×

Revista presei -- Data și ora publicării: 20.07.2020 18:33:03

REVISTA PRESEI / 20 iul 2020 /




HBO GO prezintă 14 scurtmetraje poloneze având ca subiect pandemia Covid-19
Preşedintele Microsoft: un sfert de miliard de oameni îşi vor pierde locurile de muncă în acest an
Netflix a înregistrat în primele luni de carantină 10 milioane de abonaţi noi
Cinematografele din China se redeschid de astăzi
Disney a retras reclamele pentru platformele Disney+ şi Hulu de pe Facebook şi Instagram, ca parte a campaniei „Stop Hate for Profit” – presă
Filme poliţiste româneşti regizate de Manole Marcus şi Mircea Drăgan, la TVR 2
Emisiunea „Falsez pentru tine” debutează sâmbătă la Pro TV
BAFTA TV Craft Awards - Serialul „Chernobyl”, cele mai multe trofee
Shurubel renunţă la radio după 10 ani. Care este motivul
Emisiunea „Falsez pentru tine“ debutează sâmbătă la Pro TV
Orange Business Services lansează o soluţie pentru recuperarea datelor şi continuitatea business-ului în cazul unui incident major
5G - Guvernul britanic a cerut sprijinul Japoniei pentru construcţia reţelelor fără Huawei
Andreea Esca, primul interviu despre starea ei de sănătate: „Nu e niciun secret, nu e nicio rușine”
Gusti Roman, șeful onlineului Antena Group, pleacă după aproape 20 de ani în grupul Intact. Cine vine în loc?
Cabral, gazda unei emisiuni online. Tema: educația financiară
TNB-TV. Teatru și online. Teatrul Național din București, mai mult conținut pe canalul de YouTube: interviuri LIVE cu actori, regizori și oameni de teatru


HBO GO prezintă 14 scurtmetraje poloneze având ca subiect pandemia Covid-19
HBO Europe prezintă pe HBO GO o antologie de 14 scurtmetraje create în această primăvară în contextul restricțiilor cauzate de pandemia coronavirus de 16 regizori din Polonia, toate având în centru experiența izolării neașteptate, informează Media Expres. Scurtmetrajele urmează același set de reguli: acțiunea are loc aici și acum în timpul pandemiei, durata poveștii nu poate depăși 10 minute, toate întâmplările trebuie să adere restricțiilor impuse, creatorii trebuie să filmeze singuri timp de patru săptămâni, formatul și genul fiind la alegerea lor, notează Media Expres. Proiectul “W Domu” / “Acasă” (Polonia) a fost creat în libertate artistică totală și reprezintă descrierea creativă a situației în care libertatea individuală este restricționată, potrivit comunicatului HBO care anunță difuzarea filmelor pe HBO GO. Implicați în acest proiect sunt regizorii: Jacek Borcuch, Andrzej Dragan, Krzysztof Garbaczewski, Renata Gąsiorowska, Magnus Von Horn, Paweł Łoziński, Jan P. Matuszyński, Tomek Popakul, Jerzy Skolimowski, Krzysztof Skonieczny, Małgorzata Szumowska / Michał Englert, Mariusz Treliński, Anna Zamecka / Sung Rae Cho și Xawery Żuławski.
https://www.forbes.ro/hbo-go-prezinta-14-scurtmetraje-poloneze-avand-ca-subiect-pandemia-covid-19-174914

Preşedintele Microsoft: un sfert de miliard de oameni îşi vor pierde locurile de muncă în acest an
Lumea se confruntă cu o provocare majoră în privinţa locurilor de muncă, cu un sfert de miliard de oameni care îşi vor pierde slujbele în acest an, a declarat Brad Smith, preşedintele Microsoft, citat de BBC. Brad Smith spune că milioane de oameni vor trebui să dobândească noi abilităţi pentru a obţine locuri de muncă, sau pentru pentru a le păstra pe cele vechi, pe măsură ce digitalizarea economiilor se apropie. Microsoft a anunţat recent un plan pentru a oferi instruire pentru 25 de milioane de oameni la nivel mondial în acest an. Compania va oferi instruire, abilităţi, certificări şi va ajuta la găsirea unui loc de muncă prin intermediul LinkedIn, deţinut de Microsoft. Cu toate acestea, Smith a recunoscut că multe locuri de muncă în multe ţări sunt în afara recalificării digitale.
https://www.zf.ro/profesii/presedintele-microsoft-un-sfert-de-miliard-de-oameni-isi-vor-pierde-19430363

Netflix a înregistrat în primele luni de carantină 10 milioane de abonaţi noi
Între lunile aprilie şi iunie, Netflix a înregistrat cu 10 milioane de abonaţi mai mult decât estimările iniţiale ale companiei în condiţiile în care restricţiile impuse de pandemia de coronavirus au forţat sute de milioane de oameni să se autoizoleze, scrie The Guardian. Creşterea din al doilea trimestru a fost cu mult peste estimările de 8,07 milioane de abonaţi, potrivit furnizorului de date Refinitiv. De asemenea, veniturile au crescut cu 24,9% până la 6,15 miliarde de dolari. Însă compania se aşteaptă ca numărul de abonaţi să scadă în al treilea trimestru pe măsură ce măsurile impuse de carantină continuă să fie ridicate de către autorităţile din toată lumea, iar veniturile clienţilor vor continua, cel mai probabil, să scadă. După anunţ, acţiunile companiei au scăzut cu 10% în primele ore după deschiderea şedinţei de tranzacţionare.
https://www.zf.ro/business-international/netflix-a-inregistrat-in-primele-luni-de-carantina-10-milioane-de-19429172

Cinematografele din China se redeschid de astăzi
Cinematografele din China se redeschid luni după ce au fost închise timp de șase luni pentru a împiedica răspândirea noului coronavirus. Cinematotgrafele vor fi supuse unui set strict de reguli. Gradul de ocupare a unei săli va fi limitat, iar măștile vor trebui să fie purtate în permanență atât de către public, cât și de către personal, informează BBC. Biletele trebuie achiziționate online, iar spectatorii trebui să stea la cel puțin un metru distanță. De asemenea, nu va fi permis consumul de mâncare sau băuturi în timpul vizionării. China este a doua cea mai mare piață mondială de filme, cu încasări de 9,2 miliarde de dolari în 2019.
https://www.forbes.ro/cinematografele-din-china-se-redeschid-de-astazi-175086

Disney a retras reclamele pentru platformele Disney+ şi Hulu de pe Facebook şi Instagram, ca parte a campaniei „Stop Hate for Profit” – presă
Compania Disney a retras reclamele de pe Facebook pentru platforma Disney+, dar şi advertorialele Hulu de pe Instagram, ca parte a campaniei „Stop Hate for Profit”, potrivit presei americane. Disney este compania care a cheltuit cel mai mult pentru reclamele pe Facebook în prima jumătate a acestui an: 210 milioane de dolari pentru Disney+ doar în Statele Unite. Wall Street Journal a scris că, recent, Disney a „redus dramatic” advertorialele de pe Facebook. Compania nu a comentat situaţia. Acţiunea Disney vine la mai puţin de o lună de la lansarea campaniei #StopHateForProfit, căreia s-au alăturat peste 1.000 de companii care au suspendat temporar plata de reclame pe reţeaua de socializare, în încercarea de a forţa Facebook să gestioneze mai ferm cazurile de hărţuire şi discursul motivat de ură.
Între companiile care s-au retras deja se numără Unilever, Coca-Cola, Microsoft, Target, Starbucks şi Verizon.
https://www.news.ro/economic/disney-a-retras-reclamele-pentru-platformele-disney-si-hulu-de-pe-facebook-si-instagram-ca-parte-a-campaniei-stop-hate-for-profit-presa-1922405919002020071719425691

Filme poliţiste româneşti regizate de Manole Marcus şi Mircea Drăgan, la TVR 2
Filmele poliţiste „Cianura şi picătura de ploaie” (1978), de Manole Marcus, cu Victor Rebengiuc în rol principal, şi „Atac în bibliotecă” (1992), de Mircea Drăgan, cu Şerban Ionescu, vor fi difuzate duminică de postul TVR 2. Un casier moare otrăvit cu cianură, iar investigaţiile pentru elucidarea cazului conduc la concluzia că este vorba despre o crimă şi nu despre o sinucidere, cum era bănuit iniţial. Un detaliu mărunt, descoperit de un anchetator, va duce la prinderea unei reţele infracţionale implicate în falsuri în acte publice, delapidare, sustrageri de bunuri şi şantaj.
https://www.news.ro/cultura-media/filme-politiste-romanesti-regizate-de-manole-marcus-si-mircea-dragan-la-tvr-2-1922400019002020071019425360

Emisiunea „Falsez pentru tine” debutează sâmbătă la Pro TV

Emisiunea „Falsez pentru tine”, prezentată de Mihai Bobonete, debutează sâmbătă la Pro TV, iar invitatul special al primei ediţii este Damian Drăghici. Emisiunea va putea fi urmărită sâmbăta, de la ora 22.45. În prima ediţie, Damian Drăghici analizează opt concurenţi aflaţi pe scenă, pentru a descoperi cine are voce şi cine falsează, însă fără ca ei să cânte. Anna Lesko, Monica Anghel, Gojira şi Răzvan Fodor, cei patru consilieri ai show-ului, vor încerca să îl ajute pe Damian Drăghici să afle adevărul. Concurentul care reuşeşte să îi păcălească câştigă 10.000 de lei şi titlul de „cel mai bun falsor” al ediţiei.
https://www.news.ro/cultura-media/emisiunea-falsez-pentru-tine-debuteaza-sambata-la-pro-tv-1922405918212020071619424939

BAFTA TV Craft Awards - Serialul „Chernobyl”, cele mai multe trofee
Serialul „Chernobyl” a primit cele mai multe trofee la ediţia de anul acesta a BAFTA TV Craft Awards, la care au fost anunţaţi câştigătorii pentru 20 de categorii. Academia britanică de film şi televiziune a acordat vineri premiile care recompensează munca din spatele camerelor de filmare. „Chernobyl”, producţie HBO şi Sky Atlantic, a fost marele câştigător al serii, cu şapte trofee, inclusiv pentru costume (Odile Dicks-Mireaux) şi scenografie (Luke Hull şi Claire Levinson-Gendler). Compozitoarea islandeză Hildur Gudnadottir, premiată anul acesta cu Oscar pentru muzica din „Joker”, a fost câştigătoarea categoriei „coloană sonoră” pentru acelaşi show de televiziune. Între alţi câştigători se numără „Peaky Blinders” - machiaj şi coafură (Loz Schiavo) şi „His Dark Materials” (efecte vizuale şi grafice speciale). Premiul special BAFTA le-a revenit lui Nicky Sargent şi Vikki Dunn de la „The Farm Group”.
https://www.news.ro/cultura-media/bafta-tv-craft-awards-serialul-chernobyl-cele-mai-multe-trofee-1922402818002020070919424643

Shurubel renunţă la radio după 10 ani. Care este motivul
Andrei Lăcătuş - cunoscut şi ca Shurubel - a luat decizia de a se lăsa de radio după 10 ani în acest domeniu, ultima sa emisiune având loc vineri, pe 17 iulie. Invitat la interviurile Pagina de Media, Shurubel a vorbit despre decizia sa, motivul pentru care a ajuns la aceasta şi ce urmează: ”Am decis ca ăsta să fie ultimul meu sezon de radio, iar când luăm vacanţă o să înceapă o perioadă de stat cu mine, de descoperit cine sunt şi ce sunt în stare să fac în drumul spre fericirea mea.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/shurubel-renunta-radio-10-ani-motivul-1_5f1411655163ec427122fa41/index.html

Emisiunea „Falsez pentru tine“ debutează sâmbătă la Pro TV
Emisiunea „Falsez pentru tine”, prezentată de Mihai Bobonete, debutează sâmbătă la Pro TV, iar invitatul special al primei ediţii este Damian Drăghici. Emisiunea va putea fi urmărită sâmbăta, de la ora 22.45. În prima ediţie, Damian Drăghici analizează opt concurenţi aflaţi pe scenă, pentru a descoperi cine are voce şi cine falsează, însă fără ca ei să cânte. Anna Lesko, Monica Anghel, Gojira şi Răzvan Fodor, cei patru consilieri ai show-ului, vor încerca să îl ajute pe Damian Drăghici să afle adevărul. Concurentul care reuşeşte să îi păcălească câştigă 10.000 de lei şi titlul de „cel mai bun falsor” al ediţiei. Dacă invitatul declară câştigător un concurent care are voce şi ureche muzicală, acesta va avea o piesă produsă în studiourile HaHaHa Production.

https://adevarul.ro/entertainment/tv/emisiunea-falsez-tine-debuteaza-sambata-pro-tv-1_5f1303745163ec42711cb2da/index.html

Orange Business Services lansează o soluţie pentru recuperarea datelor şi continuitatea business-ului în cazul unui incident major
Orange Business Services (OBS) lansează soluția Disaster Recovery ce oferă companiilor acces la o replică funcțională și actualizată a infrastructurii și aplicațiilor de business, în orice circumstanțe, chiar și în cazul unor incidente majore care implică pierderea datelor (probleme tehnice, dezastre naturale, atacuri cibernetice etc.). "Planurile de continuitate a business-ului, ce presupun și o infrastructură de disaster recovery, sunt o parte esențială din strategia pe termen lung a oricărei companii. Cu toate acestea, o arhitectura proprie de disaster recovery, într-un spațiu fizic dedicat, implică un efort logistic major și poate fi costisitor de întreținut, de la hardware, software la alimentare, întreținere etc. Opțiunea de Disaster Recovery, integrată în soluția cloud Business Flexible Computing, înlocuiește costurile de găzduire și gestionare a propriei soluții cu un cost lunar previzibil", spune Florin Popa, Director Business to Business Orange România.
https://www.economica.net/orange-business-services-lanseaza-o-solutie-pentru-recuperarea-datelor-si-continuitatea-business-ului-in-cazul-unui-incident-major_187568.html

5G - Guvernul britanic a cerut sprijinul Japoniei pentru construcţia reţelelor fără Huawei
Guvernul britanic a solicitat sprijinul Japoniei pentru construcţia reţelelor 5G fără grupul chinez Huawei Technologies, a relatat duminică publicaţia japoneză Nikkei, acesta fiind un nou pas pentru găsirea unor furnizori alternativi, pe fondul unui război comercial şi de securitate între Statele Unite şi China, relatează Reuters citat de News.ro. Marea Britanie a menţionat companiile NEC şi Fujitsu ca posibili furnizori alternativi la Huawei, potrivit publicaţiei japoneze, care nu a menţionat sursa informaţiei, scrie News.ro. Oficialii britanici s-au întâlnit joi cu omologii lor japonezi, la două zile după ce Marea Britanie a decis ca echipamentele Huawei să fie eliminate din reţelele 5G până la sfârşitul anului 2027, a relatat Nikkei. În timp ce Marea Britanie se pregăteşte să iasă din Uniunea Europeană, temerile legate de securitate l-au obligat pe premierul Johnson să aleagă între Statele Unite şi China, cântărind între o alianţă de importanţă majoră şi investiţii de miliarde de dolari.
https://www.economica.net/5g-guvernul-britanic-a-cerut-sprijinul-japoniei-pentru-constructia-retelelor-fara-huawei_187560.html

Andreea Esca, primul interviu despre starea ei de sănătate: „Nu e niciun secret, nu e nicio rușine”
Astăzi, de la ora 19:00, la Știrile PRO TV, într-un interviu acordat lui Cosmin Stan, Andreea Esca ăspunde întrebărilor pe care toată lumea și le-a pus în ultimele zile. 'Vom descoperi că un om căruia cei mulți îi pretindeau perfecțiunea este de fapt doar un om cu vulnerabilități și suferințe', spune Cosmin Stan despre interviul pe care telespectatorii îl pot urmări în această seară. Andreea Esca lămurește care este starea ei de sănătate, dar și de ce a ales să nu facă o declarație publică până acum: „Fiecare om cred că are limitele lui și vreau să le mulțumesc acelora care m-au privit ca pe un om. Nu sunt Dumnezeu, nu sunt un robot. Sunt un om! (…) Nu e niciun mister, nu e niciun secret, nu e nicio rușine. Doar că nu mă simțeam în stare să fac acest lucru și nu mi se părea normal ca eu să dau declarații'.
https://tvmania.ro/andreea-esca-primul-interviu-despre-starea-ei-de-sanatate-nu-e-niciun-secret-nu-e-nicio-rusine-274051.html

Gusti Roman, șeful onlineului Antena Group, pleacă după aproape 20 de ani în grupul Intact. Cine vine în loc?
20.07.2020 @ 11:57 ȘTIRI MEDIA 2 COMENTARII
Plecare din grupul Intact. Gusti Roman, Head of Digital Antena Group a decis să prăsească grupul media cu care a lucrat aproape 20 de ani.
El a fost opt ani Head of Digital Antena Group și, înainte, director executiv la Convergent Media (Gazeta Sporturilor), din 2003 (atribuțiile erau preponderent pe online).
Contactat de Paginademedia.ro, Gusti Roman a declarat că este o plecare "de comun acord, amiabilă".
"Le mulțumesc pentru cei opt ani și le doresc mult succes în continuare. Sunt convins că las în urma mea o structură foarte bine pusă la punct, atât din punct de vedere tehnic, cât și editorial și financiar", a spus Gusti Roman.
Cât despre motive:
"Au fost opt ani frumoși, dar foarte grei și era momentul pentru o schimbare. Am nevoie de un moment de respiro."
Poziția lui Gusti va fi preluată de Paul Muntenescu, care a mai lucrat în trecut în Intact (7 ani la GSP), apoi la Pro TV (7 ani ca Digital Content Manager), iar acum vine de la Digi 24 (unde a fost Head of Digital).
Antena punctează în anunțul despre numirea lui Paul Muntenescu, că pleacă din Antena Group două nume de la digital:
"Gusti Roman, Head of Digital Antena Group în ultimii 8 ani și Mirel Mircea, Data Management and Sales Manager au ales de comun acord cu Antena Group să înceteze colaborarea pentru a se ocupa de alte proiecte."
În cei opt ani la Antena Group, Gusti Roman a reconstruit departamentul digital Antena Group (înainte exista o divizie Intact Interactive).
Ce proiecte a făcut acest departament, printre altele:
"Antena Play este de, departe, proiectul pe care ne-am focusat cel mai mult", spune Gusti Roman. "Plus infrastructura tehnică, Antena Group având în mâna sa toate pârghiile de care depinde o structură digitală. Din punct de vedere al contentului, ne-am focusat să creăm verticale mari de public, căruia să îi distribuim conținuțul din TV."
Canale de youtube. "Antena Group a ajuns cel mai mare publisher TV în zona de youtube și mâ mândresc cu asta: trei canale au peste un milion de subscriberi - iUmor, Next Star și Antena 1", declară Gusti Roman pentru Paginademedia.ro
Ecosistemul de aplicații mobile și proiecții online, ObservatorNews fiind ultimul lansat
"Le mulțumesc pentru colaborarea din acești acești ani și le doresc succes", mai spune Gusti Roman.
Ce va face în continuare:
Gusti Roman spune că câteva proiecte de care se va ocupa, dar "pot da detalii în câteva săptămâni".
Pe lângă activitatea din Intact, Gusti Roman a deținut, până în 2015, site-ul Bucătăraș.ro. "Și în prezent este cel mai mare site- culinar din România, cu 80-100 unici pe zi". A fost lansat în 2008, iar șapte ani mai târziu a fost vândut către Skin Media".
Autor: Petrişor Obae
https://www.paginademedia.ro/2020/07/gusti-roman-antena-plecare-intact/

Cabral, gazda unei emisiuni online. Tema: educația financiară
20.07.2020 @ 12:38 ȘTIRI MEDIA 1 COMENTARII
Cabral va prezenta o emisiune online, de educație fianciară. Se numește „La Taclale și Parale” și va fi lansată pe 25 iulie, de la ora 11:00, anunță platforma dreptullabanking.ro.
Formatul este cel al unui show-concurs, de cunoștințe generale pe teme legate de bani. În primul sezon vor fi cinci emisiuni, difuzate săptămânal pe Facebook și pe dreptullabanking.ro.
De notat că emisiunile vor fi făcute de-acasă, pe Zoom.
Cabral va avea și un invitat special alături de care va dezbate subiecte relevante și utile din piața financiar-bancară. De asemenea, la fiecare emisiune se acordă un premiu - voucher eMAG de 500 de lei.
Oamenii trebuie să se înscrie online: Zece concurenți pe ediție
Cei care vor să participe trebuie să se înscrie pe site. În fiecare săptămână se va face o extragere electronică pentru concursul din săptămâna respectivă și vor fi anunțați câte zece participanți pe ediție.
Campanie cu Dorian Popa sau Ana Morodan
#Dreptul la Banking este campania generică derulată de băncile din România, prin Agenția Română a Băncilor. O campanie de informare și educare, după cum au anunțat în luna februarie.
Prima parte a campaniei a mers pe hashtagul #pe încredere. Cinci influenceri au intrat într-un „joc". O provocare: Poți să-ți cumperi ceva pe încredere? Cinci influenceri care încercau să cumpere doar cu promisiunea că vor plăti în cinci zile.
Au fost cooptați în partea de teasing, cu #peîncredere: Dorian Popa, Ana Morodan, Coțofană, Skizzo Skillz și Alex Bogdan
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
https://www.paginademedia.ro/2020/07/cabral-taclale-si-parale-emisiune/


TNB-TV. Teatru și online. Teatrul Național din București, mai mult conținut pe canalul de YouTube: interviuri LIVE cu actori, regizori și oameni de teatru
20.07.2020 @ 11:50 ȘTIRI MEDIA
Teatru și online. Teatrul Național din București își publică piesele și online, pe YouTube. Prima transmisiune live, pe canalul care tocmai și-a schimbat numele, va fi astăzi, 20 iulie, de la ora 17:00.
Tot conținutul produs de echipa Tetrului I.L. Caragiale va fi publicat pe canalul TNB-TV.
Azi: Va fi un interviu, în contextul premierei spectacolului „Jurnal de România. 1989”. Regizat de Carmen Lidia Vidu, spectacolul de teatru documentar va fi lansat pe 24, 25 și 26 iulie, la Amfiteatru TNB.
În material vor vorbi artiștii care au participat la realizarea piesei.
„TNB-TV on-line este un prim pas către o televiziune on-line dedicată adevăratelor vedete, cum ne place să spunem, în contextul în care termenul ”vedetă” este folosit, parcă, în ultima vreme, prea des și prea fără atenție”, spun reprezentanții instituției.
Canalul de YouTube al TNB a difuzat, în perioada martie-iunie 2020, transmisii live ale Conferințelor TNB (materiale preînregistrate de-a lungul anilor) și ale câtorva dintre spectacolele fixate pe suport video și păstrate în arhiva teatrului.
Au fost și piese din repertoriul actual: „Furtuna”, „Allegro, ma non troppo”, „Două loturi”, „Dumnezeu se îmbracă de la second-hand”, „Luminița, de la capătul tunelului”.
Au fost difuzate, însă, și spectacole mai vechi care nu mai pot fi văzute pe scenă, precum „Năpasta”, „Ultima oră”, „Take, Ianke şi Cadîr”, „Visul unei nopți de vară”.
Sloganul sub care TNB-TV își va desfășura activitatea este: „Într-o lume prea agitată, artiștii aduc echilibrul”.
„TNB-TV vă va prilejui întâlniri speciale, interviuri cu actori, regizori, scenografi, tehnicieni de spectacol, pe scurt oameni de teatru, în special din echipa Teatrului Național, dar și cu cei care ni se vor alătura pe parcursul proiectelor derulate aici”, menționează oficialii Teatrului Național.
Autor: Raul Bambu
https://www.paginademedia.ro/2020/07/tnb-tv/
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL