrităţi, case şi cadouri" de la HGTV

"Celebrităţi, case şi cadouri" este o nouă serie HGTV de tip blockbuster, în care vedete de la Hollywood mulţumesc persoanelor care au avut un impact major asupra vieţii lor prin renovări de efect. Emisiunea are premiera sâmbătă, de la ora 20.50, pe HGTV, disponibil în reţeaua Digi. De-a lungul transformărilor, megastarurile vor fi însoţite pas cu pas de gazdele emisiunii, gemenii Drew şi Jonathan Scott. Printre numele care se alătură HGTV se numără: Brad Pitt,actor, producătorul şi câştigătora două premii Oscar; Melissa McCarthy actriţă, producător şi designer vestimentar, nominalizată şi câştigătoare a numeroase premii în industria cinematografiei; Viola Davies, actriţă, scriitoare, producător şi designer vestimentar, câştigătoare de Oscar, Emmy şi Tony Awards; Rebel Wilson, actriţă şi câştigătoare a premiilor MTV Movie Award şi Teen Choice Award, precum şi Michael Bublé, cântăreţ, compozitor şi producător, câştigător de patru ori al premiului Grammy.
https://www.news.ro/cultura-media/renovari-in-stil-hollywoodian-cu-brad-pitt-michael-bubl-si-rebel-wilson-in-emisiunea-celebritati-case-si-cadouri-de-la-hgtv-1922402015292020051219362701

INTERVIU - Regizorul Derek Cianfrance, despre colaborarea cu Mark Ruffalo şi „I Know This Much Is True”: O poveste foarte personală făcută public
Regizorul Derek Cianfrance, cunoscut pentru lungmetraje ca „Blue Valentine” şi „The Place Beyond the Pines”, vorbeşte într-un interviu publicat în exclusivitate de News.ro despre cea mai recentă realizare a lui, miniseria „I Know This Much Is True”, cu Mark Ruffalo în dublu rol, despre transformarea unui roman de 900 de pagini într-o producţie care reflectă şi experienţa personală, precum şi despre provocările şi „experimentele” de pe platourile de filmare. „O parte de adevăr/ I Know This Much Is True”, bazat pe romanul omonim al lui Wally Lamb, bestseller New York Times, este primul serial pentru televiziune al lui Cianfrance. Saga de familie urmăreşte vieţile a doi gemeni identici, Dominick şi Thomas Birdsey, în ceea ce este descris ca o poveste despre trădare, sacrificiu şi iertare. Acţiunea este plasată în America secolului 20. Din distribuţie fac parte Melissa Leo, Rosie O’Donnell, Archie Panjabi, Imogen Poots, John Procaccino, Rob Huebel, Philip Ettinger, Aisling Franciosi, Michael Greyeyes, Guillermo Diaz, Marcello Fonte, Bruce Greenwood, Brian Goodman, Juliette Lewis şi Kathryn Hahn.
https://www.news.ro/entertainment/interviu-regizorul-derek-cianfrance-despre-colaborarea-cu-mark-ruffalo-si-i-know-this-much-is-true-o-poveste-foarte-personala-facuta-public-1922400015002020051119362100

Serialul „White Lines”, despre lumea cluburilor din Ibiza, lansat de Netflix
Serialul „White Lines”, conceput de Alex Pina, creatorul „La Casa De Papel”, va fi lansat vineri de Netflix la nivel mondial. Trupul unui DJ din Manchester este descoperit la douăzeci de ani după dispariţia sa misterioasă din Ibiza. Când sora lui se întoarce pe insula spaniolă pentru a afla ce s-a întâmplat, căutarea ei o conduce prin lumea ameţitoare a cluburilor, minciunilor şi muşamalizărilor, forţând-o să se confrunte cu părţile întunecate ale personalităţii ei. Regizorii primelor zece episoade sunt Nick Hamm, Luis Prieto, Ashley Way şi Alvaro Brechner. Distribuţia este alcătuită din Laura Haddock („Guardians of the Galaxy”, „Transformers: The Last Knight”), Marta Milans („Shazam”, „The Pier”), Juan Diego Botto, Nuno Lopes, Daniel Mays, Laurence Fox şi Angela Griffin. Serialul a fost filmat în vara anului 2019, în Insulele Baleare.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-white-lines-despre-lumea-cluburilor-din-ibiza-lansat-de-netflix-video-1922403215372020050919362463

Adaptare-n pandemie. Lanțul de mall-uri Vivo, emisiunea online. Gazde: Ana Morodan și alți trei oameni din online
Cum arată adaptare-n pandemie. Lanțul de mall-uri Vivo (Constanța, Cluj-Napoca, Baia-Mare și Pitești), închis total sau parțial din cauza coronavirusului, a lansat o emisiune online cu influenceri și oameni de online. Una dintre gazde este Ana Morodan, influencer și jurat în emisiunea Mask Singer de la Pro TV. Alături de Morodan, gazde mai sunt și Ileana Badiu (influencer și antreprenor), Ana Bîtu (influencer și copywriter) sau Stephan Pelger (fashion designer). Emisiunea poartă titlul de (s)Mall Talks și se vede de trei pe săptămână (luni, miercuri și vineri), de la ora 17:00, pe paginile de Facebook ale centrelor comerciale de mai sus. Seria va continua până la finalul lunii iunie, menționează aceeași sursă. Subiectele dezbătute sunt și ele adaptate tot la criză, iar printre acestea le amintim pe cele legate de sport, parenting, fashion, cooking sau design interior. Show-ul are și invitați, iar printre aceștia au fost: Ioana Chișiu, Bob Rădulescu, Andreea Remețan, Iulian Tănase și Adrian POV.
https://www.paginademedia.ro/2020/05/lantul-de-mall-uri-vivo-emisiunea-online

iUmor și de-acasă. Delia, Cheloo și Bendeac vor face emisiunea de sâmbătă de-acasă. Mai sunt câteva ediții până la finalul sezonului
iUmor și de-acasă. Delia, Cheloo și Bendeac, jurații show-ului de la Antena 1, vor face emisiunea de sâmbătă pe modelul Zoom sau Skype, fiecare de-acasă. Vor fi reluate momente din sezonul opt, dar și din celalte sezoane, anunță postul TV. Pe lângă cei trei jurați vor și prezentatorii Șerban Copoț și Dan Badea. Măsura vine pe fondul pandemiei de Coronavirus, care obligă televiziunile să se adapteze. Până la finalul sezonului opt de iUmor mai sunt trei ediții (16, 23, 30 mai), după cum anunță reprezentanții postului. Finala ar urma să aibă loc pe 6 iunie. Momentan nu se știu detalii despre felul în care Antena 1 va filma semifinala (30 mai) și finala (6 iunie), în contextul stării de alertă. Reprezentanții postului au declarat, pentru Paginademedia.ro, că „echipa emisiunii așteptă recomandările pe care autoritățile le vor face în următoarele zile”
https://www.paginademedia.ro/2020/05/iumor-editie-de-acasa-cum-va-fi-finala

Pe Netflix: Un nou serial creat de Alex Pina, omul din spatele „La Casa de Papel”. Când începe?
Alex Pina, creatorul serialului fenomen „La Casa de Papel”, aduce un nou titlu. Este vorba despre producția „White Lines”, care debutează mâine, 15 mai, pe Netflix. Povestea, pe scurt. Corpul unui legendar DJ din Manchester este descoperit la douăzeci de ani după dispariția sa misterioasă din Ibiza. Când sora sa se reîntoarce pe frumoasa insulă spaniolă pentru a afla ce s-a întâmplat, căutarea ei o conduce printr-o lume amețitoare a cluburilor, minciunilor și mușamalizărilor, forțând-o să se confrunte cu părțile întunecate ale personalității ei, într-un loc în care oamenii își trăiesc viața la limită.
https://www.paginademedia.ro/2020/05/alex-pina-white-lines-la-casa-de-papel

Veniturile Digi Communication au crescut în primul trimestru cu 11%, la 313,2 milioane de euro
Veniturile Digi Communication au crescut în primul trimestru cu 11%, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, de la 281,2 milioane de euro la 313,2 milioane de euro. EBITDA ajustată a fost de aproximativ 114,7 milioane de euro (inclusiv IFRS 16), o creștere cu 26,4 % față de aceeași perioadă a anului 2019. De asemenea, unitățile generatoare de venituri (RGU) au avansat cu 9% până la 16,5 milioane. "Grupul Digi a înregistrat performanțe generale importante în primul trimestru al anului 2020. Având în vedere contextul general de sănătate publică de la jumătatea lunii martie, compania s-a concentrat asupra răspunsului la pandemia COVID-19 și asupra măsurilor de restricție luate de autoritățile din toate teritoriile (în România din 23 martie 2020, în Ungaria începând cu 11 martie, în Spania din 15 martie și în Italia din 12 martie)", arată compania într-un comunicat. În perioada de restricții impuse de pandemia COVID-19, Digi Communications a implementat măsuri pentru a asigura sănătatea și siguranța clienților, angajaților și partenerilor și a urmărit furnizarea de servicii și derularea operațiunilor la același nivel ca în perioadele de normalitate. În această etapă, dată fiind incertutidinea generată de pandemie, durata acesteia și impactul economic imediat, compania spune că este dificil să estimeze efectele financiare la nivelul companiei.
https://www.economica.net/veniturile-digi-communication-au-crescut-in-primul-trimestru-cu-11prc-la-313-2-milioane-de-euro_184506.html

Samsung lansează în România noua gamă de televizoare
Samsung Electronics anunță că lanseazăîn România noua game de televizoare QLED 4K, a gamei Crystal UHD, precum și a televizoarelor lifestyle, care includ două game noi pentru țara noastră – The Serif și The Frame. Televizoarele din noua gamă vin cu funcții avansate de interconectivitate și utilizare intuitivă; utilizatorii pot accesa remote televizorul și îl pot conecta cu ușurință la telefonul mobil. Televizoarele sunt disponibile comercial în România începând din luna aprilie pe site-ul producătorului și la parteneri. „Ne aflăm într-o nouă eră a display-urilor inteligente, motiv pentru care am înglobat în noua gamă întreaga noastră expertiză în ceea ce privește calitatea imaginii, design-ul revoluționar și experiența audio excepțională în ceea ce înseamnă cea mai puternică gamă de televizoare lansată de Samsung până acum. Utilizatorii români vor putea să aleagă televizorul care se potrivește stilului lor de viață, beneficiind de aceeași experiență inteligentă și imersivă, indiferent de alegerea lor”, a declarat Victor Armășelu, Head of Consumer Electronics Samsung Electronics Romania si Bulgaria. Samsung oferă o varietate de televizoare din gama QLED – gamă premium care s-a extins cu 50%, pentru a răspunde nevoilor consumatorilor, astfel încât aceștia să găsească acel televizor compatibil cu locuința și cu stilul lor de viață, preferințele de consum și contextului.
https://www.economica.net/samsung-lanseaza-in-romania-noua-gama-de-televizoare_184447.html

De luni, 18 mai, Cartoon Network difuzează un nou serial animat: „ThunderCats Roar”
Este vorba despre un spin-off al seriei din anii 80, „Thundercats' (1985), și spune povestea felinelor fulger conduse de curajosul lor lider, Lion-O. „ThunderCats Roar' are premiera luni, 18 mai, de la 16.50, la Cartoon Network și va fi difuzat de luni până vineri, de la aceeași oră. Felinele fulger și-au părăsit planeta natală Thundera și s-au stability pe Al Treilea Pământ. Gașca pestriță de eroi printre care Panthero, Cheetara și Tygra, descoperă acum o nouă planetă și locuitorii ei misterioși și îi apără de maleficul Muum-Ra. Serialul este produs de Victor Courtright (OK K.O. – Să fim eroi, Yo Gabba Gabba!) și Marly Halpern Graser (Haideți, tineri titani!, Fii tare, Scooby-Doo!). Prin intermediul Cartoon Network România, TVmania a obținut un interviu cu aceștia despre noua producție.
https://tvmania.ro/galerie-foto-de-luni-18-mai-cartoon-network-difuzeaza-un-nou-serial-animat-thundercats-roar-271528.html

Giganți ai internetului din Australia - invitați să plătească presei 360 de milioane de euro pe an
Un important grup de presă din Australia, Nine Entertainment, a invitat joi compania Google și alți giganți ai internetului să achite 360 de milioane de euro pe an către media din această țară, în baza unui cod de conduită stabilit de guvern, relatează AFP. Luna trecută, Australia a anunțat că intenționează să constrângă Google, Facebook și alte companii importante din sectorul de internet să contribuie cu o cotă din încasările de publicitate provenind din conținuturile de știri afișate de motoarele lor de căutare, scrie Agerpres.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/giganti-ai-internetului-din-australia-invitati-sa-plateasca-presei-360-de-milioane-de-euro-pe-an-19361259
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL