×

Publicitate -- Data și ora publicării: 07.12.2023 13:50:42

The Alternative School și Good Game Industry lansează evenimentul "The Future of Gaming"



București (MEDIA EXPRES) / 7 dec 2023 / "The Future of Gaming", un eveniment dedicat executivilor din marketing și creativilor, va avea loc pe 14 decembrie, la Mindspace Victoriei din București, în organizarea The Alternative School și a agenției Good Gaming Industry, pentru a răspunde la întrebări precum: De ce gamingul are puterea de a deveni cea mai eficientă platformă media a momentului, așa cum s-au decantat concluziile celei mai recente editii a Cannes Lions? Performanța românească în industria jocurilor video poate deveni un atribut contemporan al identității naționale? Dacă da, ce putem face în comunitate pentru a-l confirma?

Studii de caz premiate la Cannes vor deschide seara, în interpretarea Teodorei Migdalovici, ambasadoarea festivalului. Good Game Industry, agenția românească ce integrează mărcile în narativul jocurilor, va prezenta, la rândul său, cele mai recente studii de caz cu dublă calificare - creativitate și performanță. Împreună, organizatorii vor povesti nu doar despre ce au construit, dar și despre noi planuri pentru industrie.

Pe principiul “jocul e treabă serioasă”, în spiritul unei alianțe efervescente, pasionații de branding și marketing vor fi invitați să devină co-creatori ai unor campanii remarcabile, plecând de la o mantra critică: rezultate în business, consumatori fericiți, lucrări premiate la nivel internațional.

Teodora Migdalovici a spus că la eveniment, dincolo de informația despre trenduri în creativitate de la Cannes Lions, vor fi prezentate performanțele locale ale Good Game Industry, agenția românească ce integrează cu succes de casă, din anul 2020, vibrația brandurilor în platformele de joc. Miza întâlnirii cu executivi din brand management și marketing este stabilirea unei comunități cu deschidere internațională, mix de creativitate și rezultate în business.

"Fără să promitem premii globale, le asumăm totuși ca pe un orizont de aspirație", a declarat Teodora Migdalovici, fondatoarea The Alternative School și ambasadoare a creativității.

"În primii trei ani am făcut construcție și, împreună cu clienți de primă ligă, locali și internaționali, am creat campanii memorabile în brand building, în educație, în vânzări sau cu miză educativă. Avem resursele creative și de înțelegere profundă a mecanismelor din industria de gaming și, împreună cu cei peste 21 de creatori de conținut de gaming pe care-i reprezentăm, suntem pregătiți să ne continuăm munca prin campanii expresive, mix de inteligență și emoție, încântătoare pentru audiențe, eficiente pentru clienți", a afirmat Lorena Schadi, Communication & Legal Architect, Good Game Industry.

Mai multe informații despre eveniment sunt disponibile la adresa: https://thealternativeschool.com/404.

Despre Good Game Industry:

*Management format din gameri veterani cu peste 10 ani de experiență în marketing
*Colaborări cu peste 30 de branduri din industriile FMCG, bancare, telecomunicații și IT
*Peste 60 de campanii și proiecte dedicate gamerilor din 2020 încoace
*Peste 2.000.000 de gameri accesați pe diferite platforme, de la Instagram la TikTok, YouTube sau Twitch, doar în campaniile din 2023
*Mai mult de 50 de KOLs și creatori de conținut implicați în campaniile din ultimele 10 luni

*21 de creatori de conținut de gaming, reprezentați exclusiv de Good Game Industry
*Profilul campaniilor: produs, vânzări sau brand awareness, ads, educaționale sau CSR
*Conținut de entertainment unic - livestream-uri, videos, turnee esports, lungmetraje.
*Proiecte esports:organizarea Ligilor Naționale pentru Ubisoft sau Riot Games, pentru jocuri precum Rainbow 6 sau Teamfight Tactics.

Despre The Alternative School:

*Mii de tineri creativi specializați în laboratoarele școlii, cu focus pe creativitate cu deschidere internațională.
*Sute de tineri specializați la festivalurile de clasă A: Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx.
*Alumni care dețin în portofoliul lor toate medaliile relevante, când vine vorba despre competiții creative internaționale.
*18 ani de infuzie creativă la scara industriei, cu impact în schimbarea mentalității și reputației sale în mediile internaționale.

Despre industria de gaming din România:

• În România, valoarea industriei specializate în dezvoltarea jocurilor este de 332 milioane de euro în 2023, fiind în creștere
• Aproape jumătate dintre companiile de jocuri video se află în București
• Companiile de jocuri video din România preferă orașele din hub-uri regionale atractive (27%), precum Cluj-Napoca, Iași și Timișoara
• 49% din peisajul jocurilor video este marcat de dominația jocurilor mobile
• În 2023, "Stumble Guys" a înregistrat cele mai multe descărcări de aplicații
• Femeile reprezintă 27% din numărul total de angajați ai acestei industrii, dintre acestea 22% se află în poziții de conducere
• Femeile se remarcă mai mult în business/ logistică/sales decât în creație
• Aproape jumătate (40%) dintre angajații industriei sunt proaspăt ieșiți de pe băncile școlii
• Majoritatea studiourilor din România sunt dispuse să ofere programe de internship

Despre industria de gaming la nivel international

Până în 2026, industria jocurilor va valora 321 de miliarde de dolari, potrivit PwC. Dintre aceștia, 75% (242,7 miliarde de dolari) vor reveni jucătorilor sociali sau casual.

Industria jocurilor este mai mare decât industria de film și industria muzicală la un loc, cele mai de succes jocuri aducând mai multe venituri decât cele mai mari blockbustere.

Netflix cochetează încă din 2021 cu integrarea componentei de gaming în abonamente, declarând că asocierea cu această industrie este un plan pe termen lung.

La nivel global, această listă a brandurilor care optează pentru gaming, ca platforma media, este dominată de o varietate de branduri din industria alimentară, băuturilor, comerțului, FMCG, electronicii, auto și tehnologie. La scară internațională, Burger King este cel mai mare adept al integrării jocurilor în marketing, conform numărului mare de înscrieri (47) la Cannes Lions 2022. Activision, Microsoft, Samsung și AB InBev sunt următoarele pe listă. În 2023, Cannes Lions a lansat categoria Entertainment Lions for Gaming

Mai multe date despre industrie la scară globală: https://vibox.co.uk/blog/how-many-pc-gamers-are-there-in-the-world.

Informațiile din articol au ca surse: "Profilurile comunităților de gameri din România", studiu realizat de Good Game Industry pe un panel de 20.000 de subiecți în anul 2022; "Romania Video Games Industry report", 2023, studiu realizat de RGDA; Divizia de business intelligence a Cannes Lions.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL