Primul site de știri despre
cablu și televiziune din România.
Despre audiovizual din anul 2001.
Advertisement
  Login    Creează cont

Data:25.06.2019
Data ultimei ştiri: 25.06.2019 18:54:04
Cine suntem | Abonamente | Publicitate in MEDIA EXPRES | Confidenţialitate | Contactaţi-ne


English
Index ştiri
__Editorial____
__Televiziune
_Comunicaţii
_Legislaţie
Autorităţi
Cinema
Externe
NewMedia / OTT
ONG
Profil
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber



Căutare avansată

:

Apasa coperta
de deasupra!
Index Anuar
Operatori Cablu
Televiziuni
Radio
DTH
Echipamente
Glosar

 Profil 04.11.2007 14:25:13
PAUL ROBINSON (KidsCo): “E încă loc pe piaţă pentru diversificarea ofertei de programe pentru copii”
Bucureşti (MEDIA EXPRES) / 25 oct 2007 / La origine absolvent al unei facultăţi de metalurgie dar specializat şi lucrând mulţi ani în media, Paul Robinson a devenit Managing Director al programului de televiziune pentru copii KidsCo din aprilie 2007. Înainte de a lucra la KidsCo, Paul a condus PR Media Consulting Ltd, printre clienţii săi numărându-se Disney, Sony BMG, Hit Entertainment, Chello Media, Liberty Media Corporation, PPL şi GCap Media, o companie formată chiar de el în 2004. Paul a mai fost şi Senior Vice President/Managing Director la Walt Disney Television International/ABC Cable Networks Group în perioada 1998 – 2004, iar înainte de a lucra la Disney, a fost Chief Executive la Talk Radio din Marea Britanie. Din 1990 a fost Managing Editor al BBC Radio 1, apoi Head of Strategy pentru BBC Radio 1, 2, 3, 4 şi 5Live. Cu ocazia anunţului lansării KidsCo, Paul Robinson a acordat un interviu revistei “Media Expres”.

Rep.: Vă rog să descrieţi pe scurt, bazat pe cunoştiinţele proprii, piaţa de televiziune din România şi nişa programelor pentru familie şi copii de aici.
P.R. : Estimările cu privire la evoluţia pieţei româneşti de televiziune pentru copii sunt optimiste, piaţa locală se află în plină creştere, oferind posturi TV atât prin satelit cât şi prin cablu. Există încă loc pe piaţă pentru diversificarea ofertei de programe pentru copii, motiv pentru care KidsCo este încântat să sosească în România şi să ofere programe deosebite copiilor cu vârste cuprinse între 6 şi 10 ani. Aşteptăm cu nerăbdare să ni se alăture noi telespectatori şi abonaţi, în fiecare lună, pentru a îmbogăţi şi mai mult paleta de oferte TV destinate copiilor din România.

Rep.: Plănuieşte KidsCo să vândă publicitate pe piaţa românească? Dacă da, când?
P.R. : Intenţionăm să facem apel la sponsorizări şi publicitate doar în cantităţi foarte limitate şi vom adopta o atitudine extrem de responsabilă faţă de brand-urile pe care le difuzăm.

Rep.: Va folosi KidsCo furnizor locali, de exemplu pentru echipamente tehnice, programări, dublări sau subtitrări, pe piaţa românească? Dacă da, aţi putea dezvălui câteva nume?
P.R. : Suntem întotdeauna în căutare de furnizori locali şi vom efectua dublajul în limba română folosind companii precum VSI, pentru a obţine cea mai bună calitate. De asemenea, KidsCo este în permanenţă în căutare de conţinut local, iar Eddy Tan, Directorul de Programe al companiei, va fi încântat să stea de vorbă cu companii locale.

Rep.: KidsCo este distribuit gratuit sau contra costul unui abonament? Dacă da, cât cere canalul pe abonat?
P.R. : Preţul de difuzare pentru pachetele TV va fi stabilit de partenerii noştri Rom Telecom şi Blue Telecom.

Rep.: Este la modă pentru un specialist în metale să lucreze în piaţa de difuzare a programelor TV?
P.R. : Staţi de vorbă cu un absolvent al unei facultăţi de metalurgie, ceea ce demostrează că atunci când te pasionează cu adevărat ceva, orice obstacol poate fi îndepărtat. M-a ajutat şi MBA-ul dobandit împreună cu experienţa de DJ de radio de la începutul cariereri şi cea de producător de televiziune. Înainte de KidsCo, am fost Senior Vice President/Managing Director la Walt Disney Television International şi sunt un tată de familie cu doi copii. Ei mă ajută să rămân mereu în contact cu ce este nou şi să îmi păstrez spiritul ludic. (Interviu realizat de Mihai Pavelescu)
(MEDIA EXPRES)


Dacă ați ajuns aici… Tot mai mulți cititori vin în online, dar publicitatea scade în toată presa scrisă. După ani buni de știri cu parolă acum publicăm știrile la liber – vrem ca articolele să fie cât mai accesibile pentru toată lumea. De aceea avem nevoie de ajutorul Dvs.! Jurnalismul practicat de Media Expres este independent și uneori de investigație și necesită timp, bani și muncă pentru a fi produs. O facem în continuare pentru că perspectiva independentă contează cel mai mult și ar putea să fie chiar perspectiva Dvs., ca cititor. O presă care oferă știrile la liber este considerată mai democratică, ar trebui să fie gratuită și nu o marfă pe care doar puțini și-o pot permite. Abonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici

Since you’re here… we have a big favour to ask. More people are reading Media Expres online than ever but advertising revenues across the media are falling fast. And like many news organisations, we put up a paywall but not for the news, as we want to keep our journalism as much open as we can. So you can see why we need to ask for your help. The Media Expres’ independent, and sometimes investigative journalism takes a lot of time, money and hard work to produce. But we do it because we believe independent perspective matters – because it might well be your perspective, too. News not being under a paywall it is more democratic, the media should be available for all and not a commodity to be purchased by a few. Subscription contributions provide access to News Alerts on e-mail, free Yearbook online, and the daily Press Review, but perhaps more important help us so others with less means still have access to information. If everyone who reads our reporting, who likes it, helps to support it, our existence would be secured. Subscribe click here


MEDIA EXPRES
pe Web, Android și IOS




Răsfoiește Anuarul 2018
de la pag. 10 necesită cont și parolă


Click aici pentru comenzi online




www.e-Ziare.ro


© 2001 - 2019    Media Expres S.R.L.