×

Programe TV -- Data și ora publicării: 03.06.2020 15:40:31

REVISTA PRESEI / 3 iun 2020 /




Televiziunile cu cele mai mici audiențe la nivel urban – MAI 2020
S-a anulat Festivalul Internațional Cerbul de Aur 2020
Teddy Dumitrescu, CEO Publicis Groupe România: “La nivel global se preconizează o scădere în comunicare de 9%, ceea ce înseamnă 50 de miliarde de euro”
Una dintre cele mai mari companii tehnologice din lume a fost pusă la zid: Google a fost chemată în instanţă pentru nerespectarea intimităţii utilizatorilor. Despăgubirile ajung la 5 mld. Dolari
Huawei mizează în România în T2/2020 pe vânzări de laptopuri mai mari cu aproape 300%. Vânzările de computere portabile au urcat cu peste 25%, conform companiei
CNA. România TV, somație pentru rasism. Burtieră: „Luis Lazarus transmite din mijlocul țigăniei”
Telekom Romania continuă asaltul asupra clienților: reduceri de 50% la abonamente pentru cei care se mută în rețeaua mobilă a operatorului
India a lansat un plan de 6,65 de miliarde de dolari pentru creșterea producției de dispozitive electronice
MediaSind va trimite Parlamentului un avertisment public împotriva noului Cod Etic din Televiziunea Română


Televiziunile cu cele mai mici audiențe la nivel urban – MAI 2020
În luna mai, perioadă în care s-a trecut de la starea de urgență la starea de alertă și în care au fost relaxate măsurile de izolare impuse de pandemia Covid-19, audiențele marilor televiziuni au scăzut. Și încălzirea vremii a contribuit la micșorarea numărului de telespectatori. Aceste schimbări au afectat și televiziunile mici. Astfel, dintre cele 70 de televiziuni înscrie în sistemul național de măsurare a audienței TV, realizat de Kantar Media, sub egida ARMADATA SRL, 40 de posturi au avut audiențe generale de sub 10.000 de telespectatori (toată ziua), la nivel urban. Adică, mai mult de jumătate din numărul televiziunilor înscrise oficial în măsurători au avut audiențe cuprinse între 0 și 10.000 de orășeni. Toate acestea sunt televiziuni de nișă (muzicale, de documentare, sport, filme, pentru copii).
Segmentul televiziunilor mici a fost completat în luna mai, spre deosebire de alte perioade, de televiziunile de sport, cele mai afectate de perioada de izolare prin întreruperea competițiilor sportive (mai cu seamă fotbal și tenis). Toate ratingurile canalelor de sport, în frunte cu DigiSport 1, care în februarie a.c., se afla în top 10 audiență urbană, au coborât sub 9.000 de telespectatori pe minut. Canalele Eurosport 1 și Eurosport 2, deținute de Discovery Communications, au coborât la un rating mediu de doar 2.000 de orășeni pe minut. Programele difuzate în reluare n-au reușit să evite prăbușirea audienței, lucru valabil pentru toate canalele de sport. În această lună, au avut de suferit și televiziunile de documentare (tematice), precum National Geographic (9.000 de telespectatori pe minut), Discovery (7.000), Animal Planet (1.000), National Geographic Wild (7.000) și Travel Channel (3.000). Cota de piață a celor 40 de televiziuni mici, la nivel urban, a fost de 7,72%, la același nivel cu cea înregistrată de România TV (7,17%). Cu alte cuvinte, doar 7,72% dintre persoanele din mediu urban care s-au uitat la televizor, în cursul lunii mai, au urmărit una din cele 40 de televiziuni… mici.

https://www.forbes.ro/televiziunile-cu-cele-mai-mici-audiente-la-nivel-urban-mai-2020-168249

S-a anulat Festivalul Internațional Cerbul de Aur 2020
Consiliul de Administrație al Societății Române de Televiziune, organizator al evenimentului, a luat această decizie ținând cont de situația generată de pandemia COVID-19. „Nu a fost o decizie luată cu ușurință, mai ales în contextul în care ediția din acest an ar fi fost una aniversară, a XX-a, și s-ar fi bucurat de o strălucire aparte. Însă, după discuții în cadrul TVR și cu partenerii locali, am ajuns la concluzia că nu ne dorim să facem compromisuri care să afecteze amploarea și imaginea evenimentului sau să genereze vreun risc la nivelul sănătății publice. Vom marca, însă, acest moment din istoria Cerbului de Aur cu un eveniment de televiziune care, pe de-o parte, să atragă atenția publicului asupra istoriei atât de bogate a festivalului și, pe de altă parte, să promoveze muzica românească de calitate.' – Doina Gradea, Președinte-Director General al TVR.

https://tvmania.ro/s-a-anulat-festivalul-international-cerbul-de-aur-2020-272370.html

Teddy Dumitrescu, CEO Publicis Groupe România: “La nivel global se preconizează o scădere în comunicare de 9%, ceea ce înseamnă 50 de miliarde de euro”

Izolarea la domiciliu a condus la o schimbare a stilului de viață, iar consumatorii au început să petreacă mult mai mult timp online decât înainte de pandemie. Pentru un brand, prezența online nu a fost niciodată la fel de importantă ca în prezent, în timp ce majoritatea marketerilor se află la o intersecție, întrebându-se care este calea de urmat într-un viitor atât de incert. Pandemia de coronavirus va lăsa urme adânci și în industria de marketing și comunicare, iar brand-urile își schimbă strategiile pentru a se adapta la această nouă normalitate. Teddy Dumitrescu, CEO Publicis Groupe România și unul dintre pionierii acestei industrii, susține că ne aflăm într-o perioadă de infodemie, în care se generează “extrem de mult conținut, mai mult sau mai puțin relevant pentru consumatori”. “Too much information începe să strice, pentru că în realitate dacă vorbim de luat decizii pentru conducerea unei companii, nu se întâmplă în fiecare zi un lucru relevant care să te facă să iei decizii pe moment. În general o companie nu este atât de agilă încât să poți să îi schimbi direcția în 24 de ore”, spune Teddy Dumitrescu. Contextul actual a determinat de asemenea și schimbări în comportamentul consumatorilor, mai ales datorită constrângerilor. Una dintre schimbările evidente este accentuarea trend-ului de cumpărături online, un obicei care va persista și în perioada următoare.

https://www.forbes.ro/teddy-dumitrescu-ceo-publicis-groupe-romania-la-nivel-global-se-preconizeaza-o-scadere-comunicare-de-9-ceea-ce-inseamna-50-de-miliarde-de-euro-168198

Una dintre cele mai mari companii tehnologice din lume a fost pusă la zid: Google a fost chemată în instanţă pentru nerespectarea intimităţii utilizatorilor. Despăgubirile ajung la 5 mld. Dolari
Google a fost acţionată în justiţie la începtul acestei săptămâni, compania fiind acuzată că a urmărit activitatea utilizatorilor, chiar dacă aceştia au setat browserul de internet în modul privat, anunţă Reuters. Procesul urmăreşte despăgubiri de cel puţin 5 miliarde de dolari, pentru că firma a colectat informaţii despre ce văd şi unde navighează utilizatorii, în ciuda faptului că folosesc ceea ce Google numeşte modul Incognito. Conform plângerii depuse la instanţa federală din San Jose, California, Google colectează date prin Google Analytics, Google Ad Manager şi alte aplicaţii şi plug-in-uri web, inclusiv aplicaţii pentru smartphone-uri. Acest lucru ajută Google să afle despre prietenii utilizatorilor, despre hobby-uri, alimente preferate, obiceiuri de cumpărături şi chiar despre „cele mai intime şi potenţial jenante lucruri” pe care le caută online, arată reclamaţia. Google „nu poate continua să se angajeze în colectarea de date neautorizate de la aproape fiecare american cu computer sau telefon”, mai arată plângerea. Jose Castaneda, purtător de cuvânt al Google, a declarat că firma se va apăra. „După cum afirmăm clar de fiecare dată la deschiderea unei noi file incognito, site-urile web ar putea să colecteze informaţii despre activitatea de navigare”, a spus el.

https://www.zf.ro/business-international/una-dintre-cele-mai-mari-companii-tehnologice-din-lume-a-fost-pusa-19230157

Huawei mizează în România în T2/2020 pe vânzări de laptopuri mai mari cu aproape 300%. Vânzările de computere portabile au urcat cu peste 25%, conform companiei
Subsidiara locală a gigantului Huawei din China, al doilea jucător de pe piaţa de smartphone-uri, mizează pe o creştere susţinută şi a vânzărilor de laptopuri, segment de piaţă pe care echipa companiei a început să se concentreze în ultimii ani şi în România. „Anul 2020 a însemnat o evoluţie remarcabilă în ceea ce priveşte rata de creştere a laptopurilor Huawei. Huawei va continua să crească livrările de laptopuri în România în trimestrul al doilea, ceea ce va duce la înregistrarea unei rate de creşteri de 286% în comparaţie cu trimestrul trecut. Acest rezultat se poziţionează în intervalul de ritm de creştere pe care Huawei îl are şi pe alte pieţe din Europa Centrală şi de Est“, au declarat pentru ZF reprezentanţii companiei.

https://www.zf.ro/business-hi-tech/huawei-mizeaza-in-romania-in-t2-2020-pe-vanzari-de-laptopuri-mai-19227399

CNA. România TV, somație pentru rasism. Burtieră: „Luis Lazarus transmite din mijlocul țigăniei”

CNA. România TV a fost sancționată pentru câteva burtiere rasiste, date pe post la începutul lunii mai. Consiliul Național al Audiovizualului a votat, cu unanimitate de voturi, o somație publică pentru două emisiuni de la RTV. Sancțiunea forului s-a îndreptat, în principal, asupra unui singur aspect: cuvântul „țigănie”, folosit pe burtieră. Printre titlurile RTV: Luis Lazarus transmite din mijlocul țigăniei, Armata a intrat în cartierul grupărilor țigănești violente. Jurnalistul care a anchetat clanurile transmite din țigănie. În vizor au fost luate emisiunile Newsline și România te vede, ambele de la începutul lunii mai. Principalul reproș adus de forul audiovizual stației de știri a fost legat de termenul „țigănie”, folosit pe burtiere. Reprezentantul postului a venit cu o explicație: „Termenul de „țigănie” este foarte dur, dar este asumat de noi toți. Noi vorbim în limbaj cotidian despre „țigănie”. Dacă se consideră un termen jignitor, ne cerem scuze. Nu am avut în intenție să jignim comunitatea romă”, a spus Roxana Niculescu în ședința CNA.
https://www.paginademedia.ro/2020/06/cna-romania-tv-somatie-rasism/

Telekom Romania continuă asaltul asupra clienților: reduceri de 50% la abonamente pentru cei care se mută în rețeaua mobilă a operatorului
Persoanele fizice care își portează numerele în rețeaua mobilă Telekom vor beneficia de abonamentul Mobil 6, cu internet 4G nelimitat, minute și SMS-uri naționale nelimitate, cu 50% reducere în primele 12 luni, pentru care vor plăti 3 euro/lună (aproximativ 15 lei/lună), TVA inclusă. După cele 12 luni, costul va fi de 6 euro/lună (aproximativ 30 lei/lună), TVA inclusă. De asemenea, persoanele care se vor porta în rețeaua mobilă Telekom vor putea opta și pentru achiziționarea unui telefon mobil în rate, fără dobândă și fără avans, cum ar fi Samsung Galaxy A20e și Huawei P40 Lite E. Ofertele sunt disponibile în perioada 3 iunie - 31 iulie 2020, în cazul contractelor încheiate pe o perioadă de 24 de luni, și sunt adresate persoanelor fizice care își portează un număr în rețeaua mobilă a companiei și care au un serviciu fix de la Telekom Romania.
https://www.profit.ro/stiri/telekom-romania-continua-asaltul-asupra-clientilor-reduceri-de-50-la-abonamente-pentru-cei-care-se-muta-in-reteaua-mobila-a-operatorului-19380458

India a lansat un plan de 6,65 de miliarde de dolari pentru creșterea producției de dispozitive electronice
India a lansat marți un plan în valoare de 6,65 de miliarde de dolari pentru creșterea producției de dispozitive electronice, anunțând că va începe cu oferirea de facilități unor cinci producători globali de smartphone-uri, pentru începerea sau extinderea producției în țară, transmite Reuters. Guvernul oferă un stimulent legat de producție care implică numerar în valoare de 4% până la 6% din vânzările suplimentare de produse realizate local pe parcursul a cinci ani, 2019-2020 fiind considerat an de bază, a declarat ministrul tehnologiei, Ravi Shankar Prasad, într-o conferință de presă.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/india-a-lansat-un-plan-de-6-65-de-miliarde-de-dolari-pentru-cresterea-productiei-de-dispozitive-electronice-19380122

MediaSind va trimite Parlamentului un avertisment public împotriva noului Cod Etic din Televiziunea Română
Sindicatul Român al Jurnaliştilor (SRJ) MediaSind şi filiala MediaSind TVR solicită tuturor salariaţilor şi colaboratorilor Societăţii Române de Televiziune (SRTV) să semneze un avertisment public împotriva obligativităţii angajaţilor Televiziunii Române de a semna noua procedură privind conduita etică din SRTV, potrivit unui comunicat remis miercuri de organizaţia sindicală. Ulterior, acest avertisment public va fi trimis Parlamentului. "Precizăm că angajaţii SRTV care semnează documentul au calitatea de avertizori publici şi, potrivit Legii nr. 571/2004 privind protecţia personalului din autorităţile publice şi instituţii publice, nu pot să fie sancţionaţi în cazul în care refuză să respecte un ordin ilegal cum este cel privind obligativitatea semnării Procedurii privind conduita etică din SRTV. De asemenea, angajaţii SRTv sunt protejaţi împotriva abuzurilor angajatorilor şi de prevederile Contractului Colectiv de Muncă, precum şi de Convenţiile OIM din domeniul relaţiilor de muncă la care România a aderat", se menţionează în comunicatul Sindicatului Român al Jurnaliştilor.
https://www.agerpres.ro/cultura/2020/06/03/mediasind-va-trimite-parlamentului-un-avertisment-public-impotriva-noului-cod-etic-din-televiziunea-romana--516764
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL