×

Revista presei -- Data și ora publicării: 02.10.2020 15:21:32

REVISTA PRESEI / 2 oct 2020 /




Sorin Grindeanu pleacă de la ANCOM abia la mijlocul lunii octombrie. Miza: peste 18.000 de euro
Les Films de Cannes à Bucarest 2020 se va desfăsura între 23 octombrie şi 1 noiembrie
Google va plăti publicațiilor de știri un miliard de dolari pentru a contribui la un nou produs numit News Showcase
Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – SEPTEMBRIE 2020
Publicitatea auto va scădea cu 21% în 2020, comparativ cu 9% pentru piața publicitară în ansamblu
Vodafone: 8 din 10 companii au accelerat ritmul de implementare a soluţiilor bazate pe tehnologia IoT în perioada pandemiei
Banii trec la stânga: Amazon, Alphabet şi Microsoft îi finanţează campania lui Joe Biden şi se pregătesc de o victorie a democraţilor
Google pune pe masă 1 miliard de dolari în următorii trei ani pentru mai mult de 200 de publicaţii din întreaga lume
Cum sunt plătiţi marii executivi: CEO-ul Tim Cook ar putea primi încă 1 milion de acţiuni Apple până în 2025
Noua ediție „ROventura” (Kanal D) ne poartă pașii la Corund, „punctul 0” al olăritului popular
TVR 1 anunță o nouă emisiune în grila de programe, produsă de Augusta Lazarov: „Cu capu-n zori”
Ana Morodan despre una dintre măștile de la Masked Singer România: „Ai creat un moment istoric în televiziune”
Filmul de vineri, la TVR 1: „Casanova”, cu australianul Heath Ledger
Ce artiști vor interpreta concurenții sâmbătă, pe scena transformărilor, la „Te cunosc de undeva!”
Antena 3, acuzată de „terorism mediatic”. Emisiunile lui Mihai Gâdea din campania electorală, sancţionate de CNA
Facebook va aduce în newsfeed conţinut din grupurile publice
CNA: Antena 3 a primit amendă de 15.000 de lei şi somaţie publică pentru ediţii ale emisiunii "Sinteza zilei" din campania electorală
Discovery Channel şi HGTV, din octombrie: Programe despre renovări, maşini, viaţa sălbatică şi situaţii extreme
Studiu: Companiile auto își reduc cu 15% bugetele de publicitate în România
Google va investi 1 miliard de dolari în parteneriate cu editori de presă
Autoritatea pentru Protecția Datelor a primit 3.952 de sesizări și a aplicat amenzi de 71.000 de euro, în primele 9 luni
Sondaj Telekom: 53% dintre copii nu sunt conştienţi că există pericole în mediul online


Sorin Grindeanu pleacă de la ANCOM abia la mijlocul lunii octombrie. Miza: peste 18.000 de euro
Sorin Grindeanu a renunţat la şefia ANCOM, însă demisia va intra în vigoare abia pe data de 16 octombrie, potrivit unor surse politice. Deşi legea interzice ca preşedintele ANCOM să fie şi membru de partid, Sorin Grindeanu a rămas în fruntea instituţiei încă două luni după ce a fost ale prim-vicepreşedinte PSD. Miza: leafa de peste 9.000 de euro lunar. Pe 22 august, la Congresul PSD, Sorin Grindeanu a fost ales prim-vicepreşedinte al partidului în echipa preşedintelui Marcel Ciolacu. În mod normal, Grindeanu ar fi trebuit să demisioneze înainte de Congres, pentru că legea interzice preşedintelui ANCOM să fie membru de partid. N-a demisionat nici înainte de Congres, nici imediat după. N-a renunţat la funcţie nici la finalul lunii august, nici la începutul lunii septembrie. A trimis demisia la Parlament abia la începutul lunii octombrie, însă actul va intra în vigoare abia pe 16 octombrie, potrivit unor surse politice. Aşadar, Sorin Grindeanu a mai rămas încă două luni în fruntea ANCOM după ce a devenit prim-vicepreşedinte PSD. Explicaţia oficială: a aşteptat ca Memorandumul semnat anul trecut între SUA şi România privind teghnologia 5G să intre în dezbatere parlamentară. Încă n-a intrat, senatorii şi deputaţii find ocupaţi cu campania electorală pentru alegerilor locale, iar de luna viitoare vor intra în campania pentru parlamentare. Oricum, demisia lui Grindeanu din fruntea ANCOM nu ar fi împiedicat în niciun fel dezbatrea Memorandumului 5G în Parlament. Cu sau fără Grindeanu la şefia ANCOM, Memorandumul va ajunge oricum în Parlament pentru a fi transformat în lege.
https://adevarul.ro/news/politica/ciocoism-marca-psd-sorin-grindeanu-pleaca-ancom-abia-mijlocul-lunii-octombrie-miza-18000-euro-1_5f76dc285163ec427182abe2/index.html

Les Films de Cannes à Bucarest 2020 se va desfăsura între 23 octombrie şi 1 noiembrie
Cea de-a 11-a ediţie a festivalului Les Films de Cannes à Bucarest va avea loc între 23 octombrie şi 1 noiembrie, la Cinema „Elvire Popesco”, Cinema Muzeul Ţăranului şi Cinemateca Union, informează News.ro. Festivalul Les Films de Cannes va ajunge şi la Cluj-Napoca (23 - 25 octombrie), Iaşi (23 - 25 octombrie) şi Timişoara (30 octombrie - 1 noiembrie). Ediţia de la Bucureşti va debuta cu cele mai recente filme semnate de Thomas Vinterberg şi Naomi Kawase - „Another Round”, respectiv „True Mothers”, adaptare a romanului din 2015 al lui Mizuki Tsujimura. „Another Round”, cu Mads Mikkelsen în rol principal, porneşte de la teoria conform căreia ne naştem cu o cantitate mică de alcool în sânge şi că o uşoară stare de ebrietate ne deschide mintea spre lumea din jurul nostru, reducându-ne problemele şi sporind creativitatea. „True Mothers” are în prim-plan două personaje puternice: Satoko, mama adoptivă înstărită, şi Hikari, tânăra disperată care nu vrea să fie înlăturată din viaţa copilului ei.
https://www.stiripesurse.ro/les-films-de-cannes-bucarest-2020-se-va-desfasura-intre-23-octombrie-si-1-noiembrie_1512238.html

Google va plăti publicațiilor de știri un miliard de dolari pentru a contribui la un nou produs numit News Showcase
Google va selecta un grup de publicații de știri, pe care îl va plăti cu un miliard de dolari în următorii trei ani pentru a contribui la un nou produs numit „Google News Showcase”, a anunțat joi CEO-ul companiei Sundar Pichai. Google News Showcase va avea un conținut de știri mai speciale și este lansat mai întâi în Germania și Brazilia. Ulterior, produsul va fi lansat și în Belgia, India, Olanda și alte țări. Aproximativ 200 de editori din Argentina, Australia, Marea Britanie, Brazilia, Canada și Germania s-au înscris pentru a deveni parteneri în acest proiect. „Această abordare este distinctă de celelalte publicații de știri, deoarece se bazează pe alegerile editoriale pe care editorii le fac în legătură cu poveștile pe care să le arate cititorilor și cum să le prezinte”, a spus Pichai. Google intenționează să plătească 1 miliard de dolari editorilor de pe tot globul în următorii trei ani, a declarat joi CEO-ul companiei.
https://www.forbes.ro/google-va-plati-publicatiilor-de-stiri-un-miliard-de-dolari-pentru-contribui-la-un-nou-produs-numit-news-showcase-185605

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – SEPTEMBRIE 2020
Lansarea noilor grile de programe ale principalelor televiziuni comerciale, începerea anului școlar și campania electorală pentru alegerile locale au condus la creșterea consumului de televiziune în luna septembrie. Vacanța a rămas o amintire. Antena 1 și Pro TV au câștigat cei mai mulți telespectatori în septembrie, la nivel național, față de luna precedentă: 92.000, respectiv 51.000 de persoane. Cele două televiziuni și-au recuperat rapid audiența pierdută în vară, iar potențialul de creștere este mare în următoarele luni până la finalul anului. Cota cumulată de piață a celor două televiziuni a fost de 30,44% la nivel național, conform măsurătorilor Kantar Media. Altfel spus, o treime dintre românii care s-au uitat la televizor, în septembrie, au urmărit programele Pro TV și Antena 1, dintr-un total de 72 de televiziuni monitorizate de Kantar Media. Aleph News, televiziunea de știri și entertainment, lansată de Adrian Sârbu pe 1 septembrie, a intrat în măsurători de la jumătatea lunii, și a înregistrat un rating mediu de 1.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național. Ratingul este normal pentru un nou jucător, în condițiile unei piețe aglomerate și concurențiale.
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-national-septembrie-2020-185633

Publicitatea auto va scădea cu 21% în 2020, comparativ cu 9% pentru piața publicitară în ansamblu
Cheltuielile în publicitatea auto sunt estimate să scadă cu 21% în 2020, în 10 piețe importante din lume, conform previziunilor Zenith Automotive Advertising Expenditure Forecasts. Această scădere este de două ori mai rapidă decât declinul pieței publicitare, în ansamblu, pe aceste piețe. Cheltuielile în publicitatea auto sunt estimate să scadă cu 21% în 2020 în zece piețe importante la nivel mondial, conform previziunilor Zenith Automotive Advertising Expenditure Forecasts. Această scădere este de două ori mai mare decât declinul pieței publicitare, în ansamblu, pe aceste piețe. Răspândirea noului coronavirus și efectul său asupra economiei globale au lăsat consumatorii nesiguri cu privire la viitorul lor financiar, fapt ce îi determină să nu facă achiziții mari. De asemenea, producătorii auto au avut de suferit din cauza întreruperii lanțurilor de aprovizionare, fapt cauzat de stoparea producției în timpul lockdown-ului din diferite țări, în diferite momente. În momentul în care gravitatea crizei s-a concretizat și au apărut dificultăți legate de cerere și ofertă, brandurile auto și-au redus cu mult bugetele alocate publicității. În lunile aprilie și mai, majoritatea piețelor au înregistrat cel mai mare declin. Scăderile de la an la an s-au redus de atunci, iar Zenith se așteaptă ca acestea să se modereze până la sfârșitul anului. Situația globală este reflectată și în România – bugetele de media pentru sectorul auto fiind de asemenea influențate de criza sanitară. După un început de an promițător, pe perioada stării de urgență, majoritatea clienților din segment și-au redus semnificativ bugetele astfel încât prognozele pentru acest an arată o scădere de 15% față de anul precedent.
https://www.forbes.ro/publicitatea-auto-va-scadea-cu-21-2020-comparativ-cu-9-pentru-piata-publicitara-ansamblu-185751

Vodafone: 8 din 10 companii au accelerat ritmul de implementare a soluţiilor bazate pe tehnologia IoT în perioada pandemiei
Criza sanitară declanşată la începutul anului a forţat aproape toate businessurile să îşi schimbe modul de lucru şi să îşi reevalueze priorităţile în doar câteva săptămâni, determinând accelerarea ritmului de adopţie a soluţiilor tehnologice de tipul IoT în rândul firmelor, potrivit raportului IoT Spotlight 2020 realizat de Vodafone Business, care arată că aproape 8 din 10 companii (77%) au accelerat ritmul de implementare a acestora în perioada menţionată. “IoT a crescut, s-a maturizat. Nu mai este vorba doar despre creşterea rentabilităţii investiţiei sau despre generarea de reduceri de costuri pentru organizaţii: este vorba despre schimbarea modului în care acestea gândesc şi actionează. În plus, le oferă posibilitatea de a-şi regândi operaţiunile şi de a demonstra viabilitatea modelului lor de afaceri pentru viitor. IoT este o tehnologie esenţială pentru companiile care doresc să fie reziliente, mai flexibile, să se adapteze şi să reacţioneze mai rapid la schimbare.”, explică Erik Brenneis, Director Internet of Things, Vodafone Business.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/vodafone-8-din-10-companii-au-accelerat-ritmul-de-implementare-a-19598567

Banii trec la stânga: Amazon, Alphabet şi Microsoft îi finanţează campania lui Joe Biden şi se pregătesc de o victorie a democraţilor
Giganţii americani din tehnologie se apropie de Joe Biden în eventualitatea în care Democraţii vor câştiga alegerile prezidenţiale din 2020. Jay Carney, directorul pentru politici publice şi comunicaţii al Amazon, a discutat mult în luna august la o convenţie virtuală a Democraţilor despre sutele de mii de locuri de muncă pe care compania sa le crează şi a dat de înţeles că gigantul ar putea avea o anumită influenţă asupra administraţiei Biden. Datele adunate de Reuters de la organizaţia OpenSecrets, din registrele de campanie şi din interviuri cu mai multe asociaţii şi diferite persoane, arată că Amazon se apropie din ce în ce mai mult de Joe Biden.
https://www.zf.ro/business-international/banii-trec-la-stanga-amazon-alphabet-si-microsoft-ii-finanteaza-19599346

Google pune pe masă 1 miliard de dolari în următorii trei ani pentru mai mult de 200 de publicaţii din întreaga lume
Alphabet, compania din spatele Google, va plăti 1 miliard de dolari către un număr de peste 200 de publicaţii din întreaga lume în următrii trei ani, în contextul în care lansează un serviciu de ştiri, potrivit Reuters. Publicaţiile de ştiri au luptat câţiva ani cu cel mai popular motor de căutare din lume pentru a primi bani de la Google, întrucât platforma le utilizează conţinutul. Grupurile de presă din Europa au fost cele mai vocale în acest sens. Sundar Pichai, CEO-ul Google, a anunţat că noul produs se va numi Google News Showcase şi va fi lansat iniţial în Germania, unde compania a semnat cu mai multe ziare precum Der Spiegel, Stern, Die Zeit, şi în Brazilia, unde a semnat cu Folha de S.Paulo, Band şi Infobae. Produsul va fi lansat în Belgia, India, Olanda şi alte ţări. Circa 200 de publicaţii din Argentina, Australia, Marea Britanie, Brazilia, Canada şi Germania au semnat până acum cu Google.
https://www.zf.ro/business-international/google-pune-pe-masa-1-miliard-de-dolari-in-urmatorii-trei-ani-pentru-19599108

Cum sunt plătiţi marii executivi: CEO-ul Tim Cook ar putea primi încă 1 milion de acţiuni Apple până în 2025
Tim Cook, CEO-ul Apple, a primit cel mai mare bonus sub formă de acţiuni de când a devenit executivul companiei în 2011, într-o formă de recompensare care i-ar aduce încă 1 milion de acţiuni Apple până în 2025, conform datelor SEC, autoritatea de supraveghere financiară din SUA, citată de CNBC. Cook va primi 333.987 de acţiuni Apple în perioada 2023-2025, distribuite în mod egal în fiecare an.
Într-un pachet separat, Cook ar putea primi încă 333.987 de acţiuni Apple în 2023, un număr ce s-ar putea dubla chiar dacă CEO-ul atinge toate ţintele de performanţă bursieră setate de board. Cu toate acestea, dacă performanţa Apple pe burse este sub aşteptări, Tim Cook ar putea să nu primească nimic din acest pachet.
https://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/cum-sunt-platiti-marii-executivi-ceo-ul-tim-cook-ar-putea-primi-inca-19597629

Noua ediție „ROventura” (Kanal D) ne poartă pașii la Corund, „punctul 0” al olăritului popular
Sambata aceasta, de la ora 15:00, o noua editie ROventura' intra in casele romanilor. Asa cum ne-au obisnuit, gazdele ROventura', George Mihai si Andreea Stravoiu, ne poarta pasii, prin intermediul micului ecran, in cele mai frumoase locuri ale tarii. De data aceasta, calatorii nostri merg la Corund, asezare harghiteana, din inima Romaniei si ne promit o experienta turistica unica. Ajunsi la promenada din Corund, Andreea si George pornesc intr-un periplu inedit, pentru a descoperi tainele olaritului, unul dintre mestesugurile autentice ale locului, vechi de secole. Corundenii, care sunt recunoscuti pentru spiritul lor antreprenorial, produc si vand orice, peste tot in tara, insa cele mai apreciate sunt lucrarile lor de ceramica.
https://tvmania.ro/noua-editie-roventura-kanal-d-ne-poarta-pasii-la-corund-punctul-0-al-olaritului-popular-277298.html

TVR 1 anunță o nouă emisiune în grila de programe, produsă de Augusta Lazarov: „Cu capu-n zori”
Liza Sabău şi Gabriel Fereşteanu sunt „Cu capu-n zori', în noul program matinal, care vă aduce energia pentru întreaga zi. De la jumătatea lunii octombrie, de luni până vineri, de la 7.00 la TVR 1. Lizei ii plac poveştile şi oamenii. Liza e o fire curioasă şi se ataşează rapid de cei care intră în viaţa ei. Liza e o persoană matinală şi energică. Fii ca Liza! Fere are nevoie de trei oameni ca să se trezească. Fere bea energizant şi conduce cu muzica la maximum. Fere e un optimist incurabil. Tocmai de aceea, speră ca oamenii să adere şi la îndemnul „Fii ca Fere!'
https://tvmania.ro/tvr-1-anunta-o-noua-emisiune-in-grila-de-programe-produsa-de-augusta-lazarov-cu-capu-n-zori-277290.html

Ana Morodan despre una dintre măștile de la Masked Singer România: „Ai creat un moment istoric în televiziune”
Fenomenul Masked Singer România revine astăzi, de la ora 20:30, cu o nouă ediție. Interpretări incredibile, emoție, indicii neașteptate, 4 detectivi de elită și o întreagă Românie care încearcă să afle cine se ascunde sub mască, sunt doar câteva dintre elementele show-ului din această seară. Cinci celebrități mascate se vor lupta pentru a rămâne în cel mai secretos show de televizune: Masked Singer România. Iepurele, Monstrul, Căpcăunul, Leoaica și Corbul au pregătit momente impresionante și speră să-și securizeze locul în emisiune și să meargă în etapa următoare, iar identitatea lor să nu fie dezvăluită în această seară.
https://tvmania.ro/ana-morodan-despre-una-dintre-mastile-de-la-masked-singer-romania-ai-creat-un-moment-istoric-in-televiziune-277279.html

Filmul de vineri, la TVR 1: „Casanova”, cu australianul Heath Ledger
Cel mai faimos seducător al lumii a fost întruchipat de numeroşi actori: Marcello Mastroianni, Richard Chamberlain, Alain Delon sau John Malkovich. Vineri, 2 octombrie, ora 21.10, în premieră la TVR 1, australianul Heath Ledger este celebrul „Casanova'. Regizat de Lasse Hallström în 2005, filmul Casanova, pe care telespectatorii TVR 1 îl vor vedea vineri, 2 octombrie, de la 21.10, este a noua versiune cinematografică a poveştii celebrului seducător al lumii, lansată în anul 2005. Filmul, care îl are în rol principal pe actorul australian Heath Ledger, iar alături de acesta, o galerie remarcabilă de nume precum Jeremy Irons, Sienna Miller, Oliver Platt, a avut premiera în acelaşi an cu miniseria Casanova, realizată de BBC şi în care Giacomo Casanova a fost jucat de David Tennant şi Peter O’Toole, în diferite etape ale vieţii.
https://tvmania.ro/filmul-de-vineri-la-tvr-1-casanova-cu-australianul-heath-ledger-277264.html

Ce artiști vor interpreta concurenții sâmbătă, pe scena transformărilor, la „Te cunosc de undeva!”
Maratonul transformărilor continuă, în această sâmbătă, de la ora 20:00, la Antena 1, cu o nouă ediție Te cunosc de undeva! prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andreea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan. Cea de-a patra ediţie a celui de-al 15-lea sezon va fi deschisă de Adriana Trandafir şi Romică Ţociu cu o transformare de senzaţie în The Blues Brothers. Din nou în travesti, Toto Dumitrescu o va aduce pe scena transforming show-ului pe In-grid, în vreme ce Liviu şi Andrei vor fi responsabili de cel mai emoţionant moment al galei, cu o spectaculoasă transformare în Sarah Brightman şi Andrea Bocelli. AMI va deborda de energie cu un moment semnat Aurel Moldoveanu, în vreme ce Monica Anghel şi Marcel Pavel vor cânta un hit al anilor 60, semnat Robbie Williams & Jane Horrocks. Cu un moment plin de energie, care îi va ridica inclusiv pe juraţi la joc va veni de această dată Tavi Clonda, care îl va aduce pe scena Te cunosc de undeva! pe Roman Iagupov, iar Adda va afla pe propria piele cum este să fii pentru o seară Lady Gaga. Seara se va încheia tot în notă emoţionantă, cu un sensibil cântec semnat Corina Chiriac, în interpretarea Cătălinei Grama – Jojo.
https://tvmania.ro/ce-artisti-vor-interpreta-concurentii-sambata-pe-scena-transformarilor-la-te-cunosc-de-undeva-277270.html

Antena 3, acuzată de „terorism mediatic”. Emisiunile lui Mihai Gâdea din campania electorală, sancţionate de CNA
„Sinteza Zilei” a ajuns în vederea membrilor CNA, din cauza multiplelor derapaje făcute în perioada campaniei electorale. Şedinţa de astăzi a Consiliului Naţional al Audiovizualului a avut în vedere emisiunile din a doua jumătate a lunii septembrie realizate de Mihai Gâdea la Antena 3. Mai exact, au fost vizate ediţiile din 15 septembrie, 20 septembrie, 21 septembrie, 22 septembrie şi 24 septembrie. Membrul CNA Dorina Rusu este una dintre persoanele care a făcut anumite sesizări legate de ediţiile menţionate mai sus. „Ce se întâmplă în perioada asta este o lovitură la adresa meseriei de jurnalist. Pot să-l numesc chiar terorism mediatic!”, a spus ea, citată de Pagina de Media.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/antena-3-acuzata-terorism-mediatic-emisiunile-mihai-gadea-campania-electorala-sanctionate-cna-1_5f75eca25163ec42717e0af7/index.html

Facebook va aduce în newsfeed conţinut din grupurile publice
Facebook a anunţat mai multe schimbări în ceea ce priveşte grupurile de discuţii ale reţelei sociale, dintre care se remarcă afişarea conţinutului preluat din grupurile publice în newsfeed. Facebook a identificat o nouă cale de a-şi ţine cât mai activi utilizatorii şi, totodată, de a creşte numărul celor care se înscriu în grupurile de discuţii - prin aducerea postărilor din grupurile publice în newsfeed. Până acum, conţinutul din grupurile de discuţii era afişat în newsfeed-ul utilizatorilor doar din grupurile din care aceştia făceau parte, indiferent dacă era vorba de un grup public ori privat. Acum, utilizatorii vor vedea în newsfeed şi postări din grupuri în care nu s-au înscris, dar despre care crede algoritmul companiei că ar fi interesant. Asta înseamnă că Facebook începe să se abată de la principiul susţinut cu atâta tărie în urmă cu 2 ani de Mark Zuckerberg, conform căruia Facebook trebuie să fie despre prieteni. Facebook a folosit această idee pentru a justifica scăderea reach-ului paginilor, în special în cazul site-urilor de ştiri, când a fost acuzat că nu face suficient pentru filtrarea ştirilor false.
https://www.news.ro/economic/facebook-va-aduce-in-newsfeed-continut-din-grupurile-publice-1922405702352020100719500217

CNA: Antena 3 a primit amendă de 15.000 de lei şi somaţie publică pentru ediţii ale emisiunii "Sinteza zilei" din campania electorală
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a sancţionat, în şedinţa de joi, postul Antena 3 cu amendă de 15.000 de lei pentru încălcări ale Codului de reglementare a conţinutului audiovizual în mai multe ediţii ale emisiunii "Sinteza zilei" din luna septembrie. CNA a analizat rapoartele de monitorizare întocmite de direcţia de specialitate, ca urmare a reclamaţiilor primite şi a autosesizării, pentru modul în care a fost reflectată cea de-a patra săptămână din campania electorală pentru alegerile locale din acest an (18-25.09.2020) la posturile centrale de televiziune Antena 3, B1 TV, Digi 24, TVR 1 şi TVR 3, precum şi la cele de radio RFI România şi Radio România Actualităţi.
https://www.news.ro/cultura-media/cna-antena-3-a-primit-amenda-de-15-000-de-lei-si-somatie-publica-pentru-editii-ale-emisiunii-sinteza-zilei-din-campania-electorala-1922403501462020101719499553

Discovery Channel şi HGTV, din octombrie: Programe despre renovări, maşini, viaţa sălbatică şi situaţii extreme
Posturile Discovery Channel şi HGTV propun începând cu luna octombrie programe despre renovări, maşini, viaţa sălbatică şi situaţii extreme, între care se regăsesc câteva premiere. Vor fi difuzate în premieră la Discovery Channel „Expediţie la capătul pământului”, „Legendele sălbăticiei” şi „Maşini la comandă”, iar serialul „Indigenii din Alaska” continuă cu episoade speciale. HGTV prezintă poveştile căutătorilor de locuinţe din America care renunţă la viaţa din oraş pentru a găsi un refugiu în case de vis din Bahamas, în seria „Ne mutăm în Bahamas”, şi va difuza episoade noi din „Case mari la preţuri bune”.
https://www.news.ro/cultura-media/discovery-channel-si-hgtv-din-octombrie-programe-despre-renovari-masini-viata-salbatica-si-situatii-extreme-1922400101002020101419499208

Studiu: Companiile auto își reduc cu 15% bugetele de publicitate în România
Un studiu realizat de Zenith Automotive Advertising Expenditure Forecasts arată că brandurile auto și-au redus cu mult bugetele alocate publicității. Cheltuielile în publicitatea auto sunt estimate să scadă cu 21% în 2020 în 10 piețe cheie, conform previziunilor Zenith Automotive Advertising Expenditure Forecasts. Această scădere este de două ori mai rapidă decât declinul pieței publicitare, în ansamblu, pe aceste piețe. Răspândirea noului coronavirus și efectul său asupra economiei globale au lăsat consumatorii nesiguri cu privire la viitorul lor financiar, fapt ce îi determină să nu facă achiziții mari. De asemenea, producătorii auto au avut de suferit din cauza întreruperii lanțurilor de aprovizionare, fapt cauzat de stoparea producției în timpul lockdown-ului din diferite țări, în diferite momente. În momentul în care gravitatea crizei s-a concretizat și au apărut dificultăți legate de cerere și ofertă, brandurile auto și-au redus cu mult bugetele alocate publicității. În lunile aprilie și mai, majoritatea piețelor au înregistrat cel mai mare declin. Scăderile de la an la an s-au redus de atunci, iar Zenith se așteaptă ca acestea să se modereze până la sfârșitul anului.
https://www.puterea.ro/companiile-auto-isi-reduc-cu-15-bugetele-de-publicitate-in-romania/

Google va investi 1 miliard de dolari în parteneriate cu editori de presă
Sundar Pichai, CEO-ul Google, a anunțat joi, prin intermediul unui mesaj online, că gigantul american din industria internetului va investi 1 miliard de dolari în parteneriate cu editori de presă din lumea întreagă, informează AFP. "Acest angajament financiar (...) va remunera editorii pentru a crea și a selecționa conținuturi de înaltă calitate", pentru "o experiență" a informării online, a scris directorul general al companiei. El precizează că noul produs dezvoltat și propus de Google va fi mai întâi disponibil pe Google News pentru dispozitive mobile cu sistem de operare Android, apoi pe Google News pentru dispozitive iOS (sistemul de operare al dispozitivelor mobile create de grupul Apple).
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/google-va-investi-1-miliard-de-dolari-in-parteneriate-cu-editori-de-presa-19500199

Autoritatea pentru Protecția Datelor a primit 3.952 de sesizări și a aplicat amenzi de 71.000 de euro, în primele 9 luni
Aproape 4.000 de plângeri cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal au fost transmise, în primele nouă luni ale anului, pe adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), în timp ce cuantumul amenzilor s-a ridicat la aproximativ 71.000 de euro. Potrivit sursei citate, în perioada mai 2018 - septembrie 2020, Autoritatea a primit un număr total de 12.471 formulare de declarare a responsabilului cu protecția datelor, scrie Agerpres.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/autoritatea-pentru-protectia-datelor-a-primit-3-952-de-sesizari-si-a-aplicat-amenzi-de-71-000-de-euro-in-primele-9-luni-19499508

Sondaj Telekom: 53% dintre copii nu sunt conştienţi că există pericole în mediul online
Mai mult de jumătate dintre copii (53%) nu sunt conştienţi de faptul că există pericole în mediul online, în timp ce 19% dintre cei care au fost agresaţi pe internet susţin că nu au discutat niciodată cu cineva despre ce au păţit, arată un studiu întocmit de ISRA Center, pentru Telekom România. "Educaţia, protecţia şi sănătatea copiilor reprezintă priorităţi pentru orice părinte. În mod cert, pandemia a generat noi preocupări pentru aceştia, fiind nevoiţi să găsească varianta echilibrată dintre a le oferi copiilor educaţie, alternative de petrecere a timpului liber şi serviciu. Dar responsabilităţile părinţilor nu se limitează la perioada dificilă prin care trecem, şi nici nu au început cu aceasta. Lipsa informării părinţilor despre pericolele online care pot traumatiza copiii, inexistenţa unei comunicări deschise şi sincere cu aceştia despre prietenii, preocupările şi pasiunile lor, accesul neîngrădit la tehnologie şi internet, au făcut din copii cetăţeni digitali care suferă din cauza abuzurilor online şi care rar vorbesc despre traumele prin care trec. Minorii care sunt online şi au conturi de socializare pe diverse platforme gratuite ar trebui să fie conştienţi atât de oportunităţi, căci tehnologia şi internetul au un rol esenţial în societatea actuală, dar şi de capcane", se menţionează în concluziile cercetării.
https://www.economica.net/sondaj-telekom-53prc-dintre-copii-nu-sunt-constienti-ca-exista-pericole-in-mediul-online_190673.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL