×

Revista presei -- Data și ora publicării: 04.06.2021 16:39:51

REVISTA PRESEI / 4 iun 2021 /




Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – MAI 2021
Topul agențiilor de media din România – anul 2020
Surpriză: După şani consecutivi în care a raportat pierderi cumulate de peste 3 mld. lei, Telekom Fix
Orange România: numărul utilizatorilor pentru serviciul YOXO s-a dublat în T1, comparativ cu T4/2020, şi creşte în continuare.
Cloud-ul lui Cîțu, de 10 ori mai scump decât cloud-ul lui Dăncilă: Specialiștii au indicat această sumă și nu am primit comentarii de la Bruxelles / Istoria unui proiect controversat
PNRR: Guvernul ia în calcul să acorde licențele 5G abia în 2023. Miza: Peste 500 milioane de euro la bugetul de stat
Telekom România Mobile (fostul Cosmote), amendată cu 15.000 de lei pentru refuzul portării unui număr de telefon. Compania nu era la prima abatere
Meciul naţionalei olimpice a României cu Mexic din cantonamentul din Spania, transmis de Prima TV
B1 TV, amendat de CNA cu 5.000 de lei pentru că în emisiunea "Dosar de politician" nu a fost asigurată imparţialitatea
Comisia Europeană deschide o anchetă împotriva Facebook cu privire la un avantaj concurenţial incorect prin Facebook Marketplace pe piaţa anunţurilor online
Facebook nu va mai oferi tratament special politicienilor
Serialul animat pentru copii "We The People", produs de Michelle şi Barack Obama, lansat de Netflix
Cannes 2021 - Filme de Asghar Farhadi, Wes Anderson şi Sean Penn concurează pentru Palme d'Or
Cannes 2021 - Filmul „La civil”, regizat de Teodora Mihai şi produs de Cristian Mungiu, în competiţia Un Certain Regard
F-Sides, cineclub românesc dedicat filmelor realizate de femei - Migraţia, înaintarea în vârstă, recuperarea spaţiului şi ecofeminismul
Achiziție în IT-ul românesc: Softbinator cumpără 25% dintr-o firmă de recrutare tech
Mini serie nouă la National Geographic . „Impact cu Gal Gadot” aduce în prim-plan șase femei excepționale cu povești inspiraționale
Un nou serial pe Disney Channel. „CE CIUDAT” începe pe 10 iunie
Antena 1 difuzează vineri producţiile Disney „Albă ca Zăpada și cei șapte pitici” şi „Maleficent”
Prima TV transmite „amicalele” selecționatei olimpice cu Mexic și Australia
Cine transmite EURO 2020. Unde poți vedea meciurile online. Cum se face accesul pe Arena Națională
Serialul apocaliptic „Sweet Tooth: Un băiat cu cornițe” are premiera la Netflix
Șerban Huidu renunță la „Cronica Cârcotașilor” după 21 de ani. De ce a luat această decizie
Pro TV are un nou director de marketing. A lucrat la Heineken, Fashion Days şi Uber
Şerban Huidu nu va mai prezenta Cronica Cârcotaşilor, dar va rămâne în echipă. Ce rol va avea?
Digi 24, trei somaţii. Una e pentru ştirea cu Sectorul 1 fără net, după ce Clotilde Armand anunţa că dă jos cablurile de pe stâlpi
AUDIENŢE. Ratingul nu ţine cont de rezultat. Pro TV, lider cu amicalul pierdut de România în faţa Georgiei
Smart TV, televiziunea lui Sârbu şi Tucă, poate emite. Cum arată noua siglă. Şi Aleph Business e gata de start
Ioana Ciurlea lasă „terenul” pentru studio, după zece ani. Va prezenta jurnale la Digi24
B1, amendă pentru emisiunile lui Silviu Mănăstire
„Iubire, nunți și alte dezastre”, „Boss Level. Capcana timpului”, de astăzi în cinematografe


Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – MAI 2021
Happy Channel, Antena Stars și TVR 2 sunt televiziunile care, în luna mai, la nivel urban, au reușit să câștige telespectatori comparativ cu aprilie. Sunt câștiguri minore într-o lună în care consumul de televiziune liniară (telecomandă) s-a redus pe fondul relaxării restricțiilor împotriva pandemiei. Happy Channel, televiziune care se adresează în special publicului feminin, a câștigat 4.000 de telespectatori la nivel urban, cea mai mare creștere de audiență de pe piață TV în luna mai. Happy Channel ocupă locul 7 în topul audienței urbane, cu un rating general ai mare decât al canalului public TVR 1 și la egalitate cu Digi24. Televiziunea cu programe tabloide Antena Stars a câștigat 3.000 de orășeni, conform datelor Kantar Media, în timp ce canalul public TVR 2 și-a mărit audiența cu 2.000 de persoane. Toate aceste creșteri sunt aproape neînsemnate într-o piață în care ratingurile sunt pe o pantă descrescătoare, din cauza încălzirii vremii și a relaxării restricțiilor împotriva COVID-19. TVR 1, Realitatea Plus și Prima TV și-au conservat ratingurile generale din luna precedentă. Televiziuni care au pierdut audiență comparativ cu luna aprilie: Pro TV (-29.000 telespectatori), Antena 1 (-4.000), Kanal D (-6.000), România TV (-23.000), Antena 3 (-25.000), DigiSport 1 (-3.000), Digi24 (-8.000), Național TV (-5.000), DIVA (-1.000).
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-urban-mai-2021-217277

Topul agențiilor de media din România – anul 2020
Cele 16 agenții de media, monitorizate de „Forbes România”, au înregistrat o cifră totală de afaceri de 448,2 milioane de euro în anul 2020, conform bilanțurilor financiare raportate la Ministerul Finanțelor Publice, în scădere cu 5,5% față de anul precedent. Agențiile de media din România au traversat onorabil anul de groază 2020. Afacerile pieței agențiilor de media au scăzut cu 5,5%. Un recul minor dacă ne gândim la spaima (justificată) prin care au trecut oamenii din agenții, mai cu seamă în perioada martie – aprilie 2020, ca tot poporul, de altfel.
Se poate spune că a fost un an de stagnare pentru această piață și nicidecum o scădere. Cifra totală de afaceri de 448,2 milioane de euro, aproape de nivelul anului 2019, arată că investitorii în publicitate nu s-au pierdut cu firea așa cum s-a întâmplat în criza economică din 2009 – 2010. Cele 5,5 procente sunt mai degrabă pierderi… emoționale. Precizare: Din top lipsesc agențiile Dentsu Aegis Network România și Carat România care, până la ora redactării acestui articol, nu aveau bilanțurile actualizate pentru anul 2020. (Articolul va fi actualizat.) Profitul net total al celor 16 agenții s-a ridicat la 15,5 milioane de euro, mai mare cu 7% față de 2019. Indicatorul arată că nu am avut o criză pe piața agențiilor de media (companii care tranzacționează spații de publicitate pe TV, online, radio, outdoor și print). Foarte important: nicio agenție n-a raportat pierderi în 2020. Agenția Media Investment, parte a holdingului The Group, a raportat cel mai mare profit: 1,9 milioane de euro, în creștere cu 48% față de anul 2019. Rata profitului la nivelul celor 16 agenții de media a fost de 3,5%. Cifrele macro ale pieței de media sunt foarte bune. Aproape că îți vine să te întrebi: oare a existat pandemie COVID-19 pentru agențiile de media? Mai mult, cele 16 companii de media au avut un număr total de 611 angajați, la nivelul anului 2019. Pe primul loc în topul cifrelor de afaceri pentru anul 2020 se află agenția MMS Comunications (fosta Zenith Media Communications), care a raportat afaceri de 66,9 milioane de euro, în creștere cu 4,4% față de anul 2019. Profitul net al companiei a fost de 1,61 milioane de euro, în creștere cu 17% față de anul precedent.
https://www.forbes.ro/topul-agentiilor-de-media-din-romania-anul-2020-217236

Surpriză: După şani consecutivi în care a raportat pierderi cumulate de peste 3 mld. lei, Telekom Fix
- fostul Romtelecom, anunţă pentru 2020, anul vânzării către Orange, un profit net de 149 mil. lei. Boom al datoriilor, însă, la nivelul din 2018
Telekom Romania Communications, divizia de servicii de comunicaţii fixe din cadrul grupului Telekom România, a raportat pentru prima oară după şase ani de zile, pentru 2020, încheierea...
https://www.zfcorporate.ro/business-hi-tech/surpriza-dupa-sani-consecutivi-raportat-pierderi-cumulate-peste-3-20119429
Pierderile nete ale diviziei mobile a Telekom România, compania cu care Deutsche Telekom va rămâne în România, au crescut de peste două ori în 2020, la 647 mil. Lei
Telekom România Mobile Communications, fostul operator de telefonie mobilă Cosmote, şi compania prin care nemţii de la Deutsche Telekom vor rămâne în România după ce divizia fixă va...
https://www.zfcorporate.ro/business-hi-tech/pierderile-nete-ale-diviziei-mobile-a-telekom-romania-compania-cu-20119441

Orange România: numărul utilizatorilor pentru serviciul YOXO s-a dublat în T1, comparativ cu T4/2020, şi creşte în continuare.
Clienţii YOXO îşi pot personaliza abonamentul lună de lună în funcţie de nevoi, direct din aplicaţia mobilă dedicată
Numărul de utilizatori ai YOXO, abonamentul flexibil lansat de Orange România în martie anul trecut, a crescut constant de la introducerea pe piaţă a serviciului, în primele trei luni ale anului acesta dublându-se faţă de ultimul trimestru din 2020, conform datelor oferite de companie, în condiţiile în care activarea şi administrarea serviciului se face 100% digital, opţiunile alese putând fi schimbate lună de lună. „Deşi este un serviciu lansat de puţin timp, feedbackul primit a fost unul foarte bun încă din primăvara anului trecut, de când am început testarea serviciului pe piaţa din România. Anul acesta, interesul pentru acest serviciu continuă să fie la fel de mare, deoarece vedem o dublare a numărului de noi clienţi YOXO în primul trimestru al anului 2021 comparativ cu ultimele trei luni ale anului 2020. Astfel, ne aşteptăm la rezultate chiar mai bune în lunile următoare, pe măsură ce vom lansa noi funcţionalităţi care vor adresa nevoile şi feedbackul primit de la clienţii noştri”, au declarant pentru ZF reprezentanţii Orange România. Operatorul telecom a început dezvoltarea serviciului YOXO în urmă cu aproape doi ani, timp în care acesta a trecut prin mai multe faze de testare.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/orange-romania-numarul-utilizatorilor-serviciul-yoxo-s-dublat-t1-20118091

Cloud-ul lui Cîțu, de 10 ori mai scump decât cloud-ul lui Dăncilă: Specialiștii au indicat această sumă și nu am primit comentarii de la Bruxelles / Istoria unui proiect controversat
Toate ministerele și agențiile guvernamentale vor fi legate într-o singură rețea și o singură bază de date interoperabilă prin intermediul unui cloud guvernamental, pentru care Guvernul a inclus în PNRR finanțare de 500 milioane de euro, a declarat joi premierul Florin Cîțu. Despre controversatul proiect de cloud guvernamental se vorbește din guvernarea PSD, doar că atunci, în mandatul de premier al Vioricăi Dăncilă, costurile sale erau estimate la 45 milioane euro. Întrebat de HotNews.ro cum a ajuns să coste 500 milioane euro, premierul Cîțu a spus că suma a fost stabilită de specialiști și că nu a primit comentarii de la Comisia Europeană. Guvernul a aprobat joi, 3 iunie, o propunere de politică publică în domeniul e-guvernării care vizează cheltuirea a 2,4 miliarde de euro în următorii 10 ani pentru transformarea digitală a României. O componentă esențială este crearea cloud-ului guvernamental, o infrastructură IT care va avea la bază 4 centre de date și care va fi menită să lege într-o singură rețea și o singură bază de date interoperabilă toate ministerele și agențiile guvernamentale.
Cloud-ul lui Cîțu, de 10 ori mai scump decât cloud-ul lui Dăncilă: Specialiștii au indicat această sumă și nu am primit comentarii de la Bruxelles / Istoria unui proiect controversat - Telecom - HotNews.ro

PNRR: Guvernul ia în calcul să acorde licențele 5G abia în 2023. Miza: Peste 500 milioane de euro la bugetul de stat
Intrarea în vigoare a legii securității rețelelor 5G, care ar putea exclude chinezii de la Huawei din rețelele de comunicații din România, este estimată abia pentru primul trimestru din 2022 în Planul Național de Redresare și Reziliență publicat de Guvern, fapt care ar împinge lansarea licitației 5G prin care statul ar putea încasa 530 milioane de euro în ultimul trimestru al anului viitor, iar acordarea efectivă a licențelor abia către trimestrul doi din 2023. Citește în articol de ce au fost puse termene atât de târzii și ce obstacole mai sunt în calea licitației 5G. Planul Național de Redresare și Reziliență publicat în această săptămână de Guvern prevede niște termene foarte târzii pentru organizarea licitației 5G, totul învârtindu-se în jurul momentului de intrare în vigoare a legii securității 5G.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-24838899-pnrr-licitatie-5g-guvern-huawei-buget-ancom-codul-comunicatiilor-miza.htm


Telekom România Mobile (fostul Cosmote), amendată cu 15.000 de lei pentru refuzul portării unui număr de telefon. Compania nu era la prima abatere
Telekom Romania Mobile Communications (fostul Cosmote) a fost amendată cu 15.000 de lei de către Autoritatea de reglementare în comunicații (ANCOM) pentru refuzul portării numărului de telefon. Compania nu era la prima abatere de acest gen, subliniază autoritatea. Au fost 16 acțiuni de control care au vizat și Orange, Vodafone și RCS&RDS, dar în cazul acestora nu au fost depistate nereguli. ANCOM subliniază faptul că furnizorii nu pot refuza utilizatorilor portarea numărului de telefon decât în anumite situații stabilite de lege: dacă cererea de portare nu este corect completată, datele de identificare a abonatului sunt incorecte sau nu corespund cu numărul a cărui portare se solicită sau operatorul donor nu mai furnizează serviciul de telefonie prin intermediul numărului respectiv. Furnizorul la care se dorește portarea poate refuza portarea numărului numai în cazul în care nu furnizează tipul de serviciu solicitat de utilizator.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-24839061-telekom-romania-mobile-fostul-cosmote-amendata-15-000-lei-pentru-refuzul-portarii-unui-numar-telefon-compania-nu-era-prima-abatere.htm

Meciul naţionalei olimpice a României cu Mexic din cantonamentul din Spania, transmis de Prima TV
Naţionala olimpică de fotbal a României va înfrunta Mexicul, în pregătirea Jocurilor Olimpice din această vară, sâmbătă 5 iunie, de la ora 21.00, iar meciul va fi transmis în exclusivitate pe Prima TV. "Tricolorii" vor juca atât meciurile de pregătire cât şi pe cele de la Tokyo în tricourile alese de fani, iar Prima TV va transmite în direct şi în exclusivitate partidele de pregătire din Spania. Meciul cu Mexic este primul în care jucătorii români vor evolua în tricoul creat împreună cu suporterii. România va întâlni Mexic, sâmbătă 5 iunie, de la ora 21:00, şi Australia, marţi 8 iunie, de la ora 21:00, în exclusivitate pe Prima TV, potrivit unui comunicat transmis News.ro.
https://www.news.ro/sport/meciul-nationalei-olimpice-a-romaniei-cu-mexic-din-cantonamentul-din-spania-transmis-de-prima-tv-1922401903062021061120229575

B1 TV, amendat de CNA cu 5.000 de lei pentru că în emisiunea "Dosar de politician" nu a fost asigurată imparţialitatea
Postul B1 TV a fost amendat, joi, de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) cu 5.000 de lei pentru că în emisiunea "Dosar de politician" nu a fost asigurată imparţialitatea. Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat rapoartele de monitorizare întocmite de direcţia de specialitate ca urmare a sesizărilor primite. CNA a sancţionat postul B1 TV cu amendă de 5.000 de lei pentru încălcarea prevederilor art. 40 alin. (2) şi (4) şi ale art. 67 din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, la difuzarea ediţiilor din 10.02.2021 şi 18.03.2021 ale emisiunii „Dosar de politician”. Conform articolului 40 (2), în cazul în care acuzaţiile prevăzute la alin. (1) sunt aduse de furnizorul de servicii media audiovizuale, acesta trebuie să respecte principiul audiatur et altera pars ; respectarea acestui principiu presupune condiţii nediscriminatorii de exprimare până la finalul aceluiaşi program în cadrul căruia s-au făcut acuzaţiile. În situaţia în care persoana vizată refuză să prezinte un punct de vedere, trebuie precizat acest fapt. (...) (4) Moderatorii programelor au obligaţia să solicite ferm interlocutorilor să probeze afirmaţiile acuzatoare, pentru a permite publicului să evalueze cât de justificate sunt acestea.
https://www.news.ro/cultura-media/postul-b1-tv-amendat-de-cna-cu-5-000-de-lei-pentru-ca-in-emisiunea-dosar-de-politician-nu-a-fost-asigurata-impartialitatea-1922404303332021061820230314

Comisia Europeană deschide o anchetă împotriva Facebook cu privire la un avantaj concurenţial incorect prin Facebook Marketplace pe piaţa anunţurilor online
Comisia Europeană (CE) anunţă vineri că a deschis o anchetă oficială ”cu privire la un eventual comportament anticoncurenţial” al Facebook în domeniul anunţurilor online, relatează Reuters. ”În urma unei anchete aprofundate, Comisia se teme că Facebook poate să falsifice concurenţa în (acest) sector” şi a deschis, astfel, o ”procedură formală de examinare”, anunţă într-un comunicat CE. Comisia urmează să stabilească dacă reţeaua de socializare a folosit date publicitare de la agenţii de anunţuri pentru a le face apoi concurenţă în mod direct pe pieţe învecinate, mai ales pe piaţa online, pe care este prezent prin serviciul "Facebook Marketplace".
https://www.news.ro/externe/comisia-europeana-deschide-o-ancheta-impotriva-facebook-cu-privire-la-un-avantaj-concurential-incorect-prin-facebook-marketplace-pe-piata-anunturilor-online-1922403604002021061320231259

Facebook nu va mai oferi tratament special politicienilor
Politicienii vor fi trataţi ca toţi ceilalţi utilizatori de Facebook, care le-a aplicat acestora un tratament preferenţial, până acum, tratament ce făcea mai dificilă sancţionarea unui om politic care încalcă regulile platformei sociale. Politicienii sunt pe punctul de a-şi pierde statutul special de care se bucurau până acum din partea Facebook, care a făcut ca, în multe cazuri în care aceştia au postat mesaje controversate, să fie scutiţi de aplicarea regulamentului. Modificarea vine după ce comisia independentă de supraveghere şi-a anunţat decizia în cazul suspendării fostului preşedinte american, Donald Trump. Aceasta a menţinut suspendarea, însă a criticat Facebook tocmai pentru tratamentul special acordat politicienilor.
https://www.news.ro/economic/facebook-nu-va-mai-oferi-tratament-special-politicienilor-1922400304282021060820230758

Serialul animat pentru copii "We The People", produs de Michelle şi Barack Obama, lansat de Netflix
Michelle şi Barack Obama au anunţat că vor lansa serialul animat "We The People" pe care l-au produs pentru Netflix. Format din 10 episoade, acest program promovează educaţia civică. Artişti precum H.E.R., Adam Lambert, Lin-Manuel Miranda, Bebe Rexha, Janelle Monáe şi poeta Amanda Gorman participă la acest proiect, pentru care vor interpreta compoziţii proprii, originale. În aşteptarea lansării online a "We The People", programată pentru 4 iulie, a fost prezentat un trailer.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-animat-pentru-copii-we-the-people-produs-de-michelle-si-barack-obama-lansat-de-netflix-video-1922405103002021061520229999

Cannes 2021 - Filme de Asghar Farhadi, Wes Anderson şi Sean Penn concurează pentru Palme d'Or
Lungmetraje regizate de cineaşti precum Asghar Farhadi, Wes Anderson, Sean Penn şi Nanni Moretti au fost selectate în competiţia celei de-a 74-a ediţii a Festivalului de Film de la Cannes, ce va avea loc între 6 şi 17 iulie. Anunţul a fost făcut joi de Pierre Lescure, preşedintele festivalului, şi Thierry Frémaux, delegatul general al festivalului, într-o conferinţă de presă. Selecţia trebuia să fie anunţată în urmă cu o săptămână, însă organizatorii au avut nevoie de mai mult timp pentru analiză, deoarece anul acesta au fost înscrise mai multe filme decât în mod obişnuit.
https://www.news.ro/entertainment/cannes-2021-filme-de-asghar-farhadi-wes-anderson-si-sean-penn-concureaza-pentru-palme-d-or-1922403703002021061320229641

Cannes 2021 - Filmul „La civil”, regizat de Teodora Mihai şi produs de Cristian Mungiu, în competiţia Un Certain Regard
Lungmetrajul „La civil”, regizat de Teodora Mihai şi produs de Hans Everaert pentru Menuetto, Jean-Pierre şi Luc Dardenne, Cristian Mungiu pentru Mobra Films, şi Michel Franco, a fost selectat în competiţia Un Certain Regard din cadrul Festivalului de Film de la Cannes de anul acesta. Un Certain Regard va fi redusă anul acesta „la dimensiunea originală”, a spus joi delegatul general al festivalului, Thierry Frémaux, în conferinţa în care este anunţată selecţia. Este vorba despre cinema-ul tânăr, de cercetare. Optsprezece filme au fost selectate în secţiune, producţii din ţări ca Belgia, Austria, Israel, Rusia, SUA, Turcia şi Franţa.
https://www.news.ro/entertainment/cannes-2021-filmul-la-civil-regizat-de-teodora-mihai-si-produs-de-cristian-mungiu-in-competitia-un-certain-regard-1922404203002021061220229695


F-Sides, cineclub românesc dedicat filmelor realizate de femei - Migraţia, înaintarea în vârstă, recuperarea spaţiului şi ecofeminismul
A doua ediţie a F-Sides, cineclub românesc dedicat exclusiv filmelor realizate de femei, a debutat miercuri seară, la Cinema „Elvire Popesco”, iar temele abordate în acest sezon sunt migraţia, înaintarea în vârstă, recuperarea spaţiului şi ecofeminismul. Primul film proiectat în al doilea sezon al F-Sides a fost „Que Horas Ela Volta?/ The Second Mother” al cineastei brazilienie Anna Muylaert, cu Regina Casé în rol principal. Lungmetrajul atinge teme ca singurătatea, invizibilitatea socială a îngrijitorilor care lucrează pentru familii din Brazilia, situaţia locativă, discriminarea şi limite impuse, şi vorbeşte despre severitatea înstrăinării dintre părinţi şi copiii lăsaţi în urmă.
https://www.news.ro/entertainment/f-sides-cineclub-romanesc-dedicat-filmelor-realizate-de-femei-migratia-inaintarea-in-varsta-recuperarea-spatiului-si-ecofeminismul-1922402103282021061020229401

Achiziție în IT-ul românesc: Softbinator cumpără 25% dintr-o firmă de recrutare tech
Softbinator Technologies, companie de product development, specializată în designul, dezvoltarea și lansarea de produse software pe piață, anunță, vineri, că intră în acționariatul TechMind, firmă de recrutare specializată pe domeniul tech, prin achiziționarea a 25% dintre acțiuni. TechMind este o companie românească de recrutare specializată în domeniul IT, fondată în anul 2011 de antreprenorul Andrei Pitiș si de Cristina Mutu, specialist recrutare cu peste 14 ani de experiență în Resurse Umane. Pitiș era acționar minoritar și în Softbinator Technologies (cu 5% în 2020). Firma TechMind se axează pe parteneriate între companii și specialiști, și investește în mod constant în cercetare, inovare și analize privind modul în care tehnologiile modelează și schimbă piața IT.
https://www.startupcafe.ro/afaceri/achizitie-softbinator-firma-recrutare-tech.htm

Mini serie nouă la National Geographic . „Impact cu Gal Gadot” aduce în prim-plan șase femei excepționale cu povești inspiraționale
Luna iunie aduce serii noi la National Geographic. Printre acestea, „Impact cu Gal Gadot', program ce va avea premiera pe 26 iunie. Totodată, postul a pregătit pentru săptămânile ce urmează și un colaj special de episoade din cunoscutele serii Europa Văzută de Sus și Megastadion: Turul Europei. IMPACT CU GAL GADOT – Sâmbătă, 26 iunie, de la 19:00 - Seria de documentare premium „Impact cu Gal Gadot' este produsă de Entertainment One, regizată de cineasta Vanessa Roth, câștigătoare a Premiului Academiei și are ca producători executivi pe Gal Gadot și Jaron Varsano (Pilot Wave Motion Pictures). Această serie documentară urmărește poveștile impresionante ale unor femei tinere care au un impact extraordinar asupra comunităților lor. Confruntându-se cu bande violente, discriminarea, contaminarea apei, degradarea mediului și lipsa de adăpost, aceste femei îndrăznesc să iasă în evidență, să se facă auzite, să viseze, să creeze și să inspire, în ciuda tuturor problemelor.
https://tvmania.ro/mini-serie-noua-la-national-geographic-impact-cu-gal-gadot-aduce-in-prim-plan-sase-femei-exceptionale-cu-povesti-inspirationale-295841.html

Un nou serial pe Disney Channel. „CE CIUDAT” începe pe 10 iunie
Vara începe cum nu se putea mai bine pe Disney Channel. Pe 10 iunie are loc premiera unui nou serial de comedie, „Ce ciudat', care aduce în prim-plan trei fete în vârstă de 13 ani, toate eminente, dar care răzbat cu greu în relațiile sociale, pe măsură ce încearcă să facă față provocărilor vieții de adolescente și să se integreze cât mai bine. Cele trei eleve de nota 10, Lily, Martha și Jas sunt un trio de nedespărțit, unite de inteligentă, loialitate și de…. momente jenante. Au propria lor viziune asupra lumii și mai ales se sprijină una pe alta. Chiar dacă sunt cele mai inteligente trei fete din clasă, încă au multe de învățat și nu renunță niciodată. Din 10 iunie, de luni până vineri, de la ora 16:30
https://tvmania.ro/un-nou-serial-pe-disney-channel-ce-ciudat-incepe-pe-10-iunie-295818.html

Antena 1 difuzează vineri producţiile Disney „Albă ca Zăpada și cei șapte pitici” şi „Maleficent”
Vinerea aceasta, seara este una de poveste atât pentru cei mici, cât și pentru cei mari. Postul Antena 1 a pregătit un program tv special pentru săptămâna dedicată copiilor. Antena 1 va difuza Albă ca Zăpada și cei șapte pitici, primul lungmetraj muzical de desene animate produs de compania Walt Disney, în 1937. Filmul, care a fermecat întreaga lume, a fost desenul animat cu cele mai mari încasări din toate timpurile, a primit premii importante şi s-a clasat pe primul loc în Top 10 al celor mai bune filme de animaţie. Povestea cu cei şapte pitici simpatici – Somnorosul, Mutulică, Înțeleptul, Hapciu, Morocănosul, Ruşinosul și Bucurosul – Regina cea rea şi Albă ca Zăpada salvată de prinţul cel frumos a cucerit lumea și poate fi revăzută de telespectatorii Antenei 1, mâine seară, de la 20:30.
https://tvmania.ro/antena-1-difuzeaza-vineri-productiile-disney-alba-ca-zapada-si-cei-sapte-pitici-si-maleficent-295958.html



Prima TV transmite „amicalele” selecționatei olimpice cu Mexic și Australia
(Titlu schimbat de Media Expres).
Naționala olimpică de fotbal a României va înfrunta Mexicul, în pregătirea Jocurilor Olimpice din această vară, sâmbătă 5 iunie, de la ora 21.00, pe Prima TV. 'Tricolorii' vor juca atât meciurile de pregătire cât și pe cele de la Tokyo în tricourile alese de fani, iar Prima TV va transmite în direct și în exclusivitate partidele de pregătire din Spania. Meciul cu Mexic este primul în care jucătorii români vor evolua în tricoul creat împreună cu suporterii. România va întâlni Mexic, sâmbătă 5 iunie, de la ora 21:00, și Australia, marți 8 iunie, de la ora 21:00, în exclusivitate pe Prima TV.
https://tvmania.ro/cine-transmite-la-tv-amicalele-selectionatei-olimpice-cu-mexic-si-australia-295945.html

Cine transmite EURO 2020. Unde poți vedea meciurile online. Cum se face accesul pe Arena Națională
EURO 2020 se va desfăşura în perioada 11 iunie – 11 iulie 2021, după ce competiția a fost amânată cu un an din cauza pandemiei de COVID-19. Toate meciurile de la Campionatul European din acest an vor fi difuzate de Pro TV și Pro X. Din cele 51 de partide, 45 se văd la PROTV, iar 6 la PROX. De asemenea, toate întâlnirile sunt în direct pe VOYO. Pentru prima dată în istoria EURO, partidele de la Campionatul European de Fotbal se vor disputa în 12 orașe diferite: Copenhaga, Bucureşti, Amsterdam, Dublin, Bilbao, Budapesta, Glasgow, Baku, Roma, Sankt Petersburg, Londra și München.
https://tvmania.ro/euro-2020-arena-nationala-program-296066.html

Serialul apocaliptic „Sweet Tooth: Un băiat cu cornițe” are premiera la Netflix
În zona producțiilor care cochetează cu sfârșitul lumii, pline de zombi sau de toate felurile de catastrofe, „Sweet Tooth: Un băiat cu cornițe' (2021) construiește cea mai frumoasă și mai plină de speranță apocalipsă. Serialul estei disponibil pe Netflix din 4 iunie. După cum își amintește doctorul Aditya Singh (Adeel Akhtar), totul a început ca o simplă răceală. Prima sa pacientă a venit la cabinet, i-a dat tratamentul obișnuit, dar ea a început să se simtă tot mai rău. Pacienții au devenit din ce în ce mai mulți, iar doctorul și-a dat seama că nu-i poate ajuta cu nimic. Apoi, au apărut hibrizii, femeile veneau la maternitate și nu știau dacă or să aducă pe lume un copil obișnuit sau unul jumătate om, jumătate animal. Deja haosul se instalase în toată lumea. Armata încerca să țină lucrurile sub control, dar civilizația se destrăma. Oamenii erau îngroziți, iar combinația dintre virusul, care făcea ravagii, și hibrizi le-a semnat acestora din urmă condamnarea la moarte. Au fost identificați ca sursă a răului, vânați, închiși, omorâți sau folosiți în experimente sinistre. Toate astea s-au numit „Marea Prăbușire'.
https://tvmania.ro/serialul-apocaliptic-sweet-tooth-un-baiat-cu-cornite-are-premiera-la-netflix-295422.html

Șerban Huidu renunță la „Cronica Cârcotașilor” după 21 de ani. De ce a luat această decizie
Șerban Huidu a hotărât să se retragă din emisiunea „Cronica Cârcotașilor' la 21 de ani de la debutul acesteia. Deși nu îl vom mai vedea pe micile ecrane, prezentatorul va continua să se ocupe de proiect în calitate de producător.â Miercuri, 2 iunie, a fost ultima ediție a acestui sezon „Cronica Cârcotașilor', iar finalul sezonului a adus și o vește neașteptată. Șerban Huidu a hotărât să se retragă din lumina reflectoarelor, la 21 de ani de când a început să prezinte această emisiune. Se pare că Șerban Huidu nu mai are de gând să revină asupra deciziei sale, precizând pentru playtech.ro că va reveni „doar dacă va avea ceva important de spus'.
Vestea a fost confirmată de Șerban Huidu și prin intermediul unui comunicat de presă transmis de Prima TV. „Pentru toamnă am decis să fac un pas un spate. Cred că în cei 21 de ani am demonstrat tot ce era de demonstrat pe micul ecran. Rămân, evident, în spatele camerelor de luat vederi, alături de întreaga echipă. Cronica Cârcotașilor este mai mult decât copilul meu de suflet. Mă întorc acolo de unde am început, la creație. La debut am vrut sa scriu doar textele, dar, fiindcă mesajul pe care doream să-l transmit nu era înţeles de nimeni, am decis să vin în faţa camerei şi să fac si pe prezentatorul. Apoi, în 2015, când am revenit la prezentarea emisiunii, am făcut-o fiindcă situaţia impunea acest lucru. Jumătate din echipa plecase și soluțiile de înlocuire nu funcționau corespunzător. Astăzi, situaţia este cu totul alta. Am pregătit o echipă de nota 10 în care am toată încrederea. Iar eu voi fi tot timpul parte din echipă', spune Șerban Huidu.
https://tvmania.ro/serban-huidu-renunta-la-cronica-carcotasilor-dupa-21-de-ani-296065.html

Pro TV are un nou director de marketing. A lucrat la Heineken, Fashion Days şi Uber
Pro TV are un nou Head of marketing. Este vorba de Bogdan Ţurcanu, care are experienţă la branduri precum Heineken, Fashion Days şi Uber. Ţurcanu intră ca Head of Marketing începând din 13 iulie. Ce va face exact? "Va gestiona alinierea strategică a tuturor funcţiunilor interne în vederea promovării show-urilor PRO TV şi a implementării proiectelor de marketing şi comunicare împreună cu echipa sa, în strânsă colaborare cu Lucia Antal, Head of Research and Development şi cu Vasile Alboiu, Creative Director. " În ultimii ani, activitatea de marketing a fost coordonată de Andreea Cârciumaru, care a plecat în urmă cu două luni. Ea preluase coordonarea marketingului (Head of Marketing Services) după ce, în 2019, Pro TV a separat activităţile de marketing în două zone: Research & Development (unde a trecut Lucia Antal, şef al marketingului până în 2019) şi Creaţie (zonă condusă de Vasile Alboiu, Creative Director)
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/pro-tv-director-marketing-20231216

Şerban Huidu nu va mai prezenta Cronica Cârcotaşilor, dar va rămâne în echipă. Ce rol va avea?
Şerban Huidu a decis să nu mai prezinte Cronica Cârcotaşilor din toamnă. Huidu, care se ocupa de emisiunea de satiră încă din primul sezon (2001), va avea un nou rol din următorul sezon. Huidu se va ocupa de partea de creaţie a emisiunii începând din septembrie, anunţă Prima TV. Ce spune Şerban Huidu: „Pentru toamnă am decis să fac un pas un spate. Cred că în cei 21 de ani am demonstrat tot ce era de demonstrat pe micul ecran.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/serban-huidu-nu-mai-prezinta-cronica-carcotasilor-20230973

Digi 24, trei somaţii. Una e pentru ştirea cu Sectorul 1 fără net, după ce Clotilde Armand anunţa că dă jos cablurile de pe stâlpi
CNA. Postul de ştiri Digi24 s-a ales cu trei somaţii după şedinţa din 3 iunie a Consiliului Naţional al Audiovizualului. Postul RCS-RDS a fost somat pentru următoarele emisiuni: 1. Ediţia emisiunii „Jurnalul de seară” din 15 aprilie, atunci când postul difuza o ştire cu Sectorul 1 fără net, imediat după ce Clotilde Armand, primarul Sectorului 1 din Bucureşti, a anunţat că a dat jos cablurile de pe stâlpi. „Sectorul 1 ar putea rămâne fără internet”, anunţa Cosmin Prelipceanu în direct la Digi24. Ştirea, care a avut o durată de câteva minute, a subliniat, ipotetic, „pagubele” pe care le-ar crea o mutare „peste noapte” a cablurilor de pe stâlpi în pământ. Şi pe online a fost aceeaşi abordare, pe Digi 24.ro. Mai mult, totul a fost prezentat ca fiind „dorinţa primarului Clotilde Armand” şi nimic în legătură cu contextul care ar obliga operatorii să îşi mute cablurile subteran. De altfel, Primăria Sectorului 1 a făcut sesizarea la CNA. Ulterior, postul a difuzat a doua zi o poziţie a instituţiei. Totuşi, membrii CNA au considerat că Digi24 a încălcat Legea Audiovizualului. Cristina Pocora a propus o somaţie publică, care a fost votată în unanimitate.
https://www.paginademedia.ro/cna/digi24-somatii-cna-iunie-2021-20230124

AUDIENŢE. Ratingul nu ţine cont de rezultat. Pro TV, lider cu amicalul pierdut de România în faţa Georgiei
AUDIENŢE. Înfrângere pe teren, victorie în audienţe. În ciuda rezultatului de pe tabelă, Pro TV a scos audienţe bune cu amicalul pierdut de România în faţa Georgiei (1-2). Peste 1,4 milioane de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la partida jucată la Ploieşti. Pro TV a fost lider detaşat cu amicalul „tricolorilor”, în timp ce Kanal D şi Antena 1 s-au bătut pentru locurile doi şi trei. De altfel, Pro TV a fost cel mai urmărit post toată seara: a fost lider şi cu Las Fierbinţi (1,7 milioane de persoane în medie la nivel naţional), dar şi cu Ştirile de la 19:00 (1,4 milioane de telespectatori, în medie). Naţional. Tricolorii au adunat românii în faţa televizoarelor. Cu amicalul România - Georgia, Pro TV a fost lider de audienţă aseară. Partida a fost urmărită de peste 1,4 milioane de telespectatori în fiecare minut. Locul doi a fost ocupat de Kanal D, care număra 1,1 milioane de telespectatori pe interval. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 930.000 de persoane în fiecare minut.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-amical-romania-georgia-2021-20229891

Smart TV, televiziunea lui Sârbu şi Tucă, poate emite. Cum arată noua siglă. Şi Aleph Business e gata de start
CNA. Grupul media deţinut de Adiran Sârbu este gata pentru două posturi de ştiri. A primit astăzi decizia de autorizare. Compania a obţinut autorizare pentru Smart TV şi Aleph Business, dar a renunţat la licenţa pentru postul Aleph Comedy. Smart TV, televiziunea în care sunt parteneri Adrian Sârbu şi Marius Tucă, a primit autorizarea din partea Consiliului şi poate să emită. Au fost voturi în unanimitate din partea membrilor CNA. De asemenea, reprezentanţii Smart TV Management au anunţat că vor schimba sigla noului post. Reamintim că licenţa a fost primită din partea CNA, în luna iunie 2019.
https://www.paginademedia.ro/cna/smart-tv-televiziune-tuca-sarbu-poate-emite-sigla-noua-20229557

Ioana Ciurlea lasă „terenul” pentru studio, după zece ani. Va prezenta jurnale la Digi24
Ioana Ciurlea va prezenta jurnale la Digi24, după ce vreme de zece ani a făcut teren. Va fi la pupitru în serile de weekend, dar şi la emisiunea Focus România. „Schimb microfonul cu lavaliera. De maine, ne petrecem serile de weekend impreuna”, a scris jurnalista în urmă cu puţin timp pe Facebook. Ioana Ciurlea este unul dintre cei mai importanţi reporteri de la Digi24. A relatat de la multe evenimente de anvergura (protestele din ultimii ani, vizita Papei Francisc sau în tragica noapte de la Colectiv, printre multe altele).
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/ioana-ciurlea-jurnale-digi24-20229699

B1, amendă pentru emisiunile lui Silviu Mănăstire
CNA. Postul B1 TV a fost sancţionat în şedinţa Consiliului Naţional al Audiovizualului pentru două ediţii ale emisiunii „Dosar de politician”, moderate de Silviu Mănăstire. După ce au vizionat momentele, membrii CNA au decis ca aceste două emisiuni să fie sancţionate cu suma de 5.000 de lei. Propunerea a venit din partea lui Valentin Jucan şi a fost votată în unanimitate. De ce a primit amendă? Iată ce s-a întâmplat: În ediţia din 10 februarie, în cadrul ediţiei s-au făcut mai multe acuze la adresa lui Maricel Păcuraru, actualul patron Realitatea Plus. Concret, avocatul Ioan Toader, cel care a fost invitat în emisiune, a spus că Păcuraru a prejudiciat compania Romprest cu 80 de milioane de euro. De asemenea, s-a vorbit în emsiune despre discuţiile dintre Clotilde Armand, primarul Sectorului 1, şi Detaco LTD, o firmă despre care s-ar spune că ar fi controlată de Păcuraru.
https://www.paginademedia.ro/cna/b1-amenda-cna-emisiuni-silviu-manastire-20229836

„Iubire, nunți și alte dezastre”, „Boss Level. Capcana timpului”, de astăzi în cinematografe
De astăzi, 4 iunie, putem vedea la cinema „Iubire, nunți și alte dezastre', dar și aventuri în bucle temporale, drama unei mame și un horror inspirat de un caz care a făcut vâlvă în America. „Iubire, nunți și alte dezastre' / „Love, Weddings & Other Disasters' – Comedie romantică, SUA, 2020 – Premiera: 4 iunie - O nuntă este pretextul perfect pentru a urmări poveștile mai multor cupluri, la începutul sau spre sfârșitul iubirii lor. Jessie (Maggie Grace), organizatoare de nunți, pune la cale o nuntă contracronometru, Lawrence (Jeremy Irons), proprietar de restaurant, se întâlnește pe nevăzute cu Sara (Diane Keaton), o femeie oarbă, iar Mack (Diego Boneta), care cântă cu trupa lui la nuntă, se îndrăgostește de Jessie. Toți se străduiesc să transforme ziua mirilor într-una de neuitat, dar nu știu că și pentru ei evenimentul va fi prilejul unei întâlniri memorabile. Regia: Dennis Dugan Cu: Jeremy Irons, Diane Keaton, Maggie Grace, Diego Boneta, Chandra West, Veronica Ferres, Dennis Dugan.
https://tvmania.ro/de-astazi-in-cinematografe-iunie-2021-296111.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL