×

Programe TV -- Data și ora publicării: 14.04.2021 18:46:59

Eurosport aduce formate noi, conținut exclusiv și un nou imn olimpic în pregătirea Tokyo 2020



Eurosport este Gazda Jocurilor Olimpice în Europa. „Față în față” și „Poveștile olimpice” sunt noile formate de emisiuni. Noul imn olimpic este compus de câștigătorul de Oscar Steven Price. Andrew Georgiou: „Formatele și seriile noastre noi și exclusive reprezintă doar începutul. Abia așteptăm să spunem poveștile olimpice care contează”.

București (MEDIA EXPRES) / 14 apr 2021 / Eurosport lansează o serie nouă de formate originale, precum și noul imn care va acompania Jocurile Olimpice din această vară. Drumul spre Tokyo se apropie de final pentru milioane de fani ai sportului din Europa, Jocurile începând pe 23 iulie, peste exact 100 de zile.

Eurosport este Gazda Jocurilor Olimpice în Europa, oferind acces la fiecare moment, fiecare medalie și fiecare erou olimpic în direct și la cerere, pentru ca fanii să aibă o experiență personalizată Tokyo 2020. Acoperirea localizată a Jocurilor face ca fanii să fie mai aproape ca oricând de eroii lor naționali.

Andrew Georgiou, Președintele Eurosport and Global Sports Rights & Sports Marketing Services, a declarat: „Nimic nu unește lumea precum Jocurilor Olimpice. Într-un moment în care toate comunitățile noastre caută speranța, Jocurile din această vară vor fi unele dintre cele mai relevante din istoria recentă, reprezentând o sărbătoare mult-așteptată a umanității și a rezistenței.”

„Pe măsură ce ne apropiem de Tokyo, aducem cele mai importante povești de la Jocurile Olimpice, cele care contează cu adevărat. Acestea se vor evidenția prin formatele și seriile noi și exclusive, prin care sperăm să aducem fiecare fan mai aproape de eroii săi.”

Completând seria Trailblazers („Deschizătorii de drumuri”) lansată în februarie, Eurosport 1 va găzdui pe 14 aprilie – cu 100 de zile rămase până la Jocurile Olimpice – o seară specială de programe.

„Head to Head” („Față în față”) va aduce experții Eurosport alături pentru a compara și a pune în contrast unii dintre sportivii legendari ai erei olimpice. Seria de opt episoade debutează pe 14 aprilie cu două dezbateri care sunt centrate pe Usain Bolt și Carl Lewis, dar și pe Mark Spitz și Michael Phelps, pentru a determina care sunt cei mai mari sportivi ai disciplinei lor.

Viitoarele episoade vor pune față în față legendele tenisului Steffi Graf și Serena Williams, precum și alergătorii Mo Farah și Haile Gebrselassie sau pe Jackie Joyner-Kersee și Jessica Ennis-Hill.
Seria originală Eurosport Olympic Stories („Poveștile olimpice”) va putea fi vizionată tot începând de pe 14 aprilie și va urmări momentele definitorii care au intrat în istoria Jocurilor Olimpice. Un al treilea format nou va fi dezvăluit la mijlocul lunii următoare, cu Nadia Comăneci una din marile sportive în prim-plan.

Planul de conținut Eurosport este completat de articole și clipuri video publicate pe platformele digitale și rețelele sociale, printre care un articol și un video exclusiv în care Nadia Comăneci explică ce reprezintă pentru ea Jocurile Olimpice. Alte personalități ale sportului românesc din trecut și din prezent, precum Ana Maria Brânză, Simona Halep, Alex Pașcanu, Marian Drăgulescu și Ivan Patzaichin, vor avea la rândul lor un articol dedicat pe eurosport.ro.

Odată cu borna celor 100 de zile până la Jocurile Olimpice de pe 14 aprilie, televiziunea difuzează în primă audiție imnul olimpic produs exclusiv pentru Discovery.

Steven Price, compozitor câștigător de Oscar și renumit pentru filme precum „Lord of the Rings” și „Suicide Squad”, a colaborat cu Orchestra Simfonică din Londra, recunoscută drept cea mai importantă orchestră de coloane sonore, pentru a înregistra un imn de patru minute la celebrele studiouri Abbey Road.

Noul imn ilustrează toate emoțiile și momentele pe care sportivii și fanii le vor trăi de-a lungul Jocurilor și va fi folosit de către Discovery și Eurosport inclusiv la viitoarele ediții ale Jocurilor Olimpice; Beijing 2022 și Paris 2024.

Programul special cu 100 de zile înaintea Jocurilor Olimpice (14 aprilie – Eurosport 1):
21:00 Olympic Stories – Big in Japan
22:00 Head to Head, Athletics – Usain Bolt vs Carl Lewis
22:30 Head to Head, Swimming – Michael Phelps vs Mark Spitz
23:00 Trailblazers – Cathy Freeman

Drept Gazda Jocurilor Olimpice în Europa, Eurosport va acoperi 339 de competiții desfășurate în cadrul a 33 de sporturi diferite, online, pe dispozitive mobile și la TV.

Studioul virtual Eurosport Cube, folosit în premieră la Jocurile Olimpice de Iarnă PyeongChang 2018 și în acoperirea celor mai recente turnee de Grand Slam din tenis – la US Open, Roland-Garros, precum și anul acesta la Australian Open, va fi folosit de-a lungul Tokyo 2020.

Discovery și Eurosport vor fi mai mult decât un difuzor, conectându-se cultural de Tokyo 2020. Construind pe fundația identității de brand Eurosport Tokyo 2020, Discovery și Eurosport au creat și un limbaj vizual unic, cu o iconografie sportivă care dramatizează și leagă sportul și cultura.

Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) este lider mondial în divertismentul inspirat din realitate, furnizând conținut care inspiră, informează și delectează o audiență de fani pasionați din întreaga lume. Cu peste 8.000 de ore de conținut original anual, disponibil în 220 de teritorii și 50 de limbi, Discovery este liderul unor genuri TV îndrăgite în toată lumea, puse la dispoziția fanilor pe toate ecranele, prin: portofoliul de aplicații GO; servicii de streaming pentru consumatori, cum ar fi discovery+, Food Network Kitchen și Motor Trend OnDemand; conținutul digital al grupului Nine Media; un parteneriat ce dezvoltă conținut inspirat din realitate și despre istoria naturii cu BBC; și un acord strategic cu PGA TOUR pentru a deveni gazda internațională a golfului.

Portofoliul de branduri premium cuprinde Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, ID, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel și viitoarea multi-platformă dezvoltată ca un joint-venture global alături de Chip și Joanna Gaines, Magnolia Network, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în S.U.A., Discovery Kids în America Latină și Eurosport, destinația principală pentru competiții sportive premium, relevante la nivel local, și gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa. Mai multe informații sunt disponibile pe www.corporate.discovery.com și pe platformele sociale @DiscoveryInc.

Eurosport este destinația pentru sport nr. 1 din Europa și dezvoltă puterea sportului prin conținut localizat de la cele mai importante evenimente sportive din lume. Drept Gazda Jocurilor Olimpice în Europa, Discovery aduce Eurosport către discovery+, serviciul de streaming direct către consumator, începând cu o selecție de țări, din 2021. Definite ca Gazdele Ciclismului, ale Tenisului de Mare Șlem și ale Sporturilor de Iarnă, televiziunile Eurosport - Eurosport 1, Eurosport 2 şi Eurosportnews - au în total 246 de milioane de abonați, în 75 de țări din Europa, zona Asia-Pacific, Africa şi Orientul Mijlociu.

Eurosport.com este website-ul de știri de sport nr.1 al Europei, cu o medie de 30 milioane de vizitatori unici pe lună. Eurosport Events este divizia specializată în administrarea şi promovarea evenimentelor sportive internaționale. Pentru mai multe informații, vizitați corporate.eurosport.com. 
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL