Page 12 - Media Expres nr. 5 (267) / mai 2022
P. 12

AUTORITĂȚI  CABLU  TV  DTH  RADIO  SATELIT  LEGISLAȚIE
                                     TV



         Acțiunile Netflix la bursă au scăzut cu

         25% după pierderea a 200.000 de abonați





          Acțiunile  Netflix  au  scăzut  marți,  19  aprilie,  cu  peste  25%,  după  ce   special  pentru  producțiile  originale.
          compania  a  anunțat  că  a  pierdut  200.000  de  abonați  în  primul        Pentru  a  le  putea  plăti  au  crescut
                                                                                        prețurile  serviciului.  Compania  a
          trimestru din 2022, prima scădere a utilizatorilor care plătesc în peste      declarat  marți,  19  aprilie,  2022  că
          un deceniu, potrivit agențiilor internaționale de știri. Cu toate acestea,    aceste  modificări  de  preț  ajută  la
          încasările  companiei  s­au  ridicat  la  802  milioane  USD  în  timpul      creșterea  veniturilor,  dar  a  fost
                                                                                        parțial  responsabilă  pentru  o
          trimestrului I 2022, în creștere față de 692 milioane USD cu un an mai        pierdere  de  600.000  de  abonați  în
          devreme.                                                                      SUA  și  Canada,  în  trimestrul  I
                                                                                        2022.
             Compania  se  așteaptă  ca   2,7  milioane.  În  aceeași  perioadă   trimestrul întâi 2022.  În timp ce compania ia în calcul
          scăderea  abonaților  să  continue,   de acum un an, Netflix număra 3,98   Netflix   a   menționat,   de   și alte opțiuni de creștere, cum ar fi
          prognozând o pierdere globală de 2   milioane de utilizatori plătiți în plus.  asemenea,  concurența  în  creștere   adăugarea de jocuri video, analiștii
          milioane în al doilea trimestru.  Iată  cifrele  din  raportul  din   din  partea  companiilor  tradiționale   și investitorii se întreabă ce altceva
             „Creșterea veniturilor a încetinit   primul  trimestru:  EPS  ­  3,53  USD   de  divertisment  care  au  lansat   poate  face  Netflix  pentru  a  crește
          considerabil”, a scris compania într­  față  de  2,89  USD,  conform  unui   servicii  de  streaming,  precum  și   veniturile.
          o  scrisoare  către  acționari  la  19   sondaj  al  analiștilor.  Venituri:  7,87   partajarea   parolelor   ­   printre   Veniturile companiei au crescut
          aprilie. „Streaming­ul câștigă în fața   miliarde  USD  față  de  7,93  miliarde   motivele  scăderii  abonamentelor   cu  aproape  10%,  până  la  7,87
          distribuției  liniare,  așa  cum  am   USD,  potrivit  unui  sondaj  al   plătite.  miliarde  de  dolari,  dar  au  fost  sub
          prezis, iar titlurile Netflix sunt foarte   analiștilor.   Creșterea   netă   a   Compania  estimează  că,  pe   așteptările  analiștilor  de  7,93







































                                                                                        miliarde de dolari.
          populare  la  nivel  global.  Cu  toate   abonaților  cu  plată  la  nivel  global:   lângă  cele  222  de  milioane  de   Venitul net în timpul trimestrului
          acestea, penetrarea relativ mare în   pierdere de 200.000, în comparație   gospodării  cu  abonament,  serviciul   încheiat la 31 martie 2022 a scăzut
          rândul  gospodăriilor  –  atunci  când   cu 2,73 milioane în plus la care se   este  partajat  în  alte  peste  100  de   cu  6,4%,  până  la  1,6  miliarde  de
          luăm  în  calcul  și  numărul  mare  de   așteptau,   conform   estimărilor   milioane  de  gospodării  care  nu   dolari,  în  scădere  față  de  1,7
          gospodării   care   împart   StreetAccount.         plătesc.                  miliarde de dolari în anul precedent.
          abonamentele  cu  plată  –  plus   Compania   a   spus   că   Netflix a mai spus că pandemia   Compania  a  câștigat  3,53  de  cenți
          concurența,  țin  pe  loc  tendința  de   suspendarea  serviciului  său  în   a dus la încetinirea creșterii în 2021   pe  acțiune,  cu  mult  peste  cei  2,89
          creștere a veniturilor.”  Rusia   și   lichidarea   tuturor   deoarece  abonații  au  revenit  la   dolari  pe  acțiune  pe  care  se
             Netflix  se  așteapta  anul  trecut   abonamentelor plătite din Rusia au   activități mai aproape de normal în   așteptau  analiștii,  potrivit  unui
          să adauge 2,5 milioane de abonați   dus  la  o  pierdere  de  700.000  de   afara casei.  sondaj   realizat   de   compania
          în  primul  trimestru  din  2022.   abonați.  Excluzând  acest  impact,   În  efortul  de  a  continua  să   Refinitif.
          Analiştii  au  prezis  că  acest  număr   compania a spus că ar fi înregistrat   câștige  cotă  de  piață,  Netflix  și­a
          va  fi  chiar  mai  mare,  aproape  de   500.000  de  abonați  noi  net  în   mărit cheltuielile pentru conținut, în


           12                                                                                    MAI 2022
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17