×

Revista presei -- Data și ora publicării: 10.03.2025 17:01:57

REVISTA PRESEI /10 mar 2025 /



Ratingul lui Călin Georgescu a obosit pe Realitatea Plus. Televiziunea a pierdut telespectatori în primele două luni ale anului
CNA a decis că George Simion trebuie să şteargă de pe reţelele sociale postarea în care afirma că ”cei care au comis lovitura de stat ar trebui jupuiţi în piaţa publică” / Ale decizii de eliminare a unor postări
Audiențele televiziunilor de știri în prime-time – FEBRUARIE 2025
BRAT: Raportul anual privind investițiile în publicitate din 2024 în online (local), influencer marketing, radio, OOH și presă scrisă
Seria tematică "Luna Femeii la DIVA" continuă cu noi premiere
Streaming-ul încasează în Europa mai mulți bani decât televiziunile publice
UAPR și IAA organizează cea de-a opta ediție a evenimentului „Ziua Publicității”
Redacția Radio Iași cere demisia managerului și redactorului-șef după o postare împotriva deciziei BEC: „Practici care au afectat grav credibilitatea editorială și imaginea postului public regional”
„Anora” – Filmul câștigător al Premiului Oscar, disponibil acum pe SWEET.TV
Noul „stat“ în Europa: centrele de date la nivel european consumă acum mai multă energie decât toată România. Foamea lor va creşte de 2,5 ori în cinci ani. Cât va atrage România?
Intensificare a concurenței dintre Europa și SUA pe orbita sateliților de internet
Televiziune pe telefon fără internet? 5G Broadcast prinde contur cu ajutorul platformei de certificare TDF
Când La Liga țintește pirații, dar lovește propriile corăbii: site-urile Movistar și ale echipelor spaniole de fotbal, în derivă
Rețea de streaming ilegal, ce a produs unui operator pagube de milioane de euro, destructurată în Germania
Emisiunea În direct cu România găzduită de Mihaela Tatu începe la Antena 1. Plus noul sezon Chefi la cuţite
AUDIENŢE. Realitatea Plus, post plin de mesaje pro-Călin Georgescu şi cea mai amendată staţie în ultimele luni, primul loc la oraşe în seara violenţelor din Centrul Vechi! Pe ţară, doar Pro TV a bătut televiziunea de ştiri
Cârcotaşii Şerban Huidu, Codruţ Kegheş şi Gabriela Marin, pregătiţi să taxeze din nou gafele televizate. Când începe noul sezon la Prima TV?
Regizorul Radu Jude, premiat la Berlin: Inegalitățile între români sunt foarte mari. Tema pe care o abordez în Kontinental 25 este una acută

...


Ratingul lui Călin Georgescu a obosit pe Realitatea Plus. Televiziunea a pierdut telespectatori în primele două luni ale anului

În decembrie 2024, audiențele în prime-time ale televiziunii Realitatea Plus au explodat. „Dinamita” a fost Călin Georgescu. Pentru prima dată în ultimii zece ani, această televiziune a avut cea mai mare audiență lunară în prime-time pe nișa televiziunilor de știri (consum pe telecomandă). În prezent, Călin Georgescu, „candidatul favorit” și servit cu obediență de Anca Alexandrescu, dă semne de oboseală și furnizează plictis în sondajele de audiență TV. În primele două luni ale acestui an, audiențele de la Realitatea Plus au scăzut simțitor în prime-time (orele 19:00 – 24:00). În februarie, Realitatea Plus a avut o audiență medie de 261.000 de telespectatori pe minut în prime-time, la nivel național (persoane de peste 18 ani), conform măsurătorilor Kantar Media. Audiența este cu 30% mai mică decât cea din decembrie 2024, perioada de „glorie”, când Realitatea Plus a fost lider de audiență pe segmentul televiziunilor de știri cu o medie de 372.000 de persoane pe minut. De asemenea, audiența din februarie a scăzut cu 12,7% față de cea din ianuarie 2025. Sunt cele mai mari pierderi de telespectatori pe segmentul știrilor TV, în perioada analizată. În ciuda acestor scăderi, Realitatea Plus și-a conservat al doilea loc pe nișa știrilor TV, la finalul lunii februarie, după România TV.
https://www.libertatea.ro/opinii/ratingul-calin-georgescu-a-obosit-pe-realitatea-plus-televiziunea-a-pierdut-telespectatori-in-primele-doua-luni-ale-anului-5221589

CNA a decis că George Simion trebuie să şteargă de pe reţelele sociale postarea în care afirma că ”cei care au comis lovitura de stat ar trebui jupuiţi în piaţa publică” / Ale decizii de eliminare a unor postări

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a emis, luni, mai multe decizii de eliminare de pe TikTok şi Facebook a unor postări care incită la ură şi violenţă. Una dintre decizii se referă la conturile lui George Simion, de unde trebuie să şteargă postarea în care afirma că ”cei care au comis lovitura de stat ar trebui jupuiţi în piaţa publică”. ”Întrunit în şedinţa publică din data de 10.03.2025, Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat rapoartele întocmite de Direcţia Monitorizare ca urmare a autosesizării şi a sesizărilor primite şi a hotărât să emită decizii privind ordinul de eliminare a conţinutului ilegal pentru materiale audiovizuale care încalcă dispoziţiile art. 40 alin. (1) lit. a) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, conform cărora «Serviciile media audiovizuale prestate de furnizorii aflaţi în jurisdicţia României nu trebuie să conţină : a) incitări la violenţă sau la ură împotriva unui grup de persoane ori a unui membru al unui grup, bazate pe considerente precum sex, rasă, culoare, origine etnică sau socială, caracteristici genetice, limbă, religie sau convingeri, opinii politice sau de altă natură, apartenenţa la o minoritate naţională, avere, naştere, dizabilităţi, vârstă, orientare sexuală sau boală cronică contagioasă ori necontagioasă», a transmis, luni, CNA, într-un comunicat de presă.
https://www.news.ro/cultura-media/cna-decis-george-simion-stearga-retelele-sociale-postarea-afirma-cei-au-comis-lovitura-stat-ar-trebui-jupuiti-piata-publica-decizii-eliminare-unor-postari-1922402310002025031621961024

Audiențele televiziunilor de știri în prime-time – FEBRUARIE 2025

După ce audiențele televiziunilor de știri în prime-time (orele 19:00 – 24:00) au înregistrat recorduri în luna decembrie 2024, acestea au intrat pe o pantă descendentă în ianuarie și februarie 2025, o perioadă bogată în evenimente interne și internaționale. În luna alegerilor prezidențiale anulate, România TV a pierdut fotoliul de lider (pe targetul național, peste 18 ani) în favoarea televiziunii Realitatea Plus. Dar România TV a revenit pe primul loc, în primele două luni ale acestui an, paradoxal, pierzând telespectatori. Pierderile au fost mai reduse decât la Realitatea Plus. România TV a avut, în februarie, un rating mediu de 286.000 de telespectatori pe minut, mai mic cu 19,7% față de cel din decembrie 2024 și cu 8,3% față de ianuarie. În februarie, Realitatea Plus a avut o audiență medie de 261.000 de telespectatori pe minut în prime-time, la nivel național (persoane de peste 18 ani), conform măsurătorilor Kantar Media. Audiența este cu 30% mai mică decât cea din decembrie 2024, perioada de „glorie”, când Realitatea Plus a fost lider de audiență pe segmentul televiziunilor de știri cu o medie de 372.000 de persoane pe minut. De asemenea, audiența din februarie a scăzut cu 12,7% față de cea din ianuarie 2025. Sunt cele mai mari pierderi de telespectatori pe segmentul știrilor TV. În ciuda acestor scăderi, Realitatea Plus și-a păstrat al doilea loc pe nișa știrilor TV, la finalul lunii februarie, după România TV.
https://www.forbes.ro/audientele-televiziunilor-de-stiri-in-prime-time-februarie-2025-435241

BRAT: Raportul anual privind investițiile în publicitate din 2024 în online (local), influencer marketing, radio, OOH și presă scrisă

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) furnizează industriei media și publicitare raportul de analiză a pieței de publicitate în 2024, raport elaborat pe baza datelor obținute în cadrul studiului Monitorizarea Investițiilor în Publicitate pentru mediul online (local, fără platformele globale), radio, outdoor, influencer marketing și presa scrisă. Conform raportului, investițiile în publicitate pentru patru dintre mediile analizate (online, OOH, radio și presă scrisă) au crescut cu aproximativ 4% comparativ cu 2023, atingând un volum estimat la rate-card de 778,6 milioane de euro. Important: Acest volum nu reflectă sumele nete efectiv investite de companii și agențiile de media sau comunicare și încasate efectiv de furnizorii media, ci reprezintă un calcul bazat pe tarifele de listă (rate-card) comunicate anual de furnizorii produselor media monitorizate. Aceste tarife nu sunt ajustate în funcție de practicile comerciale efective din piață, care sunt protejate de secretul comercial. Investițiile în publicitatea OOH digitală și în radio au înregistrat cele mai mari creșteri, cu un avans de 26%, respectiv 9%, fata de anul 2023. În schimb, publicitatea online de tip display derulată de companiile locale a scăzut cu 17% față de 2023, iar investițiile în presa scrisă au continuat tendința descendentă, înregistrând o scădere de 15% față de anul precedent. Retailul rămâne cel mai mare investitor în publicitate pentru mediile monitorizate de BRAT, deținând aproximativ 26% din totalul investițiilor și înregistrând o creștere de 23% față de 2023. Cele mai mari creșteri ale investițiilor au fost realizate de clienții din sectorul financiar (+35%), retail (+23%) și domeniul non-profit, social și politic (+22%), acesta din urmă fiind influențat de campaniile electorale din anul 2024.
https://www.forbes.ro/brat-raportul-anual-privind-investitiile-in-publicitate-din-2024-in-online-local-influencer-marketing-radio-ooh-si-presa-scrisa-435305

Seria tematică "Luna Femeii la DIVA" continuă cu noi premiere

Martie este Luna Femeii, iar în a doua săptămână a lunii te invităm să te bucuri de o nouă serie de premiere special selecționate de DIVA. Filmele de dragoste, dedicate femeilor, vor fi difuzate de marți până duminică, de la ora 20:00, aducând pe micile ecrane povești de neuitat, care nu au fost difuzate până acum, anunță televiziunea DIVA printr-un comunicat remis către HD Satelit România. Seria tematică, Luna Femeii la DIVA celebrează frumusețea și magia iubirii prin povești romantice inspirate din literatură. Iarna și zăpada sau apariția unui copil vor aduce, în aceste filme, protagoniștii mai aproape unul de altul, într-o atmosferă plină de emoție și căldură. Mai multe despre cele premierele speciale difuzate între 11 și 16 martie, în cadrul Lunii Femeii La DIVA: 1. Marți, 11 martie – „El și ea” (His & Hers, 2024). Dana (Lacey Chabert) și Mark (Brennan Elliott) sunt căsătoriți și se împacă perfect, până când devin avocații unui cuplu care trece printr-un divorț complicat. Clienții lor sunt vedete de reality-show, iar despărțirea lor este cât se poate de publică și de problematică. Stresul le destabilizează căsnicia și nu sunt deloc ajutați de faptul că Mark vrea un copil cu Dana și începe să o bată la cap pe tema asta fix acum…
https://www.hdsatelit.com/2025/03/seria-tematica-luna-femeii-la-diva.html

Streaming-ul încasează în Europa mai mulți bani decât televiziunile publice

Într-o întorsătură de situație pe care televiziunea clasică probabil n-o avea pe radar acum zece ani, veniturile generate de serviciile de streaming plătite au depășit pentru prima dată în 2024 încasările televiziunilor publice din Europa. Conform unei analize realizate de Ampere Analysis, giganții streaming-ului au trecut linia de finish înaintea televiziunii tradiționale, impulsionați de abonamente, publicitate și un algoritm care știe mai bine decât tine ce vrei să vezi la 2 noaptea. Dacă trendul se menține, până în 2029, veniturile din streaming vor crește cu 37%, ajungând la spectaculoasa sumă de 38,4 miliarde de euro, lăsând televiziunea publică să se uite lung la propriul buget, care se preconizează că va avansa doar cu 1%, până la 27,9 miliarde de euro. Dacă până acum streaming-ul era privit ca un hobby modern, lucrurile au devenit serioase. Netflix, de exemplu, și-a întărit dominația europeană după ce a introdus abonamente cu reclame, a eliminat veselia partajării conturilor și s-a aventurat în organizarea de evenimente live. Între timp, și Disney+ și Prime Video și alții au început să introducă reclame, pentru că, evident, banii trebuie să mai vină de undeva. Se estimează că până în 2029, publicitatea va reprezenta 8% din veniturile lor europene.
https://www.hdsatelit.com/2025/03/streaming-ul-incaseaza-in-europa-mai.html

UAPR și IAA organizează cea de-a opta ediție a evenimentului „Ziua Publicității”

„Ziua Publicității”, unul dintre cele mai așteptate evenimente dedicate tinerilor studenți pasionați de marketing și comunicare, organizează anul acesta cea de-a opta ediție. Organizat de IAA România și Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR), evenimentul aduce în prim-plan cele mai noi tendințe din industrie și oportunități pentru viitorii profesioniști. Astfel, pe 13 martie, Apollo 111 din București devine punctul de întâlnire al celor care vor să facă primii pași într-o carieră creativă. Sub tema „Brief Me Up: Turn Passion into Profession”, evenimentul din acest an va reuni profesioniștii în advertising și studenții pasionați de acest domeniu, într-o zi plină de creativitate și know-how, și va explora cum pasiunea pentru publicitate se poate transforma cu ușurință într-o carieră de succes. Profesioniștii din domeniu vor împărtăși cu tinerii studenți cunoștințele lor despre provocările și oportunitățile industriei, precum și despre importanța unui brief bine gândit pentru crearea campaniilor de excepție.
https://www.forbes.ro/uapr-si-iaa-organizeaza-cea-de-a-opta-editie-a-evenimentului-ziua-publicitatii-435363

Redacția Radio Iași cere demisia managerului și redactorului-șef după o postare împotriva deciziei BEC: „Practici care au afectat grav credibilitatea editorială și imaginea postului public regional”

Deciziile de management au permis derapaje serioase ce au afectat imaginea instituției, acuză Redacția Știri Radio România Iași într-un apel comun prin care cer demisia managerului Claudia Crăcăleanu și a lui Nicolae Tomescu din funcția de redactor-șef. În apelul publicat pe Facebook de jurnalistul Lucian Bălănuță, membrii redacției subliniază că „se delimitează ferm de practicile care au afectat grav credibilitatea editorială și imaginea postului public regional!”. Solicitarea jurnaliștilor este motivată printr-o postare pe Facebook făcută duminică seară, după ce Biroul Electoral Central a respins candidatura lui Călin Georgescu. EI spun că postarea de pe pagina de Facebook a Radio Iași, semnată de Nicolae Tomescu, „reprezintă o nouă dovadă a derivei editoriale și a unui management păgubos pentru un post public regional.”
https://hotnews.ro/redactia-radio-iasi-cere-demisia-managerului-si-redactorului-sef-dupa-o-postare-impotriva-deciziei-bec-practici-care-au-afectat-grav-credibilitatea-editoriala-si-imaginea-postului-public-reg-1920873

„Anora” – Filmul câștigător al Premiului Oscar, disponibil acum pe SWEET.TV

Platforma de streaming Sweet TV aduce în premieră pentru pasionații de filme din România filmul „Anora”, câștigătorul Premiului Oscar pentru Cel Mai Bun Film la cea de-a 97-a ediție a Premiilor Academiei. Regizat de Sean Baker, „Anora” a obținut cinci statuete Oscar, inclusiv pentru Cel Mai Bun Regizor și Cea Mai Bună Actriță în rol principal, acordată lui Mikey Madison. „Anora” spune povestea lui Ani, o tânără dansatoare din Brooklyn, a cărei viață ia o turnură neașteptată după ce se căsătorește cu Ivan, fiul unui oligarh rus. Filmul explorează dinamica relațiilor celor doi, pe fundalul diferențelor culturale și sociale, oferind o perspectivă profundă asupra iubirii și identității. Criticii au lăudat „Anora” pentru abordarea sa îndrăzneață a temelor sexuale, considerând că succesul său la Oscaruri marchează o schimbare în atitudinea Hollywood-ului față de astfel de subiecte. Pentru a viziona „Anora”, utilizatorii Sweet TV pot accesa filmul direct pe platformă, beneficiind de calitate HD și subtitrări în limba română, fiind disponibile mai multe variante de vizionare, (cumparare sau închiriere). Nu ratați ocazia de a viziona „Anora”, un film care a redefinit standardele cinematografice și a captivat publicul și criticii deopotrivă. SWEET.TV este un serviciu media internațional prezent în România de mai bine de doi ani, lider printre platformele OTT din Europa de Est.
https://www.g4media.ro/anora-filmul-castigator-al-premiului-oscar-disponibil-acum-pe-sweet-tv.html

Noul „stat“ în Europa: centrele de date la nivel european consumă acum mai multă energie decât toată România. Foamea lor va creşte de 2,5 ori în cinci ani. Cât va atrage România?

Un simplu search pe ChatGPT consumă de opt ori mai multă energie decât aceeaşi căutare pe Google, iar din acest simplu exemplu vine şi răspunsul la întrebarea cine va consuma o bună parte din producţia de energie pe care statele europene încearcă să o construiască. Potrivit World Economic Forum, consumul centrelor de date la nivel european a ajuns în acest moment la 62 TWh. Doar pentru a avea un termen de comparaţie, România consumă anual circa 55 TWh. Până în 2030, consumul centrelor de date ar putea ajunge la nivel european la 150 TWh, cât trei Românii. Deja state precum Polonia şi Grecia fac paşi pentru a atrage această nouă specie de consumatori, Germania fiind acum cea mai mare piaţă a centrelor de date din Europa. Cu proiectele de energie în construcţie şi cu gazul din Marea Neagră care ar putea fi transformat în energie şi pentru centrele de date, România pare a avea mulţi aşi în mânecă în această nouă cursă. Îi va folosi?
https://www.zf.ro/companii/energie/noul-stat-in-europa-centrele-de-date-la-nivel-european-consuma-acum-22730378

Intensificare a concurenței dintre Europa și SUA pe orbita sateliților de internet

Se pare că Eutelsat dorește să preia rolul Starlink în Ucraina, cel puțin în ceea ce privește comunicațiile militare. Discuțiile cu Uniunea Europeană sunt deja într-un stadiu avansat, după cum a explicat Eva Berneke, directorul general al companiei, pe 6 martie. Deși Eutelsat are deja mii de terminale OneWeb în Ucraina, nu toate sunt active, iar pentru a ajunge la nivelul rețelei Starlink, ar fi nevoie de încă 40.000 de unități, ceea ce, evident, nu se face peste noapte. Berneke estimează că implementarea va dura câteva luni.
https://www.hdsatelit.com/2025/03/intensificare-concurentei-dintre-europa.html

Televiziune pe telefon fără internet? 5G Broadcast prinde contur cu ajutorul platformei de certificare TDF

TDF, un nume important în tehnologia de difuzare și conectivitate, a anunțat o inițiativă interesantă pentru industria TV: o platformă de certificare dedicată tehnologiei 5G Broadcast. Scopul proiectului este de a testa și valida echipamentele necesare pentru difuzarea TV prin rețele 5G, asigurând compatibilitatea între dispozitive și accelerând implementarea acestei tehnologii în Europa. Totul se va desfășura în campusul TDF din Les Lilas, Franța, unde se vor reuni radiodifuzori, producători de echipamente și dezvoltatori de chipset-uri pentru a aduce televiziunea viitorului mai aproape de consumatori.
https://www.hdsatelit.com/2025/03/televiziune-pe-telefon-fara-internet-5g.html

Când La Liga țintește pirații, dar lovește propriile corăbii: site-urile Movistar și ale echipelor spaniole de fotbal, în derivă

Într-o încercare eroică de a scufunda navele piraților digitali, La Liga a tras cu tunul și a nimerit propriile fregate. Platforma de streaming Movistar Plus+ și site-urile unor echipe de fotbal spaniole, precum Valencia CF și Girona FC, au fost lovite de un val de întreruperi neașteptate, lăsând fanii pe uscat, fără acces la servicii sau bilete pentru meciuri. Abonații Movistar Plus+ au fost întâmpinați de mesaje precum "Eroare 451" și avertismente precum "conexiunea ta nu este privată", transformând o seară obișnuită de fotbal într-un puzzle tehnologic. Între timp, suporterii echipelor Valencia și Girona s-au trezit în fața unor site-uri blocate, exact când încercau să-și procure bilete pentru meciurile mult așteptate.
https://www.hdsatelit.com/2025/03/cand-la-liga-tinteste-piratii-dar.html

Rețea de streaming ilegal, ce a produs unui operator pagube de milioane de euro, destructurată în Germania

După aproape doi ani de investigații ample, Departamentul de Criminalitate Cibernetică al Poliției Criminale Hof și Oficiul Central pentru Criminalitate Cibernetică Bavaria au desfășurat, pe 18 februarie 2025, percheziții în mai multe landuri federale, arestând trei suspecți. Aceștia sunt bănuiți că au operat o rețea de streaming ilegal, cauzând unui important furnizor german de televiziune cu plată pierderi de milioane de euro (conform informațiilor disponibile, numele furnizorului german de televiziune cu plată afectat de rețeaua de streaming ilegală nu a fost dezvăluit public). Ancheta a început în iunie 2023, când compania afectată a depus o plângere la Poliția Criminală Hof. Un suspect de 36 de ani din districtul Wunsiedel este acuzat că, împreună cu alți complici, a furnizat ilegal programele serviciului de streaming către peste 30.000 de clienți la nivel global, provocând pierderi semnificative furnizorului de televiziune cu plată. În cadrul perchezițiilor, desfășurate la 17 proprietăți aparținând unui total de 18 suspecți, au fost implicați peste 150 de ofițeri din Bavaria, Baden-Württemberg, Renania de Nord-Westfalia, Schleswig-Holstein și Saarland. Autoritățile au confiscat aproximativ 16.000 de euro în numerar și circa 35.000 de euro în criptomonede. De asemenea, au fost sechestrate peste 200 de dispozitive electronice, au fost dezactivate mai multe servere suspectate de streaming ilegal și au fost arestați trei suspecți: un bărbat de 36 de ani din districtul Wunsiedel, un bărbat de 59 de ani din Rheinisch-Bergischer Kreis (Renania de Nord-Westfalia) și un bărbat de 37 de ani din districtul Tuttlingen (Baden-Württemberg).
https://www.hdsatelit.com/2025/03/retea-de-streaming-ilegal-ce-produs.html

Emisiunea În direct cu România găzduită de Mihaela Tatu începe la Antena 1. Plus noul sezon Chefi la cuţite

Două premiere la Antena 1: emisiunea Mihaelei Tatu şi noul sezon Chefi la cuţite. Mihaela Tatu deschide arena dezbaterilor În direct cu România, luni, 10 martie de la ora 17.00. Tot din 10 martie începe şi noul sezon Chefi la cuţite, cu Chef Richard Abou Zaki, Chef Orlando Zaharia, Chef Alexandru Sautner şi Chef Ştefan Popescu. Cunoscuta prezentatoare a revenit în televiziune după o pauză de mai mulţi ani. Ea va prezenta programul În direct cu România la Antena 1. Mihaela Tatu inaugurează arena dezbaterilor de la În direct cu România cu subiectul: certificatul de căsătorie – iubire sau obligaţie? Cum a evoluat percepţia asupra instituţiei mariajului şi care este diferenţa de mentalitate între generaţii? Cât va mai dura instituţia căsătoriei şi de ce fug azi tinerii de responsabilităţi? La toate aceste întrebări se vor căuta răspunsuri într-o dezbatere alertă, care va pune sub lupă poveşti reale ce completează puzzle-ul subiectului zilei. Tema va fi dezbătută cu invitaţii zilei: Aurelian Temişan, Mădălin Voicu, Ana Baniciu şi psihologul Taher Sonu.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/in-direct-cu-romania-mihaela-tatu-si-chefi-la-cutite-antena1-21961012

AUDIENŢE. Realitatea Plus, post plin de mesaje pro-Călin Georgescu şi cea mai amendată staţie în ultimele luni, primul loc la oraşe în seara violenţelor din Centrul Vechi! Pe ţară, doar Pro TV a bătut televiziunea de ştiri

AUDIENŢE. Realitatea Plus, post de ştiri care şi-a asumat în ultimele luni o orientare suveranistă şi clar în sprijinul lui Călin Georgescu, a fost cea mai urmărită televiziune de la oraşe duminică seara. Postul a fost peste Pro TV, Antena 1 şi Kanal D la oraşe, dar a stat bine şi pe celelalte segmente. La nivelul întregii ţări şi pe publicul comercial, doar Pro TV a fost mai tare decât televiziunea la care Anca Alexandrescu a fost gazdă. Duminică seara, când Realitatea a obţinut aceste audienţe, candidatura lui Călin Georgescu a fost respinsă şi totul a degenerat în conflicte de stradă cu jandarmii. Protestatarii au răsturnat şi o maşină a jurnaliştilor de la Digi 24. Naţional. Aproape 700.000 de români s-au uitat în fiecare minut la Realitatea, între orele 20.00 şi 24.00. Postul a fost pe locul doi, după Pro TV. Duminică seara, pe Realitatea Plus au fost burtiere care îl citau pe George Simion, precum "Simion: Oamenii vor ieşi în număr şi mai mare în stradă". Totodată, Realitatea a pus titluri care susţineau că au fost "infiltraţi" care au distrus "protestul paşnic".
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/audiente-realitatea-calin-georgescu-proteste-violente-centrul-vechi-21960975

Cârcotaşii Şerban Huidu, Codruţ Kegheş şi Gabriela Marin, pregătiţi să taxeze din nou gafele televizate. Când începe noul sezon la Prima TV?

Cronica cârcotaşilor, sezon nou la Prima TV. Şerban Huidu, Codruţ Kegheş (Dezbrăcatu) şi Gabriela Marin sunt pregătiţi să taxeze gafele televizate. Noul sezon promite rubrici noi şi invitaţi surpriză, anunţă postul de televiziune. Cel mai longeviv show de satiră de la Prima TV revine cu sezonul 51 începând de miercuri, 12 martie. Emisiunea se difuzează tot de la ora 20.00. Şerban Huidu, fondatorul Cronicii Cârcotaşilor: „Dacă am ajuns la sezonul 51, înseamnă că avem încă multă treabă! Aşa că ne suflecăm mânecile, ne punem ochelarii de analiză şi suntem gata să vă livrăm cea mai fresh şi usturătoare cronică de TV. Vă avertizăm: râsul în exces poate provoca dependenţă!”, spune Şerban Huidu, fondatorul Cronicii Cârcotaşilor. „Cronica e ca un vin bun: cu cât trec anii, cu atât devine mai savuroasă! Doar că noi n-am îmbătrânit, ci ne-am perfecţionat!”, spune Gabriela Marin.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/cronica-carcotasilor-sezonul-51-prima-tv-21960878

Regizorul Radu Jude, premiat la Berlin: Inegalitățile între români sunt foarte mari. Tema pe care o abordez în Kontinental 25 este una acută

Regizorul Radu Jude vorbește într-un interviu pentru Europa Liberă despre premiul obținut la Festivalul Internațional de Film de la Berlin, dar și despre perioada complicată din România și din Europa: „Trăim frustrare și spaimă. Inegalitățile între oameni sunt mai mari față de acum câțiva ani.” Radu Jude a câștigat recent Ursul de Argint la Berlinală, pentru scenariul filmului „Kontinental 25”. Acum patru ani, a câștigat Ursul de Aur la același festival cu filmul „Babardeală cu bucluc sau porno balamuc”. În prezent, este în faza de post-producție de sunet la un nou film, „Dracula”. „Kontinental 25” va ajunge în cinematografele din România în această primăvară.
https://romania.europalibera.org/a/radu-jude-ursul-de-argint-festival-film-berlin-kontinental-25-extremism-alegeri/33340182.html

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover



Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL