×

Externe -- Data și ora publicării: 05.06.2024 11:41:56

IBC2024 a deschis înregistrările pentru evenimentul din 13-16 septembrie



București (MEDIA EXPRES) / 6 iun 2024 / IBC2024 care se desfășoară la RAI Amsterdam, în 13-16 septembrie, a anunțat din mai deschiderea înregistrărilor la evenimentul global care are un spațiu rezervat de expozanți depășind deja totalul de anul trecut și la care BBC Studios, beIN Media Group, Fremantle, Paramount Global și Virgin Media O2 vor susține prezentări la Conferința IBC. Noua Hală 14 de la RAI va extinde de anul acesta zona Content Everywhere și va găzdui noua zonă AI Tech Zone.

Înregistrarea pentru IBC2024 este deschisă online la adresa https://show.ibc.org/registration fiind GRATUITĂ până pe 23 august, cu Visitor Pass, care oferă acces nelimitat la întreaga expoziție, unde sunt cele mai noi inovații în tehnologie media, oferite de peste 1.250 de companii expozante, dar și noua Zonă AI Tech. După 23 august, biletele vor costa 150€ până pe 12 septembrie și 199€ la fața locului.

Michael Crimp, Directorul Executiv al IBC, a declarat: "IBC2024 va oferi cel mai important expo și program de conținut din lume, acoperind tehnologia transformatoare și modelele de afaceri în schimbare, cu un accent deosebit pe oameni și scop. 2024 vede industria Media și Entertainment (M&E) în centrul evenimentelor majore la nivel mondial. Pe lângă prezentarea conținutului sportiv olimpic de nivel înalt, în acest an de alegeri globale, IBC se va concentra pe subiecte de actualitate cheie, cum ar fi dezinformarea. IBC2024 promite să fie un eveniment de neratat pentru profesioniștii M&E de pretutindeni. Înregistrarea este acum deschisă. Așteptăm cu nerăbdare să vă întâlnim la Amsterdam pentru un alt IBC de clasă mondială".

Conferința IBC, experiența supremă de cunoaștere și networking, va prezenta discursuri, prezentări și paneluri cu lideri de gândire din întreaga lume, care vor analiza în profunzime problemele, provocările și oportunitățile care transformă media, divertismentul și tehnologia. În același timp, delegații vor putea avea contacte valoroase și vor putea participa la conversații directe cu cei mai importanți oameni din industrie prin accesul la salonul privat al delegaților, unde vor avea loc mic-dejunuri exclusive de networking, mese rotunde și alte evenimente.

Lista inițială de vorbitori pentru Conferința IBC din acest an include reprezentanți ai jucătorilor de top din industrie, inclusiv:

Kasia Jablonska, Director Digital și On-Demand, BBC Studios
Israel Esteban, Chief Technology Officer, beIN MEDIA GROUP
Laura Florence, Senior Vice President Global FAST Channels, Fremantle
Phil Wiser, Executive Vice President și Global Chief Technology Officer, Paramount Global
David Bouchier, Chief TV and Entertainment Officer, Virgin Media O2

IBC2024 va marca revenirea unor branduri globale de tehnologie media de top, inclusiv AWS, Blackmagic, Canon, LG, LTN, Panasonic, Ross Video, Samsung, Sony și Zixi. Spațiul expozițional contractat de companiile participante a depășit deja totalul de 44.500 de metri pătrați de anul trecut. În plus, IBC2024 și-a extins locația prin includerea Halei 14, marcând adăugarea unei a doua zone Content Everywhere și găzduind noua zonă AI Tech Zone.

Mai multe companii vor reveni ca expozanți pentru prima dată după anul prepandemic 2019: Benro, Insta360, Robe, Vecima și Yamaha. De asemenea, peste 100 de noi expozanți au rezervat spațiu până acum, inclusiv Antenna Hungaria, Frequency Networks, MBS, Medianet Berlin, Servers.com și swXtch.io. Rezervările făcute de expozanții din regiunea Asia Pacific, o zonă semnificativă de creștere pentru evenimentul IBC de anul trecut, sunt așteptate din nou să înregistreze o creștere de două cifre în 2024.

Steve Connolly, Director la IBC, notează: "Avem un sistem puternic pentru rezervări pe măsură ce spectacolul continuă să crească în zone în care vedem că industria M&E se extinde și evoluează - cum ar fi piețele mature din regiuni precum APAC, sau sectoarele tehnologice emergente rapid, cum ar fi AI. De exemplu, întregul motiv pentru care construim Hala 14 este acela de a acomoda creșterea exponențială a Content Everywhere, care este zona de referință pentru livrarea Over-the-Top (OTT) și multi-platformă".

IBC2024 va oferi, de asemenea, un program de conținut pe parcursul celor patru zile, cu prezentări, paneluri, masterclass-uri și demonstrații axate pe subiecte de bază, inclusiv AI, 5G, Cloud, Esports, Experiențe Imersive, OTT & Streaming, AdTech și Tehnologii Conectate. Acestea vor avea loc în cadrul spectacolului în Showcase Theatre, Innovation Stage, două scene Content Everywhere și AI Tech Zone Stage. Innovation Stage va prezenta, de asemenea, demonstrații din cadrul Accelerator Media Innovation Programme, multe dintre cele mai inventive companii din M&E și tehnologie demonstrând modul în care colaborează pentru a accelera proiecte care abordează provocările din lumea reală cu care se confruntă industria astăzi.


Despre IBC
Oferind inovație și împuternicind oamenii, IBC este locul în care viitorul industriei globale Media și Entertainment este redefinit. Energizând piața, permițând conținutul peste tot și inspirând noi conversații, IBC aduce împreună comunitățile creative, tehnologice și de afaceri pentru a colabora, a învăța și a debloca noi oportunități.

La IBC2024, expozanți și vorbitori din întreaga lume vor prezenta inovații revoluționare și vor aborda cele mai presante tendințe și probleme ale sectorului media - schimbând percepțiile și răspunzând nevoilor radiodifuzorilor de top la nivel mondial, proprietarilor de conținut, deținătorilor de drepturi, furnizorilor de servicii și altora care participă la conferința și expoziția comercială de patru zile.

Cu un accent pe incluziune, IBC propulsează schimbarea - conducând leadershipul de gândire, stârnind discuții, schimbând așteptările, accelerând creativitatea și permițând rezultate reale în afaceri. Misiunea IBC este de a permite comunității globale de 250.000 de persoane din M&E să exploreze noi oportunități, să se cunoască și să joace un rol activ în transformarea tehnologică și în schimbarea mai largă care caracterizează industria la nivel mondial.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să vizitați: https://show.ibc.org/
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL