×

Revista presei -- Data și ora publicării: 14.07.2020 13:45:04

REVISTA PRESEI / 14 iul 2020 /




Banii pentru presă în campania plătită COVID-19: lista complete
Publicitate prin măscuță
Kanal D va redifuza emisiunile „Bravo, ai stil!” ale ultimului sezon
Horia Vîrlan pregătește o nouă emisiune concurs la Prima TV
Andreea Mantea părăseşte show-ul „Puterea Dragostei“, de la Kanal D: care este motivul şi cine îi va lua locul
Program de vară pentru copii. Radioul Itsy Bitsy anunță grila de vară, adaptată la pandemie: sfaturi pentru părinți și multe emisiunii pentru cei mici
Kober a refăcut spotul cu masca interzis de CNA. Ce a schimbat? Reclamele, față în față
România ajunge la America`s Got Talent. Petru Stratulat, om de radio, și echipa sa au impresionat juriul show-ului de talente
Nuntă cu audiență. Antena 1, lider cu finala show-ului matrimonial „Mireasa”. Câți români s-au uitat la emisiunea cu Diana Dumitrescu?
Program de vară pentru copii. Radioul Itsy Bitsy anunță grila de vară, adaptată la pandemie: sfaturi pentru părinți și multe emisiunii pentru cei mici
Huawei a raportat venituri de aproape 65 miliarde de dolari în primul semestru din 2020
TIFF 2020 - Chirilov: Competiţie surprinzătoare, cu multe poveşti temerare


Banii pentru presă în campania plătită COVID-19: lista complete
Guvernul Orban a publicat pe 6 iulie o nouă situație cu fondul de publicitate plătită pentru televiziuni, radio, presa scrisă, online și panourile de reclamă din localități, conform OUG 63 / 2020 privind campania de informare contra cost în legătură cu COVID-19, gradul de solicitare al fondului total de 198 de milioane de lei fiind acum de 57,74%, față de o primă raportare din luna iunie, când era de 41%, informează Media Expres. După prelungirea cu 10 zile a termenului de înscriere, lista publicată la 6 iulie reprezintă un “RAPORT FINAL EVALUARE SOLICITANȚI CAMPANIE DE INFORMARE MEDIA – 06.07.2020”, potrivit laconicei note de însoțire a comunicării publice de pe site-ul Secretariatului General al Guvernului, notează Media Expres. Alături de tabelul cu solicitările companiilor este și un tabel cu Respinși, format în majoritate covârșitoare de companii care doar și-au creat un cont pe site-ul Guvernului dar nu au parcurs pașii ulteriori necesari înscrierii la masa publicității plătite din bani publici. Doar trei companii se regăsesc în lista cu banii solicitați: Antena 3 SA, care a cerut 3,9 milioane de lei pentru TV, presă scrisă și online, respinsă pentru “Aplicare greșită”, ARGES EXPRES PRESS SRL, care a cerut 92.952 de lei pentru radio, presă scrisă și online locale, și VIAȚA LIBERĂ SRL, care a cerut 190.400 de lei pentru presă scrisă și online locale, ultimele două fiind respinse pentru “Nerespectarea condiții, OUG 63/2020″, conform tabelelor publicate de Guvern. În lista celor 126 de companii respinse motivele majoritare sunt „doar cont creat în platformă”, dar sunt și câteva companii respinse pentru “lipsă angajați”. Altele, puține, “nu au răspuns la clarificări”, “nu a transmis declarația” sau “nu a transmis doc în original”.
https://www.forbes.ro/bani-pentru-presa-campania-platita-covid-19-lista-completa-174270

Publicitate prin măscuță
Atât a înțeles PRO TV după ani și ani de presă și glamouros până la greață: să trimită un comunicat redacțiilor în care să avertizeze că, dacă vor spune ceva despre cazurile de COVID-19 din PRO TV, ei vor „lua toate măsurile necesare și vom sesiza autoritățile competente în vederea atragerii răspunderii Dvs., cu consecința obligării Dvs. la acoperirea integrală a oricărui prejudiciu“. De un infinit ridicol acest comunicat scris de membrii unui club de avocați de la grădiniță. Pentru că e doar o formă jenantă de a amenința cu nimic. E drept, peste o zi, PRO TV a mai dat un comunicat în care anunța că are mai mulți bolnavi de COVID-19. Pare că au vrut să își asigure exclusivitate pe propriii bolnavi. Discuția este însă în altă parte. Spre bani, bineînțeles. În PROTV, în sufletul lui alcătuit din vedete și fire albe căzute de pe pieptul fostului patron, se dădea o luptă: lupta banilor cu masca. PROTV trebuia să promoveze resort-ul Novum by the Sea din Olimp, dar în același timp trebuia să arate că vedetele postului respectă distanțarea publicitară. Complicat, pentru că nu vrea să vadă nimeni imagini de la o petrecere care seamănă cu balul pacienților. Așa se face că „petrecăreții care nu au mai ținut cont de nici o recomandare“, cum se spune în frumoasele materiale PRO, au fost chiar vedetele postului. E drept, pe bani, pentru promovare, ca să meargă economia. Practic, s-au sacrificat, am putea spune. Cam așa stau lucrurile: unii o ard în Vama Veche și sunt niște „drogați inconștienți“, alții iau publicitatea în gură în Olimp, la bani mulți, la investitori și promovare, încercuiți de avocați penibili. Jalnică imaginea acestui post, dar e bine că și-o protejează totuși.
https://www.catavencii.ro/publicitate-prin-mascuta/

Kanal D va redifuza emisiunile „Bravo, ai stil!” ale ultimului sezon
Cele mai intense momente ale show-ului „Bravo, ai stil Celebrities' vor putea fi urmărite începând din 22 iulie, de la 23:00, de miercuri până vineri, și sâmbăta, de la 22:00, la Kanal D, în această vară. O selecție din ultimul sezon al emisiunii le va aminti fanilor emisiunii cum au evoluat concurentele, cum le-au apreciat jurații evoluția tinerelor îndrăznețe care luptă pentru titlul de „Cea mai stilată femeie din România' și pentru premiul în valoare de 100.000 de lei.
https://tvmania.ro/kanal-d-va-redifuza-emisiunile-bravo-ai-stil-ale-ultimului-sezon-273852.html

Horia Vîrlan pregătește o nouă emisiune concurs la Prima TV
Horia Vîrlan pregătește o nouă emisiune concurs la Prima TV și caută persoane care gătesc românește. Celebrul bucătar va bate țara în lung și-n lat pentru a găsi cea mai buna rețetă națională. Vreau să descopăr cea mai gustoasă rețetă românească. Fie că este din Banat, Transilvania, Dobrogea sau Moldova aștept toate gospodinele sau de ce nu, toți gospodarii care știu să gătească tradițional, să participe la casting. Eu voi veni la ei să le gust preparatele și să alegem împreună rețeta națională' spune Horia Vîrlan.
https://tvmania.ro/horia-virlan-pregateste-o-noua-emisiune-concurs-la-prima-tv-273814.html

Andreea Mantea părăseşte show-ul „Puterea Dragostei“, de la Kanal D: care este motivul şi cine îi va lua locul
Andreea Mantea (33 de ani) nu va mai prezenta cel de-al treilea sezon al show-ul „Puterea Dragostei“, de la Kanal D, au anunţat reprezentanţii postului. Ultima ediţie a show-ului „Puterea dragostei“, prezentat de Andreea Mantea, va fi difuzată în 26 iulie, când va avea loc finala celui de-al doilea sezon al show-ului matrimonial de la Kanal D. Ce de-al treilea sezon „Puterea Dragostei“ va fi prezentat de Cristina Mihaela Dorobanţu, fostă concurentă „Bravo, ai stil!“, tot de la Kanal D. Tânăra a mai prezentat la Kanal D emisiunea „Îmi place dansul“, alături de Victor Slav, şi a avut o rubrică de modă la „Teo Show“, Secrete între fete.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/foto-andreea-mantea-paraseste-show-ul-puterea-dragostei-kanal-d-motivul-lua-locul-1_5f0c69a85163ec4271f2cff1/index.html

Program de vară pentru copii. Radioul Itsy Bitsy anunță grila de vară, adaptată la pandemie: sfaturi pentru părinți și multe emisiunii pentru cei mici
Radioul pentru copii Itsy Bitsy și-a pregătit programul pentru vara aceasta. Grila a fost adaptată și situația de pandemie prin care trecem cu toții. Matinalul este dedicat chiar „vacanței în pandemie”. Este realizat de Marius Constantinescu și Andrei Iordache, de luni până vineri, între 7:00 și 10:00. Vor fi prezentate sfaturi de vacanță în pandemie, noutăți, recomandări de la specialiști, sfaturi utile și muzică. O componentă importantă a programului de dimineața sunt telefoanele în direct. Părinții vor putea suna și vor face „share location”, spun reprezentanții stației. Vor aduce vești de la „firul ierbii”: dintr-un camping, dintr-o pensiune, de la mare, de la munte sau de oriunde sunt în vacanță.
https://www.paginademedia.ro/2020/07/itsy-bitsy-grila-vara-2020/

Kober a refăcut spotul cu masca interzis de CNA. Ce a schimbat? Reclamele, față în față
Reclamă schimbată. O reclamă Kober care a rulat inițial în luna martie, în plină pandemie, cu un tânăr care purta mască, a reapărut pe TV, însă într-o variantă ușor schimbată. În luna aprilie, CNA a interzis spotul și a cerut refacerea lui (oricum nu mai rula pe post). De ce? Ce s-a schimbat în noua variantă (foarte, foarte puțin diferită, însă cu o mențiune care să facă diferența? Vi le prezentăm, față în față: "Salut, eu sunt Alex! Colegii de birou râd de mine că sunt ipohondru. Nu-i adevărat, pur și simplu eu mă pot îmbolnăvi foarte ușor!" începea reclama Kober. Așa începe și în noua variantă, însă continuarea este diferită. În varianta oprită de CNA, Alex continua: "Dar am Kober Zertificat plus cu ioni de argint, care omoară microbii. Și asta, cum să spun, mă liniștește".
https://www.paginademedia.ro/2020/07/kober-spot-reclama-masca-refacut/

România ajunge la America`s Got Talent. Petru Stratulat, om de radio, și echipa sa au impresionat juriul show-ului de talente
Un moment românesc a impresionat juriul show-ului de talente de la America’s Got Talent. Este vorba de o echipă de tineri artiști - Lightwave Theatre Company - , din care face parte și omul de radio Petru Stratulat (fost Guerrilla, actual Europa FM), care a evoluat pe scena show-ului american cu un inedit spectacol cu păpuși. Momentul se va vedea la postul american de televiziune NBC, miercuri, 15 iulie, la ora 3 dimineața, ora României. Pentru a promova emisiunea de miercuri, NBC a postat pe contul său de Facebook un interviu cu membrii trupei și o selecție de cadre video din momentul Lightwave Theatre Company. Din imagini se vede cum membrii juriului, Simon Cowell, Howie Mandel și Sofia Vergara sunt emoționați în timp ce urmăresc momentul. Clipul video devenit deja viral, cu peste un milion de vizualizări și câteva mii de distribuiri pe contul de Facebook al show-ului, plus mai bine de două milioane de afișări pe YouTube.
https://www.paginademedia.ro/2020/07/video-romani-la-got-talent-2020/

Nuntă cu audiență. Antena 1, lider cu finala show-ului matrimonial „Mireasa”. Câți români s-au uitat la emisiunea cu Diana Dumitrescu?
AUDIENȚE. S-a aflat „Mireasa” și lumea s-a uitat. Mireasa, emisiunea prezentată de Diana Dumitrescu, a ajuns la final. Show-ul a pus postul Antena 1 pe primul loc în audiențe sâmbătă, după-amiază. Peste jumătate de milion de telespectatori a stat cu ochii pe TV când s-au decis câștigătorii de la Mireasa: Andra și Armando, cei care au făcut nuntă în direct și au plecat acasă cu premiul de 40.000 de euro. Postul Intact a fost lider detașat la nivel național și în mediul urban, însă pe comercial Pro TV i-a suflat în ceafă. Ediția de sâmbătă a fost finala primului sezon Mireasa, show care a mai fost la televizor cu titlul Mireasa pentru fiul meu. Reamintim că postul Antena 1 a reluat formatul Mireasă pentru fiul meu, după trei ani de pauză. Emisiunea a revenit cu un nume nou - Mireasa, dar și cu o gazdă nouă - Diana Dumitrescu.
https://www.paginademedia.ro/2020/07/mireasa-finala-audiente/

Program de vară pentru copii. Radioul Itsy Bitsy anunță grila de vară, adaptată la pandemie: sfaturi pentru părinți și multe emisiunii pentru cei mici
Radioul pentru copii Itsy Bitsy și-a pregătit programul pentru vara aceasta. Grila a fost adaptată și situația de pandemie prin care trecem cu toții. Matinalul este dedicat chiar „vacanței în pandemie”. Este realizat de Marius Constantinescu și Andrei Iordache, de luni până vineri, între 7:00 și 10:00. Vor fi prezentate sfaturi de vacanță în pandemie, noutăți, recomandări de la specialiști, sfaturi utile și muzică. O componentă importantă a programului de dimineața sunt telefoanele în direct. Părinții vor putea suna și vor face „share location”, spun reprezentanții stației. Vor aduce vești de la „firul ierbii”: dintr-un camping, dintr-o pensiune, de la mare, de la munte sau de oriunde sunt în vacanță.
https://www.paginademedia.ro/2020/07/itsy-bitsy-grila-vara-2020/

Huawei a raportat venituri de aproape 65 miliarde de dolari în primul semestru din 2020
Creșterea veniturilor grupului chinez Huawei Technologies a încetinit în primul semestru din 2020, în contextul intensificării campaniei SUA de a restricționa expansiunea sa globală, ca urmare a temerilor de securitate, și a impactului pandemiei de coronavirus (COVID-19), transmite Reuters. În perioada ianuarie-iunie 2020, veniturile Huawei au urcat cu 13,1%, la 454 miliarde de yuani (64,90 miliarde de dolari), o încetinire față de ritmul de creștere din perioada similară a anului trecut, când veniturile au înregistrat un avans de 23,2%, la 401,3 miliarde de yuani. Marja de profit a urcat la 9,2% în primul semestru din 2020, de la 8,7% în primele șase luni din 2019, scrie Agerpres. Huawei nu raportează datele privind vânzările de telefoane. Conform datelor firmei IDC, Huawei a fost al doilea producător global de smartphone-uri în primul trimestru din 2020, cu o cotă de piață de 17,8%, pe primul loc fiind grupul sud-coreean Samsung Electronics.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/huawei-a-raportat-venituri-de-aproape-65-miliarde-de-dolari-in-primul-semestru-din-2020-19420311

TIFF 2020 - Chirilov: Competiţie surprinzătoare, cu multe poveşti temerare
Competiţia oficială TIFF 2020, destinată regizorilor debutanţi sau aflaţi la cel de-al doilea lungmetraj de ficţiune, va aduce la Cluj-Napoca, în perioada 31 iulie - 9 august, 12 poveşti provocatoare şi tot atâtea abordări originale dintre care va fi ales marele câştigător al Trofeului Transilvania, informează un comunicat al organizatorilor transmis AGERPRES. Opt dintre peliculele care vor fi prezentate în Competiţia TIFF reprezintă debuturile în lungmetraj de ficţiune ale unor regizori aflaţi la începutul carierei sau care s-au afirmat ca realizatori de seriale sau documentare. "Ca în fiecare an, este o competiţie surprinzătoare, cu multe poveşti temerare, pe muchie de cuţit, abordând diverse genuri, de la comedie neagră şi thriller la dramă erotică şi film experimental, al căror punct nodal este dinamica de familie şi toate crizele care vin la pachet cu ea", a declarat Mihai Chirilov, directorul artistic TIFF, citat în comunicat.
https://www.agerpres.ro/cultura/2020/07/13/video-tiff-2020-chirilov-competitie-surprinzatoare-cu-multe-povesti-temerare--539355
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL