×


    Comunicaţii -- Data și ora publicării: 29.10.2020 18:50:44

    ORANGE-ABONATI-BILANȚ T3 / Orange are un număr de abonați în ușoară scădere la televiziunea prin cablu și satelit



    București (MEDIA EXPRES) / 29 oct 2020 / Orange România a ajuns la finalul trimestrului al treilea la un număr de 10.613.176 de clienți la serviciile mobile, fixe și TV, menținându-se la nivelul T3 2019, potrivit unui comunicat difuzat de companie.

    Serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra la finalul lunii septembrie 519.869 clienți, în ușoară scădere faţă de T3 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 377.272 de clienți, în creștere cu 13% față de aceeași perioadă din 2019.

    În intervalul iulie-septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri de 273,1 milioane €, în scădere cu 2,1% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Evoluția cifrei de afaceri este determinată de vânzările moderate înregistrate în contextul crizei COVID-19, scădere pronunțată mai ales în ceea ce privește vânzările de echipamente.

    Dezvoltarea rețelei Orange a continuat și în perioada iulie – septembrie 2020, când 1.297 de noi localități au primit acces la conectivitate 4G+, pentru un număr de peste 845.000 de locuitori. Astfel, la finalul lunii septembrie, 63,84% din populația țării avea acces la viteze 4G+. Rețeaua 4G, la finalul celui de-al treilea trimestru, acoperea 98.99% din populația țării și 100% din cea urbană.

    În contextul crizei sanitare și a creșterii nevoii utilizatorilor de a fi conectați online, consumul de date mobile a avut o creștere de 37% în T3 2020 comparativ cu T3 2019. În condițiile creșterii traficului, experienţa superioară a clienţilor în reţeaua Orange a fost confirmată şi de raportul netograf.ro. Conform raportului, reţeaua Orange înregistrează cele mai mari viteze atât în cazul serviciilor de internet mobil, cât şi al celor de internet fix.

    În august 2020, Orange a anunțat acoperire 100% 5G pentru București, efort ce plasează capitala în topul oraşelor europene din punct de vedere al conectivităţii. În prezent, reţeaua Orange 5G este disponibilă în Bucureşti și în alte 14 orașe: Bragadiru, Brașov, Chitila, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Măgurele, Otopeni, Ovidiu, Pantelimon, Popești-Leordeni, Predeal, Timișoara și Voluntari.

    De asemenea, în trimestrul 3 al acestui an a continuat extinderea reţelei proprii de fibră optică, disponibilă la nivel național în 178 localități.

    Digitalizarea accelerată a companiilor din perioada pandemiei și nevoia crescută de soluții IT a influențat și sectorul B2B. Veniturile pentru produsele IT&C oferite de Orange Business Services au crescut cu 21% în comparație cu T3 2019, iar interesul mult mai mare pentru securitate cibernetică, în contextul mutării activității angajaților în online, a dus la o creștere de aproape 26% pentru soluția Business Internet Security.

    Numărul clienților care au ales pentru operațiuni financiare Orange Money a continuat să crească cu 60% în T3 2020 comparativ cu T3 2019 ajungând la 245.000 de utilizatori. După numărul record de 1 milion de tranzacții atins în trimestrul anterior, tranzacțiile Orange Money au ajuns la un nou prag de 1,3 milioane în T3 2020. De asemenea, față de T3 2019, s-a dublat numărul de tranzacții cu cardurile de debit Orange Money, la peste 500.000.

    La șase luni de la începerea crizei sanitare, trendul de alegere a soluțiilor digitale și a interacțiunilor online este în continuare ascendent. Numărul clienților care utilizează aplicația My Orange a crescut cu peste 20% față de trimestrul anterior, în timp ce comenzile din magazinul online Orange s-au dublat. Oferta digitală YOXO, abonamentul ce poate fi gestionat exclusiv din aplicația mobilă dedicată, se dovedește a fi atractivă pentru clienți, iar numărul utilizatorilor crește constant.

    “Deși traversăm o perioadă de criză, cu multiple incertitudini, în al treilea trimestru al acestui an vedem o ușoară revenire a consumului. Comportamentele digitale nou formate în rândul clienților devin obișnuințe și sunt pe un trend ascendent. Orange Money a atins un nou prag de 1,3 milioane de tranzacții, semn că oamenii se îndreaptă din ce în ce mai mult spre aplicații mobile pentru servicii financiare. De asemenea, vedem o continuă creștere, de la începutul pandemiei, pe segmentul de business, în contextul în care companiile au nevoie de soluții diverse de IT&C.

    Al treilea trimestru din acest an a însemnat pentru Orange pași mari făcuți în direcția dezvoltării de produse și servicii din universul digital și 5G. Prin acoperirea 100% 5G a centrului economic al României, București, punem bazele pentru o infrastructură telecom care va susține viitorul economiei digitale și va revoluționa importante sectoare de business precum cele destinate orașelor inteligente, sănătate, media ori automotive.” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
    (MEDIA EXPRES)

    Dacă ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici

    Since you’re hereSubscription contributions provide access to News Alerts on e-mail, free Yearbook online, and the daily Press Review, but perhaps more important help us so others with less means still have access to information. If everyone who reads our reporting, who likes it, helps to support it, our existence would be secured. Subscribe click here



Da Vinci advertising for educational programs



Abonamentele la MEDIA EXPRES vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem istoria audiovizualului. Dacă nu credeți, citiți aici prima știre online publicată de mediaexpres.ro: Click aici pentru prima nostră știre online când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la digital și web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL