Primul site de știri despre
cablu și televiziune din România.
Scriem despre audiovizual din anul 2001.
Advertisement
  Login    Creează cont

Data:22.01.2019
Data ultimei ştiri: 21.01.2019 14:22:52
Cine suntem | Abonamente | Publicitate in MEDIA EXPRES | Confidenţialitate | Contactaţi-ne


English
Index ştiri
__Editorial____
__Televiziune
_Comunicaţii
_Legislaţie
Autorităţi
Cinema
Externe
ONG
Profil
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber



Căutare avansată


Apasa coperta
de deasupra!
Index Anuar
Operatori Cablu
Televiziuni
Radio
DTH
Echipamente
Glosar
 Profil 25.11.2008 17:20:09
Wayne Dunsford: Jim Jam nu este un serviciu de baby-sitting, dar vrem ca el să facă parte într-o mică măsură și din procesul de dezvoltare socială a copiilor
Fost director în BBC la divizia internațională de programe de televiziune, Wayne Dunsford a studiat politica și relațiile internaționale la Universitatea Lancaster din Marea Britanie, are specializări în marketing și a lucrat înainte de a intra în televiziune în domeniul strângerii de fonduri pentru acțiuni de binefacere. Wayne Dunsford, în prezent General Manager al televiziunii pentru copii Jim Jam, a răspuns câtorva întrebări pentru Media Expres, la Convenția de Comunicații prin cablu desfășurată în 18-19 noiembrie 2008 la București.


Rep: Sunteți pentru prima oară în România?
W.D.: Nu, am mai fost de două ori, lucram pentru BBC, am lansat BBC Prime la București, acum câțiva ani.

Rep: Ce credeți despre evoluția pieței din România în acest an?
W.D.: Cred că pentru un program nou ca JimJam este o piață motivantă deoarece este foarte multă competiție care este bună pentru noi. Cu siguranță nu este o piață „încremenită”. Sunt mai mulți jucători care intră și sperăm că vor fi mai multe oportunități pentru canale ca Jim Jam să se lanseze aici. Evident sunt câțiva jucători dominanți (pe distribuție, n.red.) și este important să lucrăm cu ei dar sunt și foarte mulți jucători mici la fel de importanți pentru noi. Din păcate aceștia sunt mai greu de “atins”, dar din fericire avem un birou aici și sperăm ca asta să ne ușureze munca.

Rep: Care este poziția Jim Jam pe nișa pentru copii?
W.D.: Jim Jam este dedicat preșcolarilor, deci are ca target copii de 1-6 ani, majoritatea emisiunilor provin de la furnizorul Hit Entertainment și acesta este cel mai mare producător independent din Marea Britanie pentru acest tip de programe care deține câteva din cele mai cunoscute brand-uri de gen din lume. Acest mix de programe ușor de recunoscut de către copii și celelalte programe pe care le cumpărăm dau unicitate televiziunii noastre: ele transmit ideea de calitate și încredere pentru copii, dar și pentru părinți. Televiziunea este dublată în limba română.

Rep: Câteva detalii tehnice?
W.D.: Este un canal care emite 24 de ore, 100% localizat, emite pe satelitul Telstar 12, avem foarte puțin de când am aniversat primul an de la înființare, avem 10 milioane de abonați în Europa și doar câteva sute de mii în România. Am venit aici pentru a crește imaginea canalului pe această piață, știind că în acest moment este o piață dificilă pentru lansările noi.

Rep: Care e principalul obstacol, prețul pe care îl cereți sau “aglomerația” de pe piață?
W.D.: Nu este prețul, deoarece suntem foarte realiști să punem prețul corespunzător fie că este România, fie că este oricare altă piață. Cu siguranță aglomerația pieței, competitivitatea ei. Suntem realiști, am lansat un program pentru copii foarte târziu, deoarece sunt multe programe pentru copii care sunt aici de mult timp. Cu toate aceastea credem că succesul Jim Jam în alte piețe arată că este loc, deoarece este suficient de diferit și programul este diferit astfel încât să-l facă relevant. Tot ce avem de făcut acum este să muncim foarte mult pentru a convinge operatorii de cablu din România că ar trebui să ia și Jim Jam.

Rep: Unii susțin că nu e bine să lași copii să se uite deloc la TV, iar dvs. veniți cu un program pentru... preșcolari. Cum comentaţi?
W.D.: Așa cum vă imaginați, nu sunt de acord cu afirmaţia. Programul potrivit și emisiunile pe măsura vârstei pot fi de fapt folositoare dezvoltării copiilor. Programele noastre au fost dezvoltate cu ajutorul psihiatrilor, psihologilor pentru copii. În Italia pe un interval de vârstă alcătuit din părinții între 30 și 44 de ani, principalul target de audiență comercială pentru astfel de televiziuni, Jim Jam este al patrulea cel mai urmărit program pentru copii de pe platforma Sky Italia. Asta arată că părinții privesc Jim Jam cu copii şi cred că dacă ești un părinte bun controlezi expunerea copiilor la televizor. Jim Jam nu este un serviciu de baby-sitting, dar vrem ca el să facă parte într-o mică măsură și din procesul de dezvoltare socială a copiilor, alături de mediul familial, de educația de acasă.

Rep: Un punct de final?
W.D.: Vreau să insist asupra faptului că suntem aici pe termen lung și, odată cu distribuția, operatorii de cablu să ştie că le vom fi alături pentru promovarea televiziunii la nivelul comunităților locale.
(Interviu realizat de Mihai Pavelescu)


Dacă ați ajuns aici… Tot mai mulți cititori vin în online, dar publicitatea scade în toată presa scrisă. După ani buni de știri cu parolă acum publicăm știrile la liber – vrem ca articolele să fie cât mai accesibile pentru toată lumea. De aceea avem nevoie de ajutorul Dvs.! Jurnalismul practicat de Media Expres este independent și uneori de investigație și necesită timp, bani și muncă pentru a fi produs. O facem în continuare pentru că perspectiva independentă contează cel mai mult și ar putea să fie chiar perspectiva Dvs., ca cititor. O presă care oferă știrile la liber este considerată mai democratică, ar trebui să fie gratuită și nu o marfă pe care doar puțini și-o pot permite. Abonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici

Since you’re here… we have a big favour to ask. More people are reading Media Expres online than ever but advertising revenues across the media are falling fast. And like many news organisations, we put up a paywall but not for the news, as we want to keep our journalism as much open as we can. So you can see why we need to ask for your help. The Media Expres’ independent, and sometimes investigative journalism takes a lot of time, money and hard work to produce. But we do it because we believe independent perspective matters – because it might well be your perspective, too. News not being under a paywall it is more democratic, the media should be available for all and not a commodity to be purchased by a few. Subscription contributions provide access to News Alerts on e-mail, free Yearbook online, and the daily Press Review, but perhaps more important help us so others with less means still have access to information. If everyone who reads our reporting, who likes it, helps to support it, our existence would be secured. Subscribe click here


MEDIA EXPRES
pe Web, Android și IOS




Răsfoiește Anuarul 2018
de la pag. 10 necesită cont și parolă


Click aici pentru comenzi online




www.e-Ziare.ro


© 2001 - 2019    Media Expres S.R.L.