Page 14 - Media Expres nr.4 (290) / APRILLIE 2024
P. 14

AUTORITĂȚI  CABLU  TV  DTH  RADIO  SATELIT  LEGISLAȚIE




             Orange a anunțat  noua semnătură de

             brand “Orange e aici”


              Orange a lansat în România noua semnătură de brand, “Orange e aici”, după anunțarea ei la
              nivelul  Grupului  Orange,  în  ianuarie  2024.  Noua  semnătură  de  brand  reflectă  promisiunea
              companiei de a fi mereu acolo pentru clienții săi, în fiecare pas de interacțiune, prin servicii de
              înaltă calitate, prin acces facil la cele mai rapide rețele mobile și de fibră, dar și la cele mai
              performante soluții tehnologice, totul într­un mod personalizat, la tarifele potrivite.


                   În același timp, ”Orange e aici” aduce în prim­plan disponibilitatea   inclusiv în strategia comercială a companiei, Orange urmând să simplifice
              experților Orange, care devin vocea brandului. Campania de comunicare   ofertele pentru clienți și să se concentreze pe un raport calitate­preț mai
              recunoaște rolul angajaților care “sunt aici”, atunci când clienții au nevoie   bun.
              de un tehnician priceput pentru instalarea serviciilor fixe, de un consultant
              empatic în magazinele Orange sau în call center ori de un expert în soluții   Această schimbare strategică vine ca răspuns la evoluția rapidă a
              pentru afaceri.                                     industriei telecomunicațiilor, la nevoia din ce în ce mai mare de diferențiere
                                                                  și din dorința de a răspunde mai bine cerințelor clienților, pentru a deveni
                   Cu noua semnătură de brand este confirmat rolul esențial al   prima alegere pentru servicii convergente în România. În același timp,
              echipelor Orange în oferirea unei experiențe de top clienților și în   noua direcție comercială își propune să demonstreze clienților că accesul
              recomandarea soluțiilor și a ofertelor care pot satisface nevoile individuale   la cele mai bune performanțe ale rețelei Orange sunt mai accesibile ca
              ale fiecărui utilizator.                            până acum.

                   De asemenea, noua linie de comunicare la nivel de brand pune și   “Simplu, deschis, dynamic, prietenos și onest sunt doar câteva
              mai mult accentul pe responsabilitatea socială și pe implicarea constantă a   dintre calitățile care definesc brandul Orange, un brand care este alături de
              Orange în susținerea incluziunii digitale și în promovarea unui   români de peste 20 de ani. Astăzi suntem ghidați de aceleași valori pe care
              comportament etic în mediul digital, dar și pe atitudinea responsabilă față   le întărim cu o nouă direcție de comunicare, mai bine conectată la









































              de mediul înconjurător. Nu în ultimul rând, noua semnătură de brand aduce   dorințele și aspirațiile clienților noștri.
              și un suflu nou în identitatea vizuală și în vocea brandului, adaptate la
              modul de comunicare și de interacțiune online al noilor generații.   De aceea, “Orange e aici” reprezintă mai mult decât un slogan.
                                                                  Este o declarație de intenție, ce exprimă promisiunea Orange de a fi
                   Servicii simplificate și un raport calitate­preț mai bun   prezent în viața clienților săi, oferindu­le mereu suportul și soluțiile de care
                                                                  au nevoie, pentru a face mai mult din tot ceea ce își doresc,” a spus Julien
                   Valorile care stau la baza noii semnături de brand se vor regăsi   Ducarroz, CEO Orange România.



           14                                                                                 APRILIE 2024
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19