×



ONLINE VOD OTT -- Data și ora publicării: 20.04.2022 08:59:45

Acțiunile Netflix la bursă au scăzut cu 25% după ce compania a anunțat primul trimestru în care a pierdut abonați din ultimii 10 ani



București (MEDIA EXPRES) / 20 apr 2022 / Acțiunile Netflix au scăzut marți 19 aprilie cu peste 25, după ce compania a anunțat că a pierdut 200.000 de abonați în primul trimestru din 2022, prima scădere a utilizatorilor care plătesc în peste un deceniu, potrivit agențiilor internaționale de știri. Cu toate acestea, încasările companiei s-au ridicat la 802 milioane USD în timpul trimestrului I 2022, în creștere față de 692 milioane USD cu un an mai devreme.

Compania se așteaptă ca scăderea abonaților să continue, prognozând o pierdere globală de 2 milioane în al doilea trimestru.

„Creșterea veniturilor a încetinit considerabil”, a scris compania într-o scrisoare către acționari la 19 aprilie. „Streaming-ul câștigă în fața distribuției liniare, așa cum am prezis, iar titlurile Netflix sunt foarte populare la nivel global. Cu toate acestea, penetrarea relativ mare în rândul gospodăriilor – atunci când luăm în calcul și numărul mare de gospodării care împart abonamentele cu plată – plus concurența, creează un vânt din față pentru creșterea veniturilor.”

Netflix se așteapta anul trecut să adauge 2,5 milioane de abonați în primul trimestru din 2022. Analiştii au prezis că acest număr va fi chiar mai mare, aproape de 2,7 milioane. În aceeași perioadă de acum un an, Netflix număra 3,98 milioane de utilizatori plătiți în plus.

Iată cifrele din raportul din primul trimestru: EPS - 3,53 USD față de 2,89 USD, conform unui sondaj al analiștilor. Venituri: 7,87 miliarde USD față de 7,93 miliarde USD, potrivit unui sondaj al analiștilor. Creșterea netă a abonaților cu plată la nivel global: pierdere de 200.000, în comparație cu 2,73 milioane în plus la care se așteptau, conform estimărilor StreetAccount.

Compania a spus că suspendarea serviciului său în Rusia și lichidarea tuturor abonamentelor plătite din Rusia au dus la o pierdere de 700.000 de abonați. Excluzând acest impact, compania a spus că ar fi înregistrat 500.000 de abonați noi net în trimestrul întâi 2022.

Netflix a menționat, de asemenea, concurența în creștere din partea companiilor tradiționale de divertisment care au lansat servicii de streaming, precum și partajarea parolelor - printre motivele scăderii abonamentelor plătite.

Compania estimează că, pe lângă cele 222 de milioane de gospodării cu abonament, serviciul este partajat în alte peste 100 de milioane de gospodării care nu plătesc.

Netflix a mai spus că pandemia a dus la încetinirea creșterii în 2021 deoarece abonații au revenit la activități mai aproape de normal în afara casei.

În efortul de a continua să câștige cotă de piață, Netflix și-a mărit cheltuielile pentru conținut, în special pentru producțiile originale. Pentru a le putea plăti a crescut prețurile serviciului. Compania a declarat marți 19 aprilie 2022 că aceste modificări de preț ajută la creșterea veniturilor, dar a fost parțial responsabilă pentru o pierdere de 600.000 de abonați în SUA și Canada, în trimestrul I 2022.

În timp ce compania ia în calcul și alte opțiuni de creștere, cum ar fi adăugarea de jocuri video, analiștii și investitorii se întreabă ce altceva poate face Netflix pentru a crește veniturile.

Veniturile companiei au crescut cu aproape 10%, până la 7,87 miliarde de dolari, dar au fost sub așteptările analiștilor de 7,93 miliarde de dolari.

Venitul net în timpul trimestrului încheiat la 31 martie 2022 a scăzut cu 6,4%, până la 1,6 miliarde de dolari, în scădere față de 1,7 miliarde de dolari în anul precedent. Compania a câștigat 3,53 de cenți pe acțiune, cu mult peste cei 2,89 dolari pe acțiune pe care se așteptau analiștii, potrivit unui sondaj realizat de compania Refinitif.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




IBC2022 advertising for the live event in Amsterdam Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2021-2022 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL