Page 12 - Media Expres nr. 5 (267) / mai 2022
P. 12
AUTORITĂȚI CABLU TV DTH RADIO SATELIT LEGISLAȚIE
TV
Acțiunile Netflix la bursă au scăzut cu
25% după pierderea a 200.000 de abonați
Acțiunile Netflix au scăzut marți, 19 aprilie, cu peste 25%, după ce special pentru producțiile originale.
compania a anunțat că a pierdut 200.000 de abonați în primul Pentru a le putea plăti au crescut
prețurile serviciului. Compania a
trimestru din 2022, prima scădere a utilizatorilor care plătesc în peste declarat marți, 19 aprilie, 2022 că
un deceniu, potrivit agențiilor internaționale de știri. Cu toate acestea, aceste modificări de preț ajută la
încasările companiei sau ridicat la 802 milioane USD în timpul creșterea veniturilor, dar a fost
parțial responsabilă pentru o
trimestrului I 2022, în creștere față de 692 milioane USD cu un an mai pierdere de 600.000 de abonați în
devreme. SUA și Canada, în trimestrul I
2022.
Compania se așteaptă ca 2,7 milioane. În aceeași perioadă trimestrul întâi 2022. În timp ce compania ia în calcul
scăderea abonaților să continue, de acum un an, Netflix număra 3,98 Netflix a menționat, de și alte opțiuni de creștere, cum ar fi
prognozând o pierdere globală de 2 milioane de utilizatori plătiți în plus. asemenea, concurența în creștere adăugarea de jocuri video, analiștii
milioane în al doilea trimestru. Iată cifrele din raportul din din partea companiilor tradiționale și investitorii se întreabă ce altceva
„Creșterea veniturilor a încetinit primul trimestru: EPS 3,53 USD de divertisment care au lansat poate face Netflix pentru a crește
considerabil”, a scris compania într față de 2,89 USD, conform unui servicii de streaming, precum și veniturile.
o scrisoare către acționari la 19 sondaj al analiștilor. Venituri: 7,87 partajarea parolelor printre Veniturile companiei au crescut
aprilie. „Streamingul câștigă în fața miliarde USD față de 7,93 miliarde motivele scăderii abonamentelor cu aproape 10%, până la 7,87
distribuției liniare, așa cum am USD, potrivit unui sondaj al plătite. miliarde de dolari, dar au fost sub
prezis, iar titlurile Netflix sunt foarte analiștilor. Creșterea netă a Compania estimează că, pe așteptările analiștilor de 7,93
miliarde de dolari.
populare la nivel global. Cu toate abonaților cu plată la nivel global: lângă cele 222 de milioane de Venitul net în timpul trimestrului
acestea, penetrarea relativ mare în pierdere de 200.000, în comparație gospodării cu abonament, serviciul încheiat la 31 martie 2022 a scăzut
rândul gospodăriilor – atunci când cu 2,73 milioane în plus la care se este partajat în alte peste 100 de cu 6,4%, până la 1,6 miliarde de
luăm în calcul și numărul mare de așteptau, conform estimărilor milioane de gospodării care nu dolari, în scădere față de 1,7
gospodării care împart StreetAccount. plătesc. miliarde de dolari în anul precedent.
abonamentele cu plată – plus Compania a spus că Netflix a mai spus că pandemia Compania a câștigat 3,53 de cenți
concurența, țin pe loc tendința de suspendarea serviciului său în a dus la încetinirea creșterii în 2021 pe acțiune, cu mult peste cei 2,89
creștere a veniturilor.” Rusia și lichidarea tuturor deoarece abonații au revenit la dolari pe acțiune pe care se
Netflix se așteapta anul trecut abonamentelor plătite din Rusia au activități mai aproape de normal în așteptau analiștii, potrivit unui
să adauge 2,5 milioane de abonați dus la o pierdere de 700.000 de afara casei. sondaj realizat de compania
în primul trimestru din 2022. abonați. Excluzând acest impact, În efortul de a continua să Refinitif.
Analiştii au prezis că acest număr compania a spus că ar fi înregistrat câștige cotă de piață, Netflix șia
va fi chiar mai mare, aproape de 500.000 de abonați noi net în mărit cheltuielile pentru conținut, în
12 MAI 2022