×

Revista presei -- Data și ora publicării: 28.07.2017 10:26:31

REVISTA PRESEI / 28 iul 2017 /




History transmite în premieră serialul „Singuri: pierduţi în sălbăticie”
TV Paprika difuzează două seriale despre ciocolată
Primul trailer al serialului Absența, de pe AXN
Realitatea TV Moldova isi suspenda activitatea
Pro TV: Cat a castigat din publicitate si cat din tarifele aplicate cablistilor in trimestrul al 2-lea. Plus: Compania-mama spune ca nu mai are in plan vanzarea altor active, dupa cele din Croatia si Slovenia
Schimbare în grila Antenei 1. Emisiunea Fantastic Show, mutată mai târziu
Veniturile Orange, in crestere cu 11% pana la 266,8 milioane de euro in trimestrul doi din acest an
Veniturile Orange au crescut în trim. II cu 11%, la 267 milioane de euro
Siveco şi Intrarom au fost amendate de Consiliul Concurenţei cu 8 mil. lei, fiind acuzate că au trucat o licitaţie la APIA în 2008


History transmite în premieră serialul „Singuri: pierduţi în sălbăticie”
Din 30 iulie, de la ora 22:00, televiziunea History propune un format diferit al arhicunoscutului reality show prin seria „Singuri: Pierduţi în sălbăticie”, în care participanţii vor fi grupaţi în şapte echipe formate din membri de familie. Aceştia vor călători în nordul Insulei Vancouver, o zonă izolată şi cu teren accidentat din Columbia Britanică, cunoscută sub numele de „Coasta de Vest”. Cei 14 participanţi vor fi separaţi la începutul show-ului de perechea lor, fiind lăsaţi la zeci de kilometri depărtare unul de celălalt. Fiecare va trebui să-l localizeze pe cel apropiat lui în inima sălbăticiei şi să supriavieţuiască cât de mult posibil pe cont propriu. La fel ca în ediţiile precedente, participanţii vor avea la dispoziţie doar conţinutul unui rucsac mic, echipamente de filmare cu care să documenteze experienţa şi zece unelte pe echipă.
http://www.forbes.ro/history-difuzeaza-premiera-serialul-singuri-pierduti-salbaticie-89707

TV Paprika difuzează două seriale despre ciocolată
TV Paprika difuzează în august două serii de gastronomie dedicate ciocolatei, primul sezon din „Chocolate Story”, din 1 august, de la ora 6:30 și „Chocolateando”, 22 de episoade cu premiera la 26 august, de la ora 15:00, informează Media Expres. „Istoria ciocolatei” / „Chocolate Story” prezintă istoria, felurile, originea, fabricaţia şi consumul ciocolatei. Pethő Tamás, binecunoscutul prezentator al emisiunilor „Partidă de coctail” şi „Istoria şampaniei” de la TV Paprika, conduce de această dată telespectatorii prin diferitele locuri legate de ciocolată, până ce ajunge la forma de astăzi a acesteia.
http://www.forbes.ro/tv-paprika-difuzeaza-doua-seriale-despre-ciocolata-89703

Primul trailer al serialului Absența, de pe AXN
AXN lansează trailer-ul oficial al producției Absența, serialul original AXN, cu Stana Katic în rolul principal. Producția este programată să aibă premiera în această toamnă, în România.
https://www.paginademedia.ro/2017/07/video-primul-trailer-al-serialului-absenta-de-pe-axn

Realitatea TV Moldova isi suspenda activitatea
Incepand de sambata, 29 iulie 2017, Realitatea TV din Republica Moldova isi suspenda activitatea pentru o perioada nedeterminata, a anuntat joi canalul tv in pagina electronica. Potrivit sursei citate, grupul de presa on-line "Realitatea" isi va continua activitatea, fiind vorba despre site-urile www.realitatea.md; www.rlive.md;www.kankan.md; www.bani.md; www.stireata.md; www.topmedia.md. "Acestea promoveaza democratia, valorile europene, increderea in viitorul Moldovei ca stat independent si dezvoltat, cu cetateni integri intr-un spatiu al securitatii si bunastarii asigurate", se afirma in anuntul difuzat de realitatea.md.
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-21926942-realitatea-moldova-isi-suspenda-activitatea.htm

Pro TV: Cat a castigat din publicitate si cat din tarifele aplicate cablistilor in trimestrul al 2-lea. Plus: Compania-mama spune ca nu mai are in plan vanzarea altor active, dupa cele din Croatia si Slovenia
Compania-mama a Pro TV, CME, declara ca in trimestrul al doilea cota sa din piata publicitatii TV din Romania s-a ridicat la 58%. Desi a atras venituri din reclama usor mai mici comparativ cu trimestrul al doilea din 2016, CME se declara multumita de operatiunile sale din Romania, potrivit unor prezentari sustinute dupa anuntarea rezultatelor financiare aferente celui de-al doilea trimestru. In acelasi timp, sefii companiei spun ca in prezent nu mai au in plan vanzarea altor active, dupa recentul acord de a vinde televiziunile operate in Croatia si Slovenia. CME a anuntat, marti, un nou trimestru de crestere la nivel de grup, marcat insa de o scadere usoara a veniturilor si profitului in Romania, comparativ cu aprilie-iunie 2016. Intr-o prezentare adresata investitorilor, CME spune ca in aprilie-iunie 2017, in Romania: a inregistrat venituri nete de 48,6 milioane de dolari, in scadere cu 0,7% fata de T2 2016; din acestea, 36,2 milioane de dolari reprezinta venituri din publicitate TV, in scadere cu 4,2% fata de T2 2016; vanzarile din tarife aplicate cablistilor s-au ridicat la 11,5 milioane de dolari, in cresere cu 12,6% fata de T2 2016; In aceeasi prezentare, grupul isi revendica 58% din piata de publicitate TV din Romania, in al doilea trimestru, sustinand ca trustul Intact are o cota de piata de 22%, Kanal D - 9%, Prima TV - 2%, altii - 9%.
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-21924717-pro-cat-castigat-din-publicitate-cat-din-tarifele-aplicate-cablistilor-trimestrul-2-lea-plus-compania-mama-spune-nu-mai-are-plan-vanzarea-altor-active-dupa-cele-din-croatia-slovenia.htm

Schimbare în grila Antenei 1. Emisiunea Fantastic Show, mutată mai târziu
Emisiunea Fantastic Show își schimbă ora de difuzare și lasă locul unui film cu Jackie Chan. Show-ul de divertisment, cu Florin Ristei prezentator, a fost mutat de sâmbătă, de la ora 20.30, cum a fost în ultimele șase ediții, la ora 22.30. În locul emisiunii de divertisment, Antena 1 a programat un film din 1998: Rush Hour, cu Jackie Chan și Chris Tucker. Fantasticc Show, emisiune aflată la al doilea sezon la Antena 1, este un show de divertisment, în care două echipe de vedete se întrec în probe de tot felul. Show-ul este prezentat de Florin Ristei, iar căpitanii de echipă sunt Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu.
https://www.paginademedia.ro/2017/07/schimbare-in-grila-antenei-1-emisiunea-fantastic-show-mutata-mai-tarziu

Veniturile Orange, in crestere cu 11% pana la 266,8 milioane de euro in trimestrul doi din acest an
Orange Romania, cel mai mare operator local de comunicatii mobile, a realizat in trimestrul doi din acest an, incheiat la 30 iunie, o cifra de afaceri de 266,8 milioane de euro,  in crestere cu 11% fata de perioada similara a anului trecut, a anuntat joi compania. La 30 iunie 2017, operatorul avea 10.080.000 de utilizatori, mentinand constant numarul de abonati, comparativ cu primul trimestru al anului. Serviciul de televiziune prin cablu si satelit, Orange Home TV, numara 351.000 abonati, in crestere cu 15,3% fata de aceeasi perioada din 2016. In trimestrul al doilea din 2017 comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior, traficul total de internet mobil s-a dublat, iar cel 4G a crescut de 4 ori, mentinandu-se ritmul de crestere din trimestrul precedent. La 30 iunie 2017, 2,6 milioane de clienti utilizau serviciile Orange 4G, cu 65% mai multi comparativ cu cel de-al doilea trimestru al anului 2016.
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-21925943-veniturile-orange-crestere-11-pana-266-8-milioane-euro-trimestrul-doi-din-acest.htm

Veniturile Orange au crescut în trim. II cu 11%, la 267 milioane de euro
Compania a depăşit 350.000 de clienţi pe segmentul de servicii de televiziune, după o creştere de 15%. Veniturile totale ale Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, au urcat în al doilea trimestru cu 10,9%, la 266,8 mil. euro, pe fondul vânzărilor mai mari de telefoane şi tablete, dar şi al evoluţiei pozitive pe segmentul serviciilor de telefonie mobilă şi fixă, conform datelor comunicate de companie. Compania nu oferă date privind veniturile din servicii de comunicaţii (care nu includ veniturile din vânzarea de echipamente), singurul indiciu privind performanţa înregistrată fiind evoluţia venitului mediu lunar per utilizator, care, în perioada analizată a urcat cu 7,2%, la 7,4 euro. Numărul de clienţi ai companiei a scăzut uşor pe segmentul de comunicaţii mobile, dar per ansamblu numărul de utilizatori a urcat pe fondul creşterilor înregistrate pe segmente precum cel de servicii de televiziune prin satelit şi cablu. Traficul total de internet mobil s-a dublat, iar cel 4G a crescut de 4 ori, menţinându-se ritmul de creştere din trimestrul precedent. La 30 iunie 2017, 2,6 milioane de clienţi utilizau serviciile Orange 4G, cu 65% mai mulţi com­pa­rativ cu cel de-al doilea trimestru al anului 2016. „Această tendinţă cres­cătoare este susţinută de investiţiile con­tinue în reţeaua 4G, atât la nivel de dez­voltare a tehnologiei, cât şi de extindere a acoperirii, Orange devenind primul operator cu acoperire 4G 100% la ni­vel urban”, conform datelor com­paniei.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/veniturile-orange-au-crescut-in-trim-ii-cu-11-la-267-milioane-de-euro-16646110

Siveco şi Intrarom au fost amendate de Consiliul Concurenţei cu 8 mil. lei, fiind acuzate că au trucat o licitaţie la APIA în 2008
Consiliul Concurenţei a sancţionat Siveco şi Intrarom, doi dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de IT, pentru că ar fi „trucat o procedură de achiziţie publică organizată de Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (A.P.I.A.) în anul 2008, pentru atribuirea acordului-cadru pentru servicii de extindere şi dezvoltare a sistemului informatic”, potrivit reprezentanţilor Consiliului Concurenţei. Amendă cumulată pentru cele două companii se ridică la 8 milioane lei (aproximativ 1,75 milioane euro), din care circa 5,88 milioane lei revin de plată firmei Intrarom, iar restul, aproximativ 2,1 milioane lei, societăţii Siveco România. Investigaţia a fost declanşată pe baza unor informaţii furnizate de Curtea de Conturi a României. În cadrul investigaţiei, Consiliul Concurenţei a obţinut dovezi privind înţelegerea dintre cele două companii, respectiv Intrarom S.A. să participe doar formal pentru a asigura numărul de participanţi la licitaţie, fără însă a concura în mod real cu Siveco România S.A.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/siveco-si-intrarom-au-fost-amendate-de-consiliul-concurentei-cu-8-mil-lei-fiind-acuzate-ca-au-trucat-o-licitatie-la-apia-in-2008-16646058
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL