×

Revista presei -- Data și ora publicării: 18.01.2021 17:08:45

REVISTA PRESEI / 18 ian 2021 /




Piaţa de media din România a scăzut cu 2,7% în 2020, însă ar putea creşte cu 4% în acest an, la 485 milioane de euro
Răsturnare spectaculoasă: partidele au dat mai mulți bani campaniei online decât televiziunilor
Pogromul de la București: RFI difuzează reportaje speciale la 80 de ani de la masacru
Alianța Producătorilor de Film cere Guvernului bani pentru cinematografie și reforma CNC
Tiger, HBO Go: Un documentar despre mărirea și decăderea celui mai bun jucător de golf din toate timpurile. Dar nu numai
AUDIENȚE. O nouă seară Survivor! Din nou peste 2,2 milioane. Jason Statham pune Antena 1 pe doi. Pro TV, doar pe trei
Șase, se întoarce Profu’! Serialul de pe Pro TV revine cu sezonul doi din februarie
McDonald’s, nouă campanie locală adaptată pandemiei. Se vede la TV și mult în social media
Ce luptă! Dar ce rezultate! Pisicile aristocrate s-au uitat ca mâța-n calendar la războiul Survivor-Las Fierbinți
Asia Express mutată la miezul nopții după două ediții cu audiențe modeste! Desene animate în loc
Buzdu și Morar, primii în București. Exarhu și Petreanu, duel strâns în Capitală. Rusu și Andrei nu-s în top cinci pe București, dar sunt lideri în țară și la orașe
AUDIENȚE. Kanal D, liderul de vineri seara. N-a avut rival! Survivor s-a apropiat de 2,2 milioane de persoane
EXCLUSIV. Serialul „Profu’” continuă! Când are loc premiera sezonului 2 8
Cine este „Burlacul”. Show-ul începe în curând la Antena 1
Câţi bani iau pe săptămână vedetele de la „Survivor“. Topul celor mai bine plătiţi „Faimoşi“


Piaţa de media din România a scăzut cu 2,7% în 2020, însă ar putea creşte cu 4% în acest an, la 485 milioane de euro
Piaţa de media din România a scăzut cu 2,7% în 2020, însă ar putea creşte cu 4% în acest an, la 485 milioane de euro, susţinută în mod special de investiţiile media în digital şi TV, arată raportul Media Fact Book, realizat de agenţia Initiative. ”Datele actualizate ale raportului Media Fact Book, realizat de agenţia Initiative, estimează că piaţa de media din România a scăzut cu 2,7% în 2020, până la valoarea de 467 milioane de euro. În 2021, este aşteptată o revenire de 4%, până la valoarea de 485 milioane de euro, susţinută în mod special de investiţiile media în digital şi TV. Pandemia şi-a pus puternic amprenta pe bugetele media, astfel că evoluţia negativă înregistrată de piaţa de media în anul 2020 a fost cauzată de reducerea puternică a bugetelor în lunile aprile şi mai, când multe dintre branduri şi-au limitat comunicarea, pe fondul incertitudinilor provocate de contextul social şi sanitar”, arată raportul. În continuare, cele mai mari investiţii media au venit din partea industriei farmaceutice, însă creşterea cea mai mare în 2020 a fost înregistrată de e-commerce (+88%), care se apropie de retail şi telecom, două categorii cu o lungă tradiţie în comunicare. ”Anul 2020 a venit cu schimbări atât la scară largă, în marele context socio-economic global, cât şi la o scară mai mică, la nivelul comportamentului consumatorilor în ceea ce priveşte consumul de media. Astfel că, pandemia a lăsat câteva lecţii pentru piaţa de media, în mod special fiind evidenţiată legătura puternică dintre modul de viaţă al oamenilor şi consumul de media. Pe măsură ce restricţiile de mobilitate intrau în vigoare, s-a putut observa cum TV-ul şi digitalul au luat amploare, în timp ce piaţa de OOH (outdoor, n.r.) a pierdut expunere. Traficul principalelor site-uri de ştiri, precum şi audienţa TV au fluctuat, fiind influenţate de nivelul de tensiune şi stres al consumatorilor, odată cu evoluţia pandemiei”, a declarat Alexandra Olteanu, managing director initiative. Investiţiile în publicitatea TV au avut un parcurs sinuos în 2020, cu o scădere de 35% a bugetelor încasate în lunile aprilie şi mai, urmată de o revenire spectaculoasă în a doua jumătate a anului, atunci când mutarea unor bugete de comunicare din trimestrul al 2-lea către trimestrele 3-4 a generat o situaţie de sold-out fără precedent la staţiile TV. Ca urmare, acest segment media a încheiat anul la un nivel similar cu 2019, cu o valoare de 308 milioane de euro, relevă raportul. ”Audienţele staţiilor TV au crescut puternic în perioada lockdown-ului din primăvara anului trecut (+16% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2019), au coborât la nivelul anului 2019 în sezonul cald, ca apoi să revină la niveluri ridicate în toamnă şi iarnă. Notabilă este creşterea spectaculoasă a vizionării TV în off-prime-time (+10% în octombrie, +12% în noiembrie) pe fondul restricţiilor de circulaţie impuse pentru combaterea COVID-19”, se mai arată în raport.
https://www.news.ro/economic/piata-de-media-din-romania-a-scazut-cu-2-7-in-2020-insa-ar-putea-creste-cu-4-in-acest-an-la-485-milioane-de-euro-1922405818392021011319904032

Răsturnare spectaculoasă: partidele au dat mai mulți bani campaniei online decât televiziunilor
Analiza financiară a campaniei de la parlamentare indică un accent mai mare pus de partide pentru promovarea online decât prin intermediul televiziunilor. Aproape 18 milioane de euro au plătit principalele partide pentru promovare în mass-media și online. Raportul încasărilor între mediul online, pe de o parte, și televiziuni, radio și presa scrisă, pe de altă parte, este de 1,7/1. Televiziunile au solicitat prețuri foarte mari partidelor în campanie, oferta fiind și de 6.000 de euro pentru un spot de 30 de secunde. Datele reies din raportul de venituri și cheltuit transmis de fiecare partid către Autoritatea Electorală Permanentă.
Campania de la parlamentare a arătat că forța financiară nu reprezintă principalul argument pentru a obține voturi. Partide precum PMP și Pro România nu au reușit să treacă pragul electoral de 5%, deși investițiile lor au fost consistente. Cele două formațiuni politice au rămas în afara Parlamentului, dar au dreptul să ceară rambursarea sumelor cheltuite în campanie de la bugetul de stat. Peste 28 de milioane de lei a costat campania Pro România și aproape 20 de milioane cea a PMP.
În schimb, Alianța pentru Unirea Românilor (AUR) sau USR-PLUS au alocat mai puține resurse financiare, dar au obținut un scor net superior.
Spre exemplu, Pro România, partid condus de Victor Ponta, a avut o campanie electorală de 19 ori mai scumpă decât cea a AUR (1.52 milioane de lei), partid condus de George Simion.
Partidele mari, dominante din punct de vedere financiar, și-au demonstrat forța prin sumele alocate în promovarea acțiunilor electorale. PNL a cheltuit peste 50 de milioane de lei (aproximativ 10 milioane de euro), în timp ce PSD a plătit peste 47.3 milioane de lei.
Prețul campaniei de la parlamentare a fost de patru ori mai mare comparativ cu cel al campaniei electorale din 2016. Partidele au cheltuit 120 de milioane de lei în plus, deși ne-am aflat într-o situație de criză sanitară și economică. Factura finală a campaniei de la parlamentare a depășit 163 de milioane.
Într-un an electoral în care au lipsit mitingurile, marile evenimente cu public, partidele și-au orientat banii către televiziuni și online.
Peste 91 de milioane de lei au ajuns din conturile partidelor în cele ale televiziunilor, radiourilor, presei scrise, dar și pentru promovarea online.
Câți bani au primit televiziunile, radiourile și presa scrisă
Europa Liberă a transmis solicitări către PSD, PNL, USR-PLUS, PMP, Pro România pentru a afla cât au plătit pentru promovarea la televiziuni. Social-democrații și liberalii nu au răspuns în termenul legal, iar cei de la PMP și Pro România au susținut că datele nu sunt de interes public, deoarece nu au folosit banii din subvenție. Cu toate acestea, sumele cheltuite în campanie de cele două partide urmează să fie rambursate tot de la bugetul de stat, fiind vorba tot de bani publici.
USR a răspuns la solicitarea Europa Liberă, iar cei de la PLUS au cerut să primească o solicitare dedicată lor. Până în acest moment, PLUS se află în termenul legal privind răspunsul la solicitare.
În campania de la parlamentare, partidele au putut să plătească televiziunilor pentru a-și expune oferta. Emisiunile de promovare electorală s-au desfășurat contra-cost, fiecare televiziune stabilind un preț unic pentru minutul de difuzare, indiferent de numele partidului.
Cuantumul total al cheltuielilor pentru producția și difuzarea materialelor de propagandă electorală la radio, televiziune și presa scrisă au depășit 33.6 milioane de lei la nivel național.
Se poate observa cum principalele partide, PSD și PNL, au alocat sume foarte mari pentru această promovare în raport cu ceilalți competitori. AUR aproape nu a existat pe televiziuni, George Simion susținând că partidul nu a avut la dispoziție sumele necesare pentru promovare. USR-PLUS a avut o prezență redusă pe televiziuni, nici aici bugetul nefiind unul foarte mare.
„În perioada campaniei electorale, USR a achiziționat minute de transmisiune și spoturi electorale la două televiziuni: Digi 24 și Realitatea Plus și a plătit în total 1.183.125 lei.”, se arată în răspunsul primit de Europa Liberă de la USR. Factura plătită Digi24 a fost de 800.351 de lei, iar cea pentru Realitatea PLUS de 382.774 de lei. Sumele reflectă doar ce s-a plătit de la nivel central, nu și ce a fost contractat de organizațiile județene.
Sumele plătite de partide pentru televiziuni, radiouri și presa scrisă în campania de la parlamentare
PSD: 12.437.802 de lei
PNL: 10.190.524 de lei
USR: 2.260.874 de lei / PLUS: 223.571 de lei
Pro România: 5.374.170 de lei
PMP: 3.123.640 de lei
AUR: 34.656 de lei
Online-ul a luat fața televiziunilor
Spre deosebire de alte campanii, online-ul a câștigat detașat în fața televiziunilor și radiourilor. Cuantumul total al cheltuielilor pentru producția și difuzarea materialelor de propagandă electorală online s-a apropiat de 58 de milioane de lei.
Cu un buget foarte mic, cu puțin peste 100.000 de dolari, AUR a reușit printr-o campanie eficientă în online să convingă electoratul. Partidele tradiționale nu au neglijat partea de online, dar nu se pot compara cu performanța electorală a celor de la AUR când vine vorba de raportul investiție – număr de voturi obținut.
Sumele alocate de partide pentru campania online la alegerile parlamentare.
PSD: 16.489.984 de lei
PNL: 16.316.440 de lei
USR: 4.972.086 de lei / PLUS: 3.701.878 de lei
Pro România: 8.940.162 de lei
PMP: 7.136.941 de lei
AUR: 406.785 de lei
Partidele nu au alocat sume impresionante pentru sondajele de opinie sau pentru afișe. Majoritatea partidelor nu au realizat sondaje la nivel național sau costurile au fost cuprinse în contracte din afara perioadei electorale. PNL și PSD au alocat cu puțin peste 1,1 milioane de lei fiecare pentru cercetări sociologice, în timp ce USR-PLUS a plătit aproape 560.000 de mii de lei, PMP cu puțin peste 375 mii de lei, iar Pro România a scos din conturi peste 221 mii de lei. AUR se află și la acest capitol pe ultimul loc cu doar 41.650 de lei.
Printul nu a murit
Broșurile, pliantele sau alte materiale de propagandă tipărite nu au dispărut din campania de la parlamentare, ele fiind prezente mai ales în mediul rural. Partidele au plătit sume importante pentru ele, fiind aproape la egalitate cu sumele plătite televiziunilor pentru promovare.
O campanie scumpă la acest nivel a avut PNL, urmat tot de social-democrați.
Broșuri, pliante, alte materiale la nivel național
PSD: 10.383.534
PNL: 13.279.048
USR: 1.665.818
PLUS: 1.119.092
Pro România: 11.093.343
PMP: 6.203.462
AUR: 822.496
Consultanța și organizarea de evenimente: factură oficială de 21 milioane de lei (peste 4 milioane de euro)
Un alt capitol de cheltuieli a fost legat de închirierea de spații pentru evenimentele electorale, dar și consultanța primită în campanie.
Nivel național:
PSD: 6.021.069
PNL: 8.627.150
USR: 1.399.840
PLUS: 467.405
Pro România: 1.958.149
PMP: 2.182.078
AUR: 135.788
Suma finală cheltuită de principalele partide în campania electorală a fost de peste 163 de milioane de lei. În urmă cu patru ani, factura finală depășea doar 42 de milioane de lei.
Sumele cheltuite de partide la parlamentare
PSD: 47.309.598
PNL: 50.416.249
USR: 10.625.122
PLUS: 5.838.706
PRO ROMÂNIA: 28.040.680
PMP: 19.674.055
AUR: 1.527.205​
Toate partidele care îndeplinesc condițiile legale au depus documente la Autoritatea Electorală Permanentă pentru rambursarea sumelor cheltuite în campania pentru alegerile parlamentare.

https://romania.europalibera.org/a/rasturnare-spectaculoasă-partidele-dat-mai-multi-bani-campaniei-online-decat-televiziunilor/31048373.html

Pogromul de la București: RFI difuzează reportaje speciale la 80 de ani de la masacru
Între 21 – 23 ianuarie 1941, cu prilejul rebeliunii legionare a avut loc un pogrom la București în timpul căruia au fost uciși cel puțin 120 de evrei. RFI difuzează o serie de programe consacrate comemorării a 80 de ani de la acel tragic eveniment. După 80 de ani, au rămas foarte puțini supraviețuitori ai Pogromului legionar. Printre ei se numără Cora Benador, care pe atunci avea 10 ani. Împreună cu tatăl ei, dramaturgul Ury Benador, cu fratele ei geamăn și cu sora ei mai mare, Cora s-a ascuns într-o pivniță, scăpând de urgia dezlănțuită de legionari împotriva evreilor din Capitală. Dar prietena ei cea mai bună și colegă de școală a suferit o cruntă lovitură. “Și atunci ea mi-a spus – tatăl meu a fost omorât în noaptea asta”, povestește Cora Benador la RFI. Aurel Ianovici avea 14 ani în ianuarie 1941 și a asistat la un act bestial al legionarilor într-unul din cartierele evreiești ale Bucureștiului. “Un bătrânel evreu a vrut să iasă pe poarta casei incendiate de legionari. Aceștia l-au prins și l-au rupt în bucăți, efectiv așa cum ai rupe o păpușă”, își aduce aminte Aurel Ianovici.
https://www.g4media.ro/pogromul-de-la-bucuresti-rfi-difuzeaza-reportaje-speciale-la-80-de-ani-de-la-masacru.html

Alianța Producătorilor de Film cere Guvernului bani pentru cinematografie și reforma CNC
Confederația Patronală Concordia, din care face parte și Alianța Producătorilor de Film, a înaintat către premierul Florin Cîțu o scrisoare deschisă privind prioritățile sectoarelor reprezentate, inclusiv cinematografia, informează Media Expres. Cineaștii solicită „o nouă arhitectură instituțională a sistemului prin care este finanțat, susținut și guvernat sectorul cinematografic: redesenarea și retrasarea modalității în care instituțiile implicate funcționează și sunt adminstrate; digitalizarea procesului de aplicare și evaluare la apelurile de finanțare; deblocarea și efectuarea plăților către Fondul Cinematografic conform prevederilor legii nr. 50/2020 privind modificarea art. 13 din OG 39/2005; actualizarea surselor de alimentare ale fondului cinematografic; cuprinderea necesarului de credite de angajament și bugetare în proiectul de buget pentru funcționarea programului de cash rebate programului de stimulare a producției cinematografice (HG 421/2018); plata urgentă a datoriilor restante către companiile de producție cinematografică rezultate în urma cererilor de plată în cadrul programului de stimulare a producției cinematografice (HG 421/2018)”. Alianța Producătorilor de Film (APF) este o organizație ce reunește 43 de companii de producție cinematografică din România și care are ca scop reprezentarea intereselor domeniului cinematografic și audiovizual din România atât la nivel național cât și internațional. Unul din obiectivele principale ale APF este să contribuie activ la crearea unui mediu favorabil dezvoltării concurențiale și durabile a industriei cinematografice domestice în cooperare cu autoritățile centrale precum și cu organisme și instituții internaționale, notează Media Expres.
https://www.forbes.ro/alianta-producatorilor-de-film-cere-guvernului-bani-pentru-cinematografie-si-reforma-cnc-199898

Tiger, HBO Go: Un documentar despre mărirea și decăderea celui mai bun jucător de golf din toate timpurile. Dar nu numai
Românul, în general, nu e pasionat de golf, un sport care oricum nu trezește interesul unui număr mare de oameni. Dar majoritatea compatrioților au auzit de Tiger Woods. Americanul e considerat cel mai mare și cel mai cunoscut jucător de golf din toate timpurile. E subiectul principal al documentarului „Tiger”, realizat de HBO Go, care prezintă ascensiunea și căderea lui spectaculoasă. O poveste care ne reamintește cât de umani sunt sportivii pe care-i considerăm, de prea multe ori, niște zei. Te-ai întrebat vreodată câte terenuri de golf sunt în România? Puțin probabil, dar uite răspunsul: sunt opt terenuri de golf în țară. Cinci în Transilvania, două în Prahova și unul în București. E o informație de trivia, pe care o poți folosi peste 6 luni sau 6 ani când o să te vezi din nou cu prietenii la bar. În rest, nu cred că o să te ajute cu ceva. Apropo de baruri, sunt mai multe cluburi de darts în România, dar câți au auzit de Phil „The Power” Taylor, cel mai bun jucător de săgeți din toate timpurile? În schimb, Tiger Woods, regele golfului, e cunoscut în toată lumea, inclusiv la noi. De ce? În primul rând pentru că e american, ceea ce înseamnă că e promovat masiv în filme, emisiuni, seriale și pe YouTube. Pe lângă asta, omul lovește impecabil mingea cu crosa și a câștigat foarte multe turnee prestigioase la o vârstă fragedă.
https://www.hotnews.ro/stiri-film-24545392-cum-este-filmul-tiger-hbo.htm

AUDIENȚE. O nouă seară Survivor! Din nou peste 2,2 milioane. Jason Statham pune Antena 1 pe doi. Pro TV, doar pe trei
Audiențe. Weekend-ul s-a terminat cu un nou succes pentru Survivor. Show-ul de pe Kanal D nu a avut rival pe cele trei segmente de audiență, aseară. Interesantă lupta pentru locul doi: Antena 1 a învins Pro TV cu armele ...Pro-ului: a băgat un film cu Jason Statham și a trecut peste Pirații din Caraibe. Survivor, emisiunea prezentată de Daniel Pavel, nu a avut rival nici duminică seara. În episodul la capătul căruia Amna a fost eliminată din echipa Faimoșilor, show-ul de pe Kanal D a atras la nivelul întregii țări peste 2,2 milioane de telespectatori. Antena 1 și Pro TV au avut propriul lor „meci”, cu două filme difuzate pe intervalul Survivor (20:00-23:30). Interesant este că postul Intact a fost mai urmărit pe național și urban, iar pe comercial era egalitate, cu un mic plus pentru Antena 1.
https://www.paginademedia.ro/2021/01/audiente-survivor-eliminare-amna/

Șase, se întoarce Profu’! Serialul de pe Pro TV revine cu sezonul doi din februarie
Profu’ Andi Vasluianu se întoarce pe Pro TV. Începutul sezonului doi al serialului a fost programat pentru luna februarie, scrie protv.ro. Concret, primul episod se va vedea începând de joi, 11 februarie. Reprezentanții postului nu au precizat și ora, însă. Aida Economu și Andi Vasluianu, doi dintre actorii serialului, au oferit câteva detalii despre noul sezon. Aida Economu, despre sezonul doi din Profu, via protv.ro: „O continuare/concretizare a flirtului dintre Ana și Mișu, ceva școală, câteva crize existențiale adolescentine, un prof mișto și o profă complice. Și mai ales o distribuție aleasă pe sprânceană”.
https://www.paginademedia.ro/2021/01/cand-incepe-sezonul-doi-profu-pro-tv/

McDonald’s, nouă campanie locală adaptată pandemiei. Se vede la TV și mult în social media
La-nceput de 2021, McDonald’s a lansat o nouă campanie de comunicare, dezvoltată la nivel local. Campania se numește „Home Menu” și a fost adaptată la situația globală, dominată de pandemia de coronavirus. De proiect s-a ocupat de agenția DDB România. Însă au avut contribuții și Tribal Worldwide şi OMD. Astfel, campania include trei execuții TV, douӑ execuții în Outdoor, materiale în restaurantele McDonald’s şi comunicare în digital, cu accent în social media. „Home Menu” conține mai multe produse produse McDonald’s (2 meniuri Big Mac, un meniu McChicken™, un Cheeseburger, un McPuisor™ şi 3 plӑcinte cu vişine). Meniul este disponibil în toate restaurantele McDonald’s din țară, atât la McDrive, cât și la pachet, dar poate fi comandat și prin McDelivery.
https://www.paginademedia.ro/2021/01/video-mcdonalds-campanie-la-nivel-local/

Ce luptă! Dar ce rezultate! Pisicile aristocrate s-au uitat ca mâța-n calendar la războiul Survivor-Las Fierbinți
AUDIENȚE. Ce seară de sâmbătă! Mai rar o seară în care primele două clasate au fiecare, peste două milioane de români în medie! Startul Survivor a încins piața TV. Și e doar începutul sezonului. Sâmbătă seară, Pro TV a contracarat cu Las Fierbinți, iar Antena 1 cu Pisicile aristocrate (o schimbare de ultim moment, după ce cu Asia Express a fost pe trei). Ce a rezultat? Pe intervalul în care s-au luptat în mod direct, Pisicile aristocrate de pe Antena 1 s-au uitat de pe locul trei la lupta dintre Pro TV (cu Las Fierbinți) și Kanal D (cu Survivor). La nivelul întregi țări (acolo unde a câștigat Kanal D), și Survivor, dar și Las Fierbinți (cu episoade în reluare) au sărit de două milioane media pe intervalul de intersecție. Serialul de pe Pro TV a depășit Survivor la confruntarea directă la orașe și pe publicul comercial (la mică diferență).
https://www.paginademedia.ro/2021/01/audiente-survivor-pisicile-aristocrate-las-fierbinti/

Asia Express mutată la miezul nopții după două ediții cu audiențe modeste! Desene animate în loc
Mutare de ultimă oră în grila Antenei 1. Sezonul 3 din Asia Express - Drumul Comorilor, care trebuia să fie difuzat azi de la ora 20.00, a fost înlocuit de desene animate. Postul Intact va difuza, în schimb, animația Disney Pisicile Aristocrate și apoi filmul 101 Dalmațieni. Asia Express rămâne în grila de programe, însă este difuzată sâmbătă de la ora 23.45. Și mâine (duminică), Asia Express a fost "împinsă" tot la miezul nopții (va fi de la 00.30). De la ora 20.00 a pus două filme: Parker (cu Jason Statham) și John Wick. Mutarea Asia Express vine după două zile în care show-ul a scos rezultate modeste de audiență. Reluarea sezonului 3 a început joi seara (după 22.00), la concurență cu Survivor, de pe Kanal D. La orașe, Antena 1 a fost pe locul al treilea! Săptămâna viitoare, Asia Express nu mai apare deloc în ziua de joi.
https://www.paginademedia.ro/2021/01/asia-express-mutare-antena-1/

Buzdu și Morar, primii în București. Exarhu și Petreanu, duel strâns în Capitală. Rusu și Andrei nu-s în top cinci pe București, dar sunt lideri în țară și la orașe
AUDIENȚE RADIO 2020 | MATINALE COMERCIAL. Ce matinale au ascultat tinerii? Emisiunile lui Buzdugan și Morar, Exarhu, Petreanu și echipa de la Europa FM și Ionuț Rusu și Andrei Ciobanu se regăsesc în top. Principalele concluzii: - ZU a dat cel mai ascultat matinal în București - Morning ZU, cu Mihai Morar și Daniel Buzdugan. - Rock FM (Morning Glory, cu Răzvan Exarhu) și Europa FM (Deșteptarea cu Vlad Petreanu, George Zafiu și Luca Pastia)s-au luptat pentru locul doi în Capitală. - Matinalul Guerrilla (Mihai Doborvolschi) este în top cinci pe București, însă emisiunea de dimineață de la Kiss s-a clasat abia pe șase. - Pe de altă parte, matinalul Kiss FM, cu Rusu și Andrei, este lider în mediul urban și la nivel național. NOTĂ. În calculul cotei de piață mai intră un indicator. Se numește timp mediu de ascultare. Dacă o stație are mai puțini ascultători, dar care stau mult pe post (timpul de ascultate ridicat), cota de piață va fi mai mare decât a unui radio care are ascultători mai mulți, dar care nu petrec mult timp acolo. Paginademedia.ro vă prezintă clasamentul posturilor de radio din România în perioada 31 august 2020 - 13 decembrie 2020, potrivit ultimului val al Studiului de audiență radio, realizat de IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research.
https://www.paginademedia.ro/2021/01/matinale-radio-2020-audiente-comercial/

AUDIENȚE. Kanal D, liderul de vineri seara. N-a avut rival! Survivor s-a apropiat de 2,2 milioane de persoane
AUDIENȚE. Românii au fost în Republica Dominicană, vineri seară. Show-ul Survivor a pus Kanal D pe primul loc în audiențe, la diferență considerabilă de principalele stații concurente - Pro TV și Antena 1. În medie, aproximativ 2,2 milioane de oameni s-au uitat la show-ul cu Jador, Costi Ioniță și Alexandra Stan, printre concurenți. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 21:01, când în fața televizoarelor erau 2,7 milioane de telespectatori. La bătaie cu Survivor, celelalte stații au pus următoarele programe: Antena 1 - Realuare Asia Express, sezon 3 (de la ora 20:30 până la miezul nopții). Pro TV - Cavalerul Negru (de la ora 20:30 până la 23:15).
https://www.paginademedia.ro/2021/01/audiente-survivor-15-ianuarie-2021/

EXCLUSIV. Serialul „Profu’” continuă! Când are loc premiera sezonului 2
În exclusivitate pentru noul număr al revistei TVMania, protagoniștii serialului „Profu’', difuzat de Pro TV, au anunțat când revin pe micile ecrane cu al doilea sezon. Andi Vasluianu și Aida Economu ne-au dezvăluit că al doilea sezon al producției românești va debuta la Pro TV pe 11 februarie. Deși filmările au avut loc în primele 3 luni ale lui 2020, Aida Economu a mărturisit că din cauza pandemiei difuzarea a fost întârziată: „Am început filmările pentru sezonul 2 pe 5 Ianuarie și le-am terminat pe 3 Martie, conform calendarului inițial gândit de producție. Cu difuzarea ne-a încurcat puțin această pandemie. Puțin', a declarat actrița pentru TVMania.
https://tvmania.ro/exclusiv-serialul-profu-sezonul-2-282122.html

Cine este „Burlacul”. Show-ul începe în curând la Antena 1
Cel de-al șaselea sezon al emisiunii Burlacul, în curând, la Antena 1, îl va avea ca protagonist pe Andi Constantin. Multiplu campion la fitness și antreprenor, Andi este pregătit să plece în cea mai importantă călătorie din viața sa, la capătul căreia speră să își găsească aleasa inimii!
Chiar dacă multă lume îl știe, puțini oameni îl cunosc cu adevărat pe Andi Constantin, care se simte cu adevărat pregătit să trăiască această nouă experiență. 'Plec la drum cu gândul să mă însor!', spune Burlacul. 'Am 29 de ani, sunt multiplu campion la fitness, antreprenor și creator de content digital. Sunt noul burlac pentru că acum știu ce îmi doresc și mă simt pregătit pentru acest pas! Până la 30 de ani am simțit nevoia să experimentez, să ies, să cunosc. Cu siguranță oamenii cred despre mine că sunt genul acela de bărbat care iese în oraș în fiecare seară, dar nu mulți oameni îl cunosc pe adevăratul Andi. Sunt un om care iubește natura, animalele, dar și motoarele', se descrie Andi.
https://tvmania.ro/cine-este-burlacul-show-ul-incepe-in-curand-la-antena-1-282045.html

Câţi bani iau pe săptămână vedetele de la „Survivor“. Topul celor mai bine plătiţi „Faimoşi“
Cel de-al doilea sezon al reality-show-ului "Survivor - România" a început în forţă la Kanal D, iar membrii echipei faimoşilor sunt nume unul şi unul din showbiz-ul românesc şi nu numai. Cine sunt concurenţii din această echipă care s-au ales cu cele mai mari „onorarii”? De câteva săptămâni a revenit pe micile ecrane competiţia “Survivor România”, la Kanal D, cu cel de-al doilea sezon, filmările având loc tot în Republica Dominicană. Click! a aflat din surse sigure care sunt cel mai bine plătite vedete din echipa faimoşilor şi cu ce sume. În topul listei se află Jador, pe numele său adevărat Remus Ionuţ Dumitrache (25 de ani). Acesta cântă mai multe stiluri, s-a făcut remarcat la “Puterea dragostei”, a avut propriul reality-show la Antena Stars şi a fost invitat la diverse emisiuni de televiziune. Acesta şi-ar negociat la sânge contractul pe care l-a semnat şi a obţinut 4.500 de euro pe săptămâna de stat în Republica Dominicană.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/cati-bani-iau-saptamana-vedetele-survivor-topul-celor-mai-platiti-faimosi-1_600481e75163ec42710bb248/index.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL