×


Știri Programe TV -- Data și ora publicării: 22.11.2021 22:58:12

Ediția de primăvară a pieței de programe TV MIPTV se va desfășura fizic la Cannes, în Franța



București (MEDIA EXPRES) / 22 nov 2021 / Compania pariziană RX France (fostă Reed MIDEM) a comunicat public la 22 noiembrie detaliile pentru cea de-a 59-a ediție anuală MIPTV care va avea loc la Cannes, în perioada 4-6 aprilie 2022, cu un program de trei zile, eficient din punct de vedere comercial, care va include, de asemenea, MIPFORMATS și MIPDOC (desfășurate anterior în weekendul anterior) în programul principal MIPTV din Palais des Festivals.

MIPDRAMA , cea de-a 7-a ediție a târgului anual pentru seriale se va desfășura totuși cu o zi înainte, duminică, 3 aprilie.

Revene în format fizic International Format Awards în asociere cu C21Media, FRAPA, MIPFORMATS & Entertainment Masterclass.

De asemenea, festivalul de seriale TV CANNESERIE se va desfășura în perioada 1-6 aprilie.

Esports BAR, prezentată drept cea mai mare adunare globală B2B dedicată industriei de drepturi sportive pentru mediul online (esports), se va desfășura alături de târgul MIPTV.

„Este atât extrem de interesant, cât și foarte oportun să ne putem realiza acum ambițiile de a remodela MIPTV. Credem că MIP are nevoie de platforma MIPTV în această primăvară mai mult ca niciodată ca punct de întâlnire global pentru programele de televiziune. Rolul meu este să mă asigur că experiența MIP continuă să entuziasmeze și să fie relevantă pe măsură ce evoluăm și eficientizăm formatul”, a declarat Lucy Smith, directorul MIPTV și MIPCOM al RX France .

„Feedbackul primordial de la MIPCOM a fost că festivalul de la Cannes este de neînlocuit în inimile și mințile comunității internaționale de televiziune. Latura personală a afacerii nu a fost niciodată atât de dezavantajată, iar oportunitatea de a ne întâlni din nou nu a fost niciodată atât de apreciată. Deși modelele se pot schimba în timp, aceasta rămâne o constantă, MIPTV gata să primească mai multe companii înapoi la Cannes, pe măsură ce țările vor ridica restricțiile de călătorie.

MIPTV urmărește să se bazeze pe succesul și să preia învățăturile din MIPCOM 2021 care s-a desfășurat în octombrie, cea mai mare piață globală de vânzări și dezvoltare a industriei de televiziune și prima piață majoră care a fost organizată fizic, după debutul global al pandemiei în 2020. MIPCOM a reunit peste 4.500 de delegați, inclusiv 1.200 de responsabili pentru achiziții și 145 de standuri din 35 de țări, care s-au întors la Cannes pentru a cumpăra, a vinde, pentru a crea noi contacte și obține informații din piețele naționale.

Planurile pentru primăvară includ, de asemenea, măsuri coerente și cuprinzătoare de siguranță Covid-19, care au fost implementate cu succes la MIPCOM și vor fi revizuite, actualizate și perfecționate în mod continuu înainte de MIPTV.

RX France este o companie care organizează evenimente dedicate vânzătorilor și cumpărătorilor de produse din 43 de sectoare industriale cu un portofoliu de 400 de evenimente în 22 de țări din lume.

RX France gestionează un portofoliu de evenimente cu target mondial, franceze și întâlniri față în față, virtuale și hibride care acoperă inclusiv MIPIM, MAPIC, Batimat, Pollutec, EquipHotel, SITL, IFTM Top Resa, MIPCOM, MIPTV, FIAC, Paris Photo, Maison&Objet (organizat de Safi, o subsidiară a Reed Expositions și Ateliers d'Art de France) și multe altele.

Evenimentele RX France au loc în Franța, China, India, Italia, Mexic, Rusia și Statele Unite. RX face parte din RELX, un furnizor global de instrumente de analiză și decizie bazate pe informații pentru clienții profesioniști și de afaceri. (www.rxglobal.com)

Esports BAR este cel mai mare eveniment internațional B2B pentru ecosistemul esports și mărcile neendemice.

Înființat în 2018 de o asociație independentă prezidată de Fleur Pellerin, festivalul CANNESERIES își propune să promoveze și să evidențieze seriale din întreaga lume și să devină vocea acestei arte moderne, populare și ultra-creative. Atrăgându-și energia din inima orașului Cannes, festivalul are loc în paralel cu MIPTV.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs
Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2021-2022 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL