×

Revista presei -- Data și ora publicării: 20.07.2021 14:16:50

REVISTA PRESEI / 20 iul 2021 /



...
Industria de media și divertisment din România își va reveni cu 8% în 2021, după cea mai mică scădere din regiune anul trecut / Câștigătorii pandemiei: Netflix sau HBO Go. Pierzătorii: Cinematografia și ziarele (raport PwC)
Radio Romantic, introdus în grila națională digitală de cablu tv a RCS RDS
M7, acord de distribuție prin satelit (Focus Sat) a televiziunii Sport Extra
7 zile gratuit pe PrimaPlay, noua platformă video a grupului Clever
Tone de cabluri aeriene au fost date jos în Sectorul 1. Cum arată acum străzile
Jocurile Olimpice Tokyo 2020. Eurosport pregătește peste 3.500 de ore de transmisiuni! Ce veți putea vedea în perioada următoare
CNN lansează serviciul de streaming CNN Plus
Toyota şi-a retras publicitatea de la TV legată de Jocurile Olimpice din cauza faptului că întrecerea olimpică nu are sprijinul populaţiei
Detalii despre plecarea lui Florin Călinescu de la Pro TV. „Nu este vorba despre o negociere financiară”. Are în vedere alt proiect
PwC: Piaţa locală de media şi divertisment va creşte cu 8% în 2021, la 2,6 mld. euro, şi va depăşi nivelul din 2019. În următorii patru ani, industria va creşte cu o rată medie anuală de 7,68%
Florin Călinescu, despre despărțirea de ProTV: „Nu mai este ce a realizat domnul Sârbu. Acum este un brand de telecomandă care merge din inerție”
CEC Bank îşi modernizează reţeaua IT pentru a face creşterii traficului de date în ultimul an
Filmările pentru Asia Express, sezonul 4 – Drumul Împăraților s-au terminat. Ce anunț a făcut Alexandra Ungureanu
Serialul turcesc „Flăcările destinului” are premiera la Happy Channel pe 29 iulie. Ce trebuie să știi despre noua producție
Simona Gherghe, anunț important în emisiunea „Mireasa”. Ce concurenți au decis să se căsătorească
Echipa emisiunii „Vorbește lumea” intră în vacanță! Cine prezintă emisiunea săptămâna aceasta alături de Cove
Portretele artiştilor de la Opera Bucureşti, într-o serie la Digi World 7
Premierele lunii august la History Channel
Filmările la "House of the Dragon" au fost oprite de HBO din cauza apariţiei unor cazuri de Covid-19
Săptămâna „letală”, în august la TNT
Parteneriat Discovery - YouTube pentru Jocurile Olimpice de la Tokyo
Digitalizarea se accelerează: cheltuielile IT la nivel mondial vor crește cu 9% în 2021, la 4.200 de miliarde de dolari
India va fabrica antene și echipamente pentru Starlink?
Lista cineaștilor de marcă prezenți la TIFF 2021. Regizorul István Szabó, premiat cu Oscar, printre ei
Filmele câștigătoare la CANNES care vor fi distribuite în România de INDEPENDENȚA FILM: TITANE, A HERO și THE WORST PERSON IN THE WORLD
UNATC premiat la Cannes pentru al doilea an consecutiv

...
Industria de media și divertisment din România își va reveni cu 8% în 2021, după cea mai mică scădere din regiune anul trecut / Câștigătorii pandemiei: Netflix sau HBO Go. Pierzătorii: Cinematografia și ziarele (raport PwC)
Industria de media și divertisment din România ar urma să crească în acest an cu 8,09% comparativ cu 2020, la o valoare de 2,62 miliarde euro, peste nivelul pre pandemie (2,53 miliarde euro în 2019), conform celei de-a 22-a ediții a raportului PwC Global Entertainment & Media Outlook 2021-2025 (GEMO). Estimările arată, de asemenea, că industria va continua să crească până în 2025, cu o rată medie anuală de 7,68%. „Veniturile industriei de media și divertisment din România au scăzut cu 4,23% anul trecut, din cauza restricțiilor impuse de pandemie, cele mai afectate fiind încasările cinematografelor. Deși incertitudinea experimentată în ultimele 18 luni nu s-a încheiat, estimarea privind veniturile în anii următori este încurajatoare, mai ales datorită creșterii consistente a consumului pe platforme digitale”, spune Florin Deaconescu, Partener și Liderul echipei de servicii dedicate sectorului de Tehnologie, Media și Telecom, PwC România. Raportat la nivel de regiune, România a înregistrat anul trecut cea mai mică scădere a industriei de media și divertisment dintre țările din Europa Centrală și de Est incluse în raport. Spre exemplu, Ungaria a înregistrat o scădere de 6,03%, Polonia de 5,92% și Cehia de 4,94%.
https://economedia.ro/industria-de-media-si-divertisment-din-romania-isi-va-reveni-cu-8-in-2021-dupa-cea-mai-mica-scadere-din-regiune-anul-trecut-castigatorii-pandemiei-netflix-sau-hbo-go-pierzatorii-cinematografia-s.html#.YPaCeegzY2w


Radio Romantic, introdus în grila națională digitală de cablu tv a RCS RDS
Postul Radio Romantic a fost introdus de câteva zile în grila națională digitală de cablu tv a operatorului RCS RDS, pe aceeași frecvență cu televiziunile București tv, Kapital Tv etc. Dacă nu este găsit automat după operator Digi, trebuie scanată manual frecvența pe care se află și televiziunile menționate mai sus (de exemplu, in unele zone pe 498 Mhz 256 QAM). Având sloganul "Muzică, nu zgomot", Romantic FM difuzează șlagăre europene mai vechi și mai noi, inclusiv românești, dar și din SUA. Lansat în anul 1994, postul de radio este deținut de trustul Intact. Postul este inclus și în lista de stații de radio online recomandate de HD Satelit.
https://www.hdsatelit.com/2021/07/radio-romantic-introdus-in-grila.html

M7, acord de distribuție prin satelit (Focus Sat) a televiziunii Sport Extra
Grupul M7 din Luxemburg, deținut de Canal +, a încheiat un acord de distribuție prin satelit cu Television Services Europe din București pentru televiziunea de sport românească Sport Extra. M7 Platform Services oferă servicii de distribuție prin satelitul Thor 6 la 1 grad Vest, iar Sport Extra este transmis prin Focus Sat, platforma TV DTH a M7 pentru România. Sport Extra oferă abonaților Focus Sat diverse evenimente sportive, cu accent pe curse de mașini, arte marțiale și fotbal. Linia de evenimente sportive include IndyCar Series, curse Nascar, GT World Challenge, IMSA SportsCar Championship, precum și evenimente de arte marțiale ONE Championship și Ballator MMA. Sport Extra transmite de asemenea meciuri din Serie B, a doua cea mai mare divizie din sistemul ligii italiene de fotbal.
https://www.hdsatelit.com/2021/07/m7-acord-de-distribuite-prin-satelit.html

7 zile gratuit pe PrimaPlay, noua platformă video a grupului Clever
Grupul Clever a anunțat printr-un comunicat pentru presă că a lansat o nouă platformă online: PrimaPlay.ro oferă competițiile sportive transmise de televiziunile Look Sport, precum și știrile şi show-urile televiziunii generaliste a grupului, Prima TV. De asemenea, include și programele de la celelalte televiziuni ale grupului, respectiv Cinemaraton, Comedy Est, Profit TV și Agro TV. De menționat că prin intermediul noii platforme, fotbalul românesc va fi disponibil oriunde în lume: pe PrimaPlay.ro vor putea fi vizionate in direct, de românii de pretutindeni, meciurile echipelor din Liga1.
https://www.hdsatelit.com/2021/07/7-zile-gratuit-pe-primaplay-noua.html

Tone de cabluri aeriene au fost date jos în Sectorul 1. Cum arată acum străzile
Au început operațiunile de eliberare de cabluri aeriene de pe străzile din Sectorul 1, anunță primarul Clotilde Armand, într-o postare pe Facebook. "Așa cum am promis, am început operațiunile de eliberare a străzilor Sectorului 1 de cablurile aeriene. În aceasta lună, echipele Primăriei Capitalei, Administrației Domeniului Public Sector 1 și Poliției Locale Sector 1 au dezafectat tone de cabluri aeriene de telecomunicații, eliberând Bulevardul Bucureștii Noi, Șoseaua București-Târgoviște și Gheorghe Ionescu Sisești, iar bucureștenii se bucură de mai mult cer liber", a scris aceasta. Pe 12 aprilie, primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, le-a cerut operatorilor de telefonie, televiziune sau internet, care au cabluri supraterane agățate de stâlpii de iluminat, să găsească alte soluții pentru furnizarea serviciilor. Armand i-a avertizat pe furnizori că le va da Primăria jos, dacă nu o vor face ei.
https://ziare.com/clotilde-armand/stiri-clotilde-armand/cabluri-aeriene-eliberare-strazi-sectoul-1-clotilde-armand-1691100

Jocurile Olimpice Tokyo 2020. Eurosport pregătește peste 3.500 de ore de transmisiuni! Ce veți putea vedea în perioada următoare
Eurosport pregătește pentru Jocurile Olimpice Tokyo 2020 o acoperire mai mare ca oricând, cu peste 3.500 de ore de transmisiuni. Canalele principale Eurosport 1 și Eurosport 2 vor fi complementate de Eurosport 4K, canale pop-up dedicate și Eurosport Player, pentru ca fanii să poată urmări fiecare moment al competiției. Ceremonia de Deschidere a Jocurilor Olimpice Tokyo 2020 are loc pe 23 iulie, dând startul celor aproape trei săptămâni de festival sportiv pe care Eurosport, Gazda Jocurilor Olimpice în Europa, le transmite în întregime pe platformele sale. Eurosport va permite fiecărui fan să urmărească toate momentele de neratat de la Jocurile Olimpice, acoperind fiecare eveniment, fiecare medalie și fiecare erou sportiv și analizând într-un mod unic acțiunea de la Tokyo. Canalele Eurosport 1 și Eurosport 2 vor difuza pe tot parcursul Jocurilor Olimpice Tokyo 2020 momentele importante ale probelor din cele mai populare sporturi (atletism, înot, gimnastică, fotbal, tenis, scrimă sau handbal). La Eurosport 2, românii vor putea să urmărească eroii Team Romania de la Tokyo. Acțiunea va începe în direct chiar înainte de Ceremonia de Deschidere, cu partida de fotbal Romania – Honduras transmisă în direct joi, 22 iulie, la ora 14:00, pe Eurosport 2, într-un moment ce reprezintă prima prezență a naționalei la turneul olimpic din 1964 și până acum.
https://tvmania.ro/jocurile-olimpice-tokyo-2020-eurosport-pregateste-peste-3-500-de-ore-de-transmisiuni-ce-veti-putea-vedea-in-perioada-urmatoare-301976.html


CNN lansează serviciul de streaming CNN Plus
CNN a dezvăluit primele detalii legat de serviciul de streaming CNN Plus pe care îl va lansa în primul trimestru al anului 2022, cu 8 - 12 ore de conţinut live original difuzat live zilnic, informează Variety. Preşedintele CNN Worldwide, Jeff Zucker, a oferit luni informaţii angajaţilor la o întâlnire internă. Un reprezentant al reţelei a confirmat acest lucru într-un comunicat în care a caracterizat CNN Plus ca entitate „ce completează platformele CNN lineară şi digitală pentru a deservi superfanii CNN, dependenţii de ştiri şi fanii programelor non-ficţiune de calitate” Reţeaua nu a dat detalii legat de programe, dar în comunicatul de luni a fost clarificat faptul că serviciul de streaming va beneficia de aportul vedetelor CNN, precum şi de seriale şi documentare din catalogul reţelei, inclusiv sezoane „Anthony Bourdain: Parts Unknown” şi „Stanley Tucci: Searching for Italy”.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/cnn-lanseaza-serviciul-streaming-cnn-plus-1_60f660bf5163ec42714058e2/index.html

Toyota şi-a retras publicitatea de la TV legată de Jocurile Olimpice din cauza faptului că întrecerea olimpică nu are sprijinul populaţiei
Compania producătoare de automobile Toyota, sponsor al JO de la Tokyo, nu va difuza la televiziune reclame legate de evenimentul olimpic, din cauza faptului că acesta nu are susţinerea populaţiei locale, informează mundodeportivo.com. Două treimi dintre japonezi nu cred că pot fi organizate jocuri sigure în timpul pandemiei Covid-19. CEO-ul Toyota Motor Corp, Akio Toyoda, nu va participa la ceremonia de deschidere, a scris, luni, ziarul Yomiuri. Aproximativ 60 de companii japoneze, care au plătit mai mult de trei miliarde de dolari pentru drepturi de sponsorizare la Jocurile Olimpice amânate din 2020, se confruntă acum cu dilema dacă îşi leagă sau nu brandurile de un eveniment care nu a reuşit să obţină un sprijin popular puternic. Două treimi dintre japonezi se îndoiesc că ţara poate găzdui JO în condiţii de siguranţă, pe fondul unui nou val de infecţii cu noul coronavirus, potrivit unui sondaj publicat de cotidianul Asahi, cu doar patru zile înainte de ceremonia de deschidere de la Tokyo. În sondaj, 68 la sută dintre respondenţi şi-au exprimat îndoielile cu privire la capacitatea organizatorilor Jocurilor Olimpice de a controla infecţiile cu Sars-CoV-2, iar 55 la sută au fost împotriva organizării competiţiei.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/toyota-si-a-retras-publicitatea-tv-legata-jocurile-olimpice-cauza-faptului-intrecerea-olimpica-nu-sprijinul-populatiei-1_60f55df05163ec42713a37fc/index.html

Detalii despre plecarea lui Florin Călinescu de la Pro TV. „Nu este vorba despre o negociere financiară”. Are în vedere alt proiect
A făcut acum declarații pe larg! Florin Călinescu a anunțat că a încetat colaborarea cu Pro TV pe 18 iulie, iar acum oferă detalii despre despărțirea de postul la care a lucrat atâția ani de zile. Acesta are în vedere un alt proiect în televiziune, total diferit de show-ul „Românii au talent” unde era jurat. În direct la Aleph News, Florin Călinescu a negat că plecarea lui de la Pro TV ar fi legată de o negociere de ordin financiar. „Fiecare parte spune ceea ce consideră că trebuie să spună. Eu am negociat doar acum cinci ani și nu este vorba despre o negociere financiară niciodată. Banii, pentru mine, din meseria asta au fost o consecință atunci când Adrian Sârbu a venit cu ideea construirii acestei televiziuni. Am zis că e tralala și cu asta basta. Mi-a zis să vin dimineața la 07:00, că îmi pune un microfon în față și o lumină și mi-a zis să fac ceea ce știu eu cel mai bine, adică să vorbesc. Părea o aventură atunci, cred că ține de orice se face la un moment dat și se poate construi sau se poate altera.”, a declarat acesta.
https://www.libertatea.ro/entertainment/detalii-despre-plecarea-lui-florin-calinescu-de-la-pro-tv-3655922

PwC: Piaţa locală de media şi divertisment va creşte cu 8% în 2021, la 2,6 mld. euro, şi va depăşi nivelul din 2019. În următorii patru ani, industria va creşte cu o rată medie anuală de 7,68%
Industria de media şi divertisment din România ar urma să crească în acest an cu 8,09% comparativ cu 2020, la o valoare de 2,62 miliarde euro, peste nivelul înregistrat în 2019 când piaţa a atins valoarea de 2,53 miliarde euro, notează cea de-a 22-a ediţie a raportului PwC Global Entertainment & Media Outlook 2021-2025 (GEMO). Estimările arată, de asemenea, că industria va continua să crească până în 2025, cu o rată medie anuală de 7,68%. ”Veniturile industriei de media şi divertisment din România au scăzut cu 4,23% anul trecut, din cauza restricţiilor impuse de pandemie, cele mai afectate fiind încasările cinematografelor. Deşi incertitudinea experimentată în ultimele 18 luni nu s-a încheiat, estimarea privind veniturile în anii următori este încurajatoare, mai ales datorită creşterii consistente a consumului pe platforme digitale”, spune Florin Deaconescu, Partener şi Liderul echipei de servicii dedicate sectorului de Tehnologie, Media şi Telecom, PwC România. Raportat la nivel de regiune, România a înregistrat anul trecut cea mai mică scădere a industriei de media şi divertisment dintre ţările din Europa Centrală şi de Est incluse în raport. Spre exemplu, Ungaria a înregistrat o scădere de 6,03%, Polonia de 5,92% şi Cehia de 4,94%.
https://www.zf.ro/companii/pwc-piata-locala-de-media-si-divertisment-va-creste-cu-8-in-2021-la-20195963

Florin Călinescu, despre despărțirea de ProTV: „Nu mai este ce a realizat domnul Sârbu. Acum este un brand de telecomandă care merge din inerție”
Florin Călinescu nu va mai fi în juriul emisiunii „Românii au talent”. Emisiunea cu cea mai mare audiență din România. Cei de la ProTV au evitat să confirme despărțirea de Florin Călinescu. Florin Călinescu: „Nu mai este valabil sloganul ProTV de acum 20 de ani, Te uiți și câștigi. Nu mai este nici pe departe ceea ce domnul Sârbu a realizat, pentru că lucrurile atunci aveau o emoție, aveau o particularitate, o energie care începea cu creație”. „Fiecare parte spune ceea ce consideră că trebuie să spună. Eu am negociat doar acum cinci ani și nu este vorba despre o negociere fianciară niciodată. Banii, pentru mine, din meseria asta au fost o consecință atunci când Adrian Sârbu a venit cu ideea construirii acestei televiziuni. Am zis că e tralala și cu asta basta. Mi-a zis să vin dimineața la 07:00, că îmi pune un microfon în față și o lumină și mi-a zis să fac ceea ce știu eu cel mai bine, adică să vorbesc. Părea o aventură atunci, cred că ține de orice se face la un moment dat și se poate construi sau se poate altera”, a spus Florin Călinescu. „Nu mai este valabil sloganul de acum 20 de ani. Nu mai este nici pe departe ceea ce domnul Sârbu a realizat pentru că lucrurile atunci aveau o emoție, aveau o particularitate, o energie care începea cu creație, în primul rând adresată poporului nostru, generațiilor tinere care azi sunt mature. Noi aveam tot timpul grijă să preluăm generațiile în fiecare an. Azi putem să vorbim despre un canal de filme cu ceva publicitate. Spiritul Pro nu mai există”, a spus Florin Călinescu. „Nu am obosit de atâta ProTV pentru că atunci când mă duc la muncă eu nu mă uit la siglă. Este curios pentru mine pentru că pot să-mi închipui doar eu. Era un lucru făcut de la început pentru un telespectator pe care nu îl cunoșteam, dar îl știam și asta a făcut să țină ani de zile. Acum este vorba doar despre puterea unui brand de telecomandă care merge dintr-o inerție. De altfel, fisurile au început să apară pe ici pe colo”, a adăugat Florin Călinescu.
https://alephnews.ro/media/florin-calinescu-despre-despartirea-de-protv-nu-mai-este-valabil-sloganul-de-acum-20-de-ani-nu-mai-este-ce-a-realizat-domnul-sarbu-acum-este-un-brand-de-telecomanda-care-merge-din-inertie

CEC Bank îşi modernizează reţeaua IT pentru a face creşterii traficului de date în ultimul an
: numărul de e-mailuri s-a dublat, la 8 milioane, au fost organizate 150.000 de şedinţe online, iar numărul de documente stocate în reţeaua internă a crescut cu 70%
CEC Bank modernizează infrastructura internă de date, în condiţiile în care, în ultimul an, numărul de e-mailuri din reţea s-a dublat, până la 8 milioane, au fost organizate 150.000 de şedinţe online pe Team, iar numărul de documente stocate în reţeaua internă s-a majorat cu 70%. Astfel, în mai puţin de cinci luni, sistemul de gestiune software a traficului de date Software Defined Wide Area Network a fost implementat în peste 80% din cele peste 1000 de unităţi CEC Bank, capacitatea reţelei crescând de până la 20 de ori. Prin intermediul reţelei interne banca realizează transferul de informaţii între unităţi şi la nivelul Centralei. În ultimul an, necesităţile au crescut exponenţial în contextul lansării unor proiecte de digitalizare, precum sistem electronic de management al documentelor, magazin virtual pentru accesarea serviciilor bancare, dar şi în contextul implementării unui model de lucru hibrid la nivelul echipelor interne.
https://www.zf.ro/banci-si-asigurari/cec-bank-isi-modernizeaza-reteaua-it-face-cresterii-traficului-date-20191076

Filmările pentru Asia Express, sezonul 4 – Drumul Împăraților s-au terminat. Ce anunț a făcut Alexandra Ungureanu
Asia Express sezonul 4, denumit „Drumul Împăraților', va debuta peste câteva luni la Antena 1. Show-ul a trecut prin câteva schimbări, față de sezoanele precedente, atât în privința destinațiilor pe care concurenții le-au avut de străbătut, cât și a prezentatorului. În 2021, Irina Fodor însoțește vedetele în marea călătorie. Filmările de la Asia Express – Drumul Împăraților s-au încheiat recent. Printre primele vedete care au transmis un mesaj imediat după revenirea în România se numără Alexandra Ungureanu, scrie libertatea.ro.
https://tvmania.ro/filmarile-pentru-asia-express-sezonul-4-drumul-imparatilor-s-au-terminat-ce-anunt-a-facut-alexandra-ungureanu-301931.html

Serialul turcesc „Flăcările destinului” are premiera la Happy Channel pe 29 iulie. Ce trebuie să știi despre noua producție
În premieră și exclusivitate pe micile noastre ecrane, postul Happy Channel aduce un nou serial turcesc vara aceasta. Noua producție se numește „Flăcările destinului' și are premiera pe 29 iulie, de la 20.00. Serialul (al cărui titlu în original este „Alev Alev'), a fost difuzat în țara de origine, la postul Show TV, între noiembrie 2020 – mai 2021 și le are în rolurile principale pe actrițele Demet Evgar, Dilan Çiçek Deniz și Hazar Ergüçlü. De-a lungul celor 28 episoade originale, telespectatorii vor afla povestea a trei femei cu personalități și stiluri de viață diferite – Cemre (Demet Evgar), Rüya (Dilan Çiçek Deniz) și Çiçek (Hazar Ergüçlü) – ale căror destine se unesc în urma unui eveniment tragic, un incendiu care are loc la un eveniment caritabil.
https://tvmania.ro/serialul-turcesc-flacarile-destinului-premiera-la-happy-channel-301860.html

Simona Gherghe, anunț important în emisiunea „Mireasa”. Ce concurenți au decis să se căsătorească
Emisiunea matrimonială „Mireasa' se apropie cu pași repezi de finală. Pentru că doar câteva zile îi mai despart pe concurenți de acel moment, aceștia au luat deja o decizie foarte importantă pentru soarta lor: dacă se vor căsători sau nu în cadrul show-ului de la Antena 1.
Luni, 19 iulie, concurenții din emisiunea matrimonială „Mireasa' au trebuit să anunțe dacă doresc să depună la starea civilă actele necesare pentru a se căsători. Marele eveniment va avea loc în finala show-ului, care se va difuza în direct la Antena 1 pe 1 august. Din 5 cupluri ajunse finaliste în cadrul emisiunii, doar patru au fost cele care au acceptat să depună actele pentru căsătorie. Cei care doresc să depună actele la primăria din Buftea sunt cuplurile: Andreea și Marian, Izabela și Blaze, Liviu și Maria și AnaMaria și Bogdan. Cuplul care a refuzat să facă acest pas, respectiv Cosmina și Alin sunt împreună de doar o săptămână și au decis să își ofere timp pentru a se cunoaște mai bine și în afara competiției.
https://tvmania.ro/simona-gherghe-anunt-important-in-emisiunea-mireasa-ce-concurenti-au-decis-sa-se-casatoreasca-301892.html

Echipa emisiunii „Vorbește lumea” intră în vacanță! Cine prezintă emisiunea săptămâna aceasta alături de Cove
O vară perfectă începe, în fiecare dimineață, alături de cea mai tare gașcă! Cove, Theo Rose, Veverița și Coțofană sunt pregătiți să aducă cei mai cunoscuți invitați, dar și cele mai interesante provocări. Săptămâna trecută a fost una aniversară, iar Sore a revenit în gașcă pentru a serba cei 6 ani. Dacă luni, Sore posta pe contul ei de Instagram: 'Im baaack. Încă o săptămână alături de Vorbește Lumea și nu oricum, aniversăm 6 ani! Mândră să fiu acum cu voi, mândră am fost și acum 6 ani, când a debutat emisiunea', vineri ea serba frumoasele zile petrecute pe set, dar și lansarea noii piese: 'O săptămână încheiată frumos și cu noua piesa lansată pe orbite: Fake it'.
https://tvmania.ro/echipa-emisiunii-vorbeste-lumeaintra-in-vacanta-cine-prezinta-emisiunea-saptamana-aceasta-alaturi-de-cove-301820.html

Portretele artiştilor de la Opera Bucureşti, într-o serie la Digi World
Digi World aduce portretele artiştilor de la Opera Naţională Bucureşti. Materialele fac parte din seria documentară #DigiPortrete. Ediţiile cu poveştile artiştilor şi detalii din culisele Operei vor fi difuzate la început de august. Mai exact, în perioada 2-6 august, de luni până vineri, de la ora 20:55. Printre numele care vor face subiectul emisiunilor se numără: Daniel Jinga, director interimar ONB, Chris Jaeger, designer de lumini şi colaborator apropiat al lui Ion Caramitru în spectacolele montate pentru ONB, Leonard Voinea, bibliotecar şi Ionuţ Adrian Stănică, din cadrul departamentului de electrică al ONB. „Seria „Digi Portrete”, din august, vine ca o completare firească a filmului documentar „Vocile Operei”, reunind fragmentele care nu au intrat sau au intrat insuficient în producţia Digi World”, spune Mihaela Popescu - producător executiv Digi Documentare.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/portretele-artistilor-opera-bucuresti-20301472

Premierele lunii august la History Channel
Un nou sezon din "Muntenii" şi noi dovezi despre posibilele vizite ale extratereştrilor pe pământ în "Extratereştri Antici" cu Giorgio Tsoukalos şi un invitat surpriză, William Shatner, sunt între premierele lunii august la History Channel. Sezonul 10 din "Muntenii" va avea premiera pe 4 august, de la ora 22.00. Pe măsură ce iarna îşi pierde forţa în munţii din America de Nord, râurile se umflă de la zăpada topită, oferind muntenilor ocazia de a-şi face noi provizii şi de a-şi fortifica gospodăriile. Dar în acest nou sezon, aceştia sapă mai adânc ca niciodată. Experţi în înfruntarea primejdiilor iernii şi a condiţiilor primitive în care îşi desfăşoară existenţa, întotdeauna pregătiţi pentru ce este mai rău, muntenii şi-au croit drum prin sălbăticia Americii înainte ca lumea să fie lovită de pandemia globală. Ei vor face tot posibilul să îşi apere libertatea şi stilul de viaţă, motiv pentru care experienţa, cunoştinţele şi tăria de caracter le vor fi de folos acum mai mult ca niciodată.
https://www.news.ro/cultura-media/premierele-lunii-august-la-history-channel-video-1922402119042021071920302179

Filmările la "House of the Dragon" au fost oprite de HBO din cauza apariţiei unor cazuri de Covid-19
HBO a oprit filmările la serialul "House of the Dragon" derivat din "Game of Thrones" din cauza apariţiei unor cazuri de Covid-19 pe platouri, anunţă Variety. Ca urmare a testării impuse pentru toţi angajaţii, un membru al producţiei a avut rezultat pozitiv pentru Covid-19. În conformitate cu liniile directoare ale industriei, acesta este în izolare şi contacţii apropiaţi vor fi plasaţi în carantină. Producţia va fi reluată miercuri după o pauză de două zile. Aceasta este a treia filmare afectată de Covid din Marea Britanie în ultimele zile.
https://www.news.ro/cultura-media/filmarile-la-house-of-the-dragon-au-fost-oprite-de-hbo-din-cauza-aparitiei-unor-cazuri-de-covid-19-1922400719012021071720301953

Săptămâna „letală”, în august la TNT
Prima săptămână a lunii august stă, la TNT, sub semnul acțiunii. Actorii Mel Gibson și Danny Glover sunt protagoniștii celor patru lungmetraje din seria „Armă mortală/ Lethal Weapon”, care vor fi difuzate în perioada 2 - 8 august, în fiecare seară. Regizate de regretatul Richard Donner, filmele prezintă, cu umor și numeroase cascadorii, rezolvarea unor cazuri importante - de la prinderea unor traficanți de droguri și a unor polițiști corupți la urmărirea unor diplomați și agenți străini care iau parte la activități ilegale. Mel Gibson este Martin Riggs, un polițist nonconformist, care nu se teme de pericol. Danny Glover joacă rolul Roger Murtaugh, agent cu experiență, aproape pensionat, care urmează procedurile ca la carte. În „Armă mortală” (1987), ei devin parteneri și se văd nevoiți să lase deoparte neînțelegerile pentru a putea prinde o bandă de traficanți de droguri.
https://jurnalul.ro/cultura/saptamana-letala-in-august-la-tnt-877640.html

Parteneriat Discovery - YouTube pentru Jocurile Olimpice de la Tokyo
Discovery și YouTube au anunțat un nou parteneriat de conținut și publicitate, care va oferi publicului din Europa momente de top ale Jocurilor Olimpice de la Tokyo. Conceput pentru a ține publicul informat în privința Jocurilor Olimpice, dar și pentru a prezenta întreaga ofertă a serviciile Discovery + și Eurosport privind Jocurilor Olimpice, canalul de YouTube al Eurosport va găzdui videoclipuri despre evenimentele de la Jocurile Olimpice Tokyo 2020, inclusiv rezumate zilnice. De asemenea, va transmite în direct ceremoniile de deschidere și închidere ale Jocurilor Olimpice Tokyo 2020. În timpul Jocurilor Olimpice, fanii vor beneficia de o gamă largă de conținut pe canalul de YouTube al Eurosport, inclusiv: - Momente din cele mai importante evenimente din fiecare zi, precum și recapitulări zilnice (disponibile în toată Europa). - Conținut premium la cerere, inclusiv interviuri cu sportivi, profiluri ale sportivilor, analize sportive și momente de divertisment din timpul Jocurilor Olimpice de la Tokyo. - Transmisii live ale ceremoniilor de deschidere și închidere a Jocurilor Olimpice Tokyo 2020, disponibile în limba engleză și germană, pe piețele din toată Europa. Scott Young, șeful departamentului de producție și conținutului sportiv al Discovery Sports, a precizat: „Colaborarea cu YouTube pentru a furniza conținut la cerere de la Jocurile Olimpice reprezintă o oportunitate excelentă pentru a stabili noi conexiuni cu publicul, care va beneficia astfel de noi modalități de a găsi conținutul nostru”.
https://www.hdsatelit.com/2021/07/parteneriat-discovery-youtube-pentru.html

Digitalizarea se accelerează: cheltuielile IT la nivel mondial vor crește cu 9% în 2021, la 4.200 de miliarde de dolari
Cheltuielile IT la nivel mondial ar urma să totalizeze 4.200 de miliarde de dolari în 2021, o creștere de 8,6% față de 2020, potrivit celor mai recente previziuni ale Gartner. „Cheltuielile pentru tehnologie intră într-o nouă fază de construire a bugetului”, a declarat John-David Lovelock, vicepreședinte de cercetare la Gartner. „Chief Information Officerii caută parteneri care să poată gândi dincolo de sprinturile digitale din 2020 și să fie mai intenționali în eforturile lor de transformare digitală în 2021. Acest lucru înseamnă să creeze tehnologii și servicii care nu există încă și să își diferențieze și mai mult organizația pe o piață deja aglomerată”. În timp ce multe companii încă suferă scăderi ale veniturilor, cheltuielile IT se accelerează în fața așteptărilor privind veniturile. Consiliile de administrație și directorii executivi sunt mult mai dispuși să investească în tehnologii care au o legătură clară cu rezultatele de afaceri, și mai puțin pentru orice altceva. De exemplu, segmentul serviciilor IT se numără printre primele trei domenii cu cea mai mare creștere pentru 2021, în primul rând datorită creșterii cheltuielilor pentru infrastructura ca serviciu, care sprijină sarcinile de lucru esențiale și evită costurile ridicate la fața locului.
https://www.economica.net/digitalizarea-se-accelereaza-cheltuielile-it-la-nivel-mondial-vor-creste-cu-9-in-2021-la-4-200-de-miliarde-de-dolari_522547.html

India va fabrica antene și echipamente pentru Starlink?
Elon Musk intenționează să colaboreze cu producători indieni pentru a fabrica antenele și alte echipamente necesare pentru clienții serviciului său de internet în bandă largă prin satelit. Lansarea estimată a Starlink în India va avea loc anul viitor. „SpaceX este încântat să găsească noi modalități colaborare cu industria indiană pentru fabricarea echipamentelor pentru serviciul Starlink”, a precizat un reprezentant al companiei, adăugând că Starlink a căutat întotdeauna oportunități pentru a maximiza eficiența lanțului său global de aprovizionare.
https://www.hdsatelit.com/2021/07/india-va-fabrica-antene-si-echipamente.html

Lista cineaștilor de marcă prezenți la TIFF 2021. Regizorul István Szabó, premiat cu Oscar, printre ei
Regizorul Nae Caranfil va fi recompensat la TIFF 2021 cu Premiul de Excelență, iar actrița Cezara Dafinescu va fi distinsă cu Premiul pentru întreaga carieră. TIFF 2021 se va desfășura între 23 august și 1 iulie, la Cluj-Napoca. Regizorul István Szabó vine la Cluj cu „Raport Final”/ „Final Report”, care va fi proiectat în secțiunea Ziua Maghiară, pe 28 iulie, la Cinema Victoria. Premiat cu Oscar la categoria cel mai bun film străin, pentru „Mefisto” (1981), Szabó va susține și un masterclass la Facultatea de Teatru și Film a Universității Babeș-Bolyai, pe 30 iulie, de la ora 16.00. În cei 60 de ani de carieră cinematografică, Szabó a semnat zeci de titluri importante, cele mai cunoscute fiind „Colonelul Redl”, „Hanussen”, „Meeting Venus”, „Sunshine”, „Taking Sides”, „Being Julia”. Tot în cadrul Zilei Maghiare vor rula alte opt filme premiate, printre care „Spirala”/ „Spiral”, al regizoarei clujene Cecília Felméri, cu actorii Alexandra Borbély și Bogdan Dumitrache. Acesta din urmă va fi prezent la TIFF, alături de cunoscutul producător András Muhi. În aceeași secțiune, cineastul Szabolcs Hajdu se întoarce la Cluj cu „Treasure City”.
https://www.libertatea.ro/entertainment/lista-cineastilor-de-marca-prezenti-la-tiff-2021-regizorul-istvan-szabo-premiat-cu-oscar-printre-ei-3655633

Filmele câștigătoare la CANNES care vor fi distribuite în România de INDEPENDENȚA FILM: TITANE, A HERO și THE WORST PERSON IN THE WORLD
„Titane”, filmul Juliei Ducournau, a doua femeie din istoria festivalului care câștigă Palme d’Or, „A Hero” (r. Asghar Farhadi), câștigător al Grand Prix, și „The Worst Person In The World” (r. Joaquim Trier), care și-a atribuit premiul pentru Cea mai bună actriță (Renate Reinsve), vor fi distribuite în România de Independența Film, alături de alte titluri din selecția festivalului, precum „Paris, 13th District” de Jacques Audiard, „Tre Piani” de Nanni Moretti, „Where is Anne Frank” de Ari Folman și „Cow” de Andrea Arnold.
https://jurnalul.ro/cultura/filmele-castigatoare-la-cannes-care-vor-fi-distribuite-in-romania-de-independenta-film-titane-a-hero-si-the-worst-person-in-the-world-877615.html

UNATC premiat la Cannes pentru al doilea an consecutiv
Scurtmetrajul „Prin oraș circulă scurte povești de dragoste”, regizat de Carina-Gabriela Dașoveanu, a obținut ieri, 15 iulie, premiul al III-lea în secțiunea Cinéfondation din cadrul Festivalului de Film de la Cannes. UNATC obține pentru al doilea an consecutiv o distincție la Cannes, după premiul al III-lea ex-aequo de la Cinéfondation de anul trecut, acordat regizoarei Lucia Chicoș pentru filmul „Contraindicații’’. Ajuns în acest an la a 24-a ediție și dedicat căutării de noi talente în cinematografie, Cinéfondation selectează anual scurtmetraje din școlile de film din întreaga lume. Anul acesta au fost invitați șaptesprezece tineri cineaști. Carina-Gabriela Dașoveanu a fost selectată dintr-un număr de 1835 de candidați. Carina-Gabriela Dașoveanu este actualmente studentă în anul I, la Masteratul de Regie, în cadrul Facultății de Film, iar „Prin oraș circulă scurte povești de dragoste” reprezintă lucrarea ei de diplomă de licență, fiind al șaselea film al regizoarei.
https://jurnalul.ro/cultura/unatc-premiat-la-cannes-pentru-al-doilea-an-consecutiv-877618.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL