×

Comunicaţii -- Data și ora publicării: 29.07.2021 12:59:31

Orange a anunțat la jumătatea anului o creștere a abonaților la serviciile fixe în bandă largă de 17%



București (MEDIA EXPRES) / 29 iul 2021 / Orange România oferea la 30 iunie 2021 servicii mobile, fixe și TV pentru 10.628.000 de clienți, în creștere cu 4% comparativ cu finalul primului semestru din 2020, din care serviciile fixe în bandă largă aveau 432.000 de clienți, în creștere cu 17% față de aceeași perioadă din 2020, potrivit rezultatelor financiare pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2021.

În intervalul aprilie – iunie 2021, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 268 milioane de euro, în creștere cu 11% față de aceeași perioadă a anului anterior. În primele șase luni din 2021, evoluția este de 6,6% până la 532 milioane de euro. Această evoluție este susținută de o creștere a serviciilor mobile, fiind în continuare determinată și de creșterea vânzărilor de echipamente, înregistrată ca urmare a mutării în mediul digital a multor activități economice.

Rețea

Pe parcursul T2 2021, 29.000 de locuitori din 72 de noi localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, procentul de acoperire fiind de 98,21% din populație, în timp ce 317 de noi localități din mediul urban și rural s-au bucurat de avantajele rețelei 4G+.

Reţeaua Orange 5G este în expansiune, fiind disponibilă astăzi clienților din 20 de orașe, printre care Brașov, București, Craiova, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara, precum și orașe din județul Ilfov, stațiuni montane și estivale. Un alt moment definitoriu pentru rețeaua 5G în trimestrul doi al anului 2021 îl reprezintă lansarea 5G Lab în luna aprilie, inițiativă Orange în colaborare cu Institutul de Cercetare CAMPUS al UPB, ce își propune să susțină cercetătorii, startup-urile și companiile să își testeze în avans soluțiile bazate pe 5G.

Servicii B2B - Orange Business Services

Pe segmentul B2B, în trimestrul al doilea al anului 2021, dar și pe durata întregului semestru s-a înregistrat o evoluție pozitivă în zona de ITC, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Companiile au acordat o atenție suplimentară soluțiilor de securitate cibernetică Orange Business Services, care au cunoscut o creștere accelerată față de de T2 2020, ajungând până aproape de 60%.

În primele șase luni ale anului serviciile profesionale IT&C și soluțiile cloud au cunoscut creșteri notabile fiind cerute în procesele de digitalizare ale companiilor.

Servicii financiare mobile - Orange Money

În al doilea trimestru al acestui an, Orange Money a înregistrat o creștere de aproape 50% a numărului total de tranzacții față de aceeași perioadă a anului trecut și o creștere de 30% a bazei totale de clienți, care acum numără aproximativ 285.000 de utilizatori.

Servicii digitale

În perioada aprilie-iunie 2021, a crescut nivelul de utilizare a serviciului My Orange pentru tranzacții procesate digital, tranzacțiile de reîncărcare și plată în My Orange crescând semnificativ față de perioada similară a anului trecut.

YOXO, primul abonament mobil complet digital din România, fără perioadă contractuală, se bucură de o creștere constantă, peste așteptări, și în T2 2021. În plus, din luna aprilie a acestui an, cu YOXO portarea a devenit 100% digitală, astfel mai mulți utilizatori au experimentat avantajele celui mai flexibil abonament.

“Eficiența și perseverența din primul semestru au dat roade și ne-au reconfirmat trendul ascendent pe care ne aflăm. Ne-am concentrat pe serviciile care au adus valoare clienților, din zona de inovație, conectivitate și cercetare, oferind soluții performante tuturor utilizatorilor noștri, fie ei clienți rezidențiali sau companii. Progresul s-a observat în extinderea rețelei 4G și a celei 5G, în dezvoltarea portofoliului B2B & ITC, dar și în ceea ce privește numărul în creștere al clienților YOXO.

Deși în martie s-a împlinit un an de când continuăm să lucrăm într-un model nou, atipic, cu din ce în ce mai puțină predictibilitate, echipele Orange s-au adaptat într-un timp record și au livrat peste așteptări.

Un obiectiv major pentru noi este să devenim prima alegere în piața serviciilor convergente din România. Un pas înainte în această strategie este reprezentat de aprobarea condiționată a Comisiei Europene pentru tranzacția prin care Orange România a semnat pentru achiziția pachetului majoritar de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications.” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL