×

Revista presei -- Data și ora publicării: 27.05.2020 17:48:04

REVISTA PRESEI / 27 mai 2020 /




Guvernul a publicat lista entităților media înscrise în campania de informare COVID-19
900 de cereri din partea companiilor de media pentru participarea la campania de informare publică cu privire pandemia de COVID-19
BANI PENTRU PRESĂ. Lista completă cu companiile media care s-au înscris. Cine a aplicat pentru bani de la Guvern? Nici 10% nu au documentele complete
TVR pregăteşte un nou cod etic pentru angajaţi care include „loialitatea faţă de SRTv“. MediaSind: „Intenţionează să instaureze un climat de dictatură“
TVR, nou cod etic pentru angajați cu un capitol: „Loialitatea față de SRTv”
Noutățile lunii iunie la Disney Channel și Disney Junior
10 documentare Netflix pe care orice antreprenor ar trebui să le vadă
Google își redeschide gradual birourile începând cu luna iulie. Twitter le va permite angajaților să lucreze permanent de acasă
Burse ANIS în valoare de câte 5000 euro pentru integrarea noilor tehnologii în programa universitară
Piaţa de smartphone-uri în T1/2020: vânzările au căzut cu peste 30% în martie faţă de ianuarie. Nicio schimbare în top: Samsung, Huawei şi Apple conduc piaţa
Digi, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile controlat de un român, a livrat prima tranşă de echipamente ATI donate mai multor spitale din ţară. Valoarea totală a donaţiei - 1,6 mil. Euro
Documentarul "Acasă", de Radu Ciorniciuc, a câştigat Premiul Special al Juriului la Thessaloniki Documentary Festival
Un serial „The Girl With the Dragon Tattoo”, în lucru la Amazon
Emisiune-omagiu „Ştefan Bănică”, la 25 de ani de la moartea actorului
Peste 30 de vedete TVR participă la campania dedicată Zilei Internaționale a Copilului „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!”
Patru ani de la relansarea Guerrilla. Astăzi. Și-au făcut un fel de „Revolut”, card bancar pentru comunitatea Avanpost
Dan Negru bate obrazul celor de la Kanal D, care nu l-au menționat ca „sursă” într-o știre: „Legea tăcerii, când vine vorba de un om de la concurență”
ANIVERSARE. Europa FM face 20 de ani de la prima emisie. Ilie Năstase era în conducerea stației în 2000


Guvernul a publicat lista entităților media înscrise în campania de informare COVID-19
Un număr total de 742 de entități media dintre care 110 televiziuni naționale și regionale, 169 radiouri, 301 site-uri, 141 de ziare și publicații tipărite și 21 de companii de outdoor s-au înscris pentru un loc la masa celor 200 de milioane de lei pe care Guvernul le-a alocat pentru campania de interes public “contra cost" reglementată prin OUG 63 din 7 mai 2020, potrivit unui comunicat publicat de Secretariatul General al Guvernului la 26 mai, pe site-ul propriu sgg.ro, informează Media Expres. Potrivit OUG 63, la finalizarea termenului-limită de înregistrare, în baza datelor comunicate de solicitanți, Secretariatul General al Guvernului trebuia să publice pe pagina de internet raportul generat prin aplicația web gestionată de Autoritatea pentru Digitalizarea României cu cererile validate, sumele alocate fiecărui participant la campanie, condițiile contractuale de derulare a campaniei, Media Expres. Tabelul publicat la 26 mai nu conține cifrele cerute sau alocate de entitățile media. În nota de însoțire a listei preliminare publicată la 26 mai se arată că „având în vedere numărul mare de solicitări cu documentație incompletă, termenul de depunere va fi prelungit prin act normativ, cu 10 zile, astfel încât să fie posibilă completarea documentației conform prevederilor legale”. Pe lista televiziunilor înscrise în campanie, se află Pro TV, Antena 1, B1 TV, Realitatea Plus (apare în listă de trei ori pentru că s-au înscris companiile Realitatea Media S.A., GEOPOL INTERNATIONAL SRL și reprezentantul DBV Media House), România TV, Digi24, Digi Sport 1 și Național TV. Printre radioruri se numără: Radio ZU, Kiss FM, Europa FM și Radio Guerrila.
https://www.forbes.ro/guvernul-publicat-lista-entitatilor-media-inscrise-campania-de-informare-covid-19-167262

900 de cereri din partea companiilor de media pentru participarea la campania de informare publică cu privire pandemia de COVID-19
Şeful Cancelariei prim-ministrului, Ionel Dancă, a anunţat, în şedinţa de Guvern de miercuri, că au fost înregistrate aproximativ 900 de cereri din partea canalelor media în vederea participării la campania de informare publică cu privire la regulile de protecţie sanitară în contextul pandemiei de COVID-19 şi măsurile necesare pentru reluarea activităţilor în domeniul social şi economic şi a propus modificarea OUG 63 în sensul acordării unui termen de 10 zile pentru clarificarea documentelor depuse. Ionel Dancă: “La termenul de finalizare a perioadei de înregistrare a fost înregistrat un număr de aproximativ 900 de cereri pentru diverse canale media de participare la această campanie de informare, însă, ca urmare a modalităţii de completare a cererilor de participare şi a documentaţiilor necesare, se impune prelungirea termenului pentru clarificarea documentelor depuse. (…) Cei care îndeplinesc condiţiile vor putea semna contractele pentru a participa la campanie, iar cei care au documentaţia incompletă sau nu au depus documentele justificative cerute de textul ordonanţei de urgenţă vor avea un termen, dacă sunteţi de acord să propunem o modificare a OUG 63, de 10 de zile pentru clarificarea documentaţiei depuse”, conform Agerpres. Premierul Ludovic Orban s-a declarat de acord, cu condiţia ca în această perioadă să înceapă semnarea contractelor, în vederea derulării campaniei. Guvernul a adoptat, pe 30 aprilie, o ordonanţă de urgenţă prin care se alocă 200.000.000 lei pentru derularea, pe o perioadă de patru luni, prin intermediul mass-media, a unei campanii de informare a cetăţenilor cu privire la regulile de protecţie sanitară ce trebuie respectate, cât şi măsurile necesare pentru reluarea activităţilor în domeniul social şi economic. Dancă a precizat la momentul respectiv că 47% din acest buget este alocat pentru desfăşurarea campaniei la televiziunile naţionale, iar restul de 53% pentru celelalte medii de comunicare – presă tipărită, online, locală, regională sau pentru staţii tv şi radio locale şi regionale.
https://www.forbes.ro/900-de-cereri-din-partea-companiilor-de-media-pentru-participarea-la-campania-de-informare-publica-cu-privire-pandemia-de-covid-19-167190

BANI PENTRU PRESĂ. Lista completă cu companiile media care s-au înscris. Cine a aplicat pentru bani de la Guvern? Nici 10% nu au documentele complete
BANI PENTRU PRESĂ. Sute de companii au aplicat pentru campania de informare a Guvernului, prin care sunt alocate 40 de milioane de euro timp de patru luni (adică zece milioane pe lună). Ce posturi de televiziune, de radio sau site-uri sau înscris? În total, sunt 723 de companii care au aplicat pentru bani, cererile fiind acum în lucru. Paginademedia.ro publică, în continuare, lista acestora, conforma datelor publicate pe site-ul Secretariatului General al Guvernului. De notat că numai 7% din toate aceste companii au toate formalitățile completate. La cele mai multe lipsește certificatul constatator, care să ateste datele de identificare. Astăzi, Guvernul a hotărât, prin Ordonanță de urgență, să prelungească termenul de completare a datelor. Practic, începând de mâine, companiile vor avea zece zile să își completeze dosarul cu datele pe care i le vor cere cei de la Agenția pentru Digitalizarea României (autoritatea care se ocupă de campanie). Urmează analiza documentelor și, apoi, contractele efective dintra instituții și Guvern (prin Secretariatul General al Guvernului).
https://www.paginademedia.ro/2020/05/lista-companii-media-bani-pentru-presa-guvern-televiziuni-radio/

TVR pregăteşte un nou cod etic pentru angajaţi care include „loialitatea faţă de SRTv“. MediaSind: „Intenţionează să instaureze un climat de dictatură“
Televiziunea publică pregăteşte un nou Cod Etic pentru angajaţi. Documentul, care a stârnit deja câteva critici din partea unuia dintre sindicatele din TVR, a fost adoptat la începutul lunii martie şi publicat pe reţeaua de intranet a instituţiei. Noul cod etic, făcut public de MediaSind, şi pe care ar urma să-l respecte oamenii din TVR, conţine proceduri interne, obligaţii şi drepturi pe care le au angajaţii, dar şi conduita membrilor din Cosiliul Director şi din Consiliul de Administraţe. Printre altele, noul Cod Etic are un capitol despre „Loialitatea faţă de TVR“, în care sunt punctate o serie de interdicţii, precum „să exprime în public aprecieri neconforme cu realitatea în legătură cu activitatea societăţii în care îşi desfăşoară activitatea, cu politicile şi strategiile acesteia“, potrivit Pagina de Media. Noile reguli ar fi fost propuse - spun cei de la sindicatul MediaSind, de Andras Demeter (Directorul Casei de producţie TVR, fost şef al radioului public), Laurenţiu Oprea (Serviciul Drepturi de autor) şi de Adrian Fulea (care lucrează la Compartimentul Informaţii Clasificate). De altfel, numele lor apar la începutul documentului cu regulile etice.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/tvr-pregateste-nou-cod-etic-angajati-include-loialitatea-fata-srtv-mediasind-intentioneaza-instaureze-climat-dictatura-1_5ece48295163ec427134f250/index.html

TVR, nou cod etic pentru angajați cu un capitol: „Loialitatea față de SRTv”
Televiziunea Publică pregătește un nou Cod Etic pentru angajați. Documentul, care a stârnit deja câteva critici din partea unuia dintre sindicatele din TVR, a fost adoptat la începutul lunii martie și publicat pe rețeaua de intranet a instituției. Ce spune acest Cod Etic? Printre altele, are un capitol despre "Loialitatea față de TVR", în care sunt punctate o serie de interdicții, precum "să exprime în public aprecieri neconforme cu realitatea în legătură cu activitatea societăţii în care îşi desfăşoară activitatea, cu politicile şi strategiile acesteia". Înainte de detalii despre Codul de etică, cine l-a gândit? Noile reguli ar fi fost propuse - spun cei de la sindicatul MediaSind, de Andras Demeter (Directorul Casei de producţie TVR, fost șef al radioului public), Laurențiu Oprea (Serviciul Drepturi de autor) și de Adrian Fulea (care lucrează la Compartimentul Informații Clasificate). De altfel, numele lor apar la începutul documentului cu regulile etice.
https://www.paginademedia.ro/2020/05/mediasind-apel-catre-oamenii-din-tvr/

Noutățile lunii iunie la Disney Channel și Disney Junior
In luna iunie, Disney Channel și Disney Junior vor difuza episoade noi ale serialelor preferate de cei mici și, odată cu vacanța mare, Disney Channel va difuza în fiecare weekend filme. Chiar în vacanță fiind, peripețiile și distracția se țin lanț pentru gălăgioșii locatari patrupezi din „Strada Dalmațieni 101'. Plecați în concediu în Cornwall, Dylan și Dolly își salvează familia nu o dată, ci de două ori. Astfel ajung să îl întâlnească pe Spike, un surfer relaxat care dezvoltă o sensibilitate pentru Dolly. Noile episoade încep din 13 iunie și se difuzează sâmbăta și duminica, de la ora 7.30
https://tvmania.ro/noutatile-lunii-iunie-la-disney-channel-si-disney-junior-272044.html

10 documentare Netflix pe care orice antreprenor ar trebui să le vadă
eu-startups.com a selectat 10 dintre cele mai bune documentare Netflix pe care le recomandă tuturor întreprinzătorilor care vor să-și îmbogățească cunoștințele de antreprenoriat și să devină mai motivați în afaceri. ”Something Ventured” face portretul unor antreprenori de succes din anii 60’ – 80’ care au riscat tot crezând în potențialul unor afaceri în care nimeni nu credea. ”Jiro Dreams of Sushi” surprinde evoluția și perseverența omului de afaceri japonez, Jiro Ono, care conduce cel mai cunoscut restaurant din Tokyo unde un meniu sushi pornește de la 30,000 yeni (250 eur). ”Print the legend” spune povestea unor companii tinere și inovative, precum MakerBot și Formlabs care încearcă să schimbe lumea prin intermediul imprimantelor 3D. ”Inside Bill’s Brain: Decoding Bill Gates” este unul dintre documentarele marcante ale anului trecut care explorează lumea fondatorului Microsoft în încercarea acestuia de a găsi soluții unice la problemele lumii actuale. ”The Creative Brain” face o incursiune în lumea creativității, a creierului uman și a poveștilor mai multor specialiști și antreprenori creativi. “The Director: An Evolution in Three Acts” este filmat pe parcursul a 18 ani special pentru a pătrunde în viața publică și privată a designerului și directorului de creație al casei de modă Gucci, Frida Giannini.
”I Am Bolt” spune povestea unuia dintre cei mai mari și admirați atleți ai lumii, Usain Bolt.
https://www.forbes.ro/10-documentare-netflix-pe-care-orice-antreprenor-ar-trebui-sa-le-vada-167285

Google își redeschide gradual birourile începând cu luna iulie. Twitter le va permite angajaților să lucreze permanent de acasă
Alphabet Inc’s Google a anunțat că își va redeschide birourile într-un procent de 10% în mai multe orașe începând cu 6 iulie, urmând ca până la finalul lui septembrie procentul să crească până la 30%. Reprezentanții Google au mai declarat că fiecare angajat va primi câte 1000 USD sau echivalentul în moneda națională a fiecărei țări în care activează compania pentru achiziția de echipament și mobilier de lucru de acasă. Sundar Pichai, Chief Executive Officer Google, a afirmat că anumiți angajați vor munci prin rotație la birou pe parcursul anului, prezența lor fiind indispensabilă. La rândul său, Jack Dorsey, CEO Twitter, le-a transmis angajaților că vor putea lucra permanent de acasă, chiar și după ce va trece pandemia, cu excepția angajaților care se ocupă de mentenanța serverelor. „Siguranța angajaților noștri și a oamenilor este prioritară pentru noi”, a declarat un reprezentant Twitter pentru BuzzFeed News.
https://www.forbes.ro/google-isi-redeschide-gradual-birourile-incepand-cu-luna-iulie-twitter-le-va-permite-angajatilor-sa-lucreze-permanent-de-acasa-167230

Burse ANIS în valoare de câte 5000 euro pentru integrarea noilor tehnologii în programa universitară
Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii, ANIS, a lansat o nouă ediție a programului de burse destinate integrării de către cadrele didactice a tehnologiilor emergente în programa universitară. Cu acoperire națională și sponsorizări în valoare de 5000 euro/proiect selectat, Bursele ANIS se adresează atât titularilor de curs, cât și asistenților universitari. Aceștia își pot înscrie proiectele într-unul dintre următoarele domenii: Artificial Intelligence; HealthTech; Big Data; Machine Learning; Cybersecurity; Tech for All (cursuri de tehnologie în facultăți non-IT); Fintech. Înscrierea proiectelor se face în septembrie a.c. după aprobarea în prealabil de către Senatul Universităților a cursurilor/laboratoarelor. Formularul de candidatură se va trimite pe adresa ANIS însoțit de un video de maxim 5 minute în care se vor scoate în evidență principalele puncte ale aplicației și aspectul inovator al cursului/laboratorului. Desemnarea câștigătorilor și ceremonia de decernare a Burselor ANIS vor avea loc în luna noiembrie. Informații suplimentare se pot obține pe site-ul asociației, anis.ro, și la adresa de email office@anis.ro. ANIS este singura asociație patronală a industriei românești de software și servicii. Cei peste 130 de membri ANIS reprezintă aproximativ 47% din totalul industriei IT românești.
https://www.forbes.ro/burse-anis-valoare-de-cate-5000-euro-pentru-integrarea-noilor-tehnologii-programa-universitara-167124

Piaţa de smartphone-uri în T1/2020: vânzările au căzut cu peste 30% în martie faţă de ianuarie. Nicio schimbare în top: Samsung, Huawei şi Apple conduc piaţa
În top 10 jucători după numărul de unităţi livrate intră şi iHunt din Ploieşti, pe lângă braşovenii de la Allview. Vânzările de smartphone-uri din România au fost la un pas să se prăbuşească în martie sub pragul de 200.000 de unităţi, pe fondul crizei generate de pandemia de COVID-19, livrările fiind cu peste 30% mai mici decât în luna ianuarie, au declarat pentru ZF surse din industrie familiare cu aceste date. În martie în România s-au vândut puţin peste 200.000 de smartphone-uri, faţă de peste 300.000 în ianuarie, pe fondul blocajului din economie instituit odată cu decretarea stării de urgenţă. În februarie pe piaţa locală se vânduseră circa 250.000 de terminale, au declarat mai multe surse din piaţă pentru ZF.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/piata-de-smartphone-uri-in-t1-2020-vanzarile-au-cazut-cu-peste-30-in-19189782

Digi, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile controlat de un român, a livrat prima tranşă de echipamente ATI donate mai multor spitale din ţară. Valoarea totală a donaţiei - 1,6 mil. Euro
Prima tranşă a donaţiei de echipamente pentru tratamentul cazurilor critice de COVID-19, aflate la terapie intensivă realizate de Digi, grup de comunicaţii fixe şi mobile controlat de antreprenorul Zoltan Teszari din Oradea, a fost livrată către mai multe spitale din ţară, conform companiei. “Kit-urile de echipamente ATI care includ ventilatoare, infuzomate, injectomate, staţii de monitorizare, aparate ecograf şi paturi au fost distribuite către: Institutul Naţional de Pneumoftiziologie Marius Nasta din Bucureşti, Spitalul Clinic de Chirurgie Oro-Maxilo-Faciala Prof. Dr. Dan Theodorescu Bucureşti, Spitalul de Boli Infecţioase Braşov, Spitalul Filantropia Craiova, Spitalul de Boli Infecţioase Constanţa, Spitalul Clinic Municipal Oradea, Spitalul Victor Babeş Timişoara”. Donaţia “ne va permite să îngrijim pacienţii gravi, în condiţii optime, să îi putem monitoriza corect şi să putem interveni atunci când lucrurile se complică. Este cu atât mai de apreciat cu cât în condiţiile actuale, ştim cu toţii, cât de greu este să achiziţionezi ventilatoare, monitoare, defibrilatoare, paturi de terapie intensivă, ecografe, infuzomate, injectomate. Ştim care este efortul depus în spatele achiziţionării acestor materiale şi echipamente medicale. Vă mulţumim mult că vom putea furniza îngrijiri de calitate mult mai bună pacienţilor care ni se adresează”, a declarat Andreea Moldovan, director medical al Spitalului de Boli Infecţioase Braşov.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/digi-cel-mai-mare-grup-de-comunicatii-fixe-si-mobile-controlat-de-un-19189022

Documentarul "Acasă", de Radu Ciorniciuc, a câştigat Premiul Special al Juriului la Thessaloniki Documentary Festival
"Acasă", documentarul ce urmăreşte cu empatie povestea unei familii care luptă pentru acceptare şi propria definiţie a libertăţii, după 20 de ani petrecuţi în Delta Văcăreşti, a câştigat Premiul Special al Juriului Festivalului Internaţional de Film Documentar de la Salonic (Thessaloniki Documentary Festival). Cea de-a 22-a ediţie a evenimentului a avut loc online în perioada 19 - 28 mai. Acesta este cel de-al treilea premiu din palmaresul filmului de debut al lui Radu Ciorniciuc, după Premiul Special al Juriului pentru Imagine în competiţia World Cinema Documentary la Sundance Film Festival şi Marele Premiu la DOK.fest Munchen. Filmul, ce urmează a fi lansat în România în cursul acestui an, a fost apreciat de juriul competiţiei internaţionale a festivalului (regizorii Marco Gastine şi Claire Simon, editorul IndieWire Anne Thompson) pentru provocarea profundă pe care o aduce, punând la îndoială certitudinile noastre.
https://www.news.ro/cultura-media/documentarul-acasa-de-radu-ciorniciuc-a-castigat-premiul-special-al-juriului-la-thessaloniki-documentary-festival-1922403127002020051419373800

Un serial „The Girl With the Dragon Tattoo”, în lucru la Amazon
Un serial „The Girl With the Dragon Tattoo”, bazat pe trilogia suedezului Stieg Larsson, este în lucru la Amazon, scrie The Hollywood Reporter. Gigantul de streaming dezvoltă proiectul centrat pe Lisbeth Salander, personajul principal din trilogia „Millenium”. Proiectul este realizat împreună cu Left Bank Pictures („The Crown”, „Outlander”) şi Sony Pictures TV. El nu va reprezenta o adaptare a romanelor lui Larsson, ci personajul va fi plasat în lumea de astăzi, alături de noi personaje şi de o poveste cu care să rezoneze fanii producţiei originale. Sony a lansat în 2011 lungmetrajul „The Girl With the Dragon Tattoo”, regizat de David Fincher, cu Rooney Mara şi Daniel Craig în distribuţie. Andy Harries, fondatorul şi CEO-ul Left Bank, şi Rob Bullock vor fi producători executivi ai serialului.
https://www.news.ro/cultura-media/un-serial-the-girl-with-the-dragon-tattoo-in-lucru-la-amazon-1922403227002020051319373718

Emisiune-omagiu „Ştefan Bănică”, la 25 de ani de la moartea actorului
Un program dedicat lui Ştefan Bănică va fi difuzat de TVR 2, miercuri, când se împlinesc 25 de la moartea actorului şi cântăreţului. Emisiunea-omagiu, concepută şi realizată de fiul său, Ştefan Bănică Jr, pentru TVR în 1995, după o lună de la decesul lui, va fi difuzată de TVR 2, de la ora 17:35. „De-a râsu’, plânsu’” cuprinde momente memorabile ce poartă amprenta inconfundabilă a lui Ştefan Bănică, dar şi fragmente din interviuri cu personalitaţi care au lucrat cu el de-a lungul timpului, între care regizorii Liviu Ciulei şi Lucian Pintilie şi actriţa Stela Popescu.
https://www.news.ro/cultura-media/emisiune-omagiu-stefan-banica-la-25-de-ani-de-la-moartea-actorului-1922401027242020051219373631

Peste 30 de vedete TVR participă la campania dedicată Zilei Internaționale a Copilului „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!”
Anul acesta, Ziua Internaţională a Copilului are o semnificaţie aparte la TVR. Dacă până acum, de 1 iunie, TVR şi-a deschis larg porţile pentru copiii de toate vârstele cărora le-a oferit petreceri, jocuri, spectacole şi surprize minunate, de această dată, în contextul pandemiei care ne-a schimbat viaţa, Televiziunea publică le reaminteşte adulţilor că acum, după luni de carantină, trebuie să revenim la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu încredere şi cu speranţă. Iuliana Tudor, Liana Stanciu, Adelin Petrişor, Marina Almăşan, Iuliana Marciuc, Virgil Ianţu, Irina Păcurariu, Corina Dănilă, Raluca Arvat, Nadine, Ruxandra Gheorghe, Daniel Coman, Costin De;liu, Marius Constantinescu, sunt numai câteva dintre cele peste 30 de vedete care dau startul campaniei TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!'.
https://tvmania.ro/peste-30-de-vedete-tvr-participa-la-campania-dedicata-zilei-internationale-a-copilului-321iunie-restart-copilarie-272038.html

Patru ani de la relansarea Guerrilla. Astăzi. Și-au făcut un fel de „Revolut”, card bancar pentru comunitatea Avanpost
Radio Guerrilla împlinește, astăzi, patru ani de la relansare. Pe 27 mai 2016, se auzeau, din nou, în FM-ul românesc vocile postului Radio Guerrilla. Stația radio marchează patru ani de la relansare, cu o promoție pentru ascultători. Este vorba despre un card - Cardul Radio Guerrilla - care dă reduceri la produsele vândute de afacerile intrate în comunitatea Avanpost Radio Guerrilla. E un fel de Revolut. Înainte de toate detaliile despre Cardul Guerrilla, câteva detalii despre inițiativa Avanpost. Reamintim că proiectul își propune să promoveze mici afaceri, din diverse domenii - de la clinici la cafenele și mici făbricuțe. Acestea primesc „ștampila" Avanpost Radio Guerrilla. În fiecare zi, cei care au aceste afaceri sunt invitați să intre în direct pe Radio Guerrilla. Mihai Dobrovolschi a vorbit, pe larg, despre acest proiect la Interviurile Paginademedia.ro. Este un card de debit Mastercard Gold, emis Libra Internet Bank, cu un comision de 9 lei taxă de administrare (pe lună). Funcționează ca un fel de „Revolut”, cu transferuri pe loc cu prietenii, salon VIP in aeroport, asigurare automata sau cursuri de schimb valutar.
https://www.paginademedia.ro/2020/05/cardul-radio-guerrilla/

Dan Negru bate obrazul celor de la Kanal D, care nu l-au menționat ca „sursă” într-o știre: „Legea tăcerii, când vine vorba de un om de la concurență”
Dan Negru bate obrazul concurenței, mai exact postului Kanal D. Prezentatorul de la Antena 1 a semnalat, într-o postare pe Facebook, că la unul dintre jurnalele postului Dogan a apărut o știre, cu o informație preluată de pe contul său de Facebook, care însă nu menționa și sursa. „Postarea mea cu cazarea din Mamaia a devenit virală și tocmai ce am văzut la Kanal D o știre despre asta. Știrea avea capturi din postare, dar niciodată nu a aparut sursa acelei știri”, a scris prezentatorul pe Facebook. Negru postase pe pagina sa o serie de capturi cu prețurile uriașe de pe litoralul românesc în această perioadă, post pandemie. El scotea în evidență că un hotel din Mamaia dă o cameră cu aproape 1.000 de euro pe noapte, alături de o captură foto.
https://www.paginademedia.ro/2020/05/dan-negru-bate-obrazul-celor-de-kanal-d/

ANIVERSARE. Europa FM face 20 de ani de la prima emisie. Ilie Năstase era în conducerea stației în 2000
ANIVERSARE. Europa FM face 20 de ani, astăzi. Stația a fost lansată în anul 2000, ca parte a grupului Lagardère. La începuturile stației, fostul tenismen Ilie Năstase (la acea vreme, apropiat al PSD) era în conducerea postului de radio. La fel Ovidiu Miculescu (care a condus Radioul Public acum câțiva ani, numit de PSD). Prima emisie a fost pe 26 mai 2000, cu George Zafiu (acum gazda matinalului, atunci director muzical) la microfon. Primul slogan a fost „Viața se schimbă”. Oamenii de la Europa FM (unii dintre ei erau în radio și acum 20 de ani) au pregătit și un clip aniversar, cu imagini adunate de-a lungul celor 20 de ani. De asemenea, numeroși artiști și-au adaptat unele piese pentru aniversare. Trupa Voltaj și-a rescris integral piesa „20”, iar artiști ca Smiley, Sore, Jean Gavril, VUNK, Antonia, Ami, Alina Eremia sau Dj Project au făcut la fel cu melodiile lor.
https://www.paginademedia.ro/2020/05/20-de-ani-de-europa-fm/
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL