×

Revista presei -- Data și ora publicării: 10.06.2021 13:54:11

REVISTA PRESEI / 10 iun 2021 /




EXCLUSIV. Euro, “găina” cu rating de aur: cât costă reclamele la meciurile de pe Pro TV
Documentarul „Colectiv” a câștigat Premiul publicului LUX 2021
Alexander Nanau, în Parlamentul European, după ce Colectiv a fost premiat: „La cinci ani de la tragedie, justiția din România încă nu a făcut dreptate victimelor”
Interviu cu Radu Muntean despre „Întregalde”, filmul cu care merge la Cannes: „E un subiect la care mă gândesc de 10 ani”
Consiliul Media din Ungaria a suspendat licenţa unui post de radio privat. UE lansează o procedură contra Budapestei
Raliul Argeşului, vineri şi sâmbătă pe LookSport 3
Orange Business Services România, selectat ca furnizor de public cloud pentru ecosistemele paneuropene de educație și cercetare din România, Rep. Moldova, Croația și Cehia
Timpul petrecut online de către utilizatorii de tehnologie va crește, în medie, cu zece ore pe săptămână, până în 2025
Vodafone România lansează o suită de soluţii B2B pentru IMM-uri, de la POS pe telefonul mobil, la instrumente pentru a crea magazine online. Compania a adus în piaţa locală şi platforma de educaţie V-HUB
Piaţa europeană a serviciilor de dezvoltare software este în continuă creştere, iar deficitul de personal este estimat la circa 500.000 de specialişti; segmentul de testare va creşte cu 50% până în 2026
Orange Business Services România, selectat furnizor de cloud public pentru instituţiile de educaţie şi cercetare din România şi alte ţări din regiune
Google ar trebui tratată drept companie de utilităţi, argumentează statul american Ohio într-un nou proces
Îndrăgitul serial Netflix „Shadow & Bone” va avea și sezonul doi
Filmul „Pup-o, mă!2 – Mireasă Nebună”, avanpremieră specială. Când are loc vizionarea alături de actorii din distribuție
AUDIENŢE. Bătălia reluărilor. O redifuzare Las Fierbinţi, peste reluarea iUmor cu roasturi de 1 Decembrie
AUDIENŢE. Antena 1, lider cu penultimul battle din Chefi la cuţite. Ce rating au avut Kanal D şi Pro TV
Finaliştii Effie: reclame la HBO, eMag, Catmobile, Fashion Days, Samsung sau Tazz. Andi Moisescu prezintă gala online. Când?
Filme în premieră naţională la American Independent Film Festival #5
Survivor România le pregătește fanilor o emisiune incendiară. Ce se întâmplă între concurenți


EXCLUSIV. Euro, “găina” cu rating de aur: cât costă reclamele la meciurile de pe Pro TV
EXCLUSIV Paginademedia. Meciurile de la campionatul European date de Pro TV vor aduce bani buni din publicitate pentru postul de televiziune. Paginademedia.ro vă prezintă preţurile practicate de Pro TV pentru reclamele care intră la meciuri şi o estimare a preţului pentru o reclamă de 30 de secunde. Preţurile diferă în funţie de pachete şi poziţia în calup. Preţul maxim pentru o reclamă (maxim, atenţie!), din calculele Paginademedia.ro, poate sări bine de 15.000 de euro şi chiar mai mult în fazele finale. În ce condiţii, în continuare. Calculele Paginademedia.ro au fost făcute în funcţie de oferta trimisă clienţilor de publicitate, special pentru acest eveniment media. Înainte de cifre însă, câteva detalii importante: Pro TV a structurat publicitatea pentru clienţi pe mai multe pachete, în funcţie de numărul de reclame cumpărate: - Silver Grupe (o reclamă pe meci, doar în grupe), - Silver Eliminatory (o reclamă pe meci, doar în meciurile emiminatorii), - Gold (o reclamă pe meci, în toate meciurile), - Platinum (două reclame pe meci în grupe şi una pe meci în partidele eliminatorii), - Diamond (două reclame pe meci, în toate meciurile).
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/cat-costa-reclamele-la-meciurile-euro-pro-tv-20238063

Documentarul „Colectiv” a câștigat Premiul publicului LUX 2021
David Sassoli, președintele Parlamentului European, a acordat Premiul publicului LUX 2021 filmului „Colectiv”, în cadrul unei ceremonii ce a avut loc miercuri la Strasbourg. „După perioada pe care tocmai am parcurs-o, oamenii simt o nevoie crescândă și presantă să se reunească, nu doar în spații de dezbatere, dar și în alte spații precum cinematografele. Cultura și filmul sunt expresii ale vitalității noastre creative și economice, dar mai ales ale vitalității democratice a societăților noastre.” a spus David Sassoli la prezentarea trofeului în cadrul unei ceremonii care a avut loc într-o formulă hibridă. La acceptarea premiului, Alexander Nanau a adus un omagiu victimelor și familiilor implicate în tragedia „Colectiv”, precum și presei independente care a investigat acest caz: „Vrem să luptăm cu corupția și vrem o presă liberă în Europa. Societățile nu evoluează dacă nu avem cultură, educație și presă independentă. Este datoria dumneavoastră să susțineți cetățenii, să reglementați investițiile în cultură și educație și să protejați jurnalismul”. Clasamentul final a fost stabilit combinând votul publicului și votul eurodeputaților, fiecare grup având o pondere de 50%. Celelalte două filme nominalizate au fost Încă un rând al regizorului danez Thomas Vinterberg și Corpus Christi al regizorului polonez Jan Komasa.
https://www.forbes.ro/documentarul-colectiv-castigat-premiul-publicului-lux-2021-218145

Alexander Nanau, în Parlamentul European, după ce Colectiv a fost premiat: „La cinci ani de la tragedie, justiția din România încă nu a făcut dreptate victimelor”
Regizorul filmului Colectiv a dedicat premiul Lux Audience Awards victimelor incendiului din Colectiv, subliniind că nici acum justiția nu a dat încă un verdict definitiv în cazul incendiului din clubul bucureștean Colectiv, în urma căruia au murit 65 de oameni. „Nu se întâmplă în Belarus, se întâmplă în România”, a spus regizorul în plenul Parlamentului European. „Colectiv”, producția românească regizată de Alexander Nanau, a câștigat premiul de cinema al audienței europene, premiul Lux Audience Award, care se acordă în fiecare an filmului care arată cel mai bine ce înseamnă să fii european, cum îl descriu organizatorii. Documentarul a câștigat și votul publicului european, dar și pe cel al europarlamentarilor. „Acesta este, de asemenea, un premiu pentru curajul cetățenilor care au ieșit, au spus adevărul și au schimbat societatea românească în 2016”, a precizat Nanau. El a dat-o ca exemplu pe medicul Camelia Roiu, care, alături de alți oameni, a avut curajul „să meargă la presă și să spună adevărul”.
https://www.libertatea.ro/stiri/alexander-nanau-in-parlamentul-european-dupa-ce-colectiv-a-fost-premiat-la-cinci-ani-de-la-tragedie-justitia-din-romania-inca-nu-a-facut-dreptate-rudelor-3593617


Interviu cu Radu Muntean despre „Întregalde”, filmul cu care merge la Cannes: „E un subiect la care mă gândesc de 10 ani”
Într-un interviu acordat Libertatea în ziua în care noul său film, „Întregalde” a fost selectat pentru secțiunea paralelă Quinzaine des Réalisateurs de la Cannes, dar și în cea în care a împlinit 50 de ani, Radu Muntean vorbește despre dilema morală de la care a plecat ideea peliculei acum un deceniu, despre provocările de a filma în pandemie, dar și despre miza noii sale prezențe la Cannes, după precedentele participări cu „Boogie” (2008), la aceeași secțiune ca și acum, dar și cu „Marți după Crăciun” (2010) și „Un etaj mai jos” (2015), ambele în secțiunea oficială Un Certain Regard. După ce a vorbit în filmele precedente despre Revoluția din Decembrie, maturizare, adulter, lipsa de curaj din societatea civilă sau relația copii-părinți, în al șaptelea lungmetraj de ficțiune realizat din 2002 încoace, „Întregalde”, Radu Muntean e preocupat acum de limitele altruismului. Filmul urmărește trei prieteni aflați într-o excursie umanitară, iarna, cu un jeep, pe drumurile de munte neasfaltate ale satului Întregalde, județul Alba, unde întâlnesc un bătrân singur pe care încearcă să-l ajute să ajungă la gaterul unde pretinde că lucrează. Când mașina lor rămâne blocată într-un șanț în pădure, gaterul se dovedește abandonat, iar ei sunt nevoiți să petreacă noaptea împreună cu bătrânul senil, lucru care îi face să-și reconsidere ideile despre empatie și generozitate.
https://www.libertatea.ro/entertainment/interviu-cu-radu-muntean-despre-intregalde-filmul-cu-care-merge-la-cannes-e-un-subiect-la-care-ma-gandesc-de-10-ani-3591844

Consiliul Media din Ungaria a suspendat licenţa unui post de radio privat. UE lansează o procedură contra Budapestei
Comisia Europeană a anunţat, miercuri, că a lansat o procedură de încălcare a dreptului comunitar contra Ungariei, după decizia autorităţii naţionale a audiovizualului de a suspenda licenţa pentru postul de radio privat Klubradio, văzută ca o nouă lovitură pentru pluralismul media, scrie AFP. Klubradio, ale cărui informaţii şi dezbateri sunt adesea critici la adresa guvernului suveranist Viktor Orban, este difuzat online din februarie, după ce i-a fost respins apelul de a-şi păstra licenţa de exploatare. Comisia "estimează că deciziile Consiliului ungar al mass-media de a refuza reînnoirea drepturilor pentru Klubradio sunt disproporţionate şi netransparente şi deci contrare dreptului european".
https://www.news.ro/cultura-media/consiliul-media-din-ungaria-a-suspendat-licenta-unui-post-de-radio-privat-ue-lanseaza-o-procedura-contra-budapestei-1922400409372021062120238459

Raliul Argeşului, vineri şi sâmbătă pe LookSport 3
Raliul Argeşului, competiţie care contează ca etapă în Campionatul Naţional de Raliuri, întrecere derulată sub egida Federaţiei Române de Automobilism Sportiv, va fi transmis în exclusivitate vineri şi sâmbătă de LookSport 3. Vineri, de la ora 15.30 şi 17.45, şi sâmbătă, de la ora 11.30 şi 14.50, iubitorii sporturilor cu motor sunt aşteptaţi să urmărească etapa a cincea a Campionatului Naţional de Raliuri. În primele patru etape ale sezonului au fost trei câştigători diferiţi, toţi actuali sau foşti campioni naţionali: campionul în exerciţiu clujeanul Simone Tempestini în Raliul Braşovului - etapa a 2 a şi Raliul Maramureşului - etapa a 4 a/ braşoveanul Dan Girtofan - etapa 1 Winter Rally Covasna / clujeanul Bogdan Marisca - etapa 3 Raliul Harghitei.
https://www.news.ro/sport/raliul-argesului-vineri-si-sambata-pe-looksport-3-1922404709162021061820238320

Orange Business Services România, selectat ca furnizor de public cloud pentru ecosistemele paneuropene de educație și cercetare din România, Rep. Moldova, Croația și Cehia
Orange Business Services a fost selectat de GÉANT, rețeaua paneuropeană pentru e-infrastructură și servicii dedicate cercetării și educației, ca unul dintre partenerii săi de încredere pentru furnizarea serviciilor de public cloud în programul Open Clouds for Research Environments (OCRE). OCRE este conceput pentru a oferi instituțiilor academice și de cercetare toate beneficiile adopției platformelor de public cloud, inclusiv securitate sporită, flexibilitate, eficiență îmbunătățită și colaborare pentru proiectele lor. Programul OCRE își propune să accelereze adoptarea serviciilor de public cloud în comunitatea europeană de cercetare prin reunirea furnizorilor importanți de cloud cu grupuri de observare a Pamântului, sănătate, cercetare și educație. Acordul, realizat la nivelul grupului Orange, permite Orange Business Services să vândă serviciul Flexible Engine către instituțiile de educație și cercetare care fac parte din rețeaua ARNIEC (Agenția de Administrare a Rețelei Naționale de Informatică pentru Educație și Cercetare) și către peste 8000 de instituții europene și să faciliteze sprijin local Orange Business Services, la nivelul țărilor în care compania este prezentă.
https://www.economica.net/orange-business-services-romania-selectat-ca-furnizor-de-public-cloud-pentru-ecosistemele-paneuropene-de-educatie-si-cercetare-din-romania-rep-moldova-croatia-si-cehia_515689.html

Timpul petrecut online de către utilizatorii de tehnologie va crește, în medie, cu zece ore pe săptămână, până în 2025
Timpul petrecut online de către utilizatorii de tehnologie va crește, în medie, cu zece ore pe săptămână până în 2025, când toate activitățile de rutină se vor desfășura în mediul online, arată un raport Ericsson. De asemenea, 64% dintre consumatorii de tehnologie se așteaptă la creșterea nivelului de stres, în societat, peste 3 din 5 utilizatori de tehnologie consideră că va fi necesar să jongleze cu mai multe locuri de muncă pentru a avea venituri decente, iar 7 din 10 se așteaptă să ducă o viață mai sănătoasă. Totodată, 67% speră să călătorească mai mult în viitor. Un nou raport Ericsson realizat în rândul consumatorilor de tehnologie anticipează că tendința de translatare în mediul online a unei părți importante a activităților cotidiene, determinată de pandemia globală Covid-19, se va menține la nivel global chiar și după încheierea pandemiei. Denumit The Future Urban Reality, acest raport al Ericsson ConsumerLab este cel mai mare studiu realizat până în prezent de companie în rândul utilizatorilor de tehnologie și relevă date importante despre cum văd consumatorii realitatea cotidiană după pandemie, până în anul 2025. Reprezentativ pentru opiniile a 2,3 miliarde de consumatori din 31 de țări de pe întreg mapamondul, raportul estimează că activitățile de rutină - precum munca, școala, sănătatea și cumpărăturile - vor continua să fie gestionate online și că utilizatorii de tehnologie vor accesa, în medie, 2,5 servicii noi în plus, relevă studiul.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/timpul-petrecut-online-de-catre-utilizatorii-de-tehnologie-va-creste-in-medie-cu-zece-ore-pe-saptamana-pana-in-2025-20238902

Vodafone România lansează o suită de soluţii B2B pentru IMM-uri, de la POS pe telefonul mobil, la instrumente pentru a crea magazine online. Compania a adus în piaţa locală şi platforma de educaţie V-HUB
Vodafone România lansează pe piaţa locală o suită de soluţii de business pentru întreprinderile mici şi mijlocii din România, de la soluţii ICT precum soft POS şi instrumente de colaborare, până la soluţii IoT, precum managementul flotelor auto sau smart counting, au anunţat reprezentanţii companiei, joi, în cadrul unei conferinţe de presă. „Când vorbim de digitalizare pentru IMM există un ecosistem care are la bază servicii de telecomunicaţii, iar pe platforma de telecomunicaţii se construieşte un întreg ecosistem de IoT, adică senzori conectaţi care au o interfaţă de telecomunicaţii şi care colectează date despre diverse lucruri. (...) Soluţiile ICT vin cu software sau echipamente care ajută mult lanţul valoric al unei companii”, a declarat Mihnea Rădulescu, directorul diviziei Vodafone Business, din cadrul Vodafone România. Printre soluţiile pe care le propune Vodafone Business pentru IMM-urile din România se numără: soft POS, instrumente de colaborare, soluţii de securitate cibernetică, managementul flotelor auto sau instrumente pentru a crea un magazin online de la zero.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/vodafone-romania-lanseaza-suita-solutii-b2b-imm-uri-pos-telefonul-20129621

Piaţa europeană a serviciilor de dezvoltare software este în continuă creştere, iar deficitul de personal este estimat la circa 500.000 de specialişti; segmentul de testare va creşte cu 50% până în 2026
Piaţa europeană a serviciilor de dezvoltare software este în continuă creştere, iar deficitul de personal ajunge la circa 500.000 de specialişti, segmentul de testare urmând să crească cu până la 50% până în anul 2026 până la 60 miliarde de dolari, potrivit unui comunicat al Qualinest, firmă care desfăşoară cursuri de testare software. Potrivit unui studiu Eurostat, în perioada 2011-2019 numărul specialiştilor IT în Uniunea Europeană a crescut cu 40%. Cu toate acestea există un deficit mare de forţă de muncă pentru specialişti în domeniu, în condiţiile în care 53% dintre companiile europene au raportat dificultăţi în recrutarea specialiştilor IT. “Este cunoscut faptul că în industria de testare software există un deficit de capital uman foarte bine pregătit. Odată cu creşterea acestei pieţe, va creşte şi cererea pentru profesionişti în domeniu. În experienţa noastră am observat că foarte multe proiecte sunt încetinite pentru că nu există o unitate a cunoştinţelor la nivel de echipa. O altă cauza este lipsa personalului specializat. O strategie puternică de training şi perfecţionare este cheia unui echipe consolidate şi a unui proiect de succes”, a declarat Sabina Amaricăi, fondatorul Qualinest.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/piata-europeana-serviciilor-dezvoltare-software-continua-crestere-20129267

Orange Business Services România, selectat furnizor de cloud public pentru instituţiile de educaţie şi cercetare din România şi alte ţări din regiune
Divizia de business a Orange, liderul pieţei locale de telecom, a fost selectată de GÉANT, reţeaua paneuropeană pentru e-infrastructură şi servicii dedicate cercetării şi educaţiei, ca unul dintre partenerii săi de încredere pentru furnizarea serviciilor de public cloud în programul Open Clouds for Research Environments (OCRE). OCRE este conceput pentru a oferi instituţiilor academice şi de cercetare toate beneficiile adopţiei platformelor de public cloud, inclusiv securitate sporită, flexibilitate, eficienţă îmbunătăţită şi colaborare pentru proiectele lor. Programul OCRE îşi propune să accelereze adoptarea serviciilor de public cloud în comunitatea europeană de cercetare prin reunirea furnizorilor importanţi de cloud cu grupuri de observare a Pamântului, sănătate, cercetare şi educaţie.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/orange-business-services-romania-selectat-furnizor-de-cloud-public-20128329

Google ar trebui tratată drept companie de utilităţi, argumentează statul american Ohio într-un nou proces
Criticii Google susţin de ani întregi că firma ar trebui tratată drept una de utilităţi publice. În această săptămână, procurorul general din Ohio a iniţiat un proces prin care cere unui judecător să declare exact acest lucru, scrie The Wall Street Journal. Cazul se adaugă unei liste întregi de probleme de ordin juridic pentru subsidiara Alphabet.
https://www.zf.ro/business-international/google-ar-trebui-tratata-drept-companie-de-utilitati-argumenteaza-20128258

Îndrăgitul serial Netflix „Shadow & Bone” va avea și sezonul doi
După succesul impresionant înregistrat de primul său sezon, lansat pe 23 aprilie, serialul Netflix „Shadow & Bone' va avea parte de o continuare a poveștii inspirate de seria literară a lui Leigh Bardugo, scrie deadline.com. Ecranizare a cărților de mare succes scrise de Leigh Bardugo, serialul „Shadow & Bone' ne-a făcut cunoștință cu o serie de eroi suficient de puternici și înzestrați pentru a înfrunta însuși întunericul, materializat prin înspăimântătoarea Falie a Umbrei, un teritoriu populat de monstruoasele volcre. Netflix a ordonat al doilea sezon din serialul inspirat de universul Grisha, imaginat de scriitoarea Leigh Bardugo. Scenariul va fi scris tot de Eric Heisserer, care l-a scris și pe cel pentru primul sezon, iar Shawn Levy („Stranger Things') va fi producător executiv.
https://tvmania.ro/indragitul-serial-netflix-shadow-bone-va-avea-si-sezonul-doi-296690.html

Filmul „Pup-o, mă!2 – Mireasă Nebună”, avanpremieră specială. Când are loc vizionarea alături de actorii din distribuție
„Pup-o, mă!2 – Mireasă Nebună' va avea parte de o avanpremieră specială, în aer liber, unde cinefilii se vor putea întâlni cu actorii din distribuție, scrie libertatea.ro. „Pup-o, mă!2 – Mireasă Nebună' va avea premiera în cinematografe, pe 15 august. Până atunci, pelicula va putea fi vizionată alături de actorii care apar în mult așteptatul film românesc. Lora, Florin Busuioc, Alin Panc, Cosmin Seleși, Văru Săndel, Andreea Samson, Mădălina Anea și mulți alții vor fi prezenți la avanpremiera specială, la Grădina de Vară, în Herăstrău, pe 30 iunie și 1 iunie, de la ora 20:00. Filmul urmărește povestea a trei ciobani – interpretați de Alin Panc, Cosmin Seleși și Văru Săndel aka Tică, Bică și Horică – deja trecuți de vârsta însurătorii, cum încearcă să pupe iar de Ziua Lânii.
https://tvmania.ro/filmul-pup-o-ma2-mireasa-nebuna-avanpremiera-speciala-cand-are-loc-vizionarea-alaturi-de-actorii-din-distributie-296872.html

AUDIENŢE. Bătălia reluărilor. O redifuzare Las Fierbinţi, peste reluarea iUmor cu roasturi de 1 Decembrie
AUDIENŢE. S-a dat bătălia reluărilor, miercuri seara. Rezultatul? Pro TV a adunat cei mai mulţi telespectatori în faţa televizoarelor. Un film din 2018 (O luptă persoanală 6) şi episod din Las Fierbinţi, dat în realure, au devansat iUmor-ul de la Antena 1. Postul Intact a difuzat, aseară, ediţia specială de roast-uri din 1 Decembrie. Kanal D, care pus la bătaie un nou episod din serialul Hercai, s-a clasat pe locul doi atât pe intervalul Las Fierbinţi, cât şi pe intervalul iUmor. De notat că cifrele au fost ceva mai mici decât în plin sezon. Naţional. Pro TV a fost cel mai urmărit post TV, aseară. Cu Las Fierbinţi, a numărat peste 1,5 milioane de telespectatori în fiecare minut. Locul doi, pe interval, a fost ocupat de Kanal D - 1,3 milioane de persoane. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu puţin peste 900.000 de oameni.
Urban. Clasamentul a fost aproximativ acelaşi şi la oraşe. Pro TV a fost pe primul loc, de unde a scos o medie de peste 800.000 de oameni pe minut. Kanal D, cu 680.000 de telespectatori, a fost pe doi, iar Antena 1 a numărat, de pe locul trei, peste 400.000 de persoane.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/batalia-reluarilor-audiente-20239303

AUDIENŢE. Antena 1, lider cu penultimul battle din Chefi la cuţite. Ce rating au avut Kanal D şi Pro TV
Audienţe. O nouă seară cu Chefi la cuţite, un nou succes pentru Antena 1 în audienţe. Kanal D şi Pro TV s-au „luptat” pentru locul secund. Penultimul battle al sezonului 19 din Chefi la cuţite, al 16-lea, a pus Antena 1 pe primul loc pe toate segmentele de public. Peste 1,6 milioane de români se uitau la cooking show-ul prezentat de Irina Fodor. Minutul de aur a fost la 22:03, atunci când aproape 2,2 milioane de telespectatori se uitau la Chefi la cuţite. Într-o seară cu Chefi la cuţite, Pro TV mergea pe o reluare din Las Fierbinţi şi filmul „Obligat să ucidă”, iar Kanal D miza pe un episod din serialul Hericai.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-chefi-la-cutite-8-iunie-2021-20237700

Finaliştii Effie: reclame la HBO, eMag, Catmobile, Fashion Days, Samsung sau Tazz. Andi Moisescu prezintă gala online. Când?
Competiţia Effie Awards România şi-a desemnat finaliştii pentru ediţia din acest an, cea cu numărul 18. În total, 20 de agenţii sunt finaliste în 29 de categorii de concurs. Câştigătorii vor fi anunţaţi pe 17 iunie, de la ora 19:30, într-o gală online transmisă pe paginile de Facebook Effi România, IAA România şi UAPR şi prezentată de Andi Moisescu. Este a doua gală online din istoria competiţiei, după cea din 2020. Printre campaniile finaliste se numără „We’re just asking questions” de la Catmobile.ro, „Black Friday 2020, The Common-Sense Edition” de la Fashion Days, „Kepp Santa Safe” de la TikTok, „Tuff Money - The Morality Stoplight” de la HBO, „Smart TV Stick laungh” de la Telekom, sau „Tazz delivers (almost) anything” de la Tazz by eMag.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/lista-finalisti-effie-2021-20237826

Filme în premieră naţională la American Independent Film Festival #5
O selecţie de filme ce au impresionat critica şi publicul în festivalurile importante ale lumii, dar şi pelicule în premieră naţională vor fi prezentate la cea de-a cincea ediţie a American Independent Film Festival, care va avea loc în perioada 23-27 iunie la Cinema Muzeul Ţăranului Român şi open air la Food Hood, informează un comunicat al organizatorilor transmis AGERPRES. Prezentat în premieră naţională, filmul "The Nest" / "Cuibul" arată povestea despre relocarea unui cuplu ce îşi abandonează liniştitul cămin din suburbiile americane pentru a începe o nouă viaţă în Marea Britanie. Un antreprenor ambiţios (Jude Law) îşi aduce soţia americană (Carrie Coon) şi copiii în ţara sa de origine, pentru a explora noi oportunităţi de afaceri, însă noua lor viaţă ameninţă să le destrame familia. Spectatorii AIFF.5 vor putea vedea în premieră absolută în România şi "Falling" / "Alienare" - debutul în regie al starului american Viggo Mortensen, cunoscut în întreaga lume pentru rolul său din trilogia "Stăpânul Inelelor" şi premiat în nenumărate rânduri pentru cele din "A Dangerous Method", "Eastern Promises" sau pentru cel din "Captain Fantastic". Ediţia de anul acesta a festivalului vine şi cu secţiunea "Iconic Debut", în care cinefilii vor avea ocazia să vadă sau să revadă primele filme ale unor regizori americani consacraţi, precum Jim Jarmusch, Richard Linklater sau fraţii Joel şi Ethan Coen.
https://www.agerpres.ro/cultura/2021/06/09/filme-in-premiera-nationala-la-american-independent-film-festival-5--727836

Survivor România le pregătește fanilor o emisiune incendiară. Ce se întâmplă între concurenți
Tensiuni fără precedent la Survivor România 2021, emisiune difuzată de Kanal D. Concurenții au ajuns la un nivel în care se abțin cu greu să nu explodeze în cadrul veșnicelor tensiuni. Eliminarea Adelinei de la Survivor România a scos la suprafață aspecte neștiute despre culisele emisiunii. Andrei este de acord cu ieșirea războinicei din competiție, căci acum au rămas doar cei mai buni în echipă. Pe de altă parte, Ștefan spune că surpriza mare a fost pentru Albert, care nu a ieșit favoritul publicului.
https://evz.ro/survivor-romania-le-pregateste-fanilor-o-emisiune-incendiara-ce-se-intampla-intre-concurenti.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL