×

Revista presei -- Data și ora publicării: 22.02.2021 15:55:09

REVISTA PRESEI / 22 feb 2021 /




Spre ce televiziuni s-au dus banii PNL și USR-PLUS în campanie. PSD, zero transparență
Exclusiv: Guvernul a publicat raportul cu bugetele pentru campania publică de informare „Poartă mască!”. Vezi companiile de media cu cei mai mulți bani atrași de la guvern!
Dacă TVR vrea să întrețină nostalgii comuniste, de ce nu difuzează discursurile lui Ceaușescu, în loc de filmele lui Sergiu Nicolaescu?
Oamenii care conduc Radioul public (I). Un președinte fost manager de SRL-uri falimentare și alți „specialiști”
Oamenii care conduc Radioul public (II). Cum adună Radu F. Alexandru 8.000 de euro pe lună și alte CV-uri de poveste
Presa italiană: „Un documentar românesc ajunge să ne reamintească de frumusețea jurnalismului”
Orange a încheiat anul 2020 cu venituri totale de 1,1 mld. euro şi 10,7 milioane de clienţi
INTERVIU. „Regina tigru din Taru” - Exploratoarea Aishwarya Sridhar spune povestea unei feline care gândeşte şi acţionează ca un om
Woody Allen şi soţia lui spun că documentarul HBO este o „poveste nemiloasă înţesată cu minciuni”
„Las Fierbinţi”, lider de audienţă joi seară, cu peste 2 milioane de telespectatori
Globurile de Aur - Actorii Michael Douglas, Renee Zellweger, Kevin Bacon şi Joaquin Phoenix, între prezentatori
Directorul O.R.D.A către instituţiile de stat finanţatoare: "Banii care vin pentru artişti să fie distribuiţi fără a se percepe comision de administrare"
"The Trial of the Chicago 7" de Aaron Sorkin, disponbil pe canalul de YouTube al Netflix timp de 48 de ore
Încă un scandal în Televiziunea Română. Marina Almăşan accepta să retracteze criticile aduse conducerii TVR pentru a i se păstra emisiunea în grila de programe
Cine este protagonistul următorului episod „Șef sub acoperire” (Pro TV)
Emisiunea „iLikeIT” (Pro TV), ediția de weekend, a revenit, iar Iulia Ionescu are, mai nou, un coprezentator
Când se termină al doilea sezon al show-ului matrimonial „Mireasa” (Antena 1). Cine sunt finaliștii
„Miss Marple”: Epic Drama difuzează episoade noi în fiecare sâmbătă seară
McCann, GMP și Lion au luat aproape 300.000 de euro de la Guvern pentru campania Poartă Mască
BANI PENTRU PRESĂ. 15 milioane de euro de la Guvern pentru televiziuni. Intact, 5 milioane de euro. Pro TV - patru milioane. Cât au luat deja posturile TV?
AUDIENȚE. O nouă seară de Românii au talent, o nouă seară cu Pro TV lider detașat în audiențe. Survivor a ținut aproape și a pus Kanal D pe doi 11
De luni, Metropola TV se vede în toată țara în noua grilă cu Mădălin Ionescu cap de afiș
AZI. Începe seria de investigații despre traficanții de arme, cocaină și tigri, pe National Geographic
Nou serviciu de streaming de la BBC, în SUA și Canada
Bilanț Covid în TVR. Peste 200 de cazuri de la debutul pandemiei: „Respectați regulile, în continuare. Valabil și pentru cei vaccinați cu prima doză”
AUDIENȚE. Românii au talent n-are rival nici în reluare. Pro TV, peste Nea Marin și Puterea Dragostei. România TV, a doua la orașe
AUDIENȚE. Survivor, liderul serii de sâmbătă. Te cunosc de undeva și Pro TV s-au bătut pentru locurile doi-trei
Disney, mesaj de avertizare pentru The Muppet Show: „Decât să eliminăm acest conținut, dorim să recunoaștem impactul său dăunător”
iLike IT. Marian Andrei, partenerul lui George Buhnici, s-a întors la Pro TV. A plecat din echipa lui Buhnici
Cîțu, despre taxarea Facebook: Internetul trebuie reglementat, dar nu prin taxare
O firmă din grupul UTI vrea să asigure mentenanța Sistemului electronic național de achiziții publice
Șeful Orange, deschis unor parteneriate cu Vodafone și Deutsche Telekom pentru turnurile de antene


Spre ce televiziuni s-au dus banii PNL și USR-PLUS în campanie. PSD, zero transparență
Partidele politice beneficiază anual de sume impresionate de la bugetul de stat, dar oferă puțină transparență. Informațiile despre cheltuirea banilor publici sunt obținute cu mare greutate. Transparență puțină, dar bani mulți de la buget. O rețetă folosită de partide în ultimii patru ani. Campania de la parlamentare a oferit posibilitatea partidelor să cumpere spațiu de emisie la televiziuni sau în mediul online. Minutul de apariție la televizor a putut costa câteva mii de euro, iar un spot de 30 de secunde la o televiziune a fost facturat și cu 6.000 de euro. Conturile partidelor au fost umplute cu banii de la buget, fie sub formă de subvenție, fie prin rambursare sumelor cheltuite în campanie. Partidele politice au pus la bătaie peste 163 de milioane de lei pentru alegerile generale, de patru ori mai mult decât în urmă cu patru ani. Numai subvenția partidelor a fost în 2020 de peste 250 de milioane de lei. Europa Liberă a încercat să afle ce costuri au avut partidele pentru promovarea la televiziuni și în mediul online. Solicitările au fost trimise către principalele partide parlamentare pe 10 decembrie 2020 pentru a afla cum s-au distribuit defalcat sumele. Partidele aveau la dispoziție 30 de zile pentru a răspunde. USR a respectat termenul legal, PNL a oferit un răspuns detaliat după aproape două luni, iar PSD a refuzat să ofere informațiile solicitate. Refuzul a venit după două luni de la solicitare. PMP și Pro România au motivat că nu au folosit banii din subvenție în campanie, deși ambele partide au depus cereri de rambursare. Dacă vor primi sumele solicitate, înseamnă că banii publici au acoperit costurile campaniei. Nici o lege nu împiedică partidele să-și prezinte transparent cheltuielile. Parlamentarii nu au votat însă o lege care să-i oblige acest lucru. Cuantumul total al cheltuielilor pentru producția și difuzarea materialelor de propagandă electorală la radio, televiziune și presa scrisă au depășit 33.6 milioane de lei la nivel național în campania pentru parlamentare. Factura pentru online s-a apropiat de 58 de milioane de lei.

https://romania.europalibera.org/a/spre-ce-televiziuni-s-au-dus-banii-pnl-%C8%99i-usr-plus-in-campanie-psd/31109929.html

Exclusiv: Guvernul a publicat raportul cu bugetele pentru campania publică de informare „Poartă mască!”. Vezi companiile de media cu cei mai mulți bani atrași de la guvern!
Până la 31 decembrie 2020, guvernul a plătit 1,35 milioane de lei pentru creație și 86,4 milioane de lei pentru difuzarea la televiziune, radio, în presă, online și afișaj stradal pentru campania de informare publică „Poartă mască!”, potrivit raportului privind sumele alocate furnizorilor, publicat pe site-ul sgg.gov.ro, informează Media Expres. Dacă sumele angajate pentru creație au fost integral plătite, în cazul difuzării campaniei media, din suma totală angajată, de 181,6 milioane de lei, au fost făcute plăți de 86,4 milioane lei, adică mai mult de jumătate – peste 95 de milioane de lei – fiind bani necheltuiți la 31 decembrie 2020, notează Media Expres. Documentele PDF care pot fi descărcate din pagina sgg.gov.ro au fost însă create vineri, 19 februarie 2021, după ora 12.00, deci în lipsa altor indicii presupunem că informația a fost publicată vineri, 19 februarie. Cea mai mare sumă angajată de Guvern pentru creația și producția campaniei a fost achitată către agenția LION COMMUNICATIONS SERVICES SA, care a primit în total peste 703.000 de lei, urmată de GMP ADVERTISING SRL cu 375.000 de lei și BV MCCANN ERICKSON SRL care a câștigat 275.155 de lei. Cele trei agenții sunt singurele care au fost contractate de Guvern pentru această campanie. Antena 3 SA s-a angajat că difuzează campania în valoare de 6,3 milioane de lei dar a primit până la 31 decembrie 2020 puțin peste jumătatea sumei – 3,4 milioane de lei. Antena TV Group SA, companie care operează Antena 1, Happy Channel, Antena Stars și ZU TV, a avut angajamente de 16,68 milioane de lei din care a primit 9,3 milioane de lei. Pro TV SRL a avut angajamente în valoare de 19,1 milioane de lei dar a primit doar 9,2 milioane lei. Dogan Media TV, care operează Kanal D, a avut angajamente de aproape 13,4 milioane de lei și a primit 7,58 de milioane de lei. RCS & RDS SA (Digi24) a avut angajamente de 6,4 milioane de lei și a primit 1,9 milioane, dar și prin Campus Media SRL pentru media online pe site-ul digi24.ro, care a avut angajamente de 3,1 milioane și a primit doar 1,1 milioane de lei. Ridzone Computers SRL, companie care operează România TV, a avut angajamente de 7.5 milioane de lei și a primit sub jumătate, aproape 3.479.140 de lei până la 31 decembrie 2020. Realitatea Media (Realitatea TV) a primit 56.525 lei. B1 TV CHANNEL (B1 TV) – 594.951 lei. ABC PLUS MEDIA SA (Național TV) – 1.664.987 lei. CLEVER MEDIA NETWORK (Look TV, Prima TV, PROFIT.RO, AGRO TV) – 140.606 lei.
https://www.forbes.ro/exclusiv-guvernul-publicat-raportul-final-privind-campania-covid-19-cu-peste-o-luna-intarziere-vezi-companiile-de-media-cu-cele-mai-mari-bugete-atrase-de-la-guvern-204196

Dacă TVR vrea să întrețină nostalgii comuniste, de ce nu difuzează discursurile lui Ceaușescu, în loc de filmele lui Sergiu Nicolaescu?
În comentariul său săptămânal, jurnalistul și dramaturgul Petre Barbu critică redifuzarea unei serii de filme regizate de Sergiu Nicolaescu pe TVR, producții despre care crede că sunt prost scrise, prost jucate, cu personaje schematice și îmbibate de ideologie comunistă. Cred că aveam vreo 11-12 ani când m-am dus pentru prima dată singur la cinematograf. Biletul a costat 2 lei, la cinematograful Doina, din cartierul meu de siderurgiști, nu mă obosesc să verific dacă mai există acum această sală. Conform locului înscris pe bilet, m-am așezat în primul rând, pe centru. Mai erau vreo doi-trei spectatori, o difuzare de prânz, siderurgiștii erau la muncă, în combinat, dar eu nu m-am întrebat atunci unde sunt spectatorii. Eram emoționat, primul meu film, singur, aproape singur în sală, cu eroul meu preferat: Mihai Viteazul. Filmul lui Sergiu Nicolaescu m-a impresionat foarte tare. Nu știam cine era Sergiu Nicolaescu, doar că o auzeam pe mama oftând admirativ, frumos bărbat!
https://www.libertatea.ro/opinii/daca-tvr-tot-vrea-sa-intretina-nostalgii-comuniste-de-ce-nu-difuzeaza-un-discurs-al-lui-ceausescu-in-loc-de-filmele-de-propaganda-ale-lui-sergiu-nicolaescu-3421346

Oamenii care conduc Radioul public (I). Un președinte fost manager de SRL-uri falimentare și alți „specialiști”
Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) este condusă de domnul Severin Georgică și de membrii Consiliului de Administrație. Majoritatea câștigă mai bine decât președintele României. O bună parte dintre ei nu au nimic în comun cu radioul, dar au diplome de prin colegiile de apărare și alte instituții din aria de influență a serviciilor secrete. Mulți au rude angajate tot la SRR. Aici, primul episod. Domnul Severin Georgică este directorul general. A fost profesor de istorie înainte de revoluție și membru al Partidului Comunist. Imediat după 1999, a devenit director la un SRL, apoi la altul și apoi președinte de Consiliu de Administrație la stat, ca orice viitor PSD-ist de mare succes. Din 1999 a devenit director la QED Media Group în Câmpina. Există patru firme înregistrate pe acest nume, toate radiate. Una în 2005, cu o datorie la stat de aproape 100.000 de euro, iar restul în 2014, cu o datorie de 152.862 și de 204.256 de lei, cu active pe negativ. Și ultima firmă e pe datorie, dar are activele pe pozitiv cu 333 de lei. Toate datele existente arată că firmele au mers pe negativ în fiecare an și unele au avut activitate doar din an în paște. Timp de doi ani, între 2005 și 2008, perioadă în care domnul Georgică conducea firmele, una a avut cifră de afacere zero și angajați zero, iar maximumul de angajați al celor trei firme a fost 14.
https://www.libertatea.ro/opinii/oamenii-care-conduc-radioul-public-un-presedinte-fost-manager-de-srl-uri-falimentare-si-alti-specialisti-i-3421360

Oamenii care conduc Radioul public (II). Cum adună Radu F. Alexandru 8.000 de euro pe lună și alte CV-uri de poveste
Cine sunt oamenii care decid soarta Societății Române de Radiodifuziune, al doilea și ultimul episod. De la veniturile frumoase ale unui fost parlamentar-vedetă al PNL, Radu F. Alexandru, la cazul András Demeter, care a rămas în CA al SRR, deși justiția îi dăduse interdicție să mai ocupe o funcție publică timp de trei ani, scrie Valeriu Nicolae într-un nou comentariu pentru Libertatea. Domnul Radu Alexandru Feldman a fost un mare liberal (senator timp de trei mandate) care scria piese de teatru și scenarii foarte apreciate de regimul comunist, cu care, desigur, nu a colaborat. Este pensionar. Încasează anual aproximativ 100.000 de euro, majoritatea lor de la stat. Mai exact, 467.839 de lei în 2019 sau 39.000 de lei pe lună, adică aproape triplu față de cât primește președintele României. Dintr-o pensie și patru indemnizații. Domnul András Demeter este actor, absolvent al Universității de Teatru din Târgu Mureș în 1992. UDMR îl propulsează în prima linie politică. În timp ce era director general și apoi secretar de stat la Ministerul Culturii, făcea și Facultatea de Drept la zi la una dintre cele mai eficiente fabrici de diplome din Timișoara – Universitatea Tibiscus. Apoi, din sinecură în sinecură, ajunge cumva președinte-director general al SRR. A acumulat minimum de 7 ani în Consiliul de Administrație al SRR. Și-a angajat soția la SRR în timp ce era director general. În 2011, anul cu tăieri salariale, domnul Demeter încasa peste 280.000 de lei. Adică aproape de patru ori mai mult decât președintele României. Domnul Demeter a fost condamnat definitiv în 2017 pentru conflict de interese: pe vremea când era director general al Radioului public s-a pus singur în fruntea unui program care i-a adus câștiguri directe. Avea interdicție trei ani să mai ocupe o funcție publică. Dar nu a vrut să plece din CA al SRR, unde a rămas cu susținerea UDMR, care astăzi îl propune secretar de stat la Ministerul Culturii. Domnul Alexandru Muraru este acum în Parlament din partea PNL și nu are CV-ul depus. Fratele său, domnului Andrei Muraru, este consilier prezidențial și a fost și el membru al CA la Televiziunea Română, căci lucrurile astea se transmit în familie. Din 2005 până în 2009, Alexandru a fost consilier al prim-ministrului, lucru care, desigur, i-a permis fratelui Andrei să devină expert pe relații externe la Camera de Comerț în București, imediat ce a terminat Istoria la Iași. Pentru trei luni, căci apoi a trecut și el consilier al prim-ministrului, că aveam guvern liberal meritocratic bazat pe frăție.
https://www.libertatea.ro/opinii/oamenii-care-conduc-radioul-public-ii-cum-aduna-radu-f-alexandru-8-000-de-euro-pe-luna-si-alte-cv-uri-de-poveste-3421869

Presa italiană: „Un documentar românesc ajunge să ne reamintească de frumusețea jurnalismului”
Corrierre della Sera, La Stampa, La Repubblica, ediția milaneză a revistei Rolling Stone, cea italiană a The Wired, Il Messaggero și alte zeci de publicații din Peninsulă salută documentarul „Colectiv” regizat de Alexander Nanau și îndeamnă publicul din Italia să-l vadă ca „un documentar de o valoare inestimabilă” pe o platformă de streaming, din cauza închiderii cinematografelor. Lansarea pentru publicul italian a filmului documentar „Colectiv” a adus României zeci de pagini elogioase în marile titluri editate la Roma, Torino, Milano sau Florența. Cronicile presei italiene observă calitatea reîmprospătată a cinematografiei noastre, în pofida perioadei dificile, iar documentarul „Colectiv” al lui Alexander Nanau este considerat drept un continuator al producțiilor valului regizorilor români de vârf, de la Cristi Puiu la Cristian Mungiu.
https://www.libertatea.ro/stiri/presa-italiana-documentar-romanesc-frumusetea-jurnalismului-3423356

Orange a încheiat anul 2020 cu venituri totale de 1,1 mld. euro şi 10,7 milioane de clienţi
Atingerea unui nivel de acoperire 4G a 99,2% din populaţie ne aduce mai aproape de scopul nostru social de reducere a decalajului digital, prin acces la o reţea de calitate, care conectează români din toate zonele
În 2020, veniturile din servicii IT&C, destinate companiilor, au cunoscut o evoluţie constantă cu o creştere de 20% faţă de 2019. Orange, liderul pieţei de telecom din România, subsidiară a grupului francez cu acelaşi nume, a înregistrat în 2020 venituri totale (din vânzarea de servicii, telefoane, accesorii) în valoare de 1,076 miliarde de euro, în scădere uşoară faţă de anul anterior, când acestea s-au situat la 1,112 mld. euro. În intervalul octombrie-decembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 304 milioane de euro, în creştere cu 1,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Această evoluţie este determinată de o creştere a vânzărilor de echipamente, înregistrată în contextul în care multe dintre activităţile economice s-au mutat în mediul digital. La 31 decembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.727.000 de clienţi. Serviciile fixe în bandă largă aveau 403.000 de clienţi, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă din 2019, conform datelor companiei.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/orange-incheiat-anul-2020-venituri-totale-1-1-mld-euro-10-7-milioane-19924861

INTERVIU. „Regina tigru din Taru” - Exploratoarea Aishwarya Sridhar spune povestea unei feline care gândeşte şi acţionează ca un om
Exploratoarea indiană Aishwarya Sridhar a povestit într-un interviu acordat News.ro întâlnirea memorabilă cu Maya, o tigroaică aparte, pe care a cunoscut-o în urmă cu opt ani şi care i-a oferit „cele mai frumoase observaţii asupra tigrilor” pe care le-a făcut. Să o filmeze, mai mult de 100 de ore, a fost o experienţă plină de bucurie şi adrenalină, iar tânăra consideră că „regina din Taru” este o tigroaică a cărei istorie merită spusă. Filmată pe parcursul a şase ani, povestea tigroaicei Maya se desfăşoară într-o rezervaţie de tigri din Tadoba, în India Centrală. Documentarul cuprinde imagini uluitoare cu tigrii bengalezi ce urmăresc câinii sălbatici, luptă cu urşii leneşi şi îşi dispută teritoriul. Maya îşi scrie propriile reguli atunci când vine vorba despre creşterea puilor săi, însă viaţa de mama nu este deloc uşoară. Un lucru este clar, Maya va face tot ce este nevoie pentru a asigura continuitatea liniei sale genealogice în Regatul Taru. Documentarul „Regina tigru din Taru” va avea premiera la National Geographic, pe 28 februarie, la ora 19:00. Aishwarya Sridhar, explorator şi conservaţionist National Geographic, are 23 de ani, este realizator de filme şi fotograf. Pasionată de viaţa sălbatică încă din copilărie, ea colaborează cu organizaţii non-profit, comunităţile locale de pescari şi cu autorităţile pentru politici privind protejarea zonelor mlăştinoase din Maharashtra (India). Documentarul ei de debut a fost difuzat de DD National (televiziunea indiană de stat) şi a ajutat la protejarea ultimelor zone mlăştinoase rămase în Mumbai.
https://www.news.ro/cultura-media/interviu-regina-tigru-din-taru-exploratoarea-aishwarya-sridhar-spune-povestea-unei-feline-care-gandeste-si-actioneaza-ca-un-om-1922400021002021021019996397

Woody Allen şi soţia lui spun că documentarul HBO este o „poveste nemiloasă înţesată cu minciuni”
Woody Allen şi soţia lui au transmis că documentarul despre acuzaţiile de abuz care i-au fost aduse cineastului, lansat de HBO duminică, este o „poveste nemiloasă înţesată cu minciuni”. Creată de documentariştii Kirby Dick, Amy Ziering şi Amy Herdy, miniseria în patru părţi prezintă, potrivit HBO, unul dintre cele mai cunoscute scandaluri de la Hollywood: acuzaţiile de abuz sexual la adresa cineastului Woody Allen, care o implică pe Dylan, fiica lui - care atunci avea 7 ani - şi a actriţei Mia Farrow; procesul legat de custodia copiilor şi relaţia lui Woody Allen cu fiica lui Farrow, Soon-Yi; dar şi urmările controversate ale acestor evenimente. Un purtător de cuvânt al cineastului şi al soţiei lui, Soon-Yi Previn, a emis un comunicat ca răspuns la miniseria documentară „Allen v. Farrow” lansată de HBO duminică, în care sunt detaliate acuzaţiile aduse regizorului de către actriţa Mia Farrow şi fiica Dylan Farrow.
https://www.news.ro/entertainment/woody-allen-si-sotia-lui-spun-ca-documentarul-hbo-este-o-poveste-nemiloasa-intesata-cu-minciuni-1922402422002021020819999493

„Las Fierbinţi”, lider de audienţă joi seară, cu peste 2 milioane de telespectatori
Serialul de comedie „Las Fierbinţi” a fost urmărit joi seară, la Pro TV, de peste 2 milioane de telespectatori, potrivit unui comunicat remis News.ro. Producţia a înregistrat o medie de 10,2 puncte de rating şi 27,5% share, pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Postul de televiziune clasat pe poziţia secundă a avut 8,6 puncte de rating şi 23,3% share. Mai mult de 2 milioane de români au urmărit serialul, la nivel naţional. Serialul „Las Fierbinţi” este difuzat marţea şi joia, de la ora 20:30.
https://www.news.ro/cultura-media/las-fierbinti-lider-de-audienta-joi-seara-cu-peste-2-milioane-de-telespectatori-1922403519112021021619993493

Globurile de Aur - Actorii Michael Douglas, Renee Zellweger, Kevin Bacon şi Joaquin Phoenix, între prezentatori
Michael Douglas, Renee Zellweger, Kevin Bacon şi Joaquin Phoenix se numără între cei care vor prezenta câştigătorii trofeelor galei Globurilor de Aur, care va avea loc pe 28 februarie, la Los Angeles şi New York. Asociaţia Presei Străine de la Hollywood (HFPA), care acordă anual premiile, Dick Clark Productions, compania producătoare a evenimentului, şi NBC, reţeaua care va transmite ceremonia, au anunţat vineri că Sterling K. Brown, Kevin Bacon, Michael Douglas, Kyra Sedgwick, Susan Kelechi Watson şi Catherine Zeta-Jones vor fi prezentatori la cea de-a 78-a ediţie a Globurilor de Aur. Douglas, de zece ori nominalizat la Globurile de Aur şi de trei ori premiat, şi soţia lui, Zeta-Jones, de două ori nominalizată, vor prezenta împreună de la Rainbow Room din New York. Bacon, Sedgwick şi Brown, recompensaţi de-a lungul timpului cu trofee Globul de Aur, vor prezenta din Beverly Hilton Ballroom din Los Angeles, împreună cu Watson.
https://www.news.ro/entertainment/globurile-de-aur-actorii-michael-douglas-renee-zellweger-kevin-bacon-si-joaquin-phoenix-intre-prezentatori-1922402319002021021619993435

Directorul O.R.D.A către instituţiile de stat finanţatoare: "Banii care vin pentru artişti să fie distribuiţi fără a se percepe comision de administrare"
Mario De Mezzo, directorul general al O.R.D.A. (Oficiul Român pentru Drepturile de Autor), a solicitat organismelor de gestiune colectivă să nu perceapă tarifele de administrare pentru sumele care vor fi primite de artişti din schema de ajutor de stat. Potrivit unui comunicat transmis News.ro, organismele au fost de acord să renunţe la comisioanele care pot ajunge şi la 15%, pentru a sprijini astfel industria artistică. Joi, a avut loc conferinţa "Cesiune pe pasiune 5 - Schema de ajutor de stat", organizată de O.R.D.A. şi MUZE - Asociaţia pentru Teatru, Film, Muzică şi Dans. Scopul principal al conferinţei a fost conştientizarea nevoilor industriei artistice, care a fost puternic afectată în ultimul an de măsurile impuse în contextul pandemiei de SARS-CoV-2. Sectorul cultural a solicitat implementarea unor măsuri prin care artiştii să devină beneficiarii reali ai schemei de ajutor de stat. O.R.D.A. şi MUZE au creat contextul prin care instituţiile de stat finanţatoare, artiştii şi organismele de gestiune colectivă să găsească cea mai eficientă metodă pentru ca ajutoarele de stat să ajungă la categorii cât mai largi de beneficiari, atât organizatori de evenimente, precum şi artişti independenţi. Rugămintea mea pentru organismele de gestionare colectivă este ca aceşti bani specific, care vin pentru artişti, să fie distribuiţi fără a se percepe niciun comision de administrare, astfel încât la artişti să ajungă cât mai mulţi bani. Înteleg că este un efort, dar dacă spunem că artistul este preocuparea noastră şi vorbim de solidaritate, fiecare dintre noi ar trebui să contribuieîn acest proiect cu ceea ce poate, astfel încât artiştii să beneficieze de o sumă cât mai mare. (...) Eu voi continua să fiu un partener al industriei, al artiştilor, al organismelor de gestiune colectivă, un mediator, un susţinător în raport cu alte instituţii. Niciodată să nu ezitaţi să veniţi cu întrebări către mine, către O.R.D.A. Întotdeauna vom fi acolo să răspundem", spune Mario De Mezzo, directorul general al O.R.D.A. "La iniţiativa O.R.D.A., toţi artiştii şi autorii din România s-au unit, prin reprezentanţii lor, pentru a susţine singura propunere care îi vizează în ceea ce priveşte schema de ajutor de stat pentru sectorul cultural. Este prima oară când organismele de gestiune colectivăîşi unesc forţele cu O.R.D.A., o instituţie guvernamentală, în sprijinul direct al artiştilor. (...) Simulările prezentate de organismele de gestiune colectivă vizează un număr de peste 19.000 de beneficiari ai acestor fonduri, deşiîn luna noiembrie niciunul dintre aceştia nu era eligibil pentru schema de ajutor de stat. Propunerea de suplimentare a veniturilor din drepturi de autor şi drepturi conexe a fost adusă în atenţia preşedintelui României, a premierului, vicepremierilor, Ministerului Finanţelor Publice, Ministerului Muncii, Ministerului Fondurilor Europene şi, mai ales, Ministerului Culturii şi U.M.P.", a spus Răzvan Ailenei, preşedintele MUZE.
https://www.news.ro/cultura-media/directorul-o-r-d-a-catre-institutiile-de-stat-finantatoare-banii-care-vin-pentru-artisti-sa-fie-distribuiti-fara-a-se-percepe-comision-de-administrare-1922401419002021021119992351

"The Trial of the Chicago 7" de Aaron Sorkin, disponbil pe canalul de YouTube al Netflix timp de 48 de ore
Lungmetrajul "The Trial of the Chicago 7/ Procesul celor şapte din Chicago", regia şi scenariul lui Aaron Sorkin, va fi disponibil pe calalul de YouTube al Netflix timp de 48 de ore, de vineri, până în 21 februarie, ora 9.59. "De la introducerea mea iniţială în urmă cu paisprezece ani, relaţia mea cu povestea The Trial of the Chicago 7 s-a schimbat semnificativ. Când am început să filmăm iarna trecută, ştiam că povestea pe care o spunem nu era doar un capitol important al istoriei americane, dar şi foarte relevantă pentru evenimentele actuale. Cu siguranţă nu aveam nevoie să devină şi mai relevantă, însă s-a întâmplat şi acest lucru. Pentru a comemora aniversarea verdictului din acest proces istoric, am pus filmul la dispoziţie pe YouTube timp de 48 de ore, începând de vineri, 19 februarie, la ora 10.00. Pentru a ne aminti de adevăraţii patrioţi care au inspirat o generaţie - de fapt, generaţii - să iasă în stradă şi să susţină fundaţia Constituţiei noastre americane, împreună cu vocile curajoase care continuă să o facă astăzi. Este onoarea noastră să împărtăşim povestea lor cu restul lumii", a declarat Aaron Sorkin.
https://www.news.ro/entertainment/the-trial-of-the-chicago-7-de-aaron-sorkin-disponbil-pe-canalul-de-youtube-al-netflix-timp-de-48-de-ore-1922404319002021021019992257

Încă un scandal în Televiziunea Română. Marina Almăşan accepta să retracteze criticile aduse conducerii TVR pentru a i se păstra emisiunea în grila de programe
Realizatoarea Marina Almăşan a scris pe site-ul propriu că este şantajată să retracteze un articol de opinie, publicat pe acelaşi site, în care critica echipa de conducere a TVR, pentru ca emisiunea sa să fie păstrată în grila. Almăşan realizează emisiunea „Femei de 10, bărbaţi de 10“ la postul public. „Îmi fac «mea culpa» : Sub Doina Gradea, TVR a avut, de fapt, cea mai glorioasă perioadă din ultimii 30 de ani!“ este titlul articolului în care Marina Almăşan denunţă presiunile cărora este supusă din cauza unui articol de opinie. „După cum sugerează şi fotografia de profil, sunt prizoniera unei greşeli de neiertat! (..) Editorialul meu nu i-a bucurat chiar pe toţi cititorii săi. Am primit, din partea Conducerii TVR, via Oficiul Juridic, o notificare care înşira un pomelnic de legi şi regulamente pe care înţeleg că le-am încălcat, cutezând să am o atitudine critică faţă de “instituţie şi angajaţii săi” – două elemente pentru care, de altfel, am avut întotdeauna cele mai curate, cinstite şi profunde sentimente: îmi iubesc nespus Televiziunea, lucru pe care l-am demonstrat cu prisosinţă timp de 3 decenii si îi preţuiesc pe toţi cei ce-mi sunt colegi.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/Inca-scandal-televiziunea-romana-marina-almasan-accepta-retracteze-criticile-aduse-conducerii-tvr-i-pastra-emisiunea-grila-programe-1_6032b11d5163ec427138f91d/index.html

Cine este protagonistul următorului episod „Șef sub acoperire” (Pro TV)
Noul sezon al reality show-ului Șef sub acoperire a fost lider absolut de audiență cu primele două ediții, iar mâine urmează un nou episod antrenant, care îl va avea în prim plan pe Dragoș Anastasiu, fondatorul Eurolines Group. Ediția ne poartă într-o frumoasă călătorie prin locuri spectaculoase din România, unde șeful va presta joburi grele, care îi vor testa rezistența. Dragoș Anastasiu este unul dintre cei mai cunoscuți oameni de afaceri de la noi, iar în ultimii 5 ani și-a îndreptat atenția către industria ospitalității. Business-ul lui are acum ca obiect principal de activitate ospitalitatea de nișă și este o afacere de peste 8 milioane de euro. Grupul Eurolines se ocupă chiar și de administrarea casei din Transilvania a Prințului Charles.
https://tvmania.ro/cine-este-protagonistul-urmatorului-episod-sef-sub-acoperire-pro-tv-284066.html

Emisiunea „iLikeIT” (Pro TV), ediția de weekend, a revenit, iar Iulia Ionescu are, mai nou, un coprezentator
iLike IT, ediția de weekend, a revenit sâmbăta aceasta, de la ora 10.00, la PRO TV, cu o surpriză pentru fanii emisiunii. Iuliei Ionescu i s-a alăturat Marian Andrei, iar împreună ne vor aduce pe micile ecrane cele mai noi informații din domeniu. Emisiunea a fost lider de audiență sâmbătă și a înregistrat o medie de 4,2 puncte de rating și 25.4% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2.2 puncte de rating și 13.3 share.
https://tvmania.ro/emisiunea-ilikeit-pro-tv-va-avea-un-coprezentator-284041.html

Când se termină al doilea sezon al show-ului matrimonial „Mireasa” (Antena 1). Cine sunt finaliștii
Al doilea sezon al show-ului matrimonial „Mireasa', prezentat de Simona Gherghe, ajunge la final sâmbătă, 27 februarie, de la ora 13.45. În cadrul galei de sâmbătă, 20 februarie au fost aleși și concurenții care vor ajunge în marea finala de săptămâna viitoare. Marea miză a emisiunii a fost atinsă pentru o mare parte dintre ei, concurenții din casă fiind deciși să se căsătorească peste o săptămână. Câștigătorii vor pleca acasă cu 40.000 de mii de euro. Adelin a fost concurentul eliminat din casa „Mireasa'. Marea bucurie a celorlalți rămași este faptul că niciun concurent care formează un cuplu nu a părăsit competiția.
https://tvmania.ro/cand-se-termina-a-doilea-sezon-al-show-ului-matrimonial-mireasa-antena-1-cine-sunt-finalistii-284002.html

„Miss Marple”: Epic Drama difuzează episoade noi în fiecare sâmbătă seară
Într-un univers al serialelor plin de femei detectiv de toate taliile și vârstele, Miss Jane Marple (Geraldine McEwan, foto) din versiunea propusă de postul ITV, pe care o putem vedea din 6 februarie în fiecare sâmbătă la Epic Drama, rămâne unică și irezistibilă. În „Autobiografia' sa (publicată și în România), Agatha Christie afirma despre celebra sa eroină: „Miss Jane Marple era o domnișoară bătrână în genul prietenelor bunicii mele din Ealing – doamne în vârstă pe care le cunoscusem în copilărie. Însă ea era mult mai vioaie și mai independentă decât fusese vreodată Buni B'.
https://tvmania.ro/miss-marple-epic-drama-difuzeaza-episoade-noi-in-fiecare-sambata-seara-283952.html

McCann, GMP și Lion au luat aproape 300.000 de euro de la Guvern pentru campania Poartă Mască
BANI PENTRU PRESĂ. Trei agenții de publicitate s-au ocupat de creația reclamelor din campania de anul trecut a Guvernului. Spoturile TV și radio, dar și celelalta materiale (online, print) din campania pentru care Guvernul alocase presei un maxim de 40 de milioane de euro au fost făcute de agențiile McCann, GMP Advertising și Lion. Costul total de creație - 283.000 de euro. Lion Communication (Publicis) a prestat cel mai mult. Grupul din care fac parte Leo Burnet și The Practice a primit pentru creația reclamelor aproape 150.000 de euro.
Grupul condus de Ștefan Iordache a furnizat în mai multe rânduri, în etapele a 3-a (august-septembrie) și a patra (decembrie) ale campaneiei "servicii de creație și producție materiale campanie de informare publică combatere COVID." Situația plăților către Lion Communication Services: 58.000 de euro – septembrie, 19.000 de euro – octombrie,
59.000 de euro – decembrie. Alți 9.500 de euro au fost plătiți tot în luna decembrie pentru materiale în limba maghiară.

https://www.paginademedia.ro/2021/02/mccann-gmp-si-lion-bani-guvern-campania-poarta-masca/

BANI PENTRU PRESĂ. 15 milioane de euro de la Guvern pentru televiziuni. Intact, 5 milioane de euro. Pro TV - patru milioane. Cât au luat deja posturile TV?
BANI PENTRU PRESĂ. Calcule Paginademedia. Posturile mari de televiziune sunt și marile câștigătoare după campania de prevenire a COVID plătită anul trecut de Guvern. La sfârșitul lunii decembrie, raportul Guvernului totalizează aproape opt milioane de euro deja facturați pentru posturile de televiziune. Sumele sunt cu mult peste estimările inițiale ale campaniei. Și posturile de radio au ieșit bine: peste 4,3 milioane de euro de la Guvern pentru campaniile Poartă Masca și celelalte clipuri din campania de prevenire a răspândirii COVID. Nu toate facturile au fost însă achitate. Din informațiile Paginademedia.ro, pe lângă sumele plătite, facturile care urmează să fie achitate posturilor TV se vor ridica la peste 15,3 milioane de euro! Materialul este realizat pe baza raportului Secretariatului General al Guvernului. Preluacrarea datelor (cuprinse în 150 de pagini), gruparea companiilor, ierarhizarea informațiilor, conversia în euro, dar și tabelele au fost realizate de Paginademedia.ro. Marile posturi sunt și marii încasatori: Pro TV va ajunge la încasări totale de patru milioane de euro din campania Guvernului. Toate posturile Intact (Antena 1, Antena 3, Antena Stars) vor ajunge la aproape cinci milioane de euro de la Guvern. Intact mai ia alți 800.000 de euro pentru că a dat campania și pe Radio ZU. Un lucru de notat: campania avea estimat, pentru toate suporturile media, un buget total de aproape 40 de milioane de euro. Situația prezentată de Secretariatul General al Guvermului arată că s-au facturat până acum în jur de 19 milioane de euro. (despre încasările site-urilor și ale celorlalți publisheri, într-un material separat). Sunt diferențe considerabile între ce s-a întâmplat pe radio și pe TV și alte suporturi media. Posturile de televiziune și posturile de radio au reușit să atragă sumele pe care le-au estimat inițial (asta și pentru că criteriile au permis "plusarea" - la zece angajați noi în pandemie, prețul publicității creștea considerabil, de exemplu). În cazul site-urilor, diferențele între sumele estimate inițial și sumele finale sunt mai mari (publicațiile online au estimat mai multe afișări).
https://www.paginademedia.ro/2021/02/bani-pentru-presa-cat-au-luat-posturile-tv-guvern-intact-pro-tv/

AUDIENȚE. O nouă seară de Românii au talent, o nouă seară cu Pro TV lider detașat în audiențe. Survivor a ținut aproape și a pus Kanal D pe doi
AUDIENȚE. Românii au talent a adunat, din nou, publicul în fața televizoarelor. Pro TV a fost pe primul loc și vineri seara, după ce luni a câștigat duelul audiențelor fără drept de apel. S-au uitat la Românii au talent în jur de 2,4 milioane de români, în fiecare minut. Kanal D, cu Survivor, a ținut aproape la o diferență mică, comparativ cu alte dăți în care cele două show-uri s-au duelat direct. Survivor a pus Kanal D pe locul doi, atât pe intervalul Românii au talent, cât și pe propriul interval (care a fost mai lung cu aproape o oră). Pro TV a mai pierdut din public când s-a terminat show-ul de talente. Vineri seara, Antena 1 a avut filmul Greu de pensionat 2 (20:30-22:45), cu care s-a clasat doar pe locul trei.
https://www.paginademedia.ro/2021/02/audiente-romanii-au-talent-survivor-vineri-19-februarie/

De luni, Metropola TV se vede în toată țara în noua grilă cu Mădălin Ionescu cap de afiș
(Titlu modificat de Media Expres)
De luni, Metropola TV se vede în toată țara. Televiziunea deținută de Primăria Voluntari, condusă de Florentin Pandele, anunță și noua grilă, în contextul în care se transformă din post regional, în post național. Principala noutate este emisiunea lui Mădălin Ionescu, care începe luni. Printre cei care vor avea emisiuni la Metropola TV se numără Edward Pastia (fostul director Realitatea TV) și Adrian Bucur.
https://www.paginademedia.ro/2021/02/metropola-grila-emisie-nationala/

AZI. Începe seria de investigații despre traficanții de arme, cocaină și tigri, pe National Geographic
National Geographic vine cu o nouă serie documentară de investigație. Jurnalista Mariana van Zeller va fi protagonista seriei, care va debuta de vineri, 19 februarie, la ora 22:00. „Ilegal cu Mariana van Zeller” este o serie de investigații despre rețele de trafic ilegale. Jurnalista van Zeller petrece timp cu jucători importanți din mai multe economii subterane — de la traficanți de tigri și escroci internaționali la falsificatori, traficanți de arme și furnizori de fentanil. În primul episod al seriei, Mariana abordează ceea ce una dintre sursele ei numește “povestea de contrabandă de neatins.” Piața neagră pentru tigri și părți de tigru este atât de profitabilă, secretă și periculoasă încât puțini au încercat să îi descopere detalii. În acest episod jurnalista se întâlnește față-în-față cu contrabandiștii.
https://www.paginademedia.ro/2021/02/serie-investigatii-despre-traficanti-national-geographic/

Nou serviciu de streaming de la BBC, în SUA și Canada
BBC a lansat un nou serviciu de streaming. Se numește „BBC Select” și va fi disponibil inițial în Statele Unite și Canada, scrie Broad Brand TV News. Noul serviciu de streaming BBC Select va fi disponibil în secțiunea de video a Amazon Prime, dar și în aplicația Apple TV. Abonamentul lunar în America va costa 5 dolari, iar în Canada 7 dolari. BBC Select va oferi multe serii documentare, dar și alte „oferte speciale”, cum ar fi „The Drop”, o colecție de spectacole care abordează diferite subiecte: dragoste și sex, război și rebeliune, părinți și putere, rasă și comunism.
https://www.paginademedia.ro/2021/02/bbc-lanseaza-serviciu-streaming/

Bilanț Covid în TVR. Peste 200 de cazuri de la debutul pandemiei: „Respectați regulile, în continuare. Valabil și pentru cei vaccinați cu prima doză”
Care mai este bilanțul infectărilor cu Covid-19, în TVR? La aproape un an de la declanșarea pandemiei în România, 205 persoane din Televiziunea Publică au fost depistate cu Coronavirus, potrivit unui mesaj intern al TVR obținut de Paginademedia.ro. Dintre acestea, 170 au fost depistate în București și 35 la Studiourile Teritoriale. „Potrivit procedurilor, a fost anunţat medicul de familie şi Cabinetul Medical al instituţiei care au luat măsurile necesare. Persoanele confirmate au avut 362 de contacți apropiaţi. Revenim către dumneavoastră cu rugămintea să respectați în continuare regulile de protecție, pentru a vă proteja, dar și pentru protecția celor din jurul vostru. Apelul rămâne valabil şi pentru colegii care au primit deja prima doză de vaccin anti-COVID. La recomandarea medicilor, regulile de protecţie trebuie menținute şi respectate în condițiile în care numărul maxim de anticorpi apare la o săptămână după cea de a doua doză de vaccin”, notează oficialii TVR în mesajul către angajați.
https://www.paginademedia.ro/2021/02/bilant-tvr-covid-feb-2021/

AUDIENȚE. Românii au talent n-are rival nici în reluare. Pro TV, peste Nea Marin și Puterea Dragostei. România TV, a doua la orașe
Audiențe. Românii au talent, pe primul loc și în reluare. Gala de luni, redifuzată sâmbătă după-amiaza, a scos cifre bune și a pus Pro TV pe primul loc. A depășit programele de pe Antena 1 și Kanal D. Detalii, în continuare: Reluarea show-ului prezentat de Pavel Bartoș a început la 16:15 și s-a terminat la 19:00. Pe tot acest interval, emisiunea Românii au Talent era pe primul loc. Peste un milion de telespectatori s-au uitat la nivel național. Antena 1 avea pe intervalul Românii au talent Observatorul de la 16 și o reluare din Poftiți la circ, cu Nea Marin. Postul Intact s-a clasat pe doi pe național și comercial, iar pe urban doar pe trei. Kanal D, în schimb, difuza gala Puterea Dragostei și Știrile Kanal D, pe intervalul reluării Românii au Talent.
https://www.paginademedia.ro/2021/02/audiente-romanii-au-talent-reluare-20-februarie-2021/

AUDIENȚE. Survivor, liderul serii de sâmbătă. Te cunosc de undeva și Pro TV s-au bătut pentru locurile doi-trei
Audiențe. Survivor a rămas în topul audiențelor și sâmbătă seara. Show-ul de pe Kanal D a avut, însă, cifre mai mici decât cele de vineri seara. Antena 1 era pe doi cu Te cunosc de undeva, iar Pro TV a completat podiumul pe trei cu filmele pe care le-a difuzat. Doar pe comercial a prins poziția a doua. Detalii, în continuare: Ediția de sâmbătă a Survivor a durat mai bine de patru ore și s-a încheiat după miezul nopții. Publicul, însă, a fost ceva mai puțin decât vineri: apromativ 1,9 milioane de telespectatori. Te cunosc de undeva a pus Antena 1 pe locul doi pe național și urban, iar pe comercial era doar pe trei, la fel ca săptămâna trecută. De notat: emisiunea s-a terminat cu o oră mai devreme decât Survivor. Pe propriul interval avea mai mult public: peste 1,3 milioane de privitori. Pro TV a programat pe intervalul Survivor două filme: Captain Marvel și A-X-L. A prins locul trei în țară și la orașe, iar pe publicul tânăr era pe doi.
https://www.paginademedia.ro/2021/02/audiente-survivor-te-cunosc-de-undeva-20-februarie-2021/

Disney, mesaj de avertizare pentru The Muppet Show: „Decât să eliminăm acest conținut, dorim să recunoaștem impactul său dăunător”
Disney ia noi măsuri, pe platforma de streaming Disney+. După ce a scos Piscile Aristocrate de la secțiunea copii, gigantul american își avertizează acum utilizatorii înainte de fiecare episod din The Muppet Show, scrie Variety. Pe Disney+ a fost adăugat un disclaimer de conținut la începutul celor 18 episoade din „The Muppet Show”, care a debutat pe platformă de vineri. „Acest program include descrieri negative și / sau maltratare a oamenilor sau culturilor. Aceste stereotipuri erau greșite atunci și sunt greșite acum. Decât să eliminăm acest conținut, dorim să recunoaștem impactul său dăunător, să învățăm din acesta și să stârnim conversația pentru a crea împreună un viitor mai bun. Disney se angajează să creeze povești cu teme inspiraționale și aspiraționale, care să reflecte diversitatea bogată a experienței umane din întreaga lume”, se arată în mesaj celor de la Disney, potrivit sursei menționate.
https://www.paginademedia.ro/2021/02/disney-mesaj-avertizare-the-mupet-show/

iLike IT. Marian Andrei, partenerul lui George Buhnici, s-a întors la Pro TV. A plecat din echipa lui Buhnici
Marian Andrei s-a întors la iLike IT, de la Pro TV, dar fără George Buhnici, cu care a făcut echipă în ultimii zece ani. De altfel, Marian Andrei a și părăsit echipa lui George Buhnici, de la Cavaleria.ro. „Ieri a fost ultima mea zi la Cavaleria. Ne despărțim aici drumurile, dar într-un mod foarte plăcut”, a spus Marian Andrei în ediția de sâmbătă a podcastului CuriosITy pe care îl făcea cu George Buhnici. Tot sâmbătă Marian Andrei a apărut în prima ediție a noului sezon iLike IT, cu Iulia Ionescu.
https://www.paginademedia.ro/2021/02/marian-andrei-plecare-echipa-buhnici/

Cîțu, despre taxarea Facebook: Internetul trebuie reglementat, dar nu prin taxare
Premierul Florin Cîțu a declarat, cu privire la taxarea Facebook în alte țări, că este nevoie de reglementarea internetului, dar acest lucru nu se poate realiza prin taxare. De ce este important: Compania Facebook a blocat, începând de joi, accesul utilizatorilor australieni la știri pe platforma sa, ca răspuns la un proiect de lege care prevede că giganții tehnologici trebuie să plătească pentru conținutul informativ. De asemenea important: Facebook, Google, Amazon și alte companii de tehnologie sunt criticate pentru că reduc nivelul taxelor prin înregistrarea profiturilor în state cu fiscalitate scăzută, indiferent unde se află consumatorii. Astfel de practici sunt considerate de mulți drept incorecte. ”În ceea ce privește taxarea, știți foarte bine că nu sunt un adept al taxării. Cred că domeniul acesta sau internetul trebuie reglementat, este adevărat, dar nu cred că prin taxare se poate face această reglementare”, a declarat premierul Cîțu, întrebat ce părere are despre taxarea rețelei de socializare.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/citu-despre-taxarea-facebook-internetul-trebuie-reglementat-dar-nu-prin-taxare-19990532

O firmă din grupul UTI vrea să asigure mentenanța Sistemului electronic național de achiziții publice
Altimate București a depus singura ofertă în cadrul unei licitații organizată de Autoritatea pentru Digitalizarea Românie (ADR) în vederea furnizării de servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP/SICAP), contract estimat la 9,42 milioane de lei, fără TVA, pentru o perioadă de 3 ani. În cadrul ofertei, UTI Grup este terț. Potrivit termene.ro, Altimate SA București a fost înființată în 2014 și este autorizată să desfășoare activități de consultanță în tehnologia informației. în 2019, conform celor mai recente date publice disponibile, afacerile au atins 38,6 milioane de lei, de la 5,6 milioane de lei în anul precedent. Profitul net a scăzut de 2,04 milioane de lei la 255.753 lei în 2019. Acționarii companiei sunt UTI Holdings BV (Olanda) - 99,9981% și UTI Real Estate Development SRL București - 0,0018%. UTI Holdings BV este acționarul majoritar al UTI Grup, principala firmă a grupului controlat de Tiberiu Urdăreanu. El s-a retras de la conducerea UTI Grup în 2015. Înființată în 2000, Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) este o structură cu personalitate juridică în cadrul aparatului de lucru al Guvernului și în coordonarea prim-ministrului.
https://www.profit.ro/stiri/o-firma-din-grupul-uti-vrea-sa-asigure-mentenanta-sistemului-electronic-national-de-achizitii-publice-19946035

Șeful Orange, deschis unor parteneriate cu Vodafone și Deutsche Telekom pentru turnurile de antene
Directorul general al Orange spune că este deschis ideii de a încheia parteneriate cu Vodafone și Deutsche Telekom pentru administrarea diviziilor de turnuri de telefonie. Compania franceză a finalizat separarea activităților din domeniul infrastructurii pasive de telecomunicații mobile într-o nouă companie, denumită TOTEM, urmând exemplul altor mari operatori telecom. TOTEM va include inițial turnurile de antene din Franța și Spania, însă portofoliul de active ar putea fi extins și cu infrastructura pasivă din alte țări, potrivit companiei. “Planul nostru nu este să vindem turnurile către Cellnex sau American Tower (cele mai mari companii de turnuri de telefonie – n.r.), ci să dezvoltăm o ofertă alternativă, creată și administrată de un operator și să vedem dacă și alții ne împărtășesc ideile”, a declarat directorul general al Orange, Stéphane Richard, citat de Reuters.
Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/seful-orange-deschis-unor-parteneriate-cu-vodafone-si-deutsche-telekom-pentru-turnurile-de-antene-19990757
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL