×

Programe TV -- Data și ora publicării: 12.07.2021 20:09:21

REVISTA PRESEI / 12 iul 2021 /




DVB va selecta noi codecuri pentru televiziunea 4K și 8K: AV1, AVS3, VVC?
Apare o nouă televiziune în România! Va difuza un serial de succes
Lovitură pe piața media: PRO TV a cumpărat drepturile de difuzare pentru UEFA EURO 2024 și 2028
PRO TV a dat o super lovitură cu finala Euro 2020. Audiență de peste 18 puncte de rating la meciul dintre Italia și Anglia
„Cei mai mari jucători din economie“. Mihnea Rădulescu, Vodafone: Am decis să intrăm mai puternic în zona de digitalizare a instituţiilor, sunt licitaţii pe rol la care participăm pentru prima dată
Comisia Europeană a îngheţat proiectul său de taxă digitală
Plângere la Comisia Europeană împotriva noilor reguli de utilizare ale WhatsApp
Aproximativ 3 milioane de români au urmărit finala Euro 2020. Pro TV a achiziţionat drepturile de difuzare pentru UEFA EURO 2024 şi 2028
Finala Euro 2020 a atras în Marea Britanie cea mai mare audienţă TV de la funeraliile prinţesei Diana
YouTube Shorts, disponibil în România
Destinaţia turistică a anului 2021 în România, aleasă începând cu 17 iulie la Prima TV
TikTok va elimina automat conţinutul necorespunzător
Corespondență de la Cannes de la premiera mondială a filmului lui Radu Muntean. Un thriller reușit, în care nu se întâmplă nimic rău
Discovery Channel lansează la apă Shark Week 2021
Ce se întâmplă cu serialul „Hercai” după finala „Survivor România”? Modificările anunțate la Kanal D
Portretul politicianului de cursă lungă
Netflix anunță premiera filmului anime „The Witcher: Nightmare of the Wolf”
România ar putea găzdui serverele marilor companii internaţionale
Amazon continuă să domine piaţa de cloud, cu o cotă de piaţă peste Microsoft și Google împreună
Serviciul de streaming TV Plus, disponibil și în afara ecosistemului Samsung
Un gigant media francez, creat prin fuziunea dintre TF1 și M6
4iG a semnat un acord preliminar pentru a achiziționa Telenor Muntenegru
Serialul "Șarlatanul" ("Shut Eye"), cu Isabella Rossellini în distribuție, din 27 iulie la AXN
Pro TV pregăteşte un nou sezon de MasterChef. S-au anunţat înscrierile
"Ferestrele Pandemiei", colorate de copii. O idee Itsy Bitsy FM
Profi lansează noi reclame TV. Cine semnează noua campanie de repoziţionare a lanţului de magazine?
AUDIENŢE. Sâmbătă, românii au stat cu ochii pe finala Survivor la Kanal D. Cifre importante pentru ediţia câştigată de Zanni
Mutare importantă! Fostă şefă a Pro TV, la conducerea Observatorului de la Antena 1
„Avanpostul” se întoarce la Diva. Ce spun actorii principali despre noul sezon?
Va urma: TIFF lansează o secțiune dedicată serialelor
“În numele tatălui”, de Vladimir Dembinski, premiera națională pe 28 iulie, la TIFF



DVB va selecta noi codecuri pentru televiziunea 4K și 8K: AV1, AVS3, VVC?
Organizația DVB a aprobat cerințele comerciale pentru codec-urile video de generația următoare, utilizabile în servicii avansate 4K și 8K. Ulterior va fi analizată intensiv conformitatea tehnică a codec-urilor candidate cu cerințele comerciale și vor fi elaborate proiectele de specificații. Cele trei codec-uri candidate care au fost identificate inițial sunt AV1, AVS3 și VVC. Cele trei codec-uri pot extinde acoperirea pe piață a soluțiilor DVB, pot aduce noi caracteristici și pot oferi o mai bună eficiență. „DVB este un pionier în dezvoltarea sistemelor de distribuție media și pregătește calea pentru sisteme avansate 4K și 8K. Industria ne urmărește îndeaproape munca și suntem încrezători că DVB va deschide din nou drumurile în tehnologia televiziunii. Încurajăm toate companiile din acest domeniu să se alăture muncii noastre”, a spus Peter MacAvock, președintele proiectului DVB. Prin specificarea modului de utilizare a codec-urilor video de generația următoare, DVB speră să ajute la furnizarea mai eficientă de experiențe video, precum cea oferită de tehnologia 8K. Eficiența mai mare promisă de noile codec-uri va permite, de exemplu, o ofertă mai mare de servicii UHD prin rețelele de difuzare clasice, împreună cu costuri mai mici de distribuție prin internet în bandă largă. Distribuția mai flexibilă este de asemenea un obiectiv al proiectului.
https://www.hdsatelit.com/2021/07/dvb-va-selecta-noi-codecuri-pentru.html


Apare o nouă televiziune în România! Va difuza un serial de succes
Apare o nouă televiziune în România! Focus Sat, primul furnizor de servicii de televiziune digitală prin satelit din România, parte din familia M7 Canal+ Group, lansează în 12 iulie propriul canal tv, Focus Sat TV. Televiziunea va debuta cu un serial de succes, Baron Noir. Focus Sat, primul furnizor de servicii de televiziune digitală prin satelit din România, parte din familia M7 Canal+ Group, lansează în 12 iulie propriul canal tv, Focus Sat TV, și își propune să ofere o experiență originală de vizionare cu seriale europene multipremiate, producție Canal+ Création Originale. Cu această ocazie Focus Sat TV dezvăluie pe lângă noul conținut și o nouă identitate vizuală asociată cu un nou brand line: Universul tău original. Ca parte din M7 Canal+ Group, Focus Sat și-a propus să transforme Focus Sat TV într-o destinație pentru publicul aflat în căutare de momente unice de acțiune, mister, suspans și emoție, oferind divertisment plin de rafinament, dar și informații utile exclusiv pentru clienții săi.
https://www.capital.ro/apare-o-noua-televiziune-in-romania-va-difuza-un-serial-de-succes.html

Lovitură pe piața media: PRO TV a cumpărat drepturile de difuzare pentru UEFA EURO 2024 și 2028
Decizie surpriză luată de postul de televiziune PRO TV pregătește o nouă lovitură pe termen lung și anunță că a cumpărat deja drepturile de difuzare pentru UEFA EURO 2024 și 2028. Ținând cont de succes în audiențe avut anul acesta, decizia pare una întemeiată. EURO 2020 a fost cu siguranță evenimentul acestei luni și a atras atenția tuturor. Fie că oamenii au fost pe stadioane sau în fața televizoarelor de acasă sau de la terasă, toată lumea a știut că în această perioadă se joacă Campionatul European de Fotbal care ar fi trebui disputat încă de anul trecut, dar a fost amânat din cauza pandemiei. În această ediție, UEFA a celebrat aniversarea celor 60 de ani de Campionate Europene printr-o formulă diferită a campionatului, cu 24 echipe participante și meciuri jucate în 11 țări, printre care și România. A fost pentru prima dată în istorie când țara noastră a găzduit un astfel de evniment sportiv extrem de importante.
https://www.capital.ro/lovitura-pe-piata-media-pro-tv-a-cumparat-drepturile-de-difuzare-pentru-uefa-euro-2024-si-2028.html

PRO TV a dat o super lovitură cu finala Euro 2020. Audiență de peste 18 puncte de rating la meciul dintre Italia și Anglia
PRO TV a dat o super lovitură cu finala Euro 2020. Meciul dintre Italia și Anglia a adus postului din Pache o audiență fără precedent în televiziunea din România. Mai precis, conform cifrelor consultate de Capital, meciul dintre Italia și Anglia a avut o audiență pe publicul Național de peste 18 puncte de rating, un record greu de egalat în televiziunea din România. Vârful de audiență a fost de 18,7 puncte de rating pe publicul Național, înregistrat în prima repriză a meciului, iar în rest media de audiență a fost în jur de 15 și chiar 17 puncte de rating. Victoria Italiei în fața Angliei, în finala EURO, a fost lider de audiență în intervalul 22:00 – 24:54, fiind cel mai vizionat program din România, din acest an. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 17.8 puncte de rating și 55.0% cotă de piață, de șapte ori mai mult față de locul 2 care avea doar 2.7 puncte de audiență și 8.4% share. În același interval, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat 15.8 puncte de audiență și 56.2% share, în timp ce locul 2 avea cifre de șapte ori mai mici, înregistrând 2.4 puncte de audiență și 8.5% share.
https://www.capital.ro/exclusiv-pro-tv-a-dat-o-super-lovitura-cu-finala-euro-2020-audienta-de-peste-18-puncte-de-rating-la-meciul-dintre-italia-si-anglia.html

„Cei mai mari jucători din economie“. Mihnea Rădulescu, Vodafone: Am decis să intrăm mai puternic în zona de digitalizare a instituţiilor, sunt licitaţii pe rol la care participăm pentru prima dată
„Ca ţară, cred că avem o şansă mare în acest moment. Aceste fonduri europene care au apărut înseamnă că vor fi foarte mulţi bani în economie. Este o preocupare mare pentru noi aceasta.“ Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii fixe şi mobile şi una dintre cele mai mari companii din economie, va ataca mult mai puternic zona de proiecte de digitalizare derulate de instituţii prin intermediul diviziei sale de business. „Unul dintre lucrurile în care Vodafone a decis să intre în ultima perioadă este zona de ICT, proiecte mari de infrastructură de software, de echipamente, tot ce înseamnă digitalizarea unor instituţii. Există mai multe licitaţii pe rol la care participăm pentru prima dată”, a declarat în cadrul videoconferinţei „Cei mai mari jucători din economie“ Mihnea Rădulescu, enterprise business unit director în cadrul Vodafone România.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/videoconferinta-zf-cei-mari-jucatori-economie-mihnea-radulescu-20183056

Comisia Europeană a îngheţat proiectul său de taxă digitală
Comisia Europeană a anunţat luni că a decis să îngheţe proiectul său privind introducerea unei taxe pe serviciile digitale, pe perioada negocierilor derulate sub auspiciile OECD cu privire la o impozitare mai echitabilă a multinaţionalelor, care ar urma să se finalizeze în octombrie, informează AFP şi Reuters, citate de Agerpres. "Reuşita acestui proces va necesita un impuls final din partea tuturor părţilor iar Comisia s-a angajat să se concentreze pe acest efort. De aceea am decis să luăm o pauză în munca noastră cu privire la o propunere de taxă digitală", a declarat luni purtătorul de cuvânt al Comisiei Europene, Daniel Ferrie. Acesta a adăugat că Executivul comunitar va reanaliza situaţia la toamnă. Sâmbătă, comisarul european pentru economie, Paolo Gentiloni, a declarat că prioritatea UE este implementarea acordului politic obţinut la nivelul G20 pentru o impozitare mai echitabilă a multinaţionalelor. Anul trecut, cele 27 de state membre au ajuns la un acord fără precedent, pentru a împrumuta în comun 750 de miliarde de euro destinate unui fond care să combată recesiunea economică provocată de pandemia de COVID-19 şi de asemenea să răspundă la provocările create de schimbările climatice. Împrumuturile în comun pentru fondul de redresare, care vor fi efectuate de Executivul comunitar în numele tuturor statelor membre, urmează să fie rambursate pe parcusul a 30 de ani graţie noilor taxe denumite noi resurse proprii. Aceste noi taxe nu au fost încă convenite dar ar putea include taxe pe economia digitală, pe emisiile de CO2 sau pe importurile de bunuri fabricate pe baza tehnologiilor poluante.
https://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-24913619-comisia-europeana-inghetat-proiectul-sau-taxa-digitala.htm

Plângere la Comisia Europeană împotriva noilor reguli de utilizare ale WhatsApp
Organizaţia Europeană a Consumatorilor (BEUC) a anunţat luni că a depus plângere la Comisia Europeană împotriva serviciului de mesagerie WhatsApp pentru controversata modificare a politicii sale de confidenţialitate, relatează AFP și Agerpres. Aceste noi reguli nu sunt "nici transparente, nici comprehensibile pentru utilizatori", afirmă BEUC şi opt dintre asociaţiile sale membre, acuzând WhatsApp de "multiple încălcări ale drepturilor consumatorilor europeni". Aceste asociaţii au depus o plângere la Comisia Europeană, precum şi la reţeaua europeană a autorităţilor însărcinate cu protecţia consumatorilor. WhatsApp, serviciul de mesagerie al Facebook, i-a informat la începutul anului pe cei circa două miliarde de utilizatori ai săi că trebuie să îşi dea consimţământul pentru noi condiţii de utilizare.
https://www.hotnews.ro/stiri-international-24913769-plangere-comisia-europeana-impotriva-noilor-reguli-utilizare-ale-whatsapp.htm

Aproximativ 3 milioane de români au urmărit finala Euro 2020. Pro TV a achiziţionat drepturile de difuzare pentru UEFA EURO 2024 şi 2028
Aproximativ 3 milioane de telespectatori din întreaga ţară au urmărit, duminică seară, la Pro TV, finala Euro 2020 dintre Italia şi Anglia, iar postul de televiziune a anunţat luni că a achiziţionat drepturile de difuzare pentru UEFA EURO 2024 şi 2028. Victoria Italiei în faţa Angliei a fost lider de audienţă în intervalul 22:00 - 24:54, fiind cel mai vizionat program din România, din acest an. În rândul publicului naţional, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, Pro TV a avut 17,8 puncte de rating şi 55% cotă de piaţă, de şapte ori mai mult faţă de locul 2 care avea doar 2,7 puncte de audienţă şi 8,4% share. În acelaşi interval, la nivelul publicului cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani din mediul urban, Pro TV a înregistrat 15,8 puncte de audienţă şi 56,2% share, în timp ce postul clasat pe locul al doilea a avut cifre de şapte ori mai mici, înregistrând 2,4 puncte de audienţă şi 8,5% share.
https://www.news.ro/cultura-media/aproximativ-3-milioane-de-romani-au-urmarit-finala-euro-2020-pro-tv-a-achizitionat-drepturile-de-difuzare-pentru-uefa-euro-2024-si-2028-1922404012002021071420289194

Finala Euro 2020 a atras în Marea Britanie cea mai mare audienţă TV de la funeraliile prinţesei Diana
Finala Euro 2020, jucată duminică seară între Italia şi Anglia, a atras în Marea Britanie cea mai mare audienţă TV de la funeraliile prinţesei Diana, în urmă cu 25 de ani. Aproximativ 31 de milioane de britanici au urmărit, pe BBC One şi ITV, finala Euro 2020 jucată pe Wembley şi decisă la loviturile de departajare. Meciul câştigat de Italia a reprezentat cel mai urmărit eveniment al Marii Britanii în mai mult de 20 de ani, cu un vârf de audienţă de 30,95 de milioane de telespectatori şi o medie de 29,85 de milioane.
https://www.news.ro/cultura-media/finala-euro-2020-a-atras-in-marea-britanie-cea-mai-mare-audienta-tv-de-la-funeraliile-printesei-diana-1922402812002021071520289174

YouTube Shorts, disponibil în România
YouTube a anunţat disponibilitatea versiunii beta a YouTube Shorts în România, o nouă experienţă pentru crearea de videoclipuri scurte de pe telefonul mobil. Prezentat pentru prima dată în septembrie 2020, YouTube a extins serviciul Shorts în 26 de ţări şi va fi disponibil în mai mult de 100 de ţări din întreaga lume, unde este disponibil YouTube. Deşi videoclipurile scurte puteau să fie vizionate pe platformă şi anterior, utilizatorii vor putea să acceseze pentru prima dată instrumentele de creaţie Shorts, care includ o cameră cu mai multe segmente pentru combinarea mai multor decupaje video, posibilitatea de a înregistra cu muzică, de a alege setările de viteză şi multe altele. Funcţiile noi includ şi posibilitatea de a folosi conţinut audio nu doar din alte videoclipuri scurte, dar şi din videoclipurile de pe YouTube. Astfel, utilizatorii pot să-ţi pună amprenta creativă asupra conţinutului pe care adoră să-l vizioneze pe YouTube, ajutând la atragerea unor noi segmente de public, fie că este vorba despre a reacţiona la glumele lor preferate, testarea celei mai recente reţete a unui creator sau repunerea în scenă a unor scheciuri. Creatorii vor deţine controlul şi vor putea să renunţe dacă nu doresc ca videoclipurile lor lungi să fie remixate. În plus, odată cu extinderea internaţională a produsului, este lansat şi un nou set de funcţii, precum adaugarea de text în anumite puncte din videoclip; adaugare automată de subtitrari în videoclipul scurt; înregistrare de până la 60 de secunde cu camera Shorts; adăugare de clipuri video din galeria telefonului la înregistrările realizate cu camera Shorts; adaugare filtre de bază pentru corecţia culorilor în videoclipurile scurte, urmând a fi lansate mai multe efecte în viitor.
https://www.news.ro/cultura-media/youtube-shorts-disponibil-in-romania-1922405312002021071120288852

Destinaţia turistică a anului 2021 în România, aleasă începând cu 17 iulie la Prima TV
Emisiunea „Destinaţia anului 2021”, prezentată de Dana Gonţ, va debuta pe 17 iulie, la ora 17:30, la Prima TV. Dana Gonţ va fi ghid prin şase regiuni ale ţării intrate în competiţia pentru titlu. „«Destinaţia anului 2021» este un proiect media inedit de promovare a destinaţiilor turistice din România. Ele au fost alese în urma unei campanii de nominalizări venite din partea publicului ce a mobilizat comunităţile locale şi a adus câteva surprize binevenite, printre ele oraşul Brăila”, spune Dana Gonţ.
https://www.news.ro/entertainment/destinatia-turistica-a-anului-2021-in-romania-aleasa-incepand-cu-17-iulie-la-prima-tv-1922400909342021071620284251

TikTok va elimina automat conţinutul necorespunzător
Platforma socială chineză TikTok va începe să înlocuiască editorii cu un algoritm care se va ocupa de identificarea şi ştergerea automată a clipurilor care contravin condiţiilor de utilizare. Începând cu Statele Unite şi Canada, TikTok va folosi un sistem automatizat de verificare a conţinutului, care va şterge acele clipuri video care conţin nuditate, sex, violenţă sau diverse activităţi ilegale. Algoritmul va elimina automat conţinutul necorespunzător, fără implicarea vreunui editor uman. Aceştia din urmă vor face verificarea doar în cazul în care utilizatorii vor face apel, considerând că ştergerea s-a făcut pe nedrept.
https://www.news.ro/economic/tiktok-va-elimina-automat-continutul-necorespunzator-1922404912102021070720288453

Corespondență de la Cannes de la premiera mondială a filmului lui Radu Muntean. Un thriller reușit, în care nu se întâmplă nimic rău
Noul lungmetraj al lui Radu Muntean, „Întregalde”, a avut sală bună la premiera mondială din 11 iulie de la Théâtre Croisette. Deși niciodată o subtitrare, oricât de reușită, nu poate concura dialogul original, publicul a reacționat în timpul proiecției mai ales la aparițiile actorului neprofesionist Luca Sabin, care e revelația filmului. Din păcate, acesta n-a venit pe Croazetă (l-ar fi aclamat o sală întreagă). Filmul, care a fost selecționat în secțiunea paralelă Quinzaine des Réalisateurs (unde se dau premii), mai are azi trei proiecții. Luca Sabin, bărbatul din județul Alba descoperit de Radu Muntean într-una din prospecții pe când cosea iarba din curtea bisericii, a fost distribuit în rolul unui sătean bătrân și senil care întoarce din drum trei bucureșteni veniți cu ajutoare de Crăciun în satul Întregalde din județul Alba. Pretinzând că trebuie să ajungă la un gater, de aceea umblă singur pe un drum forestier plin de noroi, el o impresionează pe Maria (Maria Popistașu), colegii acesteia Ilinca (Ilona Brezoianu) și Dan (Alex Bogdan) fiind de acord să facă un ocol în loc să-și continue drumul și să se întâlnească cu celelalte mașini.
https://www.libertatea.ro/entertainment/corespondenta-de-la-cannes-de-ce-noul-film-al-lui-radu-muntean-e-un-reusit-fals-thriller-3644717

Discovery Channel lansează la apă Shark Week 2021
Discovery Channel lansează la apă Shark Week 2021 cu o selecție de programe speciale de-a lungul unei săptămâni dedicate rechinilor. Celebrilor rechini din Shark Week li se vor alătura pe tot parcursul săptămânii mai multe vedete, printre care echipa Jackass, Robert Irwin, Chris Rose sau experți precum Paul de Gelder, Madison Stewart sau Dr. Craig OConnell. Shark Week, cel mai longeviv eveniment de vară al televiziunii Discovery, revine pentru al 33-lea an, cu rechini mai mari și cu noi recorduri de sărituri, începând cu noaptea de duminică, 11 iulie. Seria de anul acesta aduce telespectatorii în locuri noi, unde se studiază și înregistrează noi comportamente ale rechinilor, nemaivăzute până acum pe cameră. Pornit în 1988 de către Discovery, Shark Week este difuzat în fiecare an în peste 70 de țări sub forma unor emisiuni de-a lungul unei săptămâni. Discovery continuă să lucreze cu peste 20 de experți în biologie marină și instituții de cercetare pentru a documenta și a învăța despre comportamentul rechinilor. Cu ajutorul unor metode de cercetare inovatoare, Shark Week studiază unele dintre cele mai remarcabile specii de rechini din lume și comportamentul acestora.
https://tvmania.ro/discovery-channel-lanseaza-la-apa-shark-week-2021-301192.html

Ce se întâmplă cu serialul „Hercai” după finala „Survivor România”? Modificările anunțate la Kanal D
Odată cu finala celui de-al doilea sezon al reality-ului „Survivor România', care a avut loc sâmbătă, 10 iulie, la ora 20.00, Kanal D face modificări substanțiale în grila de programe, care vizează serialul turcesc „Hercai'. De săptămâna aceasta, serialul turcesc „Hercai' va putea fi urmărit cinci zile pe săptămână, de luni până vineri, de la ora 20.00. Schimbare provenită după ce a fost ales marele câștigător al sezonului 2 „Survivor România'. „Hercai' îi are în centrul acțiunii pe Reyyan (interpretată de Ebru Şahin) și Miran (Akın Akınözü), doi tineri ale căror vieți, pline de traume din copilărie, ajung să se întâlnească, să se îndrăgostească și să lupte pentru dragostea lor, în ciuda tuturor obstacolelor vieții.
https://tvmania.ro/modificari-la-kanal-d-hercai-301179.html

Portretul politicianului de cursă lungă
Într-o lume în care thrillerul politic reprezintă un gen tot mai răspândit și mai prizat, miza unei producții precum serialul franțuzesc „Baron Noir' este să iasă din rând. Iar povestea creată de scenariștii Eric Benzekri și Jean-Baptiste Delafon, pe care o vom vedea la Focus Sat TV începând de astăzi, în fiecare luni și joi, la ora 21.30, are toate atuurile pentru a o face. După producția americană „Culisele puterii', serialul danez „Borgen' și miniseria britanică „Țintă politică', franțuzescul „Baron Noir', regizat de Ziad Doueiri („LAttentat') ne propune o altă palpitantă incursiune în politica de azi, cu toate subtilitățile și fațetele sale complicate. Cele opt episoade ale primului sezon debutează în forță, cu acțiunile unui personaj ce dispune de un arsenal perfect pentru terenul minat pe care se desfășoară. Animat de dorința de a obține tot mai multă putere, politicianul francez Philippe Rickwaert (Kad Merad) nu ezită să folosească orice mijloace pentru a-și controla și manipula adversarii, cu răbdare de păianjen și abilități de profesionist hârșit în toate subterfugiile politicii. Principala sa luptă e îndreptată împotriva nu mai puțin abilului Francis Laugier (Niels Arestrup), cândva prieten și aliat, căruia nu ezită să-i dea cele mai perfide lovituri. Deja deputat și primar al orașului Dunkerque, Rickwaert știe cum să acționeze în cele mai variate situații, iar calmul, cinismul și inteligența sa îl transformă într-un adversar redutabil pentru oricine îi stă în cale. Prinsă în jocul lor periculos, mereu pe muchie de cuțit, este abila Amélie Dorendeu (Anna Mouglalis), al cărei instinct politic e la fel de puternic precum al celor doi politicieni în preajma cărora orbitează și care nu ezită să-și folosească inteligența pentru a rămâne în picioare.
https://tvmania.ro/portretul-politicianului-de-cursa-lunga-301092.html

Netflix anunță premiera filmului anime „The Witcher: Nightmare of the Wolf”
Dezvăluit în cadrul primului eveniment WitcherCon, Netflix a anunțat data lansării și primele imagini din viitorul film The Witcher: Nightmare of the Wolf. Lungmratrajul anime, al cărui regizor este Han Kwang Il, va avea premiera luni, 23 august 2021 și spune povestea lui Vesemir, un tânăr și îndrăzneț witcher, care a dat o viață trăită în sărăcie pe a ucide monștri pentru bani. Lumea The Witcher se extinde în această poveste de origine anime: înainte de Geralt, a existat mentorul său, Vesemir – un tânăr witcher care a dat o viață trăită în sărăcie pe a ucide monștri pentru bani. Dar când un monstru ciudat începe să terorizeze un regat măcinat din de punct de vedere politic, Vesemir se trezește într-o aventură înspăimântătoare care îl obligă să se confrunte cu demonii trecutului său.
https://tvmania.ro/netflix-anunta-premiera-filmului-anime-the-witcher-nightmare-of-the-wolf-301152.html

România ar putea găzdui serverele marilor companii internaţionale
Romanian Business Leaders propune un proiect de atragere în România a marilor companii din SUA şi din lume vizate de decizia Curţii de Justiţie a Uniunii Europene, potrivit căreia aceste organizaţii sunt obligate să aibă servere de date pe teritoriul comunitar, potrivit unui comunicat al organizaţiei. Ca urmare a unei decizii a Curţii de Justiţie a Uniunii Europene (CJUE), companiile non-UE sunt obligate să găsească soluţii de relocare a serverelor de date sau chiar a administrării afacerilor pe teritoriul Uniunii, dacă intenţionează să mai prelucreze, în viitor, datele personale ale cetăţenilor europeni, scrie Agerpres. În acest context, Romanian Business Leaders propune un proiect de atragere în România a marilor companii din SUA şi din lume vizate de decizia CJUE, cu dorinţa de a conduce la crearea unui brand de ţară sectorial – ,,Romania, your Privacy Destination”. Proiectul a fost iniţiat şi este coordonat în cadrul Fundaţiei de Andreea Vlănţoiu, avocat protecţia datelor şi fondator Vlănţoiu şi Asociaţii.
https://www.economica.net/romania-ar-putea-gazdui-serverele-marilor-companii-internationale_521675.html

Amazon continuă să domine piaţa de cloud, cu o cotă de piaţă peste Microsoft și Google împreună
Cota de piață a Amazon Web Services pe piața mondială a infrastructurii cloud s-a ridicat la 32% în primul trimestru al anului 2021, depășind în continuare cota de piață combinată a celor mai mari doi concurenți ai săi, Microsoft și Google, potrivit Synergy Research Group. În primul trimestru al anului 2021, veniturile globale din servicii de infrastructură cloud s-au ridicat la 39 de miliarde de dolari, cu 37% peste nivelul din perioada ianuarie-martie 2020. Analiștii sunt de părere că acest rezultat arată că industria este pe cale să depășească 150 de miliarde de dolari în venituri în acest an.
https://www.economica.net/amazon-continua-sa-domine-piata-de-cloud-cu-o-cota-de-piata-peste-microsoft-si-google-impreuna_521434.html

Serviciul de streaming TV Plus, disponibil și în afara ecosistemului Samsung
Samsung a lansat o versiune web a propriului serviciu de streaming, TV Plus, care devine, astfel, disponibil pe orice dispozitiv conectat la internet, nu doar pe device-urile companiei. Compania coreeană a adus două îmbunătățiri majore serviciului său de streaming, care-l fac pe acesta disponibil pe scară largă și-l transformă într-un concurent direct pentru produse similare, cu vechime, precum Plex sau Pluto TV. În primul rând, TV Plus are acum o aplicație web, care poate fi accesată din orice browser de internet. Până acum, serviciul era disponibil doar pe televizoare și smartphone-urile companiei.
https://www.profit.ro/profitul-tau/entertainment/serviciul-de-streaming-tv-plus-disponibil-si-in-afara-ecosistemului-samsung-20285191

Un gigant media francez, creat prin fuziunea dintre TF1 și M6
Ca urmare a propunerilor de fuziune între grupurile media franceze TF1 și M6, cele două companii-mamă ale acestora (Groupe Bouygues și RTL Group) au confirmat semnarea acordurilor pentru a crea un nou gigant tv și media francez, capabil să concureze la nivel internațional. Finalizarea tranzacției rămâne supusă condițiilor ulterioare, în special aprobărilor autorităților competente și ale adunărilor generale ale Grupului TF1 și Grupului M6. Tranzacția urmează să se finalizeze până la sfârșitul anului 2022. Potrivit termenilor acordului, Bouygues va plăti 641 milioane EUR pentru a cumpăra M6 Group. TF1 va acționa în parteneriat strategic cu RTL Group. Președintele M6 va fi desemnat președinte și CEO al structurii fuzionate. Diverși actori de pe piață au evidențiat prezența semnificativă pe care o va avea noul grup în sectorul tv francez. Unii experți consideră că fuziunea va concentra aproximativ 60% din publicul tv comercial, 70% din piața publicitară și chiar 95% din audiențele în prime-time.
https://www.hdsatelit.com/2021/07/un-gigant-media-francez-creat-prin.html
4iG a semnat un acord preliminar pentru a achiziționa Telenor Muntenegru
Compania 4iG PLC a anunțat printr-un comunicat remis către HD Satelit România o nouă tranzacție internațională, care va facilita extinderea portofoliului său din domeniul telecomunicațiilor. 4iG a încheiat un acord fără caracter obligatoriu cu filiala PPF Telecom Group pentru a achiziționa 100% din participația la Telenor d.o.o. Podgorica („Telenor Muntenegru”), cel mai mare operator de telefonie mobilă din Muntenegru. În plus față de achiziția Telenor Muntenegru, 4iG pregătește în prezent două achiziții suplimentare în sectorul telecomunicațiilor: pe lângă Grupul DIGI în Ungaria, grupul maghiar va achiziționa și o participație majoritară la operatorul de sateliți israelian Spacecom. Telenor Muntenegru are 338.000 de abonați, 150 de stații de bază și acoperire 4G, ajungând la peste 98% din populație. Finalizarea tranzacției va fi supusă aprobării autorităților muntenegrene. Telenor Muntenegru a fost achiziționată în anul 2018, împreună cu mai mulți operatori regionali de telefonie mobilă, de către compania de investiții PPF Group, fondată în Republica Cehă.
https://www.hdsatelit.com/2021/07/4ig-semnat-un-acord-preliminar-pentru.html

Serialul "Șarlatanul" ("Shut Eye"), cu Isabella Rossellini în distribuție, din 27 iulie la AXN
Serialul "Șarlatanul" ("Shut Eye") prezintă într-o manieră dark - comică activitatea unor saloane obscure, controlate de o mișcare mafiotă din Los Angeles, unde clarvăzătoarele îi amăgesc cu răspunsuri mult căutate pe cei disperați să afle ce le rezervă viitorul. Cele două sezoane vor fi difuzate consecutiv, începând din 27 iulie, pe AXN, anunță televiziunea printr-un comunicat remis către blogul HD Satelit România. Astfel, în fiecare marți seara, de la ora 21.00, telespectatorii vor putea urmări câte trei episoade ale poveștii care îl are în prim plan pe Charlie Haverford (Jeffrey Donovan – Fargo, Burn Notice), un șarlatan care se ocupă în numele șefului său violent și dominant de mai multe săli unde se ghicește în globuri de cristal, în cărți de joc sau se interpretează vise. Totul până când iubitul furios al unui client îl lovește în cap în timpul unei ședințe de hipnoză și lucrurile iau o turnură dubioasă: brusc, Charlie, un bărbat a cărui întreagă viață s-a bazat pe fraudă, începe să vadă și să simtă niște adevăruri foarte reale și fundamentale, își schimbă modul de a gândi și pune la îndoială tot ceea ce a crezut vreodată.
https://www.hdsatelit.com/2021/07/serialul-sarlatanul-shut-eye-cu.html

Pro TV pregăteşte un nou sezon de MasterChef. S-au anunţat înscrierile
Pro TV pregăteşte un nou sezon de MasterChef. Postul TV anunţă înscrierile printr-un promo care rulează pe post. Show-ul culinar al Pro TV-ului nu s-a mai ţinut din toamna anului 2019. Ultimul sezon, cel din toamna lui 2019, a venit cu un format schimbat şi nici nu s-a mai difuzat de la 20:30, ci de la 22:30. În 2019, MasterChef era difuzat de patru ori pe săptămână, de luni până joi. Sezonul s-a încheiat în noiembrie şi a fost câştigat de Alina Gologan.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/pro-tv-masterchef-inscrieri-2021-20289305

"Ferestrele Pandemiei", colorate de copii. O idee Itsy Bitsy FM
Radio Itsy Bitsy, împreună cu REHAU Window Solutions, a demarat o campanie pentru copii. Micuţii au fost încurajaţi să picteze ferestrele şi să facă apoi fotografii, în cadrul campaniei „Creionează lumea de la fereastra ta”. 150 de familii au răspuns acestei iniţiative.
Cum a venit ideea? A fost o perioadă lungă de pandemie, în care copiii s-au uitat la locurile de joacă mai mult pe geam. Prin intermediul campaniei au fost premiate cele mai frumoase 20 de picturi pe ferestre. 10 dintre câştigători au fost răsplătiţi cu seturi de pictură şi desen Art4Arrist cu 145 piese, iar ceilalţi 10 au primit câte o placă grafică Tablet Notepad digital LCD de 8,5 inch.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/radio-itsy-bitsy-campanie-copii-ferestre-colorate-20289193

Profi lansează noi reclame TV. Cine semnează noua campanie de repoziţionare a lanţului de magazine?
Repoziţionare pentru Profi. Saatchi & Saatchi + The Geek este agenţia care semnează noua campanie pentru lanţul de magazine. Cu această ocazie, au fost lansate şi două spoturi TV.
Repoziţionarea este construită în jurul mesajului „Zilnic preţuri mici”. Fostul slogan era „Mai ieftin, mai bun, mai aproape” Un alt mesaj important, regăsit în ambele reclame TV, este „Viaţa de familie e uneori complicată, măcar cumpărăturile să fie simple”. Cele două reclame cuprind şi trimiteri la două „hituri” româneşti: Talisman - Atât de singur şi ASIA - Da-mi noptile inapoi.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/reclame-noi-profi-20284253

AUDIENŢE. Sâmbătă, românii au stat cu ochii pe finala Survivor la Kanal D. Cifre importante pentru ediţia câştigată de Zanni
AUDIENŢE. Marea finala Survivor a adus postului Kanal D audienţe importante. Ediţia câştigată de „faimosul” Zannidache a pus postul turcesc pe primul loc în topul audienţelor, mult peste principalele rivale - Pro TV şi Antena 1. Cota de piaţa a emisiunii a depăşit 30 de procente, ceea ce înseamnă că aproape o treime dintre cei care se uitau la televizor în acel moment erau pe Survivor. De cealaltă parte, la concurenţă cu finala show-ului filmat în Republica Dominicană, Antena 1 şi Pro TV au avut filme: Ben Hur şi În inima mării a fost la postul din Pache, iar postul Intact a dat Bona de la forţele speciale şi Next Star, pe interval. Naţional. Sâmbătă seara, românii au fost cu ochii pe finala show-ului Survivor. Cu Daniel Pavel la prezentare şi cu Zannidache câştigător, Kanal D a adunat o audienţă medie de peste 1,7 milioane de telespectatori pe minut. Postul Dogan a fost lider de audienţă, cu o cotă de piaţă de peste 30%. Pe interval, locurile doi şi trei au fost ocupate de Pro TV şi Antena 1, cu 630.000 respectiv 484.000 de persoane pe minut.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-finala-survivor-zannidache-20288683

Mutare importantă! Fostă şefă a Pro TV, la conducerea Observatorului de la Antena 1
EXCLUSIV Paginademedia. Mutare importantă pe piaţa media. Anca Budinschi, o fostă şefa a Pro TV, se alătură postului Antena 1. Va conduce Observatorul. Budinschi, care a fost mulţi ani director în Pro TV şi pentru scurtă vreme director de programe la Prima TV, a preluat coordonarea principalei emisiuni de ştiri de la Antena 1. Anca Budinschi vine pe poziţia ocupată până acum de Gabriel Hizo. Conform informaţiilor Paginademedia.ro, acesta din urmă va avea un alt rol în grupul Intact. Angajaţii Antenei 1 au fost anunţaţi deja printr-un mesaj intern de această mutare. Contactaţi de Paginademedia.ro, oficialii postului au confirmat fără a da alte detalii. Anca Budinschi are o experienta de peste 20 de ani in televiziune. La Pro TV a fost, de-a lungul timpului, director executiv, director general si director de programe.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/anca-budinschi-observator-antena-1-20284436

„Avanpostul” se întoarce la Diva. Ce spun actorii principali despre noul sezon?
Serialul „The Outpost” (Avanpostul) se întoarce cu sezonul trei, la Diva. Primele două episoade ale noului sezon vor fi sâmbătă, 17 iulie, de la ora 21:00. O parte din actorii care joacă în serial, inclusiv actriţa principală Jessica Green, au vorbit cu presa. Întâlnirea cu oamenii din serial s-a desfăşurat online, iar jurnaliştii Paginademedia.ro au participat.
https://www.paginademedia.ro/seriale/avanpostul-sezon-trei-diva-20284091

Va urma: TIFF lansează o secțiune dedicată serialelor
Începând de anul acesta, devoratorii de seriale vor putea descoperi producții noi, perfecte pentru binging, într-un cadru rezervat de obicei filmelor de cinema, la Festivalul Internațional de Film Transilvania (23 iulie – 1 august). Noua secțiune Va urma/ Coming Up Next propune opt seriale și miniserii în premieră în România, două dintre ele difuzate integral, în maratoane. Un episod pilot din noul serial HBO România Ruxx va fi proiectat în avanpremieră, în timp ce seriile din Spania, Cehia, Serbia, Rusia, Franța, Danemarca, Franța și Brazilia au câștigat premii și fani în țările lor, dar sunt puțin cunoscute în România.
https://jurnalul.ro/cultura/film/va-urma-tiff-lanseaza-o-sectiune-dedicata-serialelor-876931.html

“În numele tatălui”, de Vladimir Dembinski, premiera națională pe 28 iulie, la TIFF
“În numele tatălui”, cel mai nou scurtmetraj regizat de Vladimir Dembinski, care semnează și scenariul, va avea premiera națională la Cluj, în cadrul Festivalului Internațional de Film Transilvania. Filmul îi are în distribuție pe Diana Cavallioti, Vlad Ivanov și Alin Florea, cu o apariție specială a Danei Dembinski și este o producție Correct Media, în co-producție cu Numa Film, Avanpost Media, Popski Production și Pintadera Film. Filmul se va putea vedea la TIFF astfel: pe 28 iulie, de la ora 21:45, la Iulius Parc Open Air, pe 29 iulie, de la ora 18:00, la Cinema Dacia Mănăștur și pe 30 iulie, de la ora 13:00, la Cinema Florin Piersic. Trailerul este disponibil pe Vimeo și pe Youtube.
https://jurnalul.ro/cultura/film/in-numele-tatalui-de-vladimir-dembinski-premiera-nationala-pe-28-iulie-la-tiff-876877.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL