×

Revista presei -- Data și ora publicării: 22.07.2021 13:32:00

REVISTA PRESEI / 22 iul 2021 /



...
CNA: Amendă de 20.000 de lei pentru Naşul TV
Telekom România a cedat televiziunile de sport către Orange România
Proiectul media catolic Angelus TV a primit licența audiovizuală pentru a emite în rețelele de cablu ca televiziune națională
UiPath vrea să facă în București un centru al talentelor europene
Ghișeul.ro va avea aplicație mobilă
Economia circulară în industria Telecom: Orange anunță că va vinde telefoane recondiționate
Microsoft acordă angajaților o primă de 1.500 de dolari, pentru a recompensa eforturile din perioada pandemiei
Decizie a operatorilor telecom din Spania: Nu își vor deranja clienții în timpul siestei sau în weekend
Regizorul român Alexander Nanau, alături de Virginie Efira şi Chloé Zhao în juriul Festivalului de Film de la Veneţia
Grecii de la OTE au mai scăpat de o parte din businessul Telekom România: au vândut posturile TV cu profil sportiv către Orange
Un serial derivat din musicalul „Grease”, în pregătire pentru platforma Paramount+
Daniel Arenas și Zuria Vega revin pe micile ecrane! Pro Gold redifuzează telenovela „Familia soțului meu”
„Microbist de România”, final de sezon. Emisiunea de la TVR 1, prezentată de Tudor Furdui, se termină azi
Jean de la Craiova face parte din juriul „Splash! Vedete la apă”! Ce vedete au mai fost anunțate în show-ul de la Antena 1
Octavian Strunilă, aşa cum nu îl ştiaţi. Lansează primul lungmetraj, după un film de Cartea Recordurilor. Cu actori din Las Fierbinţi
Amendă pentru fabulaţiile Naşului: O să ne testeze de Covid şi în fund! La propriu! Plus conspiraţii despre vaccinul anti-Covid
AUDIENŢE. Fără rival în vacanţă. Lumea e „plecată” în Fierbinţi. Peste 1,4 milioane de oameni s-au uitat marţi la serialul Pro
RAPORT PwC. În pandemie, Netflix şi HBO au fost pe val. Platformele au avut cea mai mare creştere de pe piaţă

...
CNA: Amendă de 20.000 de lei pentru Naşul TV
Postul de televiziune Naşul TV a fost sancţionat, miercuri, de Consiliul Naţional al Audiovizualului, cu amendă de 20.000 de lei, iar postul Kanal D a primit somaţii publice. Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat rapoartele de monitorizare întocmite de direcţia de specialitate ca urmare a reclamaţiilor primite şi a decis să amendeze cu 20.000 de lei postul Naşul TV, pentru ediţiile din 20.01 şi 01.02.2021 ale emisiunii "Să vorbim despre tine", în cadrul cărora nu au fost respectate prevederile art. 3 alin. (2) din Legea audiovizualului nr. 504/2002 cu modificările şi completările ulterioare şi nici cele ale art. 40 alin. (4) şi ale art. 64 alin. (1) lit. a), b) din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, scrie News.ro. Postul Kanal D a primit somaţie publică pentru încălcarea dispoziţiilor art. 18 alin. (1) lit. a) din Codul audiovizualului la difuzarea emisiunii "Puterea dragostei", ediţiile din 17.01, 03 şi 17.02.2021; şi pentru că în emisiunea "Survivor" nu au fost respectate prevederile art. 18 alin. (1) lit. a) din Codul audiovizualului (ediţii monitorizate: 24 şi 30.01, 05, 18, 19 şi 20.02.2021).
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-24930630-cna-amenda-20-000-lei-pentru-postul-nasul.htm

Telekom România a cedat televiziunile de sport către Orange România
Telekom România a cedat televiziunile de sport către Orange România, modificarea acţionariatului realizându-se cu acordul membrilor Consiliului Naţional al Audiovizualului în şedinţa din 21 iulie 2021, potrivit paginademedia.ro. Membrii CNA au votat în unanimitate trecerea acţionariatului de la OTE S.A. la Orange România S.A. Astfel, Orange deţine următoarele posturi: Telekom Sport 1, Telekom Sport 2, Telekom Sport 3, Telekom Sport 4, Telekom Info, scrie paginademedia.ro Mutarea vine după ce, în toamna anului trecut, Orange a preluat pachetul majoritar din acţiunile companiei Telekom România (partea de servicii fixe de telefonie, internet şi TV). Actualele staţii de sport Telekom au pornit, cu alte nume, acum peste zece ani. Compania - pe atunci - Romtelecom şi-a făcut canale de sport în 2010, atunci când CNA-ul a acordat licenţa pentru două posturi Dolce Sport. Ulterior, Romtelecom a ajuns să aibă patru canale de sport: Dolce Sport 1, Dolce Sport 2, Dolce Sport 3 şi Dolce Sport 4.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/telekom-romania-cedat-canalele-sport-orange-romania-1_60f7f27f5163ec42714c3e21/index.html

Proiectul media catolic Angelus TV a primit licența audiovizuală pentru a emite în rețelele de cablu ca televiziune națională
Arhiepiscopia Romano-Catolică de București, împreună cu Conferința Episcopilor Catolici din România, anunță că, în ședința publică a Consiliului Național al Audiovizualului (CNA) de miercuri, proiectul media catolic Angelus TV a primit licența audiovizuală pentru a emite în rețelele de cablu TV ca post național de televiziune, cu tematică cultural-religioasă. „Îi mulțumim lui Dumnezeu pentru vestea cea bună primită astăzi, prin care am aflat cu bucurie că noul post de televiziune catolic, Angelus TV, a obținut licența audiovizuală din partea Consiliului Național al Audiovizualului. Este dorința noastră de a-l aduce pe Dumnezeu în viața cotidiană a fiecărei persoane, de a apropia mai mult Biserica de oameni, de realitatea concretă pe care ei o trăiesc în lumea de azi. Acest nou post TV catolic pornește pe noul drum cu misiunea pe care o au mijloacele moderne de comunicare, de a fi un instrument în mâinile Bisericii pentru Noua Evanghelizare. Angelus TV este un proiect providențial care se adresează și totodată care aparține întregii comunități catolice din țara noastră și diaspora, și sperăm să avem în continuare sprijinul acesteia pentru a-l putea susține pe mai departe. Domnul să îi binecuvânteze și să reverse belșugul harului său asupra tuturor celor care s-au angajat pe acest drum de slujire și asupra tuturor celor care susțin lucrarea sa prin Angelus TV”, afirmă ÎPS Aurel Percă, Arhiepiscop Mitropolit de București, Președintele Conferinței Episcopilor Catolici din România, citat în comunicatul arhiepiscopiei. Potrivit sursei citate, votul pentru licența audiovizuală a Angelus TV a fost acordat în unanimitate de către membrii CNA. „Aceștia au apreciat că proiectul editorial al noului post TV este poate cel mai bun dintre cele prezentate Consiliului în ultimii 2 ani, iar apariția postului este binevenită și așteptată de mai mulți ani în spațiul audiovizual românesc”, se mai arată în comunicat. Plasat sub deviza „Vino și vezi” (Ioan 1,46), proiectul Angelus TV a fost lansat în variantă online pe 16 mai, fiind o inițiativă media care se adresează persoanelor de toate confesiunile, religiile și non-afiliate religios, vizând atât publicul catolic de ambele rituri (romano-catolic și greco-catolic) din țară și din diaspora, cât și publicul general interesat de teme culturale, sociale și de actualitate. În contextul dificil al crizei sanitare ce a debutat anul trecut din cauza epidemiei de coronavirus, au apărut în Biserica Catolică mai multe inițiative media locale menite să ofere publicului alinare și speranță în timpurile grele ale izolării, dar și o alternativă la participarea fizică a credincioșilor la celebrările liturgice desfășurate în biserici, prin transmisiile online ale oficiilor religioase. Biserica Catolică din România facilitează, prin noua televiziune Angelus TV, integrarea tuturor acestor inițiative media regionale într-o singură structură națională, oferind atât publicului catolic, dar și celui larg, un program de televiziune de 24 de ore, cu o grilă diversificată de emisiuni care, pe lângă registrul religios, cuprinde și elemente specifice dedicate culturii, educației și socialului, elementele de bază ale dezvoltării umane și a societății, ce au fost întotdeauna în atenția Bisericii Catolice şi constituie o preocupare continuă a acesteia la nivel global. Angelus TV vine în continuare în sprijinul celor afectați de pandemie: persoanele care nu pot participa la celebrările din biserici se vor putea bucura de transmisiuni în direct ale slujbelor din diferite locuri din țară și ale unui program-ghid de rugăciune zilnică, se mai arată în comunicat.
https://www.g4media.ro/proiectul-media-catolic-angelus-tv-a-primit-licenta-audiovizuala-pentru-a-emite-in-retelele-de-cablu-ca-post-national-de-televiziune.html

UiPath vrea să facă în București un centru al talentelor europene.
Daniel Dines: „Cel puțin jumătate dintre oamenii cu care am crescut au părăsit România” / „Titlul de cel mai bogat om din România mi-a creat doar dezavantaje”
Daniel Dines, fondatorul companiei UiPath, cea mai mare companie românească, afirmă că cel puțin jumătate din oamenii cu care a crescut au părăsit România, motiv pentru care vrea să facă la București un centru al talentelor europene. Dines spune că nu cheltuie mult pe obiecte și că titlul de „cel mai bogat român” i-a adus doar dezavantaje. Dines a acordat un interviu publicației Sifted.eu, în care își descrie lupta pentru a crește UiPath, viața și plecarea din România, dar și concepțiile despre mâncare și, mai ales, bani, în contextul în care a devenit cel mai bogat român. Dines afirmă că titlul de cel mai bogat om din România i-a creat doar dezavantaje. „Pe asta s-a concentrat presa românească. Nu și-au dat seama cât de mare era UiPath. Nu au înțeles că este cea mai mare companie din România”, spune el, adăugând că banii nu înseamnă atât de mult pentru el în schema mai largă a lucrurilor.
https://economedia.ro/uipath-vrea-sa-faca-in-bucuresti-un-centru-al-talentelor-europene-cel-putin-jumatate-dintre-oamenii-cu-care-am-crescut-au-parasit-romania.html#.YPkRqOgzY2w

Ghișeul.ro va avea aplicație mobilă
Mastercard şi Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) au demarat, în această săptămână, iniţiativa de a dezvolta aplicaţia mobilă Ghişeul.ro, instrumentul digital de ultimă generaţie, a anunţat compania de tehnologie în industria globală de plăţi. Nici autoritatea, nici compania nu au dat un termen pentru lansarea aplicației. Aplicaţia mobilă, finanţată de Mastercard şi dezvoltată alături Tremend Software Consulting, va integra toate standardele şi reglementările de conformitate actuale şi va fi pusă gratuit la dispoziţia ADR, pentru a fi utilizată ulterior la scară largă pe teritoriul ţării. „Începând de anul trecut, împreună cu echipa ADR, am reuşit să introducem în sistem noi funcţionalităţi care au generat beneficii pentru utilizatori, făcând ca plata taxelor şi serviciilor să fie mai uşoară, mai sigură şi mai rapidă. În continuare, scopul nostru este să livrăm o aplicaţie la fel de uşor de folosit precum aplicaţiile reţelelor sociale, utilizate deja de milioane de români. Dezvoltarea acestei aplicaţii mobile reflectă preocuparea noastră pentru diversificarea serviciilor digitale şi dorinţa constantă de a aduce platformele gestionate de statul român mai aproape de nevoile cetăţenilor, prin utilizarea tehnologiilor inovative. Împreună, scoatem statul din statul la coadă şi digitalizăm România”, a declarat Octavian Oprea, preşedintele ADR, potrivit Agerpres.
https://economedia.ro/ghiseul-ro-va-avea-aplicatie-mobila.html#.YPkR1-gzY2w

Economia circulară în industria Telecom: Orange anunță că va vinde telefoane recondiționate
Clienţii au posibilitatea să cumpere, exclusiv online, smartphone-uri de top, recondiţionate, în cadrul unei campanii Orange din seria iniţiativelor green, ce pune accent pe principiile comerciale ale unei economii circulare, transmite Agerpres. Campania se desfășoară alături de partenerul Recommerce și le oferă clienţilor posibilitatea de a cumpăra exclusiv online smartphone-uri de top, recondiţionate. Disponibile la “preţuri atractive”, smarthone-urile sunt însoţite de o garanţie de 12 luni. “Compania îşi propune, astfel, să contribuie la reducerea impactului deşeurilor electronice asupra mediului înconjurător, prin mărirea portofoliului de telefoane recondiţionate”, notează compania. Campania include dispozitive premium deţinute anterior de către alţi utilizatori, care au fost recondiţionate şi aduse cât mai aproape de starea originală. “Românii fac parte din rândul cumpărătorilor bine informaţi atunci când vine vorba de achiziţionarea unui gadget nou, fiind foarte atenţi la calitatea produsului. Ei sunt acel tip de utilizatori care citesc recenzii online, evaluează caracteristicile produselor şi compară atent preţurile. Smartphone-urile noastre recondiţionate vin într-o formă şi stare de funcţionare perfecte, sunt însoţite de o garanţie de 12 luni şi au un preţ mult mai mic decât un dispozitiv nou. Prin urmare, acestea sunt o opţiune foarte atrăgătoare pentru cumpărătorii inteligenţi”, a spus Gregoire Vigroux, co-fondator Recommerce România.
https://economedia.ro/economia-circulara-in-industria-telecom-orange-anunta-ca-va-vinde-telefoane-reconditionate.html#.YPkSA-gzY2w

Microsoft acordă angajaților o primă de 1.500 de dolari, pentru a recompensa eforturile din perioada pandemiei
Microsoft va acorda un bonus de 1.500 de dolari pentru majoritatea angajaților săi din Statele Unite, dar și din străinătate, pentru a recompensa eforturile făcute de la începutul pandemiei, în urmă cu peste un an, scrie BFM TV. Aceste prime vor costa 200 de milioane de dolari grupul din Redmond, care a înregistrat rezultate financiare foarte solide, ca și celelate companii din sectorul tech, susținute de generalizarea telemuncii. La sfârșitul primului trimestru, compania dispunea de lichidități de peste 125 de miliarde de dolari. Compania dorește și să-și fidelizeze salariații, care nu au intenția să revină la o prezență fizică integrală la birouri, având în vedere mișcarea de frondă de la Apple, care ceruse salariaților să revină la birouri cel puțin trei zile pe săptămînă, din septembrie. Ulterior, Apple a amânat revenirea la birouri pentru cel puțin jumătatea lunii octombrie.
https://economedia.ro/microsoft-acorda-angajatilor-o-prima-de-1-500-de-dolari-pentru-a-recompensa-eforturile-din-perioada-pandemiei.html#.YPkSLOgzY2w

Decizie a operatorilor telecom din Spania: Nu își vor deranja clienții în timpul siestei sau în weekend
Principalii operatori de telecomunicații de pe piața spaniolă, Movistar, Orange, Vodafone, MásMóvil și Euskaltel au semnat un nou Cod de Etică ce prevede, printre altele, că nu vor mai încerca să-și ia unii altora clienții în timpul perioadei de siestă sau în zilele de weekend, notează Reuters, potrivit Agerpres. Spaniolii obișnuiesc să ia masa de prânz între orele 14:00 și 15:00, iar perioada de siestă se întinde până la ora 16:00. Astfel, potrivit noului Cod de Etică, clienții nu vor primi apeluri comerciale, ci vor fi lăsați să se odihnească în acest interval. În plus, înțelegerea prevede și o amânare de la ora 9:00 până la 10:00 a momentului în care reprezentanții companiilor pot începe să contacteze clienții pentru a le prezenta ofertele. Spaniolii nu vor fi deranjați nici după ora 21:00 în cursul săptămânii și nici în zilele de weeekend sau de sărbători. Totodată, operatorii au convenit să nu contacteze un client de mai mult de trei ori pe lună dacă acesta nu răspunde, iar în cazul în care o ofertă a fost respinsă, clientul respectiv să fie sunat din nou abia după un interval de trei luni.
https://www.libertatea.ro/stiri/decizie-a-operatorilor-telecom-din-spania-nu-isi-vor-deranja-clientii-in-timpul-siestei-sau-in-weekend-3658925

Regizorul român Alexander Nanau, alături de Virginie Efira şi Chloé Zhao în juriul Festivalului de Film de la Veneţia
Regizorul român Alexander Nanau, cunoscut pentru documentarele „Toto şi surorile lui” şi „colectiv”, va face parte din juriul Festivalului de Film de la Veneţia de anul acesta, au anunţat miercuri organizatorii. Cea de-a 78-a ediţie a evenimentului va avea loc în perioada 1 - 11 septembrie. Prezidat de cineastul sud-coreean Bong Joon Ho, aşa cum a fost anunţat anterior, juriul Venezia 78 este alcătuit din regizoarea americană de origine chineză Chloé Zhao, marea câştigătoare a ediţiei de anul trecut, cu „Nomadland”, actriţa Virginie Efira (Belgia, Franţa), care a jucat cel mai recent în „Benedetta” al lui Paul Verhoeven, actriţa şi cântăreaţa Cynthia Erivo (Marea Britanie), care interpretează rolul Aretha Franklin în al treilea sezon „Genius” al National Geographic, actriţa şi producătoarea canadiană Sarah Gadon; regizorul italian Saverio Costanzo („L'amica geniale”) şi regizorul român Alexander Nanau, dublu nominalizat la Oscar anul acesta cu documentarul „colectiv”, care a avut premiera anul trecut la Veneţia.
https://www.news.ro/entertainment/regizorul-roman-alexander-nanau-alaturi-de-virginie-efira-si-chlo-zhao-in-juriul-festivalului-de-film-de-la-venetia-1922405021002021071620305874

Grecii de la OTE au mai scăpat de o parte din businessul Telekom România: au vândut posturile TV cu profil sportiv către Orange
Grupul elen OTE a continuat să-şi execute planul de exit de pe piaţa din România printr-o nouă vânzare: posturile TV cu profil sportiv ale Telekom România, cumpărătorul fiind subsidiara gigantului francez Orange, cea care va prelua şi businessul de servicii fixe (fostul Romtelecom), conform unei notificări depuse astăzi de companie la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA). Notificările au fost depuse de cele două companii din grupul Telekom România care au legătură cu posturile Telekom Sport, respectiv Telekom Romania Communications şi Nextgen Communications. Contactaţi de ZF, reprezentanţii OTE şi ai Orange România nu au răspuns întrebărilor legate de tranzacţie până la închiderea ediţiei. OTE a anunţat în noiembrie 2020 acordul de vânzare a pachetului majoritar de acţiuni al diviziei fixe din Telekom România către grupul francez Orange pentru 268 mil. euro. Tranzacţia evaluează fostul Romtelecom, care are o reţea de fibră optică de 90.000 de kilometri ce ajunge la 3 milioane de gospodării şi 5 milioane de clienţi pentru net, telefonie fixă şi TV plus 900.000 de abonaţi la telefonie mobilă, la mai puţin de 500 mil. euro.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/grecii-de-la-ote-au-mai-scapat-de-o-parte-din-businessul-telekom-20198103

Un serial derivat din musicalul „Grease”, în pregătire pentru platforma Paramount+
Paramount a anunţat pregătirea unui serial derivat din musicalul „Grease', care va fi lansat pe platforma de streaming Paramount+. Noul serial va purta numele „Grease: Rise of the Pink Ladies' și va avea 10 episoade. Producția derivată din celebrul musical „Grease' se află deja în lucru și este scrisă de Annabel Oakes. Amplasată în anii 1950, cu patru ani înainte de originalul Grease, seria va urmări patru fete de la liceul Rydell în timp ce încearcă să-și croiască propria cale în viață – și prezintă numere muzicale din respectiva perioadă, precum și melodii originale.
https://tvmania.ro/un-serial-derivat-din-musicalul-grease-in-pregatire-pentru-platforma-paramount-302225.html

Daniel Arenas și Zuria Vega revin pe micile ecrane! Pro Gold redifuzează telenovela „Familia soțului meu”
Daniel Arenas și Zuria Vega revin pe micile ecrane! Pro Gold redifuzează începând de miercuri, 21 iulie, telenovela „Familia soțului meu'. Producția, transmisă pentru prima oară în România în 2019, va fi difuzată zilnic de la ora 11.45. „Familia soțului meu' se numără printre cele mai de succes telenovele din Mexic ale anului 2017-2018, reușind ca pe tronsonul orar difuzat în țara de origine să fie de la început până la final lider de audiență. Producția redă povestea de dragoste a Julietei (Zuria Vega), o femeie de afaceri independentă și a lui Robert (Daniel Arenas), de profesie medic, care ajung să formeze un cuplu și sunt pregătiți să formeze o familie.
https://tvmania.ro/daniel-arenas-si-zuria-vega-revin-pe-micile-ecrane-pro-gold-redifuzeaza-telenovela-familia-sotului-meu-302144.html

„Microbist de România”, final de sezon. Emisiunea de la TVR 1, prezentată de Tudor Furdui, se termină azi
Tudor Furdui ne așteaptă miercuri, 21 iulie, de la ora 22.00, la TVR 1, cu momente inedite din singurul show de televiziune dedicat suporterilor. S-au distrat cât pentru un an întreg. Au luptat cu toate forțele pentru a face cinste galeriilor pe care le-au reprezentat. Au trecut prin probe individuale și de echipă, forțați să colaboreze chiar dacă proveneau din galerii rivale. Au legat prietenii pe viață. Cei mai înfocați fani din fotbalul românesc, reprezentanți ai tuturor celor care umplu stadioanele cu scandările și cântecele lor, venite din atașamentul față de echipele favorite, s-au întâlnit la „Microbist de România', singurul show de televiziune dedicat suporterilor. Miercuri, 21 iulie, de la ora 22.00, într-o ediție „best of' a emisiunii, retrăim la TVR 1 toate momentele inedite ale competiției care a desemnat suporterul numărul 1 al României.
https://tvmania.ro/microbist-de-romania-final-de-sezon-emisiunea-de-la-tvr-1-prezentata-de-tudor-furdui-se-termina-azi-302185.html

Jean de la Craiova face parte din juriul „Splash! Vedete la apă”! Ce vedete au mai fost anunțate în show-ul de la Antena 1
Iulia Albu, Nea Mărin şi Jean de la Craiova sunt primele surprize din juriul celui mai răcoritor show al verii, Splash! Vedete la apă, ce va avea premiera în curând, la Antena 1.
Aflată pentru prima dată în juriu într-un show de o asemenea anvergură, criticul de modă Iulia Albu, care a semnat recent un contract de colaborare cu trustul Antena, mărturiseşte:
„Sunt onorată să fac parte din acest proiect şi totodată să îmi fac botezul' oficial în cadrul Antena 1, poate nu întâmplator cu Splash! Vedete la apă. Sunt destul de sigură că nu trebuie să punctez costumele de baie, dar nu pot să promit că mă voi abţine 100%!', a declarat amuzată aceasta, pentru ca mai apoi să completeze: „Voi fi foarte atentă la partea de entertainment pe care o va aduce fiecare concurent show-ului şi mă voi asigura că voi fi cât mai obiectivă şi că voi puncta cât mai echidistant evoluţiile, asta vă pot promite! Atitudinea va conta şi ea mult în nota finală! Vara asta facem valuri la Antena 1! Fiţi cu ochii pe noi!'.
https://tvmania.ro/jean-de-la-craiova-face-parte-din-juriul-splash-vedete-la-apa-ce-vedete-au-mai-fost-anuntate-in-show-ul-de-la-antena-1-302140.html

Octavian Strunilă, aşa cum nu îl ştiaţi. Lansează primul lungmetraj, după un film de Cartea Recordurilor. Cu actori din Las Fierbinţi
Octavian Strunilă, aşa cum nu îl ştiaţi: mai nou, îşi lansează primul lungmetraj, o adaptare după un film de Cartea Recordurilor. Octavian Strunilă, care a jucat mulţi ani în telenovele la Acasa TV, a trecut şi în rol de regizor şi producător. Cum s-a produs schimbarea şi despre ce e filmul pe care-l va lansa la TIFF zilele acestea? Printre actorii din film se numără Leonid Doni (Robi din Las Fierbinţi), Anca Dumitra (Gianina din Las Fierbinţi) şi Ada Galeş. Acţiunea filmului, pe scurt. Într-o seară la un pahar de vin, 7 prieteni (soţ-soţie, iubiţi, amici), intră într-un joc periculos: pun telefoanele pe masă şi hotărăsc ca la tot ce primesc în acea seară, telefoane, mesaje, mail-uri, să răspundă pe speaker sau să citească cu voce tare. De aici... totul o ia razna.
https://www.paginademedia.ro/interviurile-paginademediatv/octavian-strunila-interviu-film-20305931

Amendă pentru fabulaţiile Naşului: O să ne testeze de Covid şi în fund! La propriu! Plus conspiraţii despre vaccinul anti-Covid
CNA. Conspiraţii despre vaccinul anti-Covid şi presupuse testări Covid-19 din anus. Acestea au fost principalele subiecte de discuţii la Naşul TV, post deţinut de Radu Moraru. Însuşi Moraru a făcut unele afirmaţii! Naşul TV a fost amendat cu 20.000 de lei. Propunerea a venit din partea lui Valentin Jucan şi a fost votată în unanimitate. Postul a fost sancţionat pentru două ediţii ale emisiunii „Să vorbim despre tine”, unde moderatoare este Gabriela Caliţescu. S-au vizionat ediţiile emisiunii din 20 ianuarie şi 1 februarie. De ce a luat Naşul TV amendă? Din cauza unei avocate - Marina Ioana Alexandru - cea care a adus multe conspiraţii despre vaccin în emisiunea „Să vorbim despre tine” din 20 ianuarie, dar şi din cauza lui Radu Moraru, cel care a vorbit despre testele Covid în fund care ar urma să fie făcute în Europa, după ce au început în China. „Au fost nişte afirmaţii groteşti”, a spus Dorina Rusu (membru CNA).
https://www.paginademedia.ro/cna/cna-amenda-nasul-tv-iulie-2021-20305832

AUDIENŢE. Fără rival în vacanţă. Lumea e „plecată” în Fierbinţi. Peste 1,4 milioane de oameni s-au uitat marţi la serialul Pro
AUDIENŢE. Las Fierbinţi n-are rival nici în vacanţă. Românii au fost cu ochii pe serialul de comedie de la Pro TV, marţi seară. Las Fierbinţi a fost cel mai urmărit program, aseară, iar cifrele Pro TV-ului au scăzut la finalul episodului. Dacă la producţia cu Celentano şi Firicel s-au uitat peste 1,4 milioane de persoane, după ce a ajuns la final cifrele Pro TV-ului s-au dus în jos şi postul chiar a fost depăşit de Kanal D la oraşe şi în ţară. Pe lângă Las Fierbinţi, Pro TV a mai avut şi filmul Ora de vârf 2, care s-a văzut bine la tineri. În linii mari, lucrurile au stat în felul următor: - Cel mai urmărit jurnal de ştiri a fost difuzat de Pro TV. A adunat peste 1,2 milioane de persoane pe minut. - Audienţa postului din Pache a crescut când a început Las Fierbinţi, iar media a fost de 1,4 milioane de persoane. - Cifrele au scăzut apoi, când a început filmul Ora de vârf 2. Pro TV a fost depăşit de Kanal D în ţară şi la oraşe, dar a fost lider la tineri. Filmul cu Jackie Chan a numărat aproape 1,2 milioane de persoane, iar pe interval Kanal D înregistra aproape 1,3 milioane de telespectatori. - De cealaltă parte, Chefi la cuţite a prins din nou locul trei. Aproape 650.000 de privitori a adunat, în medie, o reluare a cooking show-ului de pe Antena 1. - Nu în ultimul rând, aproximativ 360.000 de oameni din toată ţara s-au uitat la meciul CFR-ului, dat pe două posturi. Cei mai mulţi, peste 300.000, au urmărit meciul pe Digi. Naţional. Peste 1,4 milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la episodul de aseară din Las Fierbinţi. Reluarea a pus Pro TV pe primul loc în top. Următoarele clasate erau Kanal D, cu 1,1 milioane de persoane, şi Antena 1 cu 555.000 de privitori.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/las-fierbinti-fara-rival-in-vacanta-audiente-20305392

RAPORT PwC. În pandemie, Netflix şi HBO au fost pe val. Platformele au avut cea mai mare creştere de pe piaţă
RAPORT PwC. Anul trecut au fost pe val serviciile de tip Netflix şi HBO. Cu multe luni de carantină şi mai mult stat în casă, platfomele au avut cea mai mare creştere pe piaţa media şi de divertisment. A stat bine şi zona de publicitate pe internet, dar şi zona de jocuri video. Per total, a crescut tot ce înseamnă conţinut consumat acasă, însă au pierdut cinematografele, ziarele şi revistele tipărite şi zona de publicitate outdoor. Piaţa de streaming (Netflix, HBO) a ajuns la o valoare de 29 de milioane de euro, ceea ce înseamnă o creştere de de 27,16%, notează raportul publicat de PriceWaterHouseCoopers. Tot ei estimează că piaţa de servicii „Over-the-top” (OTT) va continua să crească şi în acest an cu o rată estimată de 22,43%, până la 36 milioane euro. Per total, PwC estimează că industria de media şi divertisment din România ar urma să crească în acest an cu 8,09% comparativ cu 2020, la o valoare de 2,62 miliarde euro, peste nivelul pre pandemie (2,53 miliarde euro în 2019). „Veniturile industriei de media şi divertisment din România au scăzut cu 4,23% anul trecut, din cauza restricţiilor impuse de pandemie, cele mai afectate fiind încasările cinematografelor”, spune Florin Deaconescu (partener şi liderul echipei de servicii dedicate sectorului de Tehnologie, Media şi Telecom, PwC România).
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/netflix-hbo-pe-val-pandemie-20305327
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL