Page 15 - Media Expres nr.5 (291) / MAI 2024
P. 15

LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI




                NEM Dubrovnik: șase români din

                zona de achiziție conținut înscriși



                NEM Dubrovnik, principalul târg de media și telecomunicații din sud­estul Europei care se desfășoară în
                iunie 2024 în Croația, a anunțat înscrierea a peste 150 de directori sau responsabili de achiziții, dintre care
                șase  profesioniști  din  televiziunile  românești  Kanal  D,  Pro  TV  și  Prima  TV,  dar  și  din  compania  de
                publicitate online Outbrain România.


                Alina Aruxandei, Coordonatorul de Achiziții și Drepturi Muzicale de la   Elvrya Dunauskaite, șef de conținut achiziționat, TV3 Group Baltics
                Kanal  D  România,  Alexandra  Jura,  Directorul  de  Licențiere  și   Evgenia  Vafakou,  director  de  programe  TV  și  digitale,  Hellenic
                Distribuție  de  Conținut  pentru  Outbrain  România  sunt  pe  lista   Broadcasting Corporation Sa (ERT Sa)
                participanților.                                 Ralf Rückauer, șeful diviziei Unscripted, ZDF Studios.

                Lor  li  s­au  alaturat  Adina  Lascău  și  Simona  Mazilescu,  Managerul   Lista  cumpărătorilor  include  un  număr  record  de  cumpărători
                Achizitii,  respectiv  Director  de  Programe,  de  la  Clever  Business   importanți de la peste 85 de companii precum A1 Group, Ant1+, Art
                Transilvania, reprezentand Prima TV Romania.     Motion,  Beta  Film,  Blitz,  bTV  Media  Group,  C&Co,  Canal+  Group,
                                                                 Televiziunea  Cehă,  Croația  Radiotelevision  (HRT),  Crfowy  Polsat,
                De  la  PRO  TV  participă  Iulia  Pleși,  Șef Achiziții,  și Antonii  Mangov,   DeAPlaneta  Kids  &  Family,  Dox  TV,  Duo  Media,  FTV  Prima,  HBO
                Director de Programare.                          Europe,  Hellenic  Broadcasting  Corporation  (ERT),  Hype  Production,

































                                                                 Kanal D, Klasik TV, Markiza, MTVA, Nova Broadcasting Group, Nova
                Cumpărători  reprezentând  peste  85  de  companii  vor  ajunge  la   TV  (Croația),  Nova  BH,  Nova  M,  Nova  S,  Nova  Max  Series,  NOVA
                Dubrovnik din Austria, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia,   (Republica  Cehă),  LNK  TV  Group,  LTV,  Outbrain,  Paprika  Studios,
                Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Luxemburg, Macedonia de Nord,   Paramount Global Content Distribution, Pickbox, Planet TV Slovenia,
                Polonia,  România,  Serbia,  Slovacia,  Slovenia  dar  și  Franța,   Polish Television (TVP) ), Prima TV, Pro Plus, PRO TV, Prva & B92,
                Germania , Grecia, Irlanda, Spania și Regatul Unit.   RTL  Croația,  RTL  Ungaria,  Radio  și Televiziune  din  Slovacia,  Radio
                                                                 Televiziune din Serbia (RTS), RTV Slovenia, SkyShowtime, Sweet TV,
                Delegați ai companiilor importante din Europa Centrală și de Est  Tanweer Alliances,  Telewizja  Polska  SA  (  TVP),  TV2  Media  Group,
                                                                 TV3  Group  Baltics,  TV  JOJ,  United  Media,  Viaplay  Group,  Video
                Unii dintre cumpărătorii confirmați care vor participa la NEM Dubrovnik   Elephant, Vivacom Bulgaria, ZDF Studios.
                2024 din alte țări sunt:
                    Ana Bižić, director de program, RTL Croația  NEM Dubrovnik a rămas cel mai important eveniment al industriei TV
                Loizos Xenepoulos, șef de conținut, Ant1+        din  regiunea  Europei  Centrale  și  de  Est  (CEE),  după  mai  multe
                Jana Malirova, VP/Achiziții de programare și afaceri, HBO Europe  încercări care s­au stins în timp, în Bulgaria și România. Aflat la cea
                Peter Chalupa, Șeful Achiziții, grupurile TV Nova și Markiza  de­a 11­a ediție în iunie 2024, evenimentul se desfășoară la pitorescul
                George Makris, Director de programare grup, United Media  Hotel Dubrovnik Palace, timp de patru zile, între 10 și 13 iunie.
                Tomaž Kričnik, Șef Achiziții, Pro Plus
                Erika Tothova, Șef Achiziții, TV JOJ
                Zane Valeniece, Șef Achiziții, Departamentul de film LTV


                                                                                                              15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20