×

Revista presei -- Data și ora publicării: 31.07.2020 15:39:20

REVISTA PRESEI / 31 iul 2020 /




Veniturile totale ale Orange au scăzut în trim. II cu 10% la 242 mil. euro, pe fondul căderii pieţei de smartphone-uri
TVR răspunde membrilor Consiliului de Administraţie care cer revocarea Doinei Gradea din funcţia de preşedinte: Argumentele nu stau în picioare. În trei ani de mandat s-a făcut profit
Ariana Grande, Lady Gaga, Billie Eilish şi The Weeknd, cele mai multe nominalizări la MTV Video Music Awards
Telekom și Asseco SEE vor contul de licențe Microsoft al ANCOM
Veniturile Apple au crescut în trimestrul trei fiscal la toate categoriile și în toate zonele geografice, depășind așteptările analiștilor
Veniturile Facebook au depășit așteptările analiștilor în trimestrul al doilea, iar compania anticipează creșterea în continuare a veniturilor din publicitate
Câţi bani câştigă Cheloo la iUmor. Antena 1 îi oferă mai mult decât lui Bendeac
Televiziunea, la coada încrederii! În cine au românii încredere cu privire la Covid? Cred mai mult ce zic prietenii și familia, decât TV-ul, vloggerii și social-media
Buzdugan și Morar intră în vacanță. Cine va fi la matinalul ZU până la toamnă?
Și nici măcar nu purtați mască! TVR scoate imagini de pe camerele interne în lupta cu cei care au cerut demisia șefei instituției
Filmele de la TIFF, proiectate la Bucureşti în cadrul proiectului ''Cinema sub clar de lună''


Veniturile totale ale Orange au scăzut în trim. II cu 10% la 242 mil. euro, pe fondul căderii pieţei de smartphone-uri
Veniturile din vânzarea de servicii de comunicaţii au înregistrat în schimb o scădere „moderată“. Explozie pentru serviciile financiare pe mobil şi un număr triplu de comenzi în magazinul online. Veniturile totale ale Orange, liderul pieţei locale de telecom după afaceri şi numărul de clienţi, au scăzut cu 10% în al doilea trimestru, la 242 mil. euro, pe fondul impactului negativ provocat în industrie de pandemia de COVID-19, şi care a fost resimţit în principal prin scăderea abruptă a vâzărilor de smartphone-uri, tablete şi alte echipamente. Operatorii de telecom din România vând circa 60-80% din volumul total de telefoane inteligente din România, astfel că prăbuşirea comenzilor se resimte semnificativ în bugetul companiilor de comunicaţii. În primul semestru numărul de smartphone-uri a scăzut cu circa 8%, la circa 1,5 milioane de unităţi, conform unor date ale companiei de analiză GfK, prezentate de Samsung, liderul pieţei locale de smartphone-uri.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/veniturile-totale-ale-orange-au-scazut-in-trim-ii-cu-10-la-242-mil-19448817

TVR răspunde membrilor Consiliului de Administraţie care cer revocarea Doinei Gradea din funcţia de preşedinte: Argumentele nu stau în picioare. În trei ani de mandat s-a făcut profit
Cinci dintre cei doisprezece membri ai Consiliului de Administraţie al televiziunii publice cer Parlamentului revocarea Doinei Gradea din funcţia de preşedinte director general, deoarece „instituţia nu-şi mai îndeplineşte misiunea publică”. TVR a transmis vineri, într-un comunicat, o replică, susţinând că argumentele lor, expuse în urma şedinţei care a avut loc pe 29 iulie, „nu stau în picioare”. La începutul lunii iulie, reprezentanţii salariaţilor în Consiliul de Administraţie al Televiziunii Române, Monica Ghiurco şi Karen Sebeşi, reprezentantul Partidului Naţional Liberal, Cristian Petcu, reprezentantul USR, Dan Lazea, şi reprezentantul PSD, Sorin Ilieşiu, au solicitat, printr-o scrisoare deschisă, demisia Doinei Gradea din funcţia de preşedinte - director general al TVR. În comunicatul remis vineri News.ro este subliniat că situaţia „deplorabilă” despre care vorbesc cei cinci nu este a actualului PDG, că în cei trei ani de mandat a fost realizat profit, dar şi că Sorin Ilieşiu şi Cristian Petcu, în ciuda avertismentelor repetate, nu poartă mască în interior, în condiţiile în care creşte alarmant numărul contaminărilor cu noul coronavirus. TVR a anunţat săptămâna aceasta al şaselea caz de infectare în rândul personalului său.
https://www.news.ro/cultura-media/tvr-raspunde-membrilor-consiliului-de-administratie-care-cer-revocarea-doinei-gradea-din-functia-de-presedinte-argumentele-nu-stau-in-picioare-in-trei-ani-de-mandat-s-a-facut-profit-1922400831002020071119437300

Ariana Grande, Lady Gaga, Billie Eilish şi The Weeknd, cele mai multe nominalizări la MTV Video Music Awards
Ariana Grande, Lady Gaga, Billie Eilish şi The Weeknd au primit cele mai multe nominalizări pentru ediţia de anul acesta a MTV Video Music Awards. Toţi patru au fost selecţia la categoria ”Video of the Year”, cea mai importantă a galei - Gaga şi Grande, pentru ”Rain on Me”, Eilish, pentru ”Everything I Wanted” şi The Weeknd, pentru ”Blinding Lights”. Lady Gaga şi Ariana Grande au primit fiecare câte nouă selecţii, în timp ce Billie Eilish şi The Weekend au obţinut câte şase. Gaga şi The Weeknd au fost nominalizaţi şi la categoria ”Artist of the Year”, iar Eilish, Grande şi Gaga, la ”Song of the Year”, cu ”Everything I Wanted”, respectiv ”Rain on Me”.
https://www.news.ro/entertainment/ariana-grande-lady-gaga-billie-eilish-si-the-weeknd-cele-mai-multe-nominalizari-la-mtv-video-music-awards-1922403431002020070719437151

Telekom și Asseco SEE vor contul de licențe Microsoft al ANCOM
Telekom Romania Communications (fost Romtelecom) și Asseco SEE au depus oferte la Autoritatea de Reglementare în Comunicații (ANCOM) în vederea furnizării de licențe software Microsoft, prin închiriere, pentru echipamentele IT ale instituției. Cu o durată de 3 ani, contractul a fost estimat la 6,67 milioane de lei, fără TVA. Anterior, licențele Microsoft au fost furnizate de Telekom Romania Communications, care a câștigat în vara anului 2017, în urma unei licitații, un contract de 5,6 milioane de lei, fără TVA. La procedura de atribuire precedentă au depus oferte și Asseco SEE și Orange Romania (subcontractant GECAD NET).
https://www.profit.ro/stiri/telekom-si-asseco-see-vor-contul-de-licente-microsoft-al-ancom-19428719

Veniturile Apple au crescut în trimestrul trei fiscal la toate categoriile și în toate zonele geografice, depășind așteptările analiștilor
Veniturile Apple au crescut în trimestrul trei fiscal la toate categoriile și în toate zonele geografice, în condițiile în care clienții care au lucrat și au studiat de acasă în timpul pandemiei de Covid-19 au apelat la produsele și serviciile companiei, transmite Reuters. Datele raportate de companie au depășit așteptările analiștilor, chiar și în cazul unor categorii cu creștere lentă, precum iPad-uri și computere Mac, iar acțiunile Apple au urcat cu până la 6% după închiderea tranzacțiilor bursiere de joi. Rezultatele aferente trimestrului al treilea fiscal, care au inclus vânzări de iPhone-uri cu circa 4 miliarde de dolari peste așteptările analișștilor, au venit în aceeași zi cu datele referitoare la prăbușirea PIB-ului Statelor Unite cu 32,9% în trimestrul trecut, ce mai slabă performanță economică a țării după Marea Depresiune, scrie News.ro. Directorul financiar al Apple, Luca Maestri, a confirmat că noile game de iPhone-uri, care în mod normal sunt lansate pe piață la sfârșitul lunii septembire, vor veni cu o întârziere de câteva săptămâni, din cauza problemelor apărute în lanțurile de aprovizionare.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/veniturile-apple-au-crescut-in-trimestrul-trei-fiscal-la-toate-categoriile-si-in-toate-zonele-geografice-depasind-asteptarile-analistilor-19437405

Veniturile Facebook au depășit așteptările analiștilor în trimestrul al doilea, iar compania anticipează creșterea în continuare a veniturilor din publicitate
Veniturile Facebook au depășit estimările analiștilor în trimestrul al doilea, iar compania anticipează creșterea în continuare a veniturilor din publicitate, în condițiile în care companiile au recurs la instrumentele de publicitate digitală ale platformei în pofida unui boicot fără precedent împotriva sa și a crizei economice provocate de pandemia de coronavirus, transmite Reuters. Acțiunile Facebook au avansat joi cu 7% în timpul tranzacțiilor care au avut loc după închiderea oficială a bursei, după ce operatorul celei mai utilizate platforme de socializare din lume a raportat o creștere de 11% a veniturilor, cea mai mică din istoria sa, dar totuși cu mult mai mare față de avansul de 3% anticipat de analiști, conform datelor IBES ferite de firma Refinitiv, scrie News.ro Vânzările de publicitate, care reprezintă aproape toate veniturile Facebook, au urcat cu 10%, la 18,3 miliarde de dolari, pentru că oamenii aflați în izolare la domiciliu au petrecut mai mult timp online, iar companiile s-au reorientat rapid către comerțul electronic.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/veniturile-facebook-au-depasit-asteptarile-analistilor-in-trimestrul-al-doilea-iar-compania-anticipeaza-cresterea-in-continuare-a-veniturilor-din-publicitate-19437398

Câţi bani câştigă Cheloo la iUmor. Antena 1 îi oferă mai mult decât lui Bendeac
Cheloo este unul dintre cei mai acizi oameni de televiziune din Romania, iar acest rol se pare că îi aduce venituri considerabile. Membrul trupei Paraziţii primeşte mai mult decât colegul său de platou, Mihai Bendeac. Pentru apariţiile sale în cadrul emisiunii iUmor, Cheloo primea în sezonul difuzat în 2017 suma de 10.000 de euro, cu 3.000 de euro mai mult decât colegul Mihai Bendeac. În plus, Cheloo are o firmă de înregistrări audio şi activităţi de editare muzică, iar aceasta a înregistrat în acelaşi an un profit de 53.000 de euro, ceea ce înseamnă că membrul trupei Paraziţii a încasat 4.400 de euro lunar, scrie playtech.ro. Mulţi l-au criticat pe Cheloo că a acceptat provocarea iUmor, susţinând că artistul a renunţat la principii pentru a face show la TV. Acesta şi-a văzut de treabă şi a continuat să primească sume fabuloase de la Antena 1 pentru apariţiile sale.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/cati-bani-castiga-cheloo-iumor-antena-1-ofera-mai-decat-bendeac-1_5f22fe8e5163ec427183f13a/index.html

Televiziunea, la coada încrederii! În cine au românii încredere cu privire la Covid? Cred mai mult ce zic prietenii și familia, decât TV-ul, vloggerii și social-media
STUDIU. Au românii încredere să-și ia informații despre Covid-19 din online? Dar din TV? O întrebare și un studiu care arată câtă importanță dau prietenilor și cât iau în seamă ce văd la TV. Românii spun că au mai multă încredere în discuțiile cu familia sau cu colegii, față de informațiile pe care le primesc de la celebrități, vloggeri, bloggeri sau din social media și TV, arată un studiu publicat de compania Novel Research și Provident. Datele arată că televiziunea clasică se numără printre sursele în care oamenii au cea mai puțină încredere, pe subiectul Coronavirusului, alături de social media și informațiile de la vloggeri, bloggeri și celebrități. Televiziunea, aflată în coada încrederii când e vorba de informațiile despre COVID, ia cea mai mare parte din campania guvernamentală de prevenire a răspândirii virusului: 20 de milioane de euro a fost bugetul maxim alocat de Guvern (buget din care se cheltuie în funcție de audiența stațiilor). Câteva dintre concluzii, pe scurt: - Întrebați despre încrederea pe care o au în sursele de informare, majoritatea românilor spun că au încredere în discuțiile cu prietenii și familia (56,5%). - Apoi au încredere în discuțiile cu colegii (37.9%) sau în comunicatele Guvernului (36,2%). - Românii manifestă cea mai mare lipsă de încredere în ce privește informațiile de la celebrități, vloggeri sau bloggeri (43,5), social media (32,5%) și TV (28,5%). Studiul a măsurat și percepția românilor cu privire la existența noului coronavirus. Astfel, 55% dintre români cred în existența noului coronavirus, în timp ce 33% au dubii cu privire la existenta acestuia și 12% cred că este o invenție, arată datele Novel Research. La orașe, procentul celor care cred că virusul este o invenție este de puțin peste 7%, în mediul rural procentul este dublu, de peste 16%.
https://www.paginademedia.ro/2020/07/studiu-covid-provident/

Buzdugan și Morar intră în vacanță. Cine va fi la matinalul ZU până la toamnă?
Încă un matinal din FM intră în vacanță. Morning ZU și-a încheiat, azi, ultima ediție din acest sezon, cu Buzdugan și Morar „la butoane". De luni, show-ul matinal de la Radio ZU va fi moderat de Flick (Domnul Rimă) și Răzvan Popescu. Aceștia din urma se ocupau, în mod normal, de intervalul 16:00-18:00 (luni-joi) și 16:00-19:00 (vineri). Vacanța matinalilor Mihai Morar și Daniel Buzdugan va ține până în 14 septembrie, după cum a anunțat Morar pe contul de Facebook.
https://www.paginademedia.ro/2020/07/buzdugan-morar-vacanta/

Și nici măcar nu purtați mască! TVR scoate imagini de pe camerele interne în lupta cu cei care au cerut demisia șefei instituției
Lupta din interiorul TVR a ajuns la faza „pe măști". Departamentul de comunicare al instituției scoate la iveală imagini de pe camerele de supraveghere din interiorul TVR. De ce? Ca să se vadă că doi dintre cei care i-au cerut demisia președintelui Doina Gradea nu poartă mască de protecție în interiorul instituției. Imaginile de pe camerele de supraveghere vin chiar în finalul unui document în care Departamentul de comunicare respinge acuzațiile aduse de cinci membri din Consiliul de Administrație, care i-au cerut demisia șefei TVR. Poziția nu este semnată de PDG-ul Doina Gradea, ci este asumată de Departamentul de comunicare al instituției.
https://www.paginademedia.ro/2020/07/tvr-raspuns-demitere-gradea-imagini-camere-masca/

Filmele de la TIFF, proiectate la Bucureşti în cadrul proiectului ''Cinema sub clar de lună''
Filme de la ediţia din acest an a TIFF, precum şi alte pelicule premiate vor putea fi văzute în Capitală, într-un spaţiu alături Casei Florescu-Manu de pe Calea Victoriei 192A, în fiecare weekend, între 7 august şi 27 septembrie, în cadrul proiectului "Cinema sub clar de lună", informează un comunicat al organizatorilor transmis AGERPRES. Bucureştenii vor putea vedea, între altele, filmele care vor deschide şi închide TIFF-ul de anul acesta, pe cele care vor primi Trofeul Transilvania şi Premiul Publicului, dar şi lungmetraje din diverse secţiuni ale festivalului, plus alte titluri europene premiate sau cu succes la public. "Cinema sub clar de lună" se deschide pe 7 august, cu "La Belle Epoque" / "Cei mai frumoşi ani", filmul de deschidere al ediţiei din acest an a TIFF, o comedie franţuzească plină de dragoste, nostalgie şi umor, avându-i în rolurile principale pe Fanny Ardant, Daniel Auteuil şi Guillaume Canet. Al doilea film, care va fi proiectat pe 8 august, face şi el parte din programul TIFF de anul acesta: drama "The County" / "Ţinutul", cea mai recentă peliculă a regizorului islandez Grimur Hakonarson, premiat la TIFF în urmă cu câţiva ani pentru "Rams" / "Despre oameni şi oi". În ultima zi a weekend-ului, pe 9 august, bucureştenii vor putea vedea, în acelaşi timp cu spectatorii din Piaţa Unirii din Cluj, filmul de închidere al ediţiei din acest an a TIFF, "Effacer l'istorique" / "Delete History", o comedie franceză premiată cu Ursul de Argint la Berlin. Proiecţiile, câte un film pe seară, vor avea loc în aer liber, vinerea, sâmbăta şi duminica, într-un spaţiu care permite găzduirea a maximum 150 de spectatori, cu respectarea regulilor de siguranţă sanitară. Filmele încep de la ora 21,00, iar biletele sunt disponibile pe Eventbook.ro.
https://www.agerpres.ro/cultura/2020/07/30/filmele-de-la-tiff-proiectate-la-bucuresti-in-cadrul-proiectului-cinema-sub-clar-de-luna--548386
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL