×

Programe TV -- Data și ora publicării: 13.04.2021 12:50:56

REVISTA PRESEI / 12 și 13 apr 2021 /




Ședință comună a Camerei Deputaților și Senatului miercuri 21 aprilie pentru demiterea Doinei Gradea de la TVR și a lui Georgică Severin de la Radio și 19 aprilie termen pentru depunerea candidaturilor pentru Consiliul Național al Audiovizualului
Primăria Sectorului 1 le cere operatorilor de telefonie și internet să elibereze stâlpii de cabluri / Clotilde Armand: Dacă nu fac asta, o vom face noi
Dragoș Anastasiu cumpără campingul care găzduiește anual Festivalul Internațional de Film Independent „Anonimul”
Tudor Giurgiu ironizează birocraţia de la CNC şi propune un comitet de acţiune pentru eliminarea depunerii proiectelor pe hârtie
EXCLUSIV. Pălăria prea mare, chiar și pentru SIE, a afacerii de peste 500.000 dolari regizate de omul lui Grindeanu de la Radiocomunicații
USR-PLUS îl vrea pe Liviu Popescu la șefia Radioului și anunță o REVOLUȚIE media: 'Categorii cât mai largi de public să se simtă reprezentate'
Cine se uită la televiziunile de știri? TVR a ajuns la o audiență de trei ori mai mică decât România TV
Orban: Birourile permanente vor stabili convocarea plenului reunit pentru votarea rapoartelor SRTv, SRR, CNA şi raportul privind solicitarea demiterii Avocatului Poporului, dacă va fi finalizat
WarnerMedia a înfiinţat Hanna-Barbera Studios Europe
Media timpului zilnic acordat aplicaţiilor a trecut de 4 ore
Tabloidul german Bild, cel mai citit din Germania, îşi va lansa propria televiziune
Mai mult 2,2 milioane de telespectatori au urmărit show-ul "Românii au talent" de la Pro TV
Filmările la programul special "Friends", difuzat de HBO Max, s-au încheiat
Al patrulea sezon din serialul spaniol „Elita”, lansat în iunie
Angela Bassett, Halle Berry, Bong Joon Ho şi Brad Pitt, între prezentatorii galei Oscar 2021
Ținta noastră pentru 2021 este să continuăm să supraviețuim, spune președintele Huawei. Când vine tehnologia 6G?
Radiografia digitalizării României - suntem abia la începutul drumului
Codruţ Săvulescu, senior solution manager, Huawei România: Digitalizarea înseamnă colaborare, nu doar IT şi comunicaţii.
Care este valoarea acţiunilor deţinute de Daniel Dines la UiPath: 1 mld. dolari sau 5 mld. dolari?
BBC Earth difuzează de luni, 12 aprilie, cele mai noi episoade ale documentarului „Adevărul despre…”
Serialul „Străina”, cu Caitriona Balfe și Sam Heughan, revine pe micile ecrane. Unde îl putem vedea
Premiile Oscar 2021: Ce filme au șanse la trofeul pentru „cea mai bună peliculă”
BBC a primit 100.000 de reclamaţii după modificarea programului în urma decesului prinţului Philip
Vine Paştele, vine şi „tradiţionalul” Iisus din Nazareth. Va fi în trei părţi, la Antena 1
Alex Dima şi alţi trei oameni de la „România, te iubesc!”, mentori pentru studenţii la jurnalism. Concurs de jurnalism cu Deutsche Welle
România TV, ce burtieră! Pentru cine era apelativul? "Aşa ceva nu s-a mai pomenit!"
VIDEO. Seară la TV de ştiri: Bă', boilor! Bă', handicapaţilor! Dana Budeanu, show la România TV: „Îi tăiam pe toţi. Să pui tu mâna pe mama mea? Să o arunci în groapă?”
AUDIENŢE. Românii au talent şi Survivor, cele mai urmărite show-uri în seara cu cazul de la Spitalul Foişor. Fără Burlacul, Antena 1 a stat mai bine
AUDIENŢE. Sâmbătă e seara Survivor. Kanal D, liderul serii. Antena 1 şi Pro TV au „luptat” pentru locul doi
Site-ul Digi24, reclame video pe ştirile LIVE. Urmează Digisport
AUDIENŢE. Pro TV, lider cu un reportaj al Paulei Herlo. România, te iubesc, cifre mai mici decât săptămâna trecută
Încă o seară bună pentru Survivor. A bătut tot, duminică. Ce audienţe a scos filmul cu BRomania?
ANALIZĂ. Ce public au posturile de ştiri? Bătrân şi puţin educat! Aproape 80% din publicul România TV şi Antena 3 are peste 55 de ani! Digi24, procent bun de studii superioare
Europa și America de Sud au depășit America de Nord în ceea ce privește consumul de televiziune
Un grup media apropiat puterii din Ungaria obține frecvența unui radio independent
Reţeaua Vodafone este 100% verde, fiind alimentată integral din surse de energie regenerabile


Ședință comună a Camerei Deputaților și Senatului miercuri 21 aprilie pentru demiterea Doinei Gradea de la TVR și a lui Georgică Severin de la Radio și 19 aprilie termen pentru depunerea candidaturilor pentru Consiliul Național al Audiovizualului
(titlu modificat de Media Expre)
Parlamentul se reuneşte, pe 21 aprilie, în şedinţă comună pentru a o demite pe Doina Gradea de la șefia TVR și pe Georgică Severin de la șefia Radioului public prin respingerea rapoartelor de activitate ale celor două instituții pe anii 2017, 2018 şi 2019, au decis marţi Birourile permanente reunite.
Rapoartele de activitate ale Societăţii Române de Televiziune şi Societăţii Române de Radiodifuziune pe anii 2017, 2018 şi 2019 au fost respinse săptămâna trecută de Comisiile de cultură.
Gradea și Severin au fost numiți în funcții în 2017, pe vreme când PSD-ul condus de Liviu Dragnea era majoritar în Parlament. Georgică Severin a fost anterior senator PSD.
De asemenea, Birourile permanente au acordat termen până luni, 19 aprilie, ora 12,00, grupurilor parlamentare pentru depunerea candidaturilor pentru posturile vacante din Consiliul Naţional al Audiovizualului.
„Se ştie că respingerea raportului CNA duce la pierderea poziţiei de preşedinte al CNA”, a declarat luni preşedintele Camerei Deputaţilor, Ludovic Orban.
Ordinea de zi a plenului comun din 21 aprilie va fi finalizată într-o altă şedinţă a Birourilor permanente reunite.
Alianţa USR PLUS a anunţat că îl va susţine pe fostul jurnalist BBC Liviu Popescu pentru postul de director interimar al SRR, decizia fiind luată, duminică, de Birourile Naţionale ale celor două formaţiuni politice..
https://www.g4media.ro/sedinta-comuna-a-camerei-deputatilor-si-senatului-miercurea-viitoare-pentru-demiterea-doinei-gradea-de-la-tvr-si-a-lui-georgica-severin-de-la-radio.html

Primăria Sectorului 1 le cere operatorilor de telefonie și internet să elibereze stâlpii de cabluri / Clotilde Armand: Dacă nu fac asta, o vom face noi
Primarul Sectorului 1 al Capitalei, Clotilde Armand, a afirmat, luni, că le va transmite adrese oficiale operatorilor de telefonie, internet și televiziune care au cabluri pe stâlpii de beton să îi „elibereze”. Clotilde Armand a postat pe Facebook o fotografie cu un stâlp din apropierea Primăriei Sectorului 1 care este „sugrumat” de cabluri. „Sincer? Mă mir cum de nu a căzut acest stâlp de iluminat din fața primăriei care este sugrumat de cablurile operatorilor de telefonie, internet, televiziune etc. Aceste situații reprezintă un pericol public și se regăsesc în mai multe zone din sector. Voi înainta către toți operatorii o adresă prin care sunt anunțați că trebuie să elibereze stâlpii. Dacă nu fac asta o vom face noi”, a scris Clotilde Armand în dreptul fotografiei.
https://www.g4media.ro/primaria-sectorului-1-le-cere-operatorilor-de-telefonie-si-internet-sa-elibereze-stalpii-de-cabluri-clotilde-armand-daca-nu-fac-asta-o-vom-face-noi.html

Dragoș Anastasiu cumpără campingul care găzduiește anual Festivalul Internațional de Film Independent „Anonimul”
Grupul Eurolines România, cu activități în turism, management hotelier și servicii de rent-a-car, cumpără campingul Green Dolphin din Delta Dunării, a anunțat compania într-un comunicat de presă. Clasificat la 3*, Green Dolphin se întinde pe 20.000 mp, dispune de 55 de căsuțe (bungalouri) din lemn și de un spațiu pentru un număr maxim de 500 de corturi. Este, totodată, cel mai mare camping din România cu cinema în aer liber și locul care găzduiește anual Festivalul Internațional de Film Independent “Anonimul”. O noapte de cazare într-o căsuță în extrasezon costă de la 12 euro și ajunge până la 38 euro în timpul Festivalului de Film “Anonimul”. Amplasarea unui cort de 1-3 persoane în luna august costă 10 euro pe noapte în extrasezon, iar unul de 4-6 persoane ajunge la 16 euro în aceeasi perioadă. Oaspeții au acces la grupuri sanitare, dușuri interior/exterior, intrare privată.
https://www.economica.net/dragos-anastasiu-cumpara-campingul-care-gazduieste-anual-festivalul-international-de-film-independent-anonimul_504524.html

Tudor Giurgiu ironizează birocraţia de la CNC şi propune un comitet de acţiune pentru eliminarea depunerii proiectelor pe hârtie
Regizorul Tudor Giurgiu, preşedinte al TIFF, a tras un semnal de alarmă privind birocraţia de la Centrul Naţional al Cinematografiei şi propune înfiinţarea unui comitet de acţiune pro-bono pentru eliminarea depunerii proiectelor pe hârtie. Într-un mesaj publicat luni pe Facebook, alături de mai multe imagini, Giurgiu a semnalat starea de fapt a cinematografiei româneşti în pandemie - coada din faţa sediului CNC, sacoşe cu multe dosare şi faptul că instituţia nu are bani de salarii decât până în toamnă şi niciun plan de digitalizare. „Stare de fapt a cinema-ului românesc în pandemie. Mulţumim Ikea, Carrefour, Lidl, Kaufland, Megaimaj, Miele pentru deosebit de rezistentele sacoşe care conţin dosarele de concurs ale viitoarelor filme româneşti. Ălea de o să le înjuraţi peste 5 ani că au luat Urşi, Lei, Paralei, că Oscar sigur nu mai prindem. Cam aşa se lucrează la noi în cinematografie, pe model dosar cu şină, 5 ex. per scenariu + 2 dosare cu date tehnice (multe care nu contează, nu le citeşte nimeni). Instituţia CNC nu are bani nici să treacă strada (de salarii cam până prin toamnă aşa), d-apoi să viseze la digitalizare şi un soft de management documente... Dacă era mai cald, precis se punea şi de un grătar în faţă, scăunelul de camping e oricum pregătit. And btw, peste 2 săptămâni, eterna şi fascinanta Românie, superţara pungilor de rafie, e nominalizată la 2 premii Oscar. Propun oamenilor de bine să facem un comitet de acţiune pro-bono pentru eliminarea depunerilor de proiecte hard-copy. Going green, going at least somewhere...  #totulvafibine”, a scris el.
https://www.news.ro/cultura-media/tudor-giurgiu-ironizeaza-birocratia-de-la-cnc-si-propune-un-comitet-de-actiune-pentru-eliminarea-depunerii-proiectelor-pe-hartie-1922404213002021040720113491

EXCLUSIV. Pălăria prea mare, chiar și pentru SIE, a afacerii de peste 500.000 dolari regizate de omul lui Grindeanu de la Radiocomunicații
Afacerea de peste 500.000 de dolari regizată la Societatea Națională de Radiocomunicații SA, în urmă cu doi ani, de directorul general Eugen Brad, promovat și garantat de fostul premier PSD Sorin Grindeanu, și pusă pe tapet de directorul tehnic Alin Constantin Tărchilă pune în pericol comunicațiile instituțiilor de forță ale statului, în special Serviciul de Informații Externe (SIE), ceea ce ar trebui să dea de gândit și de lucru DNA. La data de 10 iunie 2019, SN Radiocomunicații SA a încheiat cu firma britanică NSSL GLobal Technologies reprezentată de Asif Rashid Muhammad contractul nr. 5.903/2019, prin care achiziționa un sistem de comunicații prin satelit (HUB) și 250 de terminale de abonat (VSAT) pentru Centrul de Comunicaţii prin Satelit de la Cheia-Prahova. Numai că acest contract a ridicat de la semnare mari semne de întrebare pentru că directorul general de la SN Radiocomunicați SA, Eugen Brad, a preferat să achiziționeze aceste echipamente de la firma mai sus menționată, care, atenție, nu comercializează echipamente de radiocomunicații, ci doar furnizează servicii de comunicații. La 30 de zile de la parafarea contractului, pe 10 iulie 2019, firma reprezentată de Asif Rashid Muhammad deja expedia către Radiocomunicații din Redhill-Surrey Marea Britanie terminalele de abonat în valoare de 112.500 dolari. Rapiditatea expedierii acestor terminale lasă de înțeles că se știa de mult timp de această achiziție și deja avea echipamentele pregătite pentru stația de la Cheia. Ulterior, pe 21.08.2019, au fost expediate din Oslo, Norvegia și echipamentele de comunicații propriu-zise (HUB) în valoare de 421.466,20 dolari.
https://www.puterea.ro/exclusiv-palaria-prea-mare-chiar-si-pentru-sie-a-afacerii-de-peste-500-000-dolari-regizate-de-omul-lui-grindeanu-de-la-radiocomunicatii/

USR-PLUS îl vrea pe Liviu Popescu la șefia Radioului și anunță o REVOLUȚIE media: 'Categorii cât mai largi de public să se simtă reprezentate'
Birourile Naţionale ale USR şi PLUS au decis duminică să sprijine candidatura lui Liviu Popescu pentru postul de director interimar al Societăţii Române de Radiodifuziune (SRR). Decizia a fost luată în urma unei competiţii deschise, relatează News.ro. „Mandatul domnului Popescu va fi acela de a întări misiunea publică a radioului de stat atât din punct de vedere administrativ şi managerial, cât şi din punct de vedere editorial, astfel încât categorii cât mai largi de public să se simtă reprezentate în producţia SRR. Eforturile sale vor viza inclusiv adaptarea rapidă a producţiei SRR la mediile digitale”, arată USR-PLUS, într-un comunicat de presă. Liviu Popescu a lucrat în mai multe redacţii relevante: este fost redactor-şef al ştirilor TVR, fost editor la Prima TV şi Realitatea TV şi fost producător al secţiei române a BBC World Service.
https://www.stiripesurse.ro/usr-plus-il-vrea-pe-liviu-popescu-la-sefia-radioului-si-anunta-o-revolutie-media-categorii-cat-mai-largi-de-public-sa-se-simta-reprezentate_1735195.html
 
Cine se uită la televiziunile de știri? TVR a ajuns la o audiență de trei ori mai mică decât România TV
Peste jumătate din românii care urmăresc știrile sunt oameni peste 55 de ani. Analiza stațiilor de știri arată destule surprize. În ciuda percepției și deși audiența totală a sa nu e grozavă, TVR nu este o stație dominată de vârstnici în aceeași proporție ca alte canale. De pildă, Antena 3 are aproape 60% din public peste 65 de ani.  Bătălia pentru audiență a televiziunilor nu cunoaște armistițiu. Punctul de rating este cea mai de preț monedă care se tranzacționează pe piața TV. Ratingul este generat, în fapt, de publicul care stă cu telecomanda în mână și o butonează. Publicul nu are conștiința puterii pe care o transferă televiziunilor preferate și nu este interesat de cifrele de audiență. Publicul consumă programe, de-aia e public, să consume!, fiind asaltat zilnic de o mulțime de cifre ale pandemiei (infectați, morți, vaccinați, internați la ATI). Ratingul chiar n-are nicio relevanță pentru public, ce rost are să-și încarce memoria cu cifre care nu-i folosesc la butonarea telecomenzii. Totuși, cine este publicul care conferă (prin rating) puterile televiziunilor? Răspunsul la această întrebare este cunoscut de oamenii din televiziuni, din agențiile de publicitate și de clienții publicitari. Dacă ești politician sau demnitar, nu te duci în prime-time la o televiziune fără să știi, înainte de a intra în emisie, care este publicul acelei televiziuni: mai în vârstă, mai tânăr, cu mai mulți bărbați decât femei, cu studii superioare sau cu studii medii, cu alte cuvinte, trebuie să știi cine te vede și cine te aude. Din păcate, politicienii noștri se duc la televiziuni numai ca să se vadă pe ei înșiși, să se admire în oglindă… Dar să nu divagăm!
https://www.libertatea.ro/opinii/cine-se-uita-la-televiziunile-de-stiri-tvr-a-ajuns-la-o-audienta-de-trei-ori-mai-mica-decat-romania-tv-3494036

Orban: Birourile permanente vor stabili convocarea plenului reunit pentru votarea rapoartelor SRTv, SRR, CNA şi raportul privind solicitarea demiterii Avocatului Poporului, dacă va fi finalizat
Preşedintele Camerei Deputaţilor Ludovic Orban a anunţat, luni, că a fost stabilită o şedinţă a Birourilor permanente reunite pentru marţi care va convoca un plen reunit unde vor fi votate rapoartele SRTv, SRR şi CNA şi raportul privind demiterea Avocatului Poporului, dacă acesta va fi finalizat de către comisiile juridice. „Mâine, ora 9.00, am stabilit cu doamna preşedintă a Senatului, doamna Anca Dragu, să convocăm Birourile permanente reunite ale celor două Camere ale Parlamentului pentru a decide convocarea plenului celor două Camere la o dată pe care o vom conveni la şedinţa Birourilor permanente reunite. Printre punctele care vor figura pe ordinea de zi a plenului Camerelor reunite se numără raportul TVR, raportul Radioului, se numără declanşarea procedurii de audiere a candidaţilor pentru Consiliul Naţional al Audiovizualului. Dacă va fi finalizat de comisiile juridice şi raportul cu privire la solicitarea de demitere a Avocatului Poporului şi nu în ultimul rând raportul CNA. Se ştie că respingerea raportului duce la pierderea poziţiei de preşedinte al CNA”.
https://www.news.ro/politic-intern/orban-birourile-permanente-vor-stabili-convocarea-plenului-reunit-pentru-votarea-rapoartelor-srtv-srr-cna-si-raportul-privind-solicitarea-demiterii-avocatului-poporului-daca-va-fi-finalizat-1922404212002021041420112455

WarnerMedia a înfiinţat Hanna-Barbera Studios Europe
WarnerMedia a înfiinţat Hanna-Barbera Studios Europe, care se alătură grupului de studiouri de animaţie al companiei ce include Studiourile Cartoon Network şi Warner Bros. Animation, potrivit unui comunicat remis News.ro. WarnerMedia a revitalizat unul dintre cele mai cunoscute nume din istoria animaţiei, înfiinţând Hanna-Barbera Studios Europe (anterior Studiourile Cartoon Network Europa, care operează de la Great Marlborough Productions, Londra) ca studioul său de animaţie de televiziune principal în cadrul EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa). Noul nume de studio a fost anunţat săptămâna aceasta de Tom Ascheim, preşedinte Warner Bros. Global Kids, Young Adults and Classics (GKYAC). Sam Register, preşedintele Warner Bros. Animation (WBA) şi Cartoon Network Studios (CNS) şi Vanessa Brookman, şefa Kids EMEA, vor conduce împreună studioul din Londra. Tom Ascheim a transmis: „La începutul acestui an, am aliniat două dintre cele mai puternice studiouri de animaţie din industrie, Warner Bros. şi Cartoon Network, iar colaborarea lor dă deja rezultate foarte interesante. Acum, cu Hanna-Barbera Studios Europe, aceste trei mărci reprezintă unii dintre cei mai talentaţi artişti, personaje iconice şi proprietăţi din întreaga istorie a animaţiei, făcându-ne mai mult decât formidabili în peisajul media global din ce în ce mai competitiv.” Studioul original Hanna-Barbera Productions a fost fondat în 1957 de William Hanna şi Joseph Barbera şi a devenit primul studio care a avut un succes semnificativ cu animaţia de televiziune. Multe dintre stilurile artistice, dispozitivele de povestire, tehnicile de producţie şi efectele sonore pe care studioul le-a creat cu mai bine de 60 de ani în urmă sunt încă utilizate. Sute de personaje legendare au fost create de studio, inclusiv Scooby-Doo, familia Flintstone, familia Jetson şi Ursul Yogi.
https://www.news.ro/cultura-media/warnermedia-a-infiintat-hanna-barbera-studios-europe-1922405109272021041620107811

Media timpului zilnic acordat aplicaţiilor a trecut de 4 ore
Cele mai recente statistici relevă că am ajuns să acordăm mai bine de 4 ore din ziua noastră aplicaţiilor de pe smartphone-uri, unii dintre noi chiar şi peste 5 ore. Fie că este vorba de muncă sau relaxare, pandemia a contribuit şi la creşterea masivă a timpului pe care posesorii de smartphone-uri îl petrec folosind diverse aplicaţii. 4,2 ore este acum timpul mediu care-l petrecem în aplicaţii mobile, conform studiului realizat de App Annie. Comparativ cu primul trimestru din urmă cu doi ani, ultimul T1 dinainte de izbucnirea pandemiei, creşterea este de 30%. Fiind vorba de o medie, există cazuri în care indicatorul este şi mai sus - în unele ţări, printre care Coreea de Sud, Indonezia şi Brazilia, oamenii petrec şi peste 5 ore pe zi, în medie, cu ochii în aplicaţiile de smartphone sau tabletă. În alte ţări, precum India, creşterea faţă de acum doi ani este şi mai mare, în jur de 80%. Dincolo de Facebook, YouTube şi TikTok, printre aplicaţiile care au avut cel mai mult de câştigat de pe urma creşterii timpului mediu de folosire a aplicaţiilor se numără Telegram şi Signal. Cele două aplicaţii de comunicare au fost propulsate de marele scandal al datelor pe care WhatsApp le partajează cu Facebook, scandal ce a dus la migrarea a milioane de utilizatori.
https://www.news.ro/economic/media-timpului-zilnic-acordat-aplicatiilor-a-trecut-de-4-ore-1922400412432021041320112203

Tabloidul german Bild, cel mai citit din Germania, îşi va lansa propria televiziune
Tabloidul german Bild, cel mai citit din Germania, îşi va lansa propriul post de televiziune,cu scopul de a se impune în sectorul profitabil al videoclipurilor live, a anunţat luni proprietarul Axel Springer, potrivit AFP. "Bild vrea să-şi lanseze propriul post", afirmă într-un comunicat grupul care îşi doreşte să lanseze proiectul "înainte de alegerile legislative" din 26 septembrie, care vor desemna un succesor al Angelei Merkel la conducerea Germaniei. Noul post va trebuie să fie disponibil pe cablu, satelit şi pe internet. Preponderent cu fapte diverse şi ştiri şocante, Bild este cel mai citit cotidian în Germania, ţară cu 83 de milioane de locuitori.
https://www.news.ro/cultura-media/tabloidul-german-bild-cel-mai-citit-din-germania-isi-va-lansa-propriul-post-de-televiziune-1922401312002021042020112991

Mai mult 2,2 milioane de telespectatori au urmărit show-ul "Românii au talent" de la Pro TV
Emisiunea "Românii au talent", difuzată vineri seară de Pro TV, a fost lider de audienţă, fiind urmărită de mai mult de 2,2 miliaone de telespectatori. Show-ul a înregistrat 11.9 puncte de rating şi 28.8% cotă de piaţă în rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 9.2 puncte de rating şi 22.3% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 şi 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20.29 - 23.08, Pro TV a condus topul televiziunilor cu 9.8 puncte de audienţă şi 28.3% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 7.3puncte de rating şi 21% share.
https://www.news.ro/cultura-media/mai-mult-2-2-milioane-de-telespectatori-au-urmarit-show-ul-romanii-au-talent-de-la-pro-tv-1922401310302021041120108834

Filmările la programul special "Friends", difuzat de HBO Max, s-au încheiat
Filmările la programul special "Friends", cu Matt LeBlanc, Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, David Schwimmer şi Matthew Perry, care va fi difuzat de HBO Max, s-au încheiat. Contul de Instagram oficial al serialului a anunţat că această reuniune, foarte aşteptată de fani, s-a încheiat. "S-a terminat! Puteam fi mai încântaţi? Friends: The Reunion soseşte în curând pe HBO Max", este mesajul de pe contul de Instagram. După mai multe amânări din cauza crizei sanitare, episodul special "Friends" a început să fie filmat la Los Angeles la începutul săptămânii. Scenele au fost turnate în studioul original, Stage 24 al Warner Bros.
https://www.news.ro/cultura-media/filmarile-la-programul-special-friends-difuzat-de-hbo-max-s-au-incheiat-1922401211542021041520110752

Al patrulea sezon din serialul spaniol „Elita”, lansat în iunie
Al patrulea sezon din serialul spaniol „Elita”, cu Miguel Bernardeau şi Claudia Salas în distribuţie, va fi lansat de Netflix la jumătatea lunii iunie. Dintre cele mai populare programe în orice limbă ale serviciului de streaming, „Elita” este unul dintre puţinele seriale, internaţionale sau americane, care au depăşit pragul de trei sezoane pe platformă. La scurt timp după ce a lansat sezonul al treilea, urmărit de pe mai mult de 20 de milioane de conturi, Netflix a anunţat că serialul va continua. La finalul lunii februarie, serviciul de streaming a comandat şi sezonul al cincilea, iar distribuţiei i se vor alătura Valentina Zenere şi André Lamoglia. În serial mai joacă Georgina Amoros, Itzan Escamilla şi Omar Ayuso.
https://www.news.ro/entertainment/al-patrulea-sezon-din-serialul-spaniol-elita-lansat-in-iunie-1922404212022021041720112732

Angela Bassett, Halle Berry, Bong Joon Ho şi Brad Pitt, între prezentatorii galei Oscar 2021
Academia americană de film a anunţat luni seară prima serie de prezentatori ai celei de-a 93-a ediţii a galei premiilor Oscar şi a lansat primul promo de televiziune. Lista este alcătuită din foşti nominalizaţi şi câştigători Oscar, cu o excepţie: Angela Bassett (actriţă nominalizată pentru „What’s Love Got to Do With It”), Halle Berry (actriţă premiată pentru „Monster’s Ball”), Bong Joon Ho (regizor premiat pentru „Parasite”), Don Cheadle (actor nominalizat pentru „Hotel Rwanda”), Bryan Cranston (actor nominalizat pentru „Trumbo”), Laura Dern (actriţă premiată pentru „Marriage Story”), Harrison Ford (actor nominalziat pentru „Witness”), Regina King (actriţă premiată pentru „If Beale Street Could Talk”), Marlee Matlin (actriţă premiată pentru „Children of a Lesser God”), Rita Moreno (actriţă premiată pentru „West Side Story”), Joaquin Phoenix (actor premiat pentru „Joker”), Brad Pitt (actor premiat pentru „Once Upon a Time in…Hollywood”), Reese Witherspoon (actriţă premiată pentru „Walk the Line”) şi Zendaya (protagonista „Malcolm & Marie”).
https://www.news.ro/entertainment/angela-bassett-halle-berry-bong-joon-ho-si-brad-pitt-intre-prezentatorii-galei-oscar-2021-video-1922405913002021040720113533

Ținta noastră pentru 2021 este să continuăm să supraviețuim, spune președintele Huawei. Când vine tehnologia 6G?
Huawei spune că, din cauza sancțiunilor impuse de SUA și din cauza crizei procesoarelor, și-a pus problema dacă va supraviețui sau nu, iar întrebarea va persista și în acest an. Compania se va concentra mult mai puțin pe smartphone-uri, și mai mult pe producția de componente pentru mașini electrice, pe cloud și pe software. Întrebat când va fi lansată tehnologia 6G, Eric Xu de la Huawei a spus că în jur de 2030, dar a adăugat, glumind, că ”nu știm încă ce este 6G”. Business-ul Huawei a crescut cu 4% anul trecut, iar asta datorită pieței chineze, în timp ce cota de piață la nivel de smartphone-uri în afara Chinei a scăzut puternic din cauza sancțiunilor SUA care au făcut și ca telefoanele mai noi să nu mai aibă suita Google. În plus, Huawei nu a mai putut cumpăra componente de la companii americane. Eric Xu, președinte al Huawei, a vorbit despre ”un cadru global complex și volatil” unde a crescut numărul de cazuri de Covid 19 și unde s-a înrăutățit criza microprocesoarelor. El a spus că unele companii și-au făcut stocuri de cip-uri din cauza panicii și, per total, a scăzut gradul de încredere în lanțul de aprovizionare. În acest context s-a pus și încă se mai pune întrebarea: va supraviețui compania? Despre asta a vorbit la o conferință în Shenzen președintele Eric Xu care a caracterizat sancțiunile impuse de SUA ca fiind ”nejustificate”. El a mai spus și că sistemul de operare Harmony OS, la care compania lucrează de mai bine doi ani, va ajunge curând pe smartphone-uri. ”Ținta noastră pentru anul acesta este să continuăm să supraviețuim și sperăm că anul acesta vom avea mai mult timp pentru a lua măsuri, astfel încât să supraviețuim în aceste lupte. După cum știți, în 2019 și 2020 am încercat să găsim soluții la sancțiunile impuse de SUA și am stat și ne-am tot gândit cum va supraviețui compania și dacă va supraviețui. Deja a trecut ceva timp și, după eforturi mari am ajustat diversele linii de business și suntem încrezători că vom supraviețui, dar mai avem nevoie de ceva timp”, spune Eric Xu.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-24728386-tinta-noastra-pentru-2021-este-continuam-supravietuim-spune-presedintele-huawei-cand-vine-tehnologia-6g.htm

Radiografia digitalizării României - suntem abia la începutul drumului
Procesele de transformare digitală din economia locală au accelerat substanţial în contextul pandemiei, atât în sectorul privat, cât şi în sectorul public, gradul de digitalizare reuşind să urce într-un an la nivelul la care în ritmul anterior de dezvoltare ar fi durat poate chiar şi cinci ani. Cu toate acestea însă, România va continua probabil să fie pe ultimele locuri în cadrul Uniunii Europene la utilizarea tehnologiei, în condiţiile în care decalajul faţă de alte state membre rămâne unul semnificativ. Mai exact, România s-a situat în 2019 pe locul 26 din cele 28 de state membre ale Uniunii Europene în ceea ce priveşte nivelul dezvoltării economiei şi societăţii digitale, potrivit indicelui DESI 2020 realizat pe baza datelor din anul precedent. Şi în anii anteriori – DESI 2019 şi DESI 2018 România s-a clasat pe acelaşi loc - 26 din 28. Declanşarea pandemiei şi a crizei aferente a pus o presiune enormă pe tot ceea ce înseamnă infrastructura de comunicaţii fixe şi mobile, reţelistică, echipamente de stocare, soluţii software pentru munca la distanţă şi soluţii software de securitate cibernetică. Practic, toate companiile care nu erau pregătite digital pentru munca de la distanţă, prezenţă online şi comerţ electronic, au fost nevoite să investească în astfel de soluţii, accelerând procesele interne de transformare digitală. Tehnologia a fost de altfel gura de oxigen şi printre singurele opţiuni pentru a supravieţui pe piaţă, în condiţiile în care restricţiile impuse pentru limitarea răspândirii coronavirusului au afectat libera circulaţie şi activităţile sociale. Accelerarea proceselor de digitalizare s-a văzut în toate industriile, fie că vorbim de producţie, distribuţie, retail, agricultură, construcţii, transporturi, HoReCa, instituţii financiare, educaţie, sănătate sau sector public. Deşi pentru fiecare industrie procesul de digitalizare a fost diferit în funcţie de specificul domeniului, tehnologia şi-a adjudecat un rol indispensabil în noua realitate în care trăim. S-a trecut brusc la munca de la distanţă, şcoala online şi la telemedicină, iar în situaţie de criză, instituţiile publice s-au putut mobiliza şi au creat platforme de interacţiune digitală cu publicul. Totodată, multe companii, din domenii diverse au avut nevoie de o serie de soluţii software care să le ajute să îşi gestioneze mai bine businessurile.
https://www.zf.ro/supliment-zf-economia-digitala/radiografia-digitalizarii-romaniei-suntem-abia-la-inceputul-drumului-20037902

Codruţ Săvulescu, senior solution manager, Huawei România: Digitalizarea înseamnă colaborare, nu doar IT şi comunicaţii.
Industria de IT va deveni în curând, din suport de business un generator de business
„Dacă ne uităm în spate, digitalizarea seamănă cu electrificarea. Şi atunci nu s-au pierdut joburi, lucrătorii de atunci au devenit electricieni şi au schimbat puţin profilul, atât. Trebuie să mergem mai departe şi să nu ne fie frică să învăţăm.“ Procesul de digitalizare are la bază două elemente: colaborarea şi inovaţia, iar transformarea digitală începe cu accelerarea inovaţiei, adică a procesului de dezvoltare de noi produse şi servicii, de către jucători activi în orice domeniu, consideră Codruţ Săvulescu, senior solution manager în cadrul Huawei România,  prezent în cadrul evenimentului online „Conectăm România. Cum transformăm şi dezvoltăm economia României prin digitalizare şi conectare?“, organizat de ZF în parteneriat cu Huawei România. „Digitalizarea înseamnă colaborare, nu doar IT&C.  IT-ul şi comunicaţiile se transformă datorită digitalizării, iar industria de IT va deveni în curând din suport de business un generator de business. Digitalizarea este o revoluţie care generează inovaţie, iar inovaţia e modul în care inventăm produse noi pentru clienţii noştri, indiferent de industrie. Deci, prima dată trebuie să generăm inovaţia, pe care trebuie să o integrăm în interacţiunile noastre, chiar şi în modul în care dezvoltăm noi produse şi servicii“, a spus Codruţ Săvulescu.
https://www.zf.ro/supliment-zf-economia-digitala/codrut-savulescu-senior-solution-manager-huawei-romania-20037906

Care este valoarea acţiunilor deţinute de Daniel Dines la UiPath: 1 mld. dolari sau 5 mld. dolari?
Care sunt ceilalţi acţionari din spatele producătorului de roboţi software pornit dintr-un apartament din Bucureşti şi care acum împânzesc lumea
Prospectul publicat de UiPath în vederea listării pe Bursa din New York include detalii şi despre structura acţionariatului pentru cel mai valoros start-up tech care a pornit vreodată din România, inclusiv despre deţinerile lui Daniel Dines, cofondator şi CEO al producătorului de roboţi software. Dines deţine, potrivit sursei citate, 27 de milioane de acţiuni clasa A, sau 6,6% din total, titluri care, la un preţ de 50 de dolari - ţinta maximă menţionată de companie pentru oferta de listare pe Bursa din New York, au o valoare de aproximativ 1,3 mld. dolari.
De asemenea, Dines mai deţine şi 82,4 milioane de acţiuni clasa B. Luând în calcul acelaşi preţ maxim anunţat de companie în cadrul IPO-ului, rezultă o valoare de 4,1 mld. dolari.
Daniel Dines va avea după listare aproape 90% din drepturile de vot din companie, ceea ce înseamnă că el va decide în continuare în ce direcţie va merge compania, arată prospectul de listare.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/valoarea-actiunilor-detinute-daniel-dines-uipath-1-mld-dolari-5-mld-20038896

BBC Earth difuzează de luni, 12 aprilie, cele mai noi episoade ale documentarului „Adevărul despre…”
Pe 12, 19 și 26 aprilie, BBC Earth a programat trei episoade noi ale producției BBC: „Adevărul despre sportul acasă', „Adevărul despre îmbunătățirea sănătății mintale', respectiv „Adevărul despre stimularea sistemului imunitar'. Serialul documentar, produs de BBC, „Adevărul despre…', pune lupa pe cele mai obișnuite lucruri cu care ne confruntăm zi de zi și, cu ajutorul experților în domeniu, încearcă să discearnă adevărul de fabulațiile care se dezvoltă în jurul acestuia. Aveți mai jos cele trei episoade noi și detalii despre acestea.
https://tvmania.ro/bbc-earth-difuzeaza-cele-mai-noi-episoade-ale-documentarului-adevarul-despre-289118.html

Serialul „Străina”, cu Caitriona Balfe și Sam Heughan, revine pe micile ecrane. Unde îl putem vedea
În timp ce anul acesta este așteptată premiera sezonului al șaselea, serialul „Străina', în original „Outlander' (2014), va fi reluat de la primul sezon pe AXN White. Astfel, primul sezon din „Străina', cu Caitriona Balfe, Sam Heughan, Graham McTavish, va fi pe AXN White din 12 aprilie, cu episoade duble, de luni până vineri, de la ora 22.30, iar sezonul al doilea va intra din 22 aprilie, de luni până vineri, de la ora 22.10. Ecranizarea popularei serii de romane „Outlander', scrisă de Diana Gabaldon și apărută și la noi, la Editura Nemira, urmărește povestea lui Claire Randall (Caitriona Balfe), o asistentă medicală, proaspăt căsătorită cu Frank Randall (Tobias Menzies), istoric din timpul celui de-al Doilea Război Mondial. Aflată într-o excursie în Scoția, ea ajunge să călătoreacă în timp, din 1945 până în 1743. În această lume necunoscută, viața îi este pusă în pericol încă din prima clipă și este forțată să se căsătorească cu Jamie Fraser (Sam Heughan), un tânăr ostaș scoțian curajos și romantic. Însă adevărata dramă a lui Claire începe atunci când este prinsă între două povești de dragoste cu doi bărbați complet diferiți, din lumi ireconciliabile.
https://tvmania.ro/serialul-straina-revine-pe-micile-ecrane-unde-il-putem-vedea-289121.html

Premiile Oscar 2021: Ce filme au șanse la trofeul pentru „cea mai bună peliculă”
Drumul spre gala Oscar 2021, care va avea loc peste două săptămâni, e presărat cu ceremonii de premiere, mai mari sau mai mici. Weekendul trecut, s-au decernat premiile BAFTA și Directors Guild of America (ale asociației regizorilor americani), iar trofeele atribuite pot fi un indicator pentru care dintre cele șapte filme nominalizate la Oscar la „cea mai bună peliculă' are șanse să câștige. Mai sunt două săptămâni până la gala Oscar 2021, care va avea loc pe 25 aprilie (pe 26 aprilie dimineața devreme, la noi) și unde vom avea și noi, românii, pentru prima dată în istorie, un candidat în concurs – e vorba de „Colectiv', documentarul dublu nominalizat al lui Alexander Nanau. La categoria „cea mai bună peliculă' sunt nominalizate șapte filme, ale căror șanse la râvnita statuetă au fost iar analizate de specialiști, după ce weekendul trecut s-au decernat alte premii importante ale industriei, Premiile BAFTA, ale cinematografiei britanice, și Premiile Asociației Regizorilor Americani (DGA – Directors Guild of America).
https://tvmania.ro/premiile-oscar-2021-ce-filme-au-sanse-la-trofeul-pentru-cea-mai-buna-pelicula-289221.html

BBC a primit 100.000 de reclamaţii după modificarea programului în urma decesului prinţului Philip
BBC a primit 100.000 de reclamaţii din partea telespectatorilor după modificarea programului în urma decesului prinţului Philip. Reţeaua de televiziune şi-a schimbat complet programul de vineri, 9 aprilie, pentru a acoperi acest subiect. „EastEnders” şi finala „MasterChef” au fost înlocuite de programe de ştiri, iar emisia BBC Four a fost complet suspendată. BBC a transmis: „Suntem mândri de modul în care am reflectat subiectul şi de rolul pe care îl jucăm în momente de importanţă naţională”. Reţeaua a refuzat să confirme numărul de plângeri primite. The Sun a scris că este vorba despre 100.000. Cifrele urmează să fie incluse în buletinul bilunar care apare joi. Dacă este vorba despre 100.000, acesta va fi cel mai mare număr de reclamaţii primit pentru grilă în istoria BBC. Alte programe care au atras numeroase reclamaţii pentru BBC sunt transmisiunea „Jerry Springer: The Opera”, cu 63.000, în 2015, şi farsa telefonică făcute de Russell Brand actorului Andrew Sachs, cu 42.000 de reclamaţii, în 2008. Nu doar BBC şi-a modificat programul pentru a aborda decesul prinţului Philip. ITV şi Channel 4 au prezentat de asemenea extinse programe de ştiri. Mulţi telespectatori au renunţat să mai urmărească programele. Audienţa de vineri seară a ITV a scăzut cu 60%, faţă de săptămâna anterioară. Audienţa BBC One a scăzut cu 6%, în timp ce cea a BBC Two a pierdut două treimi.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/bbc-primit-100000-reclamatii-modificarea-programului-urma-decesului-printului-philip-1_607533b95163ec4271e5428d/index.html

Vine Paştele, vine şi „tradiţionalul” Iisus din Nazareth. Va fi în trei părţi, la Antena 1
Tradiţia continuă. Antena 1 aduce şi în acest an Iisus din Nazareth, „tradiţionalul” film de Paşte. Faţă de anul trecut, drama va fi programată în trei parţi. Mai exact, va fi dat în trei zile de vineri, astfel: - Prima parte este vineri, 16 aprilie, de la ora 20:30, - A doua parte va fi vineri, 23 aprilie, de la ora 20:30, - Ultima parte se vede în Vinerea Mare, pe 30 aprilie, tot de la ora 20:30. Filmul, realizat de regizorul italian Franco Zeffirelli, prezintă viaţa, moartea şi învierea lui Iisus din Nazaret, aşa cum sunt ele prezentate de Noul Testament. Este un film realizat la cererea Papei Paul al VI-lea. De când există studiile de audienţă, seria a lipsit de pe TV doar trei ani, în 2006, 2009 şi în 2014. În rest, producţia a fost împărţită între TVR 1, TVR 2, iar din 2007 a trecut la Pro TV. În 2017 a Antena 1 a început să-l difuzeze.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/iisus-din-nazareth-antena-1-paste-2021-20113846

Alex Dima şi alţi trei oameni de la „România, te iubesc!”, mentori pentru studenţii la jurnalism. Concurs de jurnalism cu Deutsche Welle
Începe MoJo Arena, un concurs pentru studenţii la jurnalism. Participanţii vor fi mentoraţi şi jurizaţi de jurnalişti cu experienţă din ţara noastră. Printre mentorii concursului organizat de FJSC şi Deutsche Welle se numără patru oameni din echipa „România, te iubesc!” – Alex Dima, Cosmin Savu, Rareş Năstase şi Paul Angelescu, Alina Păduraru de la Recorder, dar şi trei jurnalişti care au lucrat ani de zile la Deutsche Welle International. Juriul competiţiei de „Mobile Journalism” este format din oameni precum Alice Iacobescu (Europa FM), Tudor Muşat (Europa FM/B1 TV) şi Sanda Nicola. Concursul începe, oficial, astăzi. Se va trage la sorţi ordinea în care echipele vor intra în concurs, după ce în prealabil au avut loc înscrieri. Echipele selecţionate, formate din doi studenţi, vor avea fiecare câte un mentor cu care vor lucra la produsul final pe baza ideii propuse la înscriere.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/mojo-concurs-studenti-jurnalism-20112373

România TV, ce burtieră! Pentru cine era apelativul? "Aşa ceva nu s-a mai pomenit!"
BURTIERĂ LA MINUT. O burtieră care nu are nevoie de prea multe comentarii de la România TV. Postul de ştiri a dat-o pe post. "Ticăloşilor, fiţi pe recepţie! Vine nucleara!", anunţa postul de ştiri, într-o burtieră. Urma o alta "Aşa ceva nu s-a mai pomenit în România" Pentru cine era apelativul? O altă burtieră explicativă nu exista. Doar alte câteva cu "Dezvăluiri cutremurătoare" şi cu "propaganda rezist". De altfel, "reziştii" sunt una dintre temele principale de atac ale postului TV.
https://www.paginademedia.ro/derapaj/romania-tv-burtiera-20112245

VIDEO. Seară la TV de ştiri: Bă', boilor! Bă', handicapaţilor! Dana Budeanu, show la România TV: „Îi tăiam pe toţi. Să pui tu mâna pe mama mea? Să o arunci în groapă?”
Ce ştiri, informaţii şi talk-show-uri dau posturile de "ştiri" seara? Bă' boilor! Bă', nesimţiţilor! Bă, handicapaţilor!  Când CNA-ul „doarme”, televiziunile îşi fac de cap. O nouă "reprezentaţie" a Danei Budeanu s-a văzut aseară la România TV, în emisiunea lui Victor Ciutacu - „Punctul Culminant”. În "stilul" propriu, cu multe acuzaţii, cu lacrimi chiar şi, din abundenţă, cu apelativul "Bă!". A doua parte a emisiunii s-a lăsat şi lu lacrimi. În a doua parte a emisiunii s-a început cu un material video în care anumiţi oameni îşi plângeau morţii de Covid-19, în curtea unui spital, iar maşina mortuară se pregătea să îi ridice şi să îi ducă direct la groapă. Moment în care pe postul "de ştiri" Dana Budeanu care a început să plângă în direct. După ce s-a calmat, Budeanu şi-a început un discurs în "stilul" propriu, cu multe derapaje. Ea a acuzat biserica pentru că a permis aceste „practici” ale autorităţilor.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/dana-budeanu-derapaj-romania-tv-20107339

AUDIENŢE. Românii au talent şi Survivor, cele mai urmărite show-uri în seara cu cazul de la Spitalul Foişor. Fără Burlacul, Antena 1 a stat mai bine
Milioane de români s-au uitat la TV, vineri seara. Românii au talent şi Survivor au fost cele mai urmărite programe, într-o seară cu cazul de la Spitalul Foişor, mediatizat intens de posturile de ştiri. Pro TV a fost ceva mai sus în clasament, faţă de Kanal D, dar ambele posturi au trecut, în medie, de două milioane de telespectatori din toată ţara.  Fără Burlacul, Antena 1 a avut cifre în creştere comparativ cu săptămâna trecută. Aseară a difuzat filmul Contele de Monte Cristo în locul emisiunii Burlacul, care a fost mutată joia după ora 23:00. Pe de altă parte, staţiile de ştiri au avut audienţe că într-o seară normală, deşi subiectul - cazul de la Foişor - a fost unul neobişnuit. Reamintim că, aseară, echipele posturilor TV au transmis live de la Spitalul Foişor din Capitală unde bolnavii erau evacuaţi din unitatea medicală transformată pe repede înainte în spital suport Covid-19.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-romanii-au-talent-9-aprilie-foisor-20108817

AUDIENŢE. Sâmbătă e seara Survivor. Kanal D, liderul serii. Antena 1 şi Pro TV au „luptat” pentru locul doi
Audienţe. Survivor rămâne „regele” serilor de sâmbătă. Kanal D a dat programul serii, în timp ce Antena 1 cu Te cunosc de undeva şi Pro TV cu filmele s-au „luptat” pentru locul secund. Detalii, în continuare: Kanal D bifează încă o seară de sâmbătă pe primul loc, cu show-ul Survivor. Emisiunea prezentată de Daniel Pavel a câştigat pe toate segmentele de public, pe intervalul celor patru ore de difuzare. Mai bine de 1,8 milioane de români s-au uitat la nivel naţional. Pro TV a început seara pe primul loc cu ştirile, dar cu filmele „Salt” (2010) şi „Split” (2016) era doar pe trei pe naţional şi urban. Pe comercial a stat ceva mai bine Pro TV - locul secund. Antena 1 a avut audienţe bune în primele două ore de intersecţie cu Survivor. Show-ul Te cunosc de undeva era lider pe urban, dar a pierdut pe în ţară şi pe segmentul tinerilor.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-survivor-te-cunosc-de-undeva-10-aprilie-20110398

Site-ul Digi24, reclame video pe ştirile LIVE. Urmează Digisport
Transmisiunile live de pe site-urile Digi vor conţine şi reclame. Site-urile şi aplicaţiile Digi24, Digi Sport şi Digi Online vor aborda un nou format al reclamelor, în colaborare cu Google. Practic, vom vedea reclame pe sitr-ul televiziunii de ştiri şi pe clipurile video date în direct. Deocamdată, soluţia este implementată pe Digi24.ro şi urmează Digisport. Practiv, site-ul digi24.ro (variantele desktop şi mobile) va folosi formatul Dynamic Ad Insertion (DAI), care va permite difuzarea reclamelor/ad-urilor de tip video în clipurile video live pe site-urile publisherilor. De asemenea, această nouă tehnologie permite difuzarea reclamelor targetate către fiecare utilizator pentru întreg conţinutul şi pentru toate dispozitivele.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/reclame-personalizate-digi-20111991

AUDIENŢE. Pro TV, lider cu un reportaj al Paulei Herlo. România, te iubesc, cifre mai mici decât săptămâna trecută
Audienţe. „Pandemia pararelă”, o nouă anchetă marca România, te iubesc. Pro TV a fost (din nou) lider cu producţia de duminică, însă cu cifre mai mici faţă de săptămână trecută. Un reportaj realizat de jurnalista Paula Herlo despre un spital modular din containere, pentru care autorităţile au plătit peste 10 milioane de euro şi care stă închis, a atras în faţa televizoarelor mai bine de 800.000 de români. Pro TV a câştigat pe toate segmentele de public, dar cu cifre mai mici. De altfel, tendinţa a fost în scădere pentru mai toate posturile TV, în după-amiaza de duminică, 11 aprilie. Principalul urmăritor pentru Pro TV a fost Kanal D. Postul Dogan difuza Ştirile. În schimb, Antena 1 transmitea filmul „Contele de Monte Cristo”.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-romania-te-iubesc-pro-tv-11-aprilie-20112144

Încă o seară bună pentru Survivor. A bătut tot, duminică. Ce audienţe a scos filmul cu BRomania?
AUDIENŢE. Publicul a stat pe Kanal D, duminică seară. În jur de două milioane de oameni s-au uitat, constant, la show-ul Survivor. La concurenţă, Antena 1 a avut Chefi la cuţite, iar Pro TV a avut două filme, dintre care unul fiind Miami Bici - cu BRomania şi Codin Maticiuc. - Kanal D a fost lider incontestabil timp de patru ore, cu Survivor. - Pro TV a condus cu Ştirile, dar după ce a început Survivor a coborât pe doi (în acel moment, pe Pro TV, era filmul Un asasin nemilos). După două ore, când a început Miami Bici, postul din Pache Protopoescu a trecut pe locul trei la oraşe şi în mediul urban. A rămas, totuşi, pe doi la tineri. - Antena 1 a pendulat între locurile doi şi trei pe parcursul întregii seri. Raportat la media emisiunii (20:00-23:10), Chefii au pus Antena 1 pe trei indiferent de interval. A avut un mic avantaj pe intervalul Miami Bici, unde a fost pe doi în ţară şi la oraşe.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-survivor-eliminare-mellina-miami-bici-20112039

ANALIZĂ. Ce public au posturile de ştiri? Bătrân şi puţin educat! Aproape 80% din publicul România TV şi Antena 3 are peste 55 de ani! Digi24, procent bun de studii superioare
Public bătrân pe posturile de ştiri. Aproape 80% dintre telespectatorii Antena 3 şi România TV au peste 55 de ani. Digi 24 stă ceva mai bine (în jur de jumătate din public). Digi plusează şi la capitolul studii superioare (jumătate din public), urmat de B1. La polul opus, ca studii, sunt TVR 1 şi, la coadă, România TV (sub 20% au studii superioare). O analiză pe primele luni din 2021, făcută de Petre Barbu în Libertatea. - Antena 3 are cea mai mare pondere a telespectatori de peste 55 de ani în prime-time: 81,2%. În clasament urmează Realitatea Plus (78%), România TV (77,4%), B1 TV (72,6%), Digi24 (55%). - Ponderea TVR-ului de telespectatori de peste 55 de ani este de 61%. - 58,5% dintre persoanele cu vârsta de peste 65 de ani se uită la Antena 3. La România TV sunt 54,7%. - Digi 24 şi TVR 1 sunt la polul opus. Postul RCS-RDS are doar 30,2% public bătrân, iar Televiziunea Publică 39,8%. - 1 din 200 de telespectatori ai Realitatea Plus are între 18 şi 24 de ani. - Ponderea tinerilor (18-24 de ani) pentru televiziunile de ştiri este următoarea: România TV - 2%, TVR 1 - 2%, Digi24 - 1,7%, Antena 3 - 1%, B1 TV - 1%, Realitatea Plus - 0,4%. - Digi24 are cel mai numeros public cu studii superioare - 52% (92.000 de telespectatori pe minut). În clasament urmează: B1 TV - 40,7%, Realitatea Plus - 35,6%, Antena 3 - 28,2%, TVR 1 - 24,8%, România TV - 18,3%. - România TV are, în schimb, cei mai mulţi telespectatori cu studii medii (liceu) - 55,6%.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/ce-public-au-televiziunile-de-stiri-din-romania-20112458

Europa și America de Sud au depășit America de Nord în ceea ce privește consumul de televiziune
Europa și America de Sud au depășit, anul trecut, America de Nord în ceea ce privește consumul de televiziune, potrivit unui studiu realizat de Glance (Global Audience & Content Evolution), citat de Variety. Frédéric Vaulpré, vicepreședinte al Glance, a declarat la MipTV: „La nivel global, vedeți că, din 1982, consumul TV a rămas foarte stabil. Diferența vine de la diferite regiuni. Ce este surprinzător este să vedem că acum regiunea numărul unu în ceea ce privește consumul de TV este Europa, urmată de America de Sud”, scrie News.ro. În medie, la nivel global, consumul zilnic de TV era de 2 ore și 54 de minute, potrivit cercetării Glance, ceea ce înseamnă o creștere cu 6 minute față de media pe anul 2019. Interesant este că timpul mediu petrecut de adulții tineri în fața televizoarelor a crescut cu 2 minute față de anul anterior. Rămâne de văzut dacă această creștere se va menține odată ce restricțiile luate în contextul pandemiei vor fi relaxate. Europa este regiunea unde a fost înregistrată cea mai mare creștere (în medie, 15 minute pe zi), în timp ce America de Nord a cunoscut o scădere (cu 8 minutes, în medie) față de 2019. Totuși, SUA au înregistrat o creștere de 10% în aprilie 2020, când au fost aplicate și primele măsuri de distanțare socială.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/europa-si-america-de-sud-au-depasit-america-de-nord-in-ceea-ce-priveste-consumul-de-televiziune-20112446

Un grup media apropiat puterii din Ungaria obține frecvența unui radio independent
Un post de radio independent din Ungaria, obligat să-și înceteze emisia în februarie, a anunțat că vechea sa frecvență a fost atribuită unui post de radio aparținând unui grup apropiat al premierului Viktor Orban, notează AFP. Klubradio, ale cărui informații și dezbateri sunt deseori critice față de guvern, transmite online din februarie, după ce i s-a refuzat apelul pentru a-și păstra licența de utilizare, scrie Agerpres. Comisia Europeană și Statele Unite au denunțat cu acea ocazie un nou atac asupra libertății presei în Ungaria. Autoritatea de reglementare media din Ungaria, NMHH, a afirmat în septembrie că Klubradio nu a respectat regulile administrative pentru reînnoirea licențelor. La 30 martie, a atribuit frecvența 92.9 FM Spirit FM, care aparține unui grup media apropiat de Viktor Orban.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/vecini/un-grup-media-apropiat-puterii-din-ungaria-obtine-frecventa-unui-radio-independent-20111615

Reţeaua Vodafone este 100% verde, fiind alimentată integral din surse de energie regenerabile
Toată energia electrică necesară desfăşurării operaţiunilor Vodafone România provine din surse regenerabile, începând din 1 aprilie 2020, a anunţat luni compania. Potrivit unui comunicat remis luni AGERPRES, alături de Vodafone Group, compania şi-a asumat reducerea amprentei directe de carbon la 50% până în 2025 şi în proporţie de 100% până în 2030. „Începând cu 1 aprilie 2020, ca urmare a renegocierii contractelor cu furnizorii de electricitate, compania s-a asigurat că toată energia electrică necesară operaţiunilor sale, inclusiv energia electrică consumată în spaţii închiriate, provine din surse regenerabile”, se menţionează în comunicat. În plus, în anul 2019 Vodafone România a demarat acţiunea de instalare de panouri fotovoltaice pe locaţiile sale şi explorează, în prezent, utilizarea instalaţiilor eoliene cu scopul de a genera energie verde prin investiţi proprii, pe lângă achiziţionarea de energie exclusiv din surse regenerabile.
https://www.economica.net/reteaua-vodafone-este-100-verde-fiind-alimentata-integral-din-surse-de-energie-regenerabile_504213.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL