×

Revista presei -- Data și ora publicării: 25.11.2020 00:08:06

REVISTA PRESEI / 23 si 24 nov 2020 /



SUMAR ... 23 nov
O companie aflată în subordinea Guvernului a plătit aproape 150.000 de euro pentru spoturi publicitare despre activitatea sa, care rulează pe Antena 3 și RTV, în plină campanie electorală
Câte mii de euro costă un minut de promovare la televizor pentru partid 2
„Gambitul Damei”, cea mai urmărită miniserie Netflix
Oscar 2021 - Drama romantică „Preparations to Be Together”, propunerea Ungariei pentru o nominalizare
Telekom atacă pe piaţa de retail cu abonamente incluse pe un an la HBO şi HBO GO şi preţuri reduse
IBM România are deschise 78 de poziţii pe plan local:
EXCLUSIV Un bărbat din Olt a obținut daune de 20.000 de lei de la RomâniaTV și Cancan,
Cartoon Network, campanie de anti-bullying alături de Asociația Telefonul Copilului. S-a ajuns la a șasea ediție
Antena 1, program special la 27 de ani. Ediții speciale Neatza, Acces Direct, campania „Ajut eu”, Chefi la Cuțite și iUmor
O firmă vrea un show de poker la 23:00. CNA trimite scrisoare la Oficiul Jocurilor de Noroc
"Trebuie să iau o pauză!" Mihai Gâdea a plecat aseară din platoul Sinteza Zilei
Realitatea Sportivă, lansare amânată din cauza pandemiei. Nu vom avea în acest an noul post de sport
Oreste, criticat de șefa CNA: „Probabil că vrea titlul de propagandistul anului”. Ce a făcut moderatorul Realitatea Plus?
Serie documentară despre ia românească, pe TVR. Iuliana Tudor va prezenta
Facebook lansează o nouă facilitate
Ultimul draft al proiectului legii securităţii IT din Germania menţionează necesitatea consensului în evalurea riscurilor furnizorilor de telecom
KPMG: Pandemia a impus una dintre cele mai mari creşteri din istorie ale investiţiilor în tehnologie
CNA: Mai multe posturi - somaţii publice, pentru încălcarea regulile de desfăşurare a campaniei electorale
Bucharest Best Comedy Film 2020 - un tur al lumii din 10 perspective cinematografice

SUMAR ... 24 nov

România, între cele 24 de state care nu au reuşit să aplice Directiva privind conţinutul audiovizual. Comisia Europeană a lansat proceduri de infringement
Victor Ciutacu i-a dat în judecată pe Anca Alexandrescu, fosta secretară a lui Liviu Dragnea, Cristian Rizea și Realitatea Plus + Despăgubiri uriașe cerute de jurnalist
Mama televiziunilor de știri! 12.820 de spoturi, plătite de Firea din banii primăriei, dintre care 70% au mers pe cinci canale de știri
DOCUMENT Administrația Firea a inundat piața media cu peste 10 milioane de euro pentru publicitate / Două companii ale primăriei refuză să spună ce televiziuni și publicații au primit bani publici
Radio ZU organizează cel mai mare concert din pandemie. Unde va fi difuzat
History difuzează, în premieră, serialul documentar „Mașinile care au schimbat lumea”
Cremele PlushBio, reclamă la greu pe TVR! Marcaj - minim! Realizatoarea emisiunii promovează cremele – nemarcat - și pe Instagram
Naționala de tineret se vede pe TVR. Postul public a câștigat drepturile de difuzare
Se întoarce unul dintre cele mai vechi reality show-uri de la Prima TV: Supernanny
O nouă infectare în echipa Știrilor Pro TV. Andreea Marinescu are Covid-19
Pro TV, logo schimbat pentru o zi. „Punctul” s-a transformat într-o inimă de Ziua Mondială a Televiziunii
Operatorul sistemului energetic național își schimbă din temelii infrastructura IT&C învechită pentru a trece la Smart Grid
Buzău: A cincea ediţie a Festivalului Internaţional de Film BUZZ, exclusiv online în perioada 21-26 noiembrie
Documentarul ''colectiv'' începe campania oficială pentru Oscar
...

STIRI PE LARG ... 23 nov

O companie aflată în subordinea Guvernului a plătit aproape 150.000 de euro pentru spoturi publicitare despre activitatea sa, care rulează pe Antena 3 și RTV, în plină campanie electorală

Compania Națională de Investiții, instituție aflată în subordinea Ministerului Dezvoltării, a plătit aproape 150.000 de euro pentru spoturi publicitare despre activitatea instituției, care rulează în plină campanie electorală pe două televiziuni naționale. CNI nu a răspuns până la publicarea articolului la întrebările adresate de G4Media.ro. Vom actualiza articolul dacă vom avea un răspuns. Unul dintre spoturile care rulează pe posturile România TV și Antena3 este denumit „Trecutul are viitor!” și promovează reabilitarea mai multor monumente istorice, printre care și Cazinoul din Constanța. Refacerea monumentelor istorice este finanțată de CNI, instituție subordonată Ministerului Dezvoltării. CNI nu a răspuns dacă acest spot face parte din campanie sau este o promovare separată. „Cazinoul din Constanța își va căpăta în curând strălucirea. Cu noi, trecutul are viitor! Proiectele CNI sunt aprobate de Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației” este mesajul transmis de CNI în campania de promovare.

https://www.g4media.ro/cni-aflata-in-subordinea-guvernului-a-platit-aproape-150-000-de-euro-pentru-spoturi-publicitare-despre-activitatea-sa-care-ruleaza-pe-antena-3-si-rtv-in-plina-campanie-electorala.html

Câte mii de euro costă un minut de promovare la televizor pentru partid

Un partid trebuie să plătească zeci de mii de euro către o televiziune dacă vrea ca un candidat să fie prezent într-o emisiune electorală. Partidele au dreptul în campanie să cumpere spațiu de emisie de la televiziuni pentru a-și promova oferta electorală. Conform unei decizii a Consiliului Național al Audiovizualului tarifele pe emisiune și pe unitatea de timp vor fi aceleași pentru toți competitorii. În campania pentru parlamentare, sumele cerute de televiziuni au ajuns la peste 100.000 de euro pentru o oră de emisiune electorală la care participă un candidat. Europa Liberă a încercat să afle care sunt sumele exacte cerute de televiziunile private partidelor, în ce condiții se plătesc aceste sume și pentru ce. Spre exemplu, campania de la locale a fost de trei ori mai scumpă decât cea din 2016, în condițiile în care a fost un an dificil economic, iar pandemia de coronavirus a făcut imposibile marile evenimente politice. Trebuie precizat că televiziunea publică, TVR, nu percepe un tarif pentru promovarea electorală. Fiecare televiziune a venit cu propria ofertă către partide, existând diferențe în funcție de tronsonul orar pe care candidații urmează să fie promovați. Există tarife diferite în funcție de oră, dar și în funcție de tipul de serviciu oferit: spot electoral de 30 de secunde, participarea singur la o emisiune sau difuzarea în direct a unor conferințe de presă sau acțiuni de partid.

https://romania.europalibera.org/a/exclusiv-c%C3%A2te-mii-de-euro-cost%C4%83-un-minut-de-promovare-la-televizor-pentru-partide/30965099.html

„Gambitul Damei”, cea mai urmărită miniserie Netflix

„Gambitul Damei/ The Queen’s Gambit” este cea mai urmărită miniserie Netflix până în prezent, fiind vizionată în primele 28 de zile de la lansare de pe 62 de milioane de conturi, a transmis compania. Raportările Netflix iau în calcul drept vizionare dacă de pe un cont au fost urmărite cel puţin 2 minute dintr-un film sau serial. În plus, serviciul de streaming decide care dintre producţiile sale originale să fie mai promovat. Netflix a mai spus despre „The Queen’s Gambit” că se află în Top 10 în 92 de ţări şi pe primul loc în 63 de ţări, inclusiv Marea Britanie, Argentina, Israel şi Africa de Sud.

https://www.news.ro/cultura-media/gambitul-damei-cea-mai-urmarita-miniserie-netflix-1922404824002020110719627191

Oscar 2021 - Drama romantică „Preparations to Be Together”, propunerea Ungariei pentru o nominalizare

Drama romantică „Preparations to Be Together for an Unknown Period of Time”, regizată de Lili Horvát, este propunerea Ungariei pentru o nominalizare la categoria „cel mai bun lungmetraj internaţional” a premiilor Oscar 2021. Filmul a fost prezentat în premieră mondială la Giornate degli Autori, secţiune paralelă a Festivalului de la Veneţia, apoi la Festivalul de la Toronto. A fost premiat, între altele, la Chicago Film Festival, în competiţia „New Directors”, la Philadelphia Film Festival, la Valladolid şi a primit trofeul FIPRESCI la Festivalul Internaţional de Film de la Varşovia. Lungmetrajul o are în centru pe Marta, neurochirurg în vârstă de 40 de ani, care se îndrăgosteşte. Ea renunţă la cariera de succes în America şi revine la Budapesta pentru a începe o nouă viaţă alături de bărbatul pe care îl iubeşte. Însă, la întâlnirea stabilită, el nu ajunge. Marta începe să îl caute disperată, dar, când în final îl găseşte, el susţine că nu s-au întâlnit vreodată.

https://www.news.ro/entertainment/oscar-2021-drama-romantica-preparations-to-be-together-propunerea-ungariei-pentru-o-nominalizare-1922401123002020111719626721

Telekom atacă pe piaţa de retail cu abonamente incluse pe un an la HBO şi HBO GO şi preţuri reduse

Grupul Telekom, unul dintre cei mai mari furnizori de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţă, a pus în centrul campaniei sale comerciale de final de an abonamente cu preţuri reduse şi acces inclus la conţinutul HBO. Spre exemplu, abonamentul mobil Nelimitat M disponibil la portare cu internet 4G nelimitat minute naţionale nelimitate este oferit cu 50% reducere în primele 12 luni, costul abonamentului redus fiind de 3 euro/lună TVA inclus. Telekom le oferă clienţilor şi posibilitatea de a achiziţiona în rate, fără dobândă şi fără avans, smartphone-uri precum Xiaomi Redmi 9 la 5 euro/lună, Samsung Galaxy A21s la 6 euro/lună sau Huawei P Smart 2021 la 7 euro/lună. Accesul la HBO şi platforma HBO GO pentru 12 luni este inclus pentru abonamentele la serviciile clasice de televiziune ale grupului. „Noua ofertă lansată astăzi, cu 50% reducere la principalele produse şi servicii din portofoliul Telekom, subliniază încă o dată angajamentul faţă de promisiunea Telekonomie - Tai doar costurile, a declarat Andreas Elsner, director executiv comercial, segment rezidenţial, Telekom Romania.

https://www.zf.ro/business-hi-tech/telekom-ataca-pe-piata-de-retail-cu-abonamente-incluse-pe-un-an-la-19756753

IBM România are deschise 78 de poziţii pe plan local:
„Suntem interesaţi să atragem în echipă persoane pasionate de cloud hibrid şi inteligenţă artificială“. Compania a încheiat 2019 cu afaceri de 941 mil. lei, înregistrând o creştere de aproape 1%

IBM România, subsidiara locală a companiei americane cu acelaşi nume - unul dintre cei mai mari furnizori globali de echipamente şi servicii de IT -, cu afaceri de 941 mil. lei şi un număr mediu de 3.291 de angajaţi anul trecut, continuă extinderea echipelor din cele trei sedii pe care le deţine pe plan local – Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara -, având deschise 78 de poziţii în prezent, potrivit informaţiilor publicate pe site-ul companiei. Astfel, compania americană caută să recruteze pe plan local persoane pentru funcţia de specialist tehnic pe mai multe tehnologii precum Oracle Middleware, Java Developer, JavaScript Developer sau Java Full Stack Developer. „Acordăm importanţă zonei de cloud hibrid (care permite gestionarea constantă pe mai multe clouduri publice şi private) şi de inteligenţă artificială (AI - artificial intelligence) la nivel global. La nivel local suntem interesaţi să atragem în echipă persoane pasionate de aceste două domenii“, a spus pentru ZF Marta Branska-Rybicka, country leader IBM România şi Moldova.

https://www.zf.ro/business-hi-tech/ibm-romania-deschise-78-pozitii-plan-local-interesati-atragem-echipa-19754412

EXCLUSIV Un bărbat din Olt a obținut daune de 20.000 de lei de la RomâniaTV și Cancan,
care au susținut că a bătut-o pe jandarmeriță la protestul Diasporei din 10 august 2018. Decizie în prima instanță

Tribunalul București a decis că firmele care administrează postul de televiziune România TV și publicația Cancan.ro trebuie să îi plătească lui T.F.C., un bărbat din județul Olt, suma de 20.000 de lei despăgubiri morale, potrivit deciziei instanței. Cele două canale media au susținut că, în timpul protestului din București din 10 august 2018, reclamantul a bătut-o pe o jandarmeriță, dar instanța a stabilit că acesta nu participase la protest. Sentința nu este definitivă și a fost atacată cu apel. La mai puțin două săptămâni de la presupusa sa participare la incident, T.F.C. a depus o acțiune la instanță, cerând daune de câte 50.000 de euro de la producătorii știrii și de la firmele care administrează televiziunea și ziarul despre care a susținut că ”au adus atingere onoarei, demnității, reputației și imaginii acestuia, precum și vieții sale private” (Hotărârea nr. 1722 din 18 iulie 2019 a Tribunalului București). Ulterior, informația a fost preluată și comentată public la postul de televiziune RomâniaTV, unde, la știrile de la ora 16, s-a făcut anunțul că este reținut de forțele de ordine și că era în arest cu propunere de arestare preventivă. ”Știrea” a fost publicată apoi și de site-ul cancan.ro.

https://www.g4media.ro/un-barbat-din-olt-a-obtinut-daune-de-20-000-de-lei-de-la-romaniatv-si-cancan-care-au-sustinut-ca-a-batut-o-pe-jandarmerita-la-protestul-diasporei-din-10-august-2018-omul-nu-participase-la-manifestat.html

Cartoon Network, campanie de anti-bullying alături de Asociația Telefonul Copilului. S-a ajuns la a șasea ediție

Postul de desene animate Cartoon Network organizează a șasea ediție a campaniei anti-bullying alături de Asociația Telefonul Copilului. Campania se numește „Clubul Prieteniei– Fii prietenos, nu răutăcios!” și prezintă factorii care stimulează comportamentul de bunăvoință, bunătate și prietenie la copii. Conform unui studiu, copiii consideră că părinții, profesorii și personajele animate sunt modelele care îi inspiră să fie mai buni cu ceilalți. În cadrul campaniei din 2020 se vor realiza o serie de clipuri animate, care îi încurajează pe copii să relaționeze unii cu alții, să fie empatici și să nu rămână nepăsători. De asemenea, campania subliniază ajutorul oferit de Telefonul Copilului prin intermediul liniei de asistență gratuită 116 111, a platformei de consiliere online www.116111.ro și a aplicației mobile HappyGraff. Telefonul Copilului oferă asistență specializată și îndrumare pentru copiii afectați de bullying.

https://www.paginademedia.ro/2020/11/cartoon-network-campanie-anti-bullying-asociata-telefonul-copilului/

Antena 1, program special la 27 de ani. Ediții speciale Neatza, Acces Direct, campania „Ajut eu”, Chefi la Cuțite și iUmor

Antena 1 a pregătit un program special pe 29 noiembrie, 30 noiembrie și pe 1 decembrie, de Ziua Națională a României. Postul Intact sărbătorește 27 de ani de existență pe piața media pe 29 noiembrie, pregătind un maraton al galei Ajut Eu, așa cum s-a întâmplat și anul trecut. În cele trei zile vor fi, de asemenea, ediții speciale ale Neatza cu Răzvan și Dani, Observator, Chefi la Cuțite și iUmor.

https://www.paginademedia.ro/2020/11/antena1-program-special-27-de-ani-decembrie-2020/

O firmă vrea un show de poker la 23:00. CNA trimite scrisoare la Oficiul Jocurilor de Noroc

CNA. Jocuri de poker pe TV mai devreme de miezul nopții. Asta vrea o companie. Este vorba de Smiling Hippo, din București, care își dorește să aibă o emisiune de poker la ora 23:00, nu la 00:40 așa cum era până acum. S-a discutat în ședința Consiliului de astăzi, 24 noiembrie, iar membrii au decis să trimită o scrisoare către Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc. Ce vor să afle membrii CNA de la ONJN? Să știe dacă se pot difuza pe tv emisiuni de tip jocuri de noroc, altele în afară de cele tip bingo. În funcție de răspunsul dat de ONJN, CNA va aproba sau nu modificarea orei pentru show-ul de poker, care s-a văzut pe B1 și ar continua pe aceeași televiziune. De asemenea, se va rezolva și problema vizibilității siglei pe tot parcursul emisiunii. Producția este sponsorizată de un site de poker, iar sigla ar apărea pe parcursul celor patru ore, ceea ce ar depăși minutele de publicitate din Codul Audiovizualului. S-a votat în unanimitate propunerea Monicăi Gubernat, șefa CNA.

https://www.paginademedia.ro/2020/11/companie-show-poker-cna-scrisoare-onjn/

"Trebuie să iau o pauză!" Mihai Gâdea a plecat aseară din platoul Sinteza Zilei

Mihai Gâdea a părăsit, brusc, ediția de aseară a emisiunii Sinteza Zilei, pe care o prezintă la Antena 3. După aproximativ o oră și jumătate, la 22:45, Gâdea a cerut o pauză, iar după aceea locul său a fost luat de Oana Zamfir. În debutul emisiunii, după câteva minute în care a vorbit despre pandemie și alegeri, Gâdea a spus că „nu am dispoziția de a vorbi prea mult”. După aproximativ o oră și 45 de minute, moderatorul a cerut o pauză: „Stați! Trebuie să iau o pauză, e ceva foarte important... ce au făcut englezii zilele astea ca să își poată vizita bunicii. Își fac teste gratuite. Luăm o pauză și continuăm...”, a spus Gâdea. După publicitate, a revenit Sinteza zilei, dar cu Oana Zamfir în rol de moderator.

https://www.paginademedia.ro/2020/11/gadea-plecat-din-emisiune/

Realitatea Sportivă, lansare amânată din cauza pandemiei. Nu vom avea în acest an noul post de sport

Pandemia de Covid-19 amână lansarea postului Realitatea Sportivă, cu câteva luni. După ce inițial trebuia să se vădă din luna octombrie, termenul a fost amânat pentru 1 decembrie, iar acum a fost avansată o nouă perioadă: începutul anului viitor, după cum a declarat Claudiu Giurgea (coordonatorul proiectului) pentru Paginademedia.ro. Contactat de Paginademedia.ro, Giurgea a explicat motivul și a mai dat câteva detalii despre noua stație TV. Un detaliu interesant legat de planurile legate de televiziune: postul Realitatea Sportivă intenționează să "se înscrie și în cursa pentru drepturile de difuzare ale meciurilor din Liga 1" (n.red. drepturile sunt deținute de firma EAD până în 2024). Claudiu Giurgea: „Principalul motiv pentru care lansarea nu va mai avea loc pe 1 decembrie este legat de pandemie. Mai exact, din cauza pandemiei echipamentele de care aveam noi nevoie nu au fost livrate la timp. Nu a fost stabilit, încă, un nou termen pentru că totul este în funcție de echipamentele care încă n-au ajuns. Totuși, cred că undeva la începutul anului viitor ar trebui să lansăm proiectul”, a spus Giurgea.

https://www.paginademedia.ro/2020/11/pandemia-amana-lansarea-postului-realitatea-sportiva/

Oreste, criticat de șefa CNA: „Probabil că vrea titlul de propagandistul anului”. Ce a făcut moderatorul Realitatea Plus?

CNA. A început campania electorală pentru Alegerile Parlamentare din decembrie, iar în ședința Consiliului de astăzi, 24 noiembrie, s-au analizat emisiunile din prima săptămână de campanie pentru toate posturile de știri. Niciuna nu a primit amendă, însă Realitatea Plus a ieșit ceva mai „șifonată”. De ce? Pentru lipsa de imparțialitate a lui Oreste Teodorescu, moderator al emisiunii „Legile Puterii”. Acesta a avut un monolog de circa 10 minute, în care a lăudat dreapta unită (PNL + USR-PLUS + PMP) și a adus acuzații la adresa PSD. S-a întâmplat la emisiunile din 10 și 11 noiembrie. Radu Herjeu și Monica Gubernat, șefa CNA, au avut cele mai dure cuvinte pentru atitudinea lui Oreste.

https://www.paginademedia.ro/2020/11/oreste-cna-realitatea-plus/

Serie documentară despre ia românească, pe TVR. Iuliana Tudor va prezenta

Televiziunea Publică pregătește o serie documentară despre ia românească. Va fi prezentată de Iuliana Tudor, moderatoarea producției Vedeta Populară, și va debuta chiar pe 1 decembrie, de Ziua Națională. Producția se numește „Port Valoare și Splendoare” și se vede pe TVR 1 începând de marți, 1 decembrie, de la 16:30. Prima parte are un reportaj din atelierul din Nisa al lui Henri Matisse în cel al Ioanei Corduneanu, din București. Următoarele patru părți se vor difuza în fiecare duminică, de la 16:30.

https://www.paginademedia.ro/2020/11/serie-documentare-ie-tvr-iuliana-tudor/

Facebook lansează o nouă facilitate

Alături de obișnuitele donații în bani, cei care doresc să ajute sau au nevoie de ajutor vor putea folosi o nouă facilitate Facebook, pentru mâncare, haine și alte bunuri de strictă necesitate. Facebook anunță Drives, o nouă opțiune la care miliardele de utilizatori ai rețelei pot apela pentru a strânge alimente, haine sau alte bunuri esențiale pentru a le dona sau pentru ei înșiși, în caz de nevoie. Drives se găsește în secțiunea Community Help, care cel mai ușor poate fi localizată în aplicație prin folosirea funcției de căutare. Community Help a fost lansată în 2017 pentru a centraliza resurse necesare în caz de calamități sau atacuri teroriste, dar a evoluat de-a lungul timpului și a cuprins noi și noi instrumente.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/facebook-lanseaza-o-noua-facilitate-19626902

Ultimul draft al proiectului legii securităţii IT din Germania menţionează necesitatea consensului în evalurea riscurilor furnizorilor de telecom

Germania ar trebui să ajungă la un consens în cadrul guvernului pentru a stabili că un furnizor de telecomunicații reprezintă o amenințare la adresa securității naționale pentru a-i exclude echipamentele din rețelele naționale 5G, conform celei mai recente forme a proiectui legislativ privind securitatea 5G citat de Reuters. Modul în care va putea fi luată o astfel de decizie va conduce în final la concluzia dacă Huawei va fi exclusă sau nu de pe piața germană. Conform Reuters, proiectul urmăresțe crearea unui mecanism de decizie agreat atât de Cancelarul Angela Merkel, care își dorește relații comerciale strânse cu China, cât și de Partidul Social Democrat (SPD), formațiune aflată în coaliția guvernamentală și care prin ministrul de externe Heiko Mass au adoptat o atitudine mai sceptică față de Beijing.

https://www.economica.net/ultimul-draft-al-proiectului-legii-securitatii-it-din-germania-mentioneaza-necesitatea-consensului-in-evalurea-riscurilor-furnizorilor-de-telecom_193088.html

KPMG: Pandemia a impus una dintre cele mai mari creşteri din istorie ale investiţiilor în tehnologie

Pandemia Covid-19 a impus una dintre cele mai mari creşteri ale investiţiilor în tehnologie, companiile cheltuind echivalentul a aproximativ 15 miliarde de dolari în plus pe săptămână în domeniul tehnologiei, pentru a integra munca la domiciliu în condiţii de siguranţă, conform studiului de piaţă CIO Survey 2020, realizat de KPMG/Harvey Nash. Aceasta a fost una dintre cele mai mari creşteri ale investiţiilor în tehnologie din istorie, liderii IT din lume cheltuind în trei luni mai mult decât creşterea bugetului pe un an, pe măsură ce criza mondială a lovit şi carantina a fost instituită peste tot în lume, se menţionează într-un comunicat remis, luni, AGERPRES. Studiul relevă, de asemenea, că în ciuda acestei uriaşe creşteri a investiţiilor, din care costurile cu securitatea şi protecţia datelor au avut cea mai mare pondere în timpul pandemiei Covid-19, patru din zece lideri în tehnologia informaţiei au raportat că organizaţiile lor au experimentat mai multe atacuri cibernetice decât de obicei. Peste trei sferturi din aceste atacuri au fost de tip phishing (83%) şi aproape două treimi au fost tip malware (62%), sugerând că migrarea masivă la munca de la distanţă (telemuncă) a crescut expunerea companiei la atacuri cibernetice din cauza angajaţilor.

https://www.economica.net/kpmg-pandemia-a-impus-una-dintre-cele-mai-mari-cresteri-din-istorie-ale-investitiilor-in-tehnologie_193074.html

CNA: Mai multe posturi - somaţii publice, pentru încălcarea regulile de desfăşurare a campaniei electorale

Consiliul Naţional al Audiovizualului a sancţionat, marţi, cu somaţii publice, posturile Antena 3, B1 TV, Digi 24 TV, Realitatea Plus, Naşul TV şi Speranţa TV, din cauza încălcării prevederilor legislaţiei audiovizuale privind regulile de desfăşurare în audiovizual a campaniei electorale pentru alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor. Potrivit unui comunicat al CNA, transmis AGERPRES, Consiliul a analizat, în şedinţa publică de marţi, rapoartele de monitorizare privind modul în care a fost reflectată în spaţiul audiovizual prima săptămână din campania electorală pentru alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor şi a decis să aplice câte o somaţie publică următoarelor posturi: Antena 3 - pentru încălcarea dispoziţiilor art. 8 alin. (4), potrivit cărora "Radiodifuzorii sunt obligaţi să precizeze calitatea în care se exprimă persoanele invitate în emisiuni, cum ar fi cea de candidat sau de reprezentant al acestuia; în cazul posturilor de televiziune, numele şi calitatea persoanelor invitate vor fi vizibile pe ecran la momentul intervenţiei acestora". La stabilirea sancţiunii s-a avut în vedere şi nerespectarea prevederilor art. 12 la difuzarea unui sondaj în cadrul emisiunii "Subiectiv", ediţia din data de 11 noiembrie; B1 TV - deoarece nu a respectat prevederile art. 8 alin. (4) la difuzarea emisiunilor "Dosar de politician" din 9 şi 10 noiembrie şi "Breaking News" din 11 noiembrie; Digi 24 TV - pentru "Jurnalul de seara" din 9 şi 10 noiembrie, ediţii transmise fără a se ţine cont de dispoziţiile art. 8 alin. (4); Realitatea Plus - pentru încălcarea prevederilor art. 8 alin. (4) şi ale art. 9 lit. (a) la difuzarea emisiunii "Jocuri de putere".

https://www.agerpres.ro/cultura/2020/11/24/cna-mai-multe-posturi-somatii-publice-pentru-incalcarea-regulile-de-desfasurare-a-campaniei-electorale--615683

Bucharest Best Comedy Film 2020 - un tur al lumii din 10 perspective cinematografice

Bucharest Best Comedy Film 2020, care va avea loc în perioada 1 - 10 decembrie, va putea fi urmărit pe canalul de televiziune ComedyEst, o premieră în lumea festivalurilor de film. Asociaţia Culturală "Grigore Vasiliu Birlic", care organizează evenimentul, propune la această ediţie a doua ediţie un tur al lumii din 10 perspective cinematografice diferite. Potrivit unui comunicat de presă transmis AGERPRES, în cadrul festivalului vor putea fi urmărite filmele: "Extra Ordinary"/"Supra Natural", regie şi scenariu Mike Ahern şi Enda Loughman (Irlanda); "The Columnist"/"Ziarista", regie Ivo van Aart (Olanda); "El Grand Leon"/"Marele Leon", regie Ricardo Maldonado (Peru, Chile).

https://www.agerpres.ro/cultura/2020/11/24/video-bucharest-best-comedy-film-2020-un-tur-al-lumii-din-10-perspective-cinematografice--615151


STIRI PE LARG .... 24 nov



România, între cele 24 de state care nu au reuşit să aplice Directiva privind conţinutul audiovizual. Comisia Europeană a lansat proceduri de infringement

România se află între cele 24 de state, inclusiv Marea Britanie, pentru care Comisia Europeană a lansat luni proceduri de infringement pentru că nu au reuşit să aplice noile reguli din Directiva privind conţinutul audiovizual. Noile reguli din UE au ca obiectiv crearea unui cadru potrivit pentru era digitală, care să ducă la un peisaj audiovizual mai sigur, corect şi divers. Acestea consolidează protecţia publicului, în special privind siguranţa celor mai vulnerabili, precum minorii, şi extinderea regulilor privind discursul instigator la ură pe platformele de video-sharing şi promovează diversitatea culturală în presa audiovizuală, în acelaşi timp introducând în premieră cerinţe privind independenţa entităţilor care reglementează presa naţională şi garantarea pluralismului media. Termenul limită pentru transpunerea Directivei în legislaţie naţională a fost 19 septembrie 2020 şi doar Danemarca, Ungaria, Olanda şi Suedia au comunicat măsurile de transpunere şi au declarat comunicarea lor ca finalizată. Astfel, Comisia a trimis scrisori de atenţionare către Belgia, Bulgaria, Cehia, Germania, Estonia, Irlanda, Grecia, Spania, Franţa, Croaţia, Italia, Cipru, Letonia, Lituania, Luxembourg, Malta, Austria, Polonia, Portugalia, România, Slovenia, Slovacia, Finlanda şi Marea Britanie, cerându-le să furnizeze informaţii suplimentare. Statele au acum la dispoziţie 2 luni în care să răspundă. Margrethe Vestager, vicepreşedinte al programului „A Europe Fit for the Digital Age”, a transmis: „Ne dorim un mediu concurenţial echitabil pentru toţi actorii din media şi să protejăm copiii şi consumatorii mai bine când accesează conţinut audiovizual. De asemenea, vrem să garantăm mai multă diversitate pe platformele video-on-demand şi un peisaj audiovizual mai corect. Din acest motiv avem reguli comune. Audiovisual Media Services Directive merită tot efortul nostru colectiv. Este o realizare importantă, care va stimula diversitatea culturală în serciviile audivizuale”.

https://www.news.ro/politic-extern/romania-intre-cele-24-de-state-care-nu-au-reusit-sa-aplice-directiva-privind-continutul-audiovizual-comisia-europeana-a-lansat-proceduri-de-infringement-1922405023002020111419626501

Victor Ciutacu i-a dat în judecată pe Anca Alexandrescu, fosta secretară a lui Liviu Dragnea, Cristian Rizea și Realitatea Plus + Despăgubiri uriașe cerute de jurnalist

La începutul lunii noiembrie, jurnalistul Victor Ciutacu a anunțat că îi va da în judecată pe fugarul Cristian Rizea și pe Anca Alexandrescu, fosta secretară a lui Liviu Dragnea – în prezent moderator la Realitatea Plus -, pentru afirmații calomnioase făcute la adresa sa în timpul emisiunii ”Culisele Statului Paralel” . Jurnalistul Victor Ciutacu a trecut ”la fapte”, cum se spune, acționându-i în instanță pe cei doi – pe data de 20 noiembrie -, dar pe lista ”pârâților” de mai află și Muzgoci Constantin-Bogdan & Geopol Internațional SRL. GÂNDUL.RO vă prezintă, ÎN EXCLUSIVITATE, acuzațiile aduse de jurnalistul Victor Ciutacu – reprezentat în instanță de avocata Oana Anghel – dar și suma impresionată pe care Cristian Rizea, Anca Alexandrescu, Muzgoci Constantin-Bogdan (jurnalist Realitatea Plus) și Geopol Internațional SRL (firma care deține Realitatea Plus ) ar trebui să i-o plătească, reprezentând ”despăgubiri pentru prejudiciul moral cauzat”. Jurnalistul Victor Ciutacu precizează că drepturile sale nepatrimoniale – ”onoare, demnitate, reputație, imagine si viață privată” – i-au fost încălcate ”prin formularea de afirmații denigratoare, defăimatoare/calomnioase de către pârâți”, în timpul emisiunii ”Culisele Statului Paralel” – moderată de Anca Alexandrescu și Muzgoci Constantin-Bogdan la Realitatea Plus – motiv pentru care aceștia trebuie să răspundă în fața legii. https://www.gandul.ro/dezvaluiri/victor-ciutacu-i-a-dat-in-judecata-pe-anca-alexandrescu-fosta-secretara-a-lui-liviu-dragnea-cristian-rizea-si-realitatea-plus-despagubiri-uriase-cerute-de-jurnalist-exclusiv-19543014

Mama televiziunilor de știri! 12.820 de spoturi, plătite de Firea din banii primăriei, dintre care 70% au mers pe cinci canale de știri

O documentare care trece în revistă campaniile de publicitate ale Primăriei Capitalei (lipsesc companiile municipale și alte regii din subordine) îi face invidioși pe cei mai mari investitori comerciale în advertisingul din România. Care a fost impactul campaniilor de publicitate și informare derulate, în acest an, de Primăria Capitalei, sub conducerea Gabrielei Firea? Răspunsul este imposibil de formulat în absența unor studii care să măsoare efectele acestor operațiuni. Pentru că așa este normal: fixezi obiectivele unei campanii, apoi măsori rezultatele, ca să vezi dacă obiectivele au fost atinse. În cazul campaniei video „București Trainic, Consolidează!”, spotul a avut 3.999 de difuzări pe televiziune: România TV (816 difuzări), B1TV (835), Digi 24 (615), Antena 3 (869) și Realitatea Plus (864), conform rapoartelor independente de monitorizare. A fost a doua campanie cu cea mai mare vizibilitate dintre toate cele derulare de Primăria Capitalei. Cea mai mare audiență a avut-o pe România TV, cu 1.120 de GRP-uri (Gross Rating Points). (Pe baza punctelor de audiență livrate (GRP), televiziunile facturează la prețul convenit clientul publicitar.) https://www.libertatea.ro/opinii/gabriela-firea-12820-spoturi-tv-bani-publici-3275814

DOCUMENT Administrația Firea a inundat piața media cu peste 10 milioane de euro pentru publicitate / Două companii ale primăriei refuză să spună ce televiziuni și publicații au primit bani publici

Primăria Capitalei și multiplele direcții, servicii, companii municipale și instituții de cultură din subordinea ei au plătit servicii de anunțuri și publicitate de peste 49 de milioane de lei (peste 10 milioane de euro) în ultimii 4 ani, cât Gabriela Firea a fost primarul general al Capitalei, potrivit unui răspuns al Primăriei Municipiului București pentru G4Media.ro. Observații: suma ar putea fi mult mai mare în condițiile în care Compania Municipală Agrement a refuzat să spună câte contracte de publicitate a încheiat, ce valoare au și cine sunt beneficiarii sumelor, cele mai mari contracte, de peste 1 milion de lei, au fost încheiate în anul electoral 2020, cele mai multe și mai mari contracte sunt încheiate cu Compania Municipală Publicitate și Afișaj, care la rândul ei, a încheiat contracte de publicitate cu instituțiile de presă, însă refuză să spună cui a dat banii invocând ”secretul comercial”. noul primar general Nicușor Dan a promis în campania electorală desecretizarea și transparentizarea tuturor contractelor pe bani publici.

https://www.g4media.ro/document-administratia-firea-a-inundat-piata-media-cu-peste-10-de-milioane-de-euro-pentru-publicitate-doua-companii-ale-primariei-refuza-sa-spuna-ce-televiziuni-si-publicatii-au-primit-bani-publici.html

Radio ZU organizează cel mai mare concert din pandemie. Unde va fi difuzat

Marea Unire ZU 2020 va fi difuzată simultan pe toate platformele Radio ZU și pe Antena 1. „Suntem un popor, o forță! O singură Românie!”. Radio ZU unește cei mai tari artiști pentru cel mai mare concert din pandemie. Marea Unire ZU devine și mai mare. De Ziua Națională, fii gata de cântare! Marea Unire ZU, ediția cu numărul 10, va fi difuzată pe 30 noiembrie și 1 decembrie. Cele 2 spectacole forță vor putea fi urmărite simultan, în ambele seri, pe: – pe Antena 1, după „Chefi la Cuțite”, – on air pe toate frecvențele Radio ZU, – live pe pagina de Facebook Radio ZU – pe Visual Radio (radiozu.ro/live) „E un an foarte bun ca să faci un lucru mare și mai mare. Iată de ce, Marea Unire ZU 2020 devine și mai mare decât a fost până acum. An de an, de 10 ediții încoace, am unit genuri, am unit generații. Mirabela Dauer cu Alex Velea, Smiley și Cătălin Crișan, Smiley și Alexandru Andrieș sau Alina Eremia și Crina Mardare. În 2020 vrem nu doar să ducem mai departe tradiția Marea Unire ZU, vrem să o facem și mai mare. Nu o facem într-o zi, ci în două. Nu o facem într-un spectacol, ci în două. Nu o facem în radio, ci pe o scenă. Nu o facem cu câțiva artiști, o facem cu toți artiștii. Pe 30 noiembrie și pe 1 decembrie, de Ziua Națională, facem o singură Mare Unire ZU, dar 2 spectacole forță, iar ambele se difuzează simultan pe Radio ZU si pe Antena 1!”, a anunțat Mihai Morar, în Morning ZU.

https://evz.ro/radio-zu-organizeaza-cel-mai-mare-concert-din-pandemie-unde-va-fi-difuzat.html

History difuzează, în premieră, serialul documentar „Mașinile care au schimbat lumea”

History transmite, în exclusivitate, începând din 30 noiembrie, în fiecare luni, de la ora 22:00, seria documentară „Mașinile care au schimbat lumea”, care prezintă poveștile unor ingineri de renume care au construit industria automobilelor care au făcut istorie, devenind branduri recunoscute în întreaga lume. Cele patru episoade din serie urmăresc evoluția industriei constructoare de mașini, ale cărei baze au fost puse de un grup de ingineri ambițioși, care au transformat lumea în acest proces. Motivați de dorința de a inova, dar și de rivalitate, geniul lor a creat cea mai mare invenție a secolului al XX-lea, apariția automobilului generând noi industrii și oferind o libertate de mișcare inimaginabilă.

https://www.forbes.ro/history-difuzeaza-premiera-serialul-documentar-masinile-care-au-schimbat-lumea-193421

Cremele PlushBio, reclamă la greu pe TVR! Marcaj - minim! Realizatoarea emisiunii promovează cremele – nemarcat - și pe Instagram

MAXIM publicitate, MINIM marcaj. Moment publicitar PlushBio în serial, la TVR 2. Săptămână de săptâmână. Este marcat? Aproape deloc! Dacă pe TV momentul care promovează cremele este la limita codului audiovizual (vom vedea în continuare cum), pe online realizatoarea emisiunii face publicitate cremelor fără niciun fel de marcaj. Pentru că emisiunea cu momentul publicitar al cremelor - detaliată ca un moment de teleshopping - este prezentată de o persoană care promovează și pe Instagram cremele (fără "P" sau "Ad").

https://www.paginademedia.ro/2020/11/cremele-plushbio-reclama-tvr/

Naționala de tineret se vede pe TVR. Postul public a câștigat drepturile de difuzare

Drepturi TV. Meciurile naționalei de tineret se văd la Televiziunea Română. Postul public va transmite în exclusivitate meciurile României U-21 din preliminariile EURO 2023. Conform contractului semnat de TVR cu Federația Română de Fotbal, telespectatorii vor putea vedea cele 10 meciuri, dintre care cinci disputate acasă, iar cinci în deplasare, pe care Naţionala de Fotbal U21 a României le va susține în perioada 2021-2022. Partidele se văd și în Republica Moldova, pe TVR Moldova. Doina Gradea, Președinte-Diector General TVR: „Pe o piață a drepturilor de sport acaparată aproape integral de posturile tv dedicate care fac ofertă comună, sunt extrem de bucuroasă că TVR a câștigat aceste drepturi. Este normal ca echipa națională a României să fie văzută la televiziunea publică, singura cu acoperire de aproape 100% și care oferă semnalul gratuit cetățenilor români. De asemenea, e bine să menționăm că și românii de dincolo de Prut vor putea vedea aceste competiții prin intermediul TVR Moldova.”

https://www.paginademedia.ro/2020/11/nationala-tineret-se-vede-pe-tvr/

Se întoarce unul dintre cele mai vechi reality show-uri de la Prima TV: Supernanny

Prima TV readuce unul dintre cele mai vechi formate ale postului: Supernanny. A fost anunțat castingul pentru emisiunea care revine după o pauză de câțiva ani. Noul sezon va fi prezentat de Urania Cremene, expert în parenting. Este autoarea All About Parenting, primul program de parenting din țară. În ultimii 5 ani, Urania Cremene și trainerii din echipa All About Parenting au organizat peste 2.000 de seminarii gratuite, conferințe si workshop-uri intensive la care au participat peste 250.000 de părinți din toată țara. „Trăim vremuri complicate. Lumea se schimbă și... ne schimbă, dar prima grijă a noastră, a părinților, rămâne aceeași: copiii. Cum îi înțelegem? Cum ne înțelegem cu ei? Cum putem fi părinți perfecți într-o lume... imperfectă? Vom descoperi împreună secretele unei relații perfecte cu copiii noștri, pentru că și cei mari, ca și cei mici, au mereu de învățat. Chemați-mă cu toată încrederea în casele voastre și veți vedea că orice problemă are soluție și că ei, copiii, sunt mai cuminti decât credeți. V-aștept pentru înscrieri”, spune Urania Cremene despre noul proiect.

https://www.paginademedia.ro/2020/11/se-intoarce-supernanny-prima-tv/

O nouă infectare în echipa Știrilor Pro TV. Andreea Marinescu are Covid-19

O nouă infectare în echipa de prezentatori a Știrilor Pro TV. Andreea Marinescu, care prezintă jurnalul de dimineață alături de Mihai Dedu sau Cosmin Stan, a fost confirmată cu Covid-19, anunță site-ul protv.ro. Infectarea vine la aproximativ o săptămână după ce a fost confirmată și Neti Sandu, prezentatoarea Horoscopului în cadrul Știrilor de Dimineață de la Pro TV. Andreea Marinescu se simte bine și ține legătura cu medicul de familie, potrivit sursei citate. „În acest moment sunt acasă și sunt la început cu tratamentul, dar starea mea este bună. Țin legătura cu medicul de familie și mă străduiesc să-mi protejez familia. E o perioadă în care grija pentru noi, pentru cei dragi, dar și pentru ceilalți trebuie să fie sporită. Să ne vedem sănătoși, cât mai curând”, a spus Andreea Marinescu pentru protv.ro

https://www.paginademedia.ro/2020/11/pro-tv-andreea-marinescu-are-covid-19/

Pro TV, logo schimbat pentru o zi. „Punctul” s-a transformat într-o inimă de Ziua Mondială a Televiziunii

Logo schimbat pentru o zi. Pro TV și-a înlocuit celebrul „punct” din nume cu o „inimă”, de Ziua Mondială a Televiziunii care se sărbătorește în fiecare an pe 21 noiembrie. Este simbolul internațional pentru „iubesc televiziunea”, explică cei de la Pro TV. Ajunsă la cea de-a 24-a ediție, tema de anul acesta este „Televiziunea face diferența”, arătând cum televiziunile fac diferența în viața noastră prin programele variate pe care le oferă și subiectele pe care le abordează. Vasile Alboiu (creative director PRO TV), despre schimbare: „Azi sărbătorim Ziua Mondială a Televiziunii. PRO TV punctează acest eveniment special incluzând în logo-ul său o inimioară. Este semnul nostru, al tuturor, că iubim cu adevărat televiziunea și că în această zi, poate mai mult ca oricând, ne dăm seama de impactul major al acestei industrii în viața de zi cu zi. PRO TV loves TV!”, a spus acesta.

https://www.paginademedia.ro/2020/11/pro-tv-ziua-mondiala-a-televiziunii/

Operatorul sistemului energetic național își schimbă din temelii infrastructura IT&C învechită pentru a trece la Smart Grid
Operatorul sistemului energetic național, Transelectrica, companie controlată de stat prin Secretariatul General al Guvernului (SGG) a lansat o consultare de piață prealabilă în vederea organizării unei licitații la care să achiziționeze documentațiile necesare schimbării din temelii a infrastructurii sale IT&C, cu scopul digitalizării operării rețelei de transport a energiei electrice și implementării conceptului de smart grid, dar și întăririi nivelului de securitate cibernetică. Astfel, Transelectrica a lansat o consultare a pieței pentru achiziția serviciilor de elaborare a documentațiilor "Dezvoltarea capabilităților IT&C ale CNTEE Transelectrica SA – Infrastructură, Procese, Competențe". "În cadrul companiei, începând cu anul 2001, au fost achiziționate o serie de echipamente și aplicații, menite să automatizeze și să eficientizeze diverse procese din cadrul companiei. La momentul actual, sistemele și platformele achiziționate în acea etapă au o vechime mai mare de 10 ani; unele dintre acestea nu mai au asigurat suport de la producător, nu mai corespund cerințelor actuale ale companiei, nu sunt integrate și nu suportă noi dezvoltări. Această situație creează impedimente serioase în buna funcționare a infrastructurii IT&C și împiedică dezvoltarea activităților companiei având ca bază tehnologia informației", se arată în documentația consultării de piață. https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/energie/document-operatorul-sistemului-energetic-national-isi-schimba-din-temelii-infrastructura-it-c-invechita-pentru-a-trece-la-smart-grid-19597642

Buzău: A cincea ediţie a Festivalului Internaţional de Film BUZZ, exclusiv online în perioada 21-26 noiembrie

A cincea ediţie a Festivalului Internaţional de Film Buzău - BUZZ, dedicat filmului european, se va desfăşura în perioada 21-26 noiembrie exclusiv online, din cauza măsurilor de siguranţă impuse de autorităţi în contextul pandemiei, au informat organizatorii. "Este un an atipic, care ne-a îndepărtat, din păcate, de cultură şi de film, aşa cum eram obişnuiţi să îl experimentăm, în sala de cinema. Dar echipa BUZZ a căutat cele mai bune moduri de a continua, online, festivalul devenit deja tradiţional în Buzău. Sperăm să avem cât mai mulţi spectatori alături de noi la proiecţiile virtuale şi, deşi ne este dor de energia unui eveniment fizic, de bucuria şi implicarea voluntarilor noştri şi de întâlnirile faţă în faţă cu spectatorii şi invitaţii noştri, am căutat cele mai valoroase filme şi vom fi alături, chiar dacă situaţia ne impune să ne sărbătorim online. (...) Cinefilii sunt invitaţi să se bucure de filme româneşti şi europene pe toate gusturile, având în fiecare zi la dispoziţie minimum patru filme. Acestea vor putea fi urmărite timp de 24 de ore pe platforma Vimeo (cu excepţia filmelor din competiţie, care vor fi disponibile timp de 48h), link-urile de vizionare fiind disponibile pe pagina de Facebook BUZZ IFF, dar şi pe site-ul buzz-iff.com", a transmis echipa Festivalului Internaţional de Film Buzău.

https://www.agerpres.ro/cultura/2020/11/21/buzau-a-cincea-editie-a-festivalului-international-de-film-buzz-exclusiv-online-in-perioada-21-26-noiembrie--613929

Documentarul ''colectiv'' începe campania oficială pentru Oscar

Filmul documentar "colectiv", în regia lui Alexander Nanau, se lansează vineri în cinematografele şi platformele VOD (video-on-demand) din SUA, Canada, Marea Britanie şi Irlanda, acest moment marcând startul campaniei oficiale pentru premiile Oscar, informează un comunicat transmis AGERPRES. Pelicula a fost desemnată de Centrul Naţional al Cinematografiei drept propunerea României la premiile Oscar 2021, în secţiunea "Cel mai bun lungmetraj internaţional", anterior numită "Cel mai bun film străin". Este prima oară când un documentar este propunerea României în competiţia pentru premiile Academiei Americane de Film, se arată în comunicatul citat.

https://www.agerpres.ro/cultura/2020/11/20/video-documentarul-colectiv-incepe-campania-oficiala-pentru-oscar--613484
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL