×

Revista presei -- Data și ora publicării: 15.04.2021 15:04:09

REVISTA PRESEI / 15 apr 2021 /




PPF Real Estate, noul proprietar al Pro TV - planurile după decesul miliardarului Kellner
Exclusiv: Cine se uită la Pro TV în prime-time? (profilul telespectatorilor la nivel național)
Cine se uită la Antena 1 în prime-time? (profilul telespectatorilor la nivel național)
Premieră: BRAT publică rezultatele Studiului de Audiență OUTDOOR
Justiția USR: CSM cumpără reclamă de 9.028.800 lei!
Serialul „Las Fierbinţi”, urmărit marţi seară de mai mult de 2 milioane de telespectatori
Emisiunea "Darul cărţii" revine din 19 aprilie la Prima TV
Un documentar inedit despre Chadwick Boseman va fi difuzat o lună de Netflix
Un serial de televiziune despre Audrey Hepburn, în pregătire
One World România 2021: Femei în pragul egalităţii de gen, focusul ediţiei a 14-a
Telekom Banking a digitalizat integral procesul de înregistrare în platforma de tranzacţionare Schimb Valutar Online dezvoltată de Telekom România şi Alior Bank
Piaţa de electro-IT a ajuns la un pas de 4 miliarde de euro în pandemie după o creştere de 12,5%. În primele două luni din 2021 avansul s-a dublat la peste 25%
Sex, spioni și minciuni! Miniseria BBC „Procesul Christinei Keeler” începe la Epic Drama
Ceausescu și „El Comandante”. Noi episoade „Adevăruri despre trecut” la TVR 1
Antena 1 difuzează mini seria „Iisus din Nazareth”, produsă de Franco Zeffirelli
Iuliana Tudor revine cu noi ediții „Vedeta populară”. Când începe sezonul 6 la TVR 1 și ce noutăți adduce
Mugur Mihăescu revine pe TV. Va avea o emisiune la televiziunea lui Pandele
ANIVERSARE. PROFM face 28 de ani de la prima emisie. Moisescu, Esca, Selly, Măruţă, printre invitaţii speciali
O campanie Telekom, premiu la un festival internaţional. Despre pericolele online la care sunt expuşi copiii


PPF Real Estate, noul proprietar al Pro TV - planurile după decesul miliardarului Kellner
Fondul de investiții ceh PPF Real Estate, care deține și televiziunea Pro TV, urmărește achiziții suplimentare în zona de telecomunicații, dar și în sectorul mass-media, scrie Broadband TV News. Ladislav Bartonicek, cel care a preluat atribuțiile lui Petr Kellner după decesul acestuia într-un accident de elicopter, a spus că vede oportunități excelente de a cumpăra companii europene de telecomunicații, arată Pagina de media. Ladislav Bartonic a mai spus că vrea să ofere mai multe servicii de televiziune cu plată (pay-TV) și, în prezent, există discuții despre cum să asocieze platformele O2 TV și Voyo (care există și în România), astfel încât să se completeze reciproc. „Vrem să oferim clienților o gamă largă de servicii care au legătură cu zona telecomunicații. Televiziunea face parte din aceste planuri. CME este capabil să producă conținut pe care suntem capabili să îl folosim. Avem deja o mare putere de cumpărare pentru conținut suplimentar, pe care să îl putem oferi clienților”, a mai spus Bartonicek citat de Broadband TV News.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/ppf-real-estate-noul-proprietar-al-pro-tv-planurile-dupa-decesul-miliardarului-kellner-20115572

Exclusiv: Cine se uită la Pro TV în prime-time? (profilul telespectatorilor la nivel național)
În primele trei luni ale acestui an, Pro TV a avut în prime-time (orele 19:00 – 24:00) o audiență medie de 1.480.000 de telespectatori pe minut, la nivel național. Pro TV este televiziunea cu cea mai mare audiență de pe piața TV din România. Cifra de 1.480.000 înseamnă numărul estimat de români care au urmărit, în fiecare minut din prime-time, în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2021, la nivel național, programele difuzate de Pro TV, conform măsurătorilor Kantar Media. Această audiență medie este mai redusă cu 36.000 de persoane față de cea înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut (începutul pandemiei). În funcție de vârstă, cea mai mare pondere din audiența Pro TV este deținută de telespectatorii cu vârste între 45 și 54 de ani: 25%. Cifra procentuală pe acest segment este mai mare decât la Antena 1 (21,2%) și Kanal D (18%). Segmentele de public cu vârste între 35 și 45 de ani și 55 – 64 de ani sunt prezente în proporție de 18,7%, respectiv 18,2%. Pe ambele segmente, cifrele Pro TV sunt mai mari decât la concurenții săi, Antena 1 și Kanal D, o dovadă că publicul Pro TV a început să îmbătrânească. Pe targetul „peste 65 de ani”, Pro TV are o pondere de 19,1%, mai redusă decât la Antena 1 (22,2%), respectiv Kanal D (25,7%). Circa 4% din audiența Pro TV, în perioada analizată, este reprezentată de tineri cu vârste între 18 și 24 de ani, un procent puțin mai mic decât la Antena 1 (5,5%) și Kanal D (5,5%).
https://www.forbes.ro/exclusiv-cine-se-uita-la-pro-tv-prime-time-profilul-telespectatorilor-la-nivel-national-211097

Cine se uită la Antena 1 în prime-time? (profilul telespectatorilor la nivel național)
În intervalul orar de maximă audiență (orele 19:00 – 24:00), Antena 1 a înregistrat o audiență medie de 1.055.000 telespectatori pe minut, la nivel național, în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2021. Este a treia audiență de pe piața TV, după Pro TV (1.480.000) și Kanal D (1.414.000). Audiența Antena 1 în prime time, în intervalul 1 ianuarie – 31 martie 2021, este mai mică cu 29.000 de telespectatori față de cea înregistrată în aceeași perioadă a anului 2020. Este o scădere moderată la nivel național. Cei mai mulți telespectatori ai programelor Antena 1 provin din segmentul de vârstă 45 – 54 de ani: 21,2%. Este un procent mai mic decât cel înregistrat la Pro TV (25%), dar mai mare decât la Kanal D (18%). Targetul 25 – 34 de ani la Antena 1 are o pondere de 9,3% din audiență, în timp ce la Pro TV acesta este de 8,5%, iar la Kanal D de 10,3%. Grupul cu vârste între 18 și 24 de ani este de 5,5% la Antena 1, față de Pro TV cu 4%, dar la egalitate cu Kanal D (5,5%). Telespectatorii cu vârste între 12 și 17 ani au o cotă de 4,4% comparativ cu 2,5% cât are Pro TV. Targetul „peste 65%” are la Antena 1 o cifră procentuală de 22,3%, mai mare decât la Pro TV (19%), dar inferioară celei de la Kanal D (25,7%). În funcție de studii, audiența Antena 1 în prime time este dominată de telespectatorii cu studii medii: 53,3%. Persoanele cu studii superioare sunt în proporție de 15,3%, comparativ cu Pro TV (19,7%) și Kanal D (10%). Telespectatorii cu studii primare au o pondere de 28,6%.
https://www.forbes.ro/cine-se-uita-la-antena-1-prime-time-profilul-telespectatorilor-la-nivel-national-211141

Premieră: BRAT publică rezultatele Studiului de Audiență OUTDOOR
Astăzi, 15 aprilie 2021, sunt publicate în premieră rezultatele de audiență ale panourilor publicitare obținute prin realizarea Studiului de Audiență OOH (SAO). Studiul de Audientță OOH (SAO) se derulează în cadrul BRAT prin participarea a 9 companii de panotaj și 13 agenții de media, măsurând audiența a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orașe ale României. Metodologia utilizată în realizarea studiului a fost selectată pe baza experienței relevante la nivel internațional si a ghidurilor ESOMAR în domeniu. Studiul se bazează pe trei componente esențiale: studiul de mobilitate și modelarea călătoriilor pe baza datelor de trafic obținute din imagini satelitare, inventarierea panourilor și analiza vizibilității acestora, calculul indicatorilor de audiență și planificare media. Fiecare etapă este realizată prin cooperare cu diverși parteneri de cercetare și analiză de date, îmbinând competențele companiilor locale specializate în studii de media și colectarea de date, cu experiența companiei CUENDE Informetics in domeniul calibrărilor datelor de trafic, utilizării harților digitale și calculul indicatorilor de adiență specifici panotajului. SAO analizează populația cu vârste între 14 și 74 de ani, rezidentă în cele 11 orașe incluse in studiu, și măsoară numărul de persoane ce văd un panou publicitar, în medie pe săptămână.
https://www.forbes.ro/premiera-brat-publica-rezultatele-studiului-de-audienta-outdoor-211264

Justiția USR: CSM cumpără reclamă de 9.028.800 lei!
Iată că a fost suficientă fluturarea pe sub nasul guvernanților a ”Marii Arestări”, pentru ca liderii liberali să reacționeze ”de îndată”. Astfel că, speriați de posibilitatea ca actuala coaliție de guvernare să se lase inclusiv cu arestări, șefii PNL l-au îndemnat pe Florin Cîțu să facă imediat ceea ce trebuia făcut de mult. Și uite cum premierul a ”spart buboiul” de la Ministerul Sănătății… Ceea ce nu înseamnă însă decât o simplă cosmetizare a ”sinucigașei” alianțe cu useriștii. Adică exact cei care au propriul mod de a conduce țara. Cu înmormântarea românilor dezbrăcați, stropiți cu dezinfectant și în saci de plastic, la Sănătate. Cu directorul METROREX spărgând cu mâna lui, cu ranga, niște chioșcuri amărâte, la Transporturi. Și cu peste 9 milioane de lei alocați la Justiție pentru achiziționarea de ”publicitate” pentru Consiliul Superior al Magistraturii! Asta în timp ce industria HORECA este lăsată să moară, sute de mii de români rămânând astfel pe drumuri. Și cu IMM-urile românești lăsate să agonizeze, ajutoarele de stat promise fiind ele sublime, dar lipsind în realitate cu desăvârșire! Mai mult decât atât, situația nu stă mai pe roze nici măcar la Ministerul Justiției. Acolo unde milioane de dosare zac în spații insalubre de pe la subsoluri inundate și cărate cu cărucioarele metalice, de se pierd jumătate dintre ele. Iar în prea multe instanțe de judecată, tehnica este una depășită de peste un deceniu. Astfel că în lipsa unor computere performante, se merge tot ”pe conspectul de mână”. Drept urmare, în afara veniturilor absolut exorbitante asigurate magistraților care se pot pensiona la 45 de ani, actul de Justiție suferă mai mult decât oricând. Iar în tot acest timp, prioritatea absolută a fostului avocat al lui Radu Mazăre, ajuns ministrul Justiției din partea USR o reprezintă bugetarea sumei de 9.028.800 lei pentru ca să se cumpere reclamă pentru Consiliul Superior al Magistraturii! Asta e Justiția USR! Iar pentru a nu lăsa loc de niciun dubiu, publicăm documentul care demonstrează că, în plină pandemie și în timp ce Guvernul nu este în stare – sau nu îi pasă!- să susțină barem simbolic firmele românești aflate în colaps economic, ”guvernul meu” alocă 9.028.800 lei pentru o campanie publicitară de promovare a activității Consiliului Superior al Magistraturii.
https://www.national.ro/dezvaluiri/justitia-usr-csm-cumpara-reclama-de-9-028-800-lei-718514.html

Serialul „Las Fierbinţi”, urmărit marţi seară de mai mult de 2 milioane de telespectatori
Serialul „Las Fierbinţi” a fost urmărit marţi seară, la Pro TV, de mai mult de 2 milioane de telespectatori, la nivel naţional, potrivit unui comunicat remis News.ro. Episodul „Las Fierbinţi” a fost lider de audienţă şi a înregistrat 11,4 puncte de rating şi 27,7% share pe segmentul de public 21-54 naţional, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziţia a doua a înregistrat 7,8 puncte de rating şi 18,9% share. În acelaşi timp, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 9,7 puncte de rating şi 28,9% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul al doilea a înregistrat 7,1 puncte de rating şi 21,1 share. „Las Fierbinţi” este difuzat în fiecare marţi şi joi, de la ora 20:30.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-las-fierbinti-urmarit-marti-seara-de-mai-mult-de-2-milioane-de-telespectatori-1922402714352021041220115916

Emisiunea "Darul cărţii" revine din 19 aprilie la Prima TV
Prima TV reia din 19 aprilie emisiunea "Darul cărţii", un demers media pentru toţi iubitorii de carte. "Darul cărţii" invită telespectatorii să descopere titluri vechi sau noi, experienţe pe care cititorii de carte sunt invitaţi să le trăiască la Prima TV din 19 aprilie, în fiecare zi. Între 19 aprilie şi 2 mai, "Darul cărţii" invită telespectatorii să călătorească fără restricţii în lumi imaginare, să descopere noi experienţe alături de diferite personalităţi care vor recomanda în fiecare zi o carte. Poetul Mircea Dinescu, criticul literar Tania Radu, scriitorul Bogdan Alexandru Stănescu, bloggerul Iasmina Coman, Mihaela Bilic, Giulia Anghelescu sunt doar câteva nume care recomandă nu numai cărţi ci şi cunoaşterea, evadarea, regăsirea pe care fiecare poveste o poate aduce telespectatorilor. "Darul cărţii" este o pastilă tv, difuzată zilnic timp de câteva minute, care va încânta telespectatorii cu universuri în miniatură în care invitaţii vor răsfoi cărţi într-o atmosferă de sărbătoare a lecturii. De luni până joi de la 14.55; 19:25; 00:00, vineri de la 14:55; 19:25; 00:55, sâmbătă de la orele 10.55; 19:25; 23:55 şi duminică de la 10:55; 19:25, ziua va fi îmbogăţită cu "Darul cărţii".
https://www.news.ro/cultura-media/emisiunea-darul-cartii-revine-din-19-aprilie-la-prima-tv-1922402414552021041420116162

Un documentar inedit despre Chadwick Boseman va fi difuzat o lună de Netflix
Netflix consacră un documentar carierei lui Chadwick Boseman, star în "Black Panther", mort anul trecut de cancer. În prezent, în cursa pentru un premiu Oscar alături de Anthony Hopkins ("The Father"), Boseman a fost apreciat de critică pentru performanţa din "Ma Rainey's Black Bottom" la categoria "cel mai bun actor". Netflix, care produce şi distribuie "Ma Rainey's Black Bottom", va difuza documentarul "Chadwick Bosemna: Portrait of an Artist" începând din 17 aprilie, cu zece zile înainte de ceremonia premiilor Oscar. Acest film, care va fi disponibil 30 de zile pe platformă, va propune o "privire intimistă asupra talentul" starului, şi despre "procesul creativ" pentru a face "lumină în legătură cu prestaţiile sale demne de un cameleon". Viola Davis, care împarte afişul în "Ma Rainey's Black Bottom" cu actorul defunct, Denzel Washington, producătorul acestui film, dar şi cu Spike Lee, regizorului filmului său anterior, "Da 5 Bloods", vor vorbi despre cariera lui Chadwick Boseman. Lungmetrajul "Ma Rainey's Black Bottom" de George C. Wolfe, este bazat pe piesa de teatru a lui August Wilson. Acţiunea are loc în 1927, într-un studio de înregistrări.
https://www.news.ro/entertainment/un-documentar-inedit-despre-chadwick-boseman-va-fi-difuzat-o-luna-de-netflix-video-1922405814002021041420116146

Un serial de televiziune despre Audrey Hepburn, în pregătire
Un serial de televiziune despre actriţa Audrey Hepburn este scris de scenarista şi producătoarea americană Jacqueline Hoyt („The Good Wife”) şi va fi produs de Wildside (Italia), compania din spatele „The Young Pope” şi „L'amica geniale”. Serialul „Audrey” este bazat pe scrierile fiului actriţei, Luca Dotti, şi ale jurnalistului şi romancierului italian Luigi Spinola. Tatăl lui Dotti a fost psihiatrul italian Andrea Dotti, cu care Hepburn a fost căsătorită din 1970 până în 1980. Audrey Hepburn este una dintre cele mai cunoscute figuri ale secolului 20 şi a impresionat prin eleganţă şi farmec în filme ca „Sabrina”, „Roman Holiday”, „Breakfast at Tiffany’s” şi „My Fair Lady”. Viaţa ei însă nu a fost portretizată la nivel global. Jacqueline Hoyt a scris şi produs „CSI”, „The Good Wife”, serialul „The Leftovers” al HBO, şi, cel mai recent, a colaborat cu Barry Jenkins pentru adaptarea pentru Amazon Prime a romanului „The Underground Railroad” al lui Colson Whitehead, premiat cu Pulitzer.
https://www.news.ro/entertainment/un-serial-de-televiziune-despre-audrey-hepburn-in-pregatire-1922405914162021041920116688

One World România 2021: Femei în pragul egalităţii de gen, focusul ediţiei a 14-a
Ediţia de anul acesta a festivalului One World România, care se va desfăşura fizic la Bucureşti între 21 şi 30 mai, şi online între 31 mai şi 6 iunie, va aborda condiţia feminină şi obstacolele care stau încă în calea deplinei sale recunoaşteri. Toate luptele ideologice majore ale secolului al XX-lea au implicat dezvoltări la nivelul mediilor de comunicare în masă, iar mişcarea feministă nu a fost o excepţie. Reprezentantele ei au înţeles că industriile culturale nu aveau de gând să le susţină revendicările, aşa că au experimentat cu limbajul audiovizual în căutarea formelor cele mai potrivite pentru a-şi comunica experienţa şi pentru a-şi promova ideile.
https://www.news.ro/cultura-media/one-world-romania-2021-femei-in-pragul-egalitatii-de-gen-focusul-editiei-a-14-a-1922401515002021041020117454

Telekom Banking a digitalizat integral procesul de înregistrare în platforma de tranzacţionare Schimb Valutar Online dezvoltată de Telekom România şi Alior Bank
Telekom Banking, proiectul financiar dezvoltat în cadrul parteneriatului dintre Telekom Romania şi Alior Bank, sucursala locală a uneia dintre cele mai mari bănci din Polonia, anunţă înregistrarea 100% online în platforma de tranzacţionare Schimb Valutar Online, prin soluţia de verificare a identităţii clienţilor prin video selfie, pe care instituţia a implementat-o la începutul anului şi pentru deschiderea conturilor bancare la distanţă. Totodată, cele două companii au mai anunţat lansarea în piaţă a aplicaţiei de mobil Schimb Valutar Online. “Platforma Schimb Valutar Online oferă clienţilor o experienţă 100% online pentru deschiderea conturilor în valută, pentru tranzacţionare valutară în principalele 10 valute şi, ulterior, pentru utilizarea sumelor rezultate din schimburile valutare, prin efectuarea de transferuri sau operaţiuni cu carduri valutare. Fondurile din conturile deschise prin platforma Schimb Valutar Online sunt garantate în limita a 100.000 euro de Fondul de Garantare a Depozitelor din Polonia”, transmit reprezentanţii celor două instituţii.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/telekom-banking-a-digitalizat-integral-procesul-de-inregistrare-in-20041538

Piaţa de electro-IT a ajuns la un pas de 4 miliarde de euro în pandemie după o creştere de 12,5%. În primele două luni din 2021 avansul s-a dublat la peste 25%
Românii au cheltuit anul trecut 3,9 mld. euro pe frigidere, televizoare, produse IT, echipamente de birou sau aspiratoare, piaţa continuând să crească susţinut în pandemie pe fondul faptului că oamenii au stat mai mult acasă şi au investit în propria locuinţă. Banii care în mod normal mergeau către călătorii, ieşiri în oraş sau modă, au fost redirecţionaţi – cel puţin parţial – către casă. Piaţa de bunuri de folosinţă îndelungată a crescut cu 12,5% în pandemie faţă de anul 2019, conform studiului GfK Pulse România. Spre comparaţie, la debutul pandemiei jucătorii din piaţă mizau pe scăderi de 30-50%. În realitate însă, vânzările s-au apropiat pentru prima dată în istorie de 4 mld. euro şi trendul rămâne ascendent.
https://www.zf.ro/companii/piata-de-electro-it-a-ajuns-la-un-pas-de-4-miliarde-de-euro-in-20041843

Sex, spioni și minciuni! Miniseria BBC „Procesul Christinei Keeler” începe la Epic Drama
Epic Drama difuzează în premieră în România, din 14 aprilie, miniseria britanică de șase episoade „Procesul Christinei Keeler', în original „The Trial of Christine Keeler' (2019), care se inspiră din evenimentele din jurul Afacerii Profumo, din anii 1960. În Londra anului 1962, rămasă fără bani, Christine Keeler (Sophie Cookson), fotomodel cu origini modeste, începe să lucreze din nou prin cabarete.Tânăra Christine și prietena sa Mandy Rice-Davies (Ellie Bamber), pe care medicul Stephen Ward (James Norton), el însuși cu legături în cercurile politice înalte, le prezintă unor bărbați influenți, ajung în atenția poliției și a presei aproape accidental.
https://tvmania.ro/sex-spioni-si-minciuni-miniseria-bbc-procesul-christinei-keeler-incepe-la-epic-drama-289441.html

Ceausescu și „El Comandante”. Noi episoade „Adevăruri despre trecut” la TVR 1
Supraviețuitor a 638 de tentative de asasinat, El Comandante' este deopotrivă privit astăzi ca eliberator și criminal. Care a fost relația Cubei cu România în timpul lui Ceaușescu și Castro aflăm la „Adevăruri despre trecut'. TVR 1 difuzează cele două episoade în 14 şi 21 aprilie, ora 22.00. Seria „Adevăruri despre trecut' continuă cu două noi episoade care ne vor dezvălui adevărata față a celui care a fost una dintre personalitățile istorice ale secolului 20. Fie că îl admiri sau îl detești, Fidel Castro a fost liderul cu cea mai lungă șefie de stat din lume, după cea a reginei Elisabeta. Care a fost relația Cubei cu România și ce puneau la cale Ceaușescu și Castro vom afla în cele două ediții „Adevăruri despre trecut' dedicate acestui subiect şi pe care TVR 1 le va difuza pe 14 şi 21 aprilie, de la ora 22.00.
https://tvmania.ro/ceausescu-si-el-comandante-noi-episoade-adevaruri-despre-trecut-la-tvr-1-289423.html

Antena 1 difuzează mini seria „Iisus din Nazareth”, produsă de Franco Zeffirelli
Începând de mâine, în fiecare vineri, de la 20:30, Antena 1 va difuza mini seria „Iisus din Nazareth', producţie realizatã de Franco Zeffirelli, ce prezintã viaţa, moartea şi învierea lui Iisus din Nazaret, aşa cum sunt ele prezentate de Noul Testament. Ultima parte a seriei va fi difuzată în Vinerea Mare, de la 20:30, la Antena 1. Realizat la cererea Papei Paul al VI-lea şi difuzat pentru prima oară în Duminica Floriilor şi a Sfintelor Paşti din anul 1977, filmul s-a bucurat de succes, fiind tradus în numeroase limbi. Scenariul filmului are la bază naraţiunea celor patru evanghelii ale Noului Testament şi, în general, redă fidel textul biblic, însă Zeffirelli a făcut şi unele modificări, despre care s-a spus că se bazează pe unele tradiţii extra-biblice. Din distribuţia seriei fac parte Robert Powell (în rolul lui Iisus), Olivia Hussey (Maria din Nazaret) sau Anne Bancroft (Maria Magdalena).
https://tvmania.ro/antena-1-difuzeaza-mini-seria-iisus-din-nazareth-produsa-de-franco-zeffirelli-289507.html

Iuliana Tudor revine cu noi ediții „Vedeta populară”. Când începe sezonul 6 la TVR 1 și ce noutăți adduce
Iuliana Tudor deschide sezonul 6 al celei mai populare emisiuni de la TVR 1. Un nou jurat se alătură echipei „Vedeta populară', iar prima ediție este dedicată castingului pentru alegerea concurenților. Totul se întâmplă duminică, 25 aprilie, de la ora 21.10, la TVR 1. 25 aprilie este data la care Iuliana Tudor ne dă întâlnire din nou la TVR 1, pentru prima ediție din sezonul 6 al show-ului „Vedeta populară'. Colecția de primăvară-vară de întâlniri cu folclorul și tradițiile populare vine cu noutăți: pentru prima dată, o ediție dedicată preselecțiilor realizate de echipa emisiunii în toată țara și un nou membru al juriului – Bogdan Mihai Simion, doctor în Litere, cobzar, solist vocal, scriitor, culegător și cunoscător de muzică veche din toate zonele ţării. „Vedeta populară' e la TVR 1 duminica seara, de la ora 21.10.
https://tvmania.ro/iuliana-tudor-vedeta-populara-sezonul-6-289483.html

Mugur Mihăescu revine pe TV. Va avea o emisiune la televiziunea lui Pandele
Mugur Mihăescu revine în televiziune, după mai bine de patru ani. Actorul va modera o emisiune la Metropola TV, televiziunea condusă de Florin Pandele, primarul din Voluntari. Concret, noua producţie a lui Mihăescu se numeşte „Meriţi” şi va debuta din 10 mai. Emisiunea este un late night show, în care invitaţii îşi vor spune povestea lor. „Este o emisiune care are o deviză clară, educaţia. De asemenea este o emisiune care îşi propune să identifice de ce s-a deprofesionalizat România şi cum să face să o profesionalizăm din nou.
Meriţi este locul în care vom încerca să scoatem în evidenţă poveşti de viaţă ale oamenilor potriviţi ajunşi în locurile potrivite. Spunem poveşti ale oamenilor care excelează în meseriile lor şi încercăm să-i extragem din Marea Masă Mută. Îmi propun să fiu vocea acestor oameni!”, spune Mugur Mihăescu. Mugur Mihăescu a fost în centrul unui „scandal”, la început de 2021. Mihăescu şi Radu Pietreanu, cei doi membri ai grupului de umor Vacanţa Mare, au făcut Revelionul de la TVR. A fost un eveniment controversat, care a ajuns şi pe masa CNA-ului, dar fără vreo sancţiune.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/mugur-mihaescu-emisiune-televiziune-pandele-20117523

ANIVERSARE. PROFM face 28 de ani de la prima emisie. Moisescu, Esca, Selly, Măruţă, printre invitaţii speciali
ANIVERSARE. PROFM va împlini, pe 15 aprilie, 28 de ani de la prima emisie. Staţia de radio a intrat pentru prima dată în emisie pe 15 aprilie 1993, ca parte a trustului Pro deţinut atunci de Adrian Sârbu. Sloganul folosit atunci: „un radio care te ascultă”. Acum, cei de la PROFM merg pe ideea de „Open Radio”. În 2021, PROFM va organiza o petrecere online, pe Zoom. Emisiunile postului vor avea invitaţi speciali precum Andi Moisescu, Andreea Esca, Cătălin Măruţă şi Selly (Andrei Şelaru).
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/aniversare-pro-fm-28-de-ani-20116060

O campanie Telekom, premiu la un festival internaţional. Despre pericolele online la care sunt expuşi copiii
Premiu la un festival internaţional pentru o campanie Telekom. Este vorba despre proiectul „Parcul Online”, semnat de agenţia Leo Burnett. Campania a obţinut Aurul la competiţia internaţională ANDY Awards 2021. Premiul este singurul câştigat de o agenţie şi de o companie din România şi Europa Centrală şi de Est la ediţia de anul acesta a festivalului, menţionează oficialii Telekom. „Parcul online” a fost creat pentru a promova beneficiile aplicaţiei Kaspersky Safe Kids Premium, o aplicaţie prin care copiii să fie mai protejaţi în online. „Având cea mai rapidă viteză de internet din Europa la cel mai mic preţ din lume, România se confruntă cu o problemă unică. Internetul este locul de joacă preferat al copiilor români pentru a învăţa, explora şi a-şi face prieteni – ceea ce, inevitabil, îi expune la pericole online. Cu toate acestea, ameninţările online sunt adesea abstracte şi greu de identificat, iar mulţi părinţi nu folosesc niciun instrument software pentru a-şi proteja copiii”, menţionează aceeaşi sursă.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/premiu-campanie-telekom-parcul-online-20115866
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL