×

Externe -- Data și ora publicării: 17.07.2024 18:09:04

IBC2024 a anunțat programul Conferinței de la Amsterdam pentru 13-15 septembrie



București (MEDIA EXPRES) / 17 iul 2024 / IBC2024 a comunicat detaliile Conferinței IBC2024 din acest an, care se mută într-o nouă locație în cadrul RAI Amsterdam și durează trei zile față de două, în perioada 13-15 septembrie.

Sesiunile vor analiza în profunzime probleme și teme legate de cei trei piloni principali ai IBC2024: Tehnologie Transformatoare, Modele de Afaceri în Schimbare și Oameni și Scop, fiind susținute de lideri de opinie din întreaga industrie globală de media, divertisment și tehnologie.

„Subiectele specifice abordate de gama noastră vizionară de vorbitori variază de la inteligența artificială (AI) și colaborarea om-mașină la FAST (streaming cu publicitate) și impactul său asupra monetizării, până la lupta împotriva știrilor false și a dezinformării - plus alte tendințe disruptive care prezintă atât noi provocări, cât și oportunități”, a declarat Sally Watts, Head of Content pentru IBC. „În plus, mutarea într-o nouă parte a RAI reflectă evoluția continuă a Conferinței, adăugând în același timp elemente noi și exclusive care ridică experiența delegaților la IBC”.

Extinzându-se la trei zile în 2024 față de două anul trecut, Conferința IBC se mută în Complexul Auditorium de la RAI, cu două săli de teatru și un Lounge al Delegaților mai mare, autonom, deschis tuturor participanților pentru pauze, happy hours, mese rotunde și alte evenimente exclusive. Lounge-ul va oferi exclusiv tuturor delegaților gustări gratuite, WiFi dedicat, un serviciu de concierge și săli de ședințe semi-private pentru a lucra, a efectua apeluri sau a avea o discuție liniștită, departe de agitația din expoziție. Conferința va găzdui, de asemenea, Premiile IBC pentru Inovație pe 15 septembrie.

Conferința începe pe 12 septembrie cu o Petrecere de Bun Venit IBC, la care sunt invitați toți delegații, la etajul 23 al hotelului "nhow Amsterdam RAI" din apropiere. Oaspeții evenimentului se pot bucura de priveliști uluitoare ale orașului în timp ce petrec seara în rețea cu alți participanți și vorbitori la un pahar și canapele, înainte de deschiderea IBC2024 în ziua următoare.

Conferința în sine se va concentra pe unele dintre tendințele și tehnologiile critice care redefinesc peisajul media, începând cu Benedict Evans, analistul de media și tehnologie de renume internațional care a lucrat cu Orange, Channel 4 și NBC Universal, susținând un discurs principal intitulat „Navigarea într-un peisaj media în schimbare: AI și orice altceva”. Evans va explora modul în care perturbarea a devenit noua normalitate în ecosistemul media și divertismentului (M&E), analizând modul în care tehnologiile imersive, AI, conectivitatea nouă, experiențele de conținut personalizate și alte evoluții remodelează M&E.

Sesiunea de deschidere va fi urmată imediat de o serie de discuții scurte, despre inovația tehnologică în mass-media digitală și distribuția de conținut, cu:

- Grace Boswood, director de tehnologie la Channel 4
- Cristina Gomila, director general al Content Technology & Innovation la Sky
- Sinead Greenaway, director de tehnologie pentru difuzare și utilizatori finali la BBC.

Sesiuni culminează într-un panel cu toate cele trei femei, intitulat „Construirea viitorului tehnologiei”.

A doua zi a Conferinței prezintă discursuri sub tema "Perspective CTO", cu două sesiuni care-i includ pe: Girish Bajaj, vicepreședinte al Prime Video & Amazon MGM Studios Technology, despre „Construirea unui stack tehnologic pregătit pentru viitor pentru un peisaj media în evoluție” și Phil Wiser, vicepreședinte executiv și director tehnologic global la Paramount Global, analizând câștigătorii și pierzătorii în peisajul în schimbare al difuzării și streamingului și ce modele de afaceri vor conduce monetizarea pe termen lung în „De la idei la impact: Amestecarea tehnologiei, creativității și afacerilor”.

Este programat, de asemenea, un discurs comun intitulat „La intersecția dintre AI și creativitate: De ce viitorul constă în colaborarea om-mașină”, cu Sachin Dev Duggal, fondator la Builder.ai și Andy Hood, vicepreședinte al Emerging Technologies la WPP. Ambele sesiuni vor fi prezidate de Jeremy White, Senior Innovation Editor la WIRED.

O altă sesiune din Ziua a 2-a promite să fie o mare atracție a Conferinței, fiind denumită „Jocurile Olimpice 2024: Tehnologie pentru a transmite dincolo de așteptări”, cu Israel Esteban, director tehnologic la beIN Media Group și James Miles, director senior al fluxurilor de lucru pentru evenimente live la NBC Sports, discutând despre tehnologia utilizată, lecțiile învățate și ce înseamnă asta pentru viitorul transmisiilor sportive.

În ziua următoare, o altă sesiune „Gen AI la Jocurile Olimpice de la Paris 2024: Analize noi pentru a ajunge la publicuri noi” îl prezintă pe Chris Jackson, șeful global al datelor digitale și analizelor, Olympic Channel, discutând despre provocările datelor în timp real cu care se confruntă grupul său și cum poate ajuta AI.

Alți vorbitori la Conferința IBC 2024:

- Chem Assayag, vicepreședinte senior al Home Services Innovation la Orange
- Kerry Ball, director comercial și strategic la BritBox International
- David Bouchier, director de televiziune și divertisment la Virgin Media O2
- Laura Florence, vicepreședinte senior Global FAST Channels la Fremantle
- Kasia Jablonska, director de digital și la cerere la BBC Studios
- Manish Karla, director de afaceri la Zee5
- David Salmon, vicepreședinte executiv și director general internațional la Tubi
- Jonathan Thompson, director executiv la Everyone TV
- Joshua Tidsbury, Senior Manager of Technology Evangelism, Worldwide Developer Relations, la Apple

Conferința oferă delegaților acces exclusiv la prezentările unor lucrări tehnice la IBC, care prezintă cercetări originale de renume mondial, evaluate de colegi, care explorează soluții la provocările industriei din lumea reală. Programul din acest an, care se desfășoară pe parcursul Conferinței, include lucrări despre:

- Sustenabilitate – eficiența energetică, de la dispozitive la sisteme de livrare
- AI în producție – instruire și direcționare
- Audio și vorbire – progrese în producție
- Proveniență – în ce putem avea încredere?
- Streaming – vederea de la fiecare capăt
- XR – progrese în captarea, redarea și livrarea
- Progrese în codarea video – optimizări ale codificatorului și granulație a filmului
- Studii de caz 5G – încercări publice de feliere a rețelei și străduința pentru latență scăzută
- Tehnologie 5G – convergență cu difuzarea

Conferința va include, de asemenea, în Sala Delegaților, o sesiune de masă rotundă cu Maria Rua Aguete, director senior de cercetare la OMDIA, care prezintă constatări despre temele și tendințele actuale din domeniul media și divertismentului, inclusiv impactul AI, modelele de afaceri în evoluție, schimbarea obiceiurilor de vizionare a consumatorilor, influența televizoarelor inteligente și alte evoluții M&E.

Pentru a participa ca delegat la conferința IBC2024, înscrierile sunt deschise la adresa: https://show.ibc.org/conference.

MEDIA EXPRES este partener media al evenimentului.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL